Ik heb nu ook BIOS 1.8. Het zou een temperatuur-bug moeten fixen. Ik denk dat er toch nog een fout in zit. In Corecenter zag ik eerst temperaturen die enkele graden hoger zijn dan met BIOS 1.5.
Dat is opzich niet zo raar, maar nu is ineens mijn CPU temperatuur met een graad of 15 gezakt en is die temperatuur lager dan die in de kast... het is toch gewoon luchtkoeling, dus toch een bug.
Verder zag ik een instelling bij advanced features: hard disk S.M.A.R.T. Ik weet niet zeker of dit ook al in BIOS 1.5 zat, maar ik denk dat t nieuw is (ik heb geen zin om terug te flashen om te kijken

)
Mja de stutterbug: volgens mij issie niet weg, bij een bepaald spel stuttert hij wel es, al heb ik geen overgeklokte kaart. Maar misschien is het ook gewoon t overschakelen van Cool 'n Quiet naar full-speed (het spel is alleen soms CPU belastend) Bij andere Games die wel continu CPU belastend zijn heb ik er geen last van.
Verder vraag ik me af of Venice-cores nu ook ondersteund zijn.. niet dat het voor mij van belang is, maar toch interessant om te weten.