De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 6]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josha schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:02:
Mensen ik heb al veel gelezen dat er mensen (ik ook :) )op zoek zijn naar een bedrade gps ontvanger die aan wordt gesloten op de mini usb poort van de mda compact (aka blaat)
Nu heb ik het volgende gevonden:

Kabel t.b.v. GPS muis met RJ 11 aansluiting

Dit in combinatie met dit:

GPS muis met RJ 11 aansluiting (Deze is te vinden op bv Handheldshop.nl)

Heeft iemand hier al ervaring mee? Mij lijkt het een stuk idealer dan een bluetooth omdat je nu ook direct een lader hebt :P
Kijk anders ook eens hier.

Ze hebben ook een GPS muis voor € 60,00

Heb zelf een MDA III en in combinatie met TomTom werkt alles perfect.
Zorg er alleen voor dat je voor je infra-rood "Receive all incoming beams" uit zet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

Huntor schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:16:
[...]

Ik heb wel een manier, maar die is wel omslachtig en niet echt wat je zegt makkelijk in gebruik.

Ik connect naar een terminal server draaiende op Windows 2003 server, via die server start ik dan remote admin op zodat ik mijn eigen pc kan bedienen, en dus ook af kan sluiten. Gebruik het normaal niet voor me S100, maar het zou in principe kunnen.
Nee inderdaad, ik heb ook al gedacht aan een extern bureaublad optie, maar dat is iets te omslachtig... Er moet toch een programmatje voor zijn. Des noods iets waarmee ik een exe file kan openen, ik heb hier namelijk zo'n file die je pc meteen afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:43
hmz ik vraag me toch wat af, kan het gewoon niet of kan ik het gewoon niet?
ik wil een bestand (foto oid) verzenden via ir of bluetooth dat moet toch lukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:22:
[...]

Kijk anders ook eens hier.

Ze hebben ook een GPS muis voor € 60,00

Heb zelf een MDA III en in combinatie met TomTom werkt alles perfect.
Zorg er alleen voor dat je voor je infra-rood "Receive all incoming beams" uit zet.
Ja die is opzicht wel mooi (ook duurder maar ja) . Maar het gaat me er puur om dat ik dan een goedkopere oftwel een bedrade GPS receiver op kan aansluiten. Weet je ook of deze het dan ook doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

cryptapix schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:32:
hmz ik vraag me toch wat af, kan het gewoon niet of kan ik het gewoon niet?
ik wil een bestand (foto oid) verzenden via ir of bluetooth dat moet toch lukken??
In File Explorer context-menu van de file opvragen en 'Beam file...' selecteren, dan zoekt ie automatisch alle Bluetooth apparaten in de buurt en kun je ook IR selecteren.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
curry684 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:37:
[...]

In File Explorer context-menu van de file opvragen en 'Beam file...' selecteren, dan zoekt ie automatisch alle Bluetooth apparaten in de buurt en kun je ook IR selecteren.
ah, beetje jammer dat dat niet vanuit album gewoon kan :)
maar goed bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josha schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:36:
[...]

Ja die is opzicht wel mooi (ook duurder maar ja) . Maar het gaat me er puur om dat ik dan een goedkopere oftwel een bedrade GPS receiver op kan aansluiten. Weet je ook of deze het dan ook doet?
In de specs van de houder staat....
De houder heeft een RJ-11 aansluiting (telefoonstekker).

Als je bedrade GPS receiver dus een RJ-11 aansluiting heeft, zou het moeten werken.
Nogmaals, op mijn MDA III werkt e.e.a. als een zonnetje.... 8)
(Zet wel de "Receive all incoming beams" uit. Deze gebruikt namelijk Com1 en daar maken TomTom en de GPS receiver ook gebruik van.)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

En dat heeft de TomTom wired GPS dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op internet wil met mn SPV M500, dan heb ik alleen de mogelijkheid te verbinden met GPRS (orange world), en geen gewoon GPRS (Internet...), wat de internet explorer wel aangeeft dat het mogelijk moet zijn. Ik kan met orange world ook niet verbinden, omdat ik daar geen abo op hoef (dat hoef ik ook niet :)), hoe verbind ik nu met normaal GPRS? Ik kan nergens een nieuw account aanmaken oid...

Edit: Ik kan wel een nieuwe modemconnectie aanmaken via Cellular Lince (GPRS) bij "connections" onder start>settings>Connections > Connections. Daar is het probleem: Wat is de orange Acces point naam, username en password... iemand een iedee?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 08:16
Ff een gedachtendingetje:
Als ik op vakantie ben en er is dan iets met een van de servers op werk, zou ik dan een SSH client kunnen installeren op mijn (toekomstige) MDA compact en dan via GPRS of GSM met die server contact kunnen maken en dan bijv. resetten of andere dingen?

Iemand al ervaring mee?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit stappenplan voor orange netjes opgevolgt, maar krijg maar geen verbinding tot gprs.. wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:03:
ik heb dit stappenplan voor orange netjes opgevolgt, maar krijg maar geen verbinding tot gprs.. wie helpt?
Ik heb ze net gebeld, je blijkt dus abonnee te MOETEN zijn van orange world mocht je willen GPRS-en. Door een miscommunicatie in de orange shop dacht ik dat het bedrag van 6 euro/maand voor deze dienst boven op mijn orange free zou komen, maar het is dus het geval dat dit er binnen valt, daarom heb ik het maar aangevraagt. Het zou met een uurtje moeten werken :)

Dus: 42,50/maand, daarvan 12 euro SMS bundel, en 6 euro aan orange world. 42,50 - 6 = 36,50,
36,50 - 12 = 24,50. Ik heb dus voor gewone telefonie nu 24,50 over.

(soft reset geprobeert?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit vindt ik wel vreemd, want heb de qtek s100 nu sinds gister en daarvoor kon ik probleemloos gprs-en in mijn sony ericsson s700i.. (zonder orange world dus)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizardtm
  • Laatst online: 13-09 11:04

Wizardtm

>>> H20 <<<

Nog even een tip voor iedereen met een Orange M500 die deze met een Brodit 978625 houder in de auto willen monteren: dit gaat niet makkelijk !

De m500 heeft een rubber randje op het batterijklepje waardoor deze niet goed meer in de brodit houder past. Zondag ff een stukje uit de houder freezen en dan zou die weer prima moeten passen !

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Dr.Göbb. schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:22:
dit vindt ik wel vreemd, want heb de qtek s100 nu sinds gister en daarvoor kon ik probleemloos gprs-en in mijn sony ericsson s700i.. (zonder orange world dus)
Mogelijk zit het in de GPRS-class.
Ik moet Class 10 gebruiken voor Orange World en Class 8 voor Orange Internet.
Anders heb ik dat de verbinding niet tot stand wilt komen.

Ik heb overigens wel Orange World geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een autohouder voor mijn MDA Compact.

Hebben jullie ervaring met Carcomm Qtek S100.
Het schijnt dat je een firmware moet updaten, is dit waar? En waar kan ik die vinden, heb zelf geprobeerd te vinden, echter zonder resultaat.

Ik vond dit bij http://www.digitalsonline.nl/, onder autohouder. Onderaan de text bij 'geschikt voor' . Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:21:
ik ben op zoek naar een autohouder voor mijn MDA Compact.
Mooi, ik ook :P (nouja, voor m'n Jam dan)
Hebben jullie ervaring met Carcomm Qtek S100.
Het schijnt dat je een firmware moet updaten, is dit waar? En waar kan ik die vinden, heb zelf geprobeerd te vinden, echter zonder resultaat.
Lijkt me knap als daar al ervaringen mee zijn. De carcomm carkit staat namelijk bij pdashop.nl als 'binnenkort leverbaar', en naar aanleiding daarvan heb ik contact met pdashop.nl opgenomen, over de verwachte levertijd. Carcomm zou problemen hebben met de productie ervan, en hij zou pas binnen 1 maand binnen zijn (dit was vorige week vrijdag).
Ik vond dit bij http://www.digitalsonline.nl/, onder autohouder. Onderaan de text bij 'geschikt voor' . Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag.
Heb je het dan over deze carkit ? Dat lijkt me geen Carcomm eigenlijk.. (ter vergelijking: de carcomm).

Wat betreft je vraag; daar kan ik helaas geen antwoord op geven. Heb je al geprobeerd met de betreffende winkel contact op te nemen?
(ik heb zelf de i-mate Jam, dus daar schijnt het niet van toepassing te zijn..)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:10:
[...]

Mogelijk zit het in de GPRS-class.
Ik moet Class 10 gebruiken voor Orange World en Class 8 voor Orange Internet.
Anders heb ik dat de verbinding niet tot stand wilt komen.

Ik heb overigens wel Orange World geactiveerd.
ook met class 8 werkt het niet.. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 19:45:

Wat betreft je vraag; daar kan ik helaas geen antwoord op geven. Heb je al geprobeerd met de betreffende winkel contact op te nemen?
(ik heb zelf de i-mate Jam, dus daar schijnt het niet van toepassing te zijn..)
Een paar dagen geleden heb ik contact opgenomen met de verkoper (mail), tot nu toe steeds geen reactie ontvangen. T-Mobile verwees mij door naar PDA-shop. (Gezien het prijsverschil, is daar veel duurder als bij digitalonline.) Ik wacht er nog een aantal dagen, indien er geen reactie uit komt, neem ik contact op met PDA-shop.
Heb je het dan over deze carkit ? Dat lijkt me geen Carcomm eigenlijk.. (ter vergelijking: de carcomm)..
Deze vond ik al op het internet, omdat ik het gedoe allemaal maar een beetje vaag vind, vooral dat je er een firmware moet hebben. Dit probeerde ik met google te vinden en geen resultaat behaald

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:46:
Een paar dagen geleden heb ik contact opgenomen met de verkoper (mail), tot nu toe steeds geen reactie ontvangen. T-Mobile verwees mij door naar PDA-shop. (Gezien het prijsverschil, is daar veel duurder als bij digitalonline.) Ik wacht er nog een aantal dagen, indien er geen reactie uit komt, neem ik contact op met PDA-shop.
Nou dat beloofd niet veel goeds. Heb zojuist ook via het contactformulier een vraag gesteld mbt de bluetooth laderkabel en gps ontvangers, kijken hoe snel ik een antwoord krijg..
Deze vond ik al op het internet, omdat ik het gedoe allemaal maar een beetje vaag vind, vooral dat je er een firmware moet hebben. Dit probeerde ik met google te vinden en geen resultaat behaald
Maar volgens mij zijn de carcomm en diegene van digitalsonline helemaal niet dezelfde, kijk maar naar de houder waar de PDA in zit, de AHC-RS100 klemt als het ware om de PDA heen, terwijl de Carcomm dit niet doet. De carcomm zou ook nog niet leverbaar moeten zijn (aldus pdashop.nl), en die AHC-RS100 is blijkbaar wel leverbaar (en een stuk goedkoper...)

Ik kon trouwens verder ook niets over AHC / AHC-RS100 via google vinden... ik zat eigenlijk te wachten tot die carcomm leverbaar zou zijn, maar deze AHC-RS100 is ook een goede optie, mits hij feilloos werkt (heb de laatste officiele i-mate ROM updates erop staan) en de optionele bluetooth gps oplaadkabel geschikt is voor mijn Emtac Trine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
cryptapix schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:17:
[...]

waarvan wil je nou precies een screenshot?
ik heb het ook ginstalleerd, tis even de goede settings vinden en dan komt alles goed :)
werkt wel goed
Gewoon een screenshot die ik bij de programma beschrijving kan zetten in de startpost. Stond namelijk niks op de homepage van de app en verder ook nergens een screenshot gevonden...

Bedankt MRwimlex 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 28-04-2005 22:55 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Dr.Göbb. schreef op donderdag 28 april 2005 @ 18:03:
Dit is wel een heel mooi stappen plan! (wanneer het wel zou werken), ook dit is misschien wat voor de SP!!!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Underworld schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:55:
[...]

Dit is wel een heel mooi stappen plan! (wanneer het wel zou werken), ook dit is misschien wat voor de SP!!!
Done, als er meer (negatieve) ervaringen komen kan ik hem altijd nog verwijderen. Mogelijk werkt het wel voor klanten van andere providers of zelfs mensen die ook Orange hebben...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
omg dit is stom,
ik synchroniseer nadat ik alle contacts op mn pc goed had gezet (122 stuks met naam adres etc etc)
maar op mn pda stond dus niets, en nu staat er na syncen dus ook niets meer op mn pc...
kan ik dit nog terug halen? :|

edit:
en nee ik had geen backup, ik ging er niet vanuit dat als ik 122 contacts op pc heb en 0 op ppc dat dat progje dan zo stom is om te denken dat ik er 0 op mn pc wil

[ Voor 27% gewijzigd door cryptapix op 28-04-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:24:
[...]
Nee inderdaad, ik heb ook al gedacht aan een extern bureaublad optie, maar dat is iets te omslachtig... Er moet toch een programmatje voor zijn. Des noods iets waarmee ik een exe file kan openen, ik heb hier namelijk zo'n file die je pc meteen afsluit.
hiermee moet het lukken:
http://www.lim.com.au/PuppetMaster

hiermee kan je als het ware mstsc-en via je pda, dit werkt ook vanaf java-enabled bluetooth/gprs phones
winamp bedienen, muis bewegen, filebrowsen,...

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Niemand die zijn ervaringen met MMS icm Orange SPV M500 kan posten? Bij de 2 jarig abonnement krijg je 200 gratis MMSjes dus kunnen jullie aub ff naar jezelf een MMS sturen om te zien of ie echt aankomt. Bij mij komt ie maar 1 op de 10 keer aan. Met een andere simkaart idem, dus het is echt een toestelprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wat vraagjes:

- Zijn er al rom updates beschikbaar? Uit www.qtek.nu wordt ik niets wijzer.
- Zit er een handsfree functie op, dus dat mic gevoeliger is en geluid harder?
- Instellingen voor bluetooth, t lukt me maar niet...

groetjes, Donnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:23:
Ff wat vraagjes:

- Zijn er al rom updates beschikbaar? Uit www.qtek.nu wordt ik niets wijzer.
Ja, gebruik de topic search functie. Dit is al regelmatig voorbij gekomen.
- Zit er een handsfree functie op, dus dat mic gevoeliger is en geluid harder?
Zodra de verbinding gelegd wordt houd je de groene bel knop ingedrukt. Dan gaat die op speaker mode en ben je ongeveer vanaf 2 meter verstaanbaar mits de achtergrond geluid minimaal is.
- Instellingen voor bluetooth, t lukt me maar niet...

groetjes, Donnie
Handig een opmerking "het lukt me niet" zonder nadere toelichting.
Zorg dat je com-porten 3,4,5...9 voor de zekerheid vrij zijn op je pc.
Verder is de informatie hierover ook al tientallen keren behandeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Eggy schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:01:
[...]

Done, als er meer (negatieve) ervaringen komen kan ik hem altijd nog verwijderen. Mogelijk werkt het wel voor klanten van andere providers of zelfs mensen die ook Orange hebben...
De informatie in dit bestand klopt voor Orange Internet en KPN Internet Everywhere.
Helaas ontbreekt in dit document Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:57:
[...]

Nou dat beloofd niet veel goeds. Heb zojuist ook via het contactformulier een vraag gesteld mbt de bluetooth laderkabel en gps ontvangers, kijken hoe snel ik een antwoord krijg..

[...]

Maar volgens mij zijn de carcomm en diegene van digitalsonline helemaal niet dezelfde, kijk maar naar de houder waar de PDA in zit, de AHC-RS100 klemt als het ware om de PDA heen, terwijl de Carcomm dit niet doet. De carcomm zou ook nog niet leverbaar moeten zijn (aldus pdashop.nl), en die AHC-RS100 is blijkbaar wel leverbaar (en een stuk goedkoper...)

Ik kon trouwens verder ook niets over AHC / AHC-RS100 via google vinden... ik zat eigenlijk te wachten tot die carcomm leverbaar zou zijn, maar deze AHC-RS100 is ook een goede optie, mits hij feilloos werkt (heb de laatste officiele i-mate ROM updates erop staan) en de optionele bluetooth gps oplaadkabel geschikt is voor mijn Emtac Trine.
Ik denk dat AHC-RS100 een interne code is voor digitalsonline. Ik heb zo'n houder voor m'n MDAIII.
Ervan uitgaande dat ze hetzelfde zijn:
Aan de achterkant van de houder zit een verdikking met daarin nog wat electronica verwerkt. Aan de ene zijkant van die verdikking zit een ruimte voor de 12V stroom, aan de andere kant zit een "telefoonstekker" aansluiting waarop je een GPS muis kunt aansluiten.
Indien gewenst wil ik wel effe een foto maken en plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:22:
Ik denk dat AHC-RS100 een interne code is voor digitalsonline.
Dat zou best kunnen inderdaad, maar als dat zo is, ben ik wel benieuwd door wie het ding gemaakt is, wie de fabrikant is dus. Kun je dit achterhalen?
Ik heb zo'n houder voor m'n MDAIII.
Ervan uitgaande dat ze hetzelfde zijn:
Aan de achterkant van de houder zit een verdikking met daarin nog wat electronica verwerkt.
Er zijn houders die een speaker en een microfoon hebben ingebouwd (zoals de arkon carkits, verkrijgbaar bij expansys.nl), maar ik neem aan dat dat hier niet het geval is? M.a.w. die electronica is alleen voor de evt spanningsomzetting van de lader voor de PDA en de GPS muis?
Aan de ene zijkant van die verdikking zit een ruimte voor de 12V stroom, aan de andere kant zit een "telefoonstekker" aansluiting waarop je een GPS muis kunt aansluiten.
Indien gewenst wil ik wel effe een foto maken en plaatsen.
In ieder geval bedankt voor je aanbod voor het plaatsen van een foto, maar ik ben met name geinteresseerd in je ervaringen (en ik denk dat Eurofighter dat ook is), maar ook in de aansluiting van een bluetooth GPS muis. Gebruik jij die aansluiting, en zo ja voor welk type GPS muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:00:
Dat zou best kunnen inderdaad, maar als dat zo is, ben ik wel benieuwd door wie het ding gemaakt is, wie de fabrikant is dus. Kun je dit achterhalen?
Ik kan op de houder geen enkele tekst ontdekken. Geen fabrikant, typenummer, serienummer, niets... :'(
Er zijn houders die een speaker en een microfoon hebben ingebouwd (zoals de arkon carkits, verkrijgbaar bij expansys.nl), maar ik neem aan dat dat hier niet het geval is? M.a.w. die electronica is alleen voor de evt spanningsomzetting van de lader voor de PDA en de GPS muis?
Klopt, geen fratsen. :)
In ieder geval bedankt voor je aanbod voor het plaatsen van een foto, maar ik ben met name geinteresseerd in je ervaringen (en ik denk dat Eurofighter dat ook is), maar ook in de aansluiting van een bluetooth GPS muis. Gebruik jij die aansluiting, en zo ja voor welk type GPS muis?
Heb een Leadtek 9532 (= wired muis) dus kan ik jullie helaas niets zeggen over de aansluiting van een bluetooth muis. Weet wel dat mijn Jabra bluetooth headsetje beter werkt, vermoedelijk omdat mij MDA extern stroom krijgt. Wellicht dat dit ook voor andere bluetooth apparaten geldt.
Mijn ervaringen zijn ronduit positief. Nogmaals, bij mij gaat het om een MDA III maar de houder past perfect en is kompleet met (korte)zwanenhals + zuignap, luchtroosterklemmetjes en montageplaat geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds kort ook een MDA Compact, maar ik zat met een vraagje. Ik heb de hele threads al doorgelezen en ook op Google gezocht. Voordat ik de MDA had, had ik een Ipaq 2210. De Bluetooth functies en opties zijn hiervaan veel uitgebreider. Is het mogelijk om die stack te installeren op je MDA Compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:53:
[...]
Gewoon een screenshot die ik bij de programma beschrijving kan zetten in de startpost. Stond namelijk niks op de homepage van de app en verder ook nergens een screenshot gevonden...

Bedankt MRwimlex 8)
Misschien kun je ook de link aanpassen, op de website van Mort, is namelijk alleen versie 1.0 te vinden. Deze versie werkt niet goed samen met de MDA Compact. Hier is een directe link naar de versie 2beta30 : MortSaver Phone Edition 2beta30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:39:
Hoi, ik heb sinds kort ook een MDA Compact, maar ik zat met een vraagje. Ik heb de hele threads al doorgelezen en ook op Google gezocht. Voordat ik de MDA had, had ik een Ipaq 2210. De Bluetooth functies en opties zijn hiervaan veel uitgebreider. Is het mogelijk om die stack te installeren op je MDA Compact?
daarvoor zat ik ook alte zoeken aangezien een vriend van me een ipaq heeft en veel meer kan, ik heb alleen nog niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers

Mijn MDA doet het niet meer want wil nu alleen nog in bootloader starten :( heb eigenlijk alles geprobeerd wat er op het van forum.xda-developers.com beschreven staat.

Mijn defect valt overigens buiten de garantie.

Mijn vraag is of iemand een GSM geparatie shop in omgeving amsterdam kent. Heb er wel 1 van enschede via iemand gekregen maar dit is zo vreselijk ver voor me.

Heb overigens al heel google en de gouden gids afgezocht maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

weet je ook hoe dit kwam (nieuwe rom update ofzo?)
ik heb verder geen idee, of er hier in de buurt iets zit.. :S

volgens mij als ik me niet vergis zit er wel een reparatiewinkeltje op nieuwedijk....maar die is echt niet gespecialiseert in Qtek..

[ Voor 38% gewijzigd door Underworld op 29-04-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Thanks voor je ervaringen :).

Heb overigens bericht gehad van digitalsonline.nl dus ze reageren iig wel :+
Ze weten niet of mijn ontvanger geschikt is voor de bluetooth oplaadkabel, maar als de bluetooth ontvanger een ronde aansluiting heeft zou dat geen probleem moeten zijn, blijkbaar zijn alle voltages hetzelfde.

Edit: nadat ze bij digitalsonline een foto gezien te hebben van de Trine zou dit gewoon moeten passen, en als het niet past dan kan ik de spullen retourneren.

[ Voor 16% gewijzigd door blackd op 29-04-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd een rom update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:42:De informatie in dit bestand klopt voor Orange Internet en KPN Internet Everywhere.
Helaas ontbreekt in dit document Orange World.
Ik ben een van de makers van www.bel.nl en het document komt van onze site.

Blijkbaar is het document niet volledig aangezien Orange World niet werkt. Ik heb even nagekeken wat de oorzaak zou kunnen zijn en daarbij wat bestanden van Orange doorgespit.

Zou je als Access point name 'wap' willen invullen? Ben benieuwd of het dan wel werkt :). Mocht dit niet lukken, dan hoor ik dit graag (kan ik wat fysieke testen uitvoeren om de oorzaak te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:03:
[...]

Blijkbaar is het document niet volledig aangezien Orange World niet werkt. Ik heb even nagekeken wat de oorzaak zou kunnen zijn en daarbij wat bestanden van Orange doorgespit.

Zou je als Access point name 'wap' willen invullen? Ben benieuwd of het dan wel werkt :). Mocht dit niet lukken, dan hoor ik dit graag (kan ik wat fysieke testen uitvoeren om de oorzaak te vinden).
Held! ik werk bij een van neerlands mobiele providers en gebruik bel.nl elke dag. Mijn leven is een heel stuk makkelijker geworden sinds bel.nl. bedankt! :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Welke Rom probeerde je te updaten? 1.11 zeker?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:09:
[...]

Welke Rom probeerde je te updaten? 1.11 zeker?
De Griekse???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:03:
[...]

Ik zal straks screenshots maken hoe je Orange World instelt.
Access point is inderdaad wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Kassad schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:09:
[...]

Held! ik werk bij een van neerlands mobiele providers en gebruik bel.nl elke dag. Mijn leven is een heel stuk makkelijker geworden sinds bel.nl. bedankt! :-)
die site hoor je eigenlijk nog helemaal niet te weten, maarja als de maker zelf hem al geeft... zal het wel goed zijn!
staat inderdaad vrijwel alles op en vak werkt het ook nog eens goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 19:51
Underworld schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:50:
[...]

die site hoor je eigenlijk nog helemaal niet te weten, maarja als de maker zelf hem al geeft... zal het wel goed zijn!
grappig, we gebruiken em al een maand of twee schat ik.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Orange World Instellingen MDA Compact en vergelijkbare toestellen

Kijk op http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/
Of download http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/Orange%20World.zip

Mocht er behoefte zijn voor uitleg hoe je Orange World kan gebruiken via je laptop hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:41:

Mocht er behoefte zijn voor uitleg hoe je Orange World kan gebruiken via je laptop hoor ik het wel.
Zo man mooie link die eerste. Zeer duidelijk

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hey gasten deze thread wordt mij wat te saai aangezien elke derde post steeds dezelfde vraag is alleen dan door een ander persoon.

het enige wat ik wil weten mbt de mda is welke programmaatjes leuk zijn, dus mijn vraag:

kent iemand een engelstalig forum(internationaal) waar de mda op dit vlak besproken wordt?
ik kan er nl geen vinden

thanx }:O

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
iron_mike010 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:14:
hey gasten deze thread wordt mij wat te saai aangezien elke derde post steeds dezelfde vraag is alleen dan door een ander persoon.

het enige wat ik wil weten mbt de mda is welke programmaatjes leuk zijn, dus mijn vraag:

kent iemand een engelstalig forum(internationaal) waar de mda op dit vlak besproken wordt?
ik kan er nl geen vinden

Kijk een op:
http://forum.ppc-phones.nl/ of
http://www.xda-developers.com

Of snij zelf een intressant onderwerp aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:09:Held! ik werk bij een van neerlands mobiele providers en gebruik bel.nl elke dag. Mijn leven is een heel stuk makkelijker geworden sinds bel.nl. bedankt! :-)
Thanxs!
Underworld schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 18:50:die site hoor je eigenlijk nog helemaal niet te weten, maarja als de maker zelf hem al geeft... zal het wel goed zijn!
De site was enkel voor testdoeleinden opgezet, maar ondertussen hebben al een heleboel mensen de weg ernaar toe gevonden ;). Het levert ons in ieder geval de nodige feedback en tips op om te verbeteren en alles perfect te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
heeft iemand een p800/900 of 910 en een MDA compact? ik ben benieuwd of de oortjes van de sony werken op de mda compact .. zowel geluid, microfoon als opname knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amien90 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:10:
heeft iemand een p800/900 of 910 en een MDA compact? ik ben benieuwd of de oortjes van de sony werken op de mda compact .. zowel geluid, microfoon als opname knop
Ja dat werkt perfect, Het geluid van de SE dopjes is veel beter als van de dopjes van de MDA compact. En je kunt ook gesprekken aannemen met de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
adewit,

thanx bro (8>

[ Voor 56% gewijzigd door Póg mo Thóin op 29-04-2005 23:12 ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
tnx .. dan haal ik zo'n setje .. want die witte dingen doen pijn! :)
heb hiervoor ook een p900 gehad en die dopjes bevielen me goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iron_mike010 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:14:

ik kan er nl geen vinden

Worms World Party is heel verslavend, werkt ook zeer goed op MDA, ik heb bijna 300MB aan software op mijn PC voor me MDA, bijna alles werkt goed, zelfs Age of Empires hoewel ik die wel een beetje moeilijk vind te lezen door het kleine scherm... voor de rest heb ik echt veel plezier aan alle programmaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu aan het twijvelen tussen de m500 en de m2000.
het enige wat mij nekt is dat de m500 geen wireless heeft en de m2000 wel.
nu was mijn vraag of iemand de 256MB+ Wi-Fi SD van sandisk of aleen de Wi-Fi SD Card, aan de praat heeft gekregen in de m500, als dit werkt is mijn keuze vrij snel gemaakt :) vind de m2000 gewoon te huge voor een telefeoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 09:50:
ik ben nu aan het twijvelen tussen de m500 en de m2000.
het enige wat mij nekt is dat de m500 geen wireless heeft en de m2000 wel.
nu was mijn vraag of iemand de 256MB+ Wi-Fi SD van sandisk of aleen de Wi-Fi SD Card, aan de praat heeft gekregen in de m500, als dit werkt is mijn keuze vrij snel gemaakt :) vind de m2000 gewoon te huge voor een telefeoon.
Nou,

ik heb hier en daar gelezen dat de ingebouwde wireless adapter in de Qtek 9090 niet helemaal in orde is. Maar ik geloof, hoewel ik het zelf nog niet heb getest, dat het wel werkt in de MDA compact/M500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
-

[ Voor 95% gewijzigd door Amien90 op 30-04-2005 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ik heb nou weer juist wel gehoord dat het gewoon goed gaat...misschien is het te verhelpen met een rom update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
adewidt schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 19:41:

Daarna download je dit bestandje om de disconnect button weer terug te krijgen :)
http://larsvdberg.speedlinq.nl

edit/
Het 06nr en ww invullen hoeft niet is mijn ervaring

[ Voor 7% gewijzigd door vacuumcleaner op 30-04-2005 14:36 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Ik kijk elke dag bij Device Information naar de Call Duration.
Gisteren stond er rond 1 uur bij outgoing, zoveel heb ik inderdaad gebeld sinds ik mijn MDA heb.
Maar nu komt mijn probleem.

Ik keek net naar Call duration en schrok ik me kapot dat er 21h, 43 min. 57 sec. stond. Zoveel kan ik niet in een avond bellen! Is dit een bug in de telefoon? Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Ik heb T-Mobile klantenservice gebeld en dubbel gecheckt op Mymobile.nl maar daar staat er niks over 21 uur gebeld. :?

Ik wil dit namelijk wel oplossen want ik bel niet zoveel en al helemaal geen 21 uur in 1 dag, en het kan wel een dure grap worden.... HELP! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
vacuumcleaner schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:35:
[...]

Daarna download je dit bestandje om de disconnect button weer terug te krijgen :)
http://larsvdberg.speedlinq.nl

edit/
Het 06nr en ww invullen hoeft niet is mijn ervaring
Zelf gebruik ik: http://pocketmax.net/phoneAlarm.htm
  • Voegt geluidsprofielen toe
  • Snelle bluetooth aan en uit knop
  • Geluidsprofielen
  • En ook een GPRS disconnect knop en connectie tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn bij de telefoonnummers in mijn telefoonboek alle plusjes van de +31 verdwenen, dus telefoonnummers onnuttig.. enige manier om dat snel bij te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:38:
Kan iemand mij helpen? Ik kijk elke dag bij Device Information naar de Call Duration.
Gisteren stond er rond 1 uur bij outgoing, zoveel heb ik inderdaad gebeld sinds ik mijn MDA heb.
Maar nu komt mijn probleem.

Ik keek net naar Call duration en schrok ik me kapot dat er 21h, 43 min. 57 sec. stond. Zoveel kan ik niet in een avond bellen! Is dit een bug in de telefoon? Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Ik heb T-Mobile klantenservice gebeld en dubbel gecheckt op Mymobile.nl maar daar staat er niks over 21 uur gebeld. :?

Ik wil dit namelijk wel oplossen want ik bel niet zoveel en al helemaal geen 21 uur in 1 dag, en het kan wel een dure grap worden.... HELP! :|
Misschien wordt een actieve gprs verbinding ook opgeteld bij de Call Duration.
Ik heb namelijk ook 127 uur 24 min gebeld wat echt niet zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ook kunnen maar ik heb in totaal denk ik een half uurtje ge GPRS't en het stond ook niet op mijn rekening die ik gisteren in de post kreeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een btje zitten klooien met de gprs/mms instellingen, maar nu heb ik onder servers bij mms accounts allemaal wereldbolletjes staan die ik maar niet wegkrijg.. wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:13:
Beste tweakers

Mijn MDA doet het niet meer want wil nu alleen nog in bootloader starten :( heb eigenlijk alles geprobeerd wat er op het van forum.xda-developers.com beschreven staat.

Mijn defect valt overigens buiten de garantie.

Mijn vraag is of iemand een GSM geparatie shop in omgeving amsterdam kent. Heb er wel 1 van enschede via iemand gekregen maar dit is zo vreselijk ver voor me.

Heb overigens al heel google en de gouden gids afgezocht maar kan niks vinden.
Als je je registreert op http://forum.ppc-phones.nl/ dan kan je in downloads het item "Qtek 1.11.00 update" vinden. Als je dit doet heb je een Qtek S100 die werkt. Tenmimste zo ging heet bij mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb een probleem met Pocket Hotmail op mijn mda. Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu kan hij niet meer connecten. Ook kan ik geen instellingen meer wijzigen, en om de een of andere reden kan ik ook niet meer kiezen voor new account, die optie is grijs... iemand een idee? Ik denk trouwens dat dit een heel stom/simpel probleem is, maar ik zie het gewoon niet |:(

Edit: Als ik outlook helemaal afsluit en daarna weer opstart kan ik wel weer in de instellingen komen van pocket hotmail. Alleen krijg ik nog steeds geen emails binnen. Na "logging in" stopt hij, en staat er finished.

edit2: Ok, nu komt hij tot authorizing... nog steeds geen mail

edit3: Opnieuw geinstalleerd, Als ik in Options de connection op The Internet zet ipv. Werk begint hij ook aan synchronizing folders. Daarna nogsteeds geen mail. Ik probeer het nu gewoon via active sync trouwens. Ook kan ik bij het instellen van de Pocket hotmail account bij Service Type en Name niet voor Hotmail kiezen, wel voor PocketHotmail. Dit lijkt mij geen probeem, verouderde beschrijving in de tutorial op de pockethotmail site denk ik.

[ Voor 77% gewijzigd door SaN op 30-04-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, ik heb van de week mijn MDA geupgrade naar de ROM versie 1.11, Maar nu heb ik een probleem :'( .

Ik ontvang nauwelijks nog sms-jes. Als ik een harde reset doe en de boel opnieuw installeer kan ik sms jes ontvangen. Zet ik daarna iets van mijn backup terug met sprite dan wordt dat gevolgd door een soft reset en kan ik geen SMS ontvangen. Hij stuurt ze wel, maar ontvangen ho maar. Met mijn oude telefoontje gaat sturen en ontvangen prima, dus het lijkt aan de MDA te liggen |:(

IK gebruik dus nu mijn sim-kaart in een telefoontje en dat gaat prima, en de MDA als PDA. Erg vervelend.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Misschien weet 1 van jullie toevallig een bluetooth muis die zowel op een qtek s100 als ook op een siemens sx1 werkt (op beiden wil ik tomtom software kunnen draaien)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
alle BT muizen zouden moeten werken denk ik.Bluetooth is universeel. Ik zelf heb de royaltek rbt-1000, die het doet bij de mda compaqt en sx1. BTW tomtom mobile doet het niet op de SX1. Daarvoor heb je route66 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:17
Op GSM.nl staat een actie van deze PocketPC. Hij is dan 17,95 per maand, 2 jaar bij Debitel Vodafone. Ik vraag me dan wel af of je dan ook internetconnectie hebt. Ik ben een beetje een noob op dit gebied, maar is die 17,95 euro alleen voor telefonie of ook voor internet?

Bij Orange heb je dan Orangeworld ofzo, maar goed, kan iemand dit verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WizZie- schreef op zondag 01 mei 2005 @ 12:32:
Op GSM.nl staat een actie van deze PocketPC. Hij is dan 17,95 per maand, 2 jaar bij Debitel Vodafone. Ik vraag me dan wel af of je dan ook internetconnectie hebt. Ik ben een beetje een noob op dit gebied, maar is die 17,95 euro alleen voor telefonie of ook voor internet?

Bij Orange heb je dan Orangeworld ofzo, maar goed, kan iemand dit verduidelijken?
Ik denk dat je dan in het verkeerde draadje post... Het gaat hier om het toestel, en niet om de verschillende abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

iemand die hier weet of ministumbler werkt met de MDA/M500? en of dat ook werkt icm. sandisk WiFi kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die met een compact hun computer op afstand willen beheren kunnen nu ook pcAnywhere gebruiken.
Ik heb er zelf nog geen ervaringen mee.

http://www.symantec.nl/region/nl/product/pca_kenmerken.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
DaFileFather schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:41:
Internetten doe ik via zonnet inbel nummer (wat al in de vorige delen was besproken)
Werkt ook perfect :)
Dus als je nog belminuten aan het eind van de maand overhoudt dan kun je ze hiermee
aardig verbruiken :9 (nummer zonnet = 0367500300 inloggen als guest en wachtwoord = guest
Edit: Laat maar

[ Voor 35% gewijzigd door Matias op 01-05-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
ik ben nu al dagen proberen activesync via bluetooth werkend te krijgen maar dat lukt me echt niet
bia usb gaat alles wel gewoon goed

als ik de bijgeleverde drivers (qtrek bt dongle met widcomm drivers) installeer gaat windowsd eerst zelf zijn eigen bt drivers installeren, als ik die daarna vervang doro de bijgeleverde drivers heb ik een 2tal icons in mn config panel
1 is bt devices (die geen heardware meer kan vinden omdat die een bt radio oid zoekt) en een icon voor config (gemaakt door die widcomm software)
nou wat ik ook instel met die com poorten, niets werkt. heb verschillende guides gelezen met instellen van compoorten in device manager etc.. niets werkt
dus vervolgens heb ik geupdate naar rom 1.11 en nu zou ik com poorten kunnen isntellen, echter als ik new incoming port klik kan ik geen poort kiezen en dus ook vrij moeilijk iets maken. in de help is op de pda niets te vinden
dus heeft iemand ergens een werkende guide met rom1.11 en welke drivers dan ook? :)

edit:
weer alles eraf gehaald, en opnieuw installed
nu met de standaard windows drivers (zoals in redelijk wat guides staat beschreven)
nu geeft ie dus mooi aan dat mn incoming op pda de outgoing is op pc en dat ook visa versa dus dat zou goed moeten zijn
nu nog steeds krijg ik geen verbinding, als ik op pda activesync run, krijg ik de melding port not avilable, ga ik naar bluetooth settings en klik daar op die start knop voor activesyn zegt ie dat ik moet bonden met een device dat dat kan oid, en als ik onderaan bij die bt settings op pda outgoing port aanvink krijg ik ook een dergelijke message

[ Voor 24% gewijzigd door cryptapix op 01-05-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:28:
Hi, ik heb van de week mijn MDA geupgrade naar de ROM versie 1.11, Maar nu heb ik een probleem :'( .

Ik ontvang nauwelijks nog sms-jes. Als ik een harde reset doe en de boel opnieuw installeer kan ik sms jes ontvangen. Zet ik daarna iets van mijn backup terug met sprite dan wordt dat gevolgd door een soft reset en kan ik geen SMS ontvangen. Hij stuurt ze wel, maar ontvangen ho maar. Met mijn oude telefoontje gaat sturen en ontvangen prima, dus het lijkt aan de MDA te liggen |:(

IK gebruik dus nu mijn sim-kaart in een telefoontje en dat gaat prima, en de MDA als PDA. Erg vervelend.

Iemand een idee?
Probeer het eens zonder sprite backup. Als je een volledige backup van Sprite terugzet, dan is de kans groot dat er ook registerwaarden worden veranderd van 1.11 naar hoe ze waren op 1.06. Dat kan voor problemen zorgen. Dus gebruik Sprite niet na een ROM update, maar zet alles weer vanaf de eerste stap weer handmatig terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:29:

De dame die me te woord stond heeft zelf ook een MDA, dat maakte het gesprek een stuk plezieriger. Ik heb meteen even gevraagd naar een Rom Upgrade van T-Mobile zelf. En ja hoor ze zijn er mee bezig ;) . De vooraankondiging is al geweest in een neiuwsbrief. Ze weten nog geen exacte datum, maar we worden op de hoogte gebracht. In ieder geval via hun site en naar wat ik begreep ook de bezitters van een MDA direct.
Misschien iets voor de TS aangezien hier al 1000 vragen over in het topic zijn langsgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,

Ik heb zojuist deze Camera Patch uitgevoerd op mijn MDA. Onder normale licht omstandigheden moet ik zeggen dat de camera het After veel beter doet dan Before! Minder ruis.

Als je em nog niet hebt raad ik em aan.

http://www.rapyemen.org/JAM_Camera_Patch_V1.03.1.0.CAB

De patch heeft werkt pas na een Soft-reset*

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:23:
Jongens,

Ik heb zojuist deze Camera Patch uitgevoerd op mijn MDA. Onder normale licht omstandigheden moet ik zeggen dat de camera het After veel beter doet dan Before! Minder ruis.

Als je em nog niet hebt raad ik em aan.

http://www.rapyemen.org/JAM_Camera_Patch_V1.03.1.0.CAB

De patch heeft werkt pas na een Soft-reset*
Heeft deze patch zin voor elke rom?
Niemand trouwens een oplossing voor mijn PocketHotmail probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 01-05-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een aanvulling op die Camera patch.. ik weet niet of hij werkt bij alle ROMs, ik zit nog op 1.01.

Om de camera NOG beter te maken moet je bij Adjust de volgende settings zetten.
- Contrast = 5
- Brightness = 6
- Saturation = 3
- Hue = 5
- Sharpness = 3

En Night modes gebruiken en dan zijn foto's bij slecht licht nog niet eens zo verschrikkelijk _/-\o_

Kep een paar tests gemaakt en k hoef me nu minder te schamen voor mijn 1.3 MP cameraatje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:28:

Iemand een idee?
Dus dat was bij mij ook het geval. |:( |:( .Als je een sms kreeg dan ging het licht wel branden maar kwam verder geen bericht te staan. Ik sta op het punt om die compact van 4 hoog naar beneden te gooien. :9 . Nooit meer een restore doen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Weet iemand waarom je na 2 uur bellen opeens wordt afgekapt zomaar ...
dat is me al 2 keer gebeurd sinds ik meer dan 2 uur aan de telefoon achter
elkaar heb gezeten ... :( ... :O

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi

weet iemand mischien waarom ik maar een keer kan connecten met orange world/ inet-acces?

ik kan 1 keer verbinding maken, als dan de verb. verbroken word kan hij niet meer connecten tot ik soft reset.

iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

DaFileFather schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:18:
Weet iemand waarom je na 2 uur bellen opeens wordt afgekapt zomaar ...
dat is me al 2 keer gebeurd sinds ik meer dan 2 uur aan de telefoon achter
elkaar heb gezeten ... :( ... :O
misschien een beveiligings instelling?

wtf 2 uur??? (zoveel praat ik nog niet eens in 2 maanden door de telefoon!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Josha schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:47:
[...]

Dus dat was bij mij ook het geval. |:( |:( .Als je een sms kreeg dan ging het licht wel branden maar kwam verder geen bericht te staan. Ik sta op het punt om die compact van 4 hoog naar beneden te gooien. :9 . Nooit meer een restore doen dus
Zeg het even als je dat doet, dan vang ik hem op :P

* Bierkameel zoekt een MDA compact, ik heb al 15 mensen gemaild op speurders en marktplaats en niemand reageerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

neem er gewoon 1 met een abbo dan!
of bij orangeshop kan je hem voor 90 halen ipv 140 in de shop :( (met een 1 jarig contract)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:46:
[...]

* Bierkameel zoekt een MDA compact, ik heb al 15 mensen gemaild op speurders en marktplaats en niemand reageerd :/
Alles is tekoop natuurlijk. In welke prijsklasse zit je zelf te denken. Ik ben aan het overwegen om de mijne te verkopen, maar weet het nog niet zeker. Hij is ongeveer 1 maand oud. Met T-mobile lock, maar daar zijn ook oplossingen voor.
Verder rom 1.11 en een zee aan software.
Alles is nog in werkelijke nieuwstaat, met doos, boekjes, headset etc.

Laat me maar even weten op pcfreaks at hotm dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Kheb net een nieuw T-mobile abbo dus dat word een beetje duur dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:56:
neem er gewoon 1 met een abbo dan!
of bij orangeshop kan je hem voor 90 halen ipv 140 in de shop :( (met een 1 jarig contract)
I am gonna get this device, and yes ofcourse for this beautiful price >:) :9

het is hier geen (ver)koop forum heh

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 02-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Bierkameel schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:46:
[...]

Ik heb 1,5 maanden geleden via een aanbod op speuders mijn MDA gekocht.
Het kan dus wel :)

Moest er alleen even 4 uur voor reizen :p , maar met OV-jaarkaart gaat dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

adewidt schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:16:
[...]

Ik heb 1,5 maanden geleden via een aanbod op speuders mijn MDA gekocht.
Het kan dus wel :)

Moest er alleen even 4 uur voor reizen :p , maar met OV-jaarkaart gaat dat wel.
en op de terugweg zeker MDA-compacten heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Linkjes (misschien voor de SP?)

Op deze link hebben ze nieuwe batterijen getest voor de MDA/M500/imate/s100
http://www.howardforums.c...0&perpage=15&pagenumber=1

Review Orange M500 door smartphone-club (voegt niet echt wat toe, want natuurlijk is de MDA precies hetzelfde, maar voor de mensen die het perse willen lezen zoals CLB ;) go ahead ;) )
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:02:
Review Orange M500 door smartphone-club (voegt niet echt wat toe, want natuurlijk is de MDA precies hetzelfde, maar voor de mensen die het perse willen lezen zoals CLB ;) go ahead ;) )
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3947
Haha jaja :) Ik zat gisteren ook wat te googlen en toen kwam ik 'm ook al tegen. Chill. Dankje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

hehe no problem! wanneer ga je hem nou is halen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:43:
hi

weet iemand mischien waarom ik maar een keer kan connecten met orange world/ inet-acces?

ik kan 1 keer verbinding maken, als dan de verb. verbroken word kan hij niet meer connecten tot ik soft reset.

iemand sugesties?
Ik had pcies hetzelfde probleem, ik heb mijn M500 toen geupdate naar v1.11 en heb het sinds die tijd nog maar 1x gehad.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:12:
hehe no problem! wanneer ga je hem nou is halen!?
vanaf 24 mei mag ik m'n abbo verlengen, maar dan zit ik in m'n examentijd, Dus het wordt de 30e van mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ik mag mijn abbo verlengen vanaf 3 juni... dus dan ga ik hem halen bij de orange shop...
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.