Goeie keuze!

Ik heb hier wat informatie over opgezocht, zo ik las op een technische specificatie lijst staan dat de m500 alleen T9 in het engels ondersteunt, als dit inderdaad het geval is, in hoeverre stoort dit aangezien je met een PDA/telefoon niet gebonden bent aan een numerieke toetsenbord met meerdere letters per toets.
Ik gebruik het on-screen toetsenbord om SMSjes mee te versturen en vind dit totaal niet storend. Je kunt niet even snel een SMS met 1 hand tiepen, maar dit komt bij mij eigenlijk ook weinig voor. Enige moment wat ik kan bedenken is in de auto en dan bel ik wel even.
Daarnaast baal ik er nog steeds van dat ze niet uit te proberen zijn voor je dergelijke apperatuur aanschaft (tenzij je natuurlijk iemand kent die hem heeft). Gaat het navigeren soepel en snel? (zonder vertraging) Hoe stevig is het apparaat? (kraakt het aan alle kanten, of is het, zoals ik van SPV gewend ben, solide).
Ik hoop op deze manier wat meer onafhankelijke beschouwingen te krijgen, waarop ik mijn keuze kan vastleggen
Wat bedoel je met navigeren? Door het toestel? Dat went snel, het is gewoon een mini Windows.

Navigeren met een navigatiesysteem heb ik verder geen ervaring mee.
Het toestel voelt stevig aan vind ik. Ik heb de MDA versie, maar die verschilt niet veel van de M500 die een klasgenoot van me heeft. In de MediaMarkt zag ik laatst een MDA liggen die een beetje bewerkt was, er waren wat beschadigingen op het metaal. Maar alsnog was het toestel stevig.