Ik probeer meer ruimte te maken om programma's te installeren, dus via start-settings-system-Memory de slider naar links. Als ik dan op OK druk, en bij Remove Programs kijk hoeveel ruimte er nog vrij is, is er niks veranderd. Als ik weer bij Memory kijk, staat de instelling weer op z'n standaard... Iemand een idee hoe ik die slider toch nog kan verplaatsen, en dat m'n MDA de instelling onthoudt?
Verwijderd
mijne is ook al geupgrade maar dat probleem is gebleven, welke instellingen heb jij gebruikt? ik heb gewoon dat cab-je van orange geinst.vacuumcleaner schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:17:
[...]
Ik had pcies hetzelfde probleem, ik heb mijn M500 toen geupdate naar v1.11 en heb het sinds die tijd nog maar 1x gehad.
thnx
Verwijderd
ik heb zojuist de standaard oordopjes los gesoldeerd en er sony-Groove oordopjes aangebakken 
geluidskwaliteit is met 300% gestegen! een aanrader voor iedereen die kan solderen en een set goeie doppen heeft,
je zou ook een verloop van 2,5mm naar 3,5mm kunnen gebruiken maar dan heb je geen mic meer.
geluidskwaliteit is met 300% gestegen! een aanrader voor iedereen die kan solderen en een set goeie doppen heeft,
je zou ook een verloop van 2,5mm naar 3,5mm kunnen gebruiken maar dan heb je geen mic meer.
Verwijderd
Heb ff een vraagje, wellicht kunnen jullie mij helpen!
Dit weekend heb ik mijn MDA van 1.6 naar 1.11 geupgrade. Alles is goed gegaan, alleen 1 ding is niet het zelfde geworden als met 1.6.
Het gaat om Microsoft Voice Command. Voorheen als er dan iemand mij belde met zijn/haar nummer gemeld, dan hoor ik zo'n stemmetje met " Call from NAAM " samen met mijn beltoon. Maar nu in 1.11 krijgik dat niet meer en als ik de voicecommand gebruik dan zit er meer vertragingen in tussen BLEEP(het geluidje als ik voice command aanzet) en het moment dat ik iets kan zeggen.
Weet iemand hier een oplossing voor of is er ook iemand die dit herkent??? Alvast bedankt!
Dit weekend heb ik mijn MDA van 1.6 naar 1.11 geupgrade. Alles is goed gegaan, alleen 1 ding is niet het zelfde geworden als met 1.6.
Het gaat om Microsoft Voice Command. Voorheen als er dan iemand mij belde met zijn/haar nummer gemeld, dan hoor ik zo'n stemmetje met " Call from NAAM " samen met mijn beltoon. Maar nu in 1.11 krijgik dat niet meer en als ik de voicecommand gebruik dan zit er meer vertragingen in tussen BLEEP(het geluidje als ik voice command aanzet) en het moment dat ik iets kan zeggen.
Weet iemand hier een oplossing voor of is er ook iemand die dit herkent??? Alvast bedankt!
Ik heb hetzelfde probleem, met de standaard t-mobile firmware (1.0) geen problemen, met 1.11 wel.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:14:
[...]
mijne is ook al geupgrade maar dat probleem is gebleven, welke instellingen heb jij gebruikt? ik heb gewoon dat cab-je van orange geinst.
thnx
Door de GPRS class te veranderen kan ik wel weer de verbinding opstarten, maar fijn is het niet.
Verwijderd
ik doe, een soft reset of ik zet hem ff in flight mode en dan weer normaal, maw je moet je opnw aanmelden op het netwerk en je pin invoerenadewidt schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:56:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, met de standaard t-mobile firmware (1.0) geen problemen, met 1.11 wel.
Door de GPRS class te veranderen kan ik wel weer de verbinding opstarten, maar fijn is het niet.
ook heb ik het volgende probleem en wil graag weten hoe anderen dit opgelost hebben
als ik gebeld wordt door een bekend nummer dan word meestal het photo id niet getoond, soms word zelfs de naam niet eens gekoppeld? ik heb al geprobeerd door de nummers met +316... te laten beginnen of alleen 06... en dat maakte niets uit alleen veel werk.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:09:
Nog even een aanvulling op die Camera patch.. ik weet niet of hij werkt bij alle ROMs, ik zit nog op 1.01.
Om de camera NOG beter te maken moet je bij Adjust de volgende settings zetten.
- Contrast = 5
- Brightness = 6
- Saturation = 3
- Hue = 5
- Sharpness = 3
En Night modes gebruiken en dan zijn foto's bij slecht licht nog niet eens zo verschrikkelijk![]()
Kep een paar tests gemaakt en k hoef me nu minder te schamen voor mijn 1.3 MP cameraatje
Die waarden moeten in de startpost komen
Ik alles handmatig, het cabje werkte niet bij mijVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:14:
[...]
mijne is ook al geupgrade maar dat probleem is gebleven, welke instellingen heb jij gebruikt? ik heb gewoon dat cab-je van orange geinst.
thnx
Plaats je photo op je standaard geheugen ipv staragecard, dat werkt bij mij welals ik gebeld wordt door een bekend nummer dan word meestal het photo id niet getoond, soms word zelfs de naam niet eens gekoppeld? ik heb al geprobeerd door de nummers met +316... te laten beginnen of alleen 06... en dat maakte niets uit alleen veel werk.
[ Voor 38% gewijzigd door vacuumcleaner op 02-05-2005 22:18 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Hoi,
als ik mijn oordopjes gebruik als handsfree, dan hoor ik de mensen met wie ik bel altijd klagen dat ze mij horen alsof ik op een afstand onder de douche sta. Ik heb ook al oordopjes van mijn Motorola V600 gebruikt, maar daar doet ie ook hetzelfde mee.
Waar kan dit aan liggen, is er een instelling ofzo voor in de tel of is dit een standaard probleem van de S100 of is misschien de aansluiting op het toestel niet goed?
Bedankt
als ik mijn oordopjes gebruik als handsfree, dan hoor ik de mensen met wie ik bel altijd klagen dat ze mij horen alsof ik op een afstand onder de douche sta. Ik heb ook al oordopjes van mijn Motorola V600 gebruikt, maar daar doet ie ook hetzelfde mee.
Waar kan dit aan liggen, is er een instelling ofzo voor in de tel of is dit een standaard probleem van de S100 of is misschien de aansluiting op het toestel niet goed?
Bedankt
Dit is eindelijk het progie wat ik zoek!Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:53:
Voor de mensen die met een compact hun computer op afstand willen beheren kunnen nu ook pcAnywhere gebruiken.
Ik heb er zelf nog geen ervaringen mee.
http://www.symantec.nl/region/nl/product/pca_kenmerken.html
Alles perfect te besturen vanaf de MDA
Lekker surfen met een redelijke snelheid, zelfs film kijken in dia modus
Gewoon lekker alles kunnen regelen terwijl ik buiten lekker in het zonnetje lig te bakken.
Werkt perfect met bluetooth.
Velen malen beter dan de alternatieve MDA progies zoals pocket messenger, pocket ie, pocket mail etc etc.
Gewoon instaleren op pc en mda en alles draait zonder enige problemen.
Thanx voor de tip leon-t
Typ dit nu trouwens vanaf mijn mda
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-05-2005 22:35 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Hier heb je enkele voorbeeldpics die de mda voor me maakte
http://spaces.msn.com/mem...U0OiusQ!241&_c=PhotoAlbum
Greetz
Greetz
Ik heb nu dit aanstaan in ActiveSync (zie screen), echter als ik een file kopieer van ca. 70 MB dan is hij hier ruim een kwartier mee zoet. Nu scheelt het flink als ik dit uitschakel, maar mijn vraag is: die waarschuwing die daar staat, klopt die?
Ik bedoel, wat is jullie ervaring met programma's of files die niet meer werken doordat je dat converten niet meer gebruikt?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Ik heb de qtek s100 gewoon "kaal" gekocht, zonder abonnement dus.
Na verbinding te hebben gemaakt met gprs krijg ik geen disconnect knopje te zien, hoe kan ik dit oplossen? kan ik gewoon die patch voor orange erop zetten? ook als ik dus geen orange gebruik?
Na verbinding te hebben gemaakt met gprs krijg ik geen disconnect knopje te zien, hoe kan ik dit oplossen? kan ik gewoon die patch voor orange erop zetten? ook als ik dus geen orange gebruik?
Volgens mij is die patch inderdaad alleen voor de disconnect knop, en staat 'ie los van het hele Orange gebeuren. Maar pin me er niet op vast, heb het zelf nog niet gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:00:
Ik heb de qtek s100 gewoon "kaal" gekocht, zonder abonnement dus.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Jesus... Je had ons wel even kunnen waarschuwen voor de foto'sVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:40:
Hier heb je enkele voorbeeldpics die de mda voor me maakte
Greetz
Edit: Net zelf even getest. (dezelfde foto's gemaakt met verschillende instellingen). Ik heb het nu over foto's in niet al te best licht in een kamer. Ik heb ook die patch niet gebruikt, alleen de instellingen.
Je ziet meer op de foto's, Wel zijn de foto's minder scherp (je gaat dan ook van 10 naar 3) Ik weet niet of dit wel gunstig is voor foto's in daglicht, die ik overigens altijd wel "ok" vond. Maar het is inderdaad een verbetering, grotendeels omdat je nu gewoon wel iets ziet op de foto, het lijkt wel alsof er iets meer licht bij komt.
Welke rom heb jij eigelijk Screwiss?
[ Voor 40% gewijzigd door SaN op 03-05-2005 02:13 ]
Hoe werkt het eigenlijk qua internetten op zo'n ding? Als je dan een abonnement hebt, betaal je dan GPRS kosten of moet je daarvoor een speciaal abonnement afsluiten, zoals bijv. Orange World? Of is dat weer wat anders?
* vacuumcleaner schopt WizZie naar het [rml][ GPRS] Orange World[/rml] topicWizZie- schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 07:46:
Hoe werkt het eigenlijk qua internetten op zo'n ding? Als je dan een abonnement hebt, betaal je dan GPRS kosten of moet je daarvoor een speciaal abonnement afsluiten, zoals bijv. Orange World? Of is dat weer wat anders?
[ Voor 3% gewijzigd door vacuumcleaner op 03-05-2005 10:18 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Je kan op 2 manieren internetten, via een analoge inbelverbinding of via GPRS.WizZie- schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 07:46:
Verwijderd
Ik heb het opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Josha schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:47:
[...]
Dus dat was bij mij ook het geval.![]()
.Als je een sms kreeg dan ging het licht wel branden maar kwam verder geen bericht te staan. Ik sta op het punt om die compact van 4 hoog naar beneden te gooien.
. Nooit meer een restore doen dus
Het is een bug in Sprite, bij mij versie 2.14.
Als je versie 3.14 gebruikt, kun je uit oudere backups ook delen terug zetten in de advanced mode en dan gaat het wel goed
Verwijderd
Bierkameel meel mij maar ik heb er 1 liggen en gebruik hem niet. debeste@tiscali.nl
Bierkameel schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:46:
[...]
Zeg het even als je dat doet, dan vang ik hem op
* Bierkameel zoekt een MDA compact, ik heb al 15 mensen gemaild op speurders en marktplaats en niemand reageerd
leuk linkje (misschien voor de SP?);
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=18701

kan je als je op de bel knop drukt, het operator logo zien!
hier zijn de verschillende logo's ; http://www.banik.info/fotos/index.php?r=i/Carriers
Gewoon het logo renamen naar carrierlogo en dan in de windowsmap gooien, bij mij werkte het gewoon na een softreset!
Tenzij je het lelijk vind maar ik vind het mooier dan dat er gewoon Orange, Vodafone, T-mobile, Telfort of KPN staat.
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=18701

kan je als je op de bel knop drukt, het operator logo zien!
hier zijn de verschillende logo's ; http://www.banik.info/fotos/index.php?r=i/Carriers
Gewoon het logo renamen naar carrierlogo en dan in de windowsmap gooien, bij mij werkte het gewoon na een softreset!
Tenzij je het lelijk vind maar ik vind het mooier dan dat er gewoon Orange, Vodafone, T-mobile, Telfort of KPN staat.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Cool! 'k Heb nu T-Ivobile staan
Voor mensen die ook Ivo heten en T-mobile hebben:

Ik kan het ook wel even met andere namen doen, als iemand dat wil..

Ik kan het ook wel even met andere namen doen, als iemand dat wil..
[ Voor 16% gewijzigd door Ivo NL op 03-05-2005 13:14 ]
Android fanboy
Wil je ook met ons delen hoe je dat hebt gedaan (zo goed)

edit; Er staat trouwens Tvobile
[ Voor 24% gewijzigd door Underworld op 03-05-2005 14:29 ]
Nu maar hopen dat ik hem niet van de pc heb gegooidVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:35:
[...]
Ik heb het opgelost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is een bug in Sprite, bij mij versie 2.14.
Als je versie 3.14 gebruikt, kun je uit oudere backups ook delen terug zetten in de advanced mode en dan gaat het wel goed
Waar staat Tvobile dan? Er staat T-Ivobile !Underworld schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:28:
Wil je ook met ons delen hoe je dat hebt gedaan (zo goed)![]()
Hoe ik dat heb gedaan? Gewoon beetje aangepast met Photoshop.
Android fanboy
Ik heb het ook uitgezet en kan gewoon alles lezen (wat ik heb getest dan he). Voor film bestanden/muziek maakt het niets uit of je het nu wel of niet converteert. Tenminste dat is mijn ervaring er meeBeQuietAndDrive schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:00:
Ik heb nu dit aanstaan in ActiveSync (zie screen), echter als ik een file kopieer van ca. 70 MB dan is hij hier ruim een kwartier mee zoet. Nu scheelt het flink als ik dit uitschakel, maar mijn vraag is: die waarschuwing die daar staat, klopt die?Ik bedoel, wat is jullie ervaring met programma's of files die niet meer werken doordat je dat converten niet meer gebruikt?
[afbeelding]
Bij de tutorial over de bluetooth in de startpost staat er dat je je com moet instellen op 4 en 5, maar hoe kan je dat instellen bij de standaard windows bluetooth software van SP2? Want bij mij doet ie 8 en 9 standaard, je kan nergens instellen dat het 4 en 5 moet zijn..(zover ik weet)
Verwijderd
het maakt niet uit welke compoort je instelt als je maar aan 2 kanten dezelfde gebruikt, dus als bv incomming com8 is zet je active sync ook op com8Murw schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:00:
Bij de tutorial over de bluetooth in de startpost staat er dat je je com moet instellen op 4 en 5, maar hoe kan je dat instellen bij de standaard windows bluetooth software van SP2? Want bij mij doet ie 8 en 9 standaard, je kan nergens instellen dat het 4 en 5 moet zijn..(zover ik weet)
en anders zorgen dat je widcomm drivers kan bemachtigen. (ik heb de mijne van logitech gedownload, bij bluetooth cordless desktop) mail mij ff als je de complete uitleg wil.
--willumpie@gmail.com--
ik heb inderdaad die drivers ook gewoon legaal net van logitech afgegaald (Thnx voor de tip!)Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:50:
[...]
het maakt niet uit welke compoort je instelt als je maar aan 2 kanten dezelfde gebruikt, dus als bv incomming com8 is zet je active sync ook op com8
en anders zorgen dat je widcomm drivers kan bemachtigen. (ik heb de mijne van logitech gedownload, bij bluetooth cordless desktop) mail mij ff als je de complete uitleg wil.
--willumpie@gmail.com--
maare, als ik dat bestand nu installeer krijg ik dan niet allerlij toetsenborden crap op m'n pc staan?
of kan ik dat later modifyen en er gewoon weer aftiefen?
Verwijderd
je moet dus alleen de inhoud van het widcomm mapje installeren, niet de hele setpoint want dan krijg je wel allerlei crap.
Verwijderd
mischien een beetje offtopic maar wel een probleem waar veel xp-sp2-users mee zitten.
ik heb de m$ bt stack verwijderd op de volgende manier:
(ik had/heb een sitecom class 1 BT stick)
- download eerst de widcom drivers
- www.logitech.com - support
- download een setpoint voor een BT set
- pak deze uit
- er staat een mapje in waar de widcom drivers instaan, kopieer deze naar een makkelijk te vinden plaats (mapje op desktop ofzo)
- ga naar apparaat beheer (windowstoets+pauze/break)
- bij BT staan 2 devices,
- klik op generic... en update de drivers
- verwijs hierbij naar de map met de widcom drivers
- als het goed is verdwijnt nu het andere device automatisch
- doe dit voor elke usb poort (helaas snapt windows het anders niet)
- installeer nu vanuit het widcom mapje de software.
- als het goed is komt daarna het widcom stack icoon onder in te staan.
het is al een tijdje geleden dat ik dit gedaan heb, maar volgens mij was het zo.
kort gezegd, de windows drivers vervangen door widcom's en daarna de widcomm software installeeren.
bij mij is het een .exe bestand, ik moet echt de boel instaleren, ik heb ook al gekeken met de amerikaanse versie, maar die is precies hetzelfdeer staat een mapje in waar de widcom drivers instaan, kopieer deze naar een makkelijk te vinden plaats (mapje op desktop ofzo)
[ Voor 3% gewijzigd door Underworld op 03-05-2005 17:51 ]
Verwijderd
1.06sander-sp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 02:00:
[...]
Jesus... Je had ons wel even kunnen waarschuwen voor de foto's![]()
De kwaliteit is inderdaad wel goed. Je zou eigenlijk even een paar foto's in de zelfde omstandigheden moeten maken met de oude instellingen om het verschil goed te kunnen zien.
Edit: Net zelf even getest. (dezelfde foto's gemaakt met verschillende instellingen). Ik heb het nu over foto's in niet al te best licht in een kamer. Ik heb ook die patch niet gebruikt, alleen de instellingen.
Je ziet meer op de foto's, Wel zijn de foto's minder scherp (je gaat dan ook van 10 naar 3) Ik weet niet of dit wel gunstig is voor foto's in daglicht, die ik overigens altijd wel "ok" vond. Maar het is inderdaad een verbetering, grotendeels omdat je nu gewoon wel iets ziet op de foto, het lijkt wel alsof er iets meer licht bij komt.
Welke rom heb jij eigelijk Screwiss?
Verwijderd
ik download hem ook ff opnw dan kijk ik ff wat er in zit.Underworld schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:51:
[...]
bij mij is het een .exe bestand, ik moet echt de boel instaleren, ik heb ook al gekeken met de amerikaanse versie, maar die is precies hetzelfde
edit --- ze hebben het veranderd, gebruik dan de drivers die bij je bt stick zaten.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 18:14 ]
Ik heb net zitten proberen met de wizzard, maar ik krijg het niet voor elkaar. Zou je zo vriendelijk willen zijn een tutorial te schrijven. Alvast bedankt.justifire schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:33:
[...]
Dit is eindelijk het progie wat ik zoek!
Gewoon lekker alles kunnen regelen terwijl ik buiten lekker in het zonnetje lig te bakken.
Velen malen beter dan de alternatieve MDA progies zoals pocket messenger, pocket ie, pocket mail etc etc.
Thanx voor de tip leon-t
*KICK*....HELP ME PLEASEo0sYkOo0o schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:17:
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom.
Setup pc: WinXP prof SP2, ActiveSync 4.
Setup MDA: update 1.11
Gisteren probeerde ik Sprite Backup Premium Edition te installeren maar het lukt me niet (ik heb dit trouwens ook met sommige andere programma's). De setup van Sprite verloopt goed en vervolgens verschijnt er een Add/remove venster. Als ik me niet vergis, zou hier Sprite oid tussen moeten staan en aangevinkt. Maar dat staat er dus niet tussen, met als gevolg dat ie Sprite wel op je pc heeft geïnstalleerd maar niet op de MDA.
Ik heb al zitten zoeken @FAQ van Sprite, maar de oplossingen die zij aanbieden werken niet:
* map hernoemen oid: http://spritesoftware.crm...83&back=browse.aspx%23p17
* WinXP SP2 firewall: http://spritesoftware.crm...82&back=browse.aspx%23p17
Ik heb het nu ook met games
Neem je hiermee je computerscherm zeg maar over op je pda, zodat je gewoon jezelfde desktop enzo ziet? Zodoende kun je dus echt alllllllllllllllles op je computer zien / afspelen!?? Of zit ik verkeerd?Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:53:
Voor de mensen die met een compact hun computer op afstand willen beheren kunnen nu ook pcAnywhere gebruiken.
Ik heb er zelf nog geen ervaringen mee.
http://www.symantec.nl/region/nl/product/pca_kenmerken.html
EDIT: Hmmm 299 euro
EDIT II: Ik zat net nog 1 tel op nieuwemobiel.nl en wilde ff de mda-compact en SPV M500 naast elkaar zien. Je ziet dan automatisch ook de verschillen en dit viel me op:
Geheugen
MDA-COMPACT
Dynamisch geheugen
Grootte: 128 MB (gedeeld met RAM)
Grootte ROM: 64 MB
SPV M500
Dynamisch geheugen
Grootte: 64 MB (gedeeld met RAM)
Grootte ROM: 64 MB
Dit is toch bij beide toestellen 64 MB

(dus typfoutje op nieuwemobiel?)
[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 03-05-2005 19:33 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik heb de camera update ook gedaan en een paar before / after foto's

after:

de patch
de belichting blijft lastig...

after:

de patch
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 20:11 ]
Mwah valt wel mee toch. Op foto 2 (na de patch) is er misschien wel iets teveel licht, maar je ziet veel meer kleuren en details. En dat vele licht kun je wel wegwerken met fotoshop. Beter dan die eerste foto (voor de patch) te gaan 'updaten' met fotoshop. Dat lukt van z'n leven lang nietVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:09:
[afbeelding]
after:
[afbeelding]
de patch
Waarom zit er eigenlijk een MINI SD kaartje bij? Is dat goedkoper ofzo?
En dat kaartje moet in appart houdertje waardoor hij wel in de MDA-compact/ SPV M500 past? Lijkt me maar onhandig
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 03-05-2005 21:11 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb je nu alleen de update gedaan, of ook de instellingen veranderd? Welke rom heb je?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:09:
[afbeelding]
after:
[afbeelding]
de patch
ja dat vraag ik me nu dus ook af!?
Als iemand de goede widcomdrivers nog heeft dan wil ik ze wel hosten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:32:
mischien een beetje offtopic maar wel een probleem waar veel xp-sp2-users mee zitten.
[...]
Ben wel geinteresseerd in een paar foto's. Ik zoek iets dergelijks voor mijn M500. Hoe sluit deze aan aan de achterkant? Dit i.v.m. het rubbertje op de M500. Ook enig idee wat met dat "aktieve" bedoeld wordt?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:22:
[...]
Ik denk dat AHC-RS100 een interne code is voor digitalsonline. Ik heb zo'n houder voor m'n MDAIII.
<KNIP>
Indien gewenst wil ik wel effe een foto maken en plaatsen.
PSN: Marselaar
Ik heb ze nog wel, zeg maar waar ze heen moetenMex schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:35:
[...]
Als iemand de goede widcomdrivers nog heeft dan wil ik ze wel hosten.
Verwijderd
Zo te zien doen de patch en de instellingen ook bij jullie goed. Ik heb gehoord dat met 1.06 het meer effect heeft omdat in 1.06 ook camera verbeteringen oid zitten, ik zit te denken om mijn MDA ook te flashen. Maar aan de andere kant neem ik het risico liever niet.
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal verbeterd met 1.06? (en wat niet)
alvast bedankt
De verbeteringen zijn al vaak vermeld, en er is tegenwoordig al weer een nieuwe romupdate uit (1.11) Tot nu toe heb ik niet gehoord dat het updaten fout is gegaan bij iemand. Wel dat het niet in 1 keer lukt, maar het gaat altijd goed. Het enige waar je op moet letten is dat je niet de griekse rom download, want dan gaat het wel echt fout.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:02:
Zo te zien doen de patch en de instellingen ook bij jullie goed. Ik heb gehoord dat met 1.06 het meer effect heeft omdat in 1.06 ook camera verbeteringen oid zitten, ik zit te denken om mijn MDA ook te flashen. Maar aan de andere kant neem ik het risico liever niet.
alvast bedankt
ik vroeg het in dit topic ook al; ( http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=354.0 ) ,...hmm zeker over het hoofd gezien, doe maar via gmail kan dat ook?sander-sp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:54:
[...]
Ik heb ze nog wel, zeg maar waar ze heen moeten
Je loopt achter, 1.06 is zooooo maart 2005, 1.11 is de meest recenteVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 23:02:
alvast bedankt
Is het al meer voorgekomen dat iemand z'n MDA bleef hangen? Ik heb het nou soms, dan krijg ik een wit scherm met de bovenste balk, licht doet het niet en verder doet ie ook niks..
met ROM 1.01 had ie het, nu met updated 1.11 ook
Nu al derde keer gereset in een uur.
met ROM 1.01 had ie het, nu met updated 1.11 ook

one more thing...
Voor de mensen die af en toe nog wel is ies lezen, HIER staan een aantal gratis ebooks, en er zitten best beroemde/goede titels tussen. Alleen even aanmelden.
Warcraft 2 !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb war2 gevonden voor pocket pc werkt redelijk. Aangezien ie gratis is :D:D
zoek ff bij google op wargus.rar
En je vind em zo en wat eventuele bugs
MZLS
BURNER
Ik heb war2 gevonden voor pocket pc werkt redelijk. Aangezien ie gratis is :D:D
zoek ff bij google op wargus.rar
En je vind em zo en wat eventuele bugs
MZLS
BURNER
Heb, nadat nog geen 24 uur geleden mijn C500 gestolen is, vandaag een M500 gehaald. Even wennen, weer zeer uitgebreider dan mijn C500. Ben nu alles een beetje aan het configureren, en vooral aan het wennen.
Momenteel ben ik zoekende naar de taskmanager, en de optie waar ik de kleur van de fonts op de desktop en in de menu's kan aanpassen. En zo zal dat de komende tijd wel doorgaan
Voorlopig; Leuk ding, bediening erg wennen.
Momenteel ben ik zoekende naar de taskmanager, en de optie waar ik de kleur van de fonts op de desktop en in de menu's kan aanpassen. En zo zal dat de komende tijd wel doorgaan
Nadat ik de update heb uitgevoerd krijg ik steeds de melding dat ik geen gprs verbinding kan maken. Hij geeft aan "modem disconected'" het gekke is het heeft 1 dag gewerkt ook softreset no go... als jullie 't ook niet weten dan maar hardreset WEER : ) maar hopelijk weten jullie het wel. thnx alvast
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
rob@ppc-phones.nl aubsander-sp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:54:
[...]
Ik heb ze nog wel, zeg maar waar ze heen moeten
Mijn scherm is ook niet helemaal vlak (M500). Eigenlijk valt het helemaal niet op, tenzij je van de zijkant kijkt en er iets in gespiegeld wordt. Lijkt me geen probleem. Ben je daarvoor al 2x teruggeweest?sander-sp schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:39:
[...]
Ik heb dat ook al is gezegd, en ik heb er verder weinig comentaar op gehad, dus het zal wel normaal zijn, of ik heb 2x pech gehad (dit is al mijn 2e mda)
PSN: Marselaar
Verwijderd
ik had de waarden al veranderd op de oude versie maar deze zijn terug gezet door de nwe pats, ik heb rom 1.11 op een m500sander-sp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Heb je nu alleen de update gedaan, of ook de instellingen veranderd? Welke rom heb je?
Volgens mij hebben redelijk wat mensen 1.11 nu draaiend op de M500 / MDA Compact. Zijn de problemen nu ineens opgelost? De sms-jes die niet meer aankomen bijvoorbeeld?
-edit- ik heb hier het bestand Widcomm_BTW 4.0.1.700.rar nog liggen, 30 MB groot. Wordt dit bedoeld met de Widcomm drivers? Dan wil ik ze wel e-mailen... -edit-
offtopic:
Morgen heb ik er ook een!
Vraag is of ik beter meteen kan updaten en dan alles installen, of eerst pielen en dan updaten en alles weer terugzetten...
Morgen heb ik er ook een!
-edit- ik heb hier het bestand Widcomm_BTW 4.0.1.700.rar nog liggen, 30 MB groot. Wordt dit bedoeld met de Widcomm drivers? Dan wil ik ze wel e-mailen... -edit-
[ Voor 20% gewijzigd door B-Force op 04-05-2005 12:57 ]
Verwijderd
Je zit helemaal goed!CLB schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:10:
[...]
Neem je hiermee je computerscherm zeg maar over op je pda, zodat je gewoon jezelfde desktop enzo ziet? Zodoende kun je dus echt alllllllllllllllles op je computer zien / afspelen!?? Of zit ik verkeerd?
EDIT: Hmmm 299 euro
tja 299,-
Mail mij anders even: leon@art-fx.nl
Waarom werkt www.my-mda-compact.info nie meer???
Hoe heb je dat werkend gekregen dan? Krijg hem niet aan de praat ...justifire schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:33:
[...]
Dit is eindelijk het progie wat ik zoek!
Thanx voor de tip leon-t

DFF®
Hier draait 1.11 veel stabieler (ook na update van 1.01).miekd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:25:
Is het al meer voorgekomen dat iemand z'n MDA bleef hangen? Ik heb het nou soms, dan krijg ik een wit scherm met de bovenste balk, licht doet het niet en verder doet ie ook niks..
met ROM 1.01 had ie het, nu met updated 1.11 ookNu al derde keer gereset in een uur.
Vroeger had ik iedere dag wel een softreset, nu 1 keer in de 3 dagen om geheugen vrij te maken.
Misschien heb je een programma dat niet lekker werkt op de MDA?
Verwijderd
Heb je firewall uitstaan etc.DaFileFather schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:38:
[...]
Hoe heb je dat werkend gekregen dan? Krijg hem niet aan de praat ...
Ik heb nog geen compact dus kan je niet echt helpen (moet nog wachten tot 30 mei)
Hmm .. maakt dat wat uit dan? Activesync staat al geaccepteerd ...?
En moet je naast PCAnywhere MOBILE (op de pc en PPC) nog PCAnywhere 11.5 installeren voor de PC ofzo?
En moet je naast PCAnywhere MOBILE (op de pc en PPC) nog PCAnywhere 11.5 installeren voor de PC ofzo?

DFF®
Is er een prog dat ook .mp4/aac bestanden afspeelt op mijn MDA Compact???
Ik heb alles van mp3 naar mp4 geconverteerd, omdat het veel kleiner is dan en dezelfde kwaliteit...
Thanks
Ik heb alles van mp3 naar mp4 geconverteerd, omdat het veel kleiner is dan en dezelfde kwaliteit...
Thanks
Verwijderd
bij wat voor BT adaptor zaten die drivers? somige pakketten zijn licenced voor alleen een bepaald type adaptor.B-Force schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:54:
Volgens mij hebben redelijk wat mensen 1.11 nu draaiend op de M500 / MDA Compact. Zijn de problemen nu ineens opgelost? De sms-jes die niet meer aankomen bijvoorbeeld?
offtopic:
Morgen heb ik er ook een!![]()
Vraag is of ik beter meteen kan updaten en dan alles installen, of eerst pielen en dan updaten en alles weer terugzetten...
ik zou eerst even een beetje pielen en dan updaten, de update verwijderd een aantal orange dingen,
fonix voice dailing en de gprs settings.
die laatste zijn weer terug te zetten met een cab-je van orange maar daar zit niet alles in. je moet dan toch handmatig ea veranderen.
ik heb na de update het probleem dat ik maar een keer kan connecten en disconecten tussen een soft reset(radio on/off)
de fonix heb ik nog niet gemist, iedere keer als je perongeluk op de note's button druktte vroeg fonix vocal of je iemand wilde bellen..
Een hele uitgebreide guide om Widcomm 4 drivers te installeren voor nagenoeg elke Bluetooth adapter:
http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927
http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927
In toevoeging hierop, hij blijft nu hangen zodra ik op de Standby knop duw..miekd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:25:
met ROM 1.01 had ie het, nu met updated 1.11 ookNu al derde keer gereset in een uur.

edit: symptomen lijken weg na uninstall MohairSofa Calender+.. latest versie ervan.
Even zoeken naar een oudere, want dat ding is wel rete-handig natuurlijk
[ Voor 16% gewijzigd door miekd op 04-05-2005 16:42 ]
one more thing...
ik heb het gelukkig gewoon met de drivers van sitecom (WIDCOMM ??? ) aan de praat gekregen, ik ga er nu ook niet meer aan sleutelen, zometeen ff een backup maken
Verwijderd
Er ligt hier een mda compact t-mobile (unlocked), en deze heeft rom versie 1.00.10.. We willen 'm graag richting 1.11.xx hebben, alleen wij krijgen een country id error.. Er staat iets in de tutorial van justfire over de change.bat veranderen, maar deze staat niet in het upgrademapje van de 1.11... Hoe hebben de mensen die alhier 1.11 hebben draaien dat dan gedaan??
Verwijderd
Je aanmnelden op deze site, http://forum.ppc-phones.nl/index.php. inloggen en dan wordt een item downloads zichtbaar, daar vindt je een subitem over het installeren van ROM v1.11 Staat ook wat je met de country error moet doen. Werkt perfect alleen de MDA software is weg, je hebt dan een QTEK S100.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:48:
Er ligt hier een mda compact t-mobile (unlocked), en deze heeft rom versie 1.00.10.. We willen 'm graag richting 1.11.xx hebben, alleen wij krijgen een country id error.. Er staat iets in de tutorial van justfire over de change.bat veranderen, maar deze staat niet in het upgrademapje van de 1.11... Hoe hebben de mensen die alhier 1.11 hebben draaien dat dan gedaan??
succes
Verwijderd
Weet iemand welke sony oortjes werken op de MDA, een type of nummer, of zijn ze allemaal hetzelfde?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:28:
[...]
Ja dat werkt perfect, Het geluid van de SE dopjes is veel beter als van de dopjes van de MDA compact. En je kunt ook gesprekken aannemen met de knop.
Ik ben de beheerder van My-MDA-Compact.info. Volgens mij is m'n site gewoon verwijdert. Pech, ik link my-mda-compact.info nu aan forum.ppc-phones.nl, aangezien ik My-MDA-Compact nooit meer update.
Het einde van My-MDA-Compact...

Misschien begin ik ooit weer met een MDA Compact site, maar ik heb daar nu helemaal geen zin in, Mex, veel succes ermee
[ Voor 28% gewijzigd door Ivo NL op 04-05-2005 19:18 ]
Android fanboy
Even 'n vraagje over word/ pdf files?
Worden deze aangepast aan het schermformaat van de SPV M500 / MDA-Compact
Dus een word document telt op de computer 30 pagina's en op de SPV 40 pagina's?
En als ik een word document wil lezen op m'n SPV M500 waar ook plaatjes in zitten verwerkt, zie je deze dan ook op de SPV M500? Of kan hij niet met plaatjes in word-documenten overweg?
(kan iemand ook ff foto'tje plaatsen van intellipad van SPV M500)
Worden deze aangepast aan het schermformaat van de SPV M500 / MDA-Compact
Dus een word document telt op de computer 30 pagina's en op de SPV 40 pagina's?
En als ik een word document wil lezen op m'n SPV M500 waar ook plaatjes in zitten verwerkt, zie je deze dan ook op de SPV M500? Of kan hij niet met plaatjes in word-documenten overweg?
(kan iemand ook ff foto'tje plaatsen van intellipad van SPV M500)
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 04-05-2005 21:10 ]
Vraagje, ik heb de Orange SPV M500 zo gekregen dat alle orange instelling (mms, sms, orange world) al goed stonden, Wanneer ik nu een harde reset uitvoer, ben ik dan die instellingen ook kwijt of krijg ik hem dan precies zo als ik hem heb ontvangen?
en weer een toevoeging op dit vervelende probleem, hij bleef het blijkbaar toch doen, dus nu heb ik mijn geheugen vervangen voor dat plastic beschermingsding in de SD ingang en nou doet ie het niet meer..miekd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:38:
[...]
In toevoeging hierop, hij blijft nu hangen zodra ik op de Standby knop duw..
edit: symptomen lijken weg na uninstall MohairSofa Calender+.. latest versie ervan.
Even zoeken naar een oudere, want dat ding is wel rete-handig natuurlijk
Allemaal maar vervelend

one more thing...
Heh? Heb je je opslaghoesje van je sd-kaartje in de SD-ingang gedaanmiekd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:35:
[...]
en weer een toevoeging op dit vervelende probleem, hij bleef het blijkbaar toch doen, dus nu heb ik mijn geheugen vervangen voor dat plastic beschermingsding in de SD ingang en nou doet ie het niet meer..
Allemaal maar vervelend

Ben jij dit ook of niet?Lister_Storm schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:57:
Heb, nadat nog geen 24 uur geleden mijn C500 gestolen is, vandaag een M500 gehaald. Even wennen, weer zeer uitgebreider dan mijn C500. Ben nu alles een beetje aan het configureren, en vooral aan het wennen.
Ik was vorige week met een huisgenoot in de Orange-shop en zag daar de M500. Het formaat etc viel mij meteen op, oogde erg leuk. Laat nu afgelopen nacht mijn C500 gestolen zijn. Dus ik sta nu voor de keuze of ik weer een C500 neem, of voor een M500 ga. Klinkt als een luxeprobleem, maar diep van binnen vloek ik best, had een mooie 1-jarige deal die afliep als ik naar het buitenland zou gaan..
Nee ik bedoelde het Dummy SD ding. in het beschermhoesje zit nou de SD. Hij blijft nu niet meer hangen, maarja, ik vind het maar vervelend zonder geheugenCLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:41:
[...]
Heh? Heb je je opslaghoesje van je sd-kaartje in de SD-ingang gedaan![]()

nog maar eens een edit:
SD geformatteerd en weer erin gemiept, lijkt erop dat het nu wel functioneerd
[ Voor 14% gewijzigd door miekd op 04-05-2005 23:42 ]
one more thing...
Ik ben nu bezig met DIT programmatje, wat je mda omtoverd in een webcam. Alles lukt, alleen het uploaden van de foto naar de ftp site lukt niet... Weten jullie misschien of je uberheupt wel iets kan uploaden, en zo ja, welke instellingen daar voor nodig zijn.
Voor de duidelijkheid. Het programmatje maakt dus gewoon met de camera van de mda een foto, en die upload hij dan naar een ftp adres wat je zelf hebt ingevoerd (in mijn geval mijn xs4all ftp) Inloggen en alles gaat gewoon goed, maar als hij op het punt komt om de foto te gaan uploaden doet hij niks meer.
edit: Als ik het probeer met een gewone inbelverbinding werkt het wel, gaat sneller dan ik dacht ook. Leuk programmatje.
Voor de duidelijkheid. Het programmatje maakt dus gewoon met de camera van de mda een foto, en die upload hij dan naar een ftp adres wat je zelf hebt ingevoerd (in mijn geval mijn xs4all ftp) Inloggen en alles gaat gewoon goed, maar als hij op het punt komt om de foto te gaan uploaden doet hij niks meer.
edit: Als ik het probeer met een gewone inbelverbinding werkt het wel, gaat sneller dan ik dacht ook. Leuk programmatje.
[ Voor 10% gewijzigd door SaN op 05-05-2005 00:15 ]
Adapt Bluetooth GPS ontvanger werkt ook in gesloten handschoenenkastje uitroepteken.
Die Adapt-dinges gekocht, gisteren. Om te gebruiken samen met TomTom.
En ik ben d'r zeer tevreden over, werkt direct perfect.
Heeft snel een hoop satellieten in het snotje.
Al rijdend in de auto begon mijn meisje het ding steeds verder onderin de auto te verstoppen omdat de lampjes wat irritant knipperen en we 'm dus niet voor de voorruit willen hebben liggen.
In het zijvak van de portier werkt het nog steeds allemaal vlotjes.
Toen stopte mijn meisje 'm in het handschoenen kastje (van een Citroen Berlingo), omdat ze niet weet dat zo'n ontvanger het dan niet meer doet.
Affijn... hij bleef gewoon werken, ik stomverbaasd. Oftewel , we laten de ontvanger voortaan gewoon in het (gesloten !) handschoenenkastje.
Die Adapt-dinges gekocht, gisteren. Om te gebruiken samen met TomTom.
En ik ben d'r zeer tevreden over, werkt direct perfect.
Heeft snel een hoop satellieten in het snotje.
Al rijdend in de auto begon mijn meisje het ding steeds verder onderin de auto te verstoppen omdat de lampjes wat irritant knipperen en we 'm dus niet voor de voorruit willen hebben liggen.
In het zijvak van de portier werkt het nog steeds allemaal vlotjes.
Toen stopte mijn meisje 'm in het handschoenen kastje (van een Citroen Berlingo), omdat ze niet weet dat zo'n ontvanger het dan niet meer doet.

Affijn... hij bleef gewoon werken, ik stomverbaasd. Oftewel , we laten de ontvanger voortaan gewoon in het (gesloten !) handschoenenkastje.
[ Voor 10% gewijzigd door Ad- op 05-05-2005 09:19 ]
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
tenzij je berlingo van Beton is of je handschoenen kastje van aluminum zou het inderdaad gewoon moeten werken
Ik heb gisteren ook maar even de update naar rom versie 1.11 gedaan.
Eerste indrukken:
De handleiding van ppcphones werkt prima, maar met de volgende opmerkingen:
Het zipbestand moet 2 keer uitpakken met winzip. Uitpakken met winrar lukt niet!
Het installeren ging eerst prima, maar daarna is mijn computer tot twee keer toe gecrashed, met als gevolg een niet functionerende mda. Deze krijg je weer aan de praat door de camera en de aan/uitknop in te drukken en dan tegelijkertijd een soft reset te doen. De derde keer werkte het prima en nu heb ik een schone mda.
Nieuwe indrukken:
Het geluid van gesprekken is inderdaad veel beter.
Hij is sneller, tomtom start sneller op en ook de camera reageert in mijn geval sneller.
De kwaliteit van de camera is nog steeds niet al te best. Ik heb nog geen goed vergelijkingsmateriaal gezien.
Bluetooth werkt nog steeds prima. De connectie met m'n headset was supersimpel.
Kortom: De update is tot nu toe de moeite waard.
Eerste indrukken:
De handleiding van ppcphones werkt prima, maar met de volgende opmerkingen:
Het zipbestand moet 2 keer uitpakken met winzip. Uitpakken met winrar lukt niet!
Het installeren ging eerst prima, maar daarna is mijn computer tot twee keer toe gecrashed, met als gevolg een niet functionerende mda. Deze krijg je weer aan de praat door de camera en de aan/uitknop in te drukken en dan tegelijkertijd een soft reset te doen. De derde keer werkte het prima en nu heb ik een schone mda.
Nieuwe indrukken:
Het geluid van gesprekken is inderdaad veel beter.
Hij is sneller, tomtom start sneller op en ook de camera reageert in mijn geval sneller.
De kwaliteit van de camera is nog steeds niet al te best. Ik heb nog geen goed vergelijkingsmateriaal gezien.
Bluetooth werkt nog steeds prima. De connectie met m'n headset was supersimpel.
Kortom: De update is tot nu toe de moeite waard.
ik wacht tot de volgende Rom update, ik heb nog geen problemen met 1.06 ondervonden
Zou je misschien de belangrijkste verschillen op kunnen noemen, dingen die je irritant vind of die juist heel handig zijn? Ik ben namelijk sterk aan het twijfelen tussen beiden. Iemand die ervaring heeft met beide is natuurlijk ideaal.Lister_Storm schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:57:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Weet niemand dit, ik heb namelijk het idee dat mijn telefoon niet echt lekker loopt, soms doet ie een soft-reset uit zichzelf, misschien dat ik dit oplos door een hard-reset te doen, maar geen zin om alle orange instellingen opnieuw te doen.NG schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:12:
Vraagje, ik heb de Orange SPV M500 zo gekregen dat alle orange instelling (mms, sms, orange world) al goed stonden, Wanneer ik nu een harde reset uitvoer, ben ik dan die instellingen ook kwijt of krijg ik hem dan precies zo als ik hem heb ontvangen?
Is er nou een manier om alle foto's in 1 map op te laten slaan? Ik heb er al wat over gelezen, maar dat voorkomt niet dat er steeds nieuwe mappen worden aangemaakt. (501004 bijv.)
ja inderdaad dat zou ik ook wel willen weten, want het is irritant dat ie steeds die 'nummer mappen' aan maakt
Als je een harde reset uitvoert krijg je het toestel zoals je em ontvangen hebt. Ervan uitgaande dat je geen ROM-update hebt uitgevoerd.NG schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:02:
[...]
Weet niemand dit, ik heb namelijk het idee dat mijn telefoon niet echt lekker loopt, soms doet ie een soft-reset uit zichzelf, misschien dat ik dit oplos door een hard-reset te doen, maar geen zin om alle orange instellingen opnieuw te doen.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Winrar lukt welwouter3 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:48:
Ook niet bij mij... Winzip daarentegen wel
De sillicon case kon ik al maar dit is de Flexiskin:
FlexiSkin Cover/Hoes
Een op maat gemaakte beschermingshoes voor je (T-mobile) MDA Compact. Het is gemaakt van duurzaam en flexibel rubber/silleconen materiaal. Je kunt je MDA Compact volledig bedienen in deze beschermingshoes! Er zit een klep bij om je touchscreen te beschermen (eventueel afneembaar). Verder zit er een koord bij om het toestel om je nek te hangen.
-Beschermt je toestel tegen krassen en schade
-Flexibel en duurzaam materiaal
-Anti slip
-Op maat gemaakt, maakt het toestel niet log
-Doorzichtige matte uitvoering
Inclusief:
- (afneembare) Klep
- Ophangkoord
Prijs: slechts 20 euro!!
Normaal kost het 30 euro (op de site van Boxwave).
Neem je meerdere tegelijk? Dan krijg je korting!!

FlexiSkin Cover/Hoes
Een op maat gemaakte beschermingshoes voor je (T-mobile) MDA Compact. Het is gemaakt van duurzaam en flexibel rubber/silleconen materiaal. Je kunt je MDA Compact volledig bedienen in deze beschermingshoes! Er zit een klep bij om je touchscreen te beschermen (eventueel afneembaar). Verder zit er een koord bij om het toestel om je nek te hangen.
-Anti slip
Inclusief:
- (afneembare) Klep
- Ophangkoord

Verwijderd
Waar kan ik ze halen ? ik wil er wel zoééntje al wil ik eerst eens een uitvergroting zien van dat scharnierpunt van die klep.CLB schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:08:
De sillicon case kon ik al maar dit is de Flexiskin:
FlexiSkin Cover/Hoes
-Anti slip
Inclusief:
- (afneembare) Klep
- Ophangkoord
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind het niets 
Ziet er toch niet uit, zo'n condoom om je mda, ...
"Je doet toch ook geen zak over je TV heen?"
Verwijderd
mmm.. vreemd, kan opeens geen mp3 meer instellen als beltoon nadat ik een hardreset heb gedaan. heb de mp3 gewoon in de Windows\Rings map gezet, kan hem ook wel selecten onder Sounds & Notifications, maar speelt 'm niet af..
Ik heb net een silicon case thuis gekregen en ik moet zeggen dat het ideaal werkt. Het werkt absoluut niet storend, en het beschermt goed...Underworld schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:43:
ik vind het niets
Me MDA schuift nu ook niet meer van het dashboard af!
[ Voor 3% gewijzigd door B-Force op 05-05-2005 19:29 ]
Ikzelf vind 'm ook erg lelijk, mja ik postte 't ff voor de mensen onder ons die 'm wel leuk vindenUnderworld schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:43:
ik vind het niets
Stond op speurders.nlVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:41:
[...]
Waar kan ik ze halen ? ik wil er wel zoééntje al wil ik eerst eens een uitvergroting zien van dat scharnierpunt van die klep.
Interesse of heb je nog vragen? Email RECHTSTREEKS naar: steven.shop@gmail.com
Weet iemand of er binnenkort ook sillicon cases voor de SPV M500 uitkomen, dit ivm andere plaats lens en spiegeltje, en plasticje voor de usb en headset aansluiting. Iemand met een SPV M500 waarbij dit plasticje al helemaal is uitgerekt en niet meer goed in de behuizing past??
[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 05-05-2005 19:59 ]
Ja, dat ben ik ook. In de winkel kon ik een goede deal sluiten. Bij diefstal mag je eerder verlengen en toch de gok maar genomen. Beetje jammer dat Orange eerst mijn oude sim weer activeerde, waardoor de dief zo'n 15 uur na de diefstal alsnog vrolijk naar Benin (jaja) heeft lopen bellen, maar daar komen Orange en ik wel uit.CLB schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:49:
[...]
Ben jij dit ook of niet?
Ik was vorige week met een huisgenoot in de Orange-shop en zag daar de M500. Het formaat etc viel mij meteen op, oogde erg leuk. Laat nu afgelopen nacht mijn C500 gestolen zijn. Dus ik sta nu voor de keuze of ik weer een C500 neem, of voor een M500 ga. Klinkt als een luxeprobleem, maar diep van binnen vloek ik best, had een mooie 1-jarige deal die afliep als ik naar het buitenland zou gaan..
Ik sta momenteel te kijken van de mogelijkheden, en ontdek steeds meer
[ Voor 9% gewijzigd door Lister_Storm op 05-05-2005 20:13 ]
offtopic:
Waar ligt Benin
Waar ligt Benin
Dit topic is gesloten.