Ik ben het eens met wat Annie schreef. Men heeft in /13 om snel vanuit de techniek te redeneren, niets mis mee, maar zo werkt het nu eenmaal alleen in utopia.

De verdere discussie is al vaker gedaan.
Qua layout is hier ook weer het verhaal van Annie van toepassing, wat willen ze bereiken. Qua persoonlijke smaak, vind ik dat ze er meer uit hadden kunnen halen. Als ik het zou moeten omschrijven zou ik uitkomen op eenvoudig, conservatief, te druk, en te weinig lef. Ik ben wel een voorstander van eenvoud, maar het had wel vlotter gemogen van mij, het komt allemaal net te vierkant over.
Verder ben ik dan wel een persoon die zich kan ergeren aan kleine details. Copyright notices die niet uitgelijnd staan, icons die niet vertical aligned zijn. Een advertentie blok wat begint voor een statistieken header en daardoor rommelig overkomt, een luie datumnotatie, niet kunnen klikken in de whitespace van het grid, missende mail link op auteur bij reacties, een categoriën component wat 3px verder naar rechts staat dan de rest, externe links die niet in een nieuw venster laden, een submit button die te hoog staat uitgelijnd zonder marges en het melden van issues dat gebeurt zonder automatische specificatie van technische gegevens voor de developers, en een overschot aan font-sizes wat daardoor ook rommelig overkomt. Bovendien als je paging gaat toepassen moet je niet 0-10 laten zien als er maar 1 artikel is.
Er is mijnziens nog wat ruimte voor verbetering
Ze zouden bijvoorbeeld kunnen beginnen om hun smarty templates te fixen.
"Fatal error: Smarty error: unable to write to $compile_dir '/data/usr/www/website/www.webwereld.nl/templates_c/mobile/xhtml'. Be sure $compile_dir is writable by the web server user. in /data/usr/www/website/www.webwereld.nl/_dep/Smarty-2.6.7/libs/Smarty.class.php on line 1088"
Steps to reproduce:
1: selecteer onderin de site pda
2: klik door op een artikel
[
Voor 60% gewijzigd door
Verwijderd op 11-05-2005 14:35
]