De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 6]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.712 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:03:
[...]

offtopic:
Tsjeezus gave link gek. Die foto's had ik nog niet gezien terwijl k me wel heb rotgezocht. Zeker mooi afgewerkt dingetje zeg. Zal ik de foto's hier plaatsen of gaat dat grote onrust veroorzaken bij de 'MDA-compact dudes' anders doe ik 't niet hoor. Alhoewel ik wel vind dat het mag omdat dit ook een versie is van de HTC Magician dus waarom niet. Ik post ze later wel even nu even eten
offtopic:
Joe!! zullen we ze gewoon posten!, dat hebben ze hier toch ook met die van de MDA gedaan!, waarom wij met onze M500 dan niet??? ;)

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-01-Front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-02-Back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-03-Right.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-04-Left.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-05-Top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-06-Bottom.jpg

Bron: http://www.msmobiles.com/news.php/3768.html
;)

[ Voor 35% gewijzigd door Underworld op 19-04-2005 18:28 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen of ik deze wil hebben ism T-mobile of Orange (misschien iemand een tip welke de beste dekking heeft in ooste van Nederland :) omgeving Nijmegen)

Nu mijn ontopic vraag :),

Is het mogelijk om deze ook als mp3 speler in de auto te gebruiken ? dat ik hem aansluit op de autoradio ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Underworld schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:25:
[...]

offtopic:
Joe!! zullen we ze gewoon posten!, dat hebben ze hier toch ook met die van de MDA gedaan!, waarom wij met onze M500 dan niet??? ;)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

;)
Die Orange SPV M500 is toch op een aantal details anders. De knopjes en schuifjes e.d. wijken af van die van de i-Mate JAM. Wel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:38:
Ik zit te twijfelen of ik deze wil hebben ism T-mobile of Orange (misschien iemand een tip welke de beste dekking heeft in ooste van Nederland :) omgeving Nijmegen)

Is het mogelijk om deze ook als mp3 speler in de auto te gebruiken ? dat ik hem aansluit op de autoradio ?
volgens mij had iemand ooit zo'n bandje uit gevonden waar een stekkertje aan kon en dat je het dan kon verbinden via Bluetooth dit was het volgens mij;
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/images.jpg

volgens mij is het trouwens alle 2 slecht in het oosten, je kan daar beter iets van KPN of vodafone hebben, maare ik mag er niet over oordelen omdat ik daar niet woon dus tja...je zou altijd nog naar een delear kunnen gaan (bijv. orange shop, t-fort)
en het daar kunnen vragen hoe het in jouw wijk is, ik weet wel dat ze het in februarie (orange) weer geoptimaliseert hebben dmv 20 palen plaatsen.

[ Voor 33% gewijzigd door Underworld op 19-04-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:57:
Ik wil mijn MDA met ROM 1.01.00 WWE gaan upgraden naar een nieuwere versie, maar ik durf het niet aan. Zou er van T-Mobile ook een officiele update komen, die alles doet zeg maar?
Ik heb lang gewacht en de upgrade 1.06 overgeslagen om dezelfde redenen. Maar omdat het er niet naar uitziet dat T-Mobile op korte termijn zelf met een upgrade komt, heb ik de stap naar ROM 1.11 gewaagd! (Zat ook nog met 1.01)
Ik moet zeggen, heb er tot nog toe geen spijt van en doet alles. Upgrade erg simpel en probleemloos, mede dankzij duidelijke uitleg (Thnx Mex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:25:
[...]

offtopic:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

;)
Fucking geil dingetje zeg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ziet er cker goed uit, maar als je dus ff in de bus zit en dus je koptelefoon (lees: non-bluetooth) in de M500 stopt, dat er constant zo'n rubber balkje aan bungelt? tog?

of valt dit wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ach dat heb je ook met samsungs, mij stoort het niet echt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Heeft iemand zijn MDA Compact al in een draadloos netwerk hangen? Ik kan hem vanaf de pc niet herkennen en vanaf de mda kan ik ook geen verbinding maken, terwijl pingen gewoon wel goed gaat met 16 ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

bedoel je qua BT of WiFi?
en anders moet je is grondig de SP lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Wifi;
kan nu prima internetten, maar wil graag mijn mp3 map op mijn pc sharen en op mijn pocketpc terugluisteren of downloaden. In de file explorer kan ik geen netwerklocatie aangeven (of toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:14:
Jah ziet er cker goed uit, maar als je dus ff in de bus zit en dus je koptelefoon (lees: non-bluetooth) in de M500 stopt, dat er constant zo'n rubber balkje aan bungelt? tog?

of valt dit wel mee?
Valt wel mee hoor. Aan de onderkant van de SE K700i zit ook zo'n plastic rubber bungel balkje en daar heb ik ook geen last van. Wel is het plasticje beetje erg uitgerekt omdat je hem er natuurlijk telkens uit moet halen om 'm op te laden of je headset in te pluggen. Heel dat plasticje loopt nu bol en sluit niet meer mooi aan in de telefoon. Dit is wel jammer, maar ja 't is gelukkig aan de onderkant dus het valt niet zo op. Natuurlijk kun je ook met een soldeerbout het plasticje wegtweaken of met een dremel trommelboor het plasticje eraf schroeven :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:05:
[...]

Valt wel mee hoor. Aan de onderkant van de SE K700i zit ook zo'n plastic rubber bungel balkje en daar heb ik ook geen last van. Wel is het plasticje beetje erg uitgerekt omdat je hem er natuurlijk telkens uit moet halen om 'm op te laden of je headset in te pluggen. Heel dat plasticje loopt nu bol en sluit niet meer mooi aan in de telefoon. Dit is wel jammer, maar ja 't is gelukkig aan de onderkant dus het valt niet zo op. Natuurlijk kun je ook met een soldeerbout het plasticje wegtweaken of met een dremel trommelboor het plasticje eraf schroeven :9
jij hebt iets te veel 'The A-Team' gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:18

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wijchen + Nijmegen (wijchen wonen + nijmegen school) altijd goed (perfect) bereik met t-mobile, geen problemen mee dus en geen reden om bijv. voor KPN te kiezen.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik heb trouwens mijn (blauwe :r) Sandisk kaartje aan de bovenkant zwart gemaakt met een benzinestift, ziet er een stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
TeunVR schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:21:
:( :( :( :( :(

Vandaag de hele dag onbereikbaar geweest zonder dat ik iets raars kon zien aan mn mda. Ik stuurde net een SMSje naar iemand en toen kreeg ik in 1 keer alle smsjes van vandaag binnen. Blijkbaar heeft hij toen pas weer verbinding met het netwerk gemaakt.
Vriend van me gebeld en die zei dat hij de hele dag geprobeerd had te bellen en de hele tijd "deze telefoon kan niet worden bereikt" te horen kreeg.

QTEK ROM 1.11 heeft dus blijkbaar ook nog kuren, heb hem er sinds een week op zitten. Daarvoor had ik dit nog nooit meegemaakt.
Dit probleem lijkt inderdaad in de 1.11 update te zitten, zie ook hier (post helemaal onderaan): http://forum.xda-develope...topic.php?p=107131#107131

Dus misschien even wachten op een volgende update, of is er al iemand die de 'service provider cab file' heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

bartvl schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:18:
[...]

Wijchen + Nijmegen (wijchen wonen + nijmegen school) altijd goed (perfect) bereik met t-mobile, geen problemen mee dus en geen reden om bijv. voor KPN te kiezen.
Ja inderdaad ik denk ook niet dat er veel verschil tussen bijvoorbeeld Orange, T-mobile of KPN zit in het netwerk in Nederland. Volgens mij zijn alle providers (telfort uitzondering misschien? Maar ik zelf heb het nooit op telfort, die naam vind ik maar k*t)
Misschien dat je het in het buitenland merkt (je hoort dan dat KPN en Vodafone super zijn) Vorig jaar een reis gemaakt door Oost-Europa en had overal bereik met m'n Orange :) Dus tsjaa om nu een telefoon aan te gaan schaffen met een provider die het alleen in je woonplaats goed doet B)

EDIT: Ikzelf woon wel in de Randstad dus tsjaa daar is de dekking van alle providers natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Fraggar schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:25:
[...]

Dit probleem lijkt inderdaad in de 1.11 update te zitten, zie ook hier (post helemaal onderaan): http://forum.xda-develope...topic.php?p=107131#107131

Dus misschien even wachten op een volgende update, of is er al iemand die de 'service provider cab file' heeft gevonden?
Bij mij is alles gewoon in orde hoor na de 1.11 romupdate. gewoon bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
sander-sp schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:18:
Ik heb trouwens mijn (blauwe :r) Sandisk kaartje aan de bovenkant zwart gemaakt met een benzinestift, ziet er een stuk beter uit.
goed idee joh :P ik net ook met een permanent markertje mijn apacer 1gb kaartje zwart gestift. Nu maar hopen dat het blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

haha had ik niet eens opgekomen!, nouja wie bedenkt dan ook dat die kaartjes blauw moeten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Laat maar...

[ Voor 119% gewijzigd door SaN op 19-04-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVisitoR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2021

TheVisitoR

Holly it is......

Dit misschien iets voor je ? http://www.fmtransmitter.nl/
Zit er aan te denken om het aan te schaffen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

TheVisitoR schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:40:
[...]

Dit misschien iets voor je ? http://www.fmtransmitter.nl/
Zit er aan te denken om het aan te schaffen !
Brando heeft ook zo iets, niet draadloos, maar wel goedkoper...
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Begin aub niet aan zo'n fmtransmitter als je van een beetje fatsoenlijk geluid houdt. (versterkers, goede radio etc, wordt het brakke geluid alleen maar brakker van..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
De M500 vind ik niet mooier/lelijker dan de MDA Compact eigenlijk. Hij ziet er wat frisser uit, maar tegelijkertijd ook meer speelgoedachtig 8)7

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ivo NL schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:05:
De M500 vind ik niet mooier/lelijker dan de MDA Compact eigenlijk. Hij ziet er wat frisser uit, maar tegelijkertijd ook meer speelgoedachtig 8)7
Hij heeft een wat hoger "Gadgetgehalte" vind ik. Ik vind eigenlijk alles wel mooi(er) alleen de voorkant niet.

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 19-04-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 18:07
sander-sp schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:36:
[...]
Bij mij is alles gewoon in orde hoor na de 1.11 romupdate. gewoon bereikbaar
Bij mij is hij over het algemeen ook goed bereikbaar. Geluidskwaliteit is stukken beter. Vooral de partij aan de andere kant klaagt veel minder. Met de oude versie zaten ze regelmatig te klagen dat ik niet verstaanbaar was. Nu niet meer.
Maar ja, alleen een dag onbereikbaar geweest zonder dat ik het doorhad. Vandaag geen problemen. Wel een kloteprobleempje, omdat je het niet doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkes schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:49:
[...]

Zie deel 4, een post van mij d.d. 12 maart 14:04. Er staan alleen twee foutjes in. Deze zijn:
- er staat dat de proxy 10.250.288.188 is, deze moet echter overal 10.250.255.188 zijn.
- elke verbinding één keer doorlopen in de edit mode om er voor te zorgen dat overal de accespoint-name wordt ingevuld. Dit gaat automatisch

Hier die post nog een keer:

Hier onder de de makkelijkste manier om Orange World, Orange Internet Access en Orange MMS in één keer op je telefoon in te stellen.
Download het volgende bestand en kopieer deze naar je Magician
http://www.orange.nl/medi...Orange_NL_Connection2.cab

Voer deze uit op je Magician

Ga naar Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks -> "Programs that automatically connect to the Internet should connect using:" kies Orange Wap -> Edit -> Proxy settings -> beide aanvinken en als proxy server invoeren 10.250.288.188 -> advanced -> 4 keer zelfde proxy invullen en bij HTTP port 80 veranderen naar 5080

Als je nu met proxy wilt surfen (internet gratis, géén msn en pop-mail) kies je Orange Wap, anders kies je Orange internet bij Settings -> Connections -> Advanced -> Select Networks -> "Programs that automatically connect to the Internet should connect using:" Als je via ActiveSync wilt surfen moet je kiezen vor "My work network".
MMS wordt standaard goed ingevuld. Dit alles is getest op een schone Qtek 1.06. Ik zou daarom ook alle oude instellingen verwijderen. Hierdoor is het wel verstandig een backup van je Magician te maken.

Tot slot is het misschien handig als dit in de startpost wordt gezet.

.
ps. met orange world kan ik ook "gewoon" internetten.... Is dit misschien tijdelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Stomme vraag denk ik...

Op nieuwe mobiel wordt de MDa compact van t-mobile ook wel Imate Jam M500 etc genoemd...Tovh ziet de M500 wat anders eruit mijn vraag is dan ook op de orange site staat bij Synchronisatie WIFI
heeft die nou ingebakken WLAn of nie? Wie helpt mij t fabeltje uit de wereld al hoop ik wel dat het er toch in zit :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
geen wifi in beide apparaten.
(dit was trouwens ook een paar pagina's terug te vinden)

[ Voor 52% gewijzigd door guillaumemay op 20-04-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:32:
[...]

Welke e-book reader gebruik je ??
Voor de *.lit gebruik ik microsoft Reader, voor *.pdf ClearVue PDF

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 14:35
Fraggar schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:25:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem (1 keer) gehad met de 1.06 ROM...

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Weet iemand of het mogelijk is om via USB (die aangesloten is aan je PC) te surfen op je MDA? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:14:
Weet iemand of het mogelijk is om via USB (die aangesloten is aan je PC) te surfen op je MDA? :*)
Ja dat kan, en als je BT draaiend krijgt kun je via Active sync (daar moet je dan connectie mee maken) ook draadloos surfen.

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 23:05:
[...]

ps. met orange world kan ik ook "gewoon" internetten.... Is dit misschien tijdelijk?
Eindelijk een bevestiging dat ik niet de enige ben met dit "probleem". Ik kan namelijk alle PDA sites bezoeken met mijn Orange World verbinding (dus geen Internet Acces)
Ik heb inmiddels 2 Orange Shop medewerkers gesproken en 2 Helpdesk personen die mij alle vier vertelde dat elke site die ik bezoek buiten de Orange World Portal van mijn 2Mb afgaat; dit gebeurt dus niet.

Meerdere mensen die Orange World gebruiken en sites als pda.startpagina.nl of pda.tweakers.nl kunnen bezoeken zonder dat dit van de 2Mb afgaat?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:24
vacuumcleaner schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:02:
[...]

Eindelijk een bevestiging dat ik niet de enige ben met dit "probleem". Ik kan namelijk alle PDA sites bezoeken met mijn Orange World verbinding (dus geen Internet Acces)
Ik heb inmiddels 2 Orange Shop medewerkers gesproken en 2 Helpdesk personen die mij alle vier vertelde dat elke site die ik bezoek buiten de Orange World Portal van mijn 2Mb afgaat; dit gebeurt dus niet.

Meerdere mensen die Orange World gebruiken en sites als pda.startpagina.nl of pda.tweakers.nl kunnen bezoeken zonder dat dit van de 2Mb afgaat?
Dat is dus de truc. Orange heeft al dan niet expres een achterdeur in Orange World ingebouwd om onbeperkt te surfen. Deze achterdeur open je door de proxy van 10.250.255.188:80 naar 10.250.255.188:5080 te veranderen. Dit is ook te lezen in het Grote Orange World-topic. Dit geldt voor alle internet-sites.

[ Voor 4% gewijzigd door Henkes op 20-04-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Henkes schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:06:
[...]

Dat is dus de truc. Orange heeft al dan niet expres een achterdeur in Orange World ingebouwd om onbeperkt te surfen. Deze achterdeur open je door de proxy van 10.250.255.188:80 naar 10.250.255.188:5080 te veranderen. Dit is ook te lezen in het Grote Orange World-topic. Dit geldt voor alle internet-sites.
Maar ik heb nix veranderd aan de Port settings, dit is vanaf het begin al 5080. Daarom vind ik het zo raar.

Verder ben ik 99% tevreden met het apparaat. Gisteren wel een hard-reset moeten uitvoeren omdat mijn toestel geen verbinding meer wou maken met GPRS. Vervolgens back up terug gezet en alles werkte weer prima!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 16:11
Ik heb net een paar dagen mijn T-mobile MDA Compact, maar als ik de ROM update wat voor verbeteringen zal ik zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
De tutorial over het internetten via bluetooth is niet meer bereikbaar. Kan iemand me vertellen hoe dit moet met een S100?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Er zou dit jaar toch ook een uitklapbare MDA uitkomen? Ik kan hier niks meer over terugvinden weet iemand welke dit ook al weer was, wanneer hij uitkomt enz?

Mvg,

Reynier

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

vacuumcleaner schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:23:
[...]

Maar ik heb nix veranderd aan de Port settings, dit is vanaf het begin al 5080. Daarom vind ik het zo raar.
Huidige M500's worden allemaal uitgeleverd met default port 5080, is bij mij ook.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Domus schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:07:
De tutorial over het internetten via bluetooth is niet meer bereikbaar. Kan iemand me vertellen hoe dit moet met een S100?
jewel ik had hetzelfde probleem (had zelfs ook bin_jackson en eggy gemailt hierover je moet www weg laten!

dus zo; http://benjamin.reyntjes.com/mda/

Edit:
maare....hij doet het dus bij mij ook ff niet :S
misschien een idee om hem op een andere server te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
He mensen,
Ik heb net de vorige delen doorgespit en verder gezocht in de rest van het forum, maar ik heb geen bevredigend antwoord kunnen vinden. dit is het geval: Ik heb last van een klein maar o zo vervelend krasje op mn display. Ik weet dat ik een screenprotecter had moeten gebruiken maar degene die ik heb bestelt is nog onderweg en de variant geleverd door T-mobile zuigt.

Nu heb ik wat gelezen over een product genaamd displex. alleen zijn de meningen er over verdeeld. De een zegt alleen voor telefoons en de ander wel voor PDA's. De site http://www.displex.de heeft een plaatje van een telefoon en een echt oude pda(?) maar legt alleen uit hoe het zit met de telefoon. verder geven ze aan dat je gedurende 2 a 3 minuten onder GROTE DRUK moet wrijven. ik ben misschien niet heel voorzichtig met m'n MDA maar dat klinkt wel extreem...

Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen om dat krasje te verwijderen? het liefst iemand met ervaring hiermee... _/-\o_

Bij voorbaat dank.

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
curry684 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:16:
[...]

Huidige M500's worden allemaal uitgeleverd met default port 5080, is bij mij ook.
Vreemd dat de klantenservice en de personen in de Orange Shop daar niks van weten. Maar goed ook, ik kan nu lekker kosteloos mijn routes plannen, het OV plannen, tv gids bekijken enz >:).
Veelal via de imode portal van KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 13:08
Weet iemand een website waar je Skins kunt downloaden voor de Windows Media Player 10 voor pocket pc? Ik heb die standaard skin nu ondertussen wel gezien... :r

Bij voorbaat dank,

Rubén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

vacuumcleaner schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:36:
[...]

Vreemd dat de klantenservice en de personen in de Orange Shop daar niks van weten. Maar goed ook, ik kan nu lekker kosteloos mijn routes plannen, het OV plannen, tv gids bekijken enz >:).
Hmm wat is het adres van die portal? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Zack_Leonhart schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:35:
He mensen,
Ik heb net de vorige delen doorgespit en verder gezocht in de rest van het forum, maar ik heb geen bevredigend antwoord kunnen vinden. dit is het geval: Ik heb last van een klein maar o zo vervelend krasje op mn display. Ik weet dat ik een screenprotecter had moeten gebruiken maar degene die ik heb bestelt is nog onderweg en de variant geleverd door T-mobile zuigt.

Nu heb ik wat gelezen over een product genaamd displex. alleen zijn de meningen er over verdeeld. De een zegt alleen voor telefoons en de ander wel voor PDA's. De site http://www.displex.de heeft een plaatje van een telefoon en een echt oude pda(?) maar legt alleen uit hoe het zit met de telefoon. verder geven ze aan dat je gedurende 2 a 3 minuten onder GROTE DRUK moet wrijven. ik ben misschien niet heel voorzichtig met m'n MDA maar dat klinkt wel extreem...

Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen om dat krasje te verwijderen? het liefst iemand met ervaring hiermee... _/-\o_

Bij voorbaat dank.
hmm ik zou dit zeker niet op een PDA proberen, als je inderdaad hard vrijwft (ik heb het getest met mijn 6230 met een oud frontje) en de diepe krassen verdwijnen erg snel, maar om dit nou op een touchscreen te gaan uitoefenen zou ik zeker niet doen!

Het is sowiso ook op normale telefoons (zoals dus mijn 6230) al erg hardnekkig omdat je echt een laagje van het display weg haalt, het resultaat mag er best zijn maar ik zou het risico niet nemen!

(displex is verkrijgbaar bij; t-for, BC, phonehouse voor niet meer dan 5 eurie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Laatst online: 06-05 09:29
Thnx ! :)

Ik weet nu in ieder geval wat niet te doen. Nou nog wat wél lukt.

Iemand een idee? of ervaring?

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
curry684 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:46:
[...]

Hmm wat is het adres van die portal? O-)
Zoek in google op imode en portal en zo vind je veel imode sites eigelijk voor imode toestellen, maar Orange World en de M500 slikt ze als zoete koek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 08-09 03:09
Eerder poste ik dat wanneer ik "connect via bluetooth" aan klikte in mijn pda er helemaal niets gebeurde.
Ik ben nu iets verder, hij zegt heel eventjes connecting en springt dan weer terug, bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:14:
Eerder poste ik dat wanneer ik "connect via bluetooth" aan klikte in mijn pda er helemaal niets gebeurde.
Ik ben nu iets verder, hij zegt heel eventjes connecting en springt dan weer terug, bekend probleem?
heb je alle com poorten gepaired?

Dus zodat de active sync en "control panel > bluetooth device" instellingen
overeenkomen met de bluetooth instellingen van je mda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 08-09 03:09
Binnenkomend in de bluetooth software staat op com5, activesync ook op com5, connecting is zo weer weg.
Wanneer ik alles op com4 zet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:36:
[...]

'"lekker" internetten? Ik vind het nog veeeeeeeel te traag gaan. Het duurt uren voordat de pagina's te voorschijn komen. Echt handig vind ik het niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:18:
[...]

'"lekker" internetten? Ik vind het nog veeeeeeeel te traag gaan. Het duurt uren voordat de pagina's te voorschijn komen. Echt handig vind ik het niet.......
Tja, de pda sites als 9292ov, tango routeplanner, restaurant zoeken in regio vind ik qua snelheid prima gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Is er een programmaatje om films mee om te zetten naar een formaat dat perfect geschikt is voor de MDA?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:09:
Binnenkomend in de bluetooth software staat op com5, activesync ook op com5, connecting is zo weer weg.
Wanneer ik alles op com4 zet ook.
Deinstalleer alles en begin vooraf aan.
Laat je pc de poorten zelf eerst vaststellen en daarna zelf de juiste instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

stomme COM poorten ook, ik had er eerder ook al last van, ben er toen ook uren mee bezig geweest waarom zijn het er ook zoveel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LaZZ schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:10:
Er zou dit jaar toch ook een uitklapbare MDA uitkomen? Ik kan hier niks meer over terugvinden weet iemand welke dit ook al weer was, wanneer hij uitkomt enz?

Mvg,

Reynier
Inderdaad deze staat onder andere bekend als de MDA IV (kijk op nieuwemobiel.nl) Heeft uitklapbaar scherm met onder andere 640 x 480 pixel touchscreen scherm. Er staat ook op die site dat hij eerste kwartaal 2005 pas leverbaar is! Mja check nieuwemobiel.nl zelf maar, daar staat meer!

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/T-mobile_MDA_IV.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 20-04-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Tijdje terug elders al gelezen overigens dat de MDA IV op z'n vroegst eind Q3 leverbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Qtek romupdate werkt niet met de orange M500

Heeft iemand al een werkende versie?

En weet iemand of het logo van orange er ook krasvrij af te halen valt + foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:49:
De Qtek romupdate werkt niet met de orange M500

Heeft iemand al een werkende versie?

En weet iemand of het logo van orange er ook krasvrij af te halen valt + foto
Kan iemand al zo'n romversies (rom / radio) etcetera posten van een SPV M500

Ik dacht namelijk dat deze al de laatste versies bevatte, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:56:
[...]

Kan iemand al zo'n romversies (rom / radio) etcetera posten van een SPV M500

Ik dacht namelijk dat deze al de laatste versies bevatte, maar dat blijkt dus niet zo te zijn?
Heb ik een paar pagina's terug al gepost ongeveer anderhalve week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:41:
[...]
Ja dat kan, en als je BT draaiend krijgt kun je via Active sync (daar moet je dan connectie mee maken) ook draadloos surfen.
Snap het niet helemaal... :?
Ik wil via USB kabeltjes internetten. :) (heb namelijk geen BT-stickje voor de pc)

[ Voor 14% gewijzigd door nlboy op 20-04-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me al gelukt om de nieuwe romupdate erop te zetten met de 1.11 versie op de m500

Gewoon ff de camera + de aan knop en de soft reset button en daarna updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
nlboy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:38:
[...]

Ik wil via USB kabeltjes internetten. :) (heb namelijk geen BT-stickje voor de pc)
Dan doe je dat toch gewoon. Activesync opstarten en je kan gaan surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:39:
Het is me al gelukt om de nieuwe romupdate erop te zetten met de 1.11 versie op de m500

Gewoon ff de camera + de aan knop en de soft reset button en daarna updaten
welke versie zit er standaard op dan?

6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

gium schreef op woensdag 20 april 2005 @ 17:44:
[...]

Dan doe je dat toch gewoon. Activesync opstarten en je kan gaan surfen.
Haha :D Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

LaZZ schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:31:
Is er een programmaatje om films mee om te zetten naar een formaat dat perfect geschikt is voor de MDA?
Zoek eerst even voordat je iets vraagt, het is al heeeel vaak besproken. Het beste programma hiervoor is PocketdivxEncoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit idd de 1.06 versie op de m500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:24:
[...]

Tja, de pda sites als 9292ov, tango routeplanner, restaurant zoeken in regio vind ik qua snelheid prima gaan
Tip: Er is ook een programma 9292ov voor de pocket pc deze werkt gewoon snel en gaat i.i.g. tot eind 2005.

Zie dus nog niet de meerwaarde van internet op de spv m500 ;-) Voor mij geen orange world meer...... Volgens de verkoper was dit onmisbaar voor dit toestel.... Volgens mij dus echt wel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

ja omdat die verkoper denkt dat je heel veel data gaat gebruiken,...maarja idd wat moet je er mee :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Underworld schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:58:
ja omdat die verkoper denkt dat je heel veel data gaat gebruiken,...maarja idd wat moet je er mee :S
Het dataverbruik maakt niet ;)
Je betaald per maand €6,- en dan is het onbeperkt.

Ik heb deze maand al 50mb er doorheen gejaagt. Met T-mobile had me dit €15*50=€750 gekost.
Verder kan je perfect i-mode sites bekijken, en ben ik bezig mijn eigen webmail programma te schrijven.

Ik zie zeker wel voordelen in Orange World Gprs en GPRS in het algemeen.
Zeker gezien je ook via Orange World op je laptop kan internetten met in heel Nederland dekking.

Maarja niet iedereen zal GPRS inderdaad gebruiken.
Ik kan niet zonder :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:56:
[...]
Tip: Er is ook een programma 9292ov voor de pocket pc deze werkt gewoon snel en gaat i.i.g. tot eind 2005.
Ik heb dit programma ook op me PDA, het nadeel is dat deze alleen treinen kent. Geen bussen, trams en metro's zoals op de 9292OV i-mode site

[ Voor 22% gewijzigd door adewidt op 20-04-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Ik zag net op nieuwemobiel de nieuw aangekondigde 2020i staan. Deze heeft de volgende 'voordelen' tegenover de 2020: Quad-band, landscapemodus, hogere camera-resolutie, voice command, java ondersteuning, snellere processor 520 MhZ en ingebouwde Wi-Fi. Hij zou gereleased worden in Q2 2005 dus where is it?. Maybe komt nu ook wel de S100 maar dan met snellere processor en ingebouwde Wi-fi. (waarschijnlijk S200) Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Even 'n vraagje over PocketDivXencoder: een film van 700 mb met geluid, tot hoever kun je deze verkleinen zodat hij nog gewoon goed te zien en te horen is? Gaat dat dan om 100 mb of over 350 mb? Zo'n 512 mb meegeleverd kaartje van Orange kun je daar gewoon een anderhalfuur durende film opzetten?

EDIT: De interdialer was bij T-mobile veranderd in 'n eigen versie is dit bij Orange ook gebeurd of niet? Ik heb er niks over kunnen vinden in 't forum, dus als ik niet goed gekeken heb. Excuses moi

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 20-04-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:29:
Even 'n vraagje over PocketDivXencoder: een film van 700 mb met geluid, tot hoever kun je deze verkleinen zodat hij nog gewoon goed te zien en te horen is? Gaat dat dan om 100 mb of over 350 mb? Zo'n 512 mb meegeleverd kaartje van Orange kun je daar gewoon een anderhalfuur durende film opzetten?

EDIT: De interdialer was bij T-mobile veranderd in 'n eigen versie is dit bij Orange ook gebeurd of niet? Ik heb er niks over kunnen vinden in 't forum, dus als ik niet goed gekeken heb. Excuses moi
als je hem goed klein maakt, denk ik wel dat je een 2uurig film erop kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Heb nu de SPV M500 gehaald icm een Orange abbonement.. Maar ik ben op zoek naar een programma om films mee te converten naar een fatsoenlijk formaat en waarmee ik ook DVD's naar een goed formaat kan omzetten. Ik heb wel een programmaatje gevonden (Pocket DVD Wizard) maar daar moet je voor betalen, er moeten toch ook gratis alternatieven zijn? Een hele DVD wordt met Pocket DVD Wizard zo'n 230 Mb dus dan zou ik 2 hele films op mijn 512 Mb kaartje kunnen zetten... Wie helpt me?

Mvg,

Reynier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LaZZ schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:59:
Heb nu de SPV M500 gehaald icm een Orange abbonement.. Maar ik ben op zoek naar een programma om films mee te converten naar een fatsoenlijk formaat en waarmee ik ook DVD's naar een goed formaat kan omzetten. Ik heb wel een programmaatje gevonden (Pocket DVD Wizard) maar daar moet je voor betalen, er moeten toch ook gratis alternatieven zijn? Een hele DVD wordt met Pocket DVD Wizard zo'n 230 Mb dus dan zou ik 2 hele films op mijn 512 Mb kaartje kunnen zetten... Wie helpt me?

Mvg,

Reynier
Heb je al gevraagd en daar is al antwoord op gegeven!

[...]
Zoek eerst even voordat je iets vraagt, het is al heeeel vaak besproken. Het beste programma hiervoor is PocketdivxEncoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 13:59
Zie twee posts boven je :)

http://divx.ppccool.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Excuses, overheen gelezen, in ieder geval bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Veel mensen hebben last van de error "no bluetooth hardware detected", welke weliswaar te verhelpen is via een soft-reset, maar toch lastig. Op www.clubimate.com kun je een fix downloaden om dit probleem te verhelpen. Zie ook http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3953
Wellicht dat iemand met een Imate die zijn toestel daar geregistreerd heeft die fix kan downloaden en beschikbaar kan stellen aan de MDA en M500 gebruikers??? :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:08:
Veel mensen hebben last van de error "no bluetooth hardware detected", welke weliswaar te verhelpen is via een soft-reset, maar toch lastig. Op www.clubimate.com kun je een fix downloaden om dit probleem te verhelpen. Zie ook http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3953
Wellicht dat iemand met een Imate die zijn toestel daar geregistreerd heeft die fix kan downloaden en beschikbaar kan stellen aan de MDA en M500 gebruikers??? :)
rom 1.11 lijkt het ook op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
Even 'n vraagje over PocketDivXencoder: een film van 700 mb met geluid, tot hoever kun je deze verkleinen zodat hij nog gewoon goed te zien en te horen is? Gaat dat dan om 100 mb of over 350 mb?
Ik bekijk afleveringen van 24. Een aflevering van 45 minuten is rond de 150 MB, met beeldkwaliteit bij pocketdivxencoder op 12 en geluid op 128MB MP3. Anderhalf uur zal dan wel zo'n 300MB worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
Heeft iemand hier ook de Adapt screenprotectors? Heb er 2 gehad en heb ze allebei verkloot. Dat kleine stickertje (de kleinste) krijg ik er maar niet af en als ie eraf is dan is me screenprotector zo verkloot dat ik em weg kan gooien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Laatst online: 09:57
Is het eigenlijk ook mogelijk om te syncen met thunderbird, of moet je outlook gebruiken? Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwe rom-update uitgevoerd (1.11) op mijn S100. Echter, als er nu een smsje binnenkomt dan blijft deze als unread in mijn inbox staan. Als ik daarop mijn inbox open is deze leeg. Is iemand bekend met dit probleem?

Oh ja, heb na de update alleen de smsjes teruggezet met Sprite Backup.

Edit: Heb het waarschijnlijk al gevonden. Op xda-developers staat dat de backup/restore met een oude versie van Sprite dit veroorzaakt. Heb nu versie 3.0.0.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Jimster schreef op donderdag 21 april 2005 @ 02:12:
Heeft iemand hier ook de Adapt screenprotectors? Heb er 2 gehad en heb ze allebei verkloot. Dat kleine stickertje (de kleinste) krijg ik er maar niet af en als ie eraf is dan is me screenprotector zo verkloot dat ik em weg kan gooien. :(
dan doe je toch iets fout, hoor eigenlijk van niemand dat die dingen snel stuk gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik gebruik Pocket Divx Encoder. Bedenk wel dat een Divx al een flinke compressie heeft gehad, dus wil je nog een beetje geluid overhouden, moet je denken aan ca. 250-300 MB per Divx van ca. 700 MB. Een aflevering van Conan O'Brian is te verkleinen van 250 MB naar ca. 70 MB, bijvoorbeeld, maar dan is het geluid wel beroerd (maar dat is niet zo erg, gezien het feit dat het een talkshow is). Bij een film wil je wel wat geluidskwaliteit overhouden lijkt me.

Die dialer is bij Orange gewoon blauw :)
Vlark schreef op donderdag 21 april 2005 @ 07:27:
Is het eigenlijk ook mogelijk om te syncen met thunderbird, of moet je outlook gebruiken? Iemand ervaring?
Heb geen ervaring met Thunderbird, maar sls het al kan, dan waarschijnlijk niet via ActiveSync. Misschien middels een optie binnen Thunderbird zelf?

[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-04-2005 09:49 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Underworld schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:35:
[...]

dan doe je toch iets fout, hoor eigenlijk van niemand dat die dingen snel stuk gaan
Hij bedoelt het stikkertje wat je eraf moet halen bij het 'installeren' van de screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al hoe je ringtones van bijv mp3 kunt toevoegen

Ik heb hem zelfs omgezet naar wma en in de windows folder gezet, maar de telefoon ziet hem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
adewidt schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:59:
[...]

Het dataverbruik maakt niet ;)
Je betaald per maand €6,- en dan is het onbeperkt.

Ik heb deze maand al 50mb er doorheen gejaagt. Met T-mobile had me dit €15*50=€750 gekost.
Verder kan je perfect i-mode sites bekijken, en ben ik bezig mijn eigen webmail programma te schrijven.

Ik zie zeker wel voordelen in Orange World Gprs en GPRS in het algemeen.
Zeker gezien je ook via Orange World op je laptop kan internetten met in heel Nederland dekking.

Maarja niet iedereen zal GPRS inderdaad gebruiken.
Ik kan niet zonder :)

[...]

Ik heb dit programma ook op me PDA, het nadeel is dat deze alleen treinen kent. Geen bussen, trams en metro's zoals op de 9292OV i-mode site
De imode site van 9292ov kent bij mij ook geen treinen (dan maar naar de imode site van ns.nl >:) )
Daarnaast kan via de imode 9292ov site geen straatnaam worden opgevraagd, wel postcode en plaatsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:13:
Weet iemand al hoe je ringtones van bijv mp3 kunt toevoegen

Ik heb hem zelfs omgezet naar wma en in de windows folder gezet, maar de telefoon ziet hem niet
joe ga is de sp lezen ofzo...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander programma dat erg handig is om filmbestanden (van vrijwel alle formaten, dus ook DivX en XviD) om te zetten naar een kleiner formaat voor de PDA/MDA is
AShampoo Movie Shrink & Burn 2, dit programma is zeer gebruikelijksvriendelijk en 't enige wat je hoeft te doen is te kiezen naar welk formaat je wil omzetten, de grootte te bepalen, het programma geeft vervolgens aan wat er van de kwaliteit overblijft (splitten van files is ook mogelijk) en begint vervolgens om te converteren.
Ik heb laatst een complete XviD film omgezet naar zo'n 200MB (MPEG4, Avi) en het resultaat was zeer goed!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/skyhaq/shrink.JPG

Meer informatie:
http://www.ashampoo.com/f...rency_id=-1&idstring=0037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik heb een O2 XDA2 mini (zo heet dat ding in Australie) sinds gister en ik ben er erg blij mee, maar er is een ding wat ik nog niet voorelkaar heb:
Ik heb in Outlook meer dan 1 inbox (in verschillende PST files) en zou graag alle inboxen naar m'n pocketpc willen syncen. Ik kan echter in ActiveSync de andere inboxen niet selecteren (ze staan niet eens in de lijst). Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

[ Voor 5% gewijzigd door Nvidiot op 21-04-2005 10:44 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nog een vraag: als ik iets via activesyn via de USB kabel kopieer naar de geheugenkaart op mijn MDA, dan krijg ik een venster "copying and converting". Vervolgens doet 'ie vrolijk 20 minuten over het kopieren van een bestand van 70 MB.

Ik heb gezocht in de vorige topics, en ik heb inmiddels begrepen dat je dat converting in ActiveSync kunt uitschakelen. Ik heb er nog wel wat vragen over:

-Wat doet dat converting precies?
-Wat zijn de voordelen ervan t.o.v. normaal kopieren zonder converting?

En mijn laatste vraag (ik probeer zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de bytes die deze post mij biedt) :P

Als ik de SD kaart in mijn cardreader doe, zie ik allemaal maffe tekens i.p.v. de normale map- en bestandsnamen. Als ik op die manier (via mijn cardreader dus) bestanden wil gaan schrijven op de SD-card, moet ik deze dan eerst formateren of zo, of kan ik ze er gewoon bij opzetten?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
kan iemand mij vertellen welke voordelen je hebt door je rom te updaten met een nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:21:
kan iemand mij vertellen welke voordelen je hebt door je rom te updaten met een nieuwe versie?
waarom zou je willen upgraden van bv windows 98 naar windows XP ?
Dezelfde redenen gelden ook voor een rom-update.
bv. verbeteringen, stabiliteit, nieuwe functionaliteit, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

aller eerst; wat denk je zelf?

ten tweede en dus ook gelijk het antwoord: de update zorgt ervoor dat de bijv. de camera word geoptimaliseert, BT die niet meer raar doet, andere kleine SW problemen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me helemaal gallisch gezocht maar kan nergens de 1.11 update vinden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:48:
ik heb me helemaal gallisch gezocht maar kan nergens de 1.11 update vinden... 8)7
gallisch zoeken = niet veel moeite doen?

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=19676

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Underworld schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:37:
aller eerst; wat denk je zelf?

ten tweede en dus ook gelijk het antwoord: de update zorgt ervoor dat de bijv. de camera word geoptimaliseert, BT die niet meer raar doet, andere kleine SW problemen e.d.
ok bedankt. Dat waren dingen die ik bijv. wilde weten.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.