Gehe eerst ff een lachje

je zult zo begrijpen waarom.
Ik heb dus gisteren, een mooie videokaart ontvangen. Jawel een XFX geforce 6800 LE, leuk speelgoed moet ik zeggen. 12x1,5vp looptie echt perfect (op 16x1lichte arti's in CSS), dus hij is zijn geld al goed waard.
Maar er viel me vanavond ineens iets op.. iedere keer als ik scrollde hoorde ik een tikkend geluidje. En hoe meer ik erop ging letten, des te meer ik me er aan ging irriteren.
Wat het volgens mij dus kon zijn:
HD's: Alle xtra HD's ontkoppeld en luisteren of het probleem nog steeds bestond. JA.. hmm
De spoeltjes op het mobo: Ik heb ze allemaal een flinke dot lijm gegeven, was het probleem er nog? JA
Toen heb ik meer dan een half uur lopen luisteren en scrollen waar dat geluid toch maar vandaan kwam...Het kwam toch echt bij de videokaart uit de buurt, ik wist het toen praktisch zeker. Maar ik kon echt niet herleiden van welk onderdeel
Totdat ik de videokaart eens goed bekeek...is dat een?.. Ja het is een "speakertje" op de videokaart, zon klein rond zwart ding met een gat erin. Iets wat je ook wel eens op mobo's tegenkomt.
Ik hou dus mijn vinger op het gaatje, en ging er weer stevig op los scrollen...weg geluid

Ik heb het speakertje maar voorzien van een stukje duct-tape, en weg zijn de problemen. Zo heb ik mijn avond toch weer nuttig besteed
[
Voor 7% gewijzigd door
whyz op 29-05-2005 23:53
]
Right for all the wrong reasons.