Even een beetje offtopic qua Joomla gedeelte, maar misschien relevant aan je keuzeGsJosh schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:10:
Mag ik vragen wat tot nu toe het best werkt in Joomla? Coppermine, Gallery of wat anders? Ik wil graag een snel album met niet al teveel functies. Wellicht commentaar posten maar verder niet veel bijzonders. Het zou fijn zijn als zoals in Gallery2 de foto's door middel van een applet met 100den tegelijk geupload kunnen worden.
Anyway, dit blijft een mambo/joomla topic dus ik ga niet teveel door op de gallery keuze. Wat werkt het fijnst in Joomla? Het snelst...? Voorbeelden? Iemand die het heeft draaien?
Ook zou ik graag willen weten waarom je SMF moet installeren wil je Coppermine kunnen gebruiken...
Coppermine kent ook een batch mode. Dan kan je gewoon via FTP alle fotos/mappen uploaden in de juiste map, en dan via de webinterface de fotos toevoegen. Hij maakt dan automatisch thumbnails, dus het kan wel vrij zwaar zijn voor de server.
En SMF, misschien voor reacties op de foto's? Dus niet het ingebouwde comment systeem van Coppermine?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen