ik ben nu al dagen proberen activesync via bluetooth werkend te krijgen maar dat lukt me echt niet
bia usb gaat alles wel gewoon goed
als ik de bijgeleverde drivers (qtrek bt dongle met widcomm drivers) installeer gaat windowsd eerst zelf zijn eigen bt drivers installeren, als ik die daarna vervang doro de bijgeleverde drivers heb ik een 2tal icons in mn config panel
1 is bt devices (die geen heardware meer kan vinden omdat die een bt radio oid zoekt) en een icon voor config (gemaakt door die widcomm software)
nou wat ik ook instel met die com poorten, niets werkt. heb verschillende guides gelezen met instellen van compoorten in device manager etc.. niets werkt
dus vervolgens heb ik geupdate naar rom 1.11 en nu zou ik com poorten kunnen isntellen, echter als ik new incoming port klik kan ik geen poort kiezen en dus ook vrij moeilijk iets maken. in de help is op de pda niets te vinden
dus heeft iemand ergens een werkende guide met rom1.11 en welke drivers dan ook?
edit:
weer alles eraf gehaald, en opnieuw installed
nu met de standaard windows drivers (zoals in redelijk wat guides staat beschreven)
nu geeft ie dus mooi aan dat mn incoming op pda de outgoing is op pc en dat ook visa versa dus dat zou goed moeten zijn
nu nog steeds krijg ik geen verbinding, als ik op pda activesync run, krijg ik de melding port not avilable, ga ik naar bluetooth settings en klik daar op die start knop voor activesyn zegt ie dat ik moet bonden met een device dat dat kan oid, en als ik onderaan bij die bt settings op pda outgoing port aanvink krijg ik ook een dergelijke message
[
Voor 24% gewijzigd door
cryptapix op 01-05-2005 17:00
]