cursus communicatieve vaardigheden

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 460 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

moet je de bots op auto adjust skill zetten, gaat het vanzelf wat lastiger worden :)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
of in het geval van floris makkelijker :D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Euh nou het word nu wel akelig moeilijk vrees ik eigenlijk...

Hielko: Speel jij het vaak? Anders kunnen we wel een deathmatch doen, wel op een instagib server dan he? :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Goody! doe ik mee!!!!!!! tweakers.net Fragfest... frags galore and let the joint run free! :9~

• Hielko
  • Laatst online: 13:01
Jah, leuk: instagib met een 200-300 ping... (isdn)

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ff weggeweest en wat is hier gebeurd ?

Prettig om te zien en ik kwam bijna niet meer bij van deze en de welpotjandozie draad.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja, een heel [b][u]Gûrroooooot[/b][/u] compliment voor Floris. Hij heeft zich er volgenz mij t meest voor ingezet van de desbetreffende adjes en modjes :)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 19:49 schreef saviour het volgende:
Ja, een heel [b][u]Gûrroooooot[/b][/u] compliment voor Floris. Hij heeft zich er volgenz mij t meest voor ingezet van de desbetreffende adjes en modjes :)
Daar ga ik zeker in mee...'t is ook net of ie ineens veel gelukkiger ofzo. Hij klinkt wel zoooooo happy :o Alle respect voor Floris in ieder geval, en ook Daniel is er weer aardig bovenop. Gelukkig maar....

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Preciez, want verder doen ze altijd vrolijk mee en modden ze goed duzz :) (op een paar schoonheidsfoutjes na, die dan ook gecorrigeerd worden). En tis idd wel zo dat je als ad / mod veel moet slikken duzz nogmaals een complimentje! En natuurlijk ook Kaj. en Tom en Anton en duzz ook Daniel en Femme en Acidburn en alle litez (wie ben ik vergeten?)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Hmm ik denk dat ik zodra ik MXstream heb en Vuurvos de gameserver in het rack heeft hangen ik wel met enige regelmaat aan het UTen ben. Ik denk dat we elkaar dan wel tegen komen :)

En verder euh ja dankjullie wel, ik heb mijn best gedaan... Ik heb het zelf ook fout gedaan, moet ik het ook proberen weer goed te maken niet?

Bericht hierboven

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ah...wat een hoop positieve energie hier :)
Gelukkig kan er ook nog lol gemaakt worden, en dat maar het admin-bestaan een stuk makkelijker :)

Edit: nice timing Florio :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik was net ff ietsje eerder Daanepaan :P

Shit ik wil het ook online spelen, maarja pffft.. Ping van >500 niet echt te spelen he? ;(

Bericht hierboven

Verwijderd

hmmz, leuk om dit gelezen te hebben, heb een hoop geleerd :)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 13:28 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]
Ik ook, maar voor deze keer post ik wel een reactie terwijl ik eigenlijk niets toe te voegen heb aan dit verhaal :)

Just to show i agree :)
Ik denk dat een hoop mensen die deze thread lezen hetzelfde denken. Gewoon dit ff quoten en je bent klaar, toch?
Op woensdag 10 januari 2001 13:36 schreef Floris_Diemel het volgende:
Daniel: Ik wist wel dat je nog zou reageren. :P Ik wist ook wel dat je dezelfde ideeën zou hebben als de meesten hier (in grote lijnen dan). Sjah misschien is het daarom wel dat we het samen zo goed kunnen vinden en blahblahblah ik raak offtopic, vertel het je binnenkort persoonlijk wel. :)
(Is niet dat ik euh gevoelens heb voor Daniel ofzo, maar wel fijn om soms ff te melden dat je het prettig vind om met iemand samen te werken zegmaar...)

Paz: Potjandosie: Het is hier geen coffeeshop ;)

Cyberjunk: Kritiek is lang niet altijd leuk, in de meeste gevallen komt het namelijk helemaal niet op een goed moment, wat dus meteen weer een puntje in het communicatie-schema naar boven brengt: Timing.

{admin break - tievaut verbeterd}
Heerlijk die sfeer in dit draadje :9~
( >:) )
Op woensdag 10 januari 2001 14:09 schreef Daniel Kegel het volgende:
Yeah pass that joint baby :7:7:7

Floris is goed bezig te laatste tijd. Af en toe moet ik hem welwat afremmen of bijsturen maar dat moet andersom ook...en juist omdat we dat van elkaar kunnen accepteren kunnen we het zo goed vinden (of omgekeerd: omdat we het goed kunnen vinden kunnen we ook veel van elkaar hebben)

En ik heb verder geen speciale gevoelens voor Floris ofzo...'t is m'n beste vriend, that's all :)

*Katsjing* /me .
't lijkt zo langzamerhand wel de jaren '60 tijdens de kerstdagen....keep smoking brothers ! :7

Ik ga hier geen diepzinnig verhaal neerzetten, maar wil gewoon ff kwijt dat ik na de laatste 2 dagen een verfrissende blik heb gekregen op de sociale en communicatieve vaardigheden van sommige mensen in dit forum. Het lijkt mij dat we met een beetje samenwerking en respect in staat zijn om deze sfeer over te brengen op vrijwel het gehele forum.

Anywayz, achteraf gezien heeft zo'n uitbarsting ook nog wel 's positieve uitkomsten tot gevolg blijkt maar weer 's. Nou moet ik echt ophouden, want ik wilde het kort en bondig houden.

Wild,

Out.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik hoop dat meer mensen hier hetzelfde gevoel aan over houden als MV.

Aannames zijn fataal.

• Jag
  • Laatst online: 08:50

Jag

Leuke draad :) (* Jag was zoiezo al blij want hij heeft net een baan gescoord [img=15,15]i/s/smile.gif[/img])

Jag

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Hey, gefeliciteerd! Wat voor baan izzut?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 12:29 schreef irrelevant het volgende:
Hey, gefeliciteerd! Wat voor baan izzut?
-1 Off Topic >:)
Pagina: 1 2 Laatste