De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 6]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.723 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 19:32:
Hoe zit het met het speakertje/ ledje bij de spv M500?
op de orange zite zijn dit drie gaatjes en op de foto's van de dummie hierboven een verticaal streepje met ingebouwd ledje. Details ik weet het maar wel fijn om te weten
Goed hoor, maar had ik ook al gezien 8)7
CLB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:03:
Dit is de versie van Orange die op hun internet site zelf staat:

[afbeelding]

Beetje mierenneuken dit maar ik wilde het toch ff kwijt:
Hij lijkt idd veel donkerder en in het midden boven het scherm zijn drie kleine puntjes te zien.
Dat is waarschijnlijk de microfoon, maar op de foto's avn SeeMo76 zijn die drie kleine puntjes vervangen door 1 horizontaal streepje/ lampje. Dit vind ik persoonlijk alleen maar een vooruitgang

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

justifire schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:48:
Heb op de simkaart van mijn oude abo al mijn telefoonnummers staan.
Dat is een simkaart van kpn en die werkt dus volgens mij niet op de mda.
Is er toch een mogenlijkheid om die nummers op mijn mda te krijgen?
Sim zit in een nokia 3310.
Of moet ik alles met de hand invoeren?
Ik weet dat sommige Orange shops een 'sim-backup' verkopen dat is een apparaatje dat al je gegevens op kan slaan. Hoe dat werkt (bluetooth, kabeltje, infrarood) weet ik niet precies, maar misschien zou je kunnen informeren.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

klopt Afbeeldingslocatie: http://www.firstphoneshop.co.uk/2004-images/sim_card_backup.jpg

kost 10 euro bij de orange shop je kan gewoon je simkaart erin gooien en dan kan je alles (d8 ik) gewoon naar dat geheugen kopieeren

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 09:36

Mex

Underworld schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:59:
klopt kan inderdaad ook, maar niet elke 3310 (vooral de oude) heeft de kopier functie he!
3310 heeft geen intern geheugen. Er is vast wel iemand in je omgeving met een gsm waar wel geheugen/copieerfunctie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik volg het Imate topic nu al een tijdje en heb 2 weken geleden besloten om een nieuw contractje van T-mobile af te sluiten met deze "gadget"

Ik vindt het zelf bijna de ultime PDA omdat hij lekker klein en snel is en een camera heeft.
Plus je kan er mee bellen natuurlijk ;-)

Momenteel draait er bij mij ook rom versie 1.11 op. Ging allemaal goed. Eerst 1.06 geladen ook geen probleem. En dat USB v1.00 scherm is het scherm waarin de rom geladen kan worden. Als je gewoon via usb verbonden bent en je zit in je today scherm dan kun je hem niet updaten naar mijn idee. Veel tips voor tweaken zijn er terug te vinden op xda-developers.com en hier heb ik dan ook goed gebruik van gemaakt.

Als laatste wil ik nog even kwijt dat er Pocketblinds nogsteeds vermeld staat in de startpost, terwijl de makers zelf al aangegeven hebben dat deze niet werkt op de S100! En veel mensen zullen dit bevestigen. Misschien een leuke tip om wisbare hiervoor in de plaats te zetten. leuke app. met ongeveer dezelfde mogelijkheden.

Ook mis ik xcpu scaler 2.85D in de startpost. Heb hem nog niet draaien maar versie D is speciaal voor de s100 aangepast. ik hoor berichten dat men de PDA stable op 700 mhz hebben kunnen laten draaien. Altijd leuk om te proberen toch?

En wat vinden jullie nu van die silicone hoesjes? zit er wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raziel schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:30:
[...]

Ja, onder de motorkap is ie hetzelfde, ze hebben em alleen een iets ander uiterlijk gegeven.
Zou dit kunnen betekenen dat de M500 niet in bijvoorbeeld een brodit autohouder gaat passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik heb op mijn MDA Compact een ROM upgrade uitgevoerd. Vervolgens, na unlocking, mijn Orange SIM-kaart er in gedaan en de CAB-files geinstalleerd van Orange voor hun Orange World en MMS settings. Als ik nu verbinding wil maken met GPRS krijg ik de volgende foutmelding: No modem at above number. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
Weet iemand hoe je dubbele icoontjes kunt verwijderen bij Programs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:09:
Hey mensen,

Ook mis ik xcpu scaler 2.85 D in de startpost. Heb hem nog niet draaien maar versie D is speciaal voor de s100 aangepast. ik hoor berichten dat men de PDA stable op 700 mhz hebben kunnen laten draaien. Altijd leuk om te proberen toch?

had ik ook al aangegeven in 5, maar heb er nooit meer iemand van gehoord, terwijl toch wel veel mensen er mee aan het kloten waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Het zou ook erg fijn zijn als jullie even een link kunnen providen bij het melden van een app/game oid voor in de startpost... :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

dan moet ik weer ff gaan zoeken in 5 waar ik dat gepost had enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:21
Hans123 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:26:
Ik heb op mijn MDA Compact een ROM upgrade uitgevoerd. Vervolgens, na unlocking, mijn Orange SIM-kaart er in gedaan en de CAB-files geinstalleerd van Orange voor hun Orange World en MMS settings. Als ik nu verbinding wil maken met GPRS krijg ik de volgende foutmelding: No modem at above number. Weet iemand een oplossing?
Ik ga er van uit dat je Orange World hebt aangevraagd bij de klantenservice. Wat je moet doen is elke verbinding even in de edit-mode doorlopen omdat na het installeren van het cab-bestand de accespoint name nog niet is ingevuld. Dit gebeurt automatisch als je de verbinding één keer doorloopt.
Dit doe je onder Start -> Setting -> Connections -> Connections -> "verbinding" -> edit -> edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
lintweaker schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:33:
Is het iemand al gelukt om met de Orange SPV M500 gebruik te maken
van de "gratis" services van Orange World?
Ik heb sinds deze week een i-mate JAM en de Orange dame heeft mij een mooi cab filetje toegestuurd (M'n jam is nu wel een beetje ge-orange-ficeerd). Ik kan nu wel Internetten maar helaas niet gebruik maken van de World diensten....ik heb de gegevens uit deel 5 (proxy e.d.) ingevoerd.
Wat bedoel je met de services van Orange World? Kan je wel op de portal komen?
http://wap.orange.nl/colour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
Henkes schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:10:
[...]

Ik ga er van uit dat je Orange World hebt aangevraagd bij de klantenservice. Wat je moet doen is elke verbinding even in de edit-mode doorlopen omdat na het installeren van het cab-bestand de accespoint name nog niet is ingevuld. Dit gebeurt automatisch als je de verbinding één keer doorloopt.
Dit doe je onder Start -> Setting -> Connections -> Connections -> "verbinding" -> edit -> edit
De access point name is ingevuld. Toch is er een probleem met de modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een trial van xcpu scaler download krijg je wel een 2.85 versie. Maar deze werkt niet op de s100. Las van iemand die een D versie na aankoop van 2.85 opgestuurd had gekregen van de makers. Heb deze zelf gevonden via een bekend p2p netwerk, maar nog niet getest.

Dus de trial van xcpu scaler 2.85 werkt niet op de s100 tenzij je echt de D versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-10 20:12
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:09:
Hey mensen,

Ik volg het Imate topic nu al een tijdje en heb 2 weken geleden besloten om een nieuw contractje van T-mobile af te sluiten met deze "gadget"

Ik vindt het zelf bijna de ultime PDA omdat hij lekker klein en snel is en een camera heeft.
Plus je kan er mee bellen natuurlijk ;-)

Momenteel draait er bij mij ook rom versie 1.11 op. Ging allemaal goed. Eerst 1.06 geladen ook geen probleem. En dat USB v1.00 scherm is het scherm waarin de rom geladen kan worden. Als je gewoon via usb verbonden bent en je zit in je today scherm dan kun je hem niet updaten naar mijn idee. Veel tips voor tweaken zijn er terug te vinden op xda-developers.com en hier heb ik dan ook goed gebruik van gemaakt.

Als laatste wil ik nog even kwijt dat er Pocketblinds nogsteeds vermeld staat in de startpost, terwijl de makers zelf al aangegeven hebben dat deze niet werkt op de S100! En veel mensen zullen dit bevestigen. Misschien een leuke tip om wisbare hiervoor in de plaats te zetten. leuke app. met ongeveer dezelfde mogelijkheden.

Ook mis ik xcpu scaler 2.85D in de startpost. Heb hem nog niet draaien maar versie D is speciaal voor de s100 aangepast. ik hoor berichten dat men de PDA stable op 700 mhz hebben kunnen laten draaien. Altijd leuk om te proberen toch?

heb je ook een link oid voor xcpu scalar 2.85D, ik kan alleen de 'gewone' variant vinden.. ook al in deel 5 gekeken, niets gevonden helaas.. (je mag em, als je em hebt ook wel mailen naar fedmahn at gmail dot com)

bedankt alvast

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:12

Canon23

>>MY<< world

Kan iedereen nou wel gewoon zijn opgenome filmpjes met geluid afspelen?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Ik heb dit ook al gepost binnen het Orange World Topic maar dat topic is helaas niet echt actief meer dus vandaar hier:

Als ik met mijn M500 een Orange World verbinding maak en de site: pda.planet.nl of pda.startpagina.nl bezoek valt dat dan binnen Orange World of gaat dat van mijn 2Mb bundel af?

Anders gezegd, alle verbindingen die ik maak en sites die die ik bezoek via de Orange World Connection gaan niet af van mijn 2Mb bundel?

Verhaal:
Ik bezoek regelmatig mijn webmail via pda.planet.nl en maak daarbij gebruik van mijn Orange World Connectie. Als ik nu kijk naar mijn dataverbruik via de Orange World staat daar dat er nog geen data van mijn 2Mb bundel af is gegaan.

Met deze vraag ben ik ook naar de Orange Shop gegaan en die deelde mij mee dat alle sites die niet via de Orange World PDA site gaan van mijn 2Mb bundel afgaat.

Mijn instellingen staan als volgt:

Start --> Settings --> Connections --> Connections --> Manage Existing Connections (van de Orange World Connection) --> Proxy Settings --> (alletwee de hokjes aangevinkt) (Proxy Server: 10.250.255.188) --> Advanced -->

code:
1
2
3
4
HTTP - 10.250.255.188 - 5080
WAP - ...................... - 9201
Secure PDA - ...................... - 9203
Socks - ...................... - 1080

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weten jullie dit?
Zodra ik mijn M(5)ooi op mijn PC aansluit, gaat ie sync’en….so far so good…
Nu ga ik weer wat anders doen..gewoon Word/Excel oid
Hij blijft bezig…Windows dan! Bij taakbeheer(Ctrl+Alt+Delete) onder prestaties blijft de CPU op 100% staan…WAT issie dan aan het doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps..ik heb onder het mapje Internet & Telefonie 2 nieuwe topics gemaakt, Kun je deze ook weer weghalen??? Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
vacuumcleaner schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:41:
Ik heb dit ook al gepost binnen het Orange World Topic maar dat topic is helaas niet echt actief meer dus vandaar hier:

[/code]
Op deze manier kan je inderdaad onbeperkt surfen. Een goede controle is het gebruiksoverzicht dat je binnen Orange World kan opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Zijn er al meer mensen met ervaring met het sneller maken van de mda/m500 doormiddel van die regtweak? link En als het echt goed werkt is het misschien ook wel leuk om het in de startpost te vermelden...

[ Voor 22% gewijzigd door SaN op 18-04-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb een paar vraagjes over afsluiten van verlenging bij Orange met deze SPV M500

-Ik heb gehoord dat je in de Orange-shops niet je abbo met 1 jaar kan verlengen klopt dit?

-En de acties op de internetsite tellen echt alleen maar voor de orangewinkels zeker niet voor de Belcompany ofzo, of nemen zij de acties van Orange ook weleens over?

Ik zit er namelijk over te denken om het volgende te doen:

Ik sluit een 1 jarige verlenging (dus bij Belcompany?) af van 32,50 per maand met toestelprijs: 134,95
Na een half jaar verlaag ik mijn abbo gratis naar 22,50
Dus dan betaal ik: toestel: 134,95 + 6 x 32,50 + 6 x 22,50 = 464,95
Maar dan krijg ik geen 2 maanden gratis bundel zeker, omdat Belcompany niet aan deze actie doet?

OF kan ik een nieuw 1 jarig abbo afsluiten in de Orange shop (dan krijg ik dus wel die twee maanden gratis belbundel) en m'n oude telefoonnummer behouden?

EDIT: Sorry als dit een beetje offtopic is maar toen met de MDA-compact werd ook het hele forum veranderd in het 'waar haalt men de goedkoopste MDA-forum'

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 18-04-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Henkes schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:36:
[...]

Op deze manier kan je inderdaad onbeperkt surfen. Een goede controle is het gebruiksoverzicht dat je binnen Orange World kan opvragen.
Het gekke is dat ik niks aan de instellingen heb veranderd en dat Orange deze zo heeft geprogrammeerd.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:59:
Zijn er al meer mensen met ervaring met het sneller maken van de mda/m500 doormiddel van die regtweak? link En als het echt goed werkt is het misschien ook wel leuk om het in de startpost te vermelden...
Wanneer heb jij voor het laatst de startpost gelezen ?? Staat er in hoor.

Maar heb zelf geen ervaring ben ook wel benieuwd.

edit: ik heb het gewoon geprobeerd we zullen zien :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:02:
Ik heb een paar vraagjes over afsluiten van verlenging bij Orange met deze SPV M500

-Ik heb gehoord dat je in de Orange-shops niet je abbo met 1 jaar kan verlengen klopt dit?

-En de acties op de internetsite tellen echt alleen maar voor de orangewinkels zeker niet voor de Belcompany ofzo, of nemen zij de acties van Orange ook weleens over?

Ik zit er namelijk over te denken om het volgende te doen:

Ik sluit een 1 jarige verlenging (dus bij Belcompany?) af van 32,50 per maand met toestelprijs: 134,95
Na een half jaar verlaag ik mijn abbo gratis naar 22,50
Dus dan betaal ik: toestel: 134,95 + 6 x 32,50 + 6 x 22,50 = 464,95
Maar dan krijg ik geen 2 maanden gratis bundel zeker, omdat Belcompany niet aan deze actie doet?

OF kan ik een nieuw 1 jarig abbo afsluiten in de Orange shop (dan krijg ik dus wel die twee maanden gratis belbundel) en m'n oude telefoonnummer behouden?

EDIT: Sorry als dit een beetje offtopic is maar toen met de MDA-compact werd ook het hele forum veranderd in het 'waar haalt men de goedkoopste MDA-forum'
sowiso heeft BC de M500 nog niet :( (of zij hem ook krijgen...vraag ik me nog af!, eind april zij orange)
vaak is BC ook goedkoper dan Orange dus zal hij waarschijnlijk rond de 100 eurie bijbetalen zijn (misschien iets meer)

en die bundels gelden dacht ik niet met een verlenging, wel met een nieuw abbo

6x32,50--->3x22,50--->3x12,50 ;) 8) (nieuwe voorwaarden als ik 7 collega's mag geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Pff we worden wel gek van al die vragen over orange world en internet, maar toch deze vraag:

Wat is nu precies het verschil tussen Orange World en Internet access?

Ik heb op de site van orange zelf gekeken maar daar staan alleen maar het verschil in kosten.
Al is ik op mijn GPRS icoontje klik helemaal bovenaan (vierkantje met de G) krijg ik twee verbindingen:
- GPRS (Internet...)
- GPRS (Orange World)

Via de verbinding GPRS (Orange World), kan ik ook overal komen.
Via de verbinding GPRS (Internet...) waarschijnlijk ook.

Wanneer gaat het nu van je 2 Mb af en wat is onbeperkt?

edit:
Het enige wat orange op zn site aangeeft over internet access is het volgende:

Wat kost Internet Access?
Met Orange World heb je meteen toegang tot de speciale dienst Internet Access. Dat betekent dat je elke maand automatisch 2MB krijgt voor het gebruik van Internet Access. Je mag dus 2 MB aan internetverkeer genereren op je PDA of laptop. Ga je daarover heen, dan betaal je vervolgens € 3,- per MB. Dit is ongeveer € 0,003 per KB.

[ Voor 28% gewijzigd door intermusic op 18-04-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
intermusic schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:52:
Pff we worden wel gek van al die vragen over orange world en internet, maar toch deze vraag:

Wat is nu precies het verschil tussen Orange World en Internet access?

Ik heb op de site van orange zelf gekeken maar daar staan alleen maar het verschil in kosten.
Al is ik op mijn GPRS icoontje klik helemaal bovenaan (vierkantje met de G) krijg ik twee verbindingen:
- GPRS (Internet...)
- GPRS (Orange World)

Via de verbinding GPRS (Orange World), kan ik ook overal komen.
Via de verbinding GPRS (Internet...) waarschijnlijk ook.

Wanneer gaat het nu van je 2 Mb af en wat is onbeperkt?

edit:
Het enige wat orange op zn site aangeeft over internet access is het volgende:

Wat kost Internet Access?
Met Orange World heb je meteen toegang tot de speciale dienst Internet Access. Dat betekent dat je elke maand automatisch 2MB krijgt voor het gebruik van Internet Access. Je mag dus 2 MB aan internetverkeer genereren op je PDA of laptop. Ga je daarover heen, dan betaal je vervolgens € 3,- per MB. Dit is ongeveer € 0,003 per KB.
Ik zit dus met precies hetzelfde. Een persoon in de Orange Shop zei tegen mij dat als je op sites komt die niet op de Orange World pagina staan dat het van je 2Mb bundel afgaat.

Ik denk persoonlijk,
Verbinding via Orange World, alles gratis wat je bezoekt bijv. pda.tweakers.net.
Verbinding via Internet Acces, alle data die je verzend of ophaalt gaat van je 2Mb bundel af.

POP Mail & MSN zijn niet te benaderen via Orange World en daarvoor zal je Internet Acces voor moeten gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door vacuumcleaner op 18-04-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Henkes schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:11:
[...]

Wat bedoel je met de services van Orange World? Kan je wel op de portal komen?
http://wap.orange.nl/colour
Die bedoel ik. Ik kan daar dus geen verbinding mee krijgen....wel internet sites. Misschien
klopt er ergens een instelling niet...

Ik zie bij het "g" icoon altijd maar 1 optie voor een verbinding. Via allerlei menu's kan ik ze wel wisselen Internet vs World. Kun je daar niet meerdere opties krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:14:
[...]

Wanneer heb jij voor het laatst de startpost gelezen ?? Staat er in hoor.

Maar heb zelf geen ervaring ben ook wel benieuwd.

edit: ik heb het gewoon geprobeerd we zullen zien :)
Oh :X ik had het niet gechecked eigelijk... niet verwacht dat het er al in zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ik zie de bomen door het bos niet meer,...snap er nou helemaal niets meer van

[ Voor 5% gewijzigd door Underworld op 18-04-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

vacuumcleaner schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:06:
[...]

Ik zit dus met precies hetzelfde. Een persoon in de Orange Shop zei tegen mij dat als je op sites komt die niet op de Orange World pagina staan dat het van je 2Mb bundel afgaat.

Ik denk persoonlijk,
Verbinding via Orange World, alles gratis wat je bezoekt bijv. pda.tweakers.net.
Verbinding via Internet Acces, alle data die je verzend of ophaalt gaat van je 2Mb bundel af.

POP Mail & MSN zijn niet te benaderen via Orange World en daarvoor zal je Internet Acces voor moeten gebruiken.
De Orange klantenservice meneer zegt (na 6 minuten gewacht te hebben, omdat hij het zelf ook niet wist):

Als u met uw pocket PC op orange world zit en u bezoekt pagina's waar de tekst "Orange world" bij staat, dan gaat het niet van uw 2 Mb af. Wanneer u een site buiten het domein orange.nl bezoekt en u ziet niet de tekst "Orange world" staan, dan gaat het van uw 2 Mb af.

Is dat duidelijk of niet? :?

Oh jah...! De tellers op je "Mijn Orange overzicht" van je aantal Mb's worden volgens dezelfde (overigens wel vriendelijke) klantenservice meneer, per 24 uur geupdate en wel 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Jullie weten toch wel dat er een topic is over Orange World of niet? ;) :P

[rml][GPRS] Orange World[/rml]

[ Voor 29% gewijzigd door Eggy op 18-04-2005 18:41 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
intermusic schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:33:
[...]

De Orange klantenservice meneer zegt (na 6 minuten gewacht te hebben, omdat hij het zelf ook niet wist):

Als u met uw pocket PC op orange world zit en u bezoekt pagina's waar de tekst "Orange world" bij staat, dan gaat het niet van uw 2 Mb af. Wanneer u een site buiten het domein orange.nl bezoekt en u ziet niet de tekst "Orange world" staan, dan gaat het van uw 2 Mb af.

Is dat duidelijk of niet? :?

Oh jah...! De tellers op je "Mijn Orange overzicht" van je aantal Mb's worden volgens dezelfde (overigens wel vriendelijke) klantenservice meneer, per 24 uur geupdate en wel 's nachts.
Mijn teller staat nogsteeds op 0 en ik heb wel sites zonder "Orange World logo" bezocht (heb mijn M500 sinds zaterdag) zoals pda.startpagina.nl, pda.planet.nl 9292 imode site >:),
Verhaal van de klantenservicemeneer klopt dus niet.
Jullie weten toch wel dat er een topic is over Orange World of niet?

[GPRS] Orange World
Sssttt, zomeet wordt mijn cross-post gespot ;)

Ik zie daar in de startpost staan dat WAP-sites binnen Orange World vallen en niet van de 2Mb data bundel afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Weet iemand van jullie hoe (of met welk progje) ik de smsjes op mijn simkaart (!!!)
(uit mijn T610 afkomstig en toentertijd opgeslagen in het "archief" = simkaartplek)
Kan bekijken in mijn MDA? krijg alleen de smsjes te zien wat ik via MDA heb ontvangen...

Dus ik bedoel niet die Jeyo Outlook extender .. want die heb ik al ...
Maar de SMSjes in het archief (=simkaart) opslaan in de MDA of Outlook .. liefst ..

Hoe, wat, waar .. ? ;) weet iemand dat... :9~

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een beetje OffTopic
Maar bij het updaten van de Rom moet je een Hard reset doen,
weet iemand van jullie hoe ik van mijn lievelings spel :D Astraware DiamondMine de scores kan opslaan dat ze na de Hard Reset terug te zetten zijn, Ik kan nergens een bestandje vinden, en ik wil de update doen naar 1.11

alvast THX _/-\o_

:z Hmmm kheb het al gevonden...... Register instelling :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: bla bla bla bla
heb het al opgelost

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

evol

hello world

Ik kan mijn Acer N10 met CF GPS en 256MB CF en 256MD SD ruilen tegen een T-Mobile MDA Compact met 256MB mini SD. Zonder bijbetaling van mij of hem.
Is dat een goeie deal in jullie ogen? Ik denk dat ik t ga doen :)

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

out schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:21:
Ik kan mijn Acer N10 met CF GPS en 256MB CF en 256MD SD ruilen tegen een T-Mobile MDA Compact met 256MB mini SD. Zonder bijbetaling van mij of hem.
Is dat een goeie deal in jullie ogen? Ik denk dat ik t ga doen :)
Ik zou zeggen probeer hem eerst!!
Je weet maar nooit. Misschien valt hij je wel tegen.
(maar ik word er met de dag gekker op, zeker nu space trader erop staat _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Nu online

evol

hello world

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:17:
[...]

Ik zou zeggen probeer hem eerst!!
Je weet maar nooit. Misschien valt hij je wel tegen.
(maar ik word er met de dag gekker op, zeker nu space trader erop staat _/-\o_ )
Proberen is niet echt een optie. Tuurlijk kijk ik er wel eerst naar, maar het is niet zo dat ik hem een week kan uit proberen.
Echter, ik denk dat t apparaatje me wel zal bevallen en anders is hij ook nog best gewild en ligt ie qua prijs goed in de markt. Dus verkoop kan altijd nog dan ;)

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit forum gelezen dat de M500 ( orange versie van de HTC Magician ) anders van vorm is dan de andere varianten van de HTC Magician.

Is het formaat van de m500 zo anders dat dit problemen gaat geven met pasvorm van bijvoorbeeld een std HTC Magician cradle ?? of een aktieve houder voor in de auto ??

Anders gezegd : Past ie dan nog ?? Geeft dit problemen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:44:
Ik heb op dit forum gelezen dat de M500 ( orange versie van de HTC Magician ) anders van vorm is dan de andere varianten van de HTC Magician.

Is het formaat van de m500 zo anders dat dit problemen gaat geven met pasvorm van bijvoorbeeld een std HTC Magician cradle ?? of een aktieve houder voor in de auto ??

Anders gezegd : Past ie dan nog ?? Geeft dit problemen ??
Volgens mij valt dit wel mee.

Ik geef geen garantie, maar ik beredeneer het alsvolgt:
HTC maakt de apparaten (hardware en software (grotendeels)).
T-Mobile, I-mate, Orange etc, kunnen om die hardware hun eigen buitenkant ontwerpen, daarbij moeten zij rekening houden met de positie van het schem, knoppen etc, die op alle toestellen hetzelfde zijn. Het lijkt me namelijk niet dat er dusdanig veel ruimte is dat Orange zelf kan bepalen waar de knoppen allemaal zitten.

Ik denk dat accesoires van de I-mate en MDA ook gewoon passen op de M500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:23:
[...]

sowiso heeft BC de M500 nog niet :( (of zij hem ook krijgen...vraag ik me nog af!, eind april zij orange)
vaak is BC ook goedkoper dan Orange dus zal hij waarschijnlijk rond de 100 eurie bijbetalen zijn (misschien iets meer)

en die bundels gelden dacht ik niet met een verlenging, wel met een nieuw abbo

6x32,50--->3x22,50--->3x12,50 ;) 8) (nieuwe voorwaarden als ik 7 collega's mag geloven)
Nee inderdaad nog niet. Maar ik mag vanaf 24 mei m'n abbo pas verlengen dus dan zal de BC hem wel hebben. (ik wil 'm ook wel bij een andere winkel kopen hoor, maar m'n vorige abbo heb ik ook afgesloten bij een BC dus vandaar) En tsjaa in die tijd zal die wel een paar tientjes goedkoper zijn bij dat abbo wat ik wil dus dat is ook alleen maar voordelig. Wat jij zegt van 6x 3x 3x klinkt ook wel aardig relaxed, alhoewel ik denk dat ik dan te weinig beltegoed heb, maar ja dat is van latere zorg. Ik wil gewoon m'n SPV M500 bij een 32,50 abbo en het zou alleen maar relaxed zijn als k nog 2 of 3 maandbundels terug zou krijgen. Anders is het pech, want 134,95 voor het toestel inclusief 1 jarig 32,50 abbo vind ik niet duur! Maarja ik ga over abbo's enzo ophouden, want anders wordt het forum wel erg vervuild met abbonementen-blablabla! Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 23:57
:( :( :( :( :(

Vandaag de hele dag onbereikbaar geweest zonder dat ik iets raars kon zien aan mn mda. Ik stuurde net een SMSje naar iemand en toen kreeg ik in 1 keer alle smsjes van vandaag binnen. Blijkbaar heeft hij toen pas weer verbinding met het netwerk gemaakt.
Vriend van me gebeld en die zei dat hij de hele dag geprobeerd had te bellen en de hele tijd "deze telefoon kan niet worden bereikt" te horen kreeg.

QTEK ROM 1.11 heeft dus blijkbaar ook nog kuren, heb hem er sinds een week op zitten. Daarvoor had ik dit nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Het lukt mij niet om de M500 te syncen via bluetooth. heb alle drivers geinstalleerd op de PC. Bluetooth aangezet. Kan wel modem gebruiken, maar niet syncen. Probleem ligt erin dat de M500 COM4 en 5 wil hebben voor inbound en outbound, terwijl de bluetooth software op de PC hier COM5 en 6 voor pakt. En deze compoorten kan ik op zowel de M500 als de PC niet aanpassen. Vrij klote dus. Iemand nog met dezelfde problemen die een oplossing heeft? Ik heb de oplossing die eerder in dit topic stond al geprobeerd zonder resultaat.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Xanion schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:23:
Het lukt mij niet om de M500 te syncen via bluetooth. heb alle drivers geinstalleerd op de PC. Bluetooth aangezet. Kan wel modem gebruiken, maar niet syncen. Probleem ligt erin dat de M500 COM4 en 5 wil hebben voor inbound en outbound, terwijl de bluetooth software op de PC hier COM5 en 6 voor pakt. En deze compoorten kan ik op zowel de M500 als de PC niet aanpassen. Vrij klote dus. Iemand nog met dezelfde problemen die een oplossing heeft? Ik heb de oplossing die eerder in dit topic stond al geprobeerd zonder resultaat.
Je hoeft in je m500 niks te veranderen. Je zou de poort moeten kunnen selecteren in Active sync op je pc. Heb je al geprobeerd je pc opnieuw op te starten? Als dit niet helpt zou ik toch even proberen om de hele installatie ongedaan te maken en het opnieuw te proberen volgens de methode die ik hier eerder heb gepost
edit: Ik begrijp dat je wel kunt internetten? Als dit het geval is zou ik nog even wachten op andere reacties, want dan is er iets anders aan de hand denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 18-04-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

TeunVR schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:21:
:( :( :( :( :(

Vandaag de hele dag onbereikbaar geweest zonder dat ik iets raars kon zien aan mn mda. Ik stuurde net een SMSje naar iemand en toen kreeg ik in 1 keer alle smsjes van vandaag binnen. Blijkbaar heeft hij toen pas weer verbinding met het netwerk gemaakt.
Vriend van me gebeld en die zei dat hij de hele dag geprobeerd had te bellen en de hele tijd "deze telefoon kan niet worden bereikt" te horen kreeg.

QTEK ROM 1.11 heeft dus blijkbaar ook nog kuren, heb hem er sinds een week op zitten. Daarvoor had ik dit nog nooit meegemaakt.
ligt dat niet gewoon aan het t-mobile netwerk, ik heb wel is eerder zoiets gehoord van iemand (met een totaal ander merk/telefoon)

of heb je je rekening niet betaald ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik ben vast de eerste die een M500 met dode pixel weet te scoren :/

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik probeer met mijn M500 een active-sync bluetooth verbinding op te bouwen. Ik heb nieuwe Widcomm drivers erop gezet, en ik kom een heel eind (mede dankzij cda developers en de link naar de tutorial in de startpost).

Ik mijn bleutooth device maakt een verbinding op Com 15, en dat kan ik niet wijzigen. ActiveSync wil niet hoger dan Com 9. Hoe kan ik dit op elkaar afstemmen?

Dank je!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:55:
Ik probeer met mijn M500 een active-sync bluetooth verbinding op te bouwen. Ik heb nieuwe Widcomm drivers erop gezet, en ik kom een heel eind (mede dankzij cda developers en de link naar de tutorial in de startpost).

Ik mijn bleutooth device maakt een verbinding op Com 15, en dat kan ik niet wijzigen. ActiveSync wil niet hoger dan Com 9. Hoe kan ik dit op elkaar afstemmen?

Dank je!
Nu echt al heel vaak gepost, zoek even in dit deel, daar staat een beschrijving van mij. Het is goed op te lossen, het kost alleen wel even wat tijd. edit: het staat op pagina 6...

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 19-04-2005 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 02-10 21:14

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

sander-sp schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:56:
[...]
Nu echt al heel vaak gepost, zoek even in dit deel, daar staat een beschrijving van mij. Het is goed op te lossen, het kost alleen wel even wat tijd. edit: het staat op pagina 6...
Ik heb het al gevonden, bedankt! moet je eens gaan zoeken op 'compoorten' in al die delen...... ik zal eroverheen gelezen hebben of zo, excuus.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:15:
Mischien een beetje OffTopic
Maar bij het updaten van de Rom moet je een Hard reset doen,
weet iemand van jullie hoe ik van mijn lievelings spel :D Astraware DiamondMine de scores kan opslaan dat ze na de Hard Reset terug te zetten zijn, Ik kan nergens een bestandje vinden, en ik wil de update doen naar 1.11

alvast THX _/-\o_
Neenee juist jij bent on topic! alle anderen zitten hier mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:27:
[...]

Neenee juist jij bent on topic! alle anderen zitten hier mis....
kheb het al gevonden, r egister instelling export... daarna weer import, helemaal toppie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Er wordt overal gezegd dat de kwaliteit van de camera op 1280 x 960 nou niet bepaald optimaal is. Maar maakt de camera wel mooie foto's bij 'n resolutie van 640 x 480? Dit zou voor mij genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps..ik heb onder het mapje Internet & Telefonie 2 nieuwe topics gemaakt, Kun je deze ook weer weghalen??? Sorry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:33:
Oeps..ik heb onder het mapje Internet & Telefonie 2 nieuwe topics gemaakt, Kun je deze ook weer weghalen??? Sorry :'(
Dmv Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif kun je vragen om verwijdering van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:35

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik wil mijn MDA met ROM 1.01.00 WWE gaan upgraden naar een nieuwere versie, maar ik durf het niet aan. Zou er van T-Mobile ook een officiele update komen, die alles doet zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Beekforel schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:57:
Ik wil mijn MDA met ROM 1.01.00 WWE gaan upgraden naar een nieuwere versie, maar ik durf het niet aan. Zou er van T-Mobile ook een officiele update komen, die alles doet zeg maar?
Ik denk persoonlijk dat er geen updates vanuit tmobile komen. Het zal misschien zo zijn dat ze nieuwe mda's met nieuwere software gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje over de leesbaarheid van het schermpje van de M500.( orange versie )

Ik lees nu mijn e-books dagelijks op mijn hoogbejaarde Palm 3Xe :)
Nou vraag ik me af of ik op de M500 ( wil graag orange houden ) nog steeds mijn e-books kan blijven lezen. Of is dit scherm daar echt te klein voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:06:
FF een vraagje over de leesbaarheid van het schermpje van de M500.( orange versie )

Nou vraag ik me af of ik op de M500 ( wil graag orange houden ) nog steeds mijn e-books kan blijven lezen. Of is dit scherm daar echt te klein voor ??
Over het scherm moet je je geen zorgen maken, superscherp en zeer goed te lezen.
CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:55:
Er wordt overal gezegd dat de kwaliteit van de camera op 1280 x 960 nou niet bepaald optimaal is. Maar maakt de camera wel mooie foto's bij 'n resolutie van 640 x 480? Dit zou voor mij genoeg zijn.
Ik vind de kwaliteit van de foto's nog niet eens slecht. Overdag zijn ze best aardig van kwaliteit en s'avonds zijn de foto's ook niet onaardig als je de camera zelf maar op nachtstand zet. Als je 'm op auto laat staan zijn de foto's niet om aan te zien.

[ Voor 37% gewijzigd door Xanion op 19-04-2005 11:16 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:06:

Ik ben vanaf gisteren begonnen met het lezen van eBooks op de MDA en het valt me heel erg mee. Ik had verwacht dat het scherm te klein zou zijn maar het leest prima. Ik ben al op bladzijde 1000 van The Da Vinci Code ;)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:55:
Mijn ervaring is dat na de ROM upate naar 1.06 de foto's op 640*480 mooier zijn dan die op 1280*960. vanmiddag ga ik (als ik tijd heb) updaten naar ROM 1.11, ik zal de foto's dan ook even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Kassad schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:14:
[...]

Ik ben vanaf gisteren begonnen met het lezen van eBooks op de MDA en het valt me heel erg mee. Ik had verwacht dat het scherm te klein zou zijn maar het leest prima. Ik ben al op bladzijde 1000 van The Da Vinci Code ;)
Wat is een goede plek om Ebooks te downloaden/Kopen? En welke reader gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Modbreak:ebooks zijn copyrighted

[ Voor 84% gewijzigd door Canaria op 19-04-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Laatst online: 13-07-2022
Modbreak:dus aan uitwisselverzoeken doen we hier niet

[ Voor 80% gewijzigd door Canaria op 19-04-2005 11:55 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

curry684 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:45:
Ik ben vast de eerste die een M500 met dode pixel weet te scoren :/
For the record: Orange doet er niet moeilijk over (heerlijk dat je zelfs om 10 uur 's ochtends binnen 2 seconden iemand aan de lijn hebt O+ ) en ruilt 'm gewoon in via de leverancier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:29
Ik zit erover te denken om deze M500 te kopen, maar hoe is hij eigenlijk met bellen? Is zo'n screenprotector een beetje handig? Kan je daarmee het scherm nog zien? Beschadigt een touchscreen niet heel snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de standaard download directory kan veranderen van pocket internet explorer?

Nu geef hij de melding bij het downloaden van een bestand:
Download the 572 kb file '...music.rm' to the 'My documents' folder in Main Memory

Nu kan ik op change drukken en Main Memory veranderen naar 'storage card', maar kan hij default aangeven dat hij opslaat op SD geheugen?, directory maakt niet zoveel uit, als ik maar de geheugen locatie kan aanpassen.

Ik heb al gekeken in het register, maar hier werd ik ook niet wijzer van, misschien omdat ik niet weet waar ik op moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
curry684 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:50:
[...]

For the record: Orange doet er niet moeilijk over (heerlijk dat je zelfs om 10 uur 's ochtends binnen 2 seconden iemand aan de lijn hebt O+ ) en ruilt 'm gewoon in via de leverancier :)
Relaxe ;)
Vlark schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:00:
Ik zit erover te denken om deze M500 te kopen, maar hoe is hij eigenlijk met bellen? Is zo'n screenprotector een beetje handig? Kan je daarmee het scherm nog zien? Beschadigt een touchscreen niet heel snel?
Ik vind dat je perfect kan bellen met het toestel. Met bluetooth headsets lees ik hier en daar nog wel wat problemen.

De meegeleverde screenprotectors moet je niet gebruiken.
Wees slim en koop een brando screenprotector.
Je ziet het nauwelijks (tot niet) en beveiligd wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door adewidt op 19-04-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:38:
[...]

Dmv [afbeelding] kun je vragen om verwijdering van het topic.
Het spijt me maar dit snap ik niet.
Wie kan ik daarvoor benaderen om die twee loze topics te verwijderen? of moet ik dat zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:13:
[...]

Het spijt me maar dit snap ik niet.
Wie kan ik daarvoor benaderen om die twee loze topics te verwijderen? of moet ik dat zelf doen.
Ze zijn gisteravond al lang gesloten dus don't worry ;) (anders had ik het wel even gedaan :) )

Lees even Schop een Modje richtlijnen *updated 15-06-2004*, staat alles in wat je moet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Underworld schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:35:
Modbreak:ebooks zijn copyrighted
offtopic:
haha dacht ik al, nou ja viel te proberen he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:14:
[...]
Welke e-book reader gebruik je ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:32:
[...]

Welke e-book reader gebruik je ??
Er zijn verschillende soorten ebooks en daar heb je dus ook verschillende soorten readers voor nodig.

google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Voor de M500 bezitters, rammelt er bij jullie ook iets als je schud met het apparaat?
Het lijkt naast de volumeknop vandaan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Mex schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:42:
[...]

Er zijn verschillende soorten ebooks en daar heb je dus ook verschillende soorten readers voor nodig.

google
Dat snappen we. Vraag is meer of er een essentieel verschil zit in de readers. Heb je een voorkeur en zo ja waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cage
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 14:31
vacuumcleaner schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:57:
Voor de M500 bezitters, rammelt er bij jullie ook iets als je schud met het apparaat?
Het lijkt naast de volumeknop vandaan te komen.
Ja, dat klopt heb ik ook. Dit hoort zo, als de volume knop vasthoud hoor je hem niet nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:38
Heb sinds gisteren eindelijk de M500. Prachtig ding.
Maar heb ook een dode pixel denk ik. Bij een donkere achtergrond zie ik 1 heeeel klein blauw/groen puntje. Niet storend dus laat het maar zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het suikerklontje al geprobeerd op de M500 ??

Ik vraag me namelijk af of de donkere kleur een verfje is. Dan zou het suikerklontje de M500 beschadigen. Ook las ik ergens op dit forum dat de onderkant van plastic is. Is dit zo bij alle varianten, of is dit alleen bij de M500 zo ??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-08 16:19
Beginners

Ik merk dat er weer veel mensen zijn de via orange net hun toestel hebben.
Want je ziet heel veel vragen die al beantwoord zijn.

Dubbele SMS staat in de start post.
Camera is kut. Klopt weinig aan te doen.
Bluetooth internetten is moeilijk maar is te doen voor al met nieuw room update en de tochiba stack.
TomTom 3 werkt gewoon. (TomTom 4 weet ik strax :D }) )
Leuk dat je je toestel geweldig vind. Vind iedereen hie wel denk ik.
Kut voor je dat je meer moet betalen voor je toestel dan iemand anders.
En ga zo maar door.

Het is allemaal nog maar moeilijk te volgen.

daar om wil ik heel lief vragen: O-) LEES EERST VOOR JE POST DIT IS AL HET 6DE DEEL JE VRAAG IS VAST AL BEANTWOORD O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

offtopic:
tja...zo ging het ook met het 6230 topic...waarom denk je dat er alweer bijna een 15e topic is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik probeer nu die 1.11 romupdate te doen, 2 vraagjes. Als ik Maupgrade... run zegt ie dat ie de toepassing niet kan starten omdat RUU.dll niet gevonden kan worden. En moet ik niete eerst upgraden naar 1.06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

sander-sp schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:25:
Ik probeer nu die 1.11 romupdate te doen, 2 vraagjes. Als ik Maupgrade... run zegt ie dat ie de toepassing niet kan starten omdat RUU.dll niet gevonden kan worden. En moet ik niete eerst upgraden naar 1.06?
Je hoeft niet eerst up te graden naar 1.06, je alle bestanden uitpakken en in dezelfde map plaatsen, dan zou het gewoon moeten werken. Meer info vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Mex schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:30:
[...]

Je hoeft niet eerst up te graden naar 1.06, je alle bestanden uitpakken en in dezelfde map plaatsen, dan zou het gewoon moeten werken. Meer info vind je hier
Gelukt :Y) De exe file moest ook nog uitgepakt worden. Helemaal goed deze update icm. Sprite backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Even een paar fototjes van de Cradle incl mda.
Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/145_1024.ts1113914582000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/146_1024.ts1113914604000.jpg
Slechte kwaliteit ik weet het, maar onze digicam is kapot |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote] Helemaal goed deze update icm. Sprite backup. [/qoute]

Welke files heb je precies gebackuped met Sprite?

Ik heb nadat ik m'n backup heb teruggezet nu versie:

ROM 1.11.00 WWE
ROMdate 03/14/2005
Radio version 1.11.00
Protocol 1337.42
extROM 1.06.116

Voordat ik de backup terug zette had ik namelijk ExtROM 1.11.xxx , ik heb met Sprite dus teveel terug gezet.... maar wat? Ik heb een complete backup gemaakt:
- My Documents
- Email
- Personal Databases
- System Data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
sander-sp schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:27:
Even een paar fototjes van de Cradle incl mda.
[afbeelding]
[afbeelding]
Slechte kwaliteit ik weet het, maar onze digicam is kapot |:(
Mooie Cradle, waar gekocht, hoeveel en compatible met de M500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 15:35:
Helemaal goed deze update icm. Sprite backup. [/qoute]

Welke files heb je precies gebackuped met Sprite?

Ik heb nadat ik m'n backup heb teruggezet nu versie:

ROM 1.11.00 WWE
ROMdate 03/14/2005
Radio version 1.11.00
Protocol 1337.42
extROM 1.06.116

Voordat ik de backup terug zette had ik namelijk ExtROM 1.11.xxx , ik heb met Sprite dus teveel terug gezet.... maar wat? Ik heb een complete backup gemaakt:
- My Documents
- Email
- Personal Databases
- System Data
Ja ik zie het.. ik heb dat ook. Is dat erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MDA maakt elke keer automatisch verbinding met GPRS (kleine G met 2 pijltjes). Als ik kijk bij GPRS monitor zie ik ook dat er wat kb's heen en weer zijn gegaan :( Weet iemand hoe ik dat automatisch verbinden kan uitschakelen?? De enige manier dat ik weet is de T-Mobile instellingen weghalen, maar dat wil ik niet. Ik weet de MMS-instellingen nl. niet uit mijn hoofd...

Ik heb overigens 2 verbindingen:
- T-Mobile GPRS
- T-Mobile MMS

Maar als ik er 1 van de 2 weghaal, dan maakt hij toch verbinding met de ander. Ook het toevoegen van een dummy-account en als voorkeur instelling instellen helpt niet... :( Dus alleen alles weghalen werkt voor mij...

Volgens mij maakt hij overigens verbinding vanwege de Journal bar die ik geinstalleerd heb... Kan dat kloppen? Lijkt wel of deze elke keer wilt updaten. Ik verwijder 'm anders wel om te kijken of dat idd de oorzaak is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Okee dus 640 x 480 foto's zijn van redelijk kwaliteit?

Ook heb ik net in verschillende andere fora gezocht naar de opvolger van de Qtek S100 (de S200 zeggen ze) met ingebouwde wifi en een nog snellere processor. Maar verder dan wat de geruchten dat deze in het najaar uit zo komen ben ik niet gekomen. Weet iemand hier meer van? Anders vind ik het zonde om volgende maand een SPV M500 te halen terwijl ik weet dat de opvolger eraan komt en wacht ik liever nog een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:02:
Okee dus 640 x 480 foto's zijn van redelijk kwaliteit?

Ook heb ik net in verschillende andere fora gezocht naar de opvolger van de Qtek S100 (de S200 zeggen ze) met ingebouwde wifi en een nog snellere processor. Maar verder dan wat de geruchten dat deze in het najaar uit zo komen ben ik niet gekomen. Weet iemand hier meer van? Anders vind ik het zonde om volgende maand een SPV M500 te halen terwijl ik weet dat de opvolger eraan komt en wacht ik liever nog een tijdje
Net als met computer(s)(onderdelen) kan je dan wel blijven wachten, waarschijnlijk komt er ook wel weer een opvolger voor de S200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Hebben mensen vandaag meer last met het inloggen op Orange World? Krijg telkens de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden, als ik hem dan op flight mode zet en vervolgens weer aanmeld bij Orange gaat de verbinding met Orange World 1x goed, de keer daarna krijg ik weer een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:05:
[...]
Net als met computer(s)(onderdelen) kan je dan wel blijven wachten, waarschijnlijk komt er ook wel weer een opvolger voor de S200.
Ja uiteraard daar zeg je wat. Maar 3 maanden voor je afloop van je abbo kun je al verlengen dus ik dacht lekker de SPV M500 te kiezen. Maar als ik weet dat de opvolger van deze (met dus iets meer functies: wi-fi lijkt me wel chill) eraan komt kan k net zo goed nog eventjes wachten en met m'n huidige telefoon (K700i) verdergaan. Maar ik wilde 't gewoon even weten :)

offtopic:
Het wordt waarschijnlijk toch wel de SPV M500, om de simpele reden dat als de S200 uit zou zijn ik deze zou moeten nemen omdat de Orange versie (als als alssssss die er ooit zou komen) dan nog maaaaanden op zich laat wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Er is toch iets niet goed gegaan met het resoren na de update. Ik merk het bijvoorbeeld aan het programmatje "Set as ringtone". Sprite heeft het waarschijnlijkw el terug gezet, maar als ik een mp3tje aanklik krijg ik niet de optie "set as ringtone". Als ik het progje dan opnieuw wil installeren zegt de mda dat het al is geinstalleerd, en daarna nogsteeds geen "set as ringtone" optie.
edit: Valt allemaal toch weer mee, door de romupdate/restore had GSplayer zich de mp3tjes weer toegeigend. Blijkbaar werkt dat hele "set mp3 as ringtone" programmatje dan ook niet meer.
Nog een kleine opmerking, ik heb nu gemerkt dat je inderdaad je internet via bluetooth opnieuw moet instellen na de romupdate omdat er iets gewijzigd is in de bluetooth stack.

[ Voor 36% gewijzigd door SaN op 19-04-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

dit was al een tijdje bekend, en dit was volgens mij ook al een keer gepost in deel 4 of 5
http://www.msmobiles.com/news.php/3577.html

offtopic:
btw wie heeft dit daar gepost?; http://www.msmobiles.com/news.php/3768.html , ik heb er nu wel een veel beter beeld van, ik vind de onderkant / zijkant waar de aan knop op zit, erg mooi afgewerkt, maar ik geloof dat ik nu niets meer mag zeggen over de orange versie, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

moet ik nog iets instellen voor herkenning van mijn sandisk wifi kaartje? stond op de verpakking dat ie automatisch herkend zou worden, maar krijg geen ledje te zien en hij ziet hem ook niet als storage card. met sandisk drivers wordt hij ook niet herkend. iemand suggesties of gewoon brak kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
vertrouw maar niet op msmobiles....

als bijvoorbeeld mobile-review of mobileburn iets erover zegt ga ik het pas geloven ;)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

das wel waar ja, mobile-review hun informatie klopt altijd
maar ja er stond ook 'rumors' bij he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:17:

offtopic:
btw wie heeft dit daar gepost?; http://www.msmobiles.com/news.php/3768.html , ik heb er nu wel een veel beter beeld van, ik vind de onderkant / zijkant waar de aan knop op zit, erg mooi afgewerkt, maar ik geloof dat ik nu niets meer mag zeggen over de orange versie, ;)
offtopic:
Tsjeezus gave link gek. Die foto's had ik nog niet gezien terwijl k me wel heb rotgezocht. Zeker mooi afgewerkt dingetje zeg. Zal ik de foto's hier plaatsen of gaat dat grote onrust veroorzaken bij de 'MDA-compact dudes' anders doe ik 't niet hoor. Alhoewel ik wel vind dat het mag omdat dit ook een versie is van de HTC Magician dus waarom niet. Ik post ze later wel even nu even eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
De MDA IV is nu ook al een tijdje geleden aangekondigd, maar voordat hij daadwerkelijk te koop is zijn we toch wel een half jaar verder. Dus als er een opvolger komt van de MDA Compact dan zal hij op zn vroegst (denk ik persoonlijk he) aan het eind van dit jaar te koop zijn.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.