Afgelopen week ben ik uit zakelijk oogpunt op zoek gegaan naar een PHP/.NET programmeur. Omdat we op dit moment al een paar mannen in dienst hebben leek het me wel leuk om eens een vrouw aan te nemen op deze functie. De mannen hebben op dit moment een te hoog nerd gehalte vind ik, daarom lijkt het me goed dat een vrouw ze eens komt socializen.
Nu heb ik vorige week een vacature gezet, maar tot op heden geen reacties van vrouwen. Zou er dan echt geen één dame zijn die ervaring heeft in deze sector?
Hoe is dat nu precies in de IT? Wat zou de verhouding tussen mannen en vrouwen zijn? Meestal is het immers geen zwaar fysiek werk en kan het prima door beide geslachten gedaan worden
Overigens, als je als vrouw interesse hebt (PHP / .NET is een pré, grafisch goed onderlegd, 32 uur, Dordrecht)
Alvast excuus naar de heren die zich gedisrimineerd voelen
Dat is een andere discussie.
Nu heb ik vorige week een vacature gezet, maar tot op heden geen reacties van vrouwen. Zou er dan echt geen één dame zijn die ervaring heeft in deze sector?
Hoe is dat nu precies in de IT? Wat zou de verhouding tussen mannen en vrouwen zijn? Meestal is het immers geen zwaar fysiek werk en kan het prima door beide geslachten gedaan worden
Overigens, als je als vrouw interesse hebt (PHP / .NET is een pré, grafisch goed onderlegd, 32 uur, Dordrecht)
Alvast excuus naar de heren die zich gedisrimineerd voelen