Jammer dat ik er niet opsta omdat ik de verkeerde kant op ging samen met me broertje, ging ff de cargo's bezoeken
bedankt nu kan ik weer lekker gasjes makenVenom2005 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:22:
[...]
http://aporo.s54.xrea.com/simulator.htm
[...]
vetik sta ook nog op de screens
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hehe, wie is je broertje eigenlijk?Anoniem: 145439 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:59:
Jammer dat ik er niet opsta omdat ik de verkeerde kant op ging samen met me broertje, ging ff de cargo's bezoeken
Anoniem: 125165
Zo, ik meld me hier ook weer eens. Zit in oMS nu met een lvl 41 fighter te ploeteren om op hetzelfde niveua te komen als op beta.
Mijn nieuwe zard wil daarbij wel helpen
Mijn nieuwe zard wil daarbij wel helpen

Anoniem: 146016
Ik heb wat verschillende kleuren uitgeprobeert, welke vinden jullie het mooist? http://nlithium.nl.funpic.org/images/styles
En als je een andere kleuren combinatie weet die volgens jou beter is zeg het dan even..
En als je een andere kleuren combinatie weet die volgens jou beter is zeg het dan even..
Triple post? hum ok 
Ik zal het nu maar even melden, ben vandaag zelf begonnen met een compleet nieuwe site
Zo ie zo, is het leuker om een heel ander ontwerp te maken. (het is immers een compleet nieuwe clan)
Zal morgen er wel weer verder aan werken, en dan post ik hier een preview.
Misschien zijn de eventuele database bestanden + scripts van "de beanie gang" nog wel handig.
Als die misschien nog kunnen door komen? (Daar wachte Dark Mushroom dus ook al op).
Des noods script ik weer alles overnieuw.
Ik zal het nu maar even melden, ben vandaag zelf begonnen met een compleet nieuwe site
Zo ie zo, is het leuker om een heel ander ontwerp te maken. (het is immers een compleet nieuwe clan)
Zal morgen er wel weer verder aan werken, en dan post ik hier een preview.
Misschien zijn de eventuele database bestanden + scripts van "de beanie gang" nog wel handig.
Als die misschien nog kunnen door komen? (Daar wachte Dark Mushroom dus ook al op).
Morgen krijg ik de database van Asp en dan heb ik alles van de website bij elkaar..Silvan van Heck schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:40:
Ik was dus zelf ook al bezig met een nieuwe website waarin ik de DBG scripts en database wou gebruiken, maar iedereen op dit forum wou graag dat de oude Dutch Beanie Gang website gewoon aangepast werd, dus dat heb ik gedaan..Silvan van Heck schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:40:
Triple post? hum ok
Ik zal het nu maar even melden, ben vandaag zelf begonnen met een compleet nieuwe site.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 14-06-2005 22:37 ]
Nou...ben zo'n beetje 3 uur bezig geweest om alleen tegen Mushmom te kunnen vechten. Het was zo als gewoonlijk nu vrij rustig, maar ja telkens komt er zo'n irritante 50-60+ mage of bandit die lekker Mushmom Ks'ed. Dat schijnt meer en meer de gewoonte bij Maple Story te worden...als je 50+ bent moet je de schijt aan iedereen krijgen die een lager level dan jouw is en zoveel mogelijk KS'en....ik heb toch dusverre nog geen 50+ gezien die aardig was en niet KS'ed
Misschien moet ik ook maar eens veranderen en gewoon naar een level gaan waar ik wil levelen en me niets meer aantrekken van wie er is en gewoon lekker levelen (KS'en als iemand in MIJN level in de weg loopt).
En wat betreft Mushmom...dat zouden ze moeten aanpassen zodat het net zoiets wordt als PQ''ing....maar dan ipv wie het snelst kan clicken met z'n muis of AC....gewoon een wachtrij-systeem...en dan dat je maar 1x per 24 uur mag mee doen....dat geeft characters met lagere levels ook een kans....lijkt mij ook leuker want als level 60+ is er niks aan om Mushmom te killen...level 40-45 is tenminste een uitdaging...maar je krijgt geen kans door die irritante gasten die denken dat ze alleen zijn.
Misschien moet ik ook maar eens veranderen en gewoon naar een level gaan waar ik wil levelen en me niets meer aantrekken van wie er is en gewoon lekker levelen (KS'en als iemand in MIJN level in de weg loopt).
En wat betreft Mushmom...dat zouden ze moeten aanpassen zodat het net zoiets wordt als PQ''ing....maar dan ipv wie het snelst kan clicken met z'n muis of AC....gewoon een wachtrij-systeem...en dan dat je maar 1x per 24 uur mag mee doen....dat geeft characters met lagere levels ook een kans....lijkt mij ook leuker want als level 60+ is er niks aan om Mushmom te killen...level 40-45 is tenminste een uitdaging...maar je krijgt geen kans door die irritante gasten die denken dat ze alleen zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door chrisO op 15-06-2005 12:45 ]
Ik begin nu ook steeds hoger level te worden, en ik kom steeds meer van die lamers tegen, als je op hun plek staat, dan defamen ze je al, noemen ze leechen 
Zijn er meer dan genoeg monsters om tegen te vechten, bedreigt nog zon hele groep je met een defame
Baal er wel erg van, het spel wordt er zo niet leuker op.

Zijn er meer dan genoeg monsters om tegen te vechten, bedreigt nog zon hele groep je met een defame
Baal er wel erg van, het spel wordt er zo niet leuker op.
Anoniem: 145439
Kwam toenet een hele aardige cleric tegen, ik was zo op Zombie Lupins om wat dolls te verzamelen vraagt ie of hij channel moet changen, ik zeg dus yes please doet hij het ook nog
dat soort mensen moet je meer hebben
dat soort mensen moet je meer hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 15-06-2005 15:41 ]
Zo weer een aantal procenten erbij, 25% om precies te zijn.
Is toch wel lekker als level 34 mage.
Heb erg veel zin om level 40 te worden, dan begin je eigenlijk pas echt wat te worden.
(Al zou ik dan op level 40 weer zeggen dat level 50 pas echt iets is
)
Heb erg veel zin om level 40 te worden, dan begin je eigenlijk pas echt wat te worden.
(Al zou ik dan op level 40 weer zeggen dat level 50 pas echt iets is
Lvl 44 is niks als je nog een wizard wand gebruiktSilvan van Heck schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:39:
Zo weer een aantal procenten erbij, 25% om precies te zijn.
(Al zou ik dan op level 40 weer zeggen dat level 50 pas echt iets is)
Anoniem: 143626
whahaAnoniem: 145439 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:18:
[...]
Lvl 44 is niks als je nog een wizard wand gebruikt
maar je hebt wel al een arc staff
Kheb mn mage ff vrij gegeven, ben nu hard bezig om een bandit te krijgen
ben nu lvl 21 en bij die gare pigs aant trainen
Mijn bandit is pas mijn 2de character ooit (de eerste maakte ik tegen het einde van de beta). Ik wist op dat moment nog niet veel af van de fijne kneepjes. Ik maakte toen de fout de STR van mijn bandit op te krikken. Pas later (tegen level 25) drong het tot me door dat dat niet zo slim was geweest
.
Toch ben ik door gegaan, puur om te zien hoe ver ik het ermee zou schoppen.
Nu (level 36) krijg ik steeds meer commentaar van mensen die mij duidelijk willen maken (in minder subtiele bewoordingen) wat een ongelooflijke oen ik ben geweest om een STR bandit te maken etc etc. Nu ben ik de motivatie kwijt om die bandit nog verder te trainen. Mijn vraag: is een STR bandit echt zo slecht? Zo slecht dat ik mijn tijd verspil door er verder mee te trainen? Zou echt zonde van al die uren zijn..
Edit: ok. ik stop met die bandit. Zag net een level 32 assasin die even sterk is als mijn lvl 36 bandit....hopeloos zwak dus.
Toch ben ik door gegaan, puur om te zien hoe ver ik het ermee zou schoppen.
Nu (level 36) krijg ik steeds meer commentaar van mensen die mij duidelijk willen maken (in minder subtiele bewoordingen) wat een ongelooflijke oen ik ben geweest om een STR bandit te maken etc etc. Nu ben ik de motivatie kwijt om die bandit nog verder te trainen. Mijn vraag: is een STR bandit echt zo slecht? Zo slecht dat ik mijn tijd verspil door er verder mee te trainen? Zou echt zonde van al die uren zijn..
Edit: ok. ik stop met die bandit. Zag net een level 32 assasin die even sterk is als mijn lvl 36 bandit....hopeloos zwak dus.
[ Voor 10% gewijzigd door _VpS_ op 15-06-2005 21:15 ]
(bb) || !(bb)
Ik wil weer beginnen met maplestory, maar ik lees op de site dingen van een extra wereld? iets met een P. maar nu kijk ik op de map, en die wereld staat er toch echt niet bij... weet iemand hier meer van?
Als je eenmaal die arc staff hebt... Dan ga je hard
En ik ben trouwens ook met een thief begonnen, word een assasin
Ben al aardig op weg, ben bijna level 17.
Vandaag voornamelijk geleveld met m'n mage...
Je kan al vanaf de eerste job advancement naar ossyria, om een kijkje te gaan nemen.
En ik ben trouwens ook met een thief begonnen, word een assasin
Ben al aardig op weg, ben bijna level 17.
Vandaag voornamelijk geleveld met m'n mage...
Er is nog geen map van. De wereld heet Ossyria. Ik zou zeggen, test het gewoon uit.RMB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:38:
Ik wil weer beginnen met maplestory, maar ik lees op de site dingen van een extra wereld? iets met een P. maar nu kijk ik op de map, en die wereld staat er toch echt niet bij... weet iemand hier meer van?
Je kan al vanaf de eerste job advancement naar ossyria, om een kijkje te gaan nemen.
[ Voor 54% gewijzigd door Silvan op 15-06-2005 19:56 ]
Een STR Bandit is in principe niet slecht, maar nu Ossyria uit is zijn de LUK Bandits in het voordeel. Bij een Thief heeft de LUK stat de grootste invloed op de damage die je doet, een LUK Bandit heeft hier meer punten in en zal dus het meeste damage doen als beiden, LUK en STR, dezelfde atk wapen hebben. De STR daggers van een level hebben over het algemeen een iets hogere atk dan de LUK daggers op hetzelfde level, dit compenseert alleen niet de LUK punten die je mist. Op hetzelfde level zou een LUK Bandit dus meer damage doen, als ze allebei een perfecte dagger hebben._VpS_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:13:
Mijn vraag: is een STR bandit echt zo slecht? Zo slecht dat ik mijn tijd verspil door er verder mee te trainen?
Een voordeel om STR Bandit te kiezen zou moeten zijn dat de STR daggers sneller zijn (ook al hebben beide daggers 'Faster' als snelheid, zou de STR dagger iets sneller moeten zijn dan de LUK dagger). Dit werd altijd aangenomen en als voordeel gezien voor de STR Bandit. Het jammere is alleen dat het niet zo is, een Bandit op beta heeft de Kandine (LUK lvl 70) en Golden River (STR lvl 70) getest en ze bleken even snel.
Het ziet er dus naar uit dat LUK de beste richting is. Op beta was er echter het probleem dat de daggers voor LUK Bandits behoorlijk schaars waren: een lvl 40 dagger was er niet, de lvl 50 Shinkita was zo traag als dikke stront, de lvl 60 Geta was nog niet uit en de lvl 70 Kandine dropt van Barlog en was veel schaarser dan de lvl 70 Golden river, de STR dagger. Zo liep ik zelf op lvl 71 dus nog met een 63atk Korean Fan +5 LUK (opzich netjes gescrolled, maar niet wat je wil).
Nu echter de level 60 en level 70 wapens veel beter beschikbaar worden, is er maar richting de beste: LUK. Je kunt natuurlijk een persoonlijke voorkeur hebben voor STR, bijvoorbeeld omdat je de daggers mooier vindt of graag een uniek character speelt, dan moet je die gewoon kiezen natuurlijk.
My two meso.
Hehe ik weet maar lvl 45 duurt zo langSilvan van Heck schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:54:
Als je eenmaal die arc staff hebt... Dan ga je hard
Ja ik hoop ook binnen 2/3 weken iig level 40 te zijnAnoniem: 145439 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:26:
[...]
Hehe ik weet maar lvl 45 duurt zo langhoop deze week nog lvl 45 anders volgende week maar trainen heb toch de hele week vrij
Eindelijk niet meer zo druk, bijna vakantie
En Amras, een zeer goed verhaal zeg. Zijn we allemaal weer wat wijzer.
Als je online komt, krijg je 2 meso's van me.
Vandaag: 40% geleveld met lvl 34 mage.
20% geleveld met lvl 16 thief (heel erg kort mee gespeeld, ff om iemand te helpen)
Ik knok er weer mee voro vandaag

[ Voor 17% gewijzigd door Silvan op 15-06-2005 20:51 ]
Two helpful mesos
(bb) || !(bb)
Ik speel niet meer, maar wel bedanktSilvan van Heck schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 20:50:
En Amras, een zeer goed verhaal zeg. Zijn we allemaal weer wat wijzer.
Als je online komt, krijg je 2 meso's van me.
Even doorzetten tot level 43 en het feest kan echt beginnen._VpS_ schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:14:
Two helpful mesosIk ga gewoon verder met die bandit. Denk dat ik me in een zwak moment heb laten intimideren door de LUKkers
Yesssss, vind net een Black Napoleon

Heb ook ff zo'n poppetje gemaakt, wat vinden jullie ervan?
Heb ook ff zo'n poppetje gemaakt, wat vinden jullie ervan?
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 15-06-2005 22:33 ]
Dit zijn cute oogjes:
Hehe, maar hij is zeker cute hoor.
Mooie black napoleon.
En leuk ventje gemaakt, morgen ook maar eens gaan doen.
Morgen dan eindelijk level 35. En vanaf daar in een keer door naar de level 40

Hehe, maar hij is zeker cute hoor.
Mooie black napoleon.
En leuk ventje gemaakt, morgen ook maar eens gaan doen.
Morgen dan eindelijk level 35. En vanaf daar in een keer door naar de level 40
Ik in het weekend Lvl 45
hehe zeg ik dan, ben nu al bijna een week op lvl 44 terwijl ik meestal een lvl per dag ging
hehe zeg ik dan, ben nu al bijna een week op lvl 44 terwijl ik meestal een lvl per dag ging
Whhahaa dat haar, stoere gast man
lkkr evil
kheb hier een wannabe kser, ideetje voor zondag? alle ksers gaan defamen ofzo?
http://img254.echo.cx/my.php?image=wannabekser5zh.jpg
ThePizzaGuy ksed Silvan telkens
lkkr evil
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 15-06-2005 23:37 ]
Wisten jullie dit al:
It`s summertime (yes, wintertime in Australia), and we have prepared many exciting events for users in both Worlds.
Here's a list of events that will take place in June and July.
June 17 to July 1: 2X Meso and item drop rates (BERA ONLY)
June 17: Release of all level 60 items (SCANIA and BERA)
July 1 to July 3: Level 30+ quest event (BERA ONLY) NEW USERS PLAY HARD!!!
July 1: Release of Summer Item Set 1 [ 3 Tubes ] (SCANIA and BERA)
July 15: Release of Summer Item Set 2 [ Surf Board and 2 Tubes ] (SCANIA and BERA)
July: GM Events
Some of the events are only for Bera as we want to encourage new users to create characters on the new server.
We will post the details of GM Events: they consist of games that multiple users can join and test their skills.
Dus lekker mesos halen die dagen en drops
It`s summertime (yes, wintertime in Australia), and we have prepared many exciting events for users in both Worlds.
Here's a list of events that will take place in June and July.
June 17 to July 1: 2X Meso and item drop rates (BERA ONLY)
June 17: Release of all level 60 items (SCANIA and BERA)
July 1 to July 3: Level 30+ quest event (BERA ONLY) NEW USERS PLAY HARD!!!
July 1: Release of Summer Item Set 1 [ 3 Tubes ] (SCANIA and BERA)
July 15: Release of Summer Item Set 2 [ Surf Board and 2 Tubes ] (SCANIA and BERA)
July: GM Events
Some of the events are only for Bera as we want to encourage new users to create characters on the new server.
We will post the details of GM Events: they consist of games that multiple users can join and test their skills.
Dus lekker mesos halen die dagen en drops
☻/
/▌
/ \
Jammer dat die 2x Meso en item drop rates alleen op Bera is, heb weinig zin om daarvoor een account aan te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 16-06-2005 00:17 ]
op bera wel ja
maarja wij krijgen straks tubes en surfplank!! 
En hebben we nu eigenlijk 2 clan websites?
En hebben we nu eigenlijk 2 clan websites?
Wel leuke events zeg
Jammer genoeg die 2x meso's op Bera, maarja dat was natuurlijk te verwachten.
Daarvoor ga ik dus geen nieuw ventje aan maken op Bera. Aan het begin krijg je toch amper meso's, en als dat verdubbeld word, is het nog 3x niks
2x website? Zo ongeveer ja, maar omdat er zo "leuk" op werd gereageerd ben ik maar (tijdelijk?) gestaakt. Ik hoef de boel alleen nog maar te scripten en dan is hij eigenlijk zo goed als af... Mocht er nog intresse voor zijn dan hoor ik het wel.
Ville hielp mij ff met een kser
Wij hem de hele tijd stalken, zo lang door gegaan totdat hij uiteindelijk (na 30min?!) weg ging
Maar lijkt mij dus ook een zwaar tof idee, om ksers te gaan stalken en te gaan defamen.
Eentje scout ff, vraagt kser om weg te gaan enzo, is hij eigenwijs... Hele groep der op
Vandaag op planning: level 35 worden
minimaal 30% erbij halen
Vandaag 15% erbij gehaald
Morguh weer een dag
Jammer genoeg die 2x meso's op Bera, maarja dat was natuurlijk te verwachten.
Daarvoor ga ik dus geen nieuw ventje aan maken op Bera. Aan het begin krijg je toch amper meso's, en als dat verdubbeld word, is het nog 3x niks
2x website? Zo ongeveer ja, maar omdat er zo "leuk" op werd gereageerd ben ik maar (tijdelijk?) gestaakt. Ik hoef de boel alleen nog maar te scripten en dan is hij eigenlijk zo goed als af... Mocht er nog intresse voor zijn dan hoor ik het wel.
Dat was zwaar lache gister avond!Whhahaa dat haar, stoere gast man
lkkr evil
Ville hielp mij ff met een kser

Wij hem de hele tijd stalken, zo lang door gegaan totdat hij uiteindelijk (na 30min?!) weg ging
Maar lijkt mij dus ook een zwaar tof idee, om ksers te gaan stalken en te gaan defamen.
Eentje scout ff, vraagt kser om weg te gaan enzo, is hij eigenwijs... Hele groep der op
Vandaag op planning: level 35 worden
minimaal 30% erbij halen
Vandaag 15% erbij gehaald
[ Voor 59% gewijzigd door Silvan op 16-06-2005 22:01 ]
Vraag: wat bereik je daarmee? Alleen maar meer irritatie bij medespelers. Houd de eer aan jezelf.
Ik heb er af en toe ook de kolere in. Maar als die gast niet weggaat als ik het netjes vraag dan ga ik wel. Plus dat het overdag lekker rustig is. Dus heb je er bijna geen last van.
Even over die site(s), is het misschien een idee om een free market in te bouwen? Zodat je dingen op de site kan ruilen/verkopen? Of zoiets.
Ik heb er af en toe ook de kolere in. Maar als die gast niet weggaat als ik het netjes vraag dan ga ik wel. Plus dat het overdag lekker rustig is. Dus heb je er bijna geen last van.
Even over die site(s), is het misschien een idee om een free market in te bouwen? Zodat je dingen op de site kan ruilen/verkopen? Of zoiets.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Kijk even op het forum. Daar is al een "free market" =)
http://zforum.zf.funpic.org/
http://zforum.zf.funpic.org/
[ Voor 31% gewijzigd door Silvan op 16-06-2005 14:41 ]
Silvan is dus ook begonnen met een website voor de DMC: http://www.silvanvanheck.nl/maple/dmc/
Nu wil ik even jullie mening, welke vinden jullie geschikter, http://nlithium.nl.funpic.org/ of http://www.silvanvanheck.nl/maple/dmc/ ?
Stem even op http://zforum.zf.funpic.org/viewtopic.php?p=16#16 ..
Nu wil ik even jullie mening, welke vinden jullie geschikter, http://nlithium.nl.funpic.org/ of http://www.silvanvanheck.nl/maple/dmc/ ?
Stem even op http://zforum.zf.funpic.org/viewtopic.php?p=16#16 ..
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 16-06-2005 15:55 ]
Anoniem: 139588
Ik vind die van silvan mooier. sry mushroom. Die van Silvan vind ik orgineler en overzichtelijker. Ook vooral omdat die van mushroom eigelijk gewoon een kopie was van dbg en ik vind: bij een nieuwe clan hoort een nieuwe site. Maar dat neemt niet weg dat ik jou werk niet waardeer mushroom.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 139588 op 16-06-2005 16:05 ]
Ik vind die van Silvan ook heel mooi en het is leuker om een nieuwe website te maken, maar er zaten mensen te zeggen dat het niet nodig was om het wiel opnieuw uit te vinden..want ik was zelf ook al bezig met een nieuwe website..dus toen deed ik dit..
Maar stem dan even..dat is makkelijker voor ons..
btw, Silvan wordt ook admin op het forum..
Maar stem dan even..dat is makkelijker voor ons..
btw, Silvan wordt ook admin op het forum..
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 16-06-2005 16:55 ]
Ik heb voorheen ook een tijdje maplestory gespeeld, maar is het nu nog steeds zo erg met de botters en de cheaters?
Het was altijd zo erg dat zelfs de varkens op een gegeven moment gewoon over het scherm heen vlogen. Is dit al opgelost of niet?
Het was altijd zo erg dat zelfs de varkens op een gegeven moment gewoon over het scherm heen vlogen. Is dit al opgelost of niet?
tsi wel veel minder geworden naar mijn mening kwa hackers en botters, maar er word nog steeds wel geksed jammer genoeg..._Johannn_ schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:20:
Ik heb voorheen ook een tijdje maplestory gespeeld, maar is het nu nog steeds zo erg met de botters en de cheaters?
en ik stem op de site van silvan, omdat ik wel voor een nieuwe lay-out ben. anders lijken we zo veel op de "oude" DBG.
Cheaters + botters, ik heb ze sinds de officiele versie niet meer gezien
Het nadeel is alleen geworden, dat het veeeeel drukker is geworden.
Ze hebben echter wel een extra server erbij geplaatst, maar met het character
dat je aanmaakt op de ene server, kan je niet op de 2de server. Wat dus erg jammer is
zodat iedereen in server 1 gaat.
Over de site, ik ben erg blij dat hij bij de meeste bevalt. Heb ik dat werk tenminste niet voor niks
gedaan.
Het systeem dat op de DBG site stond zou wel handig zijn om weer door te voeren
op de nieuwe site.
-omdat het een goed systeem is en. waarom alles overnieuw na maken. (kost weer een hoop extra tijd.
Lithium zou zo ie zo nog een keer de database gegevens krijgen, dus hopen dat dat nog lukt.
Zodra hij die gegevens heeft kan de nieuwe site gelijk van start gaan. (als het aan mij ligt)
weer 15%tjes erbij totaal vandaag dus weer 45% gedaan =)
Het nadeel is alleen geworden, dat het veeeeel drukker is geworden.
Ze hebben echter wel een extra server erbij geplaatst, maar met het character
dat je aanmaakt op de ene server, kan je niet op de 2de server. Wat dus erg jammer is
zodat iedereen in server 1 gaat.
Over de site, ik ben erg blij dat hij bij de meeste bevalt. Heb ik dat werk tenminste niet voor niks
gedaan.
op de nieuwe site.
-omdat het een goed systeem is en. waarom alles overnieuw na maken. (kost weer een hoop extra tijd.
Lithium zou zo ie zo nog een keer de database gegevens krijgen, dus hopen dat dat nog lukt.
Zodra hij die gegevens heeft kan de nieuwe site gelijk van start gaan. (als het aan mij ligt)
weer 15%tjes erbij totaal vandaag dus weer 45% gedaan =)
[ Voor 4% gewijzigd door Silvan op 16-06-2005 17:32 ]
Ik ga eens beginnen op de Bera server
, kom ik daar mensen van jullie tegen?
hmm, ik was net bezig, en toen zei ie iets van connection failed.... toch maar eens die andere server proberen
op die andere hetzelfde probleem, ben je aan het spelen.. en dan opeens: unable to connect game.
hmm, ik was net bezig, en toen zei ie iets van connection failed.... toch maar eens die andere server proberen
op die andere hetzelfde probleem, ben je aan het spelen.. en dan opeens: unable to connect game.
[ Voor 131% gewijzigd door RMB op 16-06-2005 18:40 ]
vreemd? daar heb ik geen last van. heb je soms een firewall ofzo aan staan?
de meesten van ons zitten trouwens in Scania
nee geen firewall... en met kerst deed ie het gewoon goed enzo!Venom2005 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:45:
vreemd? daar heb ik geen last van. heb je soms een firewall ofzo aan staan?
Dat heb ik ook wel vaak eigenlijk, ik dacht zelf dat het aan mn router lagRMB schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:22:
Ik ga eens beginnen op de Bera server, kom ik daar mensen van jullie tegen?
*helemaal foute post :)*
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 143626 op 16-06-2005 19:17 ]
nou heb ik dat spel gedownload en wil beginnen als warrior, geeft een unknown error aan als ik character wil maken. Kan ik nog niet spelen.
Lol, jammer heb ik net gemistAnoniem: 143626 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:16:
*helemaal foute post :)*
Unable to connect to game.. Heb ik vandaag ook te horen gekregen van iemand.
Dat hij dat de hele tijd had. Erg vreemd. Ik speel gewoon rustig door...
Anoniem: 103311
Ik ga ook maar weer eens meer Maplen.
Ben Gunz Online al wel beu.
Ben momenteel een lvl 31 luk bandit.
Maar ben heel hard bezig met levelen momenteel.
Ohja, als die clan ooit 'officieel' is (oftewel meer meetings etc), dan wil ik dr ook wel graag bij
Ohja, als die clan ooit 'officieel' is (oftewel meer meetings etc), dan wil ik dr ook wel graag bij

Ik zit in bera en scania.
Lvl 25 warrior nu met de naam Kixtart in scania en een lvl 24 mage "Wizardus" in bera. Wel lekker PQ daar, omdat er niemand is
. Ben vooral in bera dus als iemand wil partyen hoor ik het vanzelf.
Trouwens nog ff reactie op een paar post hiervoor:
Ik heb na de officiele versie wel nog een paar botters gezien, links van henesis vooral, maar het is veel minder geworden
Lvl 25 warrior nu met de naam Kixtart in scania en een lvl 24 mage "Wizardus" in bera. Wel lekker PQ daar, omdat er niemand is
Trouwens nog ff reactie op een paar post hiervoor:
Ik heb na de officiele versie wel nog een paar botters gezien, links van henesis vooral, maar het is veel minder geworden
☻/
/▌
/ \
De clan is nu ook al officieelAnoniem: 103311 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 13:20:
Ik ga ook maar weer eens meer Maplen.
Site is bijna af en we hebben al forum, kijk maar op; www.silvanvanheck.nl/maple/dmc
En zondag is normaal gesproken meeting dag, denk dat we deze keer na mushmom gaan
Ik zal eens proberen om een filmpje te maken
Zondag 19 juni 2005
Meeting DMC
Tijd: 15:00
Channel: 6
Waar? Henesys Free Market
Zondag 19 juni 2005
Meeting DMC
Tijd: 15:00
Channel: 6
Waar? Henesys Free Market
VET, vet en nog eens yahoo 
ik dacht nu dat double geld en drop rate is van: Ik ga ff cursed eyes killen kijken of ik een deed kan vinden. Wat denk je 7 van die gekilled en wat dropped en, DEED
Ligt misschien niet aan double drop rate, meer lucky, maar toch vet
Edit:
Weet je wat ik nog irritanter vind dan botters en hackers. Mensen die gaan kill stealen en dan ook nog gaan roepen dat jij dat doet, omdat ze vinden dat je geen plaats voor je zelf mag hebben om te lvl'en.
Net ook weer, zo'n mage "Zeno" kwam opeens m'n kills stealen en dan ook nog klagen meteen.
ik dacht nu dat double geld en drop rate is van: Ik ga ff cursed eyes killen kijken of ik een deed kan vinden. Wat denk je 7 van die gekilled en wat dropped en, DEED
Ligt misschien niet aan double drop rate, meer lucky, maar toch vet
Edit:
Weet je wat ik nog irritanter vind dan botters en hackers. Mensen die gaan kill stealen en dan ook nog gaan roepen dat jij dat doet, omdat ze vinden dat je geen plaats voor je zelf mag hebben om te lvl'en.
Net ook weer, zo'n mage "Zeno" kwam opeens m'n kills stealen en dan ook nog klagen meteen.
[ Voor 37% gewijzigd door Kixtart op 17-06-2005 18:18 ]
☻/
/▌
/ \
Denk toch dat het daar aan ligt
maar bera s0ks kga echt niet opnieuw een account aanmaken
maar bera s0ks kga echt niet opnieuw een account aanmaken

Heb nog een lvl 15 claw thief setje te koop.
Geheel compleet, alles zwart.
Kan er zondag waarschijnlijk niet bijzijn... Vaderdag he?
Kan er zondag waarschijnlijk niet bijzijn... Vaderdag he?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Mjah idd vaderdag, zullen denk ik weinig komen.
Ik zelf ben ook werken hele dag....
Ik zelf ben ook werken hele dag....
http://zforum.zf.funpic.o...b9c9f473fec0a878e693f1fd6Heb nog een lvl 15 claw thief setje te koop.
[ Voor 52% gewijzigd door Silvan op 17-06-2005 19:50 ]
Anoniem: 137763
Ik geef 3 gratis 10% bow scroll weg voor de mensen die het willen zoek mij maar op in Maplestory (scania)
mijn naam in maplestory is darkshadower, de eerste 3 personen die mij vinden en trade die krijgen een gratis 10% bow scroll! suc6
Yezzz, lvl 45
en raad eens, binnen 10 minuten vind ik 1 setje kumbi's en cat eye's verdient lekker zo
drops vandaag:
Blue umbrella (me 3de)
Cat Eye's
Kumbi's
2x zo'n lvl 30 top voor F bowman
Cat Eye's zijn te koop op het forum
en raad eens, binnen 10 minuten vind ik 1 setje kumbi's en cat eye's verdient lekker zo
drops vandaag:
Blue umbrella (me 3de)
Cat Eye's
Kumbi's
2x zo'n lvl 30 top voor F bowman
Cat Eye's zijn te koop op het forum
Nou gisteren kwam ik dus weer eens een gast tegen die dacht dat hij zijn level is/was. Het was vrijdag avond, dus dan is het overal druk en menneer dacht dus even dat ie het level met Stone Gollems de hele avond voor zichzelf kon hebben.
zegt ie dus eerst "I"m training here"....mijn antwoordt: "so am I".
vervolgens:
"I was here first", m'n antwoord "congratulations, I came here after you..."
Dat gaat dus zo nog een tijdje door. Zegt hij dus, dat hij als level 45 Wizard veel sterker is dan mijn level 44 Archer en als ik niet weg ga, dan zou hij m'n kills ga stealen. Hoe zielig is dat.
Ik zou natuurlijk weg kunnen gaan, maar ik vindt dat je jezelf niet moet laten weg pesten door mensen die denken dat het level van hun is.
En ja hoorvervolgens volgt hij me het hele level door en doet helemaal niets totdat ik een Gollem aanval, dan pas ks'ed hij mij snel. Dat gaat zo een minuut of 10 door,zelfs als er een derde persoon het level binnen komt.
Dan komt het...het allermooiste...opeens let hij niet op of zo en gaat hij dood
en toen lag ik dus helemaal dubbel van het lachen...
dan komt zegt hij nog "it is yours now". Die denkt dus echt dat levels iemands eigendom zijn....daar is maar een woord voor ZIELIG.
zegt ie dus eerst "I"m training here"....mijn antwoordt: "so am I".
vervolgens:
"I was here first", m'n antwoord "congratulations, I came here after you..."
Dat gaat dus zo nog een tijdje door. Zegt hij dus, dat hij als level 45 Wizard veel sterker is dan mijn level 44 Archer en als ik niet weg ga, dan zou hij m'n kills ga stealen. Hoe zielig is dat.
Ik zou natuurlijk weg kunnen gaan, maar ik vindt dat je jezelf niet moet laten weg pesten door mensen die denken dat het level van hun is.
En ja hoorvervolgens volgt hij me het hele level door en doet helemaal niets totdat ik een Gollem aanval, dan pas ks'ed hij mij snel. Dat gaat zo een minuut of 10 door,zelfs als er een derde persoon het level binnen komt.
Dan komt het...het allermooiste...opeens let hij niet op of zo en gaat hij dood
dan komt zegt hij nog "it is yours now". Die denkt dus echt dat levels iemands eigendom zijn....daar is maar een woord voor ZIELIG.
nog bedankt voor de 10% bow scroll Bandit2005yay alle scrolls weg! 3 mensen een beetje rijker gemaakt
[ Voor 13% gewijzigd door chrisO op 18-06-2005 11:48 ]
Jezus hé, je kan ook niet meer normaal MS spelen zonder ruzie te krijgen..
Ik zit even te trainen bij jr. Grupins, kom ik het broertje van Ville tegen, dus wij gaan samen in een party...
Komt er ook een andere Nederlander bij, MagicianStar, en die wil ook graag in de party.
Dus ik denk van ach het is een Nederlander, hij mag er wel bij.
Maar later als het broertje van Ville weg gaat begint Jordi uit te schelden en gaat hij bedelen om geld en ik zeg zo van dat ik hem niks geef.
Hij word boos en zegt van: "Jij bent zeker zo'n kut neger.."
Toen schopte ik hem uit mijn party, toen werd hij boos en dropte mijn fame..:S
Ik zit even te trainen bij jr. Grupins, kom ik het broertje van Ville tegen, dus wij gaan samen in een party...
Komt er ook een andere Nederlander bij, MagicianStar, en die wil ook graag in de party.
Dus ik denk van ach het is een Nederlander, hij mag er wel bij.
Maar later als het broertje van Ville weg gaat begint Jordi uit te schelden en gaat hij bedelen om geld en ik zeg zo van dat ik hem niks geef.
Hij word boos en zegt van: "Jij bent zeker zo'n kut neger.."
Toen schopte ik hem uit mijn party, toen werd hij boos en dropte mijn fame..:S
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 146016 op 18-06-2005 13:51 ]
Weet iemand waar ik evil eye tails kan vinden?
ik kon er niks over terugvinden in dit topic.
Ik heb ze nodig voor een quest.
Loop naar de 24 uur mobile store.RoD schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:04:
Weet iemand waar ik evil eye tails kan vinden?ik kon er niks over terugvinden in dit topic.
Dan in dat zelfde gebied naar links onder gaan.
Daar voor moet je eerst een stukje naar rechts en onder, en dan weer terug naar links.
Daar is een teleport op een heel klein bergje. Neem die, en je komt bij de evil eyes gassies
Anoniem: 94809
Kan ook de VIP cab nemen in Lith Harbour or Ellinia for 10k, ben je gelijk bij 24hr shop
Ik vraag me af wat het nut is van nog een forum naast deze...2 forums voor mij betekend enkel dat ik 2 plaatsen in de gaten moet houden ipv van enkel deze...
Wanneer weet je dat je te vaak en te veel maplestory speelt? Als je in de AH loopt en bij het zien van de zomerdrukte denkt: even channel switchen.

(bb) || !(bb)
...of als je op de snelweg zit en je elke keer aan Maplestory denkt als je weer een Scania vrachtwagen aan de andere kant van de weg ziet voorbij komen
Whehehe LoLz 
Hoe was de meeting vandaag btw ?
Ik was aan het trainen en had geen zin om weer dood te gaan tijdens een trip naar Balrog.
Heb ook wat in te halen omdat ik een tijdje niet heb kunnen spelen ivm werk.
Ik was aan het trainen en had geen zin om weer dood te gaan tijdens een trip naar Balrog.
vandaag eindelijk 34 geworden
betwijfel of ik ooit nog wel 35 wordt
kan bijna niet meer spelen ivm werk/school, en als vakantie is gaan we bijna hele tijd op vakantie...
kan bijna niet meer spelen ivm werk/school, en als vakantie is gaan we bijna hele tijd op vakantie...
Het werd een mushmom run en die was binnen 5 seconden dood -_-x KeN x schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:19:
Whehehe LoLz
Weinig mensen etc, niet echt super.
Mijn Umbrella Ice/Lit Wiz is ook al lvl 34 met nu op 50%.Anoniem: 143626 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:44:
vandaag eindelijk 34 geworden![]()
Vandaag echt super veel getraind, vanmiddag was ik nog lvl 33 met 30%
Lol, ik vond de meeting weer niks
al die hoge lv's bij elkaar maarja
was vandaag lvl 45 met 20% en ben nu lv 46 met 72%
Drops:
Zard 62 atk
Vaulter 2000 56 atk
Fish Spear (al verkocht)
Moki's +19 atk
op naar de lvl 50
was vandaag lvl 45 met 20% en ben nu lv 46 met 72%
Drops:
Zard 62 atk
Vaulter 2000 56 atk
Fish Spear (al verkocht)
Moki's +19 atk
op naar de lvl 50
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 19-06-2005 23:52 ]
Vandaag Pan Lid aangeschaft
Das weer iets waar me ik nu geen zorgen over hoef te maken.
Ben nu lvl 33 en heb al mn stuffness voor lvl 35 al.
Gloves enzo dan, Blue pants, Green vest, Gephart 51 atk clean.
51 Atk is niet groots, maar ik heb dr gelukkig niks voor hoeven betalen
Das weer iets waar me ik nu geen zorgen over hoef te maken.
Ben nu lvl 33 en heb al mn stuffness voor lvl 35 al.
Gloves enzo dan, Blue pants, Green vest, Gephart 51 atk clean.
51 Atk is niet groots, maar ik heb dr gelukkig niks voor hoeven betalen
Na een druk weekend, kan ik eindelijk weer maplen
Vandaag staat op de planning level 36 te worden
Ben vandaag begonnen op 40% level 35.
Vandaag staat op de planning level 36 te worden
Das makkelijk te doen denk ik.Silvan van Heck schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:46:
Na een druk weekend, kan ik eindelijk weer maplen![]()
Vandaag staat op de planning level 36 te worden![]()
Ik haal ongeveer 20% per uur, of net iets langer.
Vandaag 60% behaald op lvl 33.
edit: toch maar 1 gekocht
2,2 mil
beetje duur maarja kan er weer 10 lvl's tegenaan
nu opzoek naar een circlet en dan nog lvl 50 oorbellen kopen
2,2 mil
beetje duur maarja kan er weer 10 lvl's tegenaan
nu opzoek naar een circlet en dan nog lvl 50 oorbellen kopen
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 145439 op 21-06-2005 00:15 ]
Hoe kan het dat jullie allemaal zo snel trainen?
Ik ben level 27 en ik haal maar 80% per dag ofzo, terwijl ik toch wel intensief train.
En jullie zijn allemaal veel sneller terwijl jullie een veel hoger level hebben.
Waar trainen jullie en wat voor trucjes hebben jullie?
En jullie zijn allemaal veel sneller terwijl jullie een veel hoger level hebben.
Het is belangrijk dat je op de juiste monsters traint. Heel vaak zie je mensen trainen op monsters die ze net aankunnen, zo zou jij bijvoorbeeld op fire boars kunnen hunten. Dit is echter geen goed idee, de monsters die je net aankunt zul je waarschijnlijk vele malen moeten raken voordat ze dood zijn, ook doen ze je meer damage en zul je dus meer pots gebruiken. Het is dus niet goed voor je experience, maar ook niet voor je mesos. Ga maar na, stel je hebt 3 hits nodig om een fire boar te killen en maar 1 hit nodig om een horned mushroom om te leggen. In het eerste geval doe je dus 3 hits voor 60xp, een horned mushroom geeft je 35xp voor 1 hit. Dus in de tijd dat je 1 fireboar sloopt, kun je 3 horned mushrooms slopen voor 105xp totaal. Traint veel sneller en is ook makkelijker en beter voor je geld, je wordt ook niet geksed bij 1 hitters.RoD schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:38:
Hoe kan het dat jullie allemaal zo snel trainen?Ik ben level 27 en ik haal maar 80% per dag ofzo, terwijl ik toch wel intensief train.
Mijn advies dus: train op het hoogste monster dat je in 1 hit kunt slopen.
White Calas
en Amras heeft gelijk, ik train nu op Jr Pepe want die kan ik in 1 hit aan, 75 exp, mooie drops en ze droppen best veel geld.
Dat trainen op monsters die je in 1 hit kunt killen gaat denk alleen op voor mages.
het gaat in ieder geval niet op als je een Archer bent. Als Level 45 Hunter doe ik 230~600 damage (normale aanval dus geen attacks die mp verbruikt) Als ik dan op monsters moet gaan levelen die ik in 1 kill dood, zat ik nu nog bij green mushrooms (250hp)
Ik train dus no op Jr. Grupins. Met normale arrow attack 3-4 hits soms als ik geluk heb in 2...maar het bespaard me m'n mp. Als ik met Powershot ga schieten kill ik ze in 1-2 hits, maar dan stijgen de kosten voor mp potions de pan uit.
het gaat in ieder geval niet op als je een Archer bent. Als Level 45 Hunter doe ik 230~600 damage (normale aanval dus geen attacks die mp verbruikt) Als ik dan op monsters moet gaan levelen die ik in 1 kill dood, zat ik nu nog bij green mushrooms (250hp)
Ik train dus no op Jr. Grupins. Met normale arrow attack 3-4 hits soms als ik geluk heb in 2...maar het bespaard me m'n mp. Als ik met Powershot ga schieten kill ik ze in 1-2 hits, maar dan stijgen de kosten voor mp potions de pan uit.
[ Voor 27% gewijzigd door chrisO op 21-06-2005 10:58 ]
Gister dus level 36 geworden (met nog geen eens zo erg intensief trainen erbij)
Vandaag staat weer een leveltje hoger op de planning.
Nu 6% @ 36 , moet vandaag ook nog ff naar school, dus ben zelf benieuwd of ik het ga halen
Vandaag staat weer een leveltje hoger op de planning.
Nu 6% @ 36 , moet vandaag ook nog ff naar school, dus ben zelf benieuwd of ik het ga halen
Anoniem: 125165
@chris0:
Zonde van je tijd! Gebruik te allen tijde mp pots! Geen geld? Zorg dat je geld hebt. Verkoop je schoonmoeder, weet ik veel. Zo duurt lvlen veel te lang....
Zonde van je tijd! Gebruik te allen tijde mp pots! Geen geld? Zorg dat je geld hebt. Verkoop je schoonmoeder, weet ik veel. Zo duurt lvlen veel te lang....
Ik weet dat levelen zo iets langer duurt...maar een mp-potion vult 100mp punten...daar haal ik 7 powershots uit, waarmee ik 3-4 Jr. Grupins kill en die leveren me weer een paar mesos, maar te weinig om die mp-potions en paar hp-potions die ik gebruik aan te schaffen.Anoniem: 125165 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:00:
@chris0:
In de Beta speelde ik zoals je zegt....mp-potions gebruiken, en toen liep ik dus ook als lvl 36 Archer in level 25-30 outfit met een Ryden rond...
Het is vrij makkelijk in te zien dat je dan toch beter bij die green mushrooms kunt staan als je geen special attacks gebruikt, het gaat natuurlijk alleen op als je ook een map hebt met een hoge spawn. Reken maar uit: 1 hit op een green mushroom geeft je 26xp, 3 hits op een jr grupin geeft je 65xp. 3 green mushrooms geven je 78xp. Mits de spawn hoog genoeg is zul je dus bij green mushrooms sneller levellen.chrisO schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:56:
Dat trainen op monsters die je in 1 hit kunt killen gaat denk alleen op voor mages.
Verder raad ik je aan om toch mana pots te gebruiken tijdens het levellen, dat gaat zo veel sneller. Op een of andere manier lukt het mij altijd om quitte of winst te draaien, je maakt iets verlies als je niks vindt maar m'n drops waren meestal voldoende om dat verlies te compenseren.
Soms moet je natuurlijk even iets tofs hunten, alleen maar naar efficient hunten maakt je helemaal gek. Zo ging ik vaak even spears hunten op beta, dik verlies maar soms heb je geluk en vind je bij je 5e spear een setje skull earrings.
Ja en ik wordt vandaag lvl 48Silvan van Heck schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:59:
Gister dus level 36 geworden (met nog geen eens zo erg intensief trainen erbij)
Vandaag staat weer een leveltje hoger op de planning.![]()
Een ander punt is: zodra je minder dan 0.02% EXP per kill krijgt, wegwezen. Andere monsters killen, al kost het meer geld. Want, vanaf het moment dat je 0.01% per kill krijgt moet je in principe 2 keer zoveel monsters afslachten als 1 level ervoor om hetzelfde aantal EXP te verkrijgen. Dus het levelen duurt ook weer iets langer.
Ik train nu bijvoorbeeld alleen bij wild boars. Daar krijg ik 0.02% per kill voor. Im moet dus minimaal 5000 boars killen om op 100% te komen. Bij mijn volgende level-up wordt het waarschijnlijk 0.01% per kill. Dan moet ik ineens 10.000 boars afmaken om op 100% te komen. Daar heb ik niet zo'n zin in. Dan ga ik waarschijnlijk naar de fireboars.
Ik train nu bijvoorbeeld alleen bij wild boars. Daar krijg ik 0.02% per kill voor. Im moet dus minimaal 5000 boars killen om op 100% te komen. Bij mijn volgende level-up wordt het waarschijnlijk 0.01% per kill. Dan moet ik ineens 10.000 boars afmaken om op 100% te komen. Daar heb ik niet zo'n zin in. Dan ga ik waarschijnlijk naar de fireboars.
[ Voor 36% gewijzigd door _VpS_ op 21-06-2005 12:07 ]
(bb) || !(bb)
Die redenatie gaat niet helemaal op. Je moet kijken naar de hoeveelheid experience die je krijgt, niet naar de percentages. Je kunt pas zeggen dat je 5000 boars moet killen als je echt 5k * 42xp = 210k xp moet halen voor een level up._VpS_ schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:54:
Een ander punt is: zodra je minder dan 0.02% EXP per kill krijgt, wegwezen. Andere monsters killen, al kost het meer geld. Want, vanaf het moment dat je 0.01% per kill krijgt moet je in principe 2 keer zoveel monsters afslachten als 1 level ervoor om hetzelfde aantal EXP te verkrijgen. Dus het levelen duurt ook weer iets langer.
En dan nog, als je bij boars meer experience haalt dan bij fireboars volgens de berekening in 1 van m'n posts hierboven, dan kun je beter bij boars blijven. Toen ik op beta rond de level 70 zat, trainde ik in sanctuary 2 waar cold eyes en macis lopen. Waarom level je daar zo snel? Niet door de macis maar door de cold eyes, ook al waren ze maar 85xp (wat dus 0.004% per kill is aangezien voor lvl 70 ongeveer 2M xp nodig is). Die macis waren voor de drops en de fun, maar je had teveel hits nodig om daar goed op te kunnen trainen. One-hitters zijn de key.
Je hebt gelijk. Maar wat ik prbeerde aan te geven is dat het aantal kills dat nodig is om te levelen exponentieel omhoog gaat als je steeds bij dezelfde monster blijft. Het blijft even afwegen om een goed balans te vinden.
(bb) || !(bb)
Net spel gedownload , wil mage make 
enige tips voor de beginner?
Je kunt al een goede start maken met stats rollen: zorg voor een 4 in STR en DEX en voeg nooit meer een punt toe aan deze twee stats! Het geven van goede builds qua skills enzo, laat ik over aan de mages in deze thread.geemfriek schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:40:
Net spel gedownload , wil mage make
welke server zitte jullieAmras schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:44:
[...]
Je kunt al een goede start maken met stats rollen: zorg voor een 4 in STR en DEX en voeg nooit meer een punt toe aan deze twee stats! Het geven van goede builds qua skills enzo, laat ik over aan de mages in deze thread.
[ Voor 21% gewijzigd door geemfriek op 21-06-2005 13:14 ]
Als je een mage bent kun je het beste je sp toewijzen aan recovery en improving MP. Op die manier bouw je zoveel mogelijk MP op, wat later weer van pas komt.
Er staan trouwens wel handige guides voor mages op sleepywood.net en hidden-street.net
Lees die eens door zou ik zeggen.
Er staan trouwens wel handige guides voor mages op sleepywood.net en hidden-street.net
Lees die eens door zou ik zeggen.
Dit topic is gesloten.