Toon posts:

Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.573 views sinds 30-01-2008
http://www.t-spoon.com/gw/guildwars-logo.jpg

Welkom in Het Grote Guild Wars Topic, het topic waar je terecht kunt voor de laatste nieuwtjes, discussies en vragen over de game die volgens velen een revolutie op online gaming gebied is: Guild Wars. De first post van dit topic zal in de loop van de tijd worden aangevuld met meer informatie en plaatjes.

Het eerste deel staat hier:
[rml][ MMORPG]Guild Wars[/rml]

http://www.guildwars.com/images/jpeg/joinusnow-b.jpg

GUILD WARS - CORPG
Guild Wars wordt door de makers van ArenaNet geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De focus ligt hier dus nadrukkelijk op competitie. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die alle vervelende dingen uit MMORPGs elimineert als camping, ganking, kill-stealing en loothogging. Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.

Aan het begin van de game wordt de speler de keuze gesteld of hij/zij een RP (RolePlay) character of een PvP (Player vs Player) character wil aanmaken. De RP characters worden gebruikt voor de quests en missies en beginnen dan ook bij lvl 1. De PvP characters beginnen allemaal bij de levelcap van lvl 20. Deze zijn er puur om de competitie aan te gaan in de verschillende arenas.

Ondanks dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreide PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.

Een niet onbelangrijk detail van Guild Wars is dat het zich onderscheid zich van MMORPGs door het feit dat het GEEN maandelijkse bijdrage vereist.

Wie is ArenaNet?

http://guildwars.phoenixclan.nl/images/banners/arenanet.jpg

ArenaNet is de developer van Guild Wars. ArenaNet is een onderdeel van NCsoft Corporation, de grootste publisher van MMORPGs ter wereld die titels als Lineage, Lineage 2, City of Heroes en Auto Assault onder haar hoede heeft. ArenaNet is opgericht door de mensen die verantwoordelijk waren voor het grote succes van Warcraft, Starcraft en Diablo, alsmede ook het Battle.Net game network. Een aantal jaren geleden verlieten deze mensen Blizzard om ArenaNet op te richten. Zo is de 3D engine van Guild Wars gemaakt door Mike O'Brien die ook de originele World of Warcraft 3D engine heeft gemaakt en Battle.Net heeft gemaakt. Verder is ook bv de teamlead en leadprogrammeur van World Of Warcraft, Jeff Strain, overgestapt naar ArenaNet. Deze mensen weten dus zeker wat ze doen.

Professions
In Guild Wars is het itt vele andere RPGs op dit moment alleen mogelijk om 1 ras te spelen, het menselijke ras. Dit ras is echter wel onderverdeeld in 6 verschillende beroepen:

http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/ranger-icon-sample.jpghttp://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/warrior-icon-sample.jpghttp://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/monk-icon-sample.jpg
RangerWarriorMonk
http://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/elementalist-icon-sample.jpghttp://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/necromancer-icon-sample.jpghttp://www.guildwars.com/images/jpeg/icons/mesmer-icon-sample.jpg
ElementalistNecromancerMesmer

De speler wordt echter de mogelijkheid geboden om twee professions te kiezen, waardoor er in totaal 36 verschillende combinaties mogelijk zijn. Dit systeem heet Dual Classing. Je eerst gekozen profession heet de "Primary Profession", terwijl de tweede je "Secondary Profession" is. Het is overigens ook mogelijk om maar 1 profession te kiezen. Het kiezen van een single class heeft geen echte voor- of nadelen tov een dual class.

Meer uitgebreidere informatie over de professions volgt binnenkort!

Screenclips
Screenshots zijn leuk, maar screenclips zijn leuker! Bewegende beelden zeggen toch net even iets meer dan stilstaande. ArenaNet heeft een viertal korte clips online gezet. Klik op het plaatje om de clip te bekijken.

http://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip004-thumbON.jpghttp://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip003-thumbON.jpg
http://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip002-thumbON.jpghttp://www.guildwars.com/images/jpeg/screenclips/screenclip001-thumbON.jpg

Systeemeisen
Guild Wars is een game die geen hoge systeemeisen stelt. Het schaalt vrij goed mee op oudere systemen, mits je de details niet te hoog zet.

Minimum System Specs
  • Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 800 Mhz or equivalent
  • 256 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX Series Video Card with 32MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse
Recommended System Specs
  • Windows® XP/2000/ME/98
  • Intel Pentium® III 1GHz or equivalent
  • 512 MB RAM
  • CD-ROM Drive
  • 2 GB Available HDD Space
  • ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series Video Card with 64MB of VRAM
  • 16-bit Sound Card
  • Internet connection
  • Keyboard and mouse

Guild Wars - Handige Links
Zoals bij elke populaire games zijn er tal van websites te vinden die informatie bieden over de game. De Guild Wars community leunt sterk op fansites en forums, aangezien ArenaNet medewerkers zelf ook op de forums posten en zo de fans op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.

Officiele sitesFan- en Informatiesites

[Voor 17% gewijzigd door CJ op 03-06-2005 17:30]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mooie topicstart :) Hopelijk word dit deel net zo interessant als het vorige. Ik ben in iedergeval al helemaal verslaafd. Er gaat echt veel tijd in zitten! Ik heb de game vandaag gekocht en gelijk de hele dag gespeeld. Ik ben al wel even naar de USA servers verhuist. Ik heb het gevoel dat ik daar wel iets meer lag heb maar gelukkig geen duits en frans geleuter meer. Sommige mensen kunnen hun taal online gewoon niet aanpassen blijkt.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01-2016
Door die topicstart heb ik eindelijk het idee dat ik snap hoe de game in elkaar steekt! Goed man! :D

Ben er alleen nog niet achter in hoeverre deze game lijkt op diablo. Het is meer RPG, dat is diablo ook. Heeft deze game bijvoorbeeld het item systeem van diablo? Dus dat de game items genereerd die andere prefixes en suffixes hebben (bladidibla of the monkey etc.)? Heb je ook witte, gele, paarse (oplopend naar meer unique en sterkte)? Dat was wel het sterkste punt van diablo, het 'gambling' deel. Je wilt steeds betere items en die kunnen wel eens vallen als je toch nog, voor je stopt, even die mob afmaakt.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:17
Er zit GEEN itemsysteem in zoals dat in diablo zat. Dat was idd het sterke punt van Diablo, de sterke punten van deze game liggen niet in het itemsysteem dus urenlang MF/Mephisto runs doen is er niet meer bij ;)

Ik ben necro/ranger. Ik vond de blood magic van de necro wel heel leuk alleen weet ik niet echt welke skills ik van de ranger wil :D
- Ik wilde eigenlijk traps, maar ik merk nu al dat ik mana nodig heb en zal dit met traps niet alleen maar erger worden?
- Een boog is ook leuk, maar van offer ik een behoorlijk hoeveelheid mana op wat ik eigenlijk niet zo goed kan hebben...
- Een dier blijft over. Op zich is een leuke tank nooit weg, maar traps leken mij leuker...

Iemand een tip misschien?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Ik had trouwens het gevoel dat Expertise van Ranger niet goed werkte bij mij. Expertise zorgt ervoor dat een aanval/verdediging minder Energy kost. Of werkt dit pas bij een bepaald level? Waarschijnlijk heb ik wat fout gedaan. :Y)

Kan iemand mij uitleggen wat?

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:44
Nette topic start _/-\o_

Ben vanavond druk bezig geweest met een guildsite maken. Het ontwerp is nu zo goed als af.

offtopic:
Eigenlijk had ik in de kroeg moeten zitten maar de communicatie met de mensen waarmee ik zou gaan liep weer eens goed spaak. Uiteindelijk was ik ff met een vriend via msn aan het praten en een uur of wat later warenwe nog steeds volop bezig. Ontwerpen uitwisselen enzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• angeleyes1987
Iemand een idee hoe ik een Guild kan quiten? Ik kreeg toen ik net bezig was een uitnodiging zonder dat ik daar iemand kende, en nu zit ik er dus in. Ik ben zelf nog een beetje met caracters aan het testen welke ik het leukst vind.

Maar ik ga nu maar eens slapen kan ik morgen weer lekker vroeg beginnen.
Tot morgen allemaal :Z :z

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 15:38

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Er zijn eigenlijk vier type items.
Witte items; normale items zonder extra toevoegingen.
Blauwe items; een item dat een toevoeging heeft die nog geïdentificeerd moet worden.
Paarse items; een item dat een toevoeging maar dan met hogere basiswaarden dan een ander item dat je ontvangt rond dat level (niet hoger natuurlijk dan de maximum waarde)
Gele items; een item met twee toevoegingen, moet al dan niet nog geïdentificeerd worden.

Items gaan niet hoger dan een vaste waarde, zo zul je nooit een zwaard tegenkomen dat beter is dan 15-22. Je kunt de wapens met een toevoeging ook omzetten in bijvoorbeeld een pommel, haft, grip. Dit doe je door ze eerst te indentificeren en dan te salvagen met een expert salvage kit. Je kunt dan een haft/grip/pommel krijgen die je weer op je wapen kan zetten. Je kunt op een zwaard een pommel en een haft zetten, een andere pommel/haft zal de vorige vervangen.

Met expertise kun je de energy voor je skills verlagen, zie:
http://www.guildwarsguru....xpertise-costs-id1154.php

Voor het verlaten van een guild moet je eerst naar het guild informatie scherm gaan [G]. Klik hier op je naam en dan 'leave my guild'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05 18:07
ik ben ook begonnen met guild wars ben een level 7 Elementalist/Necromancer

hier zijn wat plaatjes van me ventje :P

http://img135.echo.cx/img135/5430/gw0021qj.th.jpg
http://img135.echo.cx/img135/2762/gw0033kz.th.jpg
ik ben nu bij old ascalon

me naam is Fire Dragonnl

zie jullie wel een keer verschijnen denk ik ;)

[Voor 25% gewijzigd door RedDragon op 01-05-2005 10:00]

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:18
Hier twee groepsfoto's van een deel van mijn LWW (Lovers of Whisky and Women) gilde:

http://www.jongbloed.demon.nl/gw-pics/lww1.jpg

http://www.jongbloed.demon.nl/gw-pics/lww2.jpg

[Voor 4% gewijzigd door Haay op 01-05-2005 09:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper2k1

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 45282

Haay schreef op zondag 01 mei 2005 @ 09:23:
Hier twee groepsfoto's van een deel van mijn LWW (Lovers of Whisky and Women) gilde:

[afbeelding]

[afbeelding]
Zow jij het al veel second proffesion skills, ik ben ook een elementist/necro :D zullen ern og wel meer volgen denk ik ...

btw misschien een idee om een gathering (tweakers) guild op te richten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-08-2021
Nette topic start. Kan nie meer wachten todat me guildwars eindelijk aankomt. Heeft iemand het al binnen van play.com?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedDragon
Exphy schreef op zondag 01 mei 2005 @ 10:39:
Nette topic start. Kan nie meer wachten todat me guildwars eindelijk aankomt. Heeft iemand het al binnen van play.com?
ja ik heb hem donderdag van play binnen maandag/dinsdag besteld weet niet meer zekr

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe kun je trouwens zitten / dansen etc?

Bij play.com is de game momenteel uitverkocht. De special edition totaal (komt waarschijnlijk daar niet weer) en de normale is "temporarily out of stock".

[Voor 67% gewijzigd door Bor op 01-05-2005 10:58]

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 21:01
Ik heb nog even 1 vraagje, als je Ranger/Necromancer word zijn er dan bepaalde dingen die ze niet kunnen? bijv dat de Ranger niet meer met dieren kan omgaan als je hem combineerd of dat soor dingen.
Dus gaan er dingen verloren als je 2 soorten combineert?

trouwens over dat dansen enzo hier staat alles http://www.guild-hall.net/emotes.php

[Voor 17% gewijzigd door Masioni op 01-05-2005 11:10]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 15:38

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Ook nog een screenshot van mijn guild (Dynasty Warriors) van de afgelopen beta gevonden.

http://www.eerden.org/screenshots/gw/misc/DynastyWarriors3.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
RedDragon schreef op zondag 01 mei 2005 @ 10:49:
[...]

ja ik heb hem donderdag van play binnen maandag/dinsdag besteld weet niet meer zekr
Dan heb je wel geluk zeg, ik heb het spel al weken geleden besteld bij Play.com,
het is afgelopen week woensdag verstuurd, maar nog niet binnen.

iMac specs / PC specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik kom trouwens steeds weer Gwens broken flute tegen net buiten old ascalon. Ik heb er nu al 2 in mijn inventory. Hebben jullie dat ook?

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 51957

Bor de Wollef schreef op zondag 01 mei 2005 @ 10:58:
Hoe kun je trouwens zitten / dansen etc?

Bij play.com is de game momenteel uitverkocht. De special edition totaal (komt waarschijnlijk daar niet weer) en de normale is "temporarily out of stock".
Emotes kan je gewoon in je chat venster typen :

/beckon
/cheer
/laugh
/roar
/kneel

/bored
/bow
/clap
/congrats
/dance
/doh
/fistshake
/help
/jump
/moan
/no
/pickme
/ponder
/point
/salute
/shoo
/sigh
/sorry
/wave
/yawn
/yes

/deaths
/age
/health

/afk (same as sit)
/doubletake
/beg
/pout
/guitar
/violin
/drums
/flute
/sit
/laugh
/attention
/taunt
/excited
/chest
/flex
/boo
/scratch

Diverse mogelijkheden dus
Ik ben elemetalist/Ranger bijna level 10 :*)
Real The first

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 51957 op 01-05-2005 12:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Doen we die GoT guild nog? Ik heb in principe wel interesse namelijk. Het lijkt me een leuke manier om elkaar en de game wat beter te leren kennen.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 67691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:45:
Doen we die GoT guild nog? Ik heb in principe wel interesse namelijk. Het lijkt me een leuke manier om elkaar en de game wat beter te leren kennen.
ja dat doen we!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 120251

waarom zie ik nooit dat iemand een warrior neemt? Hopelijk krijg ik het spel morgen bij play.com
(donderdag besteld) en dan wil ik graag een Warrior/Ranger denk ik. Schieten van veraf en als ie komt neem ik m'n zwaard.

Wat vinden jullie de beste primary, secondary professions?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 5505

Hoi hoi,

Ik las vandaag wat previews en allemaal zeer interessant maar ik heb toch wat vragen?

- Z-as: Kun je springen, vliegen, klimmen?
- Movement: Rijdieren? Zwemmen?
- Interactie met de wereld: NPC's? Dieren?

Of in het kort, hoeveel lijkt het spel op bijvoorbeeld Neverwinternights qua interactie en movement?

Verder lijkt met Guild Wars uber cool :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Op welke wijze zijn items te vergelijken met bv. Diablo 2 ofzo ? Ik zie dat zelfs een armor niet zo simpel te verkrijgen is. Hoe zit het met zeldzame items, etc. ? Ik vind hierover zo meteen niet iets van terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Jongens ik vind dat we actie moeten ondernemen voor een GOT guild :)

Degene die een deze guild willen moeten me even een mailtje sturen zodat ik een mooi lijstje kan maken :) mijn mail is gotguildwars@gmail.com zorg er even voor dat je char names erbij vermeld, en of je usual of dure versie van het spel hebt als ik genoeg aanmeldingen heb maak ik een guild aan.

Aantal plus punten van een guild,

+ je kunt makkelijker expen met een guild
+ er zullen altijd wel vrienden uit de guild online zijn waarmee je kunt questen
+ Je kunt je eigen cape met logo maken
+ Je kunt naamsbekendheid maken

en nog veel meer plus punten :) dus laat maar komen die mails

Owjah natuurlijk kunnen we dan ook een site erbij maken :D,

dus heb je vragen of wil je je aanmelden mail dan gotguildwars@gmail.com.

Khoop dat de toekomst er rooskleurig uitziet :D

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 45282 op 01-05-2005 13:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 10:17
mmmm mn vraag uit et vorige topic is door weinig mensen gezien denk ik, maar heb et zelf al uitgevonden :P lekker met een expert salvage kit de rune extracten :P

anyways, weet iemand hoe je fur squares kan maken? ik heb ze zelf niet nodig maar iedereen vraagt ernaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 120251 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:24:
waarom zie ik nooit dat iemand een warrior neemt? Hopelijk krijg ik het spel morgen bij play.com
(donderdag besteld) en dan wil ik graag een Warrior/Ranger denk ik. Schieten van veraf en als ie komt neem ik m'n zwaard.

Wat vinden jullie de beste primary, secondary professions?
Hmm, de meeste die ik tegen kom zijn warriors. Ik zelf ben Warrior als primary profession en Necormancer als secondary. Goede combinatie. De warrios "can take a beating like no other" en de Necromancer veslind energy als no other ;) Dat vult elkaar dus goed aan.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedDragon
Anoniem: 45282 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:51:
Jongens ik vind dat we actie moeten ondernemen voor een GOT guild :)

Degene die een deze guild willen moeten me even een mailtje sturen zodat ik een mooi lijstje kan maken :) mijn mail is gotguildwars@gmail.com zorg er even voor dat je char names erbij vermeld, en of je usual of dure versie van het spel hebt als ik genoeg aanmeldingen heb maak ik een guild aan.

Aantal plus punten van een guild,

+ je kunt makkelijker expen met een guild
+ er zullen altijd wel vrienden uit de guild online zijn waarmee je kunt questen
+ Je kunt je eigen cape met logo maken
+ Je kunt naamsbekendheid maken

en nog veel meer plus punten :) dus laat maar komen die mails

Owjah natuurlijk kunnen we dan ook een site erbij maken :D,

dus heb je vragen of wil je je aanmelden mail dan gotguildwars@gmail.com.

Khoop dat de toekomst er rooskleurig uitziet :D
mailtje gestuurt

mishcien is het ook handig level en alles er bij heb ook wle 2 screens voor je van me character

als je ze wil vraag maar;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 15895

Anoniem: 5505 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:40:
Hoi hoi,

Ik las vandaag wat previews en allemaal zeer interessant maar ik heb toch wat vragen?

- Z-as: Kun je springen, vliegen, klimmen?
- Movement: Rijdieren? Zwemmen?
- Interactie met de wereld: NPC's? Dieren?

Of in het kort, hoeveel lijkt het spel op bijvoorbeeld Neverwinternights qua interactie en movement?

Verder lijkt met Guild Wars uber cool :)
Springen, bukken, vliegen, klimmen, vallen zit er allemaal niet in. Je loopt echt op de wereld, dus soms kom je ook schuine stukken tegen waar je niet afkan.

Zwemmen en rijdieren zitten er ook niet in. rijdieren heb je ook niet nodig gezien je naar elke dorp kunt warpen waar je al eens geweest bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 94994

Ik krijg maandag of dinsdag Guild Wars maar ik wil wel lid worden van de tweakers guild :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 120251

Bor de Wollef schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:34:
[...]

Hmm, de meeste die ik tegen kom zijn warriors. Ik zelf ben Warrior als primary profession en Necormancer als secondary. Goede combinatie. De warrios "can take a beating like no other" en de Necromancer veslind energy als no other ;) Dat vult elkaar dus goed aan.
Hmm nu ik die skills zie van die necromancer wil ik 'm ook best wel als secundary gebruiken. Beter dan een ranger vind ik. Thnx man, het wordt dus Warrior/Necromancer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• angeleyes1987
Ik heb een vraagje:

Ik zit nu nog in het trainingsgedeelte van Ascalon, maar ik heb een probleem. Als ik naar Tydus loop en naar het volgende gedeelte wil kan dat niet.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wartopia
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:22
ik ben nu lvl 13 w/m maar ik weet een aantal dinge nog niet meschien kan em eimaand helpen....

-ik heb 3 of 4 runes hoe en waar gebruik ik die?
-ik weet nog steeds niet hoe ik aan fur square kom...... dat heb je noodig om een armor te maaken....
-waar krijg ik zo een expert salvage kit vandaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 142905

Ik heb ook een mailtje naar je gestuurd Smoke.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 21:52

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Top, echt Top. Heb nu een groot deel van de middag met een party aantal missies gedaan, echt te gek. Wat een topgame zeg :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 140305

angeleyes1987 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:05:
Ik heb een vraagje:

Ik zit nu nog in het trainingsgedeelte van Ascalon, maar ik heb een probleem. Als ik naar Tydus loop en naar het volgende gedeelte wil kan dat niet.
Je hebt miss niet zo hoog lvl of je hebt een belangrijke quest niet gedaan 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

Wartopia schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:07:
ik ben nu lvl 13 w/m maar ik weet een aantal dinge nog niet meschien kan em eimaand helpen....

-ik heb 3 of 4 runes hoe en waar gebruik ik die?
-ik weet nog steeds niet hoe ik aan fur square kom...... dat heb je noodig om een armor te maaken....
-waar krijg ik zo een expert salvage kit vandaan?
je moet eerst alle primary quests doen wil je naar old ascalon :)

Ik ben blij dat ik al aanvragen heb gekregen :)

Nou hoeft de Guild niet perse Got the heten :) maar zijn andere namen natuurlijk altijd welkom,

Als je suggesties hebt voor een leuke naam stuur dan ook naar dit mail adres gotguildwars@gmail.com

naar mijn mening is het misschien beter om de guild van europe server naar American server te gaan hier omdat de meeste engels spreken en het wel druk bevolkt is.

Ik (en hopelijk een aantal got of nederlandse members) hopen een mooie guild op te zetten :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedDragon
ik zit op de europese en ben nu lvl 9 met elementist paarse rope :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wartopia
ik ben al lang in old ascalon maar ik vind die zooi niet die ik noodig heb....nou heb ik zulke leuke runes en weet niet wat ik moet doen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
Phuncz schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:40:
Op welke wijze zijn items te vergelijken met bv. Diablo 2 ofzo ? Ik zie dat zelfs een armor niet zo simpel te verkrijgen is. Hoe zit het met zeldzame items, etc. ? Ik vind hierover zo meteen niet iets van terug.
Even vooropstellen dat GW minder "item-driven" is dan Diablo-2. In GW is het de bedoeling dat jouw team van het andere team wint door goed samenspel en tactisch spelen, in plaats van dat het team met de über-items automatisch wint tegen een team met standaard items.

Ik ben in de retail GW nog niet erg ver gevorderd, maar tijdens het laatste beta-weekend 2 weken geleden heb ik wel leuke items met zowel prefixes als suffixes gezien! Bv. een Vampiric Bow of Lesser Healing. De Vampiric prefix zorgde voor een health-leech bij elke hit die je pijl op een target deed, maar gaf je ook één < drain op je healthbar (één pijltje naar links dus). Deze boog was een unidentified paars item toen ik hem vond en door hem te identify'en kreeg ik de kennis van de Vampiric Bowstring, en de kennis van Rune of Lesser Healing. Toen ik die boog vervolgens met een expert salvage kit ging salvagen kreeg ik er de Rune of Lesser Healing uit.

Zo'n Rune kun je op een item (bv. één van je kledingstukken) stoppen. Net zoals je bv. een Axe-haft aan een bijl kunt toevoegen. Enzovoort...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik ben Ranger maar ik vind dat ik wel behoorlijk benadeeld wordt, goeie bows zijn er dus acht niet :/ Ik heb er nu eentje van 9-12 maar dat is niet echt bijzonder, damage van 10 is dan normaal, dan moet je echt wel 20 keer schieten wil je iets killen terwijl je die warriors etc hebt die echt 3 slagen doen en klaar, alleen is echt niet te doen, zeker als je de academy gedaan hebt, dan wordt het voor een ranger echt onmogelijk om ergens op eigen houtje heen te gaan :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
Anoniem: 45282 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 17:08:
naar mijn mening is het misschien beter om de guild van europe server naar American server te gaan hier omdat de meeste engels spreken en het wel druk bevolkt is.
In de eerste plaats is de Europese server OOK druk bevolkt. Ik heb al een keer in instance 52 van Ascalon gezeten, dus druk genoeg lijkt mij!

Maar misschien wel de belangrijkste reden om op de Europese server te spelen is dat speciale World Events op Europese tijd zullen plaatsvinden, en niet rond 6 of 7 uur 's ochtends NL-tijd wat rond 21:00-22:00 uur lokale tijd voor ArenaNet is! Door op de US-server te spelen zul je vrijwel altijd de speciale events missen omdat je dan waarschijnlijk in bed ligt!

Tsja, en dan denk ikzelf ook nog, wanneer ik telkens zie dat de Hall of Heroes wisselt tussen de Amerikanen en de Koreanen: Waar zijn de Europeanen??? Zijn de Europeanen zulke watjes dat ze door de Amerikanen en de Koreanen telkens ingemaakt worden? Of zijn de beste Europeanen een stelletje overlopers die maar op de Amerikaanse server gaan zitten zodat ze mee kunnen liften met de sterke Amerikaanse spelers?

Acties:
  • 0Henk 'm!

hmmm true.. dan denk ik dat we op de europe server moeten gaan zitten, iig zal ik een lijstje maken van degene die in een guild willen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 13:17
Ik wist dus idd dat het item systeem uit guildwars lang niet zoals die van diablo 2 is, maar er is toch meer mogelijk dan ik dacht lees ik hier. Paarse items heb ik vandaag gevonden en ik wist eerst niet eens dat dat kon :D Gele heb ik al helemaal nog nooit gezien.

Maar ok, wat ik wilde vragen; is er een site die de werkingen en mogelijkheden van de items goed beschrijft? Zo weet ik niet eens wat een shaft is laat staan dat je die aan een item kan toevoegen :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haay schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:00:
[...]
Maar misschien wel de belangrijkste reden om op de Europese server te spelen is dat speciale World Events op Europese tijd zullen plaatsvinden, en niet rond 6 of 7 uur 's ochtends NL-tijd wat rond 21:00-22:00 uur lokale tijd voor ArenaNet is! Door op de US-server te spelen zul je vrijwel altijd de speciale events missen omdat je dan waarschijnlijk in bed ligt!
Weet je dat zeker? Staat dat ergens op schrift? Ik was namelijk in de veronderstelling dat hier zeker rekening mee werd gehouden. In US Territory spelen: Amerikanen, Engelsen, Australiers/Nieuw Zeelanders dus men houdt er echt wel rekening mee lijkt me. En aangezien de meeste spelers vooralsnog op US zitten lijkt het me sterk dat ze EU voortrekken op bv Korea of US.
Tsja, en dan denk ikzelf ook nog, wanneer ik telkens zie dat de Hall of Heroes wisselt tussen de Amerikanen en de Koreanen: Waar zijn de Europeanen??? Zijn de Europeanen zulke watjes dat ze door de Amerikanen en de Koreanen telkens ingemaakt worden? Of zijn de beste Europeanen een stelletje overlopers die maar op de Amerikaanse server gaan zitten zodat ze mee kunnen liften met de sterke Amerikaanse spelers?
Ik raad zelf de meeste mensen aan om op US te gaan spelen. Heeft niets met overlopers te maken, maar meer met gemak en verlaagde irritatie drempel (taalchaos). Wat betreft lag maakt het toch allemaal niets uit dus waarom zou je niet op US spelen. En je geeft het zelf al aan, de kans om daar een team te vinden die wat sterker is (dus tactisch beter) is daar wat groter gezien het grote aantal alpha guilds uit de US. En ook gezien de pre-order daar al sinds oktober te krijgen is en er al veel mensen de do's & don'ts weten van GvG en PvP.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 124441

Hoe werkt het vecht systeem ? kun je je character zelf besturen of moet je zegmaar gewoon het order geven aan te vallen en selecteer je dan verschillende aanvallen ?

Ik zit er sterk over na te denken om dit spel te gaan kopen en dit is toch een van de beslissende
factoren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 45282 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:10:
hmmm true.. dan denk ik dat we op de europe server moeten gaan zitten, iig zal ik een lijstje maken van degene die in een guild willen :)
Hoe veel willen al lid worden? :*) want ik wil niet in een guild met maar 3 mensen >:)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94994 op 01-05-2005 21:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedDragon
heb net de missie gedaan defend the wall die is echt wel vet :D top game

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masioni
  • Laatst online: 03-05 21:01
wat is nou precies het verschil tussen de dure en de goedkope versie, headset krijg je derbij een muziekje maar dat heeft tog niks met de game zelf te maken? of heeft het ook voordelen in de game?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 84567

RedDragon schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:20:
heb net de missie gedaan defend the wall die is echt wel vet :D top game
Inderdaad, dat is een leuke cooperatieve missie met cut-scenes enz. Dat is echt 10 keer beter dan saai levelen. Nu zit je gewoon die missie te doen en ondertussen wordt je lvl up.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Masioni schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:22:
wat is nou precies het verschil tussen de dure en de goedkope versie, headset krijg je derbij een muziekje maar dat heeft tog niks met de game zelf te maken? of heeft het ook voordelen in de game?

alvast bedankt!
Bij de dure versie krijg je een ingame item ligt er ook waar je hem koopt http://www.guildwars.com/products/preorder-items.html

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wartopia
ze hebbe net geupdate en nu kom ik er niet meer op lol zodra ik en stap zet vlieg ik eruit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mashadar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 12:13

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Lekkere update dus :(
Ik was al bang dat het aan m'n computer lag

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 84567

Same problem :(

edit:

gefixed :)

[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 84567 op 01-05-2005 21:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
Wartopia schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:37:
ze hebbe net geupdate en nu kom ik er niet meer op lol zodra ik en stap zet vlieg ik eruit!
Na avondeten en wat andere dingen doen net weer GW opgestart. Log-in scherm is inderdaad gewijzigd (log-in schermpje van midden naar links verplaatst). Maar na het selecteren van mijn verste character kom ik gewoon in het spel. Dus ik neem aan dat de bug al weer is opgelost...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Hmm, ik gaf mijzelf op voor defend the wall maar toen ik bij de wall kwam was de missie ineens succesvol afgelopen en kreeg ik mijn reward direct. Bugje?

Hoe krijg je trouwens een Pet? Of zo'n stoer brandend zwaard?

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:54:
Hmm, ik gaf mijzelf op voor defend the wall maar toen ik bij de wall kwam was de missie ineens succesvol afgelopen en kreeg ik mijn reward direct. Bugje?

Hoe bedoel je dat je bij de wall aankwam? Er is namelijk de quest en de coop missie.
De quest reward krijg je zodra je daar met iemand praat. Druk je dan op enter mission(nadat je een party hebt gevonden), dan start de missie pas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• angeleyes1987
Bor de Wollef schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:54:

Voor de pet moet je Ranger als 1st of 2nd profession hebben. Je krijgt een quest dat je een dier tam moet maken d.m.v skills die je krijgt van Ranger Tente.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
Weet iemand toevallig waar precies je de Monk skill "Resurrection" kunt verdienen/krijgen ? Heb het helaas nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Er zijn vanavond alweer 2 updates geweest (ik hoorde dat die de lag moeten verhelpen). Ik kreeg 2 keer een melding dat ik uit moest loggen en weer opnieuw moest inloggen. Mooi dat sommige dingen zo snel gefixed worden.

Hmm, ranger skills nodig voor een pet? Geen pet voor mij dus..

[Voor 14% gewijzigd door Bor op 01-05-2005 23:23]

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-02 15:47

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, toch behoorlijk wat uurtjes lopen gamen gisteren en vandaag. Ik moet zeggen: het is echt een super leuk spel. Eigenlijk niet zoveel lol meer gehad sinds vroeg-Diablo II op Battle.Net.

Ben momenteel een lvl 13 Me/El met voornamelijk Fire-aanval. Ook nog een paar leuke Mesmer skills erbij die de zaak complementeren.

Gisteren samen met een Amerikaan helemaal van Piken Square naar de Frosty Mountains gelopen: wat een end zeg. Wel leuk: behoorlijk goed geleveld, maar eigenlijk maar bar weinig leuke items gevonden.

Vanaf vandaag ook maar een aantal missions gedaan en daar zijn de drops stukken beter op een of andere manier. Ook een Amerikaan tegengekomen waar eigenlijk alleen maar achteraan hoefde te lopen: hij kende alle routes. :) (Is niet heel erg spannend, maar het was wel handig om even een bonus in een mission te doen, want die wist niet iedereen: hij gelukkig wel.)

Maar ik moet zeggen dat ik ook graag mee zou willen doen met het GoT-gilde. Lijkt me leuk om met een paar mesjogge Nederlanders de woestenij in te wandelen. ;)

Ik moet ook zeggen: met traden kun je een aardig zakcentje verdienen! Ik heb vandaag +/- 1000g winst gedraaid. Kost alleen wel even wat moeite, dat dan weer wel.

(Oh ja, en "Althea's Ashes" = verschrikkelijke quest)

Screenie:
http://www.xs4all.nl/~slablans/images/got/gw004_t.jpg

[Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 02-05-2005 01:07]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0Henk 'm!

Haay schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:22:
Weet iemand toevallig waar precies je de Monk skill "Resurrection" kunt verdienen/krijgen ? Heb het helaas nog niet kunnen vinden...
je kunt hem kopen in 'Yak's bend'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• angeleyes1987
Anoniem: 15895 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 01:07:
[...]

je kunt hem kopen in 'Yak's bend'
In Old Ascalon bij die NPC die skills verkoopt.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lonkhuijzen
  • Laatst online: 13:43

lonkhuijzen

100% ADH

CoRrRan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 00:51:
(Oh ja, en "Althea's Ashes" = verschrikkelijke quest)
Verschrikkelijk gaaf jah, stukof 15 beestjes en 2 specials met daarvoor ook nog 1 special, geeft echt een whoohoo gevoel alsje die hebt gedaan :D

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lawtshjj
oops foutje, per ongeluk nieuwe post ipv edit, tis laat :P

[Voor 82% gewijzigd door lawtshjj op 02-05-2005 05:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lawtshjj
Mijn character :)

http://lawtje.short-i.com/thumbgw020.jpg

[Voor 3% gewijzigd door lawtshjj op 02-05-2005 05:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

angeleyes1987 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:06:
[...]

Voor de pet moet je Ranger als 1st of 2nd profession hebben. Je krijgt een quest dat je een dier tam moet maken d.m.v skills die je krijgt van Ranger Tente.
Eeeh ja ik had een pet maar ben hem al een poosje kwijt , iemand enig idee hoe je die terug krijgt ?
Verder wordt het spel steeds toffer ik zit nu in het fort na defend de wal :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

S913

Abusus non tollit usum

Anoniem: 51957 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 07:40:
Eeeh ja ik had een pet maar ben hem al een poosje kwijt , iemand enig idee hoe je die terug krijgt ?
Verder wordt het spel steeds toffer ik zit nu in het fort na defend de wal :*)
Heb je de "Charm Animal" skill nog wel als één van je acht skills "gemount"?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0Henk 'm!

S913 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:50:
[...]
Heb je de "Charm Animal" skill nog wel als één van je acht skills "gemount"?
Waarschijnlijk wel , maar ik moet ook werken :+
Ik kijk vanavond wel verder..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Iemand enig idee hoe of waar je Fur Square kunt krijgen? Ik kan het maar niet vinden en dat heb ik nodig voor ander armor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• angeleyes1987
Heb nu wel door dat Fur Square super rare is. Iedereen vraagt erom.

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

lol, nou ik het helemaal niet vinden. Dat is wel klote want ik wil nieuwe Armor Craften :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wartopia
dat weet niemaand sla dat gewoon over later komen er toch betere armors :D

heb in yaks ben voor 2000 new setje gekocht :D heb nu vier dinge op 50 en 1 op 55 en in total 15 meer energi is echt super :D heb ook 2 runes gevonden 1 in gebruik max health erbij even 35 leven erbij :D heb nog een monk rune die 1 skill punt (devine favor) erbij geeft dus denk dat ik die eens ga verkopen voor een flink bedrag :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 45282 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:10:
Please! Niet op de europese servers! Ik word daar gek van het pools, hongaars, duits, frans etc. Op de Amerikaanse servers praat iedereen (99% schat ik) engels. Dat is wel zo leuk en handig als je eens niet met de guild leden op pad gaat, wat ook erg vaak voor zal komen.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Viper2k1
Blijft grappig om te zien dat veel mannelijke spelers (ik ga hier gemakshalve even van uit, meld het als het niet zo is :P ) een vrouwelijke char maken! Wat is die aantrekkingskracht toch? Veel antwoorden leiden naar: 'ik kijk niet graag de hele tijd naar het achterwerk van een man tijdens het spelen!'. Iets dat op zich wel weer heel begrijpelijk is! 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:43

Khaine

Python liefhebber

Ik heb de eerste beta-test meegemaakt van Guild Wars en daar was ik nogal enthousiast over ! Ik was toen een Necro-Warrior, dus klappen opvangen en "self-regeneration" in de vorm van iemand geheel bloedloos maken :P . Alleen ben ik na die beta het spoor een beetje kwijt geraakt en nu ineens vind ik hier een leuk topic erover :D.
Ik ben alleen in die tijd een auto rijker geworden, dus mijn wilde plannen om direct bij het uitkomen de game te kopen zaten er niet meer in, en nu ik het financieel ook niet zoveel breder heb is 50 euro nog best veel. Nou ging ik eens kijken op play.com en daar staat de game gewoon voor 18 pond :|. Heb ik iets gemist ?
Heeft er iemand al GW besteld bij play ? En zoja , wat waren de totale kosten, en was het een beetje owk met de service ? Als het 18 pond is dan valt het voor mij ook nog wel op te hoesten namelijk !

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 67691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Khaine666 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:37:
Ik heb de eerste beta-test meegemaakt van Guild Wars en daar was ik nogal enthousiast over ! Ik was toen een Necro-Warrior, dus klappen opvangen en "self-regeneration" in de vorm van iemand geheel bloedloos maken :P . Alleen ben ik na die beta het spoor een beetje kwijt geraakt en nu ineens vind ik hier een leuk topic erover :D.
Ik ben alleen in die tijd een auto rijker geworden, dus mijn wilde plannen om direct bij het uitkomen de game te kopen zaten er niet meer in, en nu ik het financieel ook niet zoveel breder heb is 50 euro nog best veel. Nou ging ik eens kijken op play.com en daar staat de game gewoon voor 18 pond :|. Heb ik iets gemist ?
Heeft er iemand al GW besteld bij play ? En zoja , wat waren de totale kosten, en was het een beetje owk met de service ? Als het 18 pond is dan valt het voor mij ook nog wel op te hoesten namelijk !
29 euro inclusief verzendkosten, ben er nog wel op aan het wachten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Anoniem: 67691 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:44:
[...]
29 euro inclusief verzendkosten, ben er nog wel op aan het wachten
Dat zijn prijsjes waar ik vrolijker van wordt :D

Wanneer heb jij besteld als ik vragen mag ? (en hoe heb je betaald ? .. ik heb zelf geen creditcard oid)

[Voor 10% gewijzigd door Khaine op 02-05-2005 12:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Op dit moment is ie uitverkocht bij play dus je zult nog wel even een tijdje moeten wachten voordat je hem kunt bestellen.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 14-04 16:25
Even een vraagje over Guildwars. Ik heb nou wat dingen zitten lezen, maar dit vraag ik me af.
Is er in Guildwars veel met black-magic en andere occult gedoe. Ik hou daar namelijk niet zo van. Het komt uiteraard voor, maar als het net als met final fantasy alleen maar om magic draait hoeft het voor mij niet.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Bor de Wollef schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:53:
Op dit moment is ie uitverkocht bij play dus je zult nog wel even een tijdje moeten wachten voordat je hem kunt bestellen.
Een alternatief adres om um te halen ... is dat er ? Of is dat alleen maar 50 euro weer ?
Ik heb namelijk op pricewatch gekeken maar daar staatie gewoon niet bij :S.

@the_bash : het is niet geheel gericht op magic, maar magic speelt er zelf wel een grote rol in. In de beta zag ik ook veel warriors hoor. En black magic/occulte magic komt volgens mij alleen voor bij de necromancer ... en ... suprise suprise .... die HOEF je niet te worden :D ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
en ... suprise suprise .... die HOEF je niet te worden
Hehe... nee dat snap ik. Ik vind het alleen altijd jammer als een game alleen maar draait om de magic-tricks die je uit kunt vreten. De balans moet goed zijn. Ik hou zelf meer van warrior-achtige tactieken (lomp erop los rammen :P). Maar ik begrijp dat de balans in orde is!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-02 15:47

CoRrRan

Don't Panic!!!

Khaine666 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:07:
[...]

Een alternatief adres om um te halen ... is dat er ? Of is dat alleen maar 50 euro weer ?
Ik heb namelijk op pricewatch gekeken maar daar staatie gewoon niet bij :S.

@the_bash : het is niet geheel gericht op magic, maar magic speelt er zelf wel een grote rol in. In de beta zag ik ook veel warriors hoor. En black magic/occulte magic komt volgens mij alleen voor bij de necromancer ... en ... suprise suprise .... die HOEF je niet te worden :D ;)
Alternatief adres: GCShop.nl (bij overboeking + verzenden = €44,50) (Volgens mij hebben ze de prijs van dit spel verhoogt, aangezien ik het voor €43,50 heb gekocht bij ze.)
Viper2k1 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:36:
Blijft grappig om te zien dat veel mannelijke spelers (ik ga hier gemakshalve even van uit, meld het als het niet zo is :P ) een vrouwelijke char maken! Wat is die aantrekkingskracht toch? Veel antwoorden leiden naar: 'ik kijk niet graag de hele tijd naar het achterwerk van een man tijdens het spelen!'. Iets dat op zich wel weer heel begrijpelijk is! 8)
Mijn reden: ik vind de Mesmer meer "passen" met een vrouwelijk uiterlijk. Als ik een warrior maak/zou maken, dan kies ik altijd voor een mannelijk uiterlijk.

Nu ik eraan terug denk, misschien is dit wel een indoctrinatie van Diablo II: warriors hadden een mannelijke uiterlijk, het magische character was een vrouw (Sorceress). Hmmm, 1 groot complot tussen 'RPG'-spellen?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:07:
[...]

Please! Niet op de europese servers! Ik word daar gek van het pools, hongaars, duits, frans etc. Op de Amerikaanse servers praat iedereen (99% schat ik) engels. Dat is wel zo leuk en handig als je eens niet met de guild leden op pad gaat, wat ook erg vaak voor zal komen.
Kun je bestaande chars overzetten naar een andere server dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wartopia
yup en nog iets leuks je extra opslag is voor al je chars :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedDragon
ff plaatjes gemaakt van me character :)

http://img135.echo.cx/img135/4024/gw0058sy.th.jpg
http://img135.echo.cx/img135/3332/gw0048ht.th.jpg

[Voor 5% gewijzigd door RedDragon op 02-05-2005 14:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 20:00

nnk

Spreek uit: en en kaa

* nnk joins the club

Zojuist Guild Wars aangeschaft bij de Intertoys. Volgens mij wonen er teveel tweakers in Eindhoven, bijna overal uitverkocht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 19:34
ik heb m'n Guildwars Collectors Edition net gehaald bij de mediamark in maastricht :7
nu installeren en spelen maar :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 5505

Bij NLstore is hij € 38,50 (incl btw)

http://www.nlstore.nl/sho...8114&Level3=5060094440125

en de collectors edition 59,87

eeeeen geen bezorgings kosten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 19137

archetta schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:47:
ik heb m'n Guildwars Collectors Edition net gehaald bij de mediamark in maastricht :7
nu installeren en spelen maar :P
Prijs ? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
Heb nu ook Guild Wars binnen. De lieve dame achter de toonbank rukte het doosje met GROF geweld open om de content erin te doen. 8)7 Tot mijn grote opluchting bleek dat ik een geheel NIEUW doosje met content kreeg :)

Hoe gaat dat met die Guild Of Tweakers. Ik doe graag mee (bij voorbaat)

Nou... eerst maar eens installeren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ja hoe zit het met de guild Of Tweakers? want daarlijk zit iedereen al in een andere guild :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 124441

ik heb het sinds vandaag, erg fun, en doe graag mee met een GoT Guild als die er komt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11-2019

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Heb hem 1,5 maand geleden al besteld, 27e is ie op de post gedaan door play.Com En nu nog steeds niks :(.

Begin me zorgen te maken, heb er namelijk 4 stuks van besteld via play.com.
Wat een pech, hopen op morgen maar..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iliares
  • Laatst online: 18-05 21:07
Ik doe ook wel mee met een GoT Guild, als die er ooit komt.

Char: Iliares Oculumus, een US server (ik heb ook gemerkt dat die duitsers, polen en vooral fransen irritant zijn!)

[Voor 8% gewijzigd door Iliares op 02-05-2005 18:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 22:08

Cloud

Moderator FM / FP PowerMod

Moderatie Mobster

XthinkZ schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:14:
Heb hem 1,5 maand geleden al besteld, 27e is ie op de post gedaan door play.Com En nu nog steeds niks :(.

Begin me zorgen te maken, heb er namelijk 4 stuks van besteld via play.com.
Wat een pech, hopen op morgen maar..
Same hier, ook 4 stuks besteld, nu nog steeds niets in huis. En ik heb em ook geruime tijd terug (lees 2 maanden) geleden besteld. Vreemd dat mensen die vorige week besteld hebben het nu wel al in huis hebben... Vreemde prioritenten hebben ze daar bij play.com. Maargoed, ik heb er alle vertrouwen in dat ze alsnog geleverd worden, ik verwacht eigenlijk morgen :)
En dan kan ik eindelijk ook weer verder, na zolang gebetá'd (dat is vast geen woord :P) te hebben ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
Hoe verander ik van server
Ik zit automatisch op die Europese... geen idee hoe ik moet wisselen
Ik heb sowieso geen idee wat ik allemaal kan en mag doen in dit spel... het is echt onwijs mooi

For die Guild Of Tweakers kun je een mail sturen naar mailto:gotguildwars@gmail.com

[Voor 28% gewijzigd door The_Bash op 04-05-2005 00:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
wolkje schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:00:
[...]

Same hier, ook 4 stuks besteld, nu nog steeds niets in huis. En ik heb em ook geruime tijd terug (lees 2 maanden) geleden besteld. Vreemd dat mensen die vorige week besteld hebben het nu wel al in huis hebben... Vreemde prioritenten hebben ze daar bij play.com. Maargoed, ik heb er alle vertrouwen in dat ze alsnog geleverd worden, ik verwacht eigenlijk morgen :)
En dan kan ik eindelijk ook weer verder, na zolang gebetá'd (dat is vast geen woord :P) te hebben ;)
Heb er ook 5 stuks besteld weken geleden al, zijn vorige week verstuurd (woensdag) maar nog niet binnen :(.

Maar goed, zal allemaal deze week wel binnen komen :)

[Voor 6% gewijzigd door M55 op 02-05-2005 19:12]

iMac specs / PC specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 19:34
60euro, de normale versie kost daar 40euro
nu alleen jammer dat mijn pc raar aan het doen is, zodat ik steeds uitval onder het spelen 8)7
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee