Wat te verwachten als ADC member?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 8.461 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 210383

Ja sorry, maar 24 paginas text is toch net iets te veel...

Hmm, dan ga ik maar even een macbook pro bestellen voor 1.466,072

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 210383 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:30:
Ja sorry, maar 24 paginas text is toch net iets te veel...

Hmm, dan ga ik maar even een macbook pro bestellen voor 1.466,072
1520 als ik me niet vergis ;)

Apple Store for Education Nederland

>> goedkoopste versie = 1.708,84
>> * 0,80 = 1 367,072
>> + 99 euro = 1 466,072

• DaannO
Anoniem: 210383 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:33:

>> * 0,80 = 1 367,072
>> + 99 euro = 1 466,072
Dat werkt dus niet want anders zou je 30% korting krijgen. Je kunt met adc korting alleen telefonisch bestellen, lees nogmaals even het topic door. :)

• borstel
  • Laatst online: 04-06 12:53
Anoniem: 210383 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:33:

>> * 0,80 = 1 367,072
>> + 99 euro = 1 466,072
In jouw eigen topic had ik dit al uitgelegd.

Normale prijs - 20% + 99e. Niet eerst via de studenten store en dan nog eens 20%.

1899 * 0.80 + 99 = € 1618.20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
^Als je een maandje wacht heb je Leopard op je macbook zitten en kan je de Leopard die je bij je ADC krijgt wel weer verkopen voor 99 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

El Gravedigger schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:58:
^Als je een maandje wacht heb je Leopard op je macbook zitten en kan je de Leopard die je bij je ADC krijgt wel weer verkopen voor 99 euro?
Wanneer je in het bezit bent van een Apple, die je vanaf nu koopt.
Krijg je in de winkel korting op de Leopart DVD vertelde de verkoper mij vanmiddag.
Gewoon met de bon in de winkel.

Wanneer je Leopart zou downloaden mag dit ook aangezien bij één Apple Producte één OSX licentie hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Als ik de meest uitgebreide iMac bestel (2.8GHz) 24", krijg ik dan ook de 20% of de gewone 10%? Weet iemand dit? Kan t niet in t topic terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 68540 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:17:
Als ik de meest uitgebreide iMac bestel (2.8GHz) 24", krijg ik dan ook de 20% of de gewone 10%? Weet iemand dit? Kan t niet in t topic terugvinden...
10%. Nogmaals, alleen de pro serie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een ADC besteld. 2 bevestigingsmailtjes gehad. 10 - 12 september is de leverdatum. Maar wat nu? Hoe kan ik nu een MBP bestellen met de 20% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Anoniem: 210383 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 23:21:
Ik heb nu een ADC besteld. 2 bevestigingsmailtjes gehad. 10 - 12 september is de leverdatum. Maar wat nu? Hoe kan ik nu een MBP bestellen met de 20% korting?
Anders lees je het topic eerst even. (Of search in dit topic) ;)
Hint; Je moet bellen voor je bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:30

Hertog

Aut bibat, aut abeat

DaannO schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:27:
[...]

10%. Nogmaals, alleen de pro serie. :)
Het zou natuurlijk kunnen dat dat voor de iMac is veranderd of gaat veranderen, bij de laatste Keynote heeft Jobs duidelijk verteld dat de iMac nu meer met de Pro lijn geïntegreerd is. Om het zeker te weten kun je het best even bellen.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45
weten jullie toevallig naar welk adres je je gegevens moet mailen als je je stuendenmembership wil activeren ?

[ Voor 24% gewijzigd door donald_dick op 08-09-2007 10:39 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, je kan dus blijkbaar alleen doordeweeks bestellen via de telefoon?

Ik heb trouwens geen mail gehad dat je je studentenkaart ofzo moet sturen. Ik las dat meer mensen die mail niet krijgen, maar hoe moet je dan achter het email adres komen en wat je moet sturen?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 210383 op 08-09-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Anoniem: 210383 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 12:35:
Hmm, je kan dus blijkbaar alleen doordeweeks bestellen via de telefoon?

Ik heb trouwens geen mail gehad dat je je studentenkaart ofzo moet sturen. Ik las dat meer mensen die mail niet krijgen, maar hoe moet je dan achter het email adres komen en wat je moet sturen?
Vanitas in "Wat te verwachten als ADC member?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok thanks.
drensenbrink schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:43:
Ok. Gisteravond ADC besteld, en meteen betaald met CC. Net geactiveerd in mijn developer account. Nu staat er 'pending'. Waar moet ik al mijn gegevens heen mailen? Ik heb pas over een paar dagen een fax in de buurt.
Waar kan ik dat pending vinden? Bij mij staar er alleen:

Product/Aantal
ADC STUDENT MEMBERSHIP/1

En daarboven staat: Voltooid

Ik kom er trouwens achter dat ik bij mijn adresgegevens niet mijn huisnummer heb ingevuld :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 210383 op 08-09-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:20
Anoniem: 210383 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:22:
Ok thanks.

[...]

Waar kan ik dat pending vinden? Bij mij staar er alleen:

Product/Aantal
ADC STUDENT MEMBERSHIP/1

En daarboven staat: Voltooid

Ik kom er trouwens achter dat ik bij mijn adresgegevens niet mijn huisnummer heb ingevuld :P
Even naar http://developer.apple.com/
dan naar de member login aanmelden met je apple id en ga je naar profile
Kun je al je NAW gegevens wijzigen en zie je ook de rest van de gegevens over je ADC membership.
Wel even trouwens in je profile je student status invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 00:52
Een totaal andere vraag, wat voor support van apple mag ik verwachten als ADC member, behalve downloads en die korting? Ik werk nu aan een project waarvoor we een ander project willen porten naar OS X, maar dat lukt niet, kan ik dan met apple contact op nemen?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire_Bird schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:39:
[...]

Even naar http://developer.apple.com/
dan naar de member login aanmelden met je apple id en ga je naar profile
Kun je al je NAW gegevens wijzigen en zie je ook de rest van de gegevens over je ADC membership.
Wel even trouwens in je profile je student status invullen
Thanks. Membership Level: ADC Student Membership (Pending).

In het weekend kan je dus helaas niet bellen, maar is het nu al mogelijk om gewoon een foto te maken van mijn HVA pasje en Identiteitskaart en dat naar een emailadres op te sturen? Of moet je daarvoor eerst per se contact met hun hebben via mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato-II
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2018
Simon schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:40:
Een totaal andere vraag, wat voor support van apple mag ik verwachten als ADC member, behalve downloads en die korting? Ik werk nu aan een project waarvoor we een ander project willen porten naar OS X, maar dat lukt niet, kan ik dan met apple contact op nemen?
Dat is afhankelijk van het type ADC membership dat je afneemt. ADC Select bevat bijvoorbeeld twee mogelijke Technical Support requests voor Apple. Zie eventueel http://developer.apple.com/technicalsupport/ voor meer informatie. Natuurlijk kan je los van ADC membership ook deelnemen in bijvoorbeeld de diverse mailinglists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Anoniem: 210383 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:58:
[...]

Thanks. Membership Level: ADC Student Membership (Pending).

In het weekend kan je dus helaas niet bellen, maar is het nu al mogelijk om gewoon een foto te maken van mijn HVA pasje en Identiteitskaart en dat naar een emailadres op te sturen? Of moet je daarvoor eerst per se contact met hun hebben via mail?
dat probleem heb ik nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
vandaag geprobeert te bellen, maar de apple store verwijst je naar de contactsite, daar staat een 030 nummer op, maar die is niet in gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Je moet gewoon even een mailtje sturen met je studentenkaart, OV en je ID en dat mailen naar:
eurodev@apple.com met je e-mail adres dat je hebt opgegeven bij het inloggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
DaannO schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:57:
Je moet gewoon even een mailtje sturen met je studentenkaart, OV en je ID en dat mailen naar:
eurodev@apple.com met je e-mail adres dat je hebt opgegeven bij het inloggen. :)
gaan we dat maar doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
donald_dick schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:39:
[...]

vandaag geprobeert te bellen, maar de apple store verwijst je naar de contactsite, daar staat een 030 nummer op, maar die is niet in gebruik...
Ik heb met de status pending gewoon kunnen bestellen :)
Inmiddels wel verified.

Verwachte verzenddatum: 18 Sep, 2007 - 21 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 21 Sep, 2007 - 27 Sep, 2007

[ Voor 14% gewijzigd door Fire_Bird op 10-09-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
Fire_Bird schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:03:
[...]

Ik heb met de status pending gewoon kunnen bestellen :)
Inmiddels wel verified.

Verwachte verzenddatum: 18 Sep, 2007 - 21 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 21 Sep, 2007 - 27 Sep, 2007
ff kijken als het mij vanaarf lukt, want dan heb ik hem nog voor oktober in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

donald_dick schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:39:
[...]

Je moet het nummer bellen wat hier staat: http://developer.apple.com/membership/europe.html
Dan bij The Netherlands

Ik heb gebeld en alvast besteld, maar dat wordt pas echt besteld als ze mijn ADC hebben geactiveerd. Dan moet ik gewoon even een mailtje sturen naar de gene die ik aan de lijn had, en dan wordt het besteld.

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Op de nederlandse apple site heb je nu de volgende aanbieding:
School is gewoon niet hetzelfde zonder een Mac en een iPod. Ze maken de lastige dingen, zoals een werkstuk of een presentatie, een beetje makkelijker. En de leuke dingen, zoals muziek, fotografie en films, veel en veel leuker. Dus of je nu eerstejaars of ouderejaars bent of docent, je kunt dit schooljaar goed van start gaan. Koop een Mac vóór 30 oktober 2007 en ontvang een kortingscoupon voor een iPod nano.*
Zal dit ook gelden als je via je ADC een macbook pro gaat bestellen?

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Nope, want in de T&C staat dat je moet kopen via de Apple store voor het Onderwijs...

Maandag betaalt, vandaag mijn orderbevestiging gehad.

Verwachte verzenddatum: 21 Sep, 2007 - 26 Sep, 2007.
Verwachte leverdatum: 26 Sep, 2007 - 02 Okt, 2007.

Dat mag best iets sneller >_>

• donald_dick
vandaag besteld en het geld overgemaakt :)

Anoniem: 215492

Krijgen wij als ADC student member ook gratis leopard eind oktober opgestuurd ? ik ben nog tot juni 2008 lid

Ja.

Anoniem: 229400

Ik ben 17, maar zit wel op 't HBO. Denken jullie dat 't gaat lukken met 't aanvragen?

't nummer wat ik kan bellen is als 't goed is 0800 023 0432

Doen ze er heel moeilijk over, als je een beetje zeurt. Ben misschien geen 18 maar zit wel op de hogeschool a.h.w.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Is het niet handig om een degelijke startpost / FAQ te maken voor dit topic? Denk dat dat wel heel wat vragen hier uit de wereld helpt?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 229400 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:00:
Ik ben 17, maar zit wel op 't HBO. Denken jullie dat 't gaat lukken met 't aanvragen?

't nummer wat ik kan bellen is als 't goed is 0800 023 0432

Doen ze er heel moeilijk over, als je een beetje zeurt. Ben misschien geen 18 maar zit wel op de hogeschool a.h.w.
Waarom zouden ze die regels anders opstellen als ze zich er toch niet aan houden... 8)7

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
Heerlijk zo snel dat die gasten daar zijn. Op zondag student ADC betaald, maandag de activatie code ontvangen. Maandag avond heb ik een mailtje gestuurd via het contact formulier wat ik moet doen als ik geen fax heb. Vanmiddag om 13.00 een mailtje terug dat ik de ingescande documenten als bijlage mag terugsturen middels een reply. De reply heb ik gelijk gestuurd en na 30 minuten is het geactiveerd.
Nu de mac nog bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214826

Hey jongens. Ik heb ff een opfrissertje nodig. Hoe zit het nou met Leopard. Krijg je die ook gratis als ADC Student Member ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 214826 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:21:
Hey jongens. Ik heb ff een opfrissertje nodig. Hoe zit het nou met Leopard. Krijg je die ook gratis als ADC Student Member ???
Naar alle waarschijnlijkheid, maar nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214826

Dat zou heel mooi zijn :) Maar eerdere OS X's zijn ook al gratis verkregen bij ADC Student door andere members? Iemand ervaring daarmee?

Ik lees trouwens dat het in oktober 2007 uitkomt. OOOEH BIJNA. Maarrr.......
Wanneer in oktober? of is dat ons niet duidelijk gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 00:17
Anoniem: 214826 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:37:
Dat zou heel mooi zijn :) Maar eerdere OS X's zijn ook al gratis verkregen bij ADC Student door andere members? Iemand ervaring daarmee?

Ik lees trouwens dat het in oktober 2007 uitkomt. OOOEH BIJNA. Maarrr.......
Wanneer in oktober? of is dat ons niet duidelijk gemaakt
Eind oktober is er gezegd en ja, OSX krijg je gratis als ADC student.

Zoek even dit topic door, staat allen vermeld...

• donald_dick
hoelang duurd het eigelijk voordat je het ADC pakket (die doos met het tshirt ;)) krijgt?

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
ongeveer 2 a 3 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 09:41
Ok probleem, m'n zus heeft een ADC student membership gekocht(zo'n 1,5 maand geleden). Daarna hebben we met studentenkorting een macbook pro gekocht.
Maar nu hebben we nog steeds geen pakket thuis van het ADC membership.
Is dit normaal? Want de macbook pro is later besteld en die is er al wel.
Bij de status van ADC membership staat trouwens nog steeds pending? :/
Heb trouwens wel een activatie code gekregen maar we hebben een mailtje gestuurd met alle gegevens erin.
Maar ik lees net dat je het moet faxen maar wij hebben geen mail ontvangen over waar dat we het dan heen moeten faxen of iets dergerlijks.
Moet ik hier nou achteraan bellen om te kijken of er wat fout gegaan is of gewoon nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zou even bellen (waarom niet, is niet zo duur), het faxnummer is overigens achter een van de links in de mailtjes te vinden als ik me goed herinner, echt duidelijk is het niet. Maar bij mij was het (van bestelling tot activatie) binnen een week gepiept. Het pakket kwam later. Misschien sturen ze nu pas een pakket als het "nieuwe 10.5"-pakket er is.

Het gekke is natuurlijk wel dat de macbook pro er al is, ik neem aan dat ze het ADC-membership daarvoor wel hebben geverifieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 09:41
Dat vond ik dus ook al zo vreemd maar zal er even achteraan bellen.
Zal de uitkomst nog wel even posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

De lanceerdatum begint te naderen, dus ik begin wel erg nieuwsgierig te worden of Leopard naar huidige ADC Student Members gestuurd wordt. Het staat nergens expliciet volgens mij, maar bij Tiger gebeurde het wel..

[ Voor 17% gewijzigd door Bluppy2 op 23-09-2007 12:33 ]

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hem 11 september besteld. Sinds gister staat er: Klaargemaakt voor verzending
Dus waarschijnlijk wordt hij morgen verzonden, dus pas na 13 dagen :S Hoe lang duurt het voordat hij er dan is? 5 dagen? Dat lijkt me wel erg veel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
@Cloudwalker; Als je een MBP besteld hebt, dan kan dat best kloppen :) Ik heb ook ong 3 weken moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Aloha, sinds kort ben ik ook een ADC-member en wil zéér binnenkort ook mijn MBP gaan bestellen,
alleen ik zit nog met de volgende vraag. Ik heb namelijk al een beetje rond gekeken naar verzekeringen, omdat ik van plan ben hem elke dag mee naar school te slepen. Nou ben ik bij Mahé.nl uitgekomen via
het notebook-verzekeringstopic op tweakers, maar bij het aanvragen van de verzekering wordt er gevraagd om "Uw reseller" en "Dealer nr." in te voeren. Aangezien je de MBP via de telefoon moet bestellen.. neem ik aan dat je hier geen gegevens van krijgt?
Is er hier iemand die hem via ADC heeft gekocht en toch heeft kunnen verzekeren bij Mahé?
(of een andere goede verzekering kan aanraden, welke niet om dealer nr en reseller vraagt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Justinski schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:09:
Aloha, sinds kort ben ik ook een ADC-member en wil zéér binnenkort ook mijn MBP gaan bestellen,
alleen ik zit nog met de volgende vraag. Ik heb namelijk al een beetje rond gekeken naar verzekeringen, omdat ik van plan ben hem elke dag mee naar school te slepen. Nou ben ik bij Mahé.nl uitgekomen via
het notebook-verzekeringstopic op tweakers, maar bij het aanvragen van de verzekering wordt er gevraagd om "Uw reseller" en "Dealer nr." in te voeren. Aangezien je de MBP via de telefoon moet bestellen.. neem ik aan dat je hier geen gegevens van krijgt?
Is er hier iemand die hem via ADC heeft gekocht en toch heeft kunnen verzekeren bij Mahé?
(of een andere goede verzekering kan aanraden, welke niet om dealer nr en reseller vraagt?)
Even bellen met Mahé?
Moet wel gewoon kunnen hoor, reseller lijkt me gewoon Apple Nederland in geval van telefonisch / online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
Heb mijn antwoord al ontvangen (via mail) :D
"Wanneer u een kopie van de aankoopnota bijvoegd hoeft u bij reseller en
dealernr niets in te vullen. Onze afdeling administratie zal de aanvraag dan op de correcte manier verwerken."
Dus ga hem nu direct bestellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een mailtje gehad dat hij is verzonden. Duurt het dan echt 5 dagen, of kan hij morgen al worden bezorgd :P

Anoniem: 234469

Hoi,

Binnenkort wil ik een "low-end" MBP 15" bestellen mbv van een ADC student member account. Volgens de buyersguide.macrumors.com zit ik iig de juiste periode en als ik ADC heb krijg ik gratis Leopard er ook bij wanneer deze uitkomt ( volgens bronnen in dit topic). Nou begrijp ik ook dat de officiele release date van Leopard dichterbij komt, heeft dit nu voordelen als dit aangekondigt wordt en ik daarna pas bestel? Of maakt het allemaal niet uit omdat ik toch die ADC heb? Zal ik Parijs nog even afwachten?
Het is wel verschrikkelijk lang wikken en wegen zo'n MBP kopen....Volgens mij heb ik intussen zo'n beetje alle letters die over een MBP gaan wel gelezen... :P :P
Als iemand trouwens nog een goede overweging heeft over mat/glans zou die ook welkom zijn. Moeilijke discussie is dat, maar ik heb vooralsnog gesetteld voor mat. Mijn overwegingen waren vooral gestoeld op reflecties en stiekem hecht ik toch wel waarde aan kleuren echtheid (hoewel ik geen drukwerk maak). In de apple stores waar ik ben geweest hadden ze iig alleen mat. Dus vergelijken kon ik alleen met de MB.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 234469 op 26-09-2007 11:45 ]

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 14:36
Over dat mat/glans kunnen we kort zijn: persoonlijke voorkeur! Zelf vind ik het fijn dat de MBP nog mat te krijgen is, want al die glanzende schermen in mijn collegezaal vind ik om te kotsen steeds. Vooral de inkijkhoek valt ook enorm tegen door de enorme reflecties.

En Leopard. Sja, ergens in Oktober de release. Zelf heb ik gisteren mijn MBP besteld, ik ga er gewoon vanuit dat ik Leopard wel krijg via ADC. Tiger heb ik namelijk ook al thuisgestuurd gekregen.

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Heb je verder nog voordelen behalve korting en een t-shirt? Vette examples/artikelen of weet ik veel wat?

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 14:36
Je krijgt een maandelijkse mailing met Xcode tools en reference libraries. Ik heb er voor de rest nog niet naar gekeken, developen boeit me geen zak. Korting 8-)!

• Justinski
Hoe lang is de levertijd +/- van het ADC pakketje eigenlijk?
Want ik krijg net netjes meerdere mailtjes over wanneer mijn MBP geleverd wordt,
maar niets over mijn ADC mailing/pakketje. Komt deze gewoon met de volgende
maandelijkse mailing mee ofzo? Op welke dag v/d maand ontvangen jullie deze meestal?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Justinski schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:01:
Hoe lang is de levertijd +/- van het ADC pakketje eigenlijk?
Want ik krijg net netjes meerdere mailtjes over wanneer mijn MBP geleverd wordt,
maar niets over mijn ADC mailing/pakketje. Komt deze gewoon met de volgende
maandelijkse mailing mee ofzo? Op welke dag v/d maand ontvangen jullie deze meestal?
Hier werd me verteld dat je die gewoon tijdens de maandelijkse mailing krijgt, maar ik heb mijn "welkomstpakket" rond de 17e thuisgekregen :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Ik ben nu student ADC lid, en ik kan Tiger nu downloaden.
Gelijk ff een mailtje gestuurd of Leopard ook beschikbaar komt...

Q: If Mac OS X v10.5 Leopard comes out, will it be available for download at the same day of the official release?

A: Please know that Student Membership holders do not have access to the ADC Seeding program.

If you would like to take advantage of the ADC Seeding Program then you may wish to upgrade your membership to the ADC Select or Premier Membership.

Dus als je Student ADC krijg je geen Leopard? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 22:17

Apache

amateur software devver

Anoniem: 12609 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:54:
Ik ben nu student ADC lid, en ik kan Tiger nu downloaden.
Gelijk ff een mailtje gestuurd of Leopard ook beschikbaar komt...

Q: If Mac OS X v10.5 Leopard comes out, will it be available for download at the same day of the official release?

A: Please know that Student Membership holders do not have access to the ADC Seeding program.

If you would like to take advantage of the ADC Seeding Program then you may wish to upgrade your membership to the ADC Select or Premier Membership.

Dus als je Student ADC krijg je geen Leopard? :?
Je krijgt hem toegestuurd via de post zoals de xcode updates elke maand, ik vermoed dat hij gewoon bij een zending zal zitten.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe weet je dat? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
domi235 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:04:
[...]

Hier werd me verteld dat je die gewoon tijdens de maandelijkse mailing krijgt, maar ik heb mijn "welkomstpakket" rond de 17e thuisgekregen :)
Ok, tnx voor de info.. wanneer was je member geworden als ik vragen mag?
(oftewel hoe lang zat er tussen 't bestellen en 't leveren van 't pakketje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

bolleh schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:15:
[...]

fraude? wat is de fraude?
je neemt een lidmaatschap, betaald en krijgt de standaard gratis dingen...wat is daar fraude aan?
Haha.

Je neemt een lidmaatschap en betaald, en daarna krijg je standaard gratis dingen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196641

Voor iedereen die op Leopard wacht, 26 oktober is de officiele release.Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Laatst online: 31-01-2024
Anoniem: 196641 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:43:
Voor iedereen die op Leopard wacht, 26 oktober is de officiele release.Zie hier
haha, een officieel gerucht is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19902

He jongens,

Ik heb een heel simpel vraagje over de Apple Developer Connection.
Wij hebben hier op de zaak enkele iMac G5's staan en ook nog een paar van die leuke bolletjes. Sommige van deze systemen zijn ondertussen echt aan vervanging toe. We zitten al een tijdje te kijken om 2 MacPro's aan te schaffen, maar dit kost natuurlijk flink wat :)

Beide systemen zouden dan uitgerust worden met een dual 23" ACD en dan zitten we al snel aan de 10.000E investering. Nu las ik hier dat je met een ADC-account 20% korting krijgt op 1 systeem. Is dit inclusief de schermen? En.. als we, medio 2008, nog een keer wat willen updaten, een XServe bijvoorbeeld. Is de korting dan ook nog geldig?

Ik las ook over een ADC dat 3500 dollar kost, wat denk ik wel een beetje teveel is voor ons, omdat we dat met die eventuele korting er niet uit zullen halen. Maar aangezien wij niet software voor Apple ontwikkelen, weet ik niet of het voor ons mogelijk is om zoiets te nemen. Het zou op zich wel een heleboel geld schelen, en dat is natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat is het voordeel dan van wachten totdat Leopard is gereleased en dan standaard wordt geleverd met je MacBook Pro?

Als je nu een ADC-lidmaatschap neemt krijg je Leopard toch ook thuis gestuurd zodra die uitkomt? Snap niet helemaal waarom sommigen dan zeggen, wacht nog even :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Zucht! Ik hoop echt dat ik Leopard krijgt via ADC Student. Het loopt 16 November af namelijk... Vreemd dat je wel de Tiger PPC kan downloaden en niet Leopard straks...

[ Voor 27% gewijzigd door alienfruit op 08-10-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
alienfruit schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:54:
Zucht! Ik hoop echt dat ik Leopard krijgt via ADC Student. Het loopt 16 November af namelijk... Vreemd dat je wel de Tiger PPC kan downloaden en niet Leopard straks...
Tuurlijk krijg je hem dan als die de 26e uitkomt. Waarom zou je hem niet krijgen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boke
  • Laatst online: 31-05 13:17
Omdat het nergens officieel op papier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Anoniem: 19902 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:46:
He jongens,

Ik heb een heel simpel vraagje over de Apple Developer Connection.
Wij hebben hier op de zaak enkele iMac G5's staan en ook nog een paar van die leuke bolletjes. Sommige van deze systemen zijn ondertussen echt aan vervanging toe. We zitten al een tijdje te kijken om 2 MacPro's aan te schaffen, maar dit kost natuurlijk flink wat :)

Beide systemen zouden dan uitgerust worden met een dual 23" ACD en dan zitten we al snel aan de 10.000E investering. Nu las ik hier dat je met een ADC-account 20% korting krijgt op 1 systeem. Is dit inclusief de schermen? En.. als we, medio 2008, nog een keer wat willen updaten, een XServe bijvoorbeeld. Is de korting dan ook nog geldig?

Ik las ook over een ADC dat 3500 dollar kost, wat denk ik wel een beetje teveel is voor ons, omdat we dat met die eventuele korting er niet uit zullen halen. Maar aangezien wij niet software voor Apple ontwikkelen, weet ik niet of het voor ons mogelijk is om zoiets te nemen. Het zou op zich wel een heleboel geld schelen, en dat is natuurlijk mooi meegenomen.
ADC Select: $499 = 1x korting per jaar
ADC Premier: $3499 = 10x korting per jaar
Voorwaarden

Als je een Mac Pro wil kopen vragen ze expliciet of je er ook een scherm bij wil, dus die hoort bij het systeem als je dat neemt. (staat ook in de voorwaarden)

Met een ADC select membership kan je dus wel maar 1 systeem per jaar kopen.
Ik denk niet dat ze 2 accounts toelaten oppen hetzelfde bedrijfsadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesboom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06-2024
Is er recent nog iemand die gebruik gemaakt heeft van ADC student membership + aanschaf van een macbook pro 2,2 GHz (a 1899 euro)?

Zo ja:
  • Wat was de prijs die je uiteindelijk moest betalen voor de laptop? (was dit inderdaad € 1519,20?)
  • Wat was de levertijd? (wanneer besteld (via telefoon) en wanneer laptop in huis?)
NB 1. Ja, ik weet dat het eerder in dit topic ongeveer 3 weken duurde aan levertijd, maar recent zie ik gewijzigde levertijden in de apple store. maakt dat dus uit? ik heb ook nog weinig verhalen gezien van mensen die uiteindelijk het hele proces voltooid hebben.

NB 2. Is het niet tijd voor een mooie startpost voor dit topic met een soort stapsgewijze gebruiksaanwijzing? Kan ik dat ook maken of alleen de topicstarter? (sorry ben hier niet zo in thuis). Het blijft namelijk nog erg veel doorspitten en heen en weer klikken door dit topic voor adequate informatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Executor16 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:48:
[...]

Tuurlijk krijg je hem dan als die de 26e uitkomt. Waarom zou je hem niet krijgen dan?
Please know that Student Membership holders do not have access to the ADC Seeding program.

Further information regarding ADC Membership subscriptions may be found at the following website:

ADC Products
http://developer.apple.com/products/

We hope that this information is useful to you. Please let us know if you have any questions regarding this information.

Best regards,

Brunon Rogowski
Apple Developer Connection
Worldwide Developer Relations
Hi Brunon,

If Mac OS X v10.5 Leopard comes out, will it be available for
download at the same day of the official release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Op de ADC website hebben ze het vooral over het verkrijgen van pre-release software via het ADC Seeding Program. Leopard is eind deze maand natuurlijk niet meer pre-release. Hoewel 99$ nog steeds goedkoper is dan Leopard los kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb zelf gebeld naar Apple, je krijgt Leopard als die uitkomt met een ADC Student membership. En bij je eerste bestelling van een MacBook Pro krijg je 20% korting, dus is dat 1519 euro ja. Anders zou ik hem niet bestellen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234469

vleesboom schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:00:
Is er recent nog iemand die gebruik gemaakt heeft van ADC student membership + aanschaf van een macbook pro 2,2 GHz (a 1899 euro)?

Zo ja:
  • Wat was de prijs die je uiteindelijk moest betalen voor de laptop? (was dit inderdaad € 1519,20?)
  • Wat was de levertijd? (wanneer besteld (via telefoon) en wanneer laptop in huis?)
NB 1. Ja, ik weet dat het eerder in dit topic ongeveer 3 weken duurde aan levertijd, maar recent zie ik gewijzigde levertijden in de apple store. maakt dat dus uit? ik heb ook nog weinig verhalen gezien van mensen die uiteindelijk het hele proces voltooid hebben.

NB 2. Is het niet tijd voor een mooie startpost voor dit topic met een soort stapsgewijze gebruiksaanwijzing? Kan ik dat ook maken of alleen de topicstarter? (sorry ben hier niet zo in thuis). Het blijft namelijk nog erg veel doorspitten en heen en weer klikken door dit topic voor adequate informatie...
Nou ik heb net zo'n MBP besteld..op 28september. Vervolgens vrij snel daarna het geld overgemaakt. Als het goed is wordt hij nu 16okt verzonden en krijg ik hem pas op 25okt. Eigenlijk vind ik het wel belachelijk dat het een maand duurt voordat ik mijn laptop heb, maag goed.
Geld is inderdaad het bedrag wat jij noemt. Ik heb ook redelijk getwijfeld, maar ik hoorde/las van vrij veel mensen dat ik leopard er gewoon bijkomt. Anders had ik nog wel een maandje gewacht...

Overigens zie ik dat de verzendklaar tijd is veranderd naar 3 dagen. Toen ik hem besteld was het 7-10 werkdagen denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Toen ik in Mei mijn MBP had besteld stond er ook een levertijd van 4 weken op de website. Uiteindelijk had ik hem in minder dan twee weken als ik het me goed kan herinneren. Bij mij viel het dus uiteindelijk wel mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesboom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06-2024
Thanks voor de reply.

Ik ben nog wel wat sceptisch over het krijgen van Leopard bij de student ADC. Dit is wat ik destilleer uit voorgaande posts:
  • Wanneer je een student ADC afsluit wanneer Leopard officieel uitgebracht is, zul je Leopard krijgen toegestuurd, vóór die tijd zul je een Tiger DVD krijgen toegestuurd
  • de student ADC geeft geen toegang tot het ADC Seeding program, wat waarschijnlijk inhoudt dat je geen prereleases van Leopard kunt downloaden.
  • mogelijk kun je Leopard wel downloaden wanneer deze officieel uitgebracht is, maar ook dat is niet helemaal zeker...
Mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redelijk, behalve dat je geen Tiger DVD's krijgt thuisgestuurd maar een een .dmg kunt downloaden die identiek is aan de DVD's.

áls we Leopard krijgen, dan zal dat waarschijnlijk ook slechts via download kunnen.
De vraag is of hij gelijk beschikbaar komt op de dag van de release.
(and let's be honest, als dat niet het geval is gaan we hem natuurlijk alsnog direct in de winkel kopen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
vleesboom schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:33:
Thanks voor de reply.

Ik ben nog wel wat sceptisch over het krijgen van Leopard bij de student ADC. Dit is wat ik destilleer uit voorgaande posts:
  • Wanneer je een student ADC afsluit wanneer Leopard officieel uitgebracht is, zul je Leopard krijgen toegestuurd, vóór die tijd zul je een Tiger DVD krijgen toegestuurd
  • de student ADC geeft geen toegang tot het ADC Seeding program, wat waarschijnlijk inhoudt dat je geen prereleases van Leopard kunt downloaden.
  • mogelijk kun je Leopard wel downloaden wanneer deze officieel uitgebracht is, maar ook dat is niet helemaal zeker...
Mee eens?
Punt 1 en 2: ja, punt 3: dunno :P
Anoniem: 12609 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:24:
Redelijk, behalve dat je geen Tiger DVD's krijgt thuisgestuurd maar een een .dmg kunt downloaden die identiek is aan de DVD's.
Je krijgt wel een Tiger DVD thuisgestuurd. Ik heb em hier ook liggen.
áls we Leopard krijgen, dan zal dat waarschijnlijk ook slechts via download kunnen.
De vraag is of hij gelijk beschikbaar komt op de dag van de release.
(and let's be honest, als dat niet het geval is gaan we hem natuurlijk alsnog direct in de winkel kopen :P )
Ik denk dat (als Leopard de 26e uitkomt) dat de DVD met de eerstvolgende release meekomt (dus begin november)

[ Voor 31% gewijzigd door Vanitas op 11-10-2007 15:34 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
vleesboom schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:00:

Zo ja:
Ik tiep nu vanaf mijn nieuwe MBP O+
  • Ja de prijs voor de MacBookPro i.c.m ADC-membership is inderdaad +/- €1520,-
  • Ik heb hem besteld op 24 September en op 4 Oktober stond de postbode voor m'n deur,
    de levertijd was dus 1,5 week terwijl Apple in de email dit had aangegeven:
    "Verwachte leverdatum: 15 Okt, 2007 - 19 Okt, 2007."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43323

Ik heb net met Apple gebeld omtrent ADC membership en facturatie via een vzw. Ik kreeg te horen dat dit niet mogelijk was met ADC Student, en ik dacht verstaan te hebben dat ADC Select dit wel mogelijk maakt. Kan iemand bevestigen dat ADC Select idd. geschikt is voor bedrijven die ook de BTW kunnen terugtrekken?

Zou iemand ook volgende kortingen kunnen bevestigen met een ADC Purchase program:
  • 20% op pro-lijn
  • 10% op schermen
  • 6% op Apple accessoires (keyboard, muis,...)
  • 0% op non-Apple materiaal
Dan kan ik het totale prijskaartje uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenshiNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08-2023
De nieuwe versie van OSX 1.5 genaamd Leopard wordt vanaf 26 oktober verzonden zo meldt de Apple Store. Nou wil ik hem best bestellen, maar aangezien ik ADC student member ben, is de vraag, zoals zo vaak al gesteld in dit topic, of deze mij niet uberhaupt toegezonden wordt. Misschien een idee dat als iemand hier hem ontvangt dit zo snel mogelijk hier roept?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

TenshiNL schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:41:
De nieuwe versie van OSX 1.5 genaamd Leopard wordt vanaf 26 oktober verzonden zo meldt de Apple Store. Nou wil ik hem best bestellen, maar aangezien ik ADC student member ben, is de vraag, zoals zo vaak al gesteld in dit topic, of deze mij niet uberhaupt toegezonden wordt. Misschien een idee dat als iemand hier hem ontvangt dit zo snel mogelijk hier roept?! :)
In dat geval ga ik een ADC abbonement nemen, dat is goedkoper dan de studentenversie van Leopard (115 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

In dat geval ga ik een ADC abbonement nemen, dat is goedkoper dan de studentenversie van Leopard (115 euro).
Als ik zeker weet dat je dan ook Leopard kan downen/dvd krijgen ...
Dan bestel ik ook direct een ADC-abbotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 00:17
Ik heb ze eens gemailt (eurodev) met de vraag of huidige ADC Student members Leopard krijgen of niet en / of kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Armo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:49:
Ik heb ze eens gemailt (eurodev) met de vraag of huidige ADC Student members Leopard krijgen of niet en / of kunnen downloaden.
krijg je gewoon thuis. heb erover gebeld. (sinds 2 weken lid ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Armo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:49:
Zullen ze wel gek van worden, ik had ook al gemailt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Bluppy2 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Zullen ze wel gek van worden, ik had ook al gemailt.. :)
Hmmm ik ook :p
Hopelijk reageren ze wel ...

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 147196 op 17-10-2007 15:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Thank you for contacting the Apple Developer Connection regarding Mac OS X Leopard.

Please know that Student Members receive the current version of Mac OS X and Xcode via mail.

We have not made any further announcements regarding Mac OS X Leopard. We ask that you please stay tuned to our ADC News Broadcasts and the ADC website for any future updates.
Afwachten dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:32

dawuss

gadgeteer

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste