Het Playstation Portable topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.560 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05
Anoniem: 127313 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:54:
Ik snap niet dat sony eerst zelf eens wat bevestig voordat alle geruchten van iedereen binnen stromen,

Als je ons nou ook ff vertelt van wie je dit mooie mailtje hebt ontvangen
Gaap 2: http://www.scee.presscent...leaseID=3804&NewsAreaID=2
8)7 :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 16:58
Phusebox schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 14:46:
ik dacht dat de PSP overigens ook nog in andere kleuren kwam? wit bijvoorbeeld?
Dat is een speciale GT4 editie en die wordt naar alle waarschijnlijkheid tegelijk met het spel gereleased. Oftewel ergens in de herfst van dit jaar... Nog even geduld dus... (nog langer wachten als de europese release...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120741

superjohn schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 13:16:
[...]

Dat is een afweging tussen prijs en risico. Ik betaal liever wat meer door te kopen bij een winkel waar iedereen erg tevreden over is, dan bij een particulier.
Als mensen meer dan 500 goede feedbacks hebben mag je toch wel veronderstellen dat je geen schoenendoos met iets erin krijgt, overgens mbt de garantie die kan je gewoon zelf regelen door de psp naar sony jap/us te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 21:57
Ik heb niet het hele topic door gelezen misschien is het al gepost:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/53493
1 sepember gereleased en dan kost de value pack 249 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
mister_dog schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:15:
1x ?

al 10x, dus ja nu weten we het wel. Als ik het nu eens aan de TS toevoeg, maybe dat iedereen dan snapt dat het al bekend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Iedereen die een PSP wil kopen is natuurlijk geschrokken van die Europese releasedatum en prijs.

Maar, voor de mensen die al een PSP hebben:...het is bijna 2 mei (release in Korea). Dat betekent (hopelijk!!) een firmware update met browser en e-mailclient }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 128500 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:21:
Iedereen die een PSP wil kopen is natuurlijk geschrokken van die Europese releasedatum en prijs.

Maar, voor de mensen die al een PSP hebben:...het is bijna 2 mei (release in Korea). Dat betekent (hopelijk!!) een firmware update met browser en e-mailclient }) .
Zet dat hopelijk maar buiten haakjes, en hoe kom je aan die e-mailclient? Het is tot nu toe alleen mogelijk om te browsen. Deze functie zit standard in de firmware van de Koreaanse PSP. Een e-mailclient is nog helemaal niet zeker.

offtopic:
Hoe vet zou het zijn om gewoon e-mail te ontvangen op je PSP! Zal wel lastig typen worden, maar daar zal vast nog wel een toetsenbord voor uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Die emailclient haal ik uit de uitgelekte firmware van enkele weken terug:
The updater is configured to install a number of bug fixes, along with a text-to-speech utility, a calculator, web browser, email application and - most interesting of all - a word processor and spreadsheet tool.
bron

Ik hoop dat deze update nu eindelijk officieel uit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_dog
  • Laatst online: 17-04 21:57
trancesetter schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:16:
[...]

1x ?

al 10x, dus ja nu weten we het wel. Als ik het nu eens aan de TS toevoeg, maybe dat iedereen dan snapt dat het al bekend is...
sorry, ik dacht het al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142894

ik wacht ff met kopen! :'( waarom zo duur 8)7

ik koop de spellen wipeout pure en metal gear acid erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand al wat de games in nederland gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

mister_dog schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:15:
dit is echt de mooiste post ooit. Er is zelfsover dat onderwerp op dezelfde bladzijde gepost }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 26-04-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201

Ik had pas een USB-Wifi stick gekocht maar had ik weer terug gebracht omdat ik in de volgende link las http://pspcrazy.com/wifihack.htm dat je niet meer online kon spelen met nieuwe firmware (2e stukje in de link).
Stel er komt een browser in de nieuwe firmware had ik die USB-Wifi stick daar dan voor kunnen gebruiken ?

Prijs is trouwens wel erg hoog voor de EU release ik betaalde 280 destijds bij kiddyl. Moet je nagaan 30 euro verschil en heb je em 5 maanden eerder geen spijt van dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 01:44

Appie

F1RST Racing

Heb zelf ook de logitech Case ontvangen: PSP ligt er idd los in, maar zoals trancesetter al zei, je moet wel erg lomp doen wil hij eruit vallen, maar naar alle eerlijkheid de mogelijkheid dat het voor kan komen, is aanwezig (bijv. iets druk tegen het afsluitmechanisme, waardoor case opent). Case zelf lijkt zeer robuust te zijn en de interne bescherming binnen de case zorgt ervoor dat de PSP schokken e.d. voldoende absorbeert. Inderdaad wordt de PSP zo wel weer wat groter (lxbxh - 18x10x3 cm) en moet ik nog ff wennen met het vasthouden van de PSP op deze manier (lijkt of sommige hoeken in de vingers drukken, maar dit kan ook een verkeerde manier van vasthouden/gewening zijn.

edit: bij MediaMarkt verkochten ze nu MS Pro DUO 32mb kaartjes incl. adapter voor 4,99 en 64mb kaartjes voor 9.99. Ok je hebt er nog niet veel aan, maar een adapter + kaartje voor dat klein bedrag kan makkelijk zijn als je je MS duo Pro 1gb hebt, en deze voor andere doeleinden wilt gebruiken. Overigens kun je dan het 64/32mb kaartje voor wat anders gebruiken

[ Voor 22% gewijzigd door Appie op 26-04-2005 19:04 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welke Mediamarkt is dat? Ik wil nog een adapter hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 01:44

Appie

F1RST Racing

MM in Enschede

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 13:54
hmm ik las net dat je met een buitenlandse PSP geen updates kunt krijgen van gamecontent ofzo in Europa?

hoe moet ik me dat voorstellen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Phusebox schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:14:
hmm ik las net dat je met een buitenlandse PSP geen updates kunt krijgen van gamecontent ofzo in Europa?

hoe moet ik me dat voorstellen?
Volgens mij is dat per game verschillend, niet per psp. Dus een Jap spel krijgt jap gamecontent, en een us spel us gamecontent...

correct me if im wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

In het PSP value pack zit geen kabeltje om data van je PC naar je PSP te versturen toch?

Wat voor 'uitgang' heeft de psp, een een ronde zoals ik op sites zie (rond uiteinde dan)

En, is www.zuiderpark-computers.nl een betrouwbare site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:21:
In het PSP value pack zit geen kabeltje om data van je PC naar je PSP te versturen toch?

Wat voor 'uitgang' heeft de psp, een een ronde zoals ik op sites zie (rond uiteinde dan)

En, is www.zuiderpark-computers.nl een betrouwbare site?
dit is weer zo een vraag die al 100 keer langs is gekomen je hebt USB kabel met een mini B stekker nodig.

http://zuiderpark-computers.nl/index.php?cPath=870_781_899

1na laatste product in deze lijst

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 136201 op 26-04-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

endless schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:10:
[...]

Dus bij Lik-Sang waarschijnlijk wél importkosten.. en bij Play-Asia & VGP niet. Hoeveel ben je kwijt aan importkosten?
Bij Play-Asia heb ik WEL importkosten moeten betalen en dit bedroeg 62 EUR. Bedrag moest aan de deur direct worden betaald. Bestelling was een standard pack (JAP) + Dynasty Warriors. Op het pakketje zetten zij heel simpel dat het om game verzending gaat + het bedrag. Bestelling was gedaan op 27 maart en levering op 4 april.

Bij VGP heb ik een spel ooit besteld voor 38.99 EUR. VGP zet op het pakketje dat het gaat om een game verzending en zet als bedrag 20 CAD erop. Bestelling was op een dinsdag gedaan en vrijdag (dezelfde week) geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Oké, prijsvergelijking op pagina 4 is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 19:15

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heeft misschien iemand al een idee hoe het zit met WLAN routers. Als ik nu een connectie probeer te maken met een Medion WLAN router MD 40900 via Netwerkinstellingen krijg ik bij verbinden : Er is een verbindingsfout opgetreden. (80110482). Er is geen WEB ingeschakeld.. iemand een idee ? of zijn niet alle routers zomaar compatible ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
ricost schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:48:
Heeft misschien iemand al een idee hoe het zit met WLAN routers. Als ik nu een connectie probeer te maken met een Medion WLAN router MD 40900 via Netwerkinstellingen krijg ik bij verbinden : Er is een verbindingsfout opgetreden. (80110482). Er is geen WEB ingeschakeld.. iemand een idee ? of zijn niet alle routers zomaar compatible ?
Bedoel je niet WEP ?
Misschien heb je op de router namelijk WEP Encryptie(beveiliging) aanstaan en deze code moet je dan ook op je PSP meegeven om te mogen connecten met de router......

maar idd er waren ook niet compatible routers d8 ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Slecht nieuws waar we inmiddels niet echt meer van opkijken:

Draagbare Playstation nog later in Europa
LONDEN - De introductie van de draagbare Playstation op de Europese markt heeft nog meer vertraging opgelopen. Sony maakte dinsdag bekend dat de spelcomputer pas vanaf 1 september in de Europese winkels ligt voor een prijs van 249 euro.

Oorspronkelijk had het Japanse elektronicaconcern 24 maart in gedachten om zijn jongste speeltje in Europa te introduceren. Door een tekort aan chips kon toen alleen de Amerikaanse lancering doorgang vinden. Europa werd daarna een introductie in de eerste helft van dit jaar beloofd. Waarom dit niet haalbaar is, gaf Sony dinsdag niet aan. "We hebben altijd gezegd dat we eraan zouden beginnen als er voldoende aanbod zou zijn, ook voor de periode erna", aldus een zegsman.

Van de Playstation Portable (PSP), die ook kan dienen als afspeelapparaat van muziek en films, zijn in Japan al meer dan een miljoen verkocht. In de VS gingen er in de eerste twee dagen een half miljoen over de toonbank.

De vertraging is gunstig voor Nintendo, nu nog marktleider in draagbare spelcomputers. Nintendo verkoopt zijn nieuwste spelcomputer, de DS, al sinds maart in al zijn belangrijke markten.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:39
Als je even de moeite had gedaan om even een paar posts terug te lezen dan weet je dat dit al wel 10x gepost is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Prijsvergelijking

Het volgende pakket:
  • PSP Value Pack
  • Ridge Racer
  • Screenprotector
  • Verzendkosten*
  • Importkosten*

Waar te vinden?Prijs in euro's?Opmerkingen mbt pakketen/importkosten?Website voor info?
Lik-Sang+/- € 350,- incl. 19% importkosten, incl. verzendkostenwww.lik-sang.com
Play-Asia+/- € 300,- Bijkomende importkosten mogelijkwww.play-asia.com
Video Game Plus+/- € 325,- Bijkomende Importkosten mogelijk, US versiewww.videogameplus.ca
Importmadness+/- € 315,-Importkosten niet duidelijkwww.importmadness.com
Zuiderpark computers+/- € 360,- excl. verzendkosten binnen Ned.www.zuiderpark-computers.nl
C-Square+/- € 370,-Lokale gameshop te Breda, alleen ophalen!www.c-square.nl
Nedgame+/- € 420,-€ 350,- voor US Value Pack! Alleen verzending bij PSP + 2 accesoires/gameswww.nedgame.nl
Via Kiddyl+/- € 330,-Goede service, ophalen/verzenden in Ned.Voor contact zie Kiddyl's account

*Zie opmerkingen voor informatie over importkosten etc.

offtopic:
In een tabel gezet en extra info erin gezet. Mag eventueel in de startpost. Voor opmerkingen of extra info, stuur ff een berichtje :)

[ Voor 12% gewijzigd door endless op 27-04-2005 14:40 . Reden: Nedgame erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Randeazy schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:13:
[...]

Bedoel je niet WEP ?
Misschien heb je op de router namelijk WEP Encryptie(beveiliging) aanstaan en deze code moet je dan ook op je PSP meegeven om te mogen connecten met de router......

maar idd er waren ook niet compatible routers d8 ik....
Ik bedoelde inderdaad te zeggen dat ik geen WEP encryptie had aanstaan maar het was nog vroeg en had de slaap nog in mn ogen zitten ;) Maar goed, is er een lijstje met compatible routers ? Want als ik er nu een aanschaf wil ik wel een werkende natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Lik-Sang heeft geen free shipping voor consoles, dit gaat via UPS en kost ongeveer 20 euro. De value-pack kost nu $280 Lik-Sang, de totale kosten komen dan uit op €335,-

[ Voor 29% gewijzigd door abeker op 27-04-2005 11:48 ]

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Is er nog een winkel in de omgeving twente waar je psp games kan kopen?

Ik heb nu al ruim een week me psp, alleen me spellen nog steeds niet binnen van lik-sang :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bartjuh schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:42:
Is er nog een winkel in de omgeving twente waar je psp games kan kopen?

Ik heb nu al ruim een week me psp, alleen me spellen nog steeds niet binnen van lik-sang :|
Nedgame in Enschede (Zuid-Molen) heeft wel een aantal games liggen. Zou je ze even moeten bellen wat ze hebben.

Ik lees vanalles over verschillende screenprotectors. Inmiddels hebben de meesten er wel zo'n ding opzetten. Welke bevalt uiteindelijk het beste? (makkelijkst aan te brengen, minste "verstoring" van het beeld, blijft schoon).

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 27-04-2005 11:53 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Shiver23 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:52:
Ik lees vanalles over verschillende screenprotectors. Inmiddels hebben de meesten er wel zo'n ding opzetten. Welke bevalt uiteindelijk het beste? (makkelijkst aan te brengen, minste "verstoring" van het beeld, blijft schoon).
Ervaring met twee: eentje van Ebay, China ding, beeld werd er minder door, deze had een klein raster leek het wel, wat je pixels "in de war schopte": alles een stuk minder scherp zeg maar.

Ding er maar weer afgehaald en er toen een bij kiddyl besteld. Die zou fantastisch zijn...
Dacht, voor 8 euro kun je t altijd proberen en inderdaad: je ziet haast niet dat er wat op zit (behalve aan de randjes natuurlijk)...

Cijfer: 9,5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
ricost schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:48:
Ik had hetzelfde probleem en bij mij lag het aan het SSID. Die moet je zowiezo invullen in je PSP profile, maar je moet ook de optie op je router disablen dat alleen clients met de juiste SSID worden toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100499

ricost schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:26:
[...]

Ik bedoelde inderdaad te zeggen dat ik geen WEP encryptie had aanstaan maar het was nog vroeg en had de slaap nog in mn ogen zitten ;) Maar goed, is er een lijstje met compatible routers ? Want als ik er nu een aanschaf wil ik wel een werkende natuurlijk..
Die error heb ik ook gehad ga in je psp naar.

Instellingen voor energiebesparing >
dan W-lan energiebesparing en zet die UIT.

Bij mij deed ie het dan.
( kheb een D-link router.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Anoniem: 100499 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:53:
[...]

Die error heb ik ook gehad ga in je psp naar.

Instellingen voor energiebesparing >
dan W-lan energiebesparing en zet die UIT.

Bij mij deed ie het dan.
( kheb een D-link router.)
Hmm ook dat helpt jammer genoeg niet.. Het is ook niet mijn router maar van 'iemand' anders :p.. Maar ik weet wel dat het kan werken omdat ik weer op een andere locatie een draadloosnetwerk vondt waar ie wel mee connecte. Wil zelf een router/ap aanschaffen (simpel 11mbit dingetje) die compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ik vraag me af of de PSP ook via mijn wireless router/ad-hoc gaat werken..
Ik heb een Sitecom WL-517. Iemand die deze ook heeft en mij meer kan vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 23:38
ff die prijsvergelijking aan de startpost toevoegen lijkt me een goed idee (complimenten trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
4nGeLuS schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:22:
[...]

ff die prijsvergelijking aan de startpost toevoegen lijkt me een goed idee (complimenten trouwens).
Ik danku :)
Was bezig hem weer verder uit te bereiden.. Straks Nedgame ff bellen en die prijzen er ook bij gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

endless schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:04:
Ik vraag me af of de PSP ook via mijn wireless router/ad-hoc gaat werken..
Ik heb een Sitecom WL-517. Iemand die deze ook heeft en mij meer kan vertellen? :)
Volgens mij kan een wireless router niet ad-hoc werken dat kan alleen met een wireless pci of usb card waar je dan ad-hoc mee kan connecten. Het enige probleem is dat er maar een paar merken worden ondersteund die werken met de psp. In de topic start staat wel een link over online gamen/netwerken en daar staan de wireless kaarten die werken met de psp. Ik geloof dat je kaartje promiscious mode moet ondersteunen en niet alleen 802.11g en dual mode (802.11b en g).

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 119364 op 27-04-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Vraag me alleen nog steeds af hoe dat zit met een AP/Router ? Wil toch eens dat browsen via Wipeout Pure kunnen testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ja, dat van dat Ad-hoc bedoelde ik ook zo.. :) Kan mijn USB wireless geval als Ad-hoc instellen.
Zal in de TS eens gaan zoeken naar die link dan! heb ik schijnbaar overheen gelezen.. Thx :)

edit: Mijn Sitecom staat er niet bij.. Naja, zie het wel als ik mijn PSP binnen heb :)

[ Voor 21% gewijzigd door endless op 27-04-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Nedgame in Enschede (Zuid-Molen) heeft wel een aantal games liggen. Zou je ze even moeten bellen wat ze hebben.
Kom er net vandaan, de game waar ik naar opzoek was (ridge racer) was net vandaag verkocht, toch niet toevallig aan een tweaker he? ;)

Ze hebben trouwens nog een flinke hoeveelheid games liggen. en een PSP voor meen in €350

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[...]

Is al niet meer nodig, vanmiddag kreeg ik het pakje met wipeout en ridge racers binnen! Maar toch bedankt ;) komt misschien nog van pas die winkel vlakbij :P

Ik vind overigens wipeout leuker om te spelen dan ridge racer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat gaan de spellen in nederland nu kosten dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 142894 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:43:
wat gaan de spellen in nederland nu kosten dan??
Is nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik gok op 45 à 50.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[...]

Ik heb ervaring met één screenprotector, en het is gelijk een slechte :X

Deze screenprotector is af te raden:
http://www.lik-sang.com/i...=6243&img=psp-films-beart

Krijg je deze rotzooi van:
http://members.home.nl/sh...akers/screenprotector.jpg

Mijn psp helemaal schoongemaakt, geen vlekje meer te vinden. De sp voorzichtig losgemaakt, vanuit een strijkende beweging erop, zat goed, alleen één klein stofdeeltje eronder. Ik wil dat natuurlijk niet, valt al erg op. Dus ik opnieuw proberen, komen alleen maar meer stofdeeltjes op, aah ik werd helemaal gek gewoon 8)7 Is er dus niet op een fatsoenlijke manier af te halen ofzo ;(

Daarnaast is de screenprotector ook zo dof als maar kan, games zien er een stuk doffer uit.

Binnekort maar eens nieuwe halen van een ander merk ofzo :)
Maar dat spul is toch ook wel los te krijgen en dan te knippen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij staat in de TS onder Tunneling.
Maar hier even het linkje scheelt weer zoeken.

Lijstje met compatible wifi kaarten:
http://www.teamxlink.co.u...91513fe63d562df77c202f677

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 119364 op 27-04-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

nu nog een link met compatible routers :p

heb hier eens getest, vond 3 AP's onbeveiligd (bij me voor de deur :p)

SMC -> verbindingsfout
linksys -> verbindingsfout
default -> werkt !

nu de vraag.. welke router schuilt er achter SSID default...

[ Voor 73% gewijzigd door ricost op 27-04-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135356

een vraag over tunneling
psp verbind met pc en xlink of dxconnect herkennen mijn psp
maaaaar kan geen verbinding maken met andere gebruikers hij ziet ze niet
weet iemand wat ik eraan kan doen?
heeft iemand ervaring met een werkende verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-05 14:06

_Erikje_

Tweaker in Spanje

ricost schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:46:

SMC -> verbindingsfout
default -> werkt !

Waarschijnlijk een goedkope router zoals een sweex ofzo.
Je kan ook ff packetsnffen en kijken wat voor naam hij mee geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
sitecom is het niet want die heeft standaard sitecom als ssid. misschien belkin? die stond bij mij ook op default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135356 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:38:
een vraag over tunneling
psp verbind met pc en xlink of dxconnect herkennen mijn psp
maaaaar kan geen verbinding maken met andere gebruikers hij ziet ze niet
weet iemand wat ik eraan kan doen?
heeft iemand ervaring met een werkende verbinding?
In xlink moet je kiezen voor host of dat je zoekt naar games. De meeste users zoeken naar games waardoor er vaak niemand host is. Probeer even te chatten met iemand in dezelfde arena als jou en vraag of hij jou game wil joinen. Er zijn ook mensen (de meesten) met een niet compatible wi-fi adapter die proberen met xlink te connecten alleen xlink herkent hun psp niet. Dus gewoon even chatten en vragen of andere users willen joinen en of xlink hun psp herkent.
Trouwens wat voor wi-fi kaart/router heb je? Ik ben namelijk op zoek naar een werkende type adapter die ook fatsoenlijk in nederland verkrijgbaar is. Had een tijdje een D-link te logeren van een vriend van me maar die moest na 2 weken weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Ik heb nu een week een PSP, heb hem altijd opgeborgen in het bijgeleverde hoesje maar er zitten toch al een paar kleine krasjes op. Zijn deze weg te werken met iets, polijsten? Zoals je ook kan met mobiele telefoons. Heeft iemand hier ervaring mee, niet dat ik straks het hele scherm verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 101975 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:43:
Ik heb nu een week een PSP, heb hem altijd opgeborgen in het bijgeleverde hoesje maar er zitten toch al een paar kleine krasjes op. Zijn deze weg te werken met iets, polijsten? Zoals je ook kan met mobiele telefoons. Heeft iemand hier ervaring mee, niet dat ik straks het hele scherm verpest.
hoe krijg je het klaar? maarja, het moet idd wel weg te polijsten zijn, maar ik weet helaas niet waarmee. Gebruik ook een screenprotector. Deze is heeel erg aan te raden om dit soort dingen te verkopen. Over mijn screenprotector ben ik iig heel erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
_Erikje_ schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:42:
Waarschijnlijk een goedkope router zoals een sweex ofzo.
Je kan ook ff packetsnffen en kijken wat voor naam hij mee geeft
"Default" zegt helemaal niks over het type router en/of de prijs. Heb zelf ook die naam als SSID en heb een Draytek 2900G router, die destijds 200+ euro kostte (mijn werk betaalde uiteraard anders had ik ook een Sweex ofzo gekocht).

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 27-04-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 14:56

Peentje

MAC / Windows i don't care

jammer dat je de psp niet "dicht" kan klappen zoals de ds(no flaming)

dat zou een berg schelen met krassen ed.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

jammer dat je de psp niet "dicht" kan klappen zoals de ds(no flaming)
dat zou een berg schelen met krassen ed.
De logitech case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Inderdaad! Ik hem hem, en hij is vet! Geen krassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:08

Bob Popcorn

Plop!

ricost schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:46:

SMC -> verbindingsfout
default -> werkt !

Mijn sitecom heette als default....default! :D Grote kans dat het een sitecom is dus :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
trancesetter schreef op donderdag 28 april 2005 @ 00:00:
[...]

Inderdaad! Ik hem hem, en hij is vet! Geen krassen :)
Gebruik je nu geen screenprotector meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trancesetter schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:44:
[...]

hoe krijg je het klaar? maarja, het moet idd wel weg te polijsten zijn, maar ik weet helaas niet waarmee. Gebruik ook een screenprotector. Deze is heeel erg aan te raden om dit soort dingen te verkopen. Over mijn screenprotector ben ik iig heel erg tevreden :)
Ik maak het scherm altijd schoon met monitordoekjes, is altijd goed gegaan. Alleen zat er de laatste keer een stofje oid op dat er over heen gewreven is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

trancesetter schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:44:
[...]

Mag ik vragen welke screenprotector jij gebruikt? :)
(merk, waar gekocht etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Chester schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:45:
[...]

Is nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik gok op 45 à 50.
de (import) games kosten €60 bij nedgame, maar ik ga ervan uit dat de locale games idd goedkoper zullen zijn..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Bartjuh schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:06:
[...]

Mag ik vragen welke screenprotector jij gebruikt? :)
(merk, waar gekocht etc)
Ik gebruik zeker een screenprotector. Ook icm met die Logitech Case.
Ik heb hem bij Kiddyl besteld en ben er zwaar tevreden over. Weet alleen niet meer welk merk ofzo, aangezien het allemaal Japans gebrabbel was wat er op die verpakking stond. Ik heb toen Kiddyl nog moeten vragem om de aanbreng-instructies te vertalen :P

Neem ff contact op met Kiddyl en hij zal je best kunnen zeggen welk merk het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236

trancesetter schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:02:
[...]

Ik gebruik zeker een screenprotector. Ook icm met die Logitech Case.
Ik heb hem bij Kiddyl besteld en ben er zwaar tevreden over. Weet alleen niet meer welk merk ofzo, aangezien het allemaal Japans gebrabbel was wat er op die verpakking stond. Ik heb toen Kiddyl nog moeten vragem om de aanbreng-instructies te vertalen :P

Neem ff contact op met Kiddyl en hij zal je best kunnen zeggen welk merk het is.
Het merk is gametech. Is gewoon goed beter dan niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

Heb mn PSP nu 2 weken met 1gig stick. Nu ben ik een beetje aan het spelen met 3GP converter. dat lukt allemaal goed, alleen wat nu als ik een .avi file heb en een subtitle (srt.) wilt toevoegen. is er een snelle manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb weer wat spulletjes binnen gekregen

Afbeeldingslocatie: http://kiddyl.spymac.net/psp/pspv.jpg

PSP's, USB/laadkabels en UMD doosjes. Ook een stapel screenprotectors en spellen. Deze PSP's zijn voor een deel bestemd voor Got-members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Oh ik begin al te kwijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jeutje. Wat een stapel!

Iemand misschien contact gehad met Importmadness.com?
Ik zal even heeeeel kort uitleggen wat de situatie is:
Ik heb PSP US Valuepack met nog wat andere dingen besteld via hun.
Ze hadden echter bij de info gezet dat deze niet beschikbaar is. Maar omdat ik via een andere link op hun pagina het pakket besteld heb, heb ik dus iets besteld wat niet beschikbaar is.

Nu heb ik meteen een cancelorder mail gestuurd. Dit is inmiddels al dik 2 dagen geleden. Maar ik kan in de status niet zien dat de order gecancelled is, of dat ze uberhaupt hier iets mee aan het doen zijn. Ook omdat ik geen reactie van ze terugkrijg.
Iemand anders die wel contact met ze heeft weten te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 11:35

Scrummie

Think different

kiddyl schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:53:
Ik heb weer wat spulletjes binnen gekregen

[afbeelding]

PSP's, USB/laadkabels en UMD doosjes. Ook een stapel screenprotectors en spellen. Deze PSP's zijn voor een deel bestemd voor Got-members.
Ik zie er al 1 met mn naam op staan :P

Hoe geweldig :D

Nu maar hopen dat mn memory stickje ook zo snel binnen is, maar ik gok dat die morgen al komt, dus ruim op tijd :)

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 21-05 13:54
even een vraagje; is de amerikaanse psp ook compatible met europese wifi routers?
en weet iemand of die werkt met de asus wl-500g?

en zijn er nog wezenlijke plus of minpunten van de amerikaanse tov de japanse?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Phusebox schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:59:
even een vraagje; is de amerikaanse psp ook compatible met europese wifi routers?
en weet iemand of die werkt met de asus wl-500g?

Zo gauw ik mn PSP heb, en een (japanse) PSP, binnen een week gok ik, zal ik vertellen of het werkt of niet. Heb namelijk ook een WL500g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een mainboard met wifi optie stel ik koop zo een wifi uitbreidingset kan ik deze dan gebruiken als accespoint en met m'n psp internetten (wipeout browser) en online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Lees het topic door!! Dit is al zooo vaak verteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:55

amd187

Ondertitel

Ik word hier gek, en hoop dat iemand me hier kan helpen ivm wifi op de PSP...

Ik heb afgelopen week dat access point gekocht die ze bij de dixons in de aanbieding hadden, namelijk de Linksys WAP54G. Nu heb ik sinds vandaag dan eindelijk mijn PSP binnen, maar ik krijg het maar NIET voor elkaar dat apparaat een connectie met het internet te laten maken. Ik heb van alles geprobeerd, en wat ik geprobeerd heb eindigd altijd in hetzelfde: het ding ziet mijn access point, heeft 100% signaal sterkte, geeft de WEP key goed door, maar ALTIJD failed hij de internet connection. Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van, en waar ik ook zoek op internet, het gaat altijd over problemen met geen connectie met de access point. wat mij dus wel lukt!. ik heb als router een E-tech ISDN ADSL router, welke het met andere wifi apparaten en dit access point wel prima doet zoals laptops en wifi PCI kaartjes. Ook heb ik geprobeerd alles gewoon maar open te gooien (geen WEP key, alles zoals standaard stond ingesteld) maar dat hielp niets.

Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb overigens ook geprobeerd wifi power saving uit te zetten, maar dat hielp ook niets (maar heeft er ook weinig mee te maken denk ik, aangezien hij de access point gewoon ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

Zo ik heb vandaag Fifa soccer gekocht, en na 20 minuten spelen kom ik tot de volgende conclusies:

- De PSP heeft moeite met Fifa, af en toe loopt hij een btje vast en hoor je die UMD draaien als een gek. Elke keer als die bal over de goal komt loopt het heel even vast. Zelfde verhaal tijdens het menu, je zal even moeten wachten tot de PSP reageert.
- De grapihcs vallen tegen. Die hoofden van die spelers lijken net getekende blokken. Tijdens het spelen zie je constant rechtboven je scherm EA sports. Dat hoefde helemaal niet, we weten dat het spel van de EA komt.
- Over het spelen zelf: Sja normaal ben ik gewend de spelers zelf aan te sturen, maar bij dit spel hoeft dat niet. Je kunt alleen pasen, of iemand tackelen (Dit neem ik na 20 min waar, dus kan zo zijn dat het ook anders kan)
-Wie NFS Rivals heeft gespeeld kent de pocket trax van EA oftwel de speler van muziek en geluid. Net als bij Rivals kun je clips en muziek checken. Maar net als bij Rivals valt de muziek erg tegen bij Fifa. Ow ja je moet niet teveel verwachten van die clips. Van de 35 nummers op Fifa Soccer heb je 2 clips van totaal onbekende artiesten.

Voorlopige conclusie: Het spel heeft me teleurgesteld, ik had er echt meer van verwacht misschien een beetje te snel gezegd maar mijn eerste indrukken zijn meestal doorslaggevend. Mijn cijfer voor Fifa soccer is een 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Anoniem: 138547 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:15:
Zo ik heb vandaag Fifa soccer gekocht, en na 20 minuten spelen kom ik tot de volgende conclusies:

- De PSP heeft moeite met Fifa, af en toe loopt hij een btje vast en hoor je die UMD draaien als een gek. Elke keer als die bal over de goal komt loopt het heel even vast. Zelfde verhaal tijdens het menu, je zal even moeten wachten tot de PSP reageert.
- De grapihcs vallen tegen. Die hoofden van die spelers lijken net getekende blokken. Tijdens het spelen zie je constant rechtboven je scherm EA sports. Dat hoefde helemaal niet, we weten dat het spel van de EA komt.
- Over het spelen zelf: Sja normaal ben ik gewend de spelers zelf aan te sturen, maar bij dit spel hoeft dat niet. Je kunt alleen pasen, of iemand tackelen (Dit neem ik na 20 min waar, dus kan zo zijn dat het ook anders kan)
-Wie NFS Rivals heeft gespeeld kent de pocket trax van EA oftwel de speler van muziek en geluid. Net als bij Rivals kun je clips en muziek checken. Maar net als bij Rivals valt de muziek erg tegen bij Fifa. Ow ja je moet niet teveel verwachten van die clips. Van de 35 nummers op Fifa Soccer heb je 2 clips van totaal onbekende artiesten.

Voorlopige conclusie: Het spel heeft me teleurgesteld, ik had er echt meer van verwacht misschien een beetje te snel gezegd maar mijn eerste indrukken zijn meestal doorslaggevend. Mijn cijfer voor Fifa soccer is een 6.0
Dank je voor deze indruk, nu weet ik zeker dat ik het spel niet moet kopen :)

Had al een beetje slechte indruk van wat info enzo, maar nu is het helemaal duidelijk: het spel is afgeraffeld.

Wachten dus maar op Winning Eleven op de PSP, want die komt er ook aan, alleen niet zo binnenkort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jammer dat FIFA zo kut is. Als het meezit morgen dat andere EA Sports spel: NBA Street Showndown. Hoop dat die beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hm...mijn collectie loopt al lekker op :P

- 2 x PSP Valuepack
- Wipeout
- RidgeRacers
- Hori Screenprotector
- 3rd Party Screenprotector
- 3x Sandisk 32MB duo memorysticks + adapter
- 3x Sandisk 64MB duo Memorysticks + adapter
- 2x 3 UMD hoesjes
- Logitech Playgear Pocket

:D

Btw..kzit nu zelf met wipeout te kloten... Tournament --> Flash --> die eerste (beta?) ...dies rete moeilijk..iemand tips?
Hoe zit et met de besturing..in et boekje staat dat pijltje omhoog en omlaag PITCH is? :? ...dut nix

[ Voor 4% gewijzigd door Yellowneck op 28-04-2005 21:36 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat je er echt helemaal naast zit want ik zit al tijden te wachten tot Fifa uitkomt. Ik krijg hem morgen dus kan ik hem zelf testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
YellowNeck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:33:
Btw..kzit nu zelf met wipeout te kloten... Tournament --> Flash --> die eerste (beta?) ...dies rete moeilijk..iemand tips?
Hoe zit et met de besturing..in et boekje staat dat pijltje omhoog en omlaag PITCH is? :? ...dut nix
Die pitch gebruik ik nooit.
Haal zelf altijd eerst de single races goud, dan de time trials en vervolgens de tournaments, aangezien je dan alle tracks op die snelheid (flash bv.) kent. Heb nu t/m flash alles goud.

Gebruik je dat ronddraai ding tijdens een sprong:
<- -> <- ->
Krijg je een speedboost van, scheelt zeker in de timetrials een stuk!

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 28-04-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19361

Heb nu ook sinds een paar dagen mijn PSP binnen.. Was lang wachten , had um gepre-ordered bij DVDsoon. Maar was de moeite van het wachten waard. Ze hebben me de gretzky pack opgestuurd, terwijl ik die niet besteld had. Zal wel komen door de stortvloed aan zeikmailtjes van mij waar die PSP nou bleef. >:)
Uiteindelijk heb ik um dus wel heel erg goedkoop.. 243 euro voor de PSP met 3 spellen! _/-\o_
Hij bevalt me nu al erg super, ondaks dat ik er nog weinig tijd voo rheb gehad. Hopelijk morgen Mercury en Ridge Racers ook binnen.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Eens kijken wat jij ervan vindt. Ik hoop dat je ervaringen beter zijn, want ik ben ook aan het wachten op een goed voetbalspel, en aangezien ik al fifa gewend ben op de ps2 en pc, zou dat wel idiaal voor me zijn.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat ik een paar lelijke krasjes op m'n PSP had ben ik gaan zoeken naar een manier om deze weg te krijgen, ik kwam al snel op Displex. Maar heb nu zelfs een hele PSP Kras Verwijder guide gevonden http://www.psphacks.net/content/view/184/2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:48:
Omdat ik een paar lelijke krasjes op m'n PSP had ben ik gaan zoeken naar een manier om deze weg te krijgen, ik kwam al snel op Displex. Maar heb nu zelfs een hele PSP Kras Verwijder guide gevonden http://www.psphacks.net/content/view/184/2/
Dat spul is echt bijtend, want het spul ook voor me gsm display. Zal het je niet adviseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IA 1GB MS pro duo levertijd uitgesteld de verwachting was dat ze vandaag binnen zouden komen maar verplaats naar onbekende datum :'(
erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 101975 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:48:
Ik zou het eerst op iets anders uitproberen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76236 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:36:
[...]

Dat spul is echt bijtend, want het spul ook voor me gsm display. Zal het je niet adviseren!
Ik zal het eerst op m'n mobiele telefoon of GBA proberen, ik denk ook niet dat hij die guide heeft gemaakt om mensen hun PSP te laten vernaggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136201 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:02:
IA 1GB MS pro duo levertijd uitgesteld de verwachting was dat ze vandaag binnen zouden komen maar verplaats naar onbekende datum :'(
erg jammer
had het wel verw8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Net even een paar filmpjes gekeken van tales of eternia lijkt me best een vermakelijk RPGtje tot de prequel van FF7 uikomt. Is er al wat bekent over de US release datum van TOE? Kheb deze maand wat centjes over dus ga volgende week maar eens een PSP + lumines bestellen bij kiddyl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik checkte net even de site van nedgame en ik zag dat een aantal psp games in prijs gezakt waren naar 49,99 dus dat scheelt weer 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 119364 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:35:
Ik checkte net even de site van nedgame en ik zag dat een aantal psp games in prijs gezakt waren naar 49,99 dus dat scheelt weer 10 euro.
PSP ValuePack is 299 nu. Is nog best te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Anoniem: 119364 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:35:
Tja ze weten nu zeker dat ze hun geld eruit kunnen halen sinds de EU versie officieel pas in spetember uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:39
Met betrekking tot de EU release zijn DTM Race Driver en Colin McRae toe gevoegd aan de line-up. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

Geef mij maar die psp versie van BF maar :) alleen las ik volgens mij dat EA het toch ging maken en aan de games van hun te zien die nu in de winkels liggen ben ik er dus nog niet zo enthousiast over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op 26 april heeft Sony Europe officieel bekend gemaakt dat de release-datum van de PSP in Europa op 1 September 2005 gezet is. Er zal geen standard pack te krijgen zijn, maar alleen een Value pack. Deze gaat €249,- kosten en zal dezelfde inhoud hebben als de US versie + een niet interactieve demo UMD met daarop voorproefjes van muziek, films en games. Verdere informatie over de PSP vind je hier in de rest van dit topic. (Natuurlijk ook in de vorige delen...)

Bovenstaande stuk staat op de voorpagina. Met nadruk op vet gedrukte stukje. Bij de US versie zit ook gewoon de niet interactieve demo UMD bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:32

rammes

koekebakker 1e klas

amd187 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:41:
Ik word hier gek, en hoop dat iemand me hier kan helpen ivm wifi op de PSP...

Ik heb afgelopen week dat access point gekocht die ze bij de dixons in de aanbieding hadden, namelijk de Linksys WAP54G. Nu heb ik sinds vandaag dan eindelijk mijn PSP binnen, maar ik krijg het maar NIET voor elkaar dat apparaat een connectie met het internet te laten maken. Ik heb van alles geprobeerd, en wat ik geprobeerd heb eindigd altijd in hetzelfde: het ding ziet mijn access point, heeft 100% signaal sterkte, geeft de WEP key goed door, maar ALTIJD failed hij de internet connection. Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van, en waar ik ook zoek op internet, het gaat altijd over problemen met geen connectie met de access point. wat mij dus wel lukt!. ik heb als router een E-tech ISDN ADSL router, welke het met andere wifi apparaten en dit access point wel prima doet zoals laptops en wifi PCI kaartjes. Ook heb ik geprobeerd alles gewoon maar open te gooien (geen WEP key, alles zoals standaard stond ingesteld) maar dat hielp niets.

Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb overigens ook geprobeerd wifi power saving uit te zetten, maar dat hielp ook niets (maar heeft er ook weinig mee te maken denk ik, aangezien hij de access point gewoon ziet)
heb hier het zelfde wel draaien dus het kan wel.. zal eens de settings en zo posten :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Woei, ik heb eindelijk FIFA binnen na maanden uitstel!

Lang leve Lik-Sang! :D

Edit:

Ik kwam vorige week op een FTP trouwens Metal Gear Acid tegen, kweet alleen niet in hoeverre het een fake release is of niet.

[ Voor 60% gewijzigd door MaZo op 29-04-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138547

*update*

Over het spelen zelf: Sja normaal ben ik gewend de spelers zelf aan te sturen, maar bij dit spel hoeft dat niet. Je kunt alleen pasen, of iemand tackelen (Dit neem ik na 20 min waar, dus kan zo zijn dat het ook anders kan)

Nu ik het spel een dag heb, kan ik je zeggen dat de besturing toch nog wel best lekker is. In het begin kende ik de truukjes niet zo goed 8)7 .
Als je echt van voetbalgames houdt moet je hem wel hebben, je raakt er best wel verslaafd aan. Alleen moet je niet te vaak spelen want anders hoor je steeds datzelfde commentaar. En dat is best wel iritant.

Dit is het niet alleen, na elke wedstrijd (als je in een tournooi zit) moet de psp ook de andere gespeelde wedstrijden 'simulaten' en daar mag je elke keer 30 sec op wachten.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt als V&A topic. Aanbieden van hardware/software is dus niet toegestaan! Ook het posten van hoelang je nog op je PSP moet wachten voordat deze arriveert is niet nodig. Lees dit ook eerst even door m.b.t. bovenstaande.

Hou het nuttig, leuk en interessant voor elkaar. En zoek eerst voordat je een vraag stelt!
Het posten van .nfo's en warezreleases is niet interessant en niet toegestaan!