[pc] Stronghold 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.453 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
bij mij werkte het goed in 1.1 met freebuild
F1 -> grote instellen -> locatie aangeven van siege camp
en dan begint het

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:45
lol bij mij werkt F1 ook niet :(
En ja keb versie 1.1

Edit: Ok kwas zo blond om IN de editor op F1 te drukken! :o
Je moet gewoon je veld gaan spelen en dan F1 knallen

[ Voor 53% gewijzigd door -LA- op 23-05-2005 18:32 . Reden: Ik ben blond? ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik heb het spel ook sinds 3 dagen :)
hij is echt bruut! ik zit nu in de level dat je vinkings moet killen, 6 stukken grond veroveren en nog een ander mannetje killen...

wat ik alleen niet kan vinden, hoe haal je gebouwen weer weg? ik krijg ze niet gesloopt.

wat ook jammer was, ik de level waar je monikken moet redden en later "the bull" moet aanvallen had ik een leger opgebouwd van 350 man, met 50 catapults. 100 boogschutters, spearman en laddermen. zet ik die ladders tegen de muur, begin met de boogschutters en stuur de spearmen naar binnen. is de missie afgelopen! had net zo goed met 50 man kunnen aanvallen geloof ik....

ik krijg trouwens ook die amor voor de crossbow mannetje's niet gemaakt, wat heb ik hier voor nodig? irion lijkt me? zal dalijk thuis even kijken bij help. daar was ik te lui voor gister...

thanks!

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Gebouwen sloop je met die "gum" rechts in het beeldscherm :) heb ik ook een poos naar gezocht tijdens misse 1 omdat ik alles had volgebouwd op het kleine stukje :)

Hoe speel je dan een Free Build Level ? ik het alleen als ik er een 1 of andere missie van maak, met die triggers en events toevoeg maar dan werkt het nog niet goed, want ik krijg meteen defeat :p

edit:
-------------

Ik heb op verschillende manieren een free build game te starten en idd je kan op F1 drukken :p maar krijg daarna direct een "defeat" ook als ik niet op F1 druk heb een "defeat". Of ik nu soldat zet of geen soldaten ik blijf die "defeat" houden.

Hoe doen jullie dit dan :? want ik kan nu mijn kasteel niet testen ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Dutchie! op 24-05-2005 18:02 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik moet nu, nadat ik kan kiezen of ik naar de koning ging of niet een kasteel aanvallen...
voel me behoorlijk kansloos, damn.

heb trouwens gekozen om niet naar de koning te gaan, ik morgen eens kijken wat er gebeurd als ik dat doe...
net wel een vet leger gebouwd met 700 man :P (is nu weg :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:39:
Ik heb het spel ook sinds 3 dagen :)
hij is echt bruut! ik zit nu in de level dat je vinkings moet killen, 6 stukken grond veroveren en nog een ander mannetje killen...

wat ik alleen niet kan vinden, hoe haal je gebouwen weer weg? ik krijg ze niet gesloopt.

wat ook jammer was, ik de level waar je monikken moet redden en later "the bull" moet aanvallen had ik een leger opgebouwd van 350 man, met 50 catapults. 100 boogschutters, spearman en laddermen. zet ik die ladders tegen de muur, begin met de boogschutters en stuur de spearmen naar binnen. is de missie afgelopen! had net zo goed met 50 man kunnen aanvallen geloof ik....

ik krijg trouwens ook die amor voor de crossbow mannetje's niet gemaakt, wat heb ik hier voor nodig? irion lijkt me? zal dalijk thuis even kijken bij help. daar was ik te lui voor gister...

thanks!
Heey, waar bouw jij in die missie catapults? ik kan wel archers maken en pikemans maar waar vind ik catapults? ook vind ik maar geen kaarsenboer :X voor die kerk. thnkx voor hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
je moet eerst een gebouw bouwen (ben de naam kwijt) als je daarna daar op klikt kan je catapult's kopen. voordat je aan de laatste missie begint (kasteel aanvallen) zou ik wel zorgen dat je iets van 200 boogschutters hebt en deze meeneemt naar dat kasteel. Als je die hebt veroverd moet je hem verdedigen tegen best veel man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry maar als ik de naam van 't gebouw niet weet kan ik er weinig mee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:46:
srry maar als ik de naam van 't gebouw niet weet kan ik er weinig mee :|
Je gaat gewoon alles bouwen wat je maar kan bouwen :? dan bouw je hem vanzelf wel... en natuurlijk staat ook in de handleiding wat bij welk gebouw hoort he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:58:
[...]

Je gaat gewoon alles bouwen wat je maar kan bouwen :? dan bouw je hem vanzelf wel... en natuurlijk staat ook in de handleiding wat bij welk gebouw hoort he ;)
heb um gedownload O-) en ik heb alle gebouwe geprobeert te bouwen, nja ik doe de missie wel gewoon overnieuw :) zal wel erges overheen hebben gekeken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:32
Siege camp denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-07 20:33

Karel V

Een simpele ziel

Voor de geintresseerden:
Stronghold 2 v1.2 Patch

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm daar wacht ik nog even mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal 't s bekijke :Y) Thx
Ik heb 'm al geinstalleerd, werkt perfect hoor :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
engenieers (ben slecht in engels) heet het geloof ik..
en met het seige camp kan ook catapult's bouwen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Vandaag bij reinstall van Windows (en de games natuurlijk :)) gemerkt dat patch 1.2 uit is! Vind het wel vreemd dat de Firefly-site er in alle talen over zwijgt...

Nog niet gecheckt of de problemen nu verholpen zijn, beetje te veel met FarCry bezig nu :). Maar het kan alleen maar beteren :p.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143745

zou je denken he,
maar eigenlijk zijn de problemen alleen maar erger geworden. Een 1.2 gepatched spel crasht 99% binnen 1u30min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Laatst online: 17:45
Iemand het oude Jerusalem al nagebouwd? :D
Kan je kingdom of heaven naspelen!

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen troubles met 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Laatst online: 15-07 15:28
ikke ook niet..zelfs op mn laptop niet (centrino 1.6, ati 9700 128 mb 7200rpm hdd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je gaat me niet vertellen dat je geen problemen hebt met multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 143745 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:29:
je gaat me niet vertellen dat je geen problemen hebt met multiplayer
Je bedoelt online? Nooit geprobeerd, wilde eerst goed worden in het spel zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 05:53
Is dit spel nou zo zwaar of ligt het aan iets anders? Ik had hem op low gezet en alleen de resolutie terug gezet naar 1024x768. Alle details stonden dus op z'n allerlaagst. In het begin had ik iets van 50 fps maar nadat ik zo ongeveer alles volgebouwd had (bijna de hele kaart vol :o ) nog maar zo'n 15 fps, en 'uitschieters' beneden de 10fps, nou dat is niet erg prettig. (gemeten met FRAPS)

pc: Intel Xeon 2.8Ghz, Ati R9700pro, 1gig pc3200 RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je PC is prima, daar ligt het niet aan, je zult zien dat he tspel zelfs sneller draait op tragere PCs. Je kunt wat rondkijken in je upstartsetting (grafisch), bijvoorbeeld maximum draw distance terugschuiven en npatch (of zoiets) uitzetten zou veel helpen.

Nu 1.2 er is kunnen we zeggen dat missies spelen goed te doen is maar multiplayer crasht nog steeds 90% van de gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

kutkip schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:21:
Is dit spel nou zo zwaar of ligt het aan iets anders? Ik had hem op low gezet en alleen de resolutie terug gezet naar 1024x768. Alle details stonden dus op z'n allerlaagst. In het begin had ik iets van 50 fps maar nadat ik zo ongeveer alles volgebouwd had (bijna de hele kaart vol :o ) nog maar zo'n 15 fps, en 'uitschieters' beneden de 10fps, nou dat is niet erg prettig. (gemeten met FRAPS)

pc: Intel Xeon 2.8Ghz, Ati R9700pro, 1gig pc3200 RAM
Zet fraps uit als je gaat spelen, dan let je niet op de FramesPerSecond. Zolang je niet echt een verschil ziet met 50fps of 40... of zelfs 15 is het toch goed ? wanneer alles letterlijk gaat schokken en met vertraging e.d. dan word het vervelend ja... Het is een RTS he... geen FPS (First Person Shooter). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoo een vraagje
heb het spel net
ik steek cd1 erin en direct een kadertje van windows met fout verzenden en niet verzenden
weet iemand iets dat ik moet doen?
hij wil zelfs de setup niet laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Zet er de 1.1 patch op en de no-cd patch op. Dat kan verhelderend werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:58:
yoo een vraagje
heb het spel net
ik steek cd1 erin en direct een kadertje van windows met fout verzenden en niet verzenden
weet iemand iets dat ik moet doen?
hij wil zelfs de setup niet laden
Je wilt de game installeren (neem ik aan) ? kun je wel de cd openen ? zoja, setup runnen. Lukt dit dan nog niet, alles even kopieren naar de HDD. Kun je echt niks met je cd, cd stoppen in een andere pc kijken wat hij daar doet. Als hij het in de andere pc ook niet doet, denk ik dat je cd kapot is en moet je terug naar de winkel om hem te ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind ik wil instaleren ik steek hem er gewoon in begint ff te laden (de cdrom maakt lawaai van het laden) en dan dat kadertje van windows

[edit]
ok het werkt kheb deze computer opengedaan en dan op mappen dat ik soort verkenner heb
en dan de cd en dan setup
Thanks all for your help

[edit 2]
is dat normaal als je het juist opstart en hij zoalng moet laden zeker 5 min ??

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ja dat duurt lang ja. Bij mij gaat het hele spel trouwens traag, echt heel schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de spes eig?
kan ze nergens vinden

sry gevonden
Minimum System Requirements
System: 1.4GHz CPU or equivalent
RAM:256 MB RAM
Video Memory: 32 MB VRAM
Hard Drive Space: 2500 MB
Recommended System Requirements
System: 2.0GHz CPU or equivalent
RAM: 512 MB RAM
Video Memory: 64 MB VRAM
Hard Drive Space: 2500 MB

vraagje paar reacties hierboven zei er iemand nja je moet frags uitzetten helpt dat veel? want bij mij moet hij ook lang laden zelfs spelopstarten(die balk) duurt lang. Iemand tips om bv iets in grapics menu uittezetten???

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doe je die wolven dood???
hatelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Gewoon met soldaten (het liefst boogmannen) op schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147128

Wie o wie kan mij helpen: ik speel de missies van het 'vreedzame' pad en nu moet ik voor één of ander groot feest 70 stuks verzamelen van diverse soorten voedsel. Maar ik haal de helft nog niet eens binnen de tijd, laat staan 70! :O Heeft er iemand een gouden tip?? Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 23:32
Snel granary en dan stuk of 20 hunter hutjes en dan een hoop appel farmpjes en dan komt et wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147128

Thanks voor tip, maar granary heb ik al lang en appels heb ik juist niet nodig. Voornamelijk wijn, paling en ganzen verzamelen is een hel. }) Wie heeft de gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xentar
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 16:40
Anoniem: 147128 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:39:
Thanks voor tip, maar granary heb ik al lang en appels heb ik juist niet nodig. Voornamelijk wijn, paling en ganzen verzamelen is een hel. }) Wie heeft de gouden tip?
Gewoon de rondom gelegen gebieden volledig vol bouwen met 1 soort (bv eentje vol met paling/gansen, eentje met varkens) en die gewoon via transport laten overkomen.

nog een laatste gouden tip:
spoiler:
Dit is trouwens de laatste opdracht, dus alles wat je niet nodig hebt voor die opdacht kan je gewoon wegdoen (alle gebouwen betreffende legertje bouwen eigenlijk). Zo heb je normaal voldoende plaats om al die spullen te zaaien/oogsten etc

http://www.zelan.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:46
Hmm, het schijnt dat dit spel best wel een flop is geworden, niet? Hoe kijken jullie daar tegenaan? Ik vond de demo best geinig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwa inhoud is het spel heel goed. Maar omdat het zoveel crasht in multiplayer-modus vind ik het echt een afknapper. Zonde zonde zonde. Dat krijg je nou als je deadlines hebt gekregen van je publisher (Take2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig om te zien dit spel maar eerlijk gezegd toch niet echt van deze tijd ;)
Ik heb echt niet meer het geduld om een halve studie af te ronden om uberhaupt te kunnen beginnen met dit spel.
Kortom veeel te hoge startdrempel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:47
Hoe kan ik nog de settings van stronghold wijzigen als ik niet meer dat begin venstertje krijg? Ik wil mijn video settings iets lager zetten, maar volgens mij heb ik aangevinkt dat het beginvenster niet meer moet worden weergegeven. Opnieuw installeren heeft geen zin, want dat komt het nog steeds niet...
Edit: heb het al gevonden, stond gewoon bij het start, programma's, enz...

[ Voor 12% gewijzigd door Brammel op 07-07-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:23:
Prachtig om te zien dit spel maar eerlijk gezegd toch niet echt van deze tijd ;)
Ik heb echt niet meer het geduld om een halve studie af te ronden om uberhaupt te kunnen beginnen met dit spel.
Speel dan vooral alleen maar FPS. Das lekker makkelijk, hoef je niet na te denken, lekker alleen schieten.

Ik denk met weemoed terug aan de games die nog in een kartonnen doos kwamen met een 300 pagina handleiding waar je dan ook (meestal) maanden van kon genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:56
Schokkend dat we als mensheid toch nog, in deze tijd, erin slagen dit soort gedrochten van conservatisme en desinteresse informatie onthouden.
Duik maar weer fijn achter je telegraaf, hoef je lekker weinig moeite te doen :+

[ Voor 37% gewijzigd door Brent op 15-07-2005 10:06 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Brammel schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:27:
Hoe kan ik nog de settings van stronghold wijzigen als ik niet meer dat begin venstertje krijg? Ik wil mijn video settings iets lager zetten, maar volgens mij heb ik aangevinkt dat het beginvenster niet meer moet worden weergegeven. Opnieuw installeren heeft geen zin, want dat komt het nog steeds niet...
Edit: heb het al gevonden, stond gewoon bij het start, programma's, enz...
In de Startmenu-map van Stronghold 2 staat ook zoiets als Grafische settings bijstellen ofzo. Dan moet je dat aanklikken, van zodra je je config opslaat start het spel op.

Sorry voor het kicken maar ik vind dat SH2 beter verdient dan een dood topic...

Dus bij deze: sinds patch 1.3 al een tijdje uit is, wat zijn de ervaringen? Of zijn we massaal afgehaakt? })

* Borromini heeft de smaak onlangs weer te pakken gekregen. Ik ben opnieuw bezig met de War Campaign, net nog Olaf ingemaakt >:). Gaat wel lekker zo :). Ook het Siege Path (toevoeging van SH2 Deluxe) vind ik wel vet - heb 1/3 gedaan ongeveer O-). Al wordt het na een paar keer wel wat eentonig... Maar ik ben dan ook geen fan van sieges enzo... Geef mij maar mijn kasteeltje om te bouwen.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:46
Is er veel verbeterd in 1.3 ?

[ Voor 4% gewijzigd door Atomius op 27-11-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Het lagt in ieder geval een stuk minder hier! Ik had 1 GB geheugen, maar hij vrat het allemaal op :(. Nu heb ik 2 GB, maar het geheugengebruik heb ik nog niet boven de 600 MB zien gaan met patch 1.3. En er zijn een paar kleinere bugfixes bij natuurlijk.

Patch 1.3.1 kan je hier vinden. Upgradet naar de laatste versie, en maakt van je SH2 een 'Deluxe' versie :) - met dus dat extra veroveringspad.

Edit:

Hieronder de volledige lijst van updates & bugfixes - rechtstreeks van de Firefly-site. De update is sinds 28 oktober.

The Stronghold 2 v1.3.1 update is available now via the in-game update service, or via the 2K Games website.

Features
8 New Historical Castles – Including Windsor in England, The Heuneburg in Germany and Fougère in France
3 New AI Players - The Queen, the Bishop and Noble Sir Grey
4 New Kingmaker Maps – Including maps based on Europe and Korea
'The Conquest Trail' - A whole new game mode where you must battle through a collection of Europe's mightiest castles!

Game Balancing
Pheasant hunting less productive but deer hunting more productive.
Apple Farms more productive.
Dairy Farms more productive.
Pitch production now twice as productive.
Crossbowmen's firing range and shot damage increased.
Knights cost more to build.
Axe throwers now less effective against metal armor.
Assassins not effected by traps - invisible at closer range.
Monasteries cost less to build and provide more honor.
Gong Farmers or Falconers are no longer affected by crime.
Towers are more expensive to build.
Gatehouses cost a little more to build.
Statues provide less honour.
Tunnelling range reduced.
Cannot now tunnel under water.
Moat costs reduced.
Rock throwers and baskets now have triple damage.
The range of burning logs has been halved.
Torture devices now give honour every month

Bug Fixes
Various gameplay and movement code optimizations.
Fixed occasional crash in War Chapter 4 and 6.
Fixed a crash when selecting the map type in editor.
All objects in editor can now be deleted
Fixed crash to desktop experienced playing War Chapter 4 and 6.
Fixed issues with knights mounting horses.
Fixed controlling gatehouses bug.
Fixed pitch workers turning to crime bug.
Fixed invisible outlaws bug.
Fixed Lord walking on keep bug.
Fixed speech when placing pitch.
Fixed rocks sticking through buildings.
Fixed stone tippers on walls bug.
Fixed catapults not firing stone bug.
Fixed mangonels firing at long range bug.
Rock baskets can now be placed on towers and gatehouses.
Honor from punishments is now displayed in the interface.
Stopping carter post now refunds goods.
Various other bug fixes.

[ Voor 75% gewijzigd door Borromini op 27-11-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Vandaag het spel gaan halen voor 5 euro ergens, maar om eerlijk te zijn :? ik snap er niets van! Ik kan een aantal zaken bouwen en dan zitten ze daar een hoop mannetjes rond het kampvuur maar die doen niks "waiting for a job" zeggen ze ... maar hoe kan ik ze iets late doen?

Misschien niet onbelangrijk, ik ben een AOE speler, dus ik dacht van mannetje aanklikke, aanduiden wat hij moet doen ... maar zo werkt het dus niet 8)7 zijn er newbie guides op internet? heb al even gezocht maar vind er niet direct één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 16:05

Infinchible

Woef!

Ja kan gewoon verschillende gebouwen neerzetten en dan gaan de mannetjes die om het kampvuur zitten vanzelf naar die gebouwen toe. Als je gebouwen neerzet en je hebt geen ventjes om je kampvuur meer blijven die gebouwen dus buiten werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe kan je meer ventjes rond je kampvuur krijgen die terug gaan werken? ik heb nu een hele hoop gebouwen die niets aan het doen zijn ... (this building has no labour ...) ook al heb ik een hele hoop hovel's gebouwd maar daar lopen alleen kids & moeders rond

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:26:
Misschien niet onbelangrijk, ik ben een AOE speler, dus ik dacht van mannetje aanklikke, aanduiden wat hij moet doen ... maar zo werkt het dus niet 8)7 zijn er newbie guides op internet? heb al even gezocht maar vind er niet direct één
Gouden raad: speel de tutorial es, of lees de handleiding als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222424

ik snap er niks van..:S
ik wil een eigen map editen maar iedere keer als ik mijn eigen map start dan ben ik meteen deafetad, ik denk dat het is omdat ik niemand heb gekozen maar dat kan niet, ik hoop dat iemand me kan helpen want ik word gek..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blijkbaar wil niemand mij helpen..#aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Is niet de bedoeling dat je gaat pushen, nu wilt zeker niemand meer helpen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door mad_max234 op 09-06-2007 17:36 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het was een grapje..:p
maar ik hoop dat iemand helpt, zet ik deze site maar ff bij favo's
weet jij er dan niks over, want man ik word er gek van..:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57

Vos

AFCA

Staat hier niets tussen? http://stronghold2.heavengames.com/sd/index_html

Verder zie ik dat je nieuw bent hier, lees eerst ff de FAQ ofzo door want met jouw manier van vragen en reageren krijg je misschien wel geen antwoord inderdaad ;).
en je smileys werken ook niet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 09-06-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

neej dat had ik ook door..:p
maar ik zal ff kijken dan, maar iig alvast bedankt..:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt voor de site, ik heb precies gedaan wat hier staat: http://stronghold2.heavengames.com/sd/sd7

alleen weer als ik begin met spelen, krijg ik na 3 seconden gelijk defeated, ik snap er egt niks van..:S
ik hoop dat iemand dit probleem eerder heeft gehad en dat diegene het mij wil uitleggen, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog geen respond gezien dus ik post nog maar een keer want ik weet niet precies hoe dit forum werkt eigenlijk, ben nieuw hier en heb alleen maar account aangemaakt omdat ik hier niks van snapte en ik dit forum kreeg toen ik op google ging zoeken, dus als ik iets fout doe srry maar ik ken dit forum dus niet egt.. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 222424 op 14-06-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ik denk dat je beter bij een forum kan zijn waar er meer mensen dit spelen. Misschien op de site van stronghold 2 zelf?

http://stronghold2.heavengames.com/ heeft in ieder geval wel een forum.

Zoals je ziet is dit topic ook vrij uitgestorven. Er zijn nog maar weinig die dit spel spelen, laat staan jouw vragen weten :P.

Ik zie trouwens wel op de faq van die site precies jouw vraag staan:
http://stronghold2.heavengames.com/faqs/editor

Misschien kan je dat proberen.
Pagina: 1 2 Laatste