[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Volg deze thread al een tijdje, omdat ik ook echt uit kijk naar deze game, maar heb nooit wat zinnigs kunnen posten omdat iedereen al zo fanatiek is :) Maar ik wilde ook graag even mijn beklaag hier neer zetten omdat het weer uit gesteld word.. dat is altijd zo met EA games, Delay everything.. ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en dan weer net zoals vorig jaar de demo op te weinig servers zetten zodat alles overbelast is en dat alle torrent ook verstopt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Misschien kunnen we met alle tweakers een torrentje op zetten? is dat niet een idee, of is dat gekken werk... misschien zijn er een aantal tweakers hier met een leuke verbinding? Misschien dat we elkaar op die manier een beetje kunnen helpen, want inderdaad dat downloaden is vaak een ramp, gaat het heel traag of je moet weer uren wachten tot je mag gaan downloaden...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DAMAGE schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:59:
Misschien kunnen we met alle tweakers een torrentje op zetten? is dat niet een idee, of is dat gekken werk... misschien zijn er een aantal tweakers hier met een leuke verbinding? Misschien dat we elkaar op die manier een beetje kunnen helpen, want inderdaad dat downloaden is vaak een ramp, gaat het heel traag of je moet weer uren wachten tot je mag gaan downloaden...
Is geen gekkenwerk, maar tegenwoordig zijn er zo veel mirrors beschikbaar (Gamershell), dat ik betwijfel of het wel nodig is ;)
* Phyxion gaat even NFSU2 installeren voor de savegames ;)
En mocht er belang bij zijn, dan kan ik wel even ergens een savegame uploaden.

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 08-11-2005 14:14 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

naja, ben erg benieuwd naar de demo.. Kan gewoon niet wachten :D

Edit:

Ik vind de prijs van NFS: MW zeer acceptabel, slechts 36.50 bij GCshop :) Goed spel en niet eens zo duur :D

[ Voor 49% gewijzigd door R-B op 08-11-2005 14:39 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mocht er belang bij zijn, dan kan ik wel even ergens een savegame uploaden.
oftipic: Wat is jouw max. upload snelheid...Ben ik wel benieuwd naar:P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:35:
[...]

oftipic: Wat is jouw max. upload snelheid...Ben ik wel benieuwd naar:P
Ik heb hier een 8MBit lijntje, dus 1MBit maximaal ;)
Ik heb NFSU2 net geinstalleerd, maar kon even zo snel geen savegames vinden, en ik had even veel ruimte nodig, dus NFSU2 is er alweer af :)
Maar wel even een andere savegame geupload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Moohhhh, geruchten gingen dattie vandaag zou komen ;(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel ziet er eigenlijk best el goed uit alleen die fiat punto is wat minder net als die general motors cobalt ss. die had er best uit mogen blijven :|

maar goed verheug me er wel op, weer zo´n goed spel van need for speed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Wel balen dat in Nederland niet de Black Edition te krijgen is voor de PC. Zou EA soms denken dat wij in Nederland geen belangstelling hebben in extra auto's en races? Moet eerlijk bekennen niet te snappen waarom ze het niet in Nederland uitbrengen.

Net even gekeken op dvdboxoffice.com en videogamesplus.ca, het lijkt me dat ook daar geen BE voor de PC is. Nou had ik gelezen dat in de US alleen de BE uitkwam maar waarom hebben ze dan op amazon.com wel een NFS:MW BE voor de PC apart opgenomen in de productlijst? :?

[ Voor 38% gewijzigd door Lorn op 08-11-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Er komt geen black edition voor de PC. Er is maar 1 editie voor de PC en die heeft dezelfde content als de black edition voor de consoles.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:14:
dit spel ziet er eigenlijk best el goed uit alleen die fiat punto is wat minder net als die general motors cobalt ss. die had er best uit mogen blijven :|

maar goed verheug me er wel op, weer zo´n goed spel van need for speed:)
Dat er ook wat gewonere auto's inzitten maakt het juist leuk. Er rijden genoeg punto's rond in Europa en ik denk dat al die eigenaren graag een keer met die auto rijden in het spel ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

tja, als ze niet de BE in europa gaan verkopen gaan veel mensen de andere richting nemen (tegenovergesteld van kopen :P) Of er moet manier zijn om illegale BE extra's toe te voegen aan je legale spel..

Lastig parket :(
Chester schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:15:
Er komt geen black edition voor de PC. Er is maar 1 editie voor de PC en die heeft dezelfde content als de black edition voor de consoles.
Als ik dit nu zo lees, is er niks aan de hand.. Afwachten maar O+

[ Voor 43% gewijzigd door R-B op 08-11-2005 18:21 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 11:03

Lorn

I have a bad feeling...

Waar heb je dat dan gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Heeft dit spel een schademodel?

Of worden alle natuurwetten wederom met voeten getredenen komen auto's opeens van 300 km/u tot stilstand zonder een deukje?

[ Voor 5% gewijzigd door Captain Pervert op 08-11-2005 18:44 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Lorn schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:39:
[...]

Waar heb je dat dan gelezen?
Was eerder in dit topic vermeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Chester op 08-11-2005 18:57 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er komt wel een BE voor de PC, er komt alleen maar een BE voor de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Captain Pervert schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:44:
Heeft dit spel een schademodel?

Of worden alle natuurwetten wederom met voeten getredenen komen auto's opeens van 300 km/u tot stilstand zonder een deukje?
Die discussie is helaas pindakaas al tot in de oneindigheid gevoerd .... de NFS reeks is nooit bedoeld om een realistische simulatie te zijn, maar wél als verdorie goede arcade racer. Vind je dat niet leuk dan? Nou, doorlopen naar het volgende game dank je, dan is dit idd niets voor jou!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

shaidar schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:11:
[...]

Die discussie is helaas pindakaas al tot in de oneindigheid gevoerd .... de NFS reeks is nooit bedoeld om een realistische simulatie te zijn, maar wél als verdorie goede arcade racer. Vind je dat niet leuk dan? Nou, doorlopen naar het volgende game dank je, dan is dit idd niets voor jou!
idd hoge *lol*heids factor is zeer goed. Je kan er echt uren, uren aan besteden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
[...]

Ik geloof dat de insteek van NFS1 en NFS Porsche 2000 wel degelijk was om een enigszins realistisch spel af te leveren. Dat EA de laatste tijd liever inspeelt op de wensen van de 15 jarige knulletjes van tegenwoordig (die een pimpelpaarse Celica met een surfplank als spoiler helemaal geweldig vinden) is een heel ander verhaal.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Captain Pervert schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:47:
[...]

Ik geloof dat de insteek van NFS1 en NFS Porsche 2000 wel degelijk was om een enigszins realistisch spel af te leveren. Dat EA de laatste tijd liever inspeelt op de wensen van de 15 jarige knulletjes van tegenwoordig (die een pimpelpaarse Celica met een surfplank als spoiler helemaal geweldig vinden) is een heel ander verhaal.
Nee hoor, tot nu toe is geen enkele NFS realistisch geweest, ze proberen gewoon een leuke racinggame te maken, en NFS is gewoon een soort apart. Als je realistische racinggames wil hebben, dan moet je niet in de richting van een NFS zoeken, maar meer rFactor oid. Het is maar waar je van houdt, ik houd van het soort NFS, anderen houden van het soort rFactor, wat ik weer minder leuk vind (Krijg je snel het NASCAR gevoel bij, eindeloos rondjes rijden zonder dat er iets speciaals gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[flame]
Dus Burnout Revenge is een sim?

Een schademodel maakt van een spel geen sim maar geeft toegevoegde waarde.

NFS:HS had ook een schade model netzoals NFS Porsche Challenge (NFS 5 meen ik)
het geeft een extra element aan het spel.
Ik vind het jammer dat ze dit bij EA niet weten te waarderen waarschijnlijk zal ik het ook enorm jammer vinden als ik op de helft (of eerder) van het spel ben, wat ook weer de rede is waarom ik dit spel niet ga kopen.

Sorry voor de flame maar shaidar kan ook normaal reageren.
[/flame]

Ja leuk hoor duidelijk EA, leuk voor even prachtig, jammer van het schademodel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:58:
[...]

[flame]

Ik vind het jammer dat ze dit bij EA niet weten te waarderen waarschijnlijk zal ik het ook enorm jammer vinden als ik op de helft (of eerder) van het spel ben, wat ook weer de rede is waarom ik dit spel niet ga kopen.

[/flame]

Ja leuk hoor duidelijk EA, leuk voor even prachtig, jammer van het schademodel :P
Politieauto's zijn kapot te maken, en zoals ik in trailers heb kunnen zien kunnen o.a. je ruiten kapot, en kunnen er krassen en beschadigingen op de lak en bumpers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Ja, je auto kan er behoorlijk f*cked up uitzien, na een paar crashes :P Was een van de laatste trailers met de BMW M3 erin als ik me niet vergis?!
Ook het onder vrachtwagens doorrijden ziet er erg stoer uit :D

Vette game en kan niet wachten op de demo.. en het spel zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:58:
[...]

[flame]

Ik vind het jammer dat ze dit bij EA niet weten te waarderen waarschijnlijk zal ik het ook enorm jammer vinden als ik op de helft (of eerder) van het spel ben, wat ook weer de rede is waarom ik dit spel niet ga kopen. Tevens hebben de politieauto's volgens mij wel een schademodel.

[/flame]

Erm, EA heeft het niet voor het zeggen hoor, of er een schademodel in komt of niet. Omdat EA graag officiële auto's wilt gebruiken en dus licenties nodig heeft, worden dingen als schade volledig opgelegd door de automerken. Uiteraard kan EA best een spel maken waar wél schade in zit en waar alles kapot kan etc etc, maar dan moeten ze gewoon nepmerken gebruiken, zoals je dat in genoeg andere spellen tegenkomt. De vraag is dan alleen wel, waarbij het realisme gehalte hoger komt te liggen... bij schade, of bij echte automerken. Persoonlijk denk ik het laatste.

Trouwens, de mogelijke schade voorzover ik weet (heb gezien) is sowieso lakschade, glasschade ( :? ) en physics van de omgeving. (denk aan houten construties die kapot kunnen).

[ Voor 3% gewijzigd door Maxow op 08-11-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, veel van jullie die graag schademodellen willen zien vergeten 1 zeer kritiek punt: Licenties!
Geen enkele autofabrikant ziet zijn auto graag kapot gaan, dus zal daar een hoop meer voor betaald moeten worden, en laat dat nou net een overbodige luxe zijn voor een spel als dit. Het ziet er wat leuker uit, maar wat heb je er nou eigenlijk aan? Het maakt het moeilijker, maar is dat wat je zoekt in een arcade game? Kan je dan niet beter simpel weg een 'realistisch' spel kopen? Stoot je hoofd dan alleen niet aan GT4, want die doet er ook niks mee ;)
Vandread schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:48:
[...]

offtopic:
Ik heb me daar alleen gereged voor de filmpjes, heb een verzameling van zo'n 44gig aan kleine en grote autofilmpjes :Y) Ja ik ben autolijp en ja ik heb in droomwagens gereden (bedrijfsmatig, geen topsnelheden maar wel leuk ;) Vette C6, RX8, STI
Ben jij Stef_nl ?
Dan kan ik je ff zeggen dat die WRX STI die je zag volgens mij geen STI was, aangezien die op standaard WRX velgen staat en zo te zien geen dikke STI Brembo's heeft (Vorige week dinsdag nog in de nieuwe STI gereden :P)
offtopic:
Yup, dat ben ik...und du bist? Ben er alleen niet echt actief lately...binnenkort maar weer is wat posten :D

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kan niet wachten op de demo en het spel zelf! 8)

Ik zeg : goeie shit :)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
demo is wel laat zeg.. maar ga spel zeker kopen als me pc het weer doet

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Het lijkt tegenwoordig steeds meer "in" dat ze demo's uitbrengen net voor (in 1/2 weken) of zelfs nadat het spel uit is.. Jammer vind ik.

Ga dit spel ook zeker wel kopen als het bevalt op mijn pc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik wil die demo nu ook wel eens een keertje zeg.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ZandBak schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:01:
demo is wel laat zeg.. maar ga spel zeker kopen als me pc het weer doet
Daywalk3r schreef op woensdag 09 november 2005 @ 01:43:
Ik wil die demo nu ook wel eens een keertje zeg.
Volgens ~smoothie komt de demo zeker voor de 14e, en de demo wordt zeer waarschijnlijk niet op vrijdag uitgebracht (Past niet in EA model of iets dergelijks, omdat iedereen dan aan weekend en andere games denkt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Ik wil de demo ook graag..maar om mijn honger te stillen heb ik maar weer ff NFSU 2 geinstalleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op woensdag 09 november 2005 @ 06:50:
[...]

[...]

Volgens ~smoothie komt de demo zeker voor de 14e, en de demo wordt zeer waarschijnlijk niet op vrijdag uitgebracht (Past niet in EA model of iets dergelijks, omdat iedereen dan aan weekend en andere games denkt :P)
ag, eerst zien dan geloven he O+

[ Voor 18% gewijzigd door R-B op 09-11-2005 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Niet online
Volgens EA Games zijn er een aantal fouten in de demo gevonden die ze in 3 tot 4 dagen willen verhelpen. Dus de demo komt tussen 10 en 14 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Maxow schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:57:
[...]
Erm, EA heeft het niet voor het zeggen hoor, of er een schademodel in komt of niet. Omdat EA graag officiële auto's wilt gebruiken en dus licenties nodig heeft, worden dingen als schade volledig opgelegd door de automerken.
Dan kiest EA toch de merken die wel mee willen werken :Z Zijn er vast wel, ook als is het een Skoda (uhm.. WRC versie dan ^^) dan vind ik het nog best.
Niet aanvallend bedoeld: maar weet jij hoe die bedrijven precies in elkaar steken en wat de bewindvoerders en marketing jongens precies willen. Subaru/Peugeot etc laten toch ook hun Rally wagens verrot gaan in CMRay. Porsche gaf blijkbaar toestemming in NFS5 om haar hele assortiment aan deuken te zien gaan ;) Wellicht zit Ferrari daarom niet in deze NFS maar zit FIAT er wel in omdat ze het van dat model wel goed vinden dat die "kapot" kan gaan.
Kortom allemaal speculatie.

Realisme? De vorige NFS versies voor de Underground reeks zijn toch wel een stuk anders dan dan de U reeks, in ieder geval een stukje realistischer.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:22:
offtopic:
Yup, dat ben ik...und du bist? Ben er alleen niet echt actief lately...binnenkort maar weer is wat posten :D
offtopic:
Enzo F60... maar ik download alleen maar, post helemaal niks, tot jij het zei was het me ook niet opgevallen dat er een forum was.

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 09-11-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R-B schreef op woensdag 09 november 2005 @ 07:31:
[...]

ag, eerst zien dan geloven he O+
Komt wel goed hoor, reken daar maar op, tot nu toe is alles wat ~Smoothie ons verteld heeft juist geweest ;)
Cold-Dog schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:56:
Volgens EA Games zijn er een aantal fouten in de demo gevonden die ze in 3 tot 4 dagen willen verhelpen. Dus de demo komt tussen 10 en 14 november.
Bron? ;) Iig komt de demo voor de 14e volgens ~Smoothie, deze vrijdag is nagenoeg uitgesloten, dus het wordt of morgen of zaterdag (Zondag lijkt me ook beetje stug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nou laten we hopen dat hij dan morgen komt.. ben waarschijnlijk dit weekend bij me vriendin dus dan word het niks met gamen ;)

Tot die tijd wat ik doe, is Need for speed Underground 2, en dan wat wagentjes tunen zo dat je ze zelf leuk vind, en dan ga ik altijd gewoon wat door de stad heen scheuren, en dan overal keihard langs vegen.. dus snoei hard rijden, en proberen niks maar dan ook niks te raken :) 330 over de snelweg hehe tussen de wagens door scheuren, en gewoon niks raken, dat is echt leuk, soms gaat et nog maar NET goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DAMAGE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:42:
Nou laten we hopen dat hij dan morgen komt.. ben waarschijnlijk dit weekend bij me vriendin dus dan word het niks met gamen ;)

Tot die tijd wat ik doe, is Need for speed Underground 2, en dan wat wagentjes tunen zo dat je ze zelf leuk vind, en dan ga ik altijd gewoon wat door de stad heen scheuren, en dan overal keihard langs vegen.. dus snoei hard rijden, en proberen niks maar dan ook niks te raken :) 330 over de snelweg hehe tussen de wagens door scheuren, en gewoon niks raken, dat is echt leuk, soms gaat et nog maar NET goed :D
Jep, is altijd leuk om te doen, heb zelf ook weer even NFSU2 geinstalleerd, maar viel me meteen weer op dat het donkere idee me toch absoluut niet aanstond ;) Maar hopelijk valt er dit keer wel weer wat aan de auto's te tunen (Alhoewel ik liever meer engine upgrades e.d. zie dan meer vinyls e.d.)

Geruchten gaan in ieder geval dat de demo vandaag/morgen uitgebracht wordt, EA schijnt in het weekend niet te werken, en volgens Smoothie zou de demo niet op vrijdag worden uitgebracht, en voor de 14e, best wel grote kans dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja inderdaad ik zie ook liever meer engine upgrades dan wat anders hoor, maar optisch tunen is altijd ook wel leuk, beetje naar eigen smaak iets maken.

Wat ik persoonlijk de minste races vond aan NFSU2 waren die euh, die kleine races die soort cross races dat je door dat zand moest baggeren, sloeg nergens op.. dat mogen ze er wel uit laten, en driften met voorwiel aangedreven autos kan niet, dus dat mag er ook wel uit :) voor de rest vind ik gewoon dat ze meer races idd in de stad moeten doen, en dan zowel donker als licht, het mooiste zou zijn net als met GTA dat het dag en nacht kan worden... en dat naarmate het nacht word, dat er ook meer illegale activiteiten zijn op de weg zeg maar.. en het is idd op sommige plekken iets TE arcade, en dan doel ik niet eens zo zeer op de besturing, die vind ik wel leuk, maar ze moeten die grote pijlen weg laten op de weg zeg maar, word het wel moeilijker van, maar ook leuker denk ik zelf.. plus euuh.. ja misschien een koppeling in het spel gooien zo dat je ook clutch kicks kan doen.. maar ja, t blijft arcade, en echt met NFSU2 ook, vond ik dat geluid echt fenomenaal.. me mond viel gewoon weg open bij het eerst testen van de demo en dan het geluid van die wagen..... poeehh! echt dikke thrill was dat, en hopelijk hebben ze dat in deze nieuwe versie nog iets verbeterd...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Komt de politie eigelijk alleen achter je aan in races, of ook als je 'gewoon' door de stad rijdt?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Goeie vraag idd dat vroeg ik mij ook al af! maar ben het vergeten te vragen hier.. ik zou het zelf niet weten, maar lijkt me wel toch dat ze ook gewoon door de stad rijden? was in NFS1 al zo dat de politie gewoon reed, en als je er dan achter bleef plakken deed ie niks, als je normale snelheid reed deed ie ook niks, alleen als je er heel hard langs vloog hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:42:
[...]

Jep, is altijd leuk om te doen, heb zelf ook weer even NFSU2 geinstalleerd, maar viel me meteen weer op dat het donkere idee me toch absoluut niet aanstond ;) Maar hopelijk valt er dit keer wel weer wat aan de auto's te tunen (Alhoewel ik liever meer engine upgrades e.d. zie dan meer vinyls e.d.)

Geruchten gaan in ieder geval dat de demo vandaag/morgen uitgebracht wordt, EA schijnt in het weekend niet te werken, en volgens Smoothie zou de demo niet op vrijdag worden uitgebracht, en voor de 14e, best wel grote kans dus ;)
hoop het!! dan komt me PW op vrijdag wel in gevaar maja.. :P Gamen belangrijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DAMAGE schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:52:
Ja inderdaad ik zie ook liever meer engine upgrades dan wat anders hoor, maar optisch tunen is altijd ook wel leuk, beetje naar eigen smaak iets maken.

Wat ik persoonlijk de minste races vond aan NFSU2 waren die euh, die kleine races die soort cross races dat je door dat zand moest baggeren, sloeg nergens op.. dat mogen ze er wel uit laten, en driften met voorwiel aangedreven autos kan niet, dus dat mag er ook wel uit :) voor de rest vind ik gewoon dat ze meer races idd in de stad moeten doen, en dan zowel donker als licht, het mooiste zou zijn net als met GTA dat het dag en nacht kan worden... en dat naarmate het nacht word, dat er ook meer illegale activiteiten zijn op de weg zeg maar.. en het is idd op sommige plekken iets TE arcade, en dan doel ik niet eens zo zeer op de besturing, die vind ik wel leuk, maar ze moeten die grote pijlen weg laten op de weg zeg maar, word het wel moeilijker van, maar ook leuker denk ik zelf.. plus euuh.. ja misschien een koppeling in het spel gooien zo dat je ook clutch kicks kan doen.. maar ja, t blijft arcade, en echt met NFSU2 ook, vond ik dat geluid echt fenomenaal.. me mond viel gewoon weg open bij het eerst testen van de demo en dan het geluid van die wagen..... poeehh! echt dikke thrill was dat, en hopelijk hebben ze dat in deze nieuwe versie nog iets verbeterd...!
Je hebt helemaal geen driften e.d. meer, het is puur zo hoog mogelijk op de blacklist komen (Met challenges als minimaal met zoveel KM/H bij een flitspaal langsrijden, zoveel politieauto's finaal naar de schroothoop helpen e.d. :))
fsfikke schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:03:
Komt de politie eigelijk alleen achter je aan in races, of ook als je 'gewoon' door de stad rijdt?
Geen idee eigenlijk, maar ik verwacht toch wel beide (Even de movies bekeken te hebben).
R-B schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:44:
[...]

hoop het!! dan komt me PW op vrijdag wel in gevaar maja.. :P Gamen belangrijker :D
PW :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Proefwerk en schriftelijke overhoring heb ik vrijdag :P

offtopic:
trouwens, we ziekelijk hoor je hardeschijfen
1.3 TB :9~

[ Voor 21% gewijzigd door R-B op 09-11-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Pff EA mannen, schiet nou alsjeblieft op met die demo!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt de mooiste uit de hele NFS serie, vooral met die SLR:P
maar wanneer de demo? Ze zeiden 8 november, het is nu al 9, weet iemand hier meer over?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoukeHaarsma schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:38:
man echt waar , 8 november toch? het is nu 9 nov:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Cold-Dog schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:56:
Even wachten dus nog ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

eeeeh, SO's had ik alleen maar in de 1e en 2e? ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Nap op 09-11-2005 19:16 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R-B schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:15:
[...]

offtopic:
trouwens, we ziekelijk hoor je hardeschijfen
1.3 TB :9~
Maak er maar 1.5TB van, heb laatst even geteld, heb inmiddels wel weer eens wat vervongen e.d. :)
BoukeHaarsma schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:38:
Okay, peeps. I can understand the frustration but here's the deal and why we've not given any date.

Truth is, it's changed a number of times. It was supposed to be Date A, then got moved to Date B, then Date C. After awhile, we simply go with a "week of".

That's the nature of the business. Things get developed, things get tested, and re-tested submissions made to CQC. Once they approve, it gets released to the public.

Problem is, sometimes one of those above processes takes longer than expected.

Is the demo later than what we originally planned? Sure. But this is just part of the job. I hate it, actually. It pains me to see all the threads begging and pleading for info and I hate not being able to give it to you. But if I did and it was wrong, the nightmare of crowd control is much, much worse. (Believe me, it happened to me last year on another game in which I actually thought I was going to get fired.)

So please don't take this personal, but I really love my job. So if it means dealing w/ threads like this or keeping my job, job wins. =)

But know this. We're in final preparations and are looking to have this file out soon, very soon. So again, thanks for your patience, and please sit back and relax.

Thx,

~ Smoothie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
iedereen loopt nou zo te zeiken dat het zo lang duurt, maar als er nou een demo was uitgebracht met allemaal fouten, dan zaten jullie net zo hard te zeiken...

Liever een goeie demo die wat later komt dan een demo die te vroeg komt met allemaal fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat was bij Bf2 inderdaad goed te zien, iedereen wou dat ie zo snel mogelijk gereleased zou worden. Toen bleek dat het een heel erg buggy game was waar na maanden nog onopgeloste problemen in zaten schold iedereen weer heel hard op EA dat ze het spel te snel gereleased hadden 8)7 .
Ik kan ook niet wachten tot ie uitkomt maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja we wachten allemaal vet lang en we zijn ongeduldig zeker door de filmpjes die zeer belovende dingen laten zien, maar goed.. beter inderdaad dat we even geduldig blijven want een crashende demo word je ook niet vrolijk van.. daar kan je pissiger om worden als het wachten idd! spellen die crashen is echt nie leuk :(

Met LFS heb ik wel eens dat ie naar de desktop terug crashed, als ik aant racen ben, nou dan ben je boos hoor.. bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

sjaakhaar schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:17:
iedereen loopt nou zo te zeiken dat het zo lang duurt, maar als er nou een demo was uitgebracht met allemaal fouten, dan zaten jullie net zo hard te zeiken...

Liever een goeie demo die wat later komt dan een demo die te vroeg komt met allemaal fouten.
Agree
fsfikke schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:24:
Dat was bij Bf2 inderdaad goed te zien, iedereen wou dat ie zo snel mogelijk gereleased zou worden. Toen bleek dat het een heel erg buggy game was waar na maanden nog onopgeloste problemen in zaten schold iedereen weer heel hard op EA dat ze het spel te snel gereleased hadden 8)7 .
Ik kan ook niet wachten tot ie uitkomt maar helaas.
Hier ga je toch behoorlijk de fout in, EA heeft het spel namelijk niet ontwikkelt, dat doet DICE, DICE heeft de final versie vrijgegeven, daar heeft EA niks mee nodig hoor, EA is daar alleen uitgever, maar in het geval van NFSMW ook ontwikkelaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de demo gespeelt op me xbox de normale.. en daarop valt me het echt op dat de besturing zo gaar is.. en ziet er ook niet zo mooi uit ofzo.. maar dat zal wel aan me xdoos liggen. iig hopelijk is ie beter op de PC :) . Trouwens xbox360 gezien en gespeelt wel vet ding maar toch duur 399 voor de uitgebreide pack :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

FnF schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:11:
[...]

Hier ga je toch behoorlijk de fout in, EA heeft het spel namelijk niet ontwikkelt, dat doet DICE, DICE heeft de final versie vrijgegeven, daar heeft EA niks mee nodig hoor, EA is daar alleen uitgever, maar in het geval van NFSMW ook ontwikkelaar ;)
Doh, dat weet ik ook wel :P
Maar dat weerhield een hoop mensen er niet van om op 'dat klote EA' te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:12:
ik heb de demo gespeelt op me xbox de normale.. en daarop valt me het echt op dat de besturing zo gaar is.. en ziet er ook niet zo mooi uit ofzo.. maar dat zal wel aan me xdoos liggen. iig hopelijk is ie beter op de PC :) . Trouwens xbox360 gezien en gespeelt wel vet ding maar toch duur 399 voor de uitgebreide pack :'( .
Tuurlijk ziet hij er mooier uit op de pc :D Xbox is al weer tich jaar oud, en de pc heeft zich in die tijd flink ontwikkeld. Niet alleen op grafisch gebied :Y)

[off-topic]
En dat die Xbox360 400,- pleuro is, valt wel mee vind ik.. Als je beseft dat je daarmee voor de komende 5-10 jaar investeert?! Misschien minder, maar toch.. een erg mooi dingetje. Er zijn mp3-spelers die duurder zijn :P [/off-topic]

En precies, een crashende demo is ook niet alles. Liever een mooie game, maar het wachten duurt zo lang 8) :9 Maar ik ben wel blij dat het weer een 'echte NFS' is :)
Het tunen vind ik ook prachtig, maar ik heb de afgelopen 2 edities, toch de echte krachtpatsers gemist. Lamborghini etc. Daar zit denk ik toch de kracht in bij de NFS games, van die auto's om van te dromen. Fiat Punto bijv. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

bertenernie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:15:
[...]

eeeeh, SO's had ik alleen maar in de 1e en 2e? ;)
ik blijkbaar nog in 5e :P Die leraar noemde het een kleine schriftelijke overhoring

maja..

ontopic..

idd, beter een goede demo zonder fouten dan buggy demo :)

• R-B

R-B

Blokkert

cool, als je die laatste trailer kijkt (nr 14)

zie je ook dat je bepaalde afdakjes kan laten instorten door gewoon die ondersteunings palen kapot te rijden :D

• Shaidar

Shaidar

Yup, dat was al bekend, je kan sommige dingen in de vernieling rijden, en daarmee ook de politie vernielen :)

• ColdDog
  • Niet online
fsfikke schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:03:
Ze komen ook achter je aan als je gewoon rond rijdt. De politie is echt goed, had 20 minuten nodig om ze af te schudden (en dat was pas aan het begin van het spel, moet je nagaan als je verder in het spel komt). Je kunt de politie afschudden door grote watertorens om te rijden, tankstations op te blazen of langs donut shops te rijden etc. (dat laatste weet ik niet zeker dacht dat ik langs een donut shop reed, maar ik reed nogal hard :P ). Als je de politie hebt afgeschud krijg je een cooldown periode waarin je je moet schuil houden in een hangar oid.

[ Voor 19% gewijzigd door ColdDog op 10-11-2005 09:32 ]

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Cold-Dog schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:29:
[...]
Als je de politie hebt afgeschud krijg je een cooldown periode waarin je je moet schuil houden in een hangar oid.
Beetje het idee van Fast and the Furious met Dom die zijn RX-7 in die parkeergarage dumpt. :)

• Vandread
Muse schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:47:
[...]
Beetje het idee van Fast and the Furious met Dom die zijn RX-7 in die parkeergarage dumpt. :)
En opeens komt de superduper ultra snelle RX7 niet meer in de film voor want wie neemt nou zo'n auto mee naar dragwedstrijden? O-)

Sorry maar om nou alles met die films te vergelijken vind ik zo hilarisch :+
Alsof james bond zich nooit verstopte ergens in 1985 in zijn mooi LOTUS 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 10-11-2005 11:38 ]

Verwijderd

Dan liever die Lotus, die kon tenminste ook onder water, meer verstop mogelijkheden :*)
EA kom naar maar op met die game! :X

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ehm Austin Martin ? Ik hoop dat je realiseert dat Austin en Aston Martin twee tikkie verschillende merken zijn :+ en die RX7 kwam volgens mij weer terug op Racewars als ik me niet vergis.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Muse
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:12:
[...]

En opeens komt de superduper ultra snelle RX7 niet meer in de film voor want wie neemt nou zo'n auto mee naar dragwedstrijden? O-)

Sorry maar om nou alles met die films te vergelijken vind ik zo hilarisch :+
Alsof james bond zich nooit verstopte ergens in 1965 in zijn mooi Austin Martin DB5 8)
Daarom maakte ik de vergelijking ook ;) Ik had misschien een andere smiley moeten gebruiken. Deze bijv. :+

• Vandread
jaaaaaajaaaaa zo dan :+ ge-edit >:)

Maar okay de RX7 staat er wel maar waarom doen ze er niks mee O-) Die gast wil geld verdienen dus ga je ook maar ff een Supra totaal opnieuw bouwen :Y) riiight

Lekker offtopic trouwens >:)

Grappig siteje waar de hele film onderuit word gehaald:
http://www.isuzuperformance.com/isupage/humor/faf.html
Al klopt het niet dat de auto geheel verdwijnd, hij is nog ongeveer 0,5 seconden in beeld daarna :P

[ Voor 46% gewijzigd door Vandread op 10-11-2005 11:49 ]

Verwijderd

Misschien leuk voor mensen die game toch willen aanschaffen ze hebben nu aanbieding bij auto tuning magazine automaxx. Hier krijg je bij een jaar abbonement (39 euro) de game need for speed most wanted voor 5 euro erbij. Das 44 euro met elke maand een tuning magazine.

Check: http://www.automaxx.nl/

:9

• LosGieros
  • Niet online
Mensen praten hier over de 14e maar zie op meerdere sites van shops de 24e staan ?

Rapapa...

Verwijderd

Waarschijnlijk komt de demo uit op de 14de en de game op de 24ste.

:P

• Muse
  • Niet online
LosGieros schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:27:
Mensen praten hier over de 14e maar zie op meerdere sites van shops de 24e staan ?
Dat is de releasedate van het spel. De mensen hier hebben het over de demo. ;)

• R-B

R-B

Blokkert

ik heb idee dat de demo pas na het weekend komt.. Helaas maja :( Al hoop ik van niet :X

[ Voor 17% gewijzigd door R-B op 10-11-2005 16:05 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Muse schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:32:
[...]

Dat is de releasedate van het spel. De mensen hier hebben het over de demo. ;)
De Amerikaanse versie komt de 14/15e uit. Het zal me niks verbazen als de "full version" eerder te downloaden is dan de demo :Z
Had wel anders mogen zijn. Had het leuk gevonden als de demo vorige week uit was gekomen. De meeste mensen in Amerika zullen de demo niet eens meer spelen. De volledige versie ligt immers de dag erna in de winkel.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Dat is echt zwaar bediel van EA. Maarja zo waren ze ook bij de demo van NFSU2. Die trouwens aardig tegen valt. Alleen de career mode is 1 keer leuk. Daarna verveel je jezelf in dat spel helemaal dood. Maarja, verder is het wel een leuk spel als je het voor de eerste keer speelt. Maar bij de tweede keer is het al wat minder. Maar dat ligt misschien wel aan mij. Hopen dat NFS:MW beter is. De career zou wel bijna het zelfde zijn. Alleen wat de rest brengt weet ik niet. Wel relax dat er weer politie in is. NFS3 HP -> Dat waren nog eens tijden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:15
Woei, op de officiele site staat dat ie te downloaden is :D alleen om dit tijdstip is het dus nog niet mogelijk :(
Het linkje naar de informatie doet het nog niet...

dus toch, na een goeie refresh :D

ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/nfsmwdemo.exe

dit moet em dus zijn jongens :D

544 MB

en dit zijn de minimum specs:

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS (For Demo)
OS - Windows XP/2000
Processor - Intel Pentium 4 or equivalent 1.4 GHz
Memory - 256MB RAM
Hard Drive - 1.0 GB
CD Drive - 8 SPEED (Demo Disc only)
Video Card - 32MB*
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0 c
Online - Broadband; 2-4 Players
Input - Keyboard, mouse or USB Steering Wheel/Gamepad
DirectX 9.0c is included on this disc and may require the latest drivers for your video and sound card.

* Supported video cards: NVIDIA GeForce 2 MX/GTS or greater, ATI Radeon 7500 or greater; Intel 950/i915g; S3 GammaChrome S18 Pro. Laptop models of these chipsets are not supported.

En voor het officiële spel:

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS (For Commercial Release Product)

CPU: 1.4 GHz or faster
RAM: 256 MB or more
Disc Drive: 8x or faster CD/DVD drive
Hard Drive: 3 GB or more free space
Video: DirectX 9.0c compatible (see right)
Sound: DirectX 9.0c compatible
Input: Keyboard, mouse, or USB Steering Wheel/Gamepad
Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI Radeon 7500 or greater; ATI Radeon Xpress 200; NVIDIA GeForce2 MX/GTS or greater; Intel 950/i915g; S3 GammaChrome S18 Pro
Multiplayer requires 1 set of discs per PC and a broadband (Cable, DSL, or faster) connection.
Internet or LAN (2-4 players)

[ Voor 99% gewijzigd door Meauses op 11-11-2005 02:13 ]

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Leuk, hele dag aan het refreshen op de EA site geweest :D
Ben an et downloaden :)

edit:
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS (For Demo)
DirectX 9.0c is included on this disc and may require the latest drivers for your video and sound card.

Welke disc?

[ Voor 50% gewijzigd door daandegoeiste op 11-11-2005 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

omg! ik begon me net terug af te vragen waarom ik altijd zo laat opbleef

WHOEI!

straks een mirror op damn.be ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eidelijk... ik was wel een beetje uitgkeken op NFSU 2 na het voor de vierde keer te hebben uitgepeeld. Het lijkt me een hel mooi vervolg alleen zal ik voor een beetje degelijke weergave van het spel mijn videokaartje wel even mogen updaten... suggestie's??? Niet te duur. Ik kan niet wachten tot ik spel kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Yes, heb hem ...

Je kan kiezen tussen een Mustang (uitgebouwd of niet) en een Porsche Cayman ...

Die "bullet time" werkt niet zoals de Nitro (zolang je op de nitro knop duwt, werkt je Nitro) maar met een on/off systeem ... 1 maal knop induwen zet het aan, 2de maal knop induwen zet het uit ...

Very nice!

Maar ik heb zo het gevoel dat ik nog iets moet veranderen aan m'n controls, rijdt niet echt lekker ...

Draait wel héél vlot op m'n rig, alles max op 1024x768 (8xaa, alle detail op maximum en/of high)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

dat word vanavond pas NFS MW voor mij :/

NAja, eindelijk demo uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
In de xbox demo zaten 2 rx8's en 2 m3's en een met een combo unlockable cayman s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

heeft iemand trouwens snelle link? Die van EA is wel errug traag al gevonden :)

gewoon http://www.worthplaying.c...29789&mode=thread&order=0 en dan mirror 2 :P

[ Voor 52% gewijzigd door R-B op 11-11-2005 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Een torrentje van de demo:
http://www.filerush.com/download.php?target=nfsmwdemo.exe
Gaat lekker snel :9

[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 11-11-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
Heb em vanmorgen ook maar aangezet om te downloaden, vanavond issie wel binnen als ik thuiskom.
Nu dat je wat dingen kapot kan beuken wordt het toch wat meer realistisch, alhoewel het nogsteeds een arcade racer blijft.
De graphics zien er iig super uit. Zal vanavond wel wat screenies posten als dat nog niet gedaan is.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog een snelle mirror:

http://www.gamershell.com/news/26208.html

Edit:
Ging stabiel @ 480 kb/sec (@home breedband)

[ Voor 29% gewijzigd door Jckx op 11-11-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geweldig programmeerwerk! Demo loopt echt enorm soepel :)
Wat me opvalt is dat als je online wilt, je een NFSMW CDKEY moet geven die je op het doosje kan vinden, iemand misschien ergens een doosje gevonden met de CDKEY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohooo, uit VOOR het weekend :D

Deze mirror is alleen niet super snel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SUPER mooi op tijd voor het weekend inderdaad, dat word racen vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:27:
Whoohooo, uit VOOR het weekend :D

Deze mirror is alleen niet super snel. |:(
Gewoon de FTP van EA nemen, 100/100 connecties met FlashGet, en je zit toch al redelijk snel aan je max hoor :)
Ik heb inmiddels al zo'n beetje alle soorten gespeeld, en ik ben echt onder de indruk :9~
Het is dit keer echt geweldig goed werk van EA, alles loopt echt soepel ziet er prachtig uit, AI is goed, ja, werkelijk schitterend :9 Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik die schaduw van de bomen wel aanzet (Wat de ene man in het interview zo mooi kon zeggen met zn realtime shadows :)). Je ziet de shaduw ook echt mooi met de bomen heen en weer gaan. Maar ik geloof dat ik het zonder de schaduw va de bomen nog net iets mooier vind, is allemaal net wat overzichtelijker, vooral als je 10+ politiewagens achter je aan hebt, en je in een half bos rijd, wordt het nogal vol :) Heb al 10 politieauto's gesloopt in 1 challenge, en veel roadblocks gesloopt, en had de staat al iets van 130000 schade aangebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:15
Waar blijven die screenshots nou?
Misschien wel leuk voor andere gebruikers ;)

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik krijg de demo niet geinstalleerd. Hij geeft de melding dat direct x 9.0c niet geinstalleerd is. Dit is echter wel het geval.

Alle nieuwste spellen werken. Als ik direct x probeer te herinstalleren geeft aan dat alles up to date is.

Iemand een idee?????

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Geen idee, heb hetzelfde probleem. Ik krijg het gevoel dat ze de demo gerushed hebben. (De EULA enzo is leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hebben de auto's nu schade? :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Loopt de demo nog beter dan Underground2 of is het (veel) zwaarder voor je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Erkandude schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:56:
Geen idee, heb hetzelfde probleem. Ik krijg het gevoel dat ze de demo gerushed hebben. (De EULA enzo is leeg)
De EULA is bij mij ook leeg.

De fout ligt dus bij de demo en niet bij mijn systeem.

[ Voor 25% gewijzigd door Henkus op 11-11-2005 11:04 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
NEE!!!!!!!! dit is de 1e x dat ik hier in dit topic post en zelfs IK weet het =\ google het ff ofzo volgende keer.. antwoord staat volges mij nog zelfs op deze pagina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Ik kreeg hem ook niet geïnstalleerd. Wat ik toen gedaan heb is de 0compressed.zip in de map uitgepakt en dan speedDemo.exe starten.
Het spel start nu wel op. De rest heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik nu even doen.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 12-09 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Henkus schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:02:
[...]

De EULA is bij mij ook leeg.

De fout ligt dus bij de demo en niet bij mijn systeem.
Ik krijg het op de volgende manier werkend :

Pak de file "0compressed.zip" uit in een map en gooi de "speedDemo.exe" erbij in de root.

edit: De auto's hebben wel een beetje lakschade voor de rest geen damage

[ Voor 14% gewijzigd door FlyEragon op 11-11-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wow, super vette demo :D.
Heerlijk old-school need for speed met een nieuw tintje (zelf je route bepalen).
Het leukste is toch wel om de politie zo veel mogelijk dwars te zitten met elementen die je kapot kan rijden :P.

Edit: Om de demo werkend te krijgen hoefde ik alleen directx even te updaten...

[ Voor 52% gewijzigd door Jerry op 11-11-2005 11:18 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.