Reclame-iritatie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind em gewoon irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
O.

Zou je dat voortaan in wat duidelijkere en meer beargumenteerde bewoordingen willen melden? Aan dit soort one-liners heeft niemand wat en het veroorzaakt meer irritatie dan dat het good-will oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik loop me ook al een paar dagen grondig te ergeren aan het verspringen van de content nadat zo`n advertorial is ingeladen. Mijn getraind oog is intussen goed in staat (samen met mijn flash blocker) om langs de meeste dingen te kijken, maar het verspringen is irritant. Vooral als je net met je muis een bericht wilt openen moet je alsnog weer een stuk rollen.

Reserveer er om mij part gewoon een cm over 7 voor, maar de is die irritatie in ieder geval weg.

En verder heb ik niet zoveel problemen met op mij afgestemde reclame. Dus geen tampons.. maar pentiums.. geen poeptabletten maar reclame over HP.

[ Voor 14% gewijzigd door Alarmnummer op 26-04-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Pastinakel schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:07:
[...] Flikker nou asjeblieft eens op met dat marketing-dogma. D'r heeft misschien ooit eens een keer iemand geroepen dat irritante reclame wel eens een klein positief effectje zou kunnen hebben en sindsdien blaten al die reclamejongens elkaar na. Geef ze eens ongelijk: het geeft ze een excuus om de meest ranzige rommel over ons uit te storten.
Als eerste moet ik inderdaad toegeven dat ik geen goed onderzoek kan vinden wat een groter aanwijsbaar effect heeft.

Maar als mensen er voor willen betalen, kan het T.Net of een andere advertentieruimteaanbieder toch niet schelen waarom dat zo zou zijn? En ja, er moet een balans worden gevonden, maar dat staat los van het doel van reclame of het nut van vervelende reclame.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
JHS schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:14:
Als eerste moet ik inderdaad toegeven dat ik geen goed onderzoek kan vinden wat een groter aanwijsbaar effect heeft.
Ach, ondanks dat je de reclame misschien helemaal niet interesseert vermoed ik dat je waarschijnlijk morgen nog wel weet welke firma er in die advertentie stond. Daarmee lijkt me ondanks de irritatie al wel een gedeelte van het doel van de reclame bereikt eigenlijk. Maar da's weer een discussie die eigenlijk op een ander gedeelte van het forum beter zou passen imo. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Alarmnummer schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:20:
Reserveer er om mij part gewoon een cm over 7 voor, maar de is die irritatie in ieder geval weg.
Er is nu al drie keer uitgelegd waarom dat niet kan.. tenzij je het hele jaar tegen 7cm lege ruimte aan wil kijken omdat er een keer een paar weken een textad draait is dat dus niet mogelijk.

Aangezien dit topic vervalt in een keten van weinig zinvolle herhalingen gaat hij op slot, dit leidt alleen maar tot frustraties en niet tot oplossingen. Mocht iemand denken dat hij/zij nog iets toe te voegen heeft dat zo fris en vernieuwend is dat er het een apart topic waard is dan mag dat natuurlijk altijd, maar aan reacties als "ja, ik ook", "vroeger was alles beter", "$oplossing_die_al_is_besproken" en "hee, $banner is eigenlijk ook best irritant" hebben we weinig tot niets :). Welterusten en tot over een paar maanden :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.