Het moet ook niet zo zijn dat iemand zijn post ineens compleet gerestyled terugvindt, mijn idee was meer dat je echt erge fouten kunt corrigeren, in bijvoorbeeld topictitels als "pc loopd steeds vast". (ok, zowieso al een gare titel, maar 't was maar een voorbeeld.

)
En eerlijkgezegd vind ik het nogal overdreven als je je gaat lopen ergeren aan spelfouten in posts.
Ik erger me ook niet aan elke d of t te weinig, maar aan bovenstaande voorbeeldtitel kan ik me behoorlijk ergeren, als mensen dus bijvoorbeeld niet de moeite nemen om stam+t te doen.
Dat topictitels in enige mate ge-edit worden vanwege spelfouten kan ik begrijpen: niemand die last heeft van de edit, titels zie je aan de lopende band, etcetera.
Tja, aangezien er mods genoeg zijn om gare titels te editten is het hele idee misschien ook wel wat overdreven...
Dat is niet de insteek natuurlijk, misbruik van je edit-rechten kan natuurlijk bestraft worden...
Maak gewoon een topicreport als een topictitel niet goed is of als een post van iemand echt niet door de beugel kan. Het is nog niet zo erg op GoT dat er een GoT-spellingscorrectie-team 24/7 standby moet staan hoor, echt niet

Nee, mijn idee was meer dat je gewoon soms eens een dikke fout kon corrigeren, niet dat het team het als zijn plicht ziet om alle actieve topics af te struinen naar fouten ofzo. Please no...

Very true, en dan zijn er nog mensen die uit 't buitenland komen en de Nederlandse taal nog niet helemaal machtig zijn. Er staat me trouwens iets van bij dat ongeveer 3% van de Nederlandse bevolking in meer of mindere mate dyslectisch is, kan iemand dat bevestigen?
Zo werkt het dus niet. Tenminste, gedeeltelijk niet. Ik herinner me nog een topic van nog geen week oud, waar iemand ook werd gewezen op de brakke spelling in de TS en die zei ook dat 'ie dyslectisch was en zijn post wel 3x had overgelezen voordat 'ie op "verstuur" drukte. Dyslecten zijn blind voor fouten, niets aan te doen. Maargoed, regels zijn natuurlijk altijd toe te passen. Ook een dyslect kan stam + t doen. (no offense)
Hoe dan ook, het was maar een idee, ik wil 't er niet doordrukken ofzo. (Zou me toch niet lukken.

)
[
Voor 3% gewijzigd door
Bergen op 10-05-2005 23:00
]