De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 6]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:43
sander-sp schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:09:
[...]
Nee, er staat niet in dat je het via BT wil doen, maar als ik jou was zou ik de widcomm drivers ergens downloaden, en dan mijn kleine stappenplannetje volgen. Dan moet het allemaal goedkomen. suc6
oh sorry dan :)
ik heb die standaard drivers geinstalleerd die erbij zaten (en dat zijn widcomm drivers volgens mij)
maar waar vind ik dat stappenplan? want dat stappending dat ik vind in de turtorials in de SP is berust op de standaard windows xp drivers, maar dat werkt niet want ik krijg die compoortendaar dus niet zoals op mn pda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:53:
ORANGE SPV M500 PRIJZEN ZIJN OMLAAG GEGAAN!!!

Welke prijzen bij welke abbo's weet ik niet precies (omdat ik zelf alleen maar keek bij 32,50 1 jarig)

12,50 1 jaar: 414,95
12,50 2 jaar: 329,95

22,50 1 jaar: 319,95
22,50 2 jaar: 29,95

32,50 1 jaar: 89,95 (vorige week nog 134,95)
32,50 2 jaar: gratis + BT headset

42,50 1 jaar: 49,95
42,50 2 jaar: gratis + BT headset

62,50 1 jaar: 49,95
62,50 2 jaar: gratis + BT headset

82,50 1 jaar: 9,95
82,50 2 jaar: gratis + BT Headset

Dat is opzeker wel chillybilly man. Ik ga zelf voor 32,50 1 jaar en dat scheelt me tussen vandaag en vorige week zo maar eventjes 45 euro's nja toch niet verkeerd zou ik zeggen
(ben benieuwd of het 24 mei ook nog zo'n prijs is als ik mag verlengen)
ik haal 'm denk 1 week later, omdat dan m'n examens klaar zijn en ik anders heel m'n examenperiode zit te SPV-en
wow ik heb hem gister gehaald en toen was ie nog 135!!!!
zou ik terug kunnen gaan en geld terug kunnen eisen of werkt het niet zo?

wat een kut zooi zeg dat scheelt gewoon 45 eurie!!!!!!!!!!!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Underworld schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:28:
[...]

wow ik heb hem gister gehaald en toen was ie nog 135!!!!
zou ik terug kunnen gaan en geld terug kunnen eisen of werkt het niet zo?

wat een kut zooi zeg dat scheelt gewoon 45 eurie!!!!!!!!!!!
gewoon teruggaan, jij krijgt echt wel je 45 euro terug :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Offtopic
wat dan heb je wel is zoiets soortgelijks mee gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan over een maand mijn abonnement bij orange verlengen, en mijn oog is gevallen op de vrij nieuwe SPV M500.

Ik heb hier wat informatie over opgezocht, zo ik las op een technische specificatie lijst staan dat de m500 alleen T9 in het engels ondersteunt, als dit inderdaad het geval is, in hoeverre stoort dit aangezien je met een PDA/telefoon niet gebonden bent aan een numerieke toetsenbord met meerdere letters per toets.

Daarnaast baal ik er nog steeds van dat ze niet uit te proberen zijn voor je dergelijke apperatuur aanschaft (tenzij je natuurlijk iemand kent die hem heeft). Gaat het navigeren soepel en snel? (zonder vertraging) Hoe stevig is het apparaat? (kraakt het aan alle kanten, of is het, zoals ik van SPV gewend ben, solide).

Ik hoop op deze manier wat meer onafhankelijke beschouwingen te krijgen, waarop ik mijn keuze kan vastleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:21:
Ik kan over een maand mijn abonnement bij orange verlengen, en mijn oog is gevallen op de vrij nieuwe SPV M500.
Goeie keuze! ;)
Ik heb hier wat informatie over opgezocht, zo ik las op een technische specificatie lijst staan dat de m500 alleen T9 in het engels ondersteunt, als dit inderdaad het geval is, in hoeverre stoort dit aangezien je met een PDA/telefoon niet gebonden bent aan een numerieke toetsenbord met meerdere letters per toets.
Ik gebruik het on-screen toetsenbord om SMSjes mee te versturen en vind dit totaal niet storend. Je kunt niet even snel een SMS met 1 hand tiepen, maar dit komt bij mij eigenlijk ook weinig voor. Enige moment wat ik kan bedenken is in de auto en dan bel ik wel even.
Daarnaast baal ik er nog steeds van dat ze niet uit te proberen zijn voor je dergelijke apperatuur aanschaft (tenzij je natuurlijk iemand kent die hem heeft). Gaat het navigeren soepel en snel? (zonder vertraging) Hoe stevig is het apparaat? (kraakt het aan alle kanten, of is het, zoals ik van SPV gewend ben, solide).

Ik hoop op deze manier wat meer onafhankelijke beschouwingen te krijgen, waarop ik mijn keuze kan vastleggen
Wat bedoel je met navigeren? Door het toestel? Dat went snel, het is gewoon een mini Windows. :P Navigeren met een navigatiesysteem heb ik verder geen ervaring mee.
Het toestel voelt stevig aan vind ik. Ik heb de MDA versie, maar die verschilt niet veel van de M500 die een klasgenoot van me heeft. In de MediaMarkt zag ik laatst een MDA liggen die een beetje bewerkt was, er waren wat beschadigingen op het metaal. Maar alsnog was het toestel stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Mex

Underworld schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:06:
Offtopic
wat dan heb je wel is zoiets soortgelijks mee gemaakt dan?
Binnen 28 dagen heb je altijd recht op geld terug. (ook al staat er in de winkelvoorwaarden vaak 14 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:53:
[...]

Goeie keuze! ;)

[...]

Ik gebruik het on-screen toetsenbord om SMSjes mee te versturen en vind dit totaal niet storend. Je kunt niet even snel een SMS met 1 hand tiepen, maar dit komt bij mij eigenlijk ook weinig voor. Enige moment wat ik kan bedenken is in de auto en dan bel ik wel even.

[...]

Wat bedoel je met navigeren? Door het toestel? Dat went snel, het is gewoon een mini Windows. :P Navigeren met een navigatiesysteem heb ik verder geen ervaring mee.
Het toestel voelt stevig aan vind ik. Ik heb de MDA versie, maar die verschilt niet veel van de M500 die een klasgenoot van me heeft. In de MediaMarkt zag ik laatst een MDA liggen die een beetje bewerkt was, er waren wat beschadigingen op het metaal. Maar alsnog was het toestel stevig.
Ik bedoel inderdaad navigeren door de menu's en het toestel zelf, dit verloopt gewoon znoder vertraging? Ik heb nu een siemens cx65, maar in het hoofdmenu verspringen de incoontjes bijna een seconde later dan ik het joystickje in die richting duw, en daar heb ik dus een hekel aan :D

Heeft dit toestel trouwens ook schrift-herkenning?

Ik sms overigens vrij veel, wat zijn de ervaringen wat betreft bellen (houding en ligging van toestel in hand en tegen oor) en veel smsen? Dit is een kwestie van wennen, of is het nooit echt mogelijk om snel smsjes te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:06:
[...]

Ik bedoel inderdaad navigeren door de menu's en het toestel zelf, dit verloopt gewoon znoder vertraging? Ik heb nu een siemens cx65, maar in het hoofdmenu verspringen de incoontjes bijna een seconde later dan ik het joystickje in die richting duw, en daar heb ik dus een hekel aan :D
Na de 1.11 update is het het toestel bij mij prima te bedienen, hoef nooit te wachten, alleen tomtom heeft uiteraard wat tijd nodig.
Heeft dit toestel trouwens ook schrift-herkenning?
ja
Ik sms overigens vrij veel, wat zijn de ervaringen wat betreft bellen (houding en ligging van toestel in hand en tegen oor) en veel smsen? Dit is een kwestie van wennen, of is het nooit echt mogelijk om snel smsjes te sturen?
Bellen gaat prima, veel en snel smsen gaat op zich ook wel als je maar 2 handen tot je beschikking hebt. Smsen op de fiets of in de kroeg is niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben via de search bij dit topic uitgekomen. Ik zoek eigenlijk een pda phone, die zo klein mogelijk is en waar windows (voor pda) op draait. In alle eerlijklijk: ik zie bijna door de bomen het bos niet meer. Volgens mij is deze phone alles wat ik zoek, en overweeg dus sterk om ook een qtek s100 aan te schaffen. Een paar zaken wil ik eigenlijk voor de zekerheid nog even bevestigd zien van de deskundigen:
- alle toestellen (imate/qtek etc) zijn toch technisch (ook qua rom) volstrekt gelijk?
- al zoekende, is dit volgens mij het de kleinste pda phone met windows mobile: klopt dit?
- ik heb nog niet het hele topic doorgespit, maar werkt tomtom 5 met dit toestel? Zo ja, welke bt gps ontvanger raden jullie aan?

Bedankt voor de reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:21:

Ik heb hier wat informatie over opgezocht, zo ik las op een technische specificatie lijst staan dat de m500 alleen T9 in het engels ondersteunt, als dit inderdaad het geval is, in hoeverre stoort dit

Ik tik gewoon in het Nederlands en doen dan de spel check. Voeg alles toe wat ie niet kent en zo krijg je lamngzaam maar zeker je Nederlandse woorden in T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:09:
[...]

Na de 1.11 update is het het toestel bij mij prima te bedienen, hoef nooit te wachten, alleen tomtom heeft uiteraard wat tijd nodig.

[...]

ja

[...]

Bellen gaat prima, veel en snel smsen gaat op zich ook wel als je maar 2 handen tot je beschikking hebt. Smsen op de fiets of in de kroeg is niet zo handig.
Die software update, die moet je er sowieso zelf op zetten? Of wordt die, zeg over een maand, standaard geleverd met deze softwareversie?

Tomtom software zal er (naar ik mag aannemen) niet standaard op zitten? :+
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:19:
Ik tik gewoon in het Nederlands en doen dan de spel check. Voeg alles toe wat ie niet kent en zo krijg je lamngzaam maar zeker je Nederlandse woorden in T9
Dat is juist het probleem, ik ben niet zo goed in spelling en grammatica :P Zo ontstaat er langzaam maar zeker een foutief nederlands woordenboek :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Hoe kan ik m'n bluetooth ID naam/tekst wijzigen? Op de een of andere manier staat die op mijn naam ingesteld en dat is natuurlijk niet zo leuk als je aan 't bluejacken bent. Owner info al gewijzigd, dat helpt niet. Ook m'n device name staat nog op Pocket_PC, dat is het dus ook niet. Iemand een idee?

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:34
Ik heb gisteren de m500 gekocht en direct een wifi kaart erbij gekocht, nu ziet de wifi de hotspot op school gewoon alleen als ik ermee op internet of msn oid ga dan wil hij gelijk connectie maken met de gprs (niet orange world). weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Binnen 28 dagen heb je altijd recht op geld terug. (ook al staat er in de winkelvoorwaarden vaak 14 dagen)
Thnx ik ben gerusgesteld :)
Ik heb gisteren de m500 gekocht en direct een wifi kaart erbij gekocht, nu ziet de wifi de hotspot op school gewoon alleen als ik ermee op internet of msn oid ga dan wil hij gelijk connectie maken met de gprs (niet orange world). weet iemand hier een oplossing voor?
bij mij doet ie dat ook als ik met avantgo contact maak,...heel erg irritant is dat, denk zelf niet dat je het uit kan zetten.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de update naar 1.11 ook proberen op de M500 maar schiet je er nog wat mee op? ik hoor alleen mensen die problemen hebben na het upgraden?
de radio update, voegt dit iets to betreft geluidskwaliteit? ik heb nu een lichte echo.

de roms kan ik waarsch wel downloaden op xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Nvidiot schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:44:
Hoe kan ik m'n bluetooth ID naam/tekst wijzigen? Op de een of andere manier staat die op mijn naam ingesteld en dat is natuurlijk niet zo leuk als je aan 't bluejacken bent. Owner info al gewijzigd, dat helpt niet. Ook m'n device name staat nog op Pocket_PC, dat is het dus ook niet. Iemand een idee?
start -> settings -> system -> about -> device id
Verander de device name :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Mex schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:56:
[...]
Beetje offtopic maargoed.. Als je iets koopt in de winkel heb je nooit recht op geld terug! Iets terugnemen, geld teruggeven of tegoedbon geven valt onder de categorie 'service'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:18:
Ik ben via de search bij dit topic uitgekomen. Ik zoek eigenlijk een pda phone, die zo klein mogelijk is en waar windows (voor pda) op draait. In alle eerlijklijk: ik zie bijna door de bomen het bos niet meer. Volgens mij is deze phone alles wat ik zoek, en overweeg dus sterk om ook een qtek s100 aan te schaffen. Een paar zaken wil ik eigenlijk voor de zekerheid nog even bevestigd zien van de deskundigen:
- alle toestellen (imate/qtek etc) zijn toch technisch (ook qua rom) volstrekt gelijk?
- al zoekende, is dit volgens mij het de kleinste pda phone met windows mobile: klopt dit?
- ik heb nog niet het hele topic doorgespit, maar werkt tomtom 5 met dit toestel? Zo ja, welke bt gps ontvanger raden jullie aan?

Bedankt voor de reply
1. Ja
2. Ja, komt eind dit jaar wel een samsung die kleiner is, zo kan je eindeloos blijven wachten :9
3. TomTom 5 komt pas in mei uit zover ik weet. Wel verwacht ik dat tomtom5 beter zal werken met windows phone-edition. De hardware zou het in ieder geval makkelijk aan moeten kunnen. Wel zal je een sd-kaart nodig hebben gezien de MDA-Compact weinig programma geheugen heeft.

Bij mij werkte een: Holux GR-230 goed.
Maar ik raad aan om de 6 topics door te zoeken met de quicksearch "dit forum" op GPS.
Daar staan vast wel wat ervaringen :)

[ Voor 7% gewijzigd door adewidt op 26-04-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Jimster schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:12:
[...]

Beetje offtopic maargoed.. Als je iets koopt in de winkel heb je nooit recht op geld terug! Iets terugnemen, geld teruggeven of tegoedbon geven valt onder de categorie 'service'.
Je hebt als klant altijd een 'afkoel'periode van 28 dagen, en ze zijn je verplicht geld terug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
Heb je die nieuwe prijzen bij de shop bekijken of bij de online shop dat verschilt namelijk in prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:09:
[...]

Tsjonge jonge zeg. Dit is wel kl*te. Want bij Orangeshops kun je toch geen abbo verlengen met 1 jaar. En dan kijken ze ook nog is altijd naar je belgedrag enzo (qua toestelprijs) Tsjee zeg hier ben ik niet blij mee. Waar moet ik 'm dan kopen? Op internetshops heb ik 't niet zo. Misschien bij de Phonehouse dan ofzo of bij de T-for Telecom. Gsus BC is lomp. SPV in die tijd was masterlijk groot, onhandig en duur. Deze versie is klein, compact en redelijk goedkoop. Pff norts zeg 8)7 :? :'(

Hoe weet je dit eigenlijk Underworld?
CLB schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:26:
Naja ik ga over 'n maandje wel naar de Orangeshop om 'm daar 1 jarig te verlengen met de SPV M500 en dan doe ik net alsof ik 't niet weet dat je niet 1 jarig kunt verlengen. Als ze 'm niet geven voor 134,95 bij 'n 1 jarig 32,50 abbo ga ik weer naar huis en bel ik wel met Orange Relatiebeheer en als die ook niks kunnen fiksen dan tsjaa kijk ik wel weer verder :X
Underworld schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 17:49:
nah,....zo moet je niet denken, het lukt vast wel bij de orange shop, hier in amsterdam etc lukt het toch gewoon ook?
Vandaag ff mailtje gestuurd hoe dat nou precies zit in zo'n Orangeshop! Dus of je 1 jaar kon verlengen en of er dan werd gekeken naar de schaal en abbo waarin je belt:

Je kan zowel 1 als 2-jarig laten verlengen. Er wordt ook gekeken naar je schaal en aboonementsvorm.

Met vriendelijke groet,
Orange online shop
-----Original Message-----
From: Colin Baak [mailto:XXXXX@hotmail.com]
Sent: Tuesday, April 26, 2005 17:03
To: Online Shop
Subject: Vraagjw 1 jarige verlenging afsluiten

Goedemiddag,

Ik mag binnenkort mijn abbo verlengen en zou deze dan graag voor 1 jaar willen verlengen.

Nu is mijn vraag of ik in 'n orange shop 1 jarig kan verlengen of kan dit alleen maar 2 jaar worden verlengd en of er dan wordt gekeken naar je abbo-vorm of echt naar je schaal (net als bij Vodafone. Hoe meer je belt van dat abbo hoe goedkoper je toestel wordt)

Alvast bedankt

MVG Colin Baak

Hoe werkt dat dan met die schalen? Hoe minder je belt hoe duurder je toestel wordt ofzo :? Ik heb nu Free 30 en ga naar 32,50 terwijl ik daar meestal rond de 20 a 25 euro per maand (deze maand uitschieter van 43 euro) van gebruik? (overal op de orange-site gezocht over die 'schalen-shit' maar vond niks)

EDIT: Sorry als mensen dit TE offtopic vinden, mja in de 'mda-compact-komt-uit' tijd werd er ook over allerlei abbo's / databundels en blabla gepraat dus

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 26-04-2005 23:16 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

cryptapix schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:48:
[...]

oh sorry dan :)
ik heb die standaard drivers geinstalleerd die erbij zaten (en dat zijn widcomm drivers volgens mij)
maar waar vind ik dat stappenplan? want dat stappending dat ik vind in de turtorials in de SP is berust op de standaard windows xp drivers, maar dat werkt niet want ik krijg die compoortendaar dus niet zoals op mn pda :)
Ik zou even goed checken of je echt de widcomm drivers hebt. zo ja, dat stappenplan wat ik al meerdere keren heb neergezet hier staat ergens tussen pagina 15 en deze pagina.

edit: Ik weet niet of er nog ruimte is, maar het begint er op te lijken dat dit wel in de startpost kan komen. misschien dat iemand een wat nettere tutorial kan maken en ergen op een site kan posten zodat er gewoon een linkje in de startpost gezet kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door SaN op 26-04-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Mex schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:30:
[...]
Je hebt als klant altijd een 'afkoel'periode van 28 dagen, en ze zijn je verplicht geld terug te geven.
Hoe je hierbij komt is mij een raadsel en het is toch echt niet zo. Zelfs bij online aankopen heb je maar 7 dagen bedenktijd. Kijk maar eens hier: http://www.stichtingdeomb...ied/consument/vragen2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Offtopic
...hebben we het nog steeds over mijn probleem :D
nou ja ik zie het morgen wel, als ik niets terug krijg, dan is het jammer...(dan maar 3 rondjes minder geven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik zoek naar een manier om met behulp van bluetooth mijn pc uit te schakelen. Ik hoef verder helemaal geen opties, alleen uitschakelen. Ik weet dat ik het kan doen via een remote control progje, maar dat vind ik een beetje omslachtig.

Remoteamp 2 is trouwens echt een aanrader voor de mensen met een bluetooth verbinding _/-\o_ thnx FlappieNL

[ Voor 20% gewijzigd door SaN op 27-04-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mensen,

ik ben nu al een paar weken hier aan het lezen, aleen ikhbe nog een vraag waar ik het antwoord niet goed op kan vinden.

ik weet dat je bij de mda compact een 256MB sd kaart krijgt maar kan de compact ook overweg met en sd kaart van 1 GB?
ik kan namelijk nergens vinden of dit kan.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:03:
hoi mensen,

ik ben nu al een paar weken hier aan het lezen, aleen ikhbe nog een vraag waar ik het antwoord niet goed op kan vinden.

ik weet dat je bij de mda compact een 256MB sd kaart krijgt maar kan de compact ook overweg met en sd kaart van 1 GB?

Groetjes
Ja, ik zou er wel 1 nemen van een goed merk. Ik hoor nog wel eens van problemen met de wat goedkopere kaartjes. Ik heb er zelf 1 van Sandisk en hij bevalt me erg goed. Nog nooit probelemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:21:
[...]
Ja, ik zou er wel 1 nemen van een goed merk. Ik hoor nog wel eens van problemen met de wat goedkopere kaartjes. Ik heb er zelf 1 van Sandisk en hij bevalt me erg goed. Nog nooit probelemen mee gehad.
oke,

dan weet ik dat ook weer bedankt voor het snelle antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:28:
[...]

oke,

dan weet ik dat ook weer bedankt voor het snelle antwoord
Heb hier een goedkoop kaartje in zitten van Apacer. 60 euro voor 1GB, afgehaald bij Vobis in Rotterdam. Nog geen problemen mee gehad. Ik haal het kaartje trouwens nooit uit m'n MDA, om bijv. in een USB2.0 cardreader te zetten. Ik heb gelezen dat juist het continue eruithalen, in kaartlezer zetten, eruithalen, terugzetten, etc voor problemen kan zorgen. En met gevoelige data op mn kaartje heb ik dat dus liever niet; dan maar meer geduld tijdens data overzetten.

Sandisk heeft hoogstwaarschijnlijk wel kwalitatief betere en snellere standaard kaartjes. Een 1GB SD kaartje is nu in de aanbieding bij de Dixons voor € 84,99.

[ Voor 12% gewijzigd door guillaumemay op 27-04-2005 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

gium schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:41:
[...]

Heb hier een goedkoop kaartje in zitten van Apacer. 60 euro voor 1GB, afgehaald bij Vobis in Rotterdam. Nog geen problemen mee gehad. Ik haal het kaartje trouwens nooit uit m'n MDA, om bijv. in een USB2.0 cardreader te zetten. Ik heb gelezen dat juist het continue eruithalen, in kaartlezer zetten, eruithalen, terugzetten, etc voor problemen kan zorgen. En met gevoelige data op mn kaartje heb ik dat dus liever niet; dan maar meer geduld tijdens data overzetten.

Sandisk heeft hoogstwaarschijnlijk wel kwalitatief betere en snellere standaard kaartjes. Een 1GB SD kaartje is nu in de aanbieding bij de Dixons voor € 84,99.
Ja, ik weet het natuurlijk ook niet van de goedkopere kaartjes omdat ik het niet getest heb, maar ik heb er een goedkope cardreader bij gekocht, en het gaat echt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

adewidt schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:07:
[...]

start -> settings -> system -> about -> device id
Verander de device name :)
Die staat dus nog op de default Pocket_PC, maar als ik met bluetooth ga pairen staat mijn naam er als device id...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Jimster schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:24:
[...]

Hoe je hierbij komt is mij een raadsel en het is toch echt niet zo. Zelfs bij online aankopen heb je maar 7 dagen bedenktijd. Kijk maar eens hier: http://www.stichtingdeomb...ied/consument/vragen2.htm
Ik werk in een winkel waar 14 dagen niet goed geld terug garantie gegeven wordt. Klanten die na 3 weken nog terug komen moeten we ook gewoon hun geld terug geven omdat dit bij wet zo geregeld zou zijn (tot max 28 dagen). Ik heb net even snel gezocht maar kan het helaas niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
sander-sp schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:11:
[...]
Ik zou even goed checken of je echt de widcomm drivers hebt. zo ja, dat stappenplan wat ik al meerdere keren heb neergezet hier staat ergens tussen pagina 15 en deze pagina.

edit: Ik weet niet of er nog ruimte is, maar het begint er op te lijken dat dit wel in de startpost kan komen. misschien dat iemand een wat nettere tutorial kan maken en ergen op een site kan posten zodat er gewoon een linkje in de startpost gezet kan worden.
hmz dat zal ik vnaavond nog maar eens gaan proberen dan, ook al heb ik er eigenlijk al genoeg van ;)

en dan nog een vraagje:
mijn pda staat in mn broekzak standaard natuurlijk uit, maar op moment dat ik gebeld word of sms krijg, springt het touchscreen mooi aan, fijn is dat als je dat ding in je hand hebt maar als het in je brekzak zit klikt hij dus vanalles per ongeluk aan en vaak heb ik dan allerlei dingen op gestart etc :|
is er een oplossing voor? er moeten toch wel meer mensen dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:16
Willik ook!!!

Ga zo naar de winkel om er 1 te scoren :)
Alleen zit ik nog met 1 klein ding: Ik mishandel mijn telefoons altijd.
Ik MOET dus echt een hoesje ofzo eromheen hebben.
Nu zag ik op http://forum.ppc-phones.nl/ een siliconen case voor om de S100.
Heeft iemand hier op het forum hem er al omheen zitten of zijn er misschien andere hoesjes?
Denk niet dat zonder mijn telefoon een lang leven zal hebben...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 12:34
cryptapix schreef op woensdag 27 april 2005 @ 08:10:
[...]

hmz dat zal ik vnaavond nog maar eens gaan proberen dan, ook al heb ik er eigenlijk al genoeg van ;)

en dan nog een vraagje:
mijn pda staat in mn broekzak standaard natuurlijk uit, maar op moment dat ik gebeld word of sms krijg, springt het touchscreen mooi aan, fijn is dat als je dat ding in je hand hebt maar als het in je brekzak zit klikt hij dus vanalles per ongeluk aan en vaak heb ik dan allerlei dingen op gestart etc :|
is er een oplossing voor? er moeten toch wel meer mensen dit probleem hebben?
Steelcase kopen :) je hebt versie's met plexiglas voor het scherm zodat je wel ziet wie er belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 13-09 13:18
Antwoord van Orange betreffende de prijsdaling, en of een terugstorting van het prijsverschil mogelijk is:
We zakken en stijgen regelmatig met prijzen van onze toestellen, dit is
inderdaad helaas deze keer in uw nadeel. Ik kan daar alleen niets aan
veranderen en u geen terugstorting geven. Klanten hebben het recht de
ontvangen bestelling binnen 7 werkdagen te retourneren. Dit recht
vervalt als er binnen dit termijn gebruik wordt gemaakt van de diensten
van Orange en de bestelling al geopend en gebruikt is.
Ach ja, ik ben al twee weken tevreden met mijn M500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:21
vacuumcleaner schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 10:45:
Gisteren mijn M500 geupgrade naar v1.11 wat overigens vlekkeloos ging (tnx mex)
Echter mijn Orange World verbinding moest i wel handmatig installeren. Zo gezegd zo gedaan, alleen, als ik eenmaal verbinding heb met via GPRS is de optie "Disconnect" niet meer beschikbaar :(. Iemand een idee?
Ik heb op internet zitten zoeken naar die upgrade, maar waar kan ik hem vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik maak gebruik van een Nokia bluetooth carkit.
Nou horen de mensen die mij bellen zichzelf als in een echo.
Iemand hier ook die ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
b00m schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:27:
[...]

Steelcase kopen :) je hebt versie's met plexiglas voor het scherm zodat je wel ziet wie er belt.
hmz lijkt mij niet dat dat de enige optie is? er moet toch wel een beetje nagedacht zijn?
zon steelcase maakt dat ding nog groter en zwaarder, niet echt een optie dus
is er geen software die een toetsenblokering kan simuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

FlappieNL schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:22:
[...]

Ik neem aan dat je voor GPRS als uitgaande mailserver smtp.orange.nl gebruikt, chello accepteerd geloof ik geen relaying (vanaf een ander netwerk verzenden).
Voor inbellen via zonnet geldt natuurlijk: smtp.zonnet.nl
Hopelijk helpt dit en is het een antwoord op je vraag.
Sowieso heb ik de vinkjes nu uitstaan dat 'ie de adressen moet controleren. Die SMTP server staat nu op zonnet, dat werkt! Thanx! smtp.orange.nl werkt niet via gewoon GPRS, misschien wel via Orange World maar dat heb ik (nog) niet.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0sYkOo0o schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:17:
Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom.

Setup pc: WinXP prof SP2, ActiveSync 4.
Setup MDA: update 1.11

Gisteren probeerde ik Sprite Backup Premium Edition te installeren maar het lukt me niet (ik heb dit trouwens ook met sommige andere programma's). De setup van Sprite verloopt goed en vervolgens verschijnt er een Add/remove venster. Als ik me niet vergis, zou hier Sprite oid tussen moeten staan en aangevinkt. Maar dat staat er dus niet tussen, met als gevolg dat ie Sprite wel op je pc heeft geïnstalleerd maar niet op de MDA.

Ik heb al zitten zoeken @FAQ van Sprite, maar de oplossingen die zij aanbieden werken niet:
* map hernoemen oid: http://spritesoftware.crm...83&back=browse.aspx%23p17
* WinXP SP2 firewall: http://spritesoftware.crm...82&back=browse.aspx%23p17
Dat heb ik dus ook al. Ik probeerde PHM Regedit erop te zetten, maar dat doet ie dus mooi niet meer...wel op mijn laptop maar niet op mda. Als ie naar de MDA gaat installeren geeft ie aan dat het gaat om 0kb

Vreemd!

Heeft iemand de gouden tip???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Vlark schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:02:
[...]

Ik heb op internet zitten zoeken naar die upgrade, maar waar kan ik hem vandaan halen?
Nu hier :)

http://larsvdberg.speedlinq.nl/Orange_GPRS_Desconnect.sa.CAB

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:18
@ vacuumcleaner: Krijg je hiermee alleen de disconnect button terug, of installeert dat bestandje ook de Orange GPRS gegevens? Ik heb nl een MDA Compact, heb daar al de juiste GPRS instellingen in en heb dus alleen de disconnect button nodig, niet de Orange GPRS meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:55:
[...]

Dat heb ik dus ook al. Ik probeerde PHM Regedit erop te zetten, maar dat doet ie dus mooi niet meer...wel op mijn laptop maar niet op mda. Als ie naar de MDA gaat installeren geeft ie aan dat het gaat om 0kb

Vreemd!

Heeft iemand de gouden tip???
Ik heb de versie gedownload die je direct op je MDA, buiten je PC om, moet installeren. Had met de desktop installer ook problemen! Dus ik raad je aan om de CAB file van de site te halen, en die direct op je MDA te zetten, en van daar uit te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeerde PHM Regedit erop te zetten, maar dat doet ie dus mooi niet meer...wel op mijn laptop maar niet op mda
Ik had 't zelfde probleem met PHM, hij installeerde 't op m'n PC en vervolgens kwam ook het active sync installatie schermpje, maar installeren... ho maar....
mijn oplossing: niet de volledige installatie (.exe) downloaden maar de .cab file, die zet je vervolgens op je MDA en daar voer je 'm uit (dubbel aantikken) het programma wordt dan geinstalleerd en de .cab file automatisch verwijderd.

//edit: er was me reeds iemand voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
koksie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:24:
@ vacuumcleaner: Krijg je hiermee alleen de disconnect button terug, of installeert dat bestandje ook de Orange GPRS gegevens? Ik heb nl een MDA Compact, heb daar al de juiste GPRS instellingen in en heb dus alleen de disconnect button nodig, niet de Orange GPRS meuk.
Alleen de disconnect button :)
Plaatsen op je MDA
Runnen
En disconnect button is terug :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik keek zonet even bij My T-Mobile en zag dat ik gratis belminuten had gekregen. :9
Weet iemand of dat een actie was, dat je een X aantal maanden gratis krijgt/kreeg? En hoeveel maanden was dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 13-09 11:49
Leuk veel reacties alleen k mis mijn antwoord nog op 1 vraag: Kan ik zorgen dat de GPRS connectie niet uitgaat als ik het scherm uitzet of als dat vanzelf uitgaat. Ik wil namelijk mijn verbinding behouden voor bijvoorbeeld MSN (of IRC, ook leuk). Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi, betreft dfe update 1.11

weet iemand wat de bugfixxes zijn voor deze update, en of er dus merkbaar verschil in zit?
alsook voor de radio upgrade,

wat zijn de problemen die je kan ondervinden? ik heb er al een aantal zien passeren maar is dit consequent bij het update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:03:
hoi mensen,

Groetjes
Ik gebruik een Aper Hi-Speed kaartje van 1 gig, gekocht by Mycom voor 79,95. Werkt prima, enige nadeel is dat het blauw is. Daarom heb ik de bovenkant met een viltstift zwart gemaakt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
ik weet dat ik alles moet doorlezen om te voorkomen dat ik iets dubbel vraag,
maar ik zie door de bomen het bos niet meer, ik wil mijn M500 rom upgraden naar 1.11?
maar nu lees ik vanalles over RADIO rom en EXT rom? en in startpost staat dat ik op xda-developers moet aanmelden maar daar vind ik ook TAL van verschillende roms en ik snap echt niet meer welke ik nu moet hebben.

dus:
weet iemand welke rom ik voor m500 moet hebben? (liefst een werkende link want ben ook al paar niet werkende tegegekomen in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 13:08
Weet iemand waar ik zo'n 3,5mm naar 2,5mm jack adapter kan kopen in Eindhoven? Ik heb overal al gezocht en gevraagd maar kan er zo geen vinden.

Bij voorbaat dank,

Rubén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Ruben121689 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:19:
Weet iemand waar ik zo'n 3,5mm naar 2,5mm jack adapter kan kopen in Eindhoven? Ik heb overal al gezocht en gevraagd maar kan er zo geen vinden.

Bij voorbaat dank,

Rubén
heb je al eens gekekn in de kruisstraat? wiener ofzo heet die? (2 deuren naast computerland ofzow is dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Ruben121689 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:19:

Bij voorbaat dank,

Rubén
Of bij display/coditronix op de kleineberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
cryptapix schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:18:
ik weet dat ik alles moet doorlezen om te voorkomen dat ik iets dubbel vraag,
maar ik zie door de bomen het bos niet meer, ik wil mijn M500 rom upgraden naar 1.11?
maar nu lees ik vanalles over RADIO rom en EXT rom? en in startpost staat dat ik op xda-developers moet aanmelden maar daar vind ik ook TAL van verschillende roms en ik snap echt niet meer welke ik nu moet hebben.

dus:
weet iemand welke rom ik voor m500 moet hebben? (liefst een werkende link want ben ook al paar niet werkende tegegekomen in dit topic)
Meldt je aan bij http://forum.ppc-phones.nl
Ga naar de download sectie, daar staat een complete uitleg van de 1.11 upgrading.
Ikzelf heb mijn M500 ook zo geupgrade naar 1.11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
vacuumcleaner schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:45:
[...]

Meldt je aan bij http://forum.ppc-phones.nl
Ga naar de download sectie, daar staat een complete uitleg van de 1.11 upgrading.
Ikzelf heb mijn M500 ook zo geupgrade naar 1.11.
mijn dank is groot :)

en dan gelijk nog maar eens de vraag
in mijn broek staat pda utieraard uit, maar op moment dat je gebeld word gaat deze (ook logisch) aan. Dit houdt echter ook in dat de toetsenblokering er af is en dat er in mijn broekzak de kaboutertjes mee aan de haal gaan. waardoor ik allerlei programmas heb opgestart als ik hem er weer uit haal.
Nu weet ik wel dat je een case ervoor kan kopen, maar deze maakt hem dikker en lomper waardoor hij niet meer fjin in broekzak kan, bovendien ook nog eens een stukje zwaarder
is er geen (softwarematige) oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

offtopic:
Ik kreeg dus mooi geen geld terug, het geld een online aanbieding, en die zijn dus anders dan in de shop zelf :(

nou ja ben iig niet teleurgesteld met m'n M500 +512MB kaart, hij werkt perfect, alleen nog regedit erop zien te krijgen, maar dat heb ik nu dus gelezen via die kleine tut een paar post hier boven Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pocket mechanic is een fantastisch progje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
Beekforel schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:54:
Ik keek zonet even bij My T-Mobile en zag dat ik gratis belminuten had gekregen. :9
Weet iemand of dat een actie was, dat je een X aantal maanden gratis krijgt/kreeg? En hoeveel maanden was dat? :P
Ik heb m bij de T-mobile shop in Rotterdam gehaald. Die kerel zei dat er nog een extra actie was (of dat is standaard zo) dat je 2 maanden gratis je bel en smsbundel krijgt. Staat ook op je factuur. Ik heb m nu 2 weken, geupdate naar 1.11 (wel redelijk gedoe met xda developpers). Misschien kan iemand beter een tutorial neerzetten op de startpost voor 1.11. Bij mij gaat ie volgens mij sneller. Hij loopt minder snel vast. Als ik een avi aanklik wat ie niet kan opstarten(nog geen betaplayer erop) liep ie met 1.06 altijd zeer vast. En met 1.11 gaat ie ietsje langzamer maar kan je het programma(proces) stoppen en weer rustig verder. En bluetooth geeft niet meer aan dat de module er niet is, bij 1.06 soms wel. Ik heb trouwens nog een site met spellen en software waar je niet voor hoeft te betalen. Misschien iets voor in de startpost (als dat mag)?

[ Voor 11% gewijzigd door Murw op 27-04-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

hmm toch gebruik ik liever Betaplayer als ik eerlijk mag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Underworld schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:18:
hmm toch gebruik ik liever Betaplayer als ik eerlijk mag zijn...
doe ik ook, maar had m gisteravond ge-update om 3 uur snachts, toen hadk geen zin om die zooi er weer op te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Iemand al een mooie Cradle gespot voor de M500?

[ Voor 198% gewijzigd door vacuumcleaner op 27-04-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

vacuumcleaner schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:22:
Iemand al een mooie Cradle gespot voor de M500?
Dan moet je wel het rubber ***klepje onderop opofferen ;)

Ik heb nu deze thuis staan: http://shop.brando.com.hk/xdaIIminicradle.php alleen de MDA van een vriend van me past erin, de M500 niet. Hij is er een kwart millimeter te dik voor of zo. Dan weet je dat, mocht je de aanschaf overwegen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:19:
[...]

Dan moet je wel het rubber ***klepje onderop opofferen ;)

Ik heb nu deze thuis staan: http://shop.brando.com.hk/xdaIIminicradle.php alleen de MDA van een vriend van me past erin, de M500 niet. Hij is er een kwart millimeter te dik voor of zo. Dan weet je dat, mocht je de aanschaf overwegen.
wat is dan het nut van je reactie? voor mda zijn er genoeg cradles te vinden, alleen probleem is jusit dat dat voor de m500 niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera! Ik heb m nu ook!

Vraagje: Welk bestand moet ik downloaden voor de SPV M500 van die SNES emulator pagina? Snesgaming while @ work! Sweeeet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryptapix schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:51:
[...]

mijn dank is groot :)

en dan gelijk nog maar eens de vraag
in mijn broek staat pda utieraard uit, maar op moment dat je gebeld word gaat deze (ook logisch) aan. Dit houdt echter ook in dat de toetsenblokering er af is en dat er in mijn broekzak de kaboutertjes mee aan de haal gaan. waardoor ik allerlei programmas heb opgestart als ik hem er weer uit haal.
Nu weet ik wel dat je een case ervoor kan kopen, maar deze maakt hem dikker en lomper waardoor hij niet meer fjin in broekzak kan, bovendien ook nog eens een stukje zwaarder
is er geen (softwarematige) oplossing voor?
Ik heb echt een ideaal KeyLock programmaatje ervoor, Het het Mort Saver Pocket PC Phone Edition. Het is nog een beta(v2beta30), maar het werkt perfect, ik heb mijn opname knop omgezet naar Mort Saver. En als ik hem weer van keylock wil afhalen, moet ik eerst de camera knop indrukken en vervolgens de opname knop. En ik kan hem weer gebruiken. Op een gegeven moment dan gaat het locken en unlocken automatisch.
hier te vinden: http://www.pdaphonehome.c...&perpage=20&pagenumber=13). Het programma heeft ook speciale functies die zorgen dat tijdens het bellen alles ook goed gaat.

Als je hem uit je zak haalt en je drukt ergens op, dan zie je de tijd, power, en signal strength. Na 5 seconden gaat het scherm weer uit en bespaart hij weer energie. Je kunt zo heel makkelijk muziek luisteren zonder dat je je druk hoeft te maken over opstartende programma's.
Het programma is gratis te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:54:
Ik kreeg dus mooi geen geld terug, het geld een online aanbieding, en die zijn dus anders dan in de shop zelf :(

nou ja ben iig niet teleurgesteld met m'n M500 +512MB kaart, hij werkt perfect, alleen nog regedit erop zien te krijgen, maar dat heb ik nu dus gelezen via die kleine tut een paar post hier boven Top

dus ik kan 'm niet voor 89,95 in de winkel halen bij 1 jarig 32,50 abbo verlenging?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 27-04-2005 16:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:41:
Hoera! Ik heb m nu ook!

Vraagje: Welk bestand moet ik downloaden voor de SPV M500 van die SNES emulator pagina? Snesgaming while @ work! Sweeeet :P
De rechter, maar wees gerust dat het niet echt speelbaar is met die verneukt kleine knopjes 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:22:
[...]

Ik heb echt een ideaal KeyLock programmaatje ervoor, Het het Mort Saver Pocket PC Phone Edition. Het is nog een beta(v2beta30), maar het werkt perfect, ik heb mijn opname knop omgezet naar Mort Saver. En als ik hem weer van keylock wil afhalen, moet ik eerst de camera knop indrukken en vervolgens de opname knop. En ik kan hem weer gebruiken. Op een gegeven moment dan gaat het locken en unlocken automatisch.
hier te vinden: http://www.pdaphonehome.c...&perpage=20&pagenumber=13). Het programma heeft ook speciale functies die zorgen dat tijdens het bellen alles ook goed gaat.

Als je hem uit je zak haalt en je drukt ergens op, dan zie je de tijd, power, en signal strength. Na 5 seconden gaat het scherm weer uit en bespaart hij weer energie. Je kunt zo heel makkelijk muziek luisteren zonder dat je je druk hoeft te maken over opstartende programma's.
dat is heeeel handig!!
misschien wat voor in de OP want ik den kdat er wel meer mensen dat probleem hebben ;)
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
paar downloads: weg

Modbreak:ik denk niet dat dit helemaal strookt met Policy: Alle regels die op het forum gelden #warez

[ Voor 64% gewijzigd door Korakal op 27-04-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:29:
Underworld schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:54:

nou ja ben iig niet teleurgesteld met m'n M500 +512MB kaart, hij werkt perfect, alleen nog regedit erop zien te krijgen, maar dat heb ik nu dus gelezen via die kleine tut een paar post hier boven Top

dus ik kan 'm niet voor 89,95 in de winkel halen bij 1 jarig 32,50 abbo verlenging?
offtopic:
nope, het geld ook alleen icm nieuwe abbo's zeiden ze via orangemail@...
dus als je verlengt kan je het ook wel vergeten
en je moet hem dus via orangeshop bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:23:
[...]

offtopic:
nope, het geld ook alleen icm nieuwe abbo's zeiden ze via orangemail@...
dus als je verlengt kan je het ook wel vergeten
en je moet hem dus via orangeshop bestellen...
offtopic:
Ahaa tsjaa pech dan. Ik zie 't allemaal wel volgende maand en nu houd ik erover op! Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Hey there,

Ik heb eindelijk (na 1 dag) verbinding kunnen maken tussen myn M500 en mijn PC.
Toch kan ik niet via de M500 op het Internet komen, omdat ie dan zegt dat er geen beschikbare verbinding is.
(raar?)

Ik heb geprobeerd om een Bluetooth verbinding toe te voegen aan mijn Connections, maar tijdens het toevoegen, wordt ik (nadat hij mijn verbinding heeft ingesteld) weer teruggestuurd naar de vorige window. Dus uiteindelijk kan ik niet een bluetooth connectie instellen. (zoals ik al zei kan ik wel connecten via activesync)

Anyway, ik weet niet of ik niet kan internetten omdat ik geen bluetooth connectie bij Connections heb, of dat het gewoonweg helemaal niet mogelijk is.
Iemand een idee/tip?

BTW: Ik gebruik 1.06. Heel veel mensen hebben dit al gevraagd, maar is nog steeds geen goed antwoord hieruit voortgekomen: Wat zijn de voordelen van een upgrade naar 1.11? (Is er ergens misschien een changelog?)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

yup dat vraag ik mij ook nog steeds af, als het bellen en ontvangen van dingen er beter op word, ga ik hem binnenkort upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het wel eens eerder gevraagd, maar zoals gewoonlijk werkt de zoekfunctie bij mij niet.
Hoe kan ik de voicedial helemaal uitzetten?.... druk namelijk wel eens per ongeluk op het knopje, en telefoon blijft dan hardnekkig vragen naar een nummer.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de i-mate jam met tomtom 5 pakket besteld. Hopen dat een en ander direct en goed werkt. Zijn de rom's van de verschillende merken uitwisselbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom 5? dat moet een fout zijn, want die is dr nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Heeft hier iemand ervaringen met het niet kunnen ontvangen van MMS op de Orange SPV M500? Ik wordt er namelijk echt ziek van.
MMSjes komen namelijk niet aan. De SPV ontvangt em wel (backlight springt aan), maar voor de rest gebeurt er niks. Na hardreset hetzelfde probleem. Soms komen er wel MMSjes aan, maar waarom wel en waarom niet ben ik niet achter gekomen. Ik heb vandaag 40! MMSjes naar mezelf gestuurd om de oorzaak maar te vinden, maar kom er maar niet uit. Klantenservice ook gebeld en die zijn niet bekend met het probleem.
Zijn er mensen met positieve of negatieve ervaringen met de SPV M500 mbt MMSjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
edit:

... laat maar ik ben beetje dom ;)

[ Voor 91% gewijzigd door cryptapix op 27-04-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Van de site: Binnenkort verkrijgbaar via TomTom.com

Begin mei komt tomtom 5 als ik het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt: tomtom 5 komt volgens de berichten begin mei uit. Zodra tomtom 5 er is, wordt dus de bestelling verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de M500 bezitters mij misschien vertellen wat er zoal in de doos zit?
of is dit pcies hetzelfde als de MDA alleen dan met een 512 MB kaartje...

Eigenlijk wil ik weten of het hoesje hetzelfde is, je 2 stylussen krijgt... en ik denk dat het zwarte koptelefoontjes zijn die je erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Yup, 2 stylussen, 1 zwarte hoesje, zwarte (min of meer) baggere koptelefoons, 512 mb, installatie cd, "gratis internet" (icm orange world), .....

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooow oke... thxs... geen screenprotector meegeleverd trouwens? en is dat hoesje ook zo'n hoesje waar je M500 zeg maar in ligt als je hem aan je broek klemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:29:
ooow oke... thxs... geen screenprotector meegeleverd trouwens? en is dat hoesje ook zo'n hoesje waar je M500 zeg maar in ligt als je hem aan je broek klemt?
neej geen screenprotecor, in ligt? neej hij staat meer? maar tis zon flut leren hoesje waarbij je m500 uit het hoesje moet halen wil je hem gebruiken, en niet te vergeten een metalen magneet sluiting

en er zit usb minikabel in de doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt... jah ligt :D want bij de MDA ligt hij zeg maar horizontaal in het hoesje (als je hem aan je broek hangt)

Maar iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:22:
[...]

Done, heeft iemand misschien een screenshot.. desnoods van de installatie ofzo?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:29:
misschien is het wel eens eerder gevraagd, maar zoals gewoonlijk werkt de zoekfunctie bij mij niet.
Hoe kan ik de voicedial helemaal uitzetten?.... druk namelijk wel eens per ongeluk op het knopje, en telefoon blijft dan hardnekkig vragen naar een nummer.
alvast bedankt
ik had het zelfde probleem, maar na de update naar 1.11 is dit gelijk opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

vind het een beetje matig van orange dat ze idd geen screenprotector er bij hebben gedaan en een doosje voor de SD kaart :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Eggy schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:41:
[...]
waarvan wil je nou precies een screenshot?
ik heb het ook ginstalleerd, tis even de goede settings vinden en dan komt alles goed :)
werkt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
Underworld schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:01:
vind het een beetje matig van orange dat ze idd geen screenprotector er bij hebben gedaan en een doosje voor de SD kaart :S
zitten die protectors wel bij mda versie enzo? en zoveel moeite is het niet om die dingen mee te bestellen he? :)

en waarvoor heb je doosje voor sd kaart nodig? die zit altijd in hoesje? en als je een 2e kaartje koopt, zit er daar wel 1 bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een orange m500. apparaat werkt prima. Ik heb er nog geen screenprotector op. Ik merk dat in het middenvan het schermpje een lichte bolling zit. Is dat de bedoeling.

Ik heb trouwens wel schik met het leren tasje dat je aan je broekriem klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:41:
[...]
ik heb hier 3 screenshots, Alleen de knoppen moeten nog geconfigureerd worden, als je mortsaver installeerd:

Activeren
button 4 = voice

Deactiveren
button 3= camera
button 4= voice
Deze knoppen zijn het makkelijkst als je rechtshandig bent.

main screen
settings main
phone settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

cryptapix schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:19:
[...]
zitten die protectors wel bij mda versie enzo? en zoveel moeite is het niet om die dingen mee te bestellen he? :)

en waarvoor heb je doosje voor sd kaart nodig? die zit altijd in hoesje? en als je een 2e kaartje koopt, zit er daar wel 1 bij toch?
ja maar ik heb liever gewoon een hoesje erbij, net zoals je hem (los) in de winkel koopt, bij een CD zit toch ook een hoesje, die gebruik je toch ook niet als onderzetter? (... er zijn uitzonderingen bijv jantje shit e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:18
Mort Saver en andere applicaties van dezelfde programmeur kun je vinden op www.sto-helit.de, daar de beschrijvingen en screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Mensen ik heb al veel gelezen dat er mensen (ik ook :) )op zoek zijn naar een bedrade gps ontvanger die aan wordt gesloten op de mini usb poort van de mda compact (aka blaat)
Nu heb ik het volgende gevonden:

Kabel t.b.v. GPS muis met RJ 11 aansluiting

Dit in combinatie met dit:

GPS muis met RJ 11 aansluiting (Deze is te vinden op bv Handheldshop.nl)

Heeft iemand hier al ervaring mee? Mij lijkt het een stuk idealer dan een bluetooth omdat je nu ook direct een lader hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:44:
Knip
Ik merk dat in het middenvan het schermpje een lichte bolling zit. Is dat de bedoeling.
Knip
Ik heb dat ook al is gezegd, en ik heb er verder weinig comentaar op gehad, dus het zal wel normaal zijn, of ik heb 2x pech gehad (dit is al mijn 2e mda)

Nog steeds niemand een manier om mijn pc uit te zetten via bluetooth?

[ Voor 10% gewijzigd door SaN op 28-04-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 23:17
sander-sp schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:39:
[...]
Ik heb dat ook al is gezegd, en ik heb er verder weinig comentaar op gehad, dus het zal wel normaal zijn, of ik heb 2x pech gehad (dit is al mijn 2e mda)

Nog steeds niemand een manier om mijn pc uit te zetten via bluetooth?
Ik heb wel een manier, maar die is wel omslachtig en niet echt wat je zegt makkelijk in gebruik.

Ik connect naar een terminal server draaiende op Windows 2003 server, via die server start ik dan remote admin op zodat ik mijn eigen pc kan bedienen, en dus ook af kan sluiten. Gebruik het normaal niet voor me S100, maar het zou in principe kunnen.

What a fine day for Science! | Specs

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.