iemand al screenshotjes ?? 
kan vanavond pas spelen klote stage
(iemand al ervaringen met demo op een 6600 GT ?)
kan vanavond pas spelen klote stage
(iemand al ervaringen met demo op een 6600 GT ?)
![]() |
![]() |
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
[ Voor 14% gewijzigd door TheFruitNerd op 11-11-2005 11:33 ]
- B.L.A.A.T. -
Ben ik het helemaal mee eens, auto's voelen aan als een 20 jaar oude daf 40 tonnerCopyman schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:22:
Ik heb hem net even gespeeld en ik heb toch wel een minpuntje gevonden. Het ziet er qua sfeer wel mooi uit, maar de handling van die bakken slaat echt alles. Ik heb eigenlijk totaal niet het gevoel dat ik een auto bestuur. Misschien dat het even moet wennen, ik heb iig wel betere besturing gevoeld.
Een tweetal screenshots:
Dit is dus wel heel gaaf gemaakt, als je een politie tegenkomt:
[afbeelding]
En driften wil ook nog wel:
[afbeelding]
Hij is absoluut niet gerushed, alles werkt goed hoor, ik zou gewoon de Demo even opnieuw downloadenErkandude schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:56:
Geen idee, heb hetzelfde probleem. Ik krijg het gevoel dat ze de demo gerushed hebben. (De EULA enzo is leeg)
Er staat zo'n hele mooie Autorun.exe, die open je, vervolgens kan je het spel installerenHalfkakkende schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:05:
Ik kreeg hem ook niet geïnstalleerd. Wat ik toen gedaan heb is de 0compressed.zip in de map uitgepakt en dan speedDemo.exe starten.
Het spel start nu wel op. De rest heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik nu even doen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De besturing kan idd beter. De Viper rijdt nog het beste.Copyman schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:22:
Ik heb hem net even gespeeld en ik heb toch wel een minpuntje gevonden. Het ziet er qua sfeer wel mooi uit, maar de handling van die bakken slaat echt alles. Ik heb eigenlijk totaal niet het gevoel dat ik een auto bestuur. Misschien dat het even moet wennen, ik heb iig wel betere besturing gevoeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 11-11-2005 11:41 ]
*empty*
Bij de challenges in het menu. Daar kan je kiezen voor de derde optie en daarbij krijg je de Vipernick_haak schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:42:
viper, waar de (...) haal je die vandaan.
in de pc demo kom ik alleen de mustang en de cayman S tegen in het auto menu...
Was niet de enige met het probleem, hele fora staan er vol mee.FnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:38:
[...]
Hij is absoluut niet gerushed, alles werkt goed hoor, ik zou gewoon de Demo even opnieuw downloaden
[...]
?
dank je, had ik nog niet gevondenJerry schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:43:
[...]
Bij de challenges in het menu. Daar kan je kiezen voor de derde optie en daarbij krijg je de Viper.
Videokaart(en) Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 11-11-2005 12:00 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Heeft ook een computer!
zou kunnen dat ze de .exe van de retail versie er perongeluk in hebben gezet? ik krijg die melding iig niet, maar heb m ook pas net gedownload.MR_VIPER schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:41:
Misschien staat die cd-key wel op de originele cd's van de FULL game? En aangezien die nog niet uit is dus nog cd-keys voor handen?
[ Voor 9% gewijzigd door sharkzor op 11-11-2005 12:20 ]
[ Voor 13% gewijzigd door eX0duS op 11-11-2005 12:22 ]
Hij ondersteund het stuurtje dus wel goed?Bertus schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:18:
Leuk, alleen de handling voelt kut.
Ik ging effe rijden met mijn Wingman FormulaForce GP, in de standaard caymann, maar ik hield dat ding echt amper op de weg...
De Viper voelde wel beter though
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja, geen problemen mee, FF werkt ook.Angeloonie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:23:
[...]
Hij ondersteund het stuurtje dus wel goed?![]()
Die heb ik ook
Heeft ook een computer!
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 12:44 ]
Verwijderd
Zou jij misschien je config file kunnen sturen? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar dat de demo mijn stuur (Wel de pedalen), detecteertBertus schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:18:
Leuk, alleen de handling voelt kut.
Ik ging effe rijden met mijn Wingman FormulaForce GP, in de standaard caymann, maar ik hield dat ding echt amper op de weg...
De Viper voelde wel beter though
Niet helemaal bij mijAngeloonie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:23:
[...]
Hij ondersteund het stuurtje dus wel goed?![]()
Die heb ik ook
Kijk even bij een post hierboven van mij, daar heb ik al een optie aangegeven om Motion Blur uit te zettenVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:32:
Wat een coole demoDraait goed hier op mijn (oude) P4 2.0 gig met 512mb en een 9600. Alleen vind ik wel dat alles vrij blurred is, alsof je in nfsu2 heel de tijd met nitro aan rijdt. Misschien heb ik een optie over t hoofd gezien, maar toch. De ondersteuning voor de Rumble Pad is super, en de FF lang niet zo irritant als in nfsu2 (daar trilde die als een gek als je een bocht door ging).
En verder is de gameplay om van te smullen. Dit wordt uren, wat zeg ik, dagen speelplezier.
[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 11-11-2005 12:46 ]
Configfile van?FnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:41:
[...]
Zou jij misschien je config file kunnen sturen? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar dat de demo mijn stuur (Wel de pedalen), detecteertEn wat is je driver versie?
Heeft ook een computer!
Waarom vragen mensen dat altijd, probeer het gewooneX0duS schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:20:
Ik hoop dat het goed speelbaar is op mijn systeem...
Specs:
NF7S 2.0
AMD AthlonXP @ 2300 mhz
1 gb ddr
6800XT 128 mb AGP
Wat denken jullie
Graphics zien er best wel goed uit.
FnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:03:
In HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo kan je onder andere ook Motion Blur uitzetten, mochten mensen dat vervelend vinden rijden
[ Voor 29% gewijzigd door Tortelli op 11-11-2005 12:56 ]
Ik moet de hele dag werken, jullie kunnen waarschijnlijk hele de dag gamen enzo thuis maar ik helaas niet.Tortelli schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:55:
[...]
Waarom vragen mensen dat altijd, probeer het gewoon
[ Voor 7% gewijzigd door Copyman op 11-11-2005 13:18 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Verwijderd
Nog bedankt, komt hier met over de 500 kb/s binnenzeilen.fsfikke schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:30:
Een torrentje van de demo:
http://www.filerush.com/download.php?target=nfsmwdemo.exe
Gaat lekker snel
[ Voor 14% gewijzigd door BMW_M3 op 11-11-2005 13:43 ]
Signature
Je huidige profile, kan je vinden in:
Nee, zo zeggen ze ook: Driving in a red Lexus, en zo ook alle andere automerken incl kleurCopyman schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:18:
Ik moet wel toegeven dat de radio communicatie van de politie wel goed in elkaar zit!
"High speed pursuit, need backup."
"I think I lost him, no wait, I got a visual, I'll try to catch up with him."
En nog veel meer van dit soort zinnen, ze hebben het niet bij 4 á 5 standaard zinnetjes gehouden iig.
Ik kan dus alleen de rem selecteren met mijn Logitech Formula Force GP, en geen Gas, dat is nog veel vervelenderVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:27:
Deze NFS is dus helemaal super.
Ik heb alleen 1 probleem. Als ik mijn stuur en pendalen( microsoft sidewinder precision racing wheel ) configureer kan ik niet mn rempendaal selecteren. heel vaag want hij doet het wel. De rest zoals gas, sturen en schakelen kan ik dus wel instellen. iemand bekend met dit probleem??
Voor de rest is het een supergame, wel ff wennen met de besturing>> vooral met die cayman
Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met de besturing, werkt hier op toetsenbord toch wel redelijk goed hoor, je hebt best veel gevoel over de auto, het is even wennen, maar dan is het echt geen probleem hoorBMW_M3 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:32:
Hahahahah. Gatverdamme wat een kutspel. Je kan zeggen wat je wil maar dit is echt iets voor kinderen van 6-8 jaar die alleen op een skelter hebben gezeten.
Omgevingen zijn mooi, het idee is ook wel leuk. Maar wat een besturing, echt helemaal bagger. Ik snap niet dat mensen dit nog goed kunnen vinden. Het lijkt alsof je op een dweil zit en bochten neemt, totaal geen goevoel. Geen voorspelling aan te geven hoe de auto gaat reageren, vroeg me soms echt af of ik aan het sturen was of de computer voor mij.
Een enkeltje prullenbak wordt dit. Hoef ik m in ieder geval ook niet te downloaden als die strax uit komt.
[ Voor 24% gewijzigd door Phyxion op 11-11-2005 13:34 ]
FnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:33:
[...]
Ik kan dus alleen de rem selecteren met mijn Logitech Formula Force GP, en geen Gas, dat is nog veel vervelenderEn het stuur pakt ie ook niet
Bovenaan verander je m wel eerst van Toetsenbord naar stuur.
Je moet m op default laten staan, dus wat ie zelf aanwijst voor je logitech, Voor gas staat dan Combined pedal ofzo, je brake moet je wel zelf instellen, staat dan BRAKE. En je stuur niets aan veranderen. Gewoon Wheel axis laten staan. Dan doet ie het wel. Heb hetzelfde stuurtje.
[...]
Ik snap niet dat iedereen zo'n probleem heeft met de besturing, werkt hier op toetsenbord toch wel redelijk goed hoor, je hebt best veel gevoel over de auto, het is even wennen, maar dan is het echt geen probleem hoor
Het stuurt echt voor geen meter. Toetsenbord niet, stuur ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door BMW_M3 op 11-11-2005 13:48 ]
Signature
Trok hem net nog met 700 kb van de eweka newsgroup af hoor ??endless schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:46:
Is hier niemand die even een FTP servertje open zet voor mij met de demo erop ofzo..?
Eweka ligt eruit waardoor ik hem nu dus nog steeds niet kan downloaden en een server van EA oid vind ik met 15 kb/s veel te langzaam..
Zooi, ik wil de demo spelen!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik had hem natuurlijk wel naar stuur veranderd, maar zodra ik op Brake drukte, ging gas er weer af, en zodra ik aan het Left en Right begon te prutsen deed helemaal niks het meerBMW_M3 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:47:
Bovenaan verander je m wel eerst van Toetsenbord naar stuur.
Je moet m op default laten staan, dus wat ie zelf aanwijst voor je logitech, Voor gas staat dan Combined pedal ofzo, je brake moet je wel zelf instellen, staat dan BRAKE. En je stuur niets aan veranderen. Gewoon Wheel axis laten staan. Dan doet ie het wel. Heb hetzelfde stuurtje.
Het stuurt echt voor geen meter. Toetsenbord niet, stuur ook niet
[...]
[ Voor 255% gewijzigd door whyz op 11-11-2005 16:02 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ah, dat is wel handig, die motion blur en bright lights zijn echt te overdrevenFnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:03:
In HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo kan je onder andere ook Motion Blur uitzetten, mochten mensen dat vervelend vinden rijden
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 14:10 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Aap!
Even de laatste DirectX 9.0c downloaden (Bijna Iedere maand komt er wel weer een nieuwere versie van DirectX 9.0c, zo heb je de September release, de Oktober release etcharmageddon schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:12:
Ik kan m niet installeren omdat hij zegt dat ik DirectX 9.0c of hoger nodig heb
Ik heb Direct 9.0c installed, maar toch geeft hij de melding.
Iemand ook met het zelfde probleem of is er al een oplossing?
Bekende van me heeft hetzelfde probleem.
Nee, werkt helaas niet, ik heb ook al geprobeerd om mijn NFSU2 serial in te voeren, maar werkt ook nietPhuSioN schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:33:
Hoe zit het nou met de cd-key? Kan die nergens vinden en wil toch wel even een potje online doen.
[ Voor 93% gewijzigd door strietboy op 11-11-2005 14:39 ]
Ik geloof ook niet dat EA om jou zal treuren.BMW_M3 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:32:
Een enkeltje prullenbak wordt dit. Hoef ik m in ieder geval ook niet te downloaden als die strax uit komt.
[ Voor 3% gewijzigd door b19a op 11-11-2005 14:41 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
[ Voor 46% gewijzigd door MM op 11-11-2005 14:58 ]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ja, ik heb nu ook Motion Blur standaard uitgezet, en de rijervaring gaat er een stuk op vooruit, vooral als je redelijk hard (Iets van 300 km/h) gaat, was bijna niks meer op de weg te zien, door Motion Blur uit te schakelen heb je gewoon nog prachtig beeld, ja, echt stukken beter zonderNLuna schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:50:
djmantri heeft gelijk
Moet zeggen dat de graphics en de gameplay er flink op vooruit gaan als je dat vervloekte Motionblur in het register uitzet. Maar alsnog, de auto's reageren hopeloos...
Verwijderd
Ok opgelost.harmageddon schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:12:
Ik kan m niet installeren omdat hij zegt dat ik DirectX 9.0c of hoger nodig heb
Ik heb Direct 9.0c installed, maar toch geeft hij de melding.
Iemand ook met het zelfde probleem of is er al een oplossing?
Bekende van me heeft hetzelfde probleem.
[ Voor 10% gewijzigd door harmageddon op 11-11-2005 15:03 ]
Aap!
[ Voor 20% gewijzigd door Chester op 11-11-2005 15:13 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
If it aint broke, fix it till it is!
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 15:53 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 15:45 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 15:48 ]
Ik heb hier ook last van, helaas. Probleem is gewoon dat je PC het niet lekker trekt op die hoge resolutie...w0w schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:33:
Bij mij reageren de auto's veeeel trager op 1280x1024 dan op bv 800x600
6800le 16/6
amd xp3200+
1024mb geheugen
nieuwste drivers
meer mensen hier last van?
[ Voor 7% gewijzigd door b19a op 11-11-2005 15:59 ]
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Heeft ook een computer!
moet je ook niet de ps2/xbox demo downloaden lolVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:36:
gvd, heb ik net 45 min staan downloaden vanuit die nieuws groep, krijg ik de melding.. blblabla.exe is not a valid win32 application.Nu maar weer 45 mins downloaden vanaf een mirror. bah.
Ik had het probleem van een corrupte download... (ook van de nieuwsgroepen)Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:36:
gvd, heb ik net 45 min staan downloaden vanuit die nieuws groep, krijg ik de melding.. blblabla.exe is not a valid win32 application.Nu maar weer 45 mins downloaden vanaf een mirror. bah.
pfew, tijdens die 45 mins wachten, zag ik gelukkig net dat mijn exe file damaged was en dat er nog wat par files waren gepost. Gerepaired en nu doet hij het wel. Installing now...
[ Voor 3% gewijzigd door ipsec op 11-11-2005 15:56 ]
Wat een gezeur allemaal. Ik moet zeggen dat ik even moest wennen aan de omgeving, maar na een tijdinnerchimp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:49:
Begint misschien een beetje eentonig te worden, maar besturing is gewoon kut. En dus echt niet hetzelfde als bv Underground 1/2.
Zeker de versie zonder par files. Er staat ook nog een andere op de nieuwsgroepen. zal even de NZB opzoeken. Die versie werkt namelijk welSuperKevin schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:56:
[...]
Ik had het probleem van een corrupte download... (ook van de nieuwsgroepen)
Ben hem nu van die van de UTwente server aan het afhalen
[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 11-11-2005 16:00 ]
Verwijderd
wat deed jij om de melding niet te krijgeVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:36:
pfew, tijdens die 45 mins wachten, zag ik gelukkig net dat mijn exe file damaged was en dat er nog wat par files waren gepost. Gerepaired en nu doet hij het wel. Installing now...
Kan voor jou gezeur zijn en het kan ook zeker een vermakelijk spel zijn, maar het kan toch goed tegenvallen en zeker als je al beter gewend bent. Van zon spel mag je dat verwachten, ookal vind jij het misschien fantastisch.cardinal808 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:59:
[...]
Wat een gezeur allemaal. Ik moet zeggen dat ik even moest wennen aan de omgeving, maar na een tijd
werd het steeds leuker moet ik zeggen. vooral de blokkades zijn erg goed te noemen. Muziek is ook erg indrukwekkend.
Ik speel Need For Speed al sinds deel 1. Als je goed kijkt is elk deel verschillend qua opzet en graphics. Nu we twee delen Underground hebben gehad, waar iedereen bij deel 1 toen ook al over zeurde, komen in een nieuwe fase waar de graphics anders zijn.innerchimp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:19:
[...]
Kan voor jou gezeur zijn en het kan ook zeker een vermakelijk spel zijn, maar het kan toch goed tegenvallen en zeker als je al beter gewend bent. Van zon spel mag je dat verwachten, ookal vind jij het misschien fantastisch.
[ Voor 200% gewijzigd door Phyxion op 11-11-2005 16:56 ]
Als je ff gelezen had gaat mn kritiek niet over de graphicscardinal808 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:22:
[...]
Ik speel Need For Speed al sinds deel 1. Als je goed kijkt is elk deel verschillend qua opzet en graphics. Nu we twee delen Underground hebben gehad, waar iedereen bij deel 1 toen ook al over zeurde, komen in een nieuwe fase waar de graphics anders zijn.
Niemand de knop "Advanced" in de graphics gezien zeker. Misschien die maar eens aanklikken
Helemaal mee eeensinnerchimp schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:00:
[...]
Als je ff gelezen had gaat mn kritiek niet over de graphicsHet gaat me puur om de besturing en het gevoel met het spel. Ik speel het ook vanaf NFS2, en zon beetje elke editie vond ik weer een verbetering (Op NFS:HP2 na) en ik heb natuurlijk nog niet veel gespeeld, maar ik denk dat et qua gevoel met de game voor mij wat tegen valt.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
57696520646974206c65657374206973206e657264
Aap!
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
uh.. gewoon een knop indrukken? enter ofzoharmageddon schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:26:
Wat ik tot nu toe super irritant vind zijn de filmpjes e.d. als je het spel opstart...
Een manier om ze te skippen of zo te modden dat je meteen naar t hoofd scherm gaat?
Misschien beetje een n00b vraag maar moet ik er dan waarde 0 aan geven of...?FnF schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:03:
Rapapa...
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik ben dus ook aardig teleur gesteld qua hoe soepel het draait (zie specs in mijn sig. videokaart heeft de extra pixelpipelines en vertexshaders unlocked en is overgeclocked). Heb al verschillende dingen geprobeerd qua settings om het beter te krijgen maar niets helpt (motionblur aan/uit, reflection details, shadows, alles op verschillende settings geprobeerd)...Sluuut schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:45:
Ik begrijp niet waarom het bij mij niet soepel loopt met alles op high.
Ik heb een AMD XP 2800+ overclocked naar 2.2Ghz /200fsb. Dus zegmaar een 3200+..
Daarbij nog 2gb cas2 geheugen in dual channel, en een x800 pro die ook een paar tientallen MHzen overclocked is..
Ligt zeker aan de CPU in dit geval?
Op 1280x1024 bij detail op t midden draait hij net wel goed. Daarboven niet meer
[ Voor 11% gewijzigd door mokumouse op 11-11-2005 19:13 ]
Blaat...
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Jep, dat is een game probleem met ATI kaarten...bertenernie schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:29:
Wat ik raar vind is dat als ik de schaduwen hoog zet het een blokkerige lelijke rotzooi is en als ik ze laag zet is het gewoon mooi egaal, en het scheelt volgens mij een boel FPS
Ja, je moet er waarde 0 van maken.LosGieros schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:52:
[...]
Misschien beetje een n00b vraag maar moet ik er dan waarde 0 aan geven of...?
Wat kan het niet aanvinken of wat?
Wat voor stuur heb je? Want ik heb wel gewoon force feedback...flashin schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:01:
Dit spel met stuur: echt bagger, totaal geen feedback
Dit spel met toetsenbord: matig
het ziet er natuurlijk onmin vet uit, eindelijk ook weer eens cops outrunnen, alleen wat jammer van de gameplay
[ Voor 16% gewijzigd door Phyxion op 11-11-2005 19:06 ]
Verwijderd
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
met FrapsLosGieros schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:22:
Thx Fnf, hoe meten jullie trouwens je fps ingame?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq