Nokia N Series - N71, N73, N80, N92, N93

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.191 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dan is de N91 misschien toch wel verschillend van de N90. Maar of da betekend dat je ook een betere camera krijgt, ik betwijfel het.
De N90 word door nokia neergezet als camera-phone, de N91 als music-phone. De N91 zal dus zeker geen betere camera krijgen als de N90. De N91 heeft wel een 2megapixel camera maar dan zonder autofocus en de carl zeiss lens
De N90 heeft wel een aantal andere 'leuke' features zoals:
Een ingebouwde 4gb harddisk
54mbit WLan

Helaas heeft de N91 geen hoge resolutie beeldscherm zoals de N91 N90, wat voor mij de voornaamste reden is dat ik de N91 niet hoef, aangezien die hoge resolute waarschijnlijk de toekomst gaat worden voor alle (nieuwe) symbian apps. Ook voor navigatie lijkt me het nieuwe type beeldscherm uiterst geschikt :)

De N90 en N91 hebben beide UMTS (net zoals de N70)
Alleen de N71 heeft geen UMTS

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 22:15:
Helaas heeft de N91 geen hoge resolutie beeldscherm zoals de N91, wat .....[/quote]
fautje?

inmiddels gefixd :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 22:37 ]

Verwijderd

heeft iemand van jullie al het N90 toestel?, en hoe bevalt ie?
nog even een vraagje, hoe lang kan ik eigenlijk opnemen met het toestel, dat ligt natuurlijk ook aan de kaart, maar kan mij iemand wat voorbeelden geven?
en nu een wat moelijker vraag alhoewel dit natuurlijk ook van de provider afhangt,
stel voor ik zit in oosterijk op ski vakantie, ik heb daar wat filmpjes geschoten met het toestel, maar nu zit mij geheugen kaart vol, dan kun je volgens mij met dit toestel de filmbestanden naar je eigen mail adres sturen, om je kaart weer leeg te krijgen, maar is dat dan niet veel te duur?, ik bedoel dan de kosten die je maakt om het bestand met een mobieltje vanuit oostenrijk naar nederland te stuuren? of zijn daar andere oplossingen voor??

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:23
@Niegenoeg: ik heb het toestel zelf nie, maar als jij 512 MB gaat versturen met een verbinding trager dan een 56k inbelverbinding dan ben je uren bezig. En zelfs al betaal je per MB en niet per minuut, 512 MB + de overhead gaat je dus handen vol geld kosten (€ 10 / MB is niet ongewoon, dus een kleine € 6000 in totaal mss?). Ik zou dus persoonlijk voor een BT verbinding met een PC kiezen en daar een lege CD-R in stoppen ;)

Edit: Helemaal vergeten dat de N90 4GB ruimte heeft. Dat gaat je dan dus tegen de € 40.000 kosten zelfs :P

[ Voor 13% gewijzigd door Postman op 14-09-2005 11:34 ]

Verwijderd

Helemaal vergeten dat de N90 4GB ruimte heeft.
De N91 heeft een ingebouwde harddisk van 4GB.
De N90 heeft iets van 64mb intern geheugen en een RS-MMC slot waar je dus geheugenkaartjes in kunt stoppen (momenteel zijn RS-MMC verkrijgbaar tot 512mb maar Samsung is bezig met een 1gb geloof ik)

Je zou de foto's best kunnen versturen, alleen niet in Nederland! Hier betaal je zo'n 2,50 euro per mb geloof ik. Volgens mij is het in het buitenland wel goedkoper, en is een flat-fee abbonement heel betaalbaar voor een maandje (weet niet in welk land dat was). Over UMTS uiteraard, tot zo'n 384kb/s dus.

Edit: Een flat-fee abbo is bij kpn 80euro in de maand ofzo, met fair-use policy... Ik neem aan dat UMTS over een jaar ofzo wel goedkoper word.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 11:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:52:
heeft iemand van jullie al het N90 toestel?, en hoe bevalt ie?
nog even een vraagje, hoe lang kan ik eigenlijk opnemen met het toestel, dat ligt natuurlijk ook aan de kaart, maar kan mij iemand wat voorbeelden geven?
en nu een wat moelijker vraag alhoewel dit natuurlijk ook van de provider afhangt,
stel voor ik zit in oosterijk op ski vakantie, ik heb daar wat filmpjes geschoten met het toestel, maar nu zit mij geheugen kaart vol, dan kun je volgens mij met dit toestel de filmbestanden naar je eigen mail adres sturen, om je kaart weer leeg te krijgen, maar is dat dan niet veel te duur?, ik bedoel dan de kosten die je maakt om het bestand met een mobieltje vanuit oostenrijk naar nederland te stuuren? of zijn daar andere oplossingen voor??
heb hem 2 weken in gebruik nu. Afgezien van de grootte en gewicht is het een fijn toestel. mooi beeldscherm. De foto's zijn goed genoeg voor het gebruik waarvoor ik hem heb. Tis geen digitale camera die je vergelijkt met 4 tot 5 Mp, ok, maar goed genoeg voor snapshots. Filmpjes kun je wel versturen, mazr zal wel lang duren. De kosten hangt af van abo. Ik heb een Flat Fee, dus maakt het niet uit hoe groot het bestand is.

• Postman
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:31:
Je zou de foto's best kunnen versturen, alleen niet in Nederland! Hier betaal je zo'n 2,50 euro per mb geloof ik. Volgens mij is het in het buitenland wel goedkoper, en is een flat-fee abbonement heel betaalbaar voor een maandje (weet niet in welk land dat was). Over UMTS uiteraard, tot zo'n 384kb/s dus.
Ja dan moet je dus idd een buitenlands abbo nemen voor een maand. Gebruik je namelijk een NL abbo dan betaal je in Oostenrijk al gauw (Vodafone) € 0,19 per 10KB, wat € 19 is per 1 MB. En 512 MB versturen via dat kost je dus € 9728. En daar koop je aardig wat 512 MB kaartjes voor :P

Ik zou dus persoonlijk kiezen voor de BT verbinding met PC en eventueel een extra 512 MB kaart. Heb zelf namelijk ook 2 512MB RC-MMC DV kaartjes van Kingston gekocht voor mijn (nog niet op voorraad :() 6680. 1 ga ik gebruiken voor TT5 Mobile, de ander voor foto's en muziek (of een combinatie van beide).

Verwijderd

}) Waar heb je hem vandaan? Ik heb hem een maand geleden besteld maar nog steeds niet binnen... :/

edit: @john hendriks dus

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2005 11:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 11:40:
}) Waar heb je hem vandaan? Ik heb hem een maand geleden besteld maar nog steeds niet binnen... :/

edit: @john hendriks dus
expansys

Verwijderd

beste mensen,

hoe meer antwoorden ik van jullie krijg, hoe meer vragen.

die BT verbinding met de PC hoe kan ik die tot stand brengen, moet ik dat een "oog" aansluiten op mijn PC en hem istalleren?, en wordt dat bij het pakket bij geleverd? of moet je dat allemaal weer apart er bij gaan kopen, of is er zoiets dat je je geheugen kaartje ergens in kan duwen en dan gebruik maken van een usb aansluiting.

alvast de postman en natuurlijk ook de heer hendrix, en de anderen waarvan ik de naam ff niet weet bedankt voor het antwoorden van mij wat leek achtige vragen _/-\o_

Verwijderd

Je kunt de telefoon aansluiten met een (bijgeleverde) usb kabel, om zo gegevens naar je telefoon te schrijven. Je kunt het geheugenkaartje uit de telefoon halen en in een cardreader stoppen (niet bijgeleverd, ongeveer 10 euro). Je kunt ook een bluetooth-dongle kopen om zo draadloos met je pc contact te maken om gegevens over te zetten (bluetooth dongle niet bijgelever en ongeveer 50 euro)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 14:33:
Je kunt de telefoon aansluiten met een (bijgeleverde) usb kabel, om zo gegevens naar je telefoon te schrijven. Je kunt het geheugenkaartje uit de telefoon halen en in een cardreader stoppen (niet bijgeleverd, ongeveer 10 euro). Je kunt ook een bluetooth-dongle kopen om zo draadloos met je pc contact te maken om gegevens over te zetten (bluetooth dongle niet bijgelever en ongeveer 50 euro)
ok als ik dan op vakantie ben en ik neem wat lege B.V. dvd's mee kan ik dat dan makkelijk met een niet eigen pc bijvoorbeeld die van het hotel, zonder installatie de gegevens op een dvd branden, dat zal wel niet! denk ik!!!!!

Verwijderd

Mijn Nokia N-Gage is plug en play (zoals een usb-stick dus). Ik denk dat de N90 niet plug en play is aangezien er geen 'echte' usb poort op zit (maar een kabel die je aan de pop-port hangt.) Je zult dus waarschijnlijk software nodig hebben om hem te synchroniseren.
Als je een usb kaartlezer meeneemt kun je natuurlijk wel overal je gegevens van je telefoon halen en bijvoorbeeld op dvd branden of naar je eigen email verzenden als het hotel dit toelaat :)

Verwijderd

dank je wel shadow hier heb ik wat aan, dan denk ik wel dat als ik mijn contrackt verleng de N90 ga nemen,

dat contrackt van mij loopt over twee weken af en dan mag ik een nieuw toestel uitzoeken bij telfort, of ik bij telfort blijf hangt van hun af want ik heb de directie van telfort een brief geschreven, dat ik 330 euro wel wat veel geld vond voor de N90, als ik namelijk naar een andere provider ga krijg ik het toestel dacht ik voor 75 euro, in die brief heb ik de directie min of meer gevraagd of ze nog wel aan klanten binding doen!!.
wat vinden jullie hier eigenlijk van, dat als je overstapt naar een andere provider je bijna alles voor niets krijgt, en als je eenmaal klant bent en je gaat je contrackt verlengen je hooguit wat korting krijgt!!!!!!

• Postman
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:34:
wat vinden jullie hier eigenlijk van, dat als je overstapt naar een andere provider je bijna alles voor niets krijgt, en als je eenmaal klant bent en je gaat je contrackt verlengen je hooguit wat korting krijgt!!!!!!
Is overal, behalve bij Vodafone. Vodafone hanteert dezelfde prijzen voor verlenging als voor nieuw, heb ik zelf gezien in de winkel, is namelijk dezelfde prijslijst (ze hebben er maar 1 ;)). Maar het is idd belachelijk. Ik moet bij Debitel 399 euro betalen voor de 6680 bij een 2-jarig verlenging, bij nieuw abbo Vodafone kost ie me 99 euro (2jarig).

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Is idd niet zo netjes, maar wat let je om overstappen op een andere provider met nummerbehoud?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Verwijderd

trimakassi schreef op woensdag 14 september 2005 @ 21:33:
Is idd niet zo netjes, maar wat let je om overstappen op een andere provider met nummerbehoud?
nou ik heb een met hand geschreven brief naar de directie van telfort gestuurd, met dit hele verhaal erin, om eens te kijken wat hun er van vinden, als ik zelf een bedrijf zou hebben zou ik ook niet willen dat mijn klanten weg zouden lopen toch?
voor elke nieuwe klant zijn ze in princiepe meer geld kwijt.
en ik vind de dekking en service van telfort best wel O.K.
als ik reactie terug heb gekregen zal ik hem in dit forum nog wel even vermelden!!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik ben het helemaal met je eens en ben benieuwd wat je bevindingen zijn. Persoonlijk vind ik het ook oerstom dat providers zo kun klanten wegjagen. Het lijkt wel alsof ze het belangrijker vinden om nieuwe klanten te winnen dan vast te houden...niet bijster slim imo.
Maar goed, om het wat ontopic te houden, ik ben zelf nogal gecharmeerd van de N70 (zonder frontcam) en zie her en der al wat plaatjes en reviews lekken. Nu zijn er al release data voor de N70, maar weet iemand of en wanneer deze frontcam loze N70 hier beschikbaar is?

Verwijderd

trimakassi schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:57:
Ik ben het helemaal met je eens en ben benieuwd wat je bevindingen zijn. Persoonlijk vind ik het ook oerstom dat providers zo kun klanten wegjagen. Het lijkt wel alsof ze het belangrijker vinden om nieuwe klanten te winnen dan vast te houden...niet bijster slim imo.
Maar goed, om het wat ontopic te houden, ik ben zelf nogal gecharmeerd van de N70 (zonder frontcam) en zie her en der al wat plaatjes en reviews lekken. Nu zijn er al release data voor de N70, maar weet iemand of en wanneer deze frontcam loze N70 hier beschikbaar is?
Je bedoeld de N71. Ik neem aan dat die rond hetzelfde tijdstip of iets later uitkomt als de N70. Hou er wel rekening mee dat de N71 ook niet over UMTS beschikt

• Postman
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 00:04:
Je bedoeld de N71. Ik neem aan dat die rond hetzelfde tijdstip of iets later uitkomt als de N70. Hou er wel rekening mee dat de N71 ook niet over UMTS beschikt
Ik ben bang dat de N71 nog veel later komt hoor. Eerst komt de N70, dan de N91, dan pas een keer die andere Nxx versies. Bedenk wel dat de site van Nokia nog niets vermeld over de N71, N80, etc. En aangezien de N70 al half 2005 er moest zijn, denk ik dat je op andere foons gerust een jaar kunt wachten.

• Postman
En zo komt er binnenkort misschien toch een redelijke camera foon op de markt: Sharp V903SH (of via De Sharp V903SH)

Verwijderd

Postman schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:39:
En zo komt er binnenkort misschien toch een redelijke camera foon op de markt: Sharp V903SH (of via De Sharp V903SH)
Zijn geen smartphones :(

• Postman
Ja dan zal het toch nog wel even wat langer wachten zijn tot Nokia of SE een nieuwe foon op de markt brengen. Nokia lanceert iig niks het komend jaar met betere camera, geen idee wat SE doet.

Verwijderd

hebben jullie enig idee wat de verre toekonst gaat brengen? de laptops van nu in de smartfoon? klinkt wel SF achtig, maar toch denk ik dat het die kant opgaat.
in ieder geval ben eerst ff met vakantie en over een dag of 17 zal ik eens kijken wat telfort doet tot dan _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alle 13 pagina's gelezen.
Maar ik had een paar vraagjes voor de kenners.

Ik zit erover te denken om deze telefoon aan te schaffen, en dan vooral om z,n camera functies.
Wat ik me dus afvraag is dit:

- Ik zou graag willen zien wat de kwaliteit is van een digitale film die je met deze telefoon kan maken
- Zit er video(edit?) software bijgeleverd ? of te downloaden via de nokia site ?
- Op welke resolutie filmt de n90 ?

Kunnen jullie me hier mee helpen ?
En zijn er zo ie zo al filmpjes online van de n90 ?
( dus filmpjes gemaakt door de n90 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een complete review van de n90 vind je hier: http://mobile-review.com/review/nokia-n90-en.shtml

Daarin worden al je vragen beantwoord, staan filmpjes, etc :)

• Postman
J0YR1D3R schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:01:
Een complete review van de n90 vind je hier: http://mobile-review.com/review/nokia-n90-en.shtml

Daarin worden al je vragen beantwoord, staan filmpjes, etc :)
En de review specifiek voor de camera: http://www.mobile-review....nokia-n90-camera-en.shtml

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

[...]

Toch niet, volgens deze slide is dat een andere gsm. Zal dus iets als een N70x worden?

Verwijderd

via 2call.nl kwam ik op Phoneshop op "korte poten 5" (bekend voor SonyEricsson gebruikers omdat daar een servicepoint voor SE gehuisvest is) in den haag uit en daar hoorde ik dat de N70 ieder moment binnen kan komen tot maximaal 2 weken.

ben benieuwd....

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 15:45 ]

Verwijderd

Belcompany heeft de NOKIA N90 sinds 16 sep 2005 binnen

voor de mensen die het nog niet wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Wat ik niet begrijp is dat de N70 E 100,- goedkoper is dan de 6680. Als je webshops moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb idd ook gezien dat de N70 goedkoper is dan de 6680. vind het geweldig nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Volgens gsm.nl is de N70 in 2 kleuren leverbaar.

Ivory Pearl = E 499,-
Silver Black = E 566,-

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb mijn n90 ook eindelijk binnen 8)
Nog steeds niets van de mediamarkt gehoord dus ik heb hem maar bij belcompany gehaald ( _/-\o_ voor de tip nkfreak ). Uiteraard voor dezelfde prijs als de aanbieding bij de mediamarkt. (200 euro icm een Kpn Mobile 25 abbo). Toch nog mooi 100euro vanaf gekregen dus bij belcompany. :*)

Ok eerste indruk:
Ik heb hiervoor een nokia n-gage gehad, dus dat zal mijn referentie zijn aangezien ze in veel eigenschappen vergelijkbaar zijn / overeen komen.
Fotokwaliteit valt me eigenlijk een beetje tegen, voor een telefoon is het natuurlijk super, misschien lagen mijn verwachtingen dus te hoog.
Formaat en gewicht valt me eigenlijk wel mee, de N90 is dichtgeklapt ongeveer evengroot als de n-gage. Zodra je hem openklapt word de telefoon HUGE. (Maakt me niets uit, ik was roch al wat vreemde blikken gewend als ik aan het bellen was met mijn n-gage :P )

Scherm resolutie is geweldig, scherm is redelijk goed leesbaar in de zon, maar het n-gage scherm was helderder en nog beter leesbaar in de zon... De N90 heeft wel een backlight die zich automatisch aanpast aan de omgeving.

Software: Backward compatibility is geweldig! Alle software van mijn oude telefoon werkt gewoon, zelfs de n-gage games werken zonder problemen. De menu's etc vindt ik redelijk traag werken, iets trager dan de n-gage. Zodra je de themes uitzet werkt het allemaal wel een stuk sneller / soepeler. Aan en uitschekelen van de telefoon is nog steeds irritant (net zoals de n-gage, zal wel iets met s60 te maken hebben). Met aan en uit schakelen zit je eerst een minuut tegen het nokia logo aan te kijken (of tegen een helemaal leeg scherm), en nadat je ongeveer 5 keer op het knopje hebt gedrukt verschijnt dan eindelijk de pin-code of gaat de telefoon eindelijk uit.

Connectivity: De USB kabel is een ramp! Ik ben een half uur aan het kloten geweest met de driver (die eerst gedownload moet worden!!!! :( ) Niks plus-and-play dus. Vervolgens werkt het niet, en kom ik er achter dat de telefoon overnieuw opgestart moet worden omdat hij denkt dat er een usb-kabel inzit terwijl dat niet het geval is... (waarschijnlijk heb ik de kabel iets van 5keer erin en eruit getrokken omdat de driver ook niet wilde werken.)
Vervolgens kun je alleen connecten met de stomme pc-suite programma van nokia...
Ik begrijp niet waarom er niet gewoon een mini-usb aansluiting opzit, en de telefoon gewoon als mass-storage-device werkt (zoals een usb stick dus). Dit was bij de n-gage wel het geval en werkte geweldig.

MP3 speler: Werkt goed, playlists aanmaken, alles d'rop en d'raan. De meegeleverde headset is van goede kwaliteit en zit lekker. Toch hoop ik dat de draadloze (stereo) bluetooth headset met display 8) toch nog gaat werken voor de N90.

tsja... meer komt nog.
Ik denk dat een hoop van de dingen die ik hier beschreven heb ook voor de N70 en toekomstige n-series modellen van toepassing zullen zijn. (zoals backward-compatibility, aan-uit schakelen, usb-kabel, mp3speler etc). Dit lijkt me bij andere n-serie telefoons gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat syncken met die usb is geen enkel probleem. Met pc-suite zie je je n90 gewoon als een extra schijf. je kunt knippen en plakken naar hartelust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je, ik heb het door. Maar gewoon het feit dat er extra software / drivers gedownload moet worden[img] is belachelijk! Mijn oude telefoon kon ik gewoon met een mini-usb kabeltje (die altijd in mijn portemonnee zat) als usb-stick van 1gb gebruiken op bijvoorbeeld school / bibliotheek whatever. Dat kan nu dus niet. Ook kan ik niet door alle folders bladeren met de pc-suite. (systeemfolders etc)
Iets wat als tweaker natuurlijk noodzakelijk is. Nu moet ik dingen eerst met een cardreader kopieren naar de memorycard, en vervolgens met bijv. fexplorer op de telefoon naar de telefoon zelf (systeemfolder) kopieren...

Edit:
De Martinitoren te Groningen met de N90:
Afbeeldingslocatie: http://81.207.126.228/pics/Afbeelding002tmb.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Jammer dat de N70 pas eind dit jaar begin volgend jaar op de markt komt volgens Nokia (gevraagd op IBC vorige week). Naja, dus nu maar de 6681 besteld en N70 ook (415euro ex. btw :(). Veel geld maar wel zonder een extra abbonement :) Ik heb namelijk al een non-sim abbonement. De N70 wordt betaald door de pakketdienst nadat ze zich van mijn telefoon hebben laten bestelen, en hij werd nog wel voor reperatie opgestuurd.

[ Voor 21% gewijzigd door alienfruit op 20-09-2005 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 01:40:
Jammer dat de N70 pas eind dit jaar begin volgend jaar op de markt komt volgens Nokia (gevraagd op IBC vorige week). Naja, dus nu maar de 6681 besteld en N70 ook (415euro ex. btw :(). Veel geld maar wel zonder een extra abbonement :) Ik heb namelijk al een non-sim abbonement. De N70 wordt betaald door de pakketdienst nadat ze zich van mijn telefoon hebben laten bestelen, en hij werd nog wel voor reperatie opgestuurd.
Ik dacht dat de n70 komt nog deze maand uit zou komen. Bij phoneshop in den haag staat hij al op de site, en deze jongens zijn meestal goed op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 08:31:
Ik dacht dat de n70 komt nog deze maand uit zou komen. Bij phoneshop in den haag staat hij al op de site, en deze jongens zijn meestal goed op de hoogte.
volgens die jongens vorige week zou het over 2 weken wel binnen zijn, volgend week dus...? ben benieuwd... (ik vind het zelf een goeie shop, kwam daar vroeger voor me SE firmware upgrades en zij waren praktisch de enige SonyEricssonServicePoint die geen geld vroegen voor het updaten en die ook niet moeilijk deden over het nut ervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:03:
[...]

volgens die jongens vorige week zou het over 2 weken wel binnen zijn, volgend week dus...? ben benieuwd... (ik vind het zelf een goeie shop, kwam daar vroeger voor me SE firmware upgrades en zij waren praktisch de enige SonyEricssonServicePoint die geen geld vroegen voor het updaten en die ook niet moeilijk deden over het nut ervan)
en ze hebben verstand van zaken, doen niet flauw en hebben vaak de nieuwste mobieltjes al snel in huis. Kortom, ben een tevreden klant

Verwijderd

Heb de N90 ook effe gehad om "mee te spelen", maar na een dag ben ik toch blij met mn oude treo 650, de N90 valt me wat tegen..... is erg groot (mn treo is maar 0,5 cm breder, verder is de N90 dikker), de camera is wel goed maar uiteraard niet vergelijkbaar met "echte" camera's. Verder vind ik het design helemaal niks, t lijkt wel of Nokia heeft geprobeerd om hem zo lomp mogelijk te maken...

Maar goed, gelukkig heeft iedereen een andere smaak,

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:23:
Heb de N90 ook effe gehad om "mee te spelen", maar na een dag ben ik toch blij met mn oude treo 650, de N90 valt me wat tegen..... is erg groot (mn treo is maar 0,5 cm breder, verder is de N90 dikker), de camera is wel goed maar uiteraard niet vergelijkbaar met "echte" camera's. Verder vind ik het design helemaal niks, t lijkt wel of Nokia heeft geprobeerd om hem zo lomp mogelijk te maken...

Maar goed, gelukkig heeft iedereen een andere smaak,
Over smaakt valt natuurlijk niet te twisten. De Treo 650 is een prima-toestel (en wat prettig is, ook met Nederlandse taal uit te breiden). Wat betreft de camera: er zal nooit een gsm komen die een echte camera benadert: immers beide ontwikkelen zich steeds verder, waarbij de gsm-camera altijd een afgeleide zal blijven. (Kan met niet voorstellen dat iemand 2000 euro wil betalen voor een telefoontje met een Canon D350 (van 900 gram) ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
eeeuh de nokia n70 is al te bestellen:
http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100020213/14379654.html

ze zeggen dat het de nederlandse is en voor 500 euro vind ik het niet echt duur voor smartphone + umts en al die shit :P

en bij de bovenste heb je een levertijd van 1 tot 5 uurtjes snelheid hoor :)
^^ hier is ie al uitverkocht

en hier heb je nog een aantal winkels
http://www.kieskeurig.nl/...85400C125703C003C5E08.htm

hij is volgens mij al leverbaar

[ Voor 41% gewijzigd door TYNOz op 26-09-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
TYNOz schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:42:
eeeuh de nokia n70 is al te bestellen:
http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100020213/14379654.html

ze zeggen dat het de nederlandse is en voor 500 euro vind ik het niet echt duur voor smartphone + umts en al die shit :P

en bij de bovenste heb je een levertijd van 1 tot 5 uurtjes snelheid hoor :)
^^ hier is ie al uitverkocht

en hier heb je nog een aantal winkels
http://www.kieskeurig.nl/...85400C125703C003C5E08.htm

hij is volgens mij al leverbaar
Hij is nog niet leverbaar. Ze staan alleen maar op de site. Bij bovenste site staat binnenkort leverbaar dat betekent nog niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:04

Pater

Terry Tate

HELSINKI - De Nokia N91 komt later uit dan verwacht. Nokia zegt meer tijd nodig te hebben de muziektelefoon te laten werken met meerdere downloadprogramma's. De N91 staat nu gepland voor het eerste kwartaal van 2006. Dat meldt Reuters dinsdag.

De N91 zou oorspronkelijk nog voor de kerst van 2005 in de winkels liggen.

"We hebben besloten om de telefoon een aantal weken uit te stellen zodat we de Microsoft DRM kunnen invoeren", aldus Jonas Geust, vice president van Nokia's Multimedia muziekdivisie. Met Microsoft Digital Rights Management (DRM) kun je muziek of ander beschermd materiaal tussen computer en mobiele telefoon overhevelen.
Nou, dat zagen we echt niet aankomen. :>

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is idd minder, tegen die tijd heeft SE al weer nieuwe telefoons op de markt, die waarschijnljik wel de moeite waard zijn om te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft iedereen het er nou dan over dat SE (eerder) betere telefoons uitbrengt??? Sony Ericsson heeft naar mijn weten nog nooit een symbian smartphone op de markt gebracht dus die telefoons zijn voor mij helemaal niet van toepassing, ik kijk er geeneens naar. Het zijn dus ook helemaal geen telefoons die je met elkaar kunt vergelijken...

Koop eens een telefoon met Symbian OS, dan weet je wat het verschil is...
Met een smartphone kun je toch veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:11:
Wat heeft iedereen het er nou dan over dat SE (eerder) betere telefoons uitbrengt??? Sony Ericsson heeft naar mijn weten nog nooit een symbian smartphone op de markt gebracht dus die telefoons zijn voor mij helemaal niet van toepassing, ik kijk er geeneens naar. Het zijn dus ook helemaal geen telefoons die je met elkaar kunt vergelijken...

Koop eens een telefoon met Symbian OS, dan weet je wat het verschil is...
Met een smartphone kun je toch veel meer :)
Als je er niet eens naar Sonyericsson kijkt hoe weet je dan dat ze niet op Symbian draaien.

P800, P900 en P910 van Sonyericsson draaien namelijk op Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenniani schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:32:
[...]

Als je er niet eens naar Sonyericsson kijkt hoe weet je dan dat ze niet op Symbian draaien.

P800, P900 en P910 van Sonyericsson draaien namelijk op Symbian.
Dat zijn PDA's met gsmfunctie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 12:51
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 22:55:

Software: Backward compatibility is geweldig! Alle software van mijn oude telefoon werkt gewoon, zelfs de n-gage games werken zonder problemen. De menu's etc vindt ik redelijk traag werken, iets trager dan de n-gage. Zodra je de themes uitzet werkt het allemaal wel een stuk sneller / soepeler. Aan en uitschekelen van de telefoon is nog steeds irritant (net zoals de n-gage, zal wel iets met s60 te maken hebben). Met aan en uit schakelen zit je eerst een minuut tegen het nokia logo aan te kijken (of tegen een helemaal leeg scherm), en nadat je ongeveer 5 keer op het knopje hebt gedrukt verschijnt dan eindelijk de pin-code of gaat de telefoon eindelijk uit.
Hey ShadOw,

Een vraagje, werkt TomTom Mobile ook op je toestel? Wou hem misschien aanschaffen.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
goed nieuws voor diegene die op de N70 wachten

Nokia N70 starts shipping

[ Voor 19% gewijzigd door Maite op 28-09-2005 10:47 ]

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_

• TYNOz

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Damn die n90 heeft echt een te mooit beeld :P Hadden vorige week nokia training op mn werk en kwam zo een illegaal busje van nokia voor rijden zo eentje van the A team zegmaar. Hij even laten zien wat ie allemaal kon enz. Echt super!!! Zelfs met inzoomen geen kwaliteits verlies uber geil!! Alleen vind ik hem te vaak overbelicht enig na deel. Maar dat komt wel goed :)

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind de N-serie die Nokia nu uitbrengt nogal erg overpriced. Mijn verwachting is dat de N90, weliswaar redelijk gaat verkopen, maar na verloop van tijd stevig in prijs zal gaan zakken. Net als in het begin met de S700i, die was 750 euro en na een tijd was ie bijna gehalveerd (!).
Ik zou mensen dus met klem aanraden om te wachten met aanschaf van bijvoorbeeld de N90 omdat de prijs echt zeer zeker flink zal gaan zakken na een korte tijd...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Le0032 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:09:
Ik vind de N-serie die Nokia nu uitbrengt nogal erg overpriced. Mijn verwachting is dat de N90, weliswaar redelijk gaat verkopen, maar na verloop van tijd stevig in prijs zal gaan zakken. Net als in het begin met de S700i, die was 750 euro en na een tijd was ie bijna gehalveerd (!).
Ik zou mensen dus met klem aanraden om te wachten met aanschaf van bijvoorbeeld de N90 omdat de prijs echt zeer zeker flink zal gaan zakken na een korte tijd...
korte tijd? de 8800 is onog maar 100 euro gedaald en hij is er al een tijd! oke misschien is hij een stukje exclusiever enz maar gaat niet echt snel vind ik. en 700 euro voor de n90 vind ik niet ehct super prijzig want rond die prijs had ik t ook wel verwacht.. ik zie hem niet in de nabbije toekomst onder de 500 komen ofzo.

• Le0032
DaannO schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:26:
[...]

korte tijd? de 8800 is onog maar 100 euro gedaald en hij is er al een tijd! oke misschien is hij een stukje exclusiever enz maar gaat niet echt snel vind ik. en 700 euro voor de n90 vind ik niet ehct super prijzig want rond die prijs had ik t ook wel verwacht.. ik zie hem niet in de nabbije toekomst onder de 500 komen ofzo.
De Nokia 8800 is een heel ander verhaal. Een verhaal van exclusiviteit, gewaarborgd door een hoge prijs en beperkte leverbaarheid. Ik durf eigenlijk met zekerheid te stellen dat de N-serie omlaag gaat in prijs, kijk maar naar het segment. Er komen van andere fabrikanten concurrerende modellen die goedkoper zijn en dan zal Nokia mee moeten. We wachten wat komen gaat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Hey ShadOw,

Een vraagje, werkt TomTom Mobile ook op je toestel? Wou hem misschien aanschaffen.[/quote]

Tomtom mobile werkt perfect op de N90!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, werkt perfect. Alleen jammer dat de huidige versies van Tomtom nog niet de volledige resolutie van het scherm gebruiken maar slechts een kwart.
In de toekomst zal er vast een versie speciaal voor de N90 uitkomen die wel de hoge resultie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Probleempie dat ik heb met het gebruik van tomtom is dat wanneer ik tomtom afsluit en vervolgens weer opstart hij aangeeft dat er geen gsp apparaat is..Ik moet dan eerst de telefoon opnieuw opstarten, dan werkt hij weer perfect.

iemand hiervoor een oplossing?? Ik hoorde overigens dat dit bij andere nokia foons ook wel eens gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Pater schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:42:
[...]

Nou, dat zagen we echt niet aankomen. :>
:o
Lullig voor de mensen die 'm nu willen hebben!
Ik wil 'm ook hebben, maar mijn abonnement loopt pas volgend jaar af!
Dus eerlijk gezegd, vind ik het niet zo erg... O-)

Dan komtie uit, komen er nog ff een paar firmware updates en dan koop ik 'm O-)

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Een zeeer uitgebreide review (in het Tsjechisch ;)): http://mobilmania.cz/Mobi...111065&CHID=1&EXPS=&EXPA=

Met de links die onder "» Kapitoly článku" staan ga je naar de volgende pagina. Wat een super (mooie) telefoon is dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
hehe zker mooie telefoon
ben al aan het sparen :+

op www.newmobile.nl staan ook veel plaatjes en 2 filmpjes
( http://www.newmobile.nl/Media.php?Toestel_code=11ee172 )
beetje vage link maar toch alle mooie foto's ^^ :)
zo werken de foto's toch niet

[ Voor 14% gewijzigd door TYNOz op 10-10-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Vandaag de N70 in mijn handen gehad...

Leuk toestelletje. Maar toch blijf ik die Symbian 60 serie niet mooi vinden. Mag misschien wel gigantisch uitgebreid zijn, maar het is niet echt mooi....

Foto's heb ik ook gemaakt.... En met de N70 gemaakt foto's heb ik ook. Ga ze zo online zetten

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 11-10-2005 22:29 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Cool... ben benieuwd!! Trouwens, waar heb je er mee gespeeld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Genomen met de K750:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68279/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68278/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68277/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68276/thumb.jpg

Genomen met de N70:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68275/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68274/thumb.jpg

De met de N70 genomen foto's zijn slecht, maar het is mogelijk dat dat ook enigszins aan mij ligt. Dat weet ik niet, is mogelijk. Trouwens, die telefoon op de foto is de Nokia 6060

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 11-10-2005 22:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hij heeft natuurlijk geen macro modus wat wellicht wel enigzins gescheeld had.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
En de lichtcondities zien er niet optimaal uit (heeft mn W800 soms ook moeite mee, veel rotzooien met de instellingen helpt ;))

Btw een nieuw N-model (N68)?!

Afbeeldingslocatie: http://redsox.collider.com/uploads/images/category/nokia_6830_front_closed__medium_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://redsox.collider.com/uploads/images/category/nokia_6830_open_front__medium_.jpg

Specs (door mister Nieuwe Mobiel en Collider.com
*262.000 colour screen
*352 x 416 pixels resolution
*Symbian 8.1 S60 2nd edition
*Unique folding system like 6800 series
*Pop-port connector
*Old charger connector
*WCDMA/GSM
*Bluetooth
*WiFi (VoIP Compatable)
*GPS
*EDGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lijkt me meer de 6830. Er gingen al eerder geruchten omtrent dit type, en deze past bij de 6800 lijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de N70 nu al te koop bij Belcompany, The Phone House enzo???? Donderdag loopt me abbo af.. vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow jha.. kijk

foto's van de N6280 volgens mij :P

http://mobile-qanda.com/forums/1103/ShowPost.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:19:
Is de N70 nu al te koop bij Belcompany, The Phone House enzo???? Donderdag loopt me abbo af.. vandaar..
Ben ik ook erg benieuwd naar... Week 41 zou het toestel in de winkels liggen maar op andere (telecom) sites staat inmiddels half/eind oktober!

Ik zit er ook met smacht op te wachten :9

Weet iemand misschien meer...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze site staat info over de N80...

http://www.slashphone.com/87/2503.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De plaatjes op die site van de N80 zijn al hele oude renders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De N71 is een clamshell! check maar de roadmap.

Ben in die N71 zeeeer geintresseerd! Weet iemand daar al iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het *kan* zijn dat die roadmap fout is hoor...
Het was volgens mij niet eens een roadmap van nokia telefoons maar van een nieuwe flashspeler oid. en op welke telefoons die gaat draaien.

Het lijkt me veel logischer dat de N71 gewoon de niet-umts versie van de N70 wordt. (zoals 6680 vs 6681). Van deze telefoon zijn ook al foto's verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar toch staat het op de roadmap! Check een paar pagina's terug! 2006 staat hij gepland!

ow wacht check:
http://img.engadget.com/c...21.JPG?0.3755678511254834

Sorry geen nette link... maar ben de code kwijt :s

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zoals ik dus al zei: Da's geen roadmap van nokia telefoons maar van een of ander wazig flash programma ;)
(waar toevallig bijstaat voor welke telefoons het programma geschikt is, ze kunnen dus makkelijk het verkeerde plaatje hebben gepakt of een ander plaatje voor de N71 omdat het 'echte' plaatje niet voorhanden was..)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:36:
Ja zoals ik dus al zei: Da's geen roadmap van nokia telefoons maar van een of ander wazig flash programma ;)
(waar toevallig bijstaat voor welke telefoons het programma geschikt is, ze kunnen dus makkelijk het verkeerde plaatje hebben gepakt of een ander plaatje voor de N71 omdat het 'echte' plaatje niet voorhanden was..)
sorry :$ je hebt denk wel gelijk! Geef het toe!

Dus dan is de N71 de uitgekleede versie van de N70..

Maar ben nu toch benieuwd naar dat plaatje van de "verkeerde" N71... hij lijkt me namelijk wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer bekend over welke modellen er in 2006 zullen verschijnen?

Ik ben daar echt benieuwd naar!!! Aangezien mijn abbo verloopt in juni 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de N70 al 'in het land'?

Edit: had ff beter moeten zoeken, hij staat al in de pricewatch. Bij gsm.tv kost ie €463,- Scherpe prijs vind ik zelf!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:59:
Is er al meer bekend over welke modellen er in 2006 zullen verschijnen?

Ik ben daar echt benieuwd naar!!! Aangezien mijn abbo verloopt in juni 2006.
kijk op gsmarena.com, staan ze allemaal op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:39:
[...]

zoiets postte ik onlangs ook ja... :(
t ziet er naar uit dat het de samsung 600 wordt

doei Nokia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de E serie mooier. Hebben tenminste allemaal Wifi erop en sommige ervan hebben 16.000.000 kleurtjes met dik veel pixel scherm. Check maar eens op www.nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:16:
Vind de E serie mooier. Hebben tenminste allemaal Wifi erop en sommige ervan hebben 16.000.000 kleurtjes met dik veel pixel scherm. Check maar eens op www.nieuwemobiel.nl
maaar! je hebt dat geen camera enzo! Het zijn pure zakelijke toestellen! Alleen de E70 heeft een 2 mp camera, maar geen flits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smaken verschillen, ik vind de E61 en E70 maar nix... de E60 gaat nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, mijn avontuur met telfort loopt nog steeds (zie voorgaande berichtgeving), maar ik heb even een vraag voor de heer hendrix, of the postman, qweaks (of zoiets), eigenlijk vind ik de n90 te groot is de n91 wat beter van formaat? en volgens mij kun je daarmee veel meer dingen doen als de n90 omdat hij gewoon over 4 GB geheugen beschikt en ook nog eens beschikt over een 2 MP camera beschikt is hij dan gerwoon niet veel beter dan de N90 en is de N90 dan wel echt beter, vertel dan eens wat dan de echte plus punten zijn ten opzichte van de N91,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:13:
[...]

maaar! je hebt dat geen camera enzo! Het zijn pure zakelijke toestellen! Alleen de E70 heeft een 2 mp camera, maar geen flits!
Dat was Nokia's intentie ook, om geen camera erop te zetten. Om mensen die in bedrijfsgevoelige omgeving werken geen camera te laten gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:45:
hallo, mijn avontuur met telfort loopt nog steeds (zie voorgaande berichtgeving), maar ik heb even een vraag voor de heer hendrix, of the postman, qweaks (of zoiets), eigenlijk vind ik de n90 te groot is de n91 wat beter van formaat? en volgens mij kun je daarmee veel meer dingen doen als de n90 omdat hij gewoon over 4 GB geheugen beschikt en ook nog eens beschikt over een 2 MP camera beschikt is hij dan gerwoon niet veel beter dan de N90 en is de N90 dan wel echt beter, vertel dan eens wat dan de echte plus punten zijn ten opzichte van de N91,,
Denk nie dat je de N-series moet vergelijken met de andere series. Dus een N90 en een N91 kunnen heel verschillende telefoons zijn, terwijl bv. de 6680 bijna hetzelfde is als de 6681, alleen UMTS ontbreekt bij de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepost door Daanos op 20/10/2005 12:05
Ik kreeg vanochtend het volgende bericht van gsm-shop.nl binnen:

'De Nokia N70 is helaas pas in december leverbaar, ik denk vanwege kerst. De exacte prijzen weten wij nog niet, maar dat zal zo denk ik rond een bedrag van 400 euro komen.'
gelezen op telecomvergelijker.nl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:45:
ga hiernaartoe http://www.newmobile.nl/en klik op vergelijken en selecteer nokia N90 en N91. ik kan je geen precieze url geven aangezien die website een foefje heeft waardoor hotlinken niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:23:
[...]

gelezen op telecomvergelijker.nl ...
Grappig.. ik kreeg vandaag een mailtje van 2call dat ze volgende week de eerste lading N70's binnen gaan krijgen.. ik hoop dat die van mij erbij zit dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:11:
[...]

Grappig.. ik kreeg vandaag een mailtje van 2call dat ze volgende week de eerste lading N70's binnen gaan krijgen.. ik hoop dat die van mij erbij zit dan :P
hehe heb ook ff op die site gekeken en ga hem daar vanavond ook bestellen :) .

Ik heb nog even wat uitgezocht want ik zit bij orange en ik ga me abbo verlengen.
Nu kan ik kiezen tussen € 12,50 pm of € 22,50 pm ...

Nu heb ik op www.2call.nl bij de prijzen gekeken en nu vond ik dit:
Nokia N70 €342 €115 ( eerste 12,50) (tweede 22,50)
dus nu heb ik even zitten rekenen:
Telefoon: abbo: Totaal:
€ 342 + (12,50 x 24 =) € 300 = € 642 ( telefoon + 2 jaar 12,50 abbo)
€ 115 + (22,50 x 24 =) € 540 = € 655 ( telefoon + 2 jaar 22,50 abbo)

dus voor elke maand 10 euro meer beltegoed hoef ik maar in totaal 13 euros extra te betalen :D
zie ik toch wel als een plus punt :D
Of heb ik iets over het hoofd gezien ??

laat het me weten voor vanavond ;)

Edit typo

[ Voor 6% gewijzigd door TYNOz op 24-10-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook maar weer eens wat rondgebeld. Bij de belcompany in Den Bosch verwachten ze hem in de loop van volgende week en bij de Tell Me in Den Bosch half december :/

Oftewel zo weten we dus nog steeds niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TYNOz schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:56:
[...]

hehe heb ook ff op die site gekeken en ga hem daar vanavond ook bestellen :) .

Ik heb nog even wat uitgezocht want ik zit bij orange en ik ga me abbo verlengen.
Nu kan ik kiezen tussen € 12,50 pm of € 22,50 pm ...

Nu heb ik op www.2call.nl bij de prijzen gekeken en nu vond ik dit:
Nokia N70 €342 €115 ( eerste 12,50) (tweede 22,50)
dus nu heb ik even zitten rekenen:
Telefoon: abbo: Totaal:
€ 342 + (12,50 x 24 =) € 300 = € 642 ( telefoon + 2 jaar 12,50 abbo)
€ 115 + (22,50 x 24 =) € 540 = € 655 ( telefoon + 2 jaar 22,50 abbo)

dus voor elke maand 10 euro meer beltegoed hoef ik maar in totaal 13 euros extra te betalen :D
zie ik toch wel als een plus punt :D
Of heb ik iets over het hoofd gezien ??

laat het me weten voor vanavond ;)

Edit typo
Ik heb de prijzen niet gecontroleerd, maar zoals 't daar staat klopt 't wel. Alleen kijk ff naar het volgende:

Ik twijfel met mijn belgedrag tussen verlenging met €32,50 of €22,50. Dus ik neem een €32,50 abo en dan kost t toestel me nix.

Over 6 maanden ga ik dan, indien ik die €32,50 niet opmaak gewoon gratis en voor nix terug naar €22,50. Dat mag namelijk na 6 maanden bij Orange.

Dan zou ik dus hooguit 6 maanden x €10,- = €60,- meer betalen aan abonnement terwijl toestel €115,- minder kost. Bespaart me dus €55,- En daar komt dan nog bij dat die €60,- 'teveel' betaalde bundel wel onbeperkt geldig blijft. Dus je bent t ook niet kwijt. Altijd handig als je op je vakantieadres in het buitenland wil bellen, heb je wat extra bundel. Want bellen in buitenland gaat ook van je bundel.

Dus ik betaal:

Toestel + abonnement =
€0 + (6 x €32,50) + (18 x €22,50) = €0 + €195 + €405 = €600,-

Dus ik ben in totaal minder geld kwijt en heb meer bundel. En jouw bundel gaat ook sneller op omdat je belkosten hoger zijn per minuut.. Dus ik hoop dat je nog niet besteld hebt en hier nog even over kan nadenken.

PS. Sorry, maar ik kon je dus niet eerder antwoorden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
mmm maar ik krijg denk ik toch niet 32,50 op per maand ben neit zo bel freak ;)

maar ik denk dat ik weer na een jaar weer kan kiezen voor 12,50 per maand.

maar we zien wel en heb hem btw nog niet besteld want me vader was gisteren avond weg.
(ben nog maar 17 :) )

maar ik denk dat ik gewoon 22,50 pm neem maar toch bedankt voor jouw berekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
DaannO schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:26:
[...]

De N90 is nu gratis bij een abonnement bij de BC...

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 25-10-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
N71 is toch een clamshell zoals op de roadmap stond aangegeven:

http://www.symplification.com/node/310

en een andere photoshop (door moi ;)) van de N80.

Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/7836/n8019uy.jpg

Nog een paar dagen en dan zijn ze officieel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:47:
Het *kan* zijn dat die roadmap fout is hoor...
Het was volgens mij niet eens een roadmap van nokia telefoons maar van een nieuwe flashspeler oid. en op welke telefoons die gaat draaien.

Het lijkt me veel logischer dat de N71 gewoon de niet-umts versie van de N70 wordt. (zoals 6680 vs 6681). Van deze telefoon zijn ook al foto's verschenen.
Blijkt toch dat ik gelijk ga krijgen he Shadow ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dat is overigens ook al bekend, de Nokia N70-5:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/N70-5Image1.JPG

Alleen voor de Aziatische markt: http://mobile-review.com/news.php?language=en#news6624
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.