ACER Aspire 5024WLMi

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh man ik kan haast niet wachten tot ik hem binnen heb! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de lapper nu drie weken en ben zeer tevreden. In het begin was ik bang dat de scherm flink zou reflecteren, maar het valt tot nu toe erg mee. Maar de lak is idd ontzettend krasgevoelig, want ik heb nu al wat lelijke japen op de bovenkant. :'(
Weet iemand een manier om de lak te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09-2016

Daenney

42

Waarom dat ding van alu is gemaakt?! Omdat alu veel meer hitte kan opnemen en afvoeren dan plastic, en ondaks het feit dat dat ding op rubbertjes staat zal het alu toch redelijk wat hitte wegnemen, meer dan plastic in ieder geval...

Laklaag herstellen? Je harde schijf doorbranden en terug zenden naar Acer en vragen voor een nieuwe laptop?!

[ Voor 3% gewijzigd door Daenney op 20-07-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daenney_s schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:22:

Laklaag herstellen? Je harde schijf doorbranden en terug zenden naar Acer en vragen voor een nieuwe laptop?!
ja klasse! nuttige info... hij stelt een normale vraag daar zou hij denk ik ook normaal antwoord op willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney

Daenney

42

Dankje voor het compliment :P
Maar serieus, zo'n laklaag herstellen gaat echt niet zo makkelijk... Voor een desktop pak je een spuitbus en spuit je je kast gewoon weer over, maar probeer dat maar eens op een laptop...
Dus tenzij je van die auto-produkten hebt die de laklaag herstellen en dat wilt uitproberen op je laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daenney_s schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:46:
Dankje voor het compliment :P
Maar serieus, zo'n laklaag herstellen gaat echt niet zo makkelijk... Voor een desktop pak je een spuitbus en spuit je je kast gewoon weer over, maar probeer dat maar eens op een laptop...
Dus tenzij je van die auto-produkten hebt die de laklaag herstellen en dat wilt uitproberen op je laptop...
deze flaptop heeft volgens mij gewoon een coatingkje nodig, 1 x met je nagel er over heen en het is
voorbij met de lak.

wat zijn de mogelijkheden om dit tegen te gaan? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha kijk dat zijn nuttige antwoorden :D, maar even he is die x700 nou dedicated of shared..?

dedicated toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
ja natuurlijk dedicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney

Daenney

42

Nou wat die nagels betreft krijg ik geen krassen maar neem eens een autosleutel :P....

En ja natuurlijk is de X700 dedicated en als je ff had gekeken in het topic of op de site van Acer had je dat ook zo kunnen zien...

Zeg, ligt het aan mij of trekt dat scherm echt enorm veel stof aan, want ik moet dagelijks met een doekje het scherm schoonmaken en dan komt er echt een hele laag stof op dat doekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbes, net de laptop opgehaald ; en moet zeggen dat ie er erg gelikt uitziet, maar inderdaad, da scherm trekt wel stof oid aan :p

ik ga nu zo winxp pro installeren, dus ben zo nog wel even bezig met dit ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, windows xp pro dus geinstalleerd, alle drivers gingen lekker, tot nu

ik krijg het wireless lan maar niet aan de praat, kan iemand stap voor stap uitleggen WELKE drivers ik moet installeren?

op de cd staan de mappen: 80211abg en 80211g

ik heb in mn quickstart wel wireless lan connection staan, maar hij vindt maar geen netwerklen terwijl ik op 4 meter van de router zit, en mn pa, met zijn laptop naast me gewoon 2 netwerken ziet. :/

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
net ff een 3dmark05 benchmarkje gedraait en vond de score zeker niet tegenvallen :)

2372 link: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1045022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video Memory 256 MB staat er tussen bij jou.. sinds wanneer heb jij 256 mb kaart erin? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:12:
Video Memory 256 MB staat er tussen bij jou.. sinds wanneer heb jij 256 mb kaart erin? :p
haha niet, as far as i know :P ... kijk jij anders ook ff wat 3dmark05 bij jou aangeeft... memoy is ook 0mhz ? lol naja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney

Daenney

42

Voor wireless moet je de 802b/g driver installeren EN launchmanager om die knop te kunne gebruiken om wifi aan te zetten, naast de niets-toe-dienende bluetooth knop...
Hier staan alle drivers voor de laptop:
ftp://ftp.support.acer-eu.../aspire_3020_5020/driver/
De enige die je niet nodig hebt is de 802a/b/g driver, vraag me niet waarom hij erbij zit maar hij dient nergens toe, althans voor zover ik heb ontdekt.
De vraag dus, weet iemand waar die Atheros 802a/b/g driver download toe dient?

Dat van die video-ram en memory is idd vaag maar komt waarschijnlijk omdat de software de graka niet totaal ondersteun/herkent.... Ik zou me der niet druk over maken...
Kun je niet een 3dmark05 op een hogere res doen dan 1024*768@32bit?

[ Voor 30% gewijzigd door Daenney op 20-07-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juh :D hij werkt ...

en battlefield 2 draait @60fps met 1024, medium :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:37
misschien neit totaal ontoppic... here goes nothing.
de turion is gemaakt om met de P-m te concureren toch? is deze dan ook zo goed of is het een slap aftreksel?

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
R!K? schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:10:
misschien neit totaal ontoppic... here goes nothing.
de turion is gemaakt om met de P-m te concureren toch? is deze dan ook zo goed of is het een slap aftreksel?
laten we zeggen hij is bijna zo goed ;) ik denk dat en pentium-M iets langer me gaat denk hierbij aan een 15min in eenzelfde systeem/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
dus wat stroomverbruik betreft is er weinig verschil:) maar hoe zit het met performance?
me vader wou altijd een amd dus ik denk laten we de traditie niet verloren gaan maar ja als er een duidelijk verschil is ga ik liever voor performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat Pentium M processoren nog altijd beter presteren en minder verbuiken.
maar je moet gewoon tussen 64bit of 32 bit. De nieuwe amd Turion is 64bit en verbruikt zo'n 35Watt, maar ze gaan bijna de MT-37 en MT-44 uitbrengen die maar 25Watt verbruiken en toch een krachtige processoren.

ge moet maar es op de site zelf zien www.amd.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
hmm ja maar als die uitkomt word het weer duurder aangezien dit een behoorlijk goede aanbieding is.
het is twijfele tussen deze de asus a6va en de acer aspire 1962wlmi.
bedankt voor de hulp:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:56:
ok, windows xp pro dus geinstalleerd, alle drivers gingen lekker, tot nu

ik krijg het wireless lan maar niet aan de praat, kan iemand stap voor stap uitleggen WELKE drivers ik moet installeren?

op de cd staan de mappen: 80211abg en 80211g

ik heb in mn quickstart wel wireless lan connection staan, maar hij vindt maar geen netwerklen terwijl ik op 4 meter van de router zit, en mn pa, met zijn laptop naast me gewoon 2 netwerken ziet. :/

iemand?
  • WEP/WPA checken
  • ander kanaal kiezen
  • op de router het MAC-adres van je pa toegevoegd en daarna op de router ingesteld dat verder geen ander MAC-adres toegang mag hebben....
Etc. etc. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 03:57

Nobby

Nuts!

Netstumbler downloaden, als je SSID niet op onzichtbaar oid staat zal hij hem vinden :)

/Edit
Wel het goede topique ;)

[ Voor 166% gewijzigd door Nobby op 21-07-2005 01:41 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt voor alle antwooden / oplossingen voor het probleem van het WLAN. Ik had de drivers voor het WLAN gedeinstalleerd, daarna weer geinstalleerd, en zowaar kreeg ik bij het herstaren van mijn computer een bericht dat er 2 netwerken gevonden waren :D

ik blij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:58:
[...]

haha niet, as far as i know :P ... kijk jij anders ook ff wat 3dmark05 bij jou aangeeft... memoy is ook 0mhz ? lol naja :)
hehehe nog even wachten ik heb maandag het geld overgemaakt dus misschien heb ik hem vrijdag/zaterdag wel binnen (hopen) en anders wordt het volgende week. Ik zal ook wel een 3dmark05 draaien. Heb je verder nog getweaked aan dat ding (behalve geheugen) Schone install? 64 bits windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 08:02:
[...]

hehehe nog even wachten ik heb maandag het geld overgemaakt dus misschien heb ik hem vrijdag/zaterdag wel binnen (hopen) en anders wordt het volgende week. Ik zal ook wel een 3dmark05 draaien. Heb je verder nog getweaked aan dat ding (behalve geheugen) Schone install? 64 bits windows?
ope niets, enkel een audigiy 2 ZS notebook kaartje, dit zal in 3dmark05 niet uitmaken in 03 daarentegen misschien wel het haalt wat van de cpu last in de tests met geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wel benieuwd naar mensen met een 64 bit windows... volgens mij moet je dan een nog hogere score halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:30:
ik ben wel benieuwd naar mensen met een 64 bit windows... volgens mij moet je dan een nog hogere score halen ;)
nah, 3dmark is een 32bit applicatie, ik denk zelfs dat de score lager uitvalt, 64bit moet namelijk omgerekent worden naar 32bit ;)

mocht er een 3dmark 64bit uitkomen dan kan er weldegelijk gesproken worden van een performance increase, ik schat zo'n 15 - 20 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is verstandiger.. om gewoon de 32 bit erop te zetten of de 64 bits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook hard over na te denken om een 5024 te halen, alleen als ik zie dat de laptop ca, anderhalve maand terug nog bijna 1200 euri's kostte en nu ca. 1065 euri's dan vraag ik me af of ie op korte termijn nog onder de 1000 zakt... :?
Kan namelijk 1000 declareren op mn werk :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:23:
Ik zit er ook hard over na te denken om een 5024 te halen, alleen als ik zie dat de laptop ca, anderhalve maand terug nog bijna 1200 euri's kostte en nu ca. 1065 euri's dan vraag ik me af of ie op korte termijn nog onder de 1000 zakt... :?
Kan namelijk 1000 declareren op mn werk :+ O-)
er zijn nog steeds wel winkels waar ie 1199 kost, ik heb m vorige week gehaald voor 1135 ; maar dit was ook bij een 'echte' winkel die natuurlijk kosten heeft die een internetwinkel niet heeft.

ik denk eigenlijk niet dat de prijs nog zal dalen onder de 1000.

edit: ik heb de AC97 3.58 drivers geinstalleerd ivm het kraken van het geluid. Ik heb nu met 3.58 het nog steeds, heeft het zin om nog een keer te gaan 'downgraden'?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney

Daenney

42

Wat dat geluid betreft, volgens mij heeft dat geen zin...
Ik gebruik nl. de megeleverde geluidsdrivers en heb nergens last van... Denk eerder aan een productiefoutje of los kabeltje ofzo dan dat het de drivers zijn die het probleem veroorzaken, weet ik het...

Voor de mensen die hadden gehoopt de Mobile Catalyst Drivers van ATi te gebruiken, vergeet het, die werken niet op Acer systemen, heb het geprobeerd dus als je de catalyst drivers wilt gebruiken zul je ze moeten modden met Patjes ModTool op driverheaven.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Daenney_s schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:27:
Ik gebruik nl. de megeleverde geluidsdrivers en heb nergens last van... Denk eerder aan een productiefoutje of los kabeltje ofzo dan dat het de drivers zijn die het probleem veroorzaken, weet ik het...

Voor de mensen die hadden gehoopt de Mobile Catalyst Drivers van ATi te gebruiken, vergeet het, die werken niet op Acer systemen, heb het geprobeerd dus als je de catalyst drivers wilt gebruiken zul je ze moeten modden met Patjes ModTool op driverheaven.com
lol, de juiste link, die niet checkt van welke manufacture je laptop komt, is al meerdere malen gepost en werkt uitstekend. Volgende keer ff wat verder kijken dan je neus lang is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha kan iemand even opsommen wat je allemaal moet doen als je hem nieuw binnen hebt, het zijn echt te veel pagina's om het allemaal door te lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:41:
haha kan iemand even opsommen wat je allemaal moet doen als je hem nieuw binnen hebt, het zijn echt te veel pagina's om het allemaal door te lopen :D
er van uitgaande dat je winxp pro oid wilt installeren ipv de standaard home en al die programmatjes?

1. laptop aanzetten en de standaard installatie van windows home afmaken
2. computer herstarten en in de BIOS even zorgen dat ie boot vanaf de DVDspeler
3. herstarten en winxp cd erin, en installatie runnen
4. in deze installatie kan je ook de partities wijzigen , en evt. de hidden recovery partitie van acer verwijderen (wat ik gedaan heb)

na de installatie van windows stop je de meegeleverde CD van acer erin, waar je keurig alle drivers kan vinden. Deze installeren en klaar is kees.

verder kan je dan nog een aantal drivers updaten - wat ik nog moet doen - en misschien nog downgraden met de AC97 geluidsdrivers ivm dat gekraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snellius: ik zou gewoon de afgelopen 18 pagina's nog even doorlezen en wat aantekeningen maken, vervolgens conclusies trekken..

EDIT2: http://dirkjan.argonhosting.nl/xp-tweaks-public.rtf
gewoon niet missen.. als je je 5024wlmi gaat installeren.

op irc.tweakers.net

#5024 B)

-EDIT1t: Daenney_s nog ff over die antec plaat, geluids niveau ligt veel lager
kan hem wel aanraden.

(tis nog niet de helf van het geluid wat je hebt, waneer je flaptop voluit staat te blazen)

EDIT3: ascoldasice schreef op pagina nog wat:
http://ftp.sweclockers.co...ealtek&order=name&srt=yes

op bovenstaande linkje kan je voorgaande versies van de AC97 driver vinden

EDIT4:nieuwe Catalyst driver kan je als volgt gebruiken..

http://www2.ati.com/drive..._dd_ccc_wdm_enu_24085.exe
laten uitpakken in die c:\ati.. folder

Dan http://www.driverheaven.net/patje/files/Dhmodtool2.2.exe
draaien, en z'n werk laten doen op die ati folder

Was er niet een linkje naar een driver waar dit NIET nodig voor is?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt lovemath hier heb ik genoeg aan bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:46:

EDIT4:nieuwe Catalyst driver kan je als volgt gebruiken..

http://www2.ati.com/drive..._dd_ccc_wdm_enu_24085.exe
laten uitpakken in die c:\ati.. folder

Dan http://www.driverheaven.net/patje/files/Dhmodtool2.2.exe
draaien, en z'n werk laten doen op die ati folder

Was er niet een linkje naar een driver waar dit NIET nodig voor is?
omdat jij het bent:

http://www.ati.com/online/mobilecatalyst/index.html :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daenney_s schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:27:
Het clicken en poppen hoor je pas echt wanneer je luistert via een hoofdtelefoon en kan dan flink irritant zijn. Via de boxen valt het nog mee. Maar zijn er meerdere mensen die geen last van dit verschijnsel hebben, en zouden de chips (ATI sb400) dan in bepaalde hoeveelheden defect zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:

ATI Customer Care > Drivers and Software > Windows XP > Notebooks with ATI Graphics >

Notebook Manufacturers Supported:
  • Clevo
  • Mitac
  • Uniwill
  • Arima
Bron: https://support.ati.com/i...ask=knowledge&folderID=27

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:52:
[...]

Quote:

ATI Customer Care > Drivers and Software > Windows XP > Notebooks with ATI Graphics >

Notebook Manufacturers Supported:
  • Clevo
  • Mitac
  • Uniwill
  • Arima
Bron: https://support.ati.com/i...ask=knowledge&folderID=27
klik dan op mijn link ;) ... Indd als je de file op jouw manier download krijg je een 'check' file van 1mb die eerst kijkt of jou laptop in het rijtje voorkomt, zo ja laat hij 'mijn' file downloaden, van 31mb welke gewoon de driver bevat.

Manufacturers zoals Acer willen hun eigen driver support. Ze werken daarom niet mee aan dit programm van ATi maar natuurlijk werken de drivers gewoon, in de laptop zit gewoon een x700! en deze verschilt echt niet van de x700's uit jouw lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
jongens eindelijk! nieuw bios waardoor we 166mhz kunnen lopen :D
On Acer website there is NEW BIOS 1.11

With the new BIOS, memory works ~23% faster than before - 160MHz
edit:
en yes het werkt :D, heb sisandra voor en na bios update gedraait! en voor indd 133mhz en na 160mhz, en om het te ondersteunen de memoryscore voor was: 1852 / 1857 en na was 2436 / 2437 Blowfish gaat 3dmark05 opnieuw draien en kijken of daar ook een increase is :D

[ Voor 36% gewijzigd door BlowFish op 22-07-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daenney

Daenney

42

BlowFish schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:32:
[...]

lol, de juiste link, die niet checkt van welke manufacture je laptop komt, is al meerdere malen gepost en werkt uitstekend. Volgende keer ff wat verder kijken dan je neus lang is ;)
Goed dat je dat zegt, die was me niet opgevallen, heb een paar paginas moeten skippen want ben een tijdje weggeweest... Maargoed, proberen we eht daar eens mee, bedankt voor de tip...

Nog een klein dingetje, die ATi Mobility drivers bevatten niet de Southbridgedriver die wel in het acer vga pakket zit...
Dus eerst dat acer vga ding lanceren en via Custom Setup ALLEEN de southbridgedriver installeren (de v-tjes voor control pannel en display driver weghalen) en dan die ATi Mobility Catalyst drivers installeren via de link van BlowFish op pagina 16...
Geen idee wat die southbridge-driver doet, maar hij dient vast ergens toe...

[ Voor 32% gewijzigd door Daenney op 22-07-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok! bedankt man

*dus eerst misschien de bios flashen met de nieuwe bios (link??)
*Xp erop
*Vga southbridge van de cd installeren
*Ati mobility drivers installeren
*Soundrivers van de cd (aangezien het bij de ene wel kraakt en bij de andere niet)
*Ook nog even dat ding van lovemath door lezen waardoor je lapper sneller loopt

dat zijn toch de dingen zo'n beetje die je moet doen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Daenney_s schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:50:
[...]

Goed dat je dat zegt, die was me niet opgevallen, heb een paar paginas moeten skippen want ben een tijdje weggeweest... Maargoed, proberen we eht daar eens mee, bedankt voor de tip...

Nog een klein dingetje, die ATi Mobility drivers bevatten niet de Southbridgedriver die wel in het acer vga pakket zit...
Dus eerst dat acer vga ding lanceren en via Custom Setup ALLEEN de southbridgedriver installeren (de v-tjes voor control pannel en display driver weghalen) en dan die ATi Mobility Catalyst drivers installeren via de link van BlowFish op pagina 16...
Geen idee wat die southbridge-driver doet, maar hij dient vast ergens toe...
Ik vraga me af of die south bridge een pree is. Ik heb namelijk geen problemen met de drivers ondervonden. Maar misschien wel handig als we eerst eens wisten wat het inhoud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

On Acer website there is NEW BIOS 1.11

With the new BIOS, memory works ~23% faster than before - 160MHz
Bij mij werkt hij ook zonder problemen :) En je kunt gewoon flashen onder windows, wel handig aangezien er geen FDD in zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Nobby op 22-07-2005 19:11 ]

Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er niemand of er geen site van gemaakt is? een manual om acer aspire 5024 te tweaken? :D
want ik snap niet alles tegoei...
bvb wat is flashe? gewoon bios update ofwat? en die snelheden verandere van 166Mhz heeft dat veel nut?

uiteindelijk, als je nix verandert en enkel drivers op cd installed moet em toch deftig bollen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:02:
weet er niemand of er geen site van gemaakt is? een manual om acer aspire 5024 te tweaken? :D
want ik snap niet alles tegoei...
bvb wat is flashe? gewoon bios update ofwat? en die snelheden verandere van 166Mhz heeft dat veel nut?

uiteindelijk, als je nix verandert en enkel drivers op cd installed moet em toch deftig bollen of niet?
Er bestaat voor zover ik weet geen manual om je 5024WLMi te tweaken, ongeveer alles wat je kunt tweaken kun je wel in dit topic vinden.
Flashen is een Bios Update en ja, de verhoging van de snelheid van je geheugen heeft zeker effect.

Wat is "deftig bollen"?

Doe zelf een beetje meer moeite en dan lukt het allemaal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:05:
jongens eindelijk! nieuw bios waardoor we 166mhz kunnen lopen :D

[...]

edit:
en yes het werkt :D, heb sisandra voor en na bios update gedraait! en voor indd 133mhz en na 160mhz, en om het te ondersteunen de memoryscore voor was: 1852 / 1857 en na was 2436 / 2437 Blowfish gaat 3dmark05 opnieuw draien en kijken of daar ook een increase is :D
iNSTALLEREN DIE SHIT!!, ik ben van 133mhz naar 200MHZ GEGAAN!!

w0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t
zo begint me weekend lekker natuurlijk

Afbeeldingslocatie: http://www.imageshack.us/img145/4166/200mhz.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:41:
[...]

iNSTALLEREN DIE SHIT!!, ik ben van 133mhz naar 200MHZ GEGAAN!!

w0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t
zo begint me weekend lekker natuurlijk

[afbeelding]
lol hoe kom je aan 200mhz? welk programm geeft 200mhz aan sisandra ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit dit topic.. A64Tweaker

gister 133mhz, nu dus 200mhz

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
mjah die is niet echt accuraat :S gebruik sisoftware sandra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:11:
[...]

mjah die is niet echt accuraat :S gebruik sisoftware sandra :)
dit is wat sisoft zegt:

Afbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/2488/sisofto2da.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
mjah das indd helemaal vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wil eigenlijk nog wel wat meer pics zien.. heb er pas 6 gezien ofzo! :)

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:58:
/me wil eigenlijk nog wel wat meer pics zien.. heb er pas 6 gezien ofzo! :)

thanks!
Mijn maat heeft een nieuwe Sony camera, nogal een high-end dingetje, hij maakt heel graag foto's zal hem vanavod eens een paar laten schieten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

natuurlijk wil ik de moeite doen om mijn laptop te tweaken.. maar as em spliksplinter nieuw is, riskeer ik liever niet om gevaarlijke dingen te doen die buite de garantie vallen.. daarmee willek duidelijk wat wel gaat en wat niet.

want ik heb alle topics gelezen op got over 5024 acer aspire maar meestal zijn dat voorstelle waarvan sommige werken en sommige niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:06:
natuurlijk wil ik de moeite doen om mijn laptop te tweaken.. maar as em spliksplinter nieuw is, riskeer ik liever niet om gevaarlijke dingen te doen die buite de garantie vallen.. daarmee willek duidelijk wat wel gaat en wat niet.

want ik heb alle topics gelezen op got over 5024 acer aspire maar meestal zijn dat voorstelle waarvan sommige werken en sommige niet..
wat bedoel je precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:26:
[...]

Mijn maat heeft een nieuwe Sony camera, nogal een high-end dingetje, hij maakt heel graag foto's zal hem vanavod eens een paar laten schieten ;).
Woei! thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist één gekocht.
Wachten nu op levering.
Is er iet waar ik op moet letten bij het opstarten?
Was voor mij de beste keus.
Zijn er al veel fabrieks fouten gevonden?
Groeten aan alle 5024 liefhebbers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:04:
Juist één gekocht.
Wachten nu op levering.
Is er iet waar ik op moet letten bij het opstarten?
Was voor mij de beste keus.
Zijn er al veel fabrieks fouten gevonden?
Groeten aan alle 5024 liefhebbers. :)
Het is algemeen bekend dat soms het klepje van de dvd-drive loskomt. Daar heb ik gelukkig geen last van :)

Kijk ook welke biosversie je hebt, wanneer je niet de biosversie 1.11 hebt je je bios moet updaten om zo je geheugen sneller te laten lopen. (166mhz ipv 133mhz)

[ Voor 4% gewijzigd door Nobby op 23-07-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u voor de reply.

Voor de bios is het gewoon voor windows AS_3020_5020_TM_4400_V111.exe opstarten? en voor dos BOL111 opstarten kan dat anders ook dan met een floppy?
Moet er nog iets gebeuren?

Groeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand gebruik gemaakt van acer advantage.
Zijn er veel dode pixel problemen bij de 5024?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dode/hot pixel vrij is.

(again, als je voor een klein bedrag pixelgarantie kan krijgen - gewoon doen.. 25eurie oid.. kan je geen spijt van krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mense,

ik ben even weggeweest (vakantie :> ) maar ben weer helemaal bij gelezen,

ik heb net m'n bios geflasht naar die phoenix 1.11 versie

mijn geheugen draait nu op 160 MHz volgens CPU-Z

zo ff sisoft sandra testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:49

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik moet binnenkort voor een school een nieuwe laptop aanschaffen en deze trok mij erg aan maar de school stelt wel bepaalde eisen zoals Minimaal 2gig Procesor (intel dus) en minimaal 786 Ram

ik vraag me nu af ik krijg bijvoorbeeld projecten waarmeej ik in windows met vm-ware een server 2003 moet opzetten en draaien maar ik vraag mij af is deze daar wel voor geschikt...

hoesnel is deze processor in vergelijking met een intel pentuim 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

rg-mohwa schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:46:
Ik moet binnenkort voor een school een nieuwe laptop aanschaffen en deze trok mij erg aan maar de school stelt wel bepaalde eisen zoals Minimaal 2gig Procesor (intel dus) en minimaal 786 Ram

ik vraag me nu af ik krijg bijvoorbeeld projecten waarmeej ik in windows met vm-ware een server 2003 moet opzetten en draaien maar ik vraag mij af is deze daar wel voor geschikt...

hoesnel is deze processor in vergelijking met een intel pentuim 4 ?
In ieder geval sneller dan een gelijkgeclockte P4 mobile. Trouwens clocksnelheid zegt niet meer tegenwoordig, zelfs bij intel niet. Mijn Pentium-M Dothan 1,7GHz (onderdeel van het Centrino platform) draait ook rondjes om een P4 mobile op 2,6GHz en is nog een stuk zuiniger ook.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
ik heb sinds vandaag vreemde 'artifacts' gekregen in Battlefield 2. Ik vroeg me af of er meer zijn die hier last van hebben.

Op een gegeven moment worden bepaalde textures zwart, en daarna crashde de laptop.

het zou te maken kunnen hebben met de laatste ATi 5.7 driver, ik heb het idee, dat de videocard warmer wordt.

Meer die dit ondervinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet je juist bios update? ik heb da nog nooit gedaan en da verschilt van fabrikant tot fabrikant, kan iemand hier enkele belangrijke stap op zetten?
dat ik mijn laptop niet verkloot na twee dage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAlchemist schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:16:Het is algemeen bekend dat soms het klepje van de dvd-drive loskomt. Daar heb ik gelukkig geen last van :)
Eh.. als dat al gebeurt, is dat erg...? Kan je niet gewoon zonder klepje verder?

Ik denk erover de 5024 te kopen, maar heb geen zin dat ik 'm vervolgens een paar maanden kwiijt ben ter reparatie alleen maar voor zo'n klepje...

Ik dacht overigens eerst de Asus A6Va te kopen maar dat ding is in geen een gewone winkel te koop. De 5024 wel. Ik vind het altijd wel een lekker idee als ik gewoon terug kan naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielsne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:41
het klepje wordt eerder in dit topic al besproken, en als je dat door leest zie je dat acer gewoon een nieuw klepje opstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby

Nobby

Nuts!

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:08:
hoe moet je juist bios update? ik heb da nog nooit gedaan en da verschilt van fabrikant tot fabrikant, kan iemand hier enkele belangrijke stap op zetten?
dat ik mijn laptop niet verkloot na twee dage :D
Als je het topic eens door zou lezen zou je weten dat door de biosupdate je geheugen sneller gaat lopen (166mhz ipv 133mhz). Dit is een goede verbetering van de prestaties van je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 5024 heeft erg mijn interesse momenteel, maar het enige wat me niet echt zint is de 4200rpm hd.
Zou 'm graag met een 5400 of 7200 kopen..
Nu heb ik al verschillende webshops gemaild inmiddels maar eigenlijk allemaal leveren ze enkel zoals zij ze binnenkrijgen.

Iemand hier die uit z'n hoofd een shop weet die wel met andere configuraties qua geheugen en HD levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:26
na nieuwe bios: 55XX rd mark's 03. en 15xxx in 01

iemand anders ook scores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Ik zit te twijfelen tussen de 5024 WLMI en de PTA40E-016010-DU M 730(1.6)/XPP/512MB/60GB/15.4/DVD-CDRW van Toshiba. Ik wil hem gaan gebruiken als portable desktop en batterij tijd is niet echt super belangerijk. Ik wil wel een degelijke ondersteuning en betrouwbare laptop. Ook wil ik af en toe bf2 of hl kunnen spelen op mn laptop. Ik neig naar de toshiba maar die heeft niet zo'n goede videokaart. Iemand ervaring met beide en kan mij mss het verschil duidelijk(er) maken?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:35:
De 5024 heeft erg mijn interesse momenteel, maar het enige wat me niet echt zint is de 4200rpm hd.
Zou 'm graag met een 5400 of 7200 kopen..
Nu heb ik al verschillende webshops gemaild inmiddels maar eigenlijk allemaal leveren ze enkel zoals zij ze binnenkrijgen.

Iemand hier die uit z'n hoofd een shop weet die wel met andere configuraties qua geheugen en HD levert?
Ik zou hem gewoon 'standaard' kopen en dan zelf een Hitachi K5/7 100 80gig ofzo :), zijn denk ik de beste atm. kosten vanaf zo'n 130euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:44:
[...]

Ik zou hem gewoon 'standaard' kopen en dan zelf een Hitachi K5/7 100 80gig ofzo :), zijn denk ik de beste atm. kosten vanaf zo'n 130euri.
Ik heb het idee dat ik dan mijn garantie verpruts, maar daar zijn de meningen wat over verdeeld geloof ik..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAlchemist schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:54:
[...]

Als je het topic eens door zou lezen zou je weten dat door de biosupdate je geheugen sneller gaat lopen (166mhz ipv 133mhz). Dit is een goede verbetering van de prestaties van je laptop.
het probleem is dat ik da nooit gedaan heb, en als bios verkloot is dan is weer alles op zeep :D
ik wou gewoon paar screenies of een manual

btw vrijdag stond er op tweakers.net artikel over de nieuwe amd processor waarbij stond dat ze in het derde kwartaal en erna meerdere amd mobile processoren uitbrenge, wilt dit dus zeggen dat de 5024 goekoper gaat worden binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:04:
[...]

het probleem is dat ik da nooit gedaan heb, en als bios verkloot is dan is weer alles op zeep :D
ik wou gewoon paar screenies of een manual

btw vrijdag stond er op tweakers.net artikel over de nieuwe amd processor waarbij stond dat ze in het derde kwartaal en erna meerdere amd mobile processoren uitbrenge, wilt dit dus zeggen dat de 5024 goekoper gaat worden binnenkort?
nah verwacht maar niet dat hij erg in prijs daalt komend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godverde.. ik zou hem zaterdag en uiterlijk vandaag binnen krijgen.. nog niks gezien :( dus hopen maar op morgen! ennuh... dat flashen van de bios is dat niet beetje link? ik heb geen zin om me lapper alweer weg te gooien na 5 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:08:
... dat flashen van de bios is dat niet beetje link? ik heb geen zin om me lapper alweer weg te gooien na 5 minuten :D
De bios updaten is zeer eenvoudig. Dowload de bios ftp://ftp.support.acer-eu...5020/bios/bios%201.11.zip, en pak het zipje vervolgens uit. Open in de directory windows de exe-file en de rest wijst voor zich. Om het nog veiliger te laten verlopen kun je tijdelijk virusscanner, firewall en antispyware uitschakelen. That's it!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maw best bios updaten direkt na aankop? zodat er geen fouten optreden ivm met beveiliging die iets niet toelaat...
jaja ik ga em dees week ook bestelle, bedankt voor zo'n goei topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nog meer foto's plaatsen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosR
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:38:
Kan iemand nog meer foto's plaatsen? :D
Heb je de foto's in deze link al gezien:
ftp://ftp.acer.de/IMAGES/...s/Acer_Aspire_5020_Serie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee had ik niet :) bedankt. Ik krijg nog steeds geen medling dat hij onderweg is heeeeeeeeeeel irritant! Ik kreeg wel de melding dat ze het geld binnen hebben gekregen (dat was vrijdag) ze zeiden dat ik hem uiterlijk maandag kreeg, heb hem besteld bij hardwaretotaal iemand hier ook besteld? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand succesvol zaken gedaan met laptops4u ?

Aangezien deze nog geen feedback in de shopsurvey hebben, maar wel verschillende mensen hier volgens bij besteld hebben inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik wil deze laptop binnenkort ook gaan afschaffen.
Enigste waar ik mee zit zijn dode pixels.
Heeft iemand hier al last van bij aankoop of erna of valt dit wel mee?
En wat voor accessoires zitten erbij? Acculader etc.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al waar je zo'n bleutooth module kan kopen/bestellen zodat ik die er zelf in kan zetten ? en zijn er ook al prijzen van bekend. Want gaan rondlopen met zo'n stikkie in je usb poort vindt ik niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Trivian schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:05:
hmm dit zie je toch zelden bij laptops heur?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Tom-my schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:48:
[...]

hmm dit zie je toch zelden bij laptops heur?
Oh misschien is dat nog iets van vroeger dan :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein probleempje dat ik ondervind met deze laptop is het volume van het geluid.

bij het afspelen van vb een dvd is het geluid niet echt schitterend.

kheb die codec al aangepast naar 3.58, maar niet beter.

Als ik dat vergelijk met mijn vriending haar notebook van compaq met jbl speakers, amaai

is er daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan ook de 5024WLMi te kopen, maar ik zit nog met enkele vraagjes.
Ik moet hem elke dag mee naar school nemen dus mijn vraag is of het een stevige laptop is die overal mee naar toe kan?
En is het probleem van de acer service al min of meer opgelost want ik kan mijn laptop echt niet lang missen.

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:38:
een klein probleempje dat ik ondervind met deze laptop is het volume van het geluid.

bij het afspelen van vb een dvd is het geluid niet echt schitterend.

kheb die codec al aangepast naar 3.58, maar niet beter.

Als ik dat vergelijk met mijn vriending haar notebook van compaq met jbl speakers, amaai

is er daar iets aan te doen?
Het volume van de 5024 speakers zullen waarschijnlijk minder luid klinken vanwege de plaatsing van de speakers. Aan de voorkant redelijk naar ondere gericht zal inderdaad minder klinken dan speakers aan de binnenkant van de laptop. Dit is waarschijnlijk gedaan om mensen die met de klep dicht muziek luisteren te bevoordelen... Maar het is altijd beter om natuurlijk een gruwelijk geluidssysteem aan te sluiten 8)

Heb je je nog steeds rare plopjes of kraken in je geluid? Mij is het namelijk wel gelukt met de 3.58 drivers het geluid te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:26
Trivian schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:05:
bij mijn 5024 zitten geen dode pixels op het scherm. Een vriend van me, heeft (samen met zijn pa) net 2 acer travelmate laptops gekocht van een dynabite aanbieding. En beiden hebben ze een dode pixel op het scherm.

dus het komt wel voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Roan,

Ik zie hier dat de order reeds verzonden en zelfs ontvangen is.
Echter klopt dit niet met uw postcode.(TrackTrace)
Ik zal mijn collega vragen dit voor u uit te pluizen en zo dadelijk krijgt
u hierover meer te horen.
Sorry voor het ongemak.

:( ik moet dus nog even wachten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier veel over mensen die zich afvragen of de aspire 5024 PC3200 geheugen aankan. Ik heb deze vraag naar Acer gemaild, maar wel voor de Ferrari 4005. Aangezien deze twee dezelfde ati chipset delen zou het antwoord ook geldig moeten zijn voor de 5024.

dat de chipset om kan gaan met pc 2700, pc 2100 en pc 1600.
Mijn technische collega raadde mij alleen aan niet de kingston modules te nemen, maar die van Acer zelf, ik zal u hieronder de specificaties geven voor de geheugenmodules voor de Ferrari 4000.
De artikelcode voor de 1024 Mb DDR333 is: LC.1GB01.001 tegen een prijs van 699,-
De artikelcode voor de 512 Mb DDR333 is: LC.DDR05.008 tegen een prijs van 239,-

Alleen is de geheugenprijs van Acer natuurlijk je reinste afzetterij! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:57:
Ik lees hier veel over mensen die zich afvragen of de aspire 5024 PC3200 geheugen aankan. Ik heb deze vraag naar Acer gemaild, maar wel voor de Ferrari 4005. Aangezien deze twee dezelfde ati chipset delen zou het antwoord ook geldig moeten zijn voor de 5024.

dat de chipset om kan gaan met pc 2700, pc 2100 en pc 1600.
Mijn technische collega raadde mij alleen aan niet de kingston modules te nemen, maar die van Acer zelf, ik zal u hieronder de specificaties geven voor de geheugenmodules voor de Ferrari 4000.
De artikelcode voor de 1024 Mb DDR333 is: LC.1GB01.001 tegen een prijs van 699,-
De artikelcode voor de 512 Mb DDR333 is: LC.DDR05.008 tegen een prijs van 239,-

Alleen is de geheugenprijs van Acer natuurlijk je reinste afzetterij! :(
LOL! haha, wat een ketterij zeg :D , koop gewoon die kingston die werken evengoed, plus nog steeds geen antwoord op jou vraag, kan het geheugen op 200mhz draaien of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet lezen, 200MHz geheugen betekent dat het PC3200 moet ondersteunen, dat staat er toch niet?

Officieel wordt het niet dus schijnbaar niet gesupport en ik ken wat mensen met een Acer waar er problemen waren bij het plaatsen van Kingston geheugen, wat door Kingston zelf wel als zijnde werkend werd aangeprezen.

Als Kingston het garandeerd kan je het dan wel terugbrengen, maar daar heb je op dat moment geen zak aan. Dus even verder nadenken over wat er 1) in de mail staat (aangezien zijn vraag wel degelijk beantwoord is) en 2) je afvragen wat de reden is dat Kingston niet aangeraden wordt alvorens je begint over ketterij.

:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 08:23:
[...]

Het volume van de 5024 speakers zullen waarschijnlijk minder luid klinken vanwege de plaatsing van de speakers. Aan de voorkant redelijk naar ondere gericht zal inderdaad minder klinken dan speakers aan de binnenkant van de laptop. Dit is waarschijnlijk gedaan om mensen die met de klep dicht muziek luisteren te bevoordelen... Maar het is altijd beter om natuurlijk een gruwelijk geluidssysteem aan te sluiten 8)

Heb je je nog steeds rare plopjes of kraken in je geluid? Mij is het namelijk wel gelukt met de 3.58 drivers het geluid te verbeteren.
kmoet zeggen, die plopjes en dat gekraak heb ik nooit gehad.
maar kheb toch die driver aangepast.

maar kmerk niks van verschil.
uiterst tevreden van de notebook. Kga me volgende week zelfs om een 2e voor tvrouwke. :9
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.