Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ubb knoppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Beste Moderator...

Ik heb een beetje problemen met de got website.

Als ik bijvoorbeeld een topic ga plaatsen en ik wil smiley's of ubb code knoppen gebruiken, dan werken ze niet..

Daarnaast kan ik ook signatures en avatars van anderen niet zien. Ik heb al overal gezocht naar oplossingen voor dit probleem, maar ik kan er niks over vinden. Maybe instellingen van me explorer die niet goed zijn? Ik heb het ook met Firefox geprobeerd, ook hier geen succes.

Alvast bedankt,

Sjoerd Rog

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Heb je al bij je voorkeuren gekeken?

• Rogues
Ja hebbik gekeken... bedankt want ik kon deze preferences dus nergens vinden!
Kep nu wel wat dingen kunnen veranderen...zoals sigs en avatars!

Maar ik zit nu nog steeds met het ubb knoppen probleem. Staat dat ook bij de voorkeuren? Want ik kon niks vinden dat aan of uit stond...

• André

André

Analytics dude

Ik heb het vermoeden dat je javascript uit hebt staan? Want daardoor werken de pulldown menu's bovenaan niet en kun je idd niet bij je voorkeuren komen. En daardoor werken die UBB knoppen ook niet.

Krijg je een popup als je hier klikt?

• Rogues
Ja ik krijg idd een pop-up met javascript is aan!

Maar alsnog werken de knoppen niet :)

Het kan best kloppen dat hier problemen mee zijn. De website: www.ster.nl draait bij mij ook helemaal niet. Volges mij draait deze ook vooral op javascript. Toch werken veel javascriptjes wel bij mij.

Ik gebruik java sun ofz? Vandaag nog geupdate (daarvoor deden de knoppen het ook al niet)

• André

André

Analytics dude

sjoerdrog schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:39:

Ik gebruik java sun ofz? Vandaag nog geupdate (daarvoor deden de knoppen het ook al niet)
JAVA is heel wat anders dan Javascript ;) en websites maken gebruik van Javascript.

Het lijkt er op dat je brakke browsers hebt of een te hoge security. Heb je deze problemen alleen bij t.net of bij veel meer sites?

• Rogues
Heb het wel bij meer sites volgens mij, maar het zou best kunnen dat het alleen bij .net sites is. Is hier verschil in dan en hoe los ik het op? Ik wordt hier gek van namelijk :)

thnx

(Je bent zeker even aan het eten :))

[ Voor 10% gewijzigd door Rogues op 28-04-2005 18:30 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gooi hem dan ook ff naar React Bugs en Featurerequests Andre.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• André

André

Analytics dude

sjoerdrog schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:54:
Heb het wel bij meer sites volgens mij, maar het zou best kunnen dat het alleen bij .net sites is. Is hier verschil in dan en hoe los ik het op? Ik wordt hier gek van namelijk :)

thnx

(Je bent zeker even aan het eten :))
Het adres van de site maakt helemaal niets uit, dus .net of .com maakt geen verschil. Het is wel belangrijk te weten of het alleen op deze site is of bij meerdere want anders hoort je topic in Software Algemeen

• Rogues
Ik heb het net zelf getest bij een forum van mijzelf.
Hier gebruik ik dus ook de ubb codes en deze werken perfect!

Het ligt dus aan de instellingen op deze site denk ik. Ik vind het echt zwaar irritant, want ik wil gewoon lkkr kunnen werken!

So nobody knows?

Edit:

Zou je mij ook misschien kunnen uitleggen hoe ik een nette tabel maak voor in een start post?

Dit is wat mij tot nu toe lukt...

Ik krijg er geen achtergrond kleur achter en hij gaat niet tot het einde van de pagina...heel irritant.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1025530

Zo'n soort post bedoel ik. Ik krijg het zelf niet voor elkaar :S

[ Voor 49% gewijzigd door Rogues op 28-04-2005 20:22 ]

• André

André

Analytics dude

Voor dat soort zaken kun je hier kijken:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

En natuurlijk kun je op het 'view' knopje drukken van dat bericht om te zien hoe het werkt ;)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
sjoerdrog schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:56:
Ik krijg er geen achtergrond kleur achter en hij gaat niet tot het einde van de pagina...heel irritant.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1025530

Zo'n soort post bedoel ik. Ik krijg het zelf niet voor elkaar :S
Daar hebben meer mensen wat problemen meegehad en dat heeft eens geresulteerd tot het topic, Tabellen op GoT, een totaal raadsel. Ik denk dat daarin wel het een en ander aan informatie zit wat je kunt gebruiken voor een topic start.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Wat werkt er niet precies? heb je het over de toolbar bij insert_message/topic?
Wat voor browser gebruik je? (smaak+versie) Draai je bepaalde anti-virus/firewall/anti-spyware programma's?

Intentionally left blank

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Soortgelijk probleempje (misschien wel gerelateerd; ik gebruik die ubb-knoppen bijna niet namelijk):
Ik quote iemand, tik een berichtje, klik op een smiley -> bericht weg, althans wat ik getypt heb is weg (net niet eens helemaal), de quote staat er en de smiley die ik aanklik.
Doe ik dan CTRL-Z en klik ik weer op de smiley, dan gaat het wel goed.
Ik merkte het sinds gister eigenlijk.

Oja, WinXP SP2, IE6

En als het al ergens stond, heb ik niks gezegd :X (zag niks gelijkwaardigs tussen de topic-titles en dit leek wel ongeveer hetzelfde)..

Nog een leuke: Ik typ net een bericht (ook in na iemand te quoten)... typ, typ... klik op smiley (ja, ik ben lui), staat dat ding aan het begin van het bericht.. 8)7 (dus voor de quote, i.p.v. op de plek waar de cursor stond).

[ Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 29-04-2005 08:28 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

MrSleeves schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:24:
Soortgelijk probleempje (misschien wel gerelateerd; ik gebruik die ubb-knoppen bijna niet namelijk):
Ik quote iemand, tik een berichtje, klik op een smiley -> bericht weg, althans wat ik getypt heb is weg (net niet eens helemaal), de quote staat er en de smiley die ik aanklik.
Ik kan dit bevestigen :)
Gisteren bij mij gelukkig slechts een klein zinnetje weg:
- Reply
- Quote ingevoegd
- Tekst
- Smiley invoegen
- Bericht plaatsen
Resulteerde in het feit dat mijn ingetikte tekst weg was.

Nooit eerder gehad (of niet opgevallen :P) ook niet herproduceerbaar tot nu toe :)

Ow specs:
Win 2000, SP4; IE 6.0 SP1

Overigens lijkt me dit een ander 'probleem' dan dan wat de TS heeft. Splitsen?

[ Voor 4% gewijzigd door Motrax op 29-04-2005 08:31 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• MrSleeves
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Motrax schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:30:
[...]
Nooit eerder gehad (of niet opgevallen :P) ook niet herproduceerbaar tot nu toe :)
De ene keer wel, de andere keer niet.. :)
(Nu niet)
Volgens mij is het echt quoten, tekst typen (misschien zelfs zonder BackSpace, kan ook nog uitmaken, vanwege de positionering) en dan smiley klikken...

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Rogues
Ok.. ik draai WinXP SP2 en explorer 6.0 (ook firefox getest en ook geen succes)

Ik gebruik norton antivirus 2004 en firewall 2003. Beide zijn natuurlijk tot de max geupdate.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

sjoerdrog schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:35:
Ok.. ik draai WinXP SP2 en explorer 6.0 (ook firefox getest en ook geen succes)

[...]
'geen succes' moeten wij vertalen als 'ook hierin ben ik hetzelfde probleem'? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rogues
Spider.007 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:43:
[...]

'geen succes' moeten wij vertalen als 'ook hierin ben ik hetzelfde probleem'? :)
Juist

• André

André

Analytics dude

Dan ligt het dus niet aan de browsers en ook niet aan sites. Het enige wat ik me nu nog voor kan stellen is dat er iets op je verbinding niet helemaal goed zit, zet je firewall eens uit bijvoorbeeld.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk zelf dat het dan aan de Norton software ligt; hier zijn meerdere problemen mee gerapporteerd :) Probeer anders eens of je hetzelfde probleem hebt als je zowel Antivirus als Firewall verwijdert? (uitschakelen is niet voldoende)

Zie overigens ook Nieuwe layout

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 29-04-2005 14:39 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rogues
Het WERKT!!!

Ik zou me god niet weten, maar plots werken de UBB codes?!?! :? :?
Ik snap er werkelijk niks van, van het 1 op het andere moment werkt het allemaal (ook de pulldown menu's bovenin...

Greets all 8)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ok dan :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.