Mensen mensen, help me out
Ik zit diep te twijfelen of ik een qtek s100 zal kopen aangezien ik helemaal verlied ben op dit ding. Maar ik heb zo nu en dan een paar dingen gelezen, en heb dus nog een paar vraagjes en wil graag jullie ervaringen horen..
- Het schijnt dat de geluidskwaliteit minder goed is dan normale telefoons, maar hoe minder is dit? Iets om je dood aan te ergeren of valt dit wel mee? Het is toch wel redelijk belangrijk.
- Klopt het ook dat je GEEN mp3's als ringtone kan instellen? En alleen wav en midi? In dat geval zou een mp3 naar wav converter toch helpen, of bekijk ik het te simpel?
- Hoe werkt het bellen en smsen? Heeft iemand hier pics van? Ik weet hoe een pda werkt maar niet hoe het bellen en smsen eruit ziet, ben ik toch wel benieuwd naar aangezien ik dat het meeste zal gebruiken denk ik.
- Zijn er nog meer kleine minpuntjes, want dan zou ik die graag te weten willen komen..
Ik ben nu in bezit van een SE K700i, maar dit is mijn derde al en ben het nu een beetje beu. Mijn visie tov k700i, als er iets mee is, kan ik het zelf oplossen ipv telkens weer op te sturen en al die meuk.
Vertel me jullie verhaal of anders stuur me een pm ofzo, wil zo veel mogelijk te weten komen over dit ding