Die van de langere laadtijd had ik al gezien, maar dat van dat raamwerk had ik nog niet gezien. Maar jullie kunnen het niet op de een of andere manier kortsluiten dat de advertentie die daar komt een bepaalde afmeting heeft? Daar dat ook zo is bij de banner die bijvoorbeeld boven GoT staat.
En jullie hebben dus ook geen enkel inzicht in de reclame die volgt op deze reclame? Want deze reclame staat er al een paar dagen volgens mij. Je zou dus ook bij elke wijziging het raamwerk kunnen aanpassen, dat lijkt mij niet echt veel werk. Je hoeft alleen de hoogte te veranderen elk keer als er een andere reclame komt. Als de reclames elkaar niet snel opvolgen dan is dat te doen. Of misschien kun je er zelfs een automatisch scriptje voor bouwen? We zitten ten slotte op tweakers he!
Ik heb werkelijk _niemand_ in dit topic horen zeggen dat het langer laden een acceptabel alternatief is.
Ik kan moeilijk inschatten wat vervelender is

Een abo is geen alternatief, en natuurlijk mogen er wel advertenties komen, maar dan niet op alle plekken waar het maar een beetje in het oog springt, de context op enige wijze verspring of geluid maakt of noem het maar op (ja, lichtelijk overdreven maar you get the idea).
Alles mag, maar bij deze reclame leek het mij dat de irritatie voorkomen kan worden. Als er geluid bij een banner zit dan voegt dat iets toe aan de reclame en dus de opbrengst. Dat de boel verspringt bij deze banner is een ongewenste bijkomstigheid waar misschien wat aan te doen is.
Ja je mag wel wat zeggen over de reclame, maar niemand komt met een lekker alternatief voorstel, en een abo nemen is blijkbaar geen geldig alternatief? Kun je je voorstellen dat de crew af en toe ook wel eens wat vermoeid raakt van iedere $maanden dezelfde discussie opnieuw? Zoek voor de gein eens in dit subforum over topics die met het advertentiebeleid te maken hebben.

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om vaak dezelfde discussie te voeren. Maar ik krijg hier het gevoel dat elke opmerking over de reclame op de FP wordt afgedaan met dezelfde opmerking. Namelijk dat het gratis is en dus je kop moet houden, omdat je anders een gierige kl00tzak bent die te beroerd is om een abo te nemen (ff heel cru gezegd

). En daardoor krijg ik weer het idee dat er ook weinig wil lijkt te zijn om de boel aan te passen.
Misschien zit ik ernaast hoor, maar is het echt niet mogelijk om een raamwerk in te voegen en een scriptje te schrijven dat het raamwerk automatisch aanpast als de banner wijzigt? Mocht dat echt niet mogelijk zijn, dan moet die reclame maar op deze manier en is er helaas niks aan te doen. Maar dan heb ik in ieder geval een "irritatie" (is wel een heel groot woord) minder, omdat ik weet dat het niet anders kan