[2d] Contest 2005 v4: Fronter

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

als buitenstaander (en tevens genieter) vraag ik me toch altijd af welke technieken er gebruikt worden. uiteindelijk is het de bedoeling dat men van elkaar leert toch? dus zou het niet ideaal zijn als de winnaar een kleine tutorial moet schrijven })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahahha SYQ, goed idee!! :P.
Nee grapje......... er zijn genoeg tutorials te vinden op het internet gewoon zoeken met google,
op de naam van je bewerkingspakket (gimp, paintshop etc en dan tutorial).

We zouden anders wel een voorstel kunnen doen met de volgende contest, (dat als je dat wilt) er even een verhaaltje bij maakt hoe je het gemaakt hebt.

@wheeler, heeft upselen al gereageert op je mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een advertentiecampagne zoals Wheeler zei lijkt me wel wat.. Ik ga dan zeker weer meedoen..
Nog wat ideetjes:
  • Een T-shirt ontwerpen is misschien ook wel leuk..
  • geinspireerd door de ruzie tussen AH en Unilever over AH's huismerkverpakking :
    een paar producten van een huismerk..
  • Het ontwerp van een website.. (en dan gewoon een screenshot, dus dat je alleen het Photoshop-werk (of ander programma natuuurlijk) hoeft te doen, geen HTML/CSS/PHP..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit eerder meegedaan, maar als het gaat om een advertentiecampagne, of verpakkingen geinspireerd op de kleine oorlog tussen unilever en ah, gaat ik zeker meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ander idee, beetje vergelijkbaar met het melk-pak:

Maak een sigarettenpakje waarop de gevaren van het roken duidelijk naar voren komen. En dan zonder de huidige text-waarschuwingen, maar grafisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boppert schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:13:
Ander idee, beetje vergelijkbaar met het melk-pak:

Maak een sigarettenpakje waarop de gevaren van het roken duidelijk naar voren komen. En dan zonder de huidige text-waarschuwingen, maar grafisch.
beetje ot-misschien, maar dat doen ze in Brazilië best aardig.. staat gewoon een dode baby op de pakjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke ideejen hier.. Wanneer komt de uitslag eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vraagt iedereen zich hier volgens mij af.

Over dat huismer of iets dergelijks, ik denk dat dat iets te veel werk gaat worden, dan moet je eerst de stijl gaan verzinnen, en dan nog een aantal verpakkingen. En ik denk niet dat iedereen daar zo'n zin in heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 12:04
Niks meer via e-mail gehoord van upselen, de volgende contest op GoT moet echt door iemand met meer tijd/enthousisme georganiseerd worden want dit is 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is upselen op vakantie ??

Ik zou de volgende contest wel willen organiseren.. ik doe nooit zoveel voor school, ik heb na school dus alle tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCHOP!!!! :P
Laten we maar even wachten tot upselen weer van zich laat horen. Misschien zit hij wel lekker op een tropisch eiland, cocktails te drinken :P.

Er staan al wat leuke onderwerpen voor een volgende contest tussen, heeft iemand nog meer voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten we per se op de uitslag wachten om een volgende contest te starten ?? Vandaag = pinksterdag, dus zijn de meeste mensen vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Indeed, die volgende contest mag van mij wel eens komen :/ Denk eerlijk gezegd ook niet meer dat ik mee ga doen als het nog een paar dagen op zich laat wachten, examens volgende week.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht ook met spanning op de nieuwe contest... kan wel wat afleiding gebruiken af en toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen wel een nieuwe contest gaan beginnen (zelf ook veel zin in :P), alleen wie is er berijd om hem te gaan leiden. En te overleggen met de moderators.

En nog belangerijker wat gaat het onderwerp worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich ben ik wel bereid.. ik weet alleen niet of jullie een contest laten leiden door een jongetje van 14.. ;)

Nog een ideetje: misschien leuk om een tekst te krijgen en dat je die dan zo mooi en aantrekkelijk mogelijk op een A4tje moet zetten..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:18:
Op zich ben ik wel bereid.. ik weet alleen niet of jullie een contest laten leiden door een jongetje van 14.. ;)

Nog een ideetje: misschien leuk om een tekst te krijgen en dat je die dan zo mooi en aantrekkelijk mogelijk op een A4tje moet zetten..
wat heeft leeftijd er nou mee te maken....erger me er alleen aan als kinderen zeggen hoe jong ze zijn en wat ze wel niet kunnen :P
Maarja, kom nu pas net achter dat er ook 2D contesten op GoT zijn, ben van de partij in komende contest als thema me aantrekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:20:
[...]

wat heeft leeftijd er nou mee te maken....erger me er alleen aan als kinderen zeggen hoe jong ze zijn en wat ze wel niet kunnen :P
hoe bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik denk dat het beter is als een moderator van W&G eerst zijn licht eens laat schijnen over het fenomeen contest als er zo mee omgegaan wordt. Helaas heb ik geen structurele tijd over om een contest in goede banen te leiden en laat dit graag aan iemand anders over, maar ik doe wel graag mee.

Ik hoop voor upselen dat ie op vakantie is, zoniet dan ligt ie al een week te ontbinden in zijn huis ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Dat je leeftijd er niet toe doet op het internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:27:
Ik denk dat het beter is als een moderator van W&G eerst zijn licht eens laat schijnen over het fenomeen contest als er zo mee omgegaan wordt. Helaas heb ik geen structurele tijd over om een contest in goede banen te leiden en laat dit graag aan iemand anders over, maar ik doe wel graag mee.

Ik hoop voor upselen dat ie op vakantie is, zoniet dan ligt ie al een week te ontbinden in zijn huis ofzo ;)
Zijn er mods die dit topic volgen?? Ja vast wel.. Kan iemand van de mods misschien iets posten over wanneer de volgende contest georganiseerd kan/mag worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dat als deze beeindigd is. en volgens mij bepaalt de topicstarter dat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:47:
Ik vind het erg moeilijk. Hoe kun je iemand nu winnaar noemen als hij/zij samen met "een paar" er aan deel nam? Effin, wat ik wil zeggen is; We kunnen beter zoeken naar een fatsoenlijke contest waar iedereen aan deel kan nemen, wat écht leuk is, dan dat we ons moe maken met punten, tellingen, uitslagen en dergelijke.
De algemene opinie wil dat er een winnaar uitgeroepen wordt. Aan up de eer.
Maak het even af dan kan men verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik heb e-mail verstuurd aan André (moderator) en die zal zich erover buigen, hopelijk wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 09-09 22:26

André

Analytics dude

Goed, we hebben ons er intern even over gebogen en dit lijkt ons ook niet de goede manier om een contest af te sluiten. Het doen van zo'n contest neemt altijd risico's met zich mee: of de inzendingen komen niet op gang, of de organisator heeft opeens geen tijd meer, enz. We kunnen als gotters het beste met z'n allen de schouders er onder zetten om samen een leuke contest te hebben.

In het geval van deze contest ga ik proberen upselen te bereiken, maar hij is inmiddels al 10 dagen niet meer op het forum geweest dus veel hoop heb ik niet. Misschien is het een optie om anders iemand anders aan te stellen die alle mailtjes verwerkt tot een mooi eindresultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
In principe wil ik dit wel doen, echter ben ik ook deelnemer dus dat lijkt me niet helemaal eerlijk ;)

Bij nader inzien wil ik toch wel organisator van een volgende contest worden, ik zal begin volgende week een aanzet hier/nieuw topic posten met onderwerpen en een poll. Kunnen we de maand juni fris starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Het is misschien een beetje laat maar ik heb dit topic pas net gezien, ik doe niet serieus mee maar wou het alleen maar even laten zien ;)
De kanten zijn nog een beetje gekarteld, daar moet nog wat op gevonden worden.

Afbeeldingslocatie: http://img264.echo.cx/img264/6672/snowboardcopy6mv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

vroeg ik me trouwens af, waarom die mal zo rot is om mee te werken... zou het niet veel makkelijker zijn om een mal te hebben met een mask erbij... zodat je niet zo netjes binnen de mal hoeft te werken... en waarom is ie zo pixelig?

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Mjah, daar kun je zelf toch ook wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, komt de boel weer op gang :P

@Wheeler als je te weinig tijd hebt, om de mailtjes te verwerken (als besloten word om dat door jou te laten verwerken), ben ik bereid het over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

We kunnen eerst nog even wachten op upselen, ik heb hem gevraagd om de mailtjes te behandelen of door te sturen. Of iedereen stuurt opnieuw de mailtjes naar bijvoorbeeld wheeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

nou, ja mijn pen tool skills zijn niet denderend... en voorgekouwd zou het zo leuk zijn :p

maar tis allemaal goed hoor, wanneer gaat de nieuwe contest trouwens naar alle waarschijnlijkheid van start?

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

wheeler schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:59:
In principe wil ik dit wel doen, echter ben ik ook deelnemer dus dat lijkt me niet helemaal eerlijk ;)

Bij nader inzien wil ik toch wel organisator van een volgende contest worden, ik zal begin volgende week een aanzet hier/nieuw topic posten met onderwerpen en een poll. Kunnen we de maand juni fris starten.
Naar mijn weten zijn de mods hier wel zo nieuwsgierig dat ze je startpost willen lezen van te voren...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*
En anders wil ik het ook wel doen, de volgende contest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:06
Iets zegt me dat upselen een vakantie heeft genomen oid. En aangezien niemand weet wanneer die weer terug komt, en iedereen erg graag de uitslag wil weten, omdat we dan verder kunnen met de volgende contest. Stel ik voor dat iedereen de mailtjes doorstuurt naar wheeler, of naar hietahh.
Ik heb namelijk erg veel zin in de nieuwe contest(moet toch wat afleiding hebben tijdens mijn examens)

Dusss, de mailtjes moeten worden doorgestuurt, dan kan de uitslag komen, en dan mag de winnaar een nieuwe contest uitschrijven. (correct me if im wrong)
En laten we dat dan direct doen, nadat er is afgesproken naar wie de mailtjes gaan. Dat lijkt me trouwens dan een taak voor de moderators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

De uitslag hoeft helemaal niet bekend te zijn om door te gaan met de volgende contest. Ik beschouw de uitslag hiervan als verloren, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
De huidige contest los ik wel op, mails met de stemming mogen naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/419/FFFFFF/000000 gestuurd worden.

Voor dit topic helemaal verzuipt in het poldermodel heb ik maar besloten om aantal ideëen in een poll te gooien. Laten we zien of we voor het einde van deze week (27 mei) een nieuw onderwerp hebben zodat dat weekend topic gestart kan worden.

1.Games/ softwarepakket box/doos/hoes: een softwarehuis heeft een nieuwe doos nodig voor nieuw pakket, gamesdeveloper een dvdhoes voor te ontwikkelen PS3 game.
2. Zijkant bedrijfswagen: een fictief bedrijf krijgt nieuwe auto (vast te stellen) en moet beschilderd worden.
3. Advertentie campagne, er kan voor het wedstrijd element een foto gegeven worden die verwerkt moet worden.
4. Tshirt ontwerp, de zomer komt er aan, werk een ontwerp uit (met eventuele restricties)

Poll: De volgende GoT 2D contest moet gaan over:
Games/softwarepakket hoes
Zijkant bedrijfswagen
Advertentie met vast element
T-shirt ontwerp
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=66280&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Wheeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wheeler = goed!! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
ik heb de stemmen binnen van Lackdscl en Znorro binnen, hopelijk komt de rest ook nog ;)

Stemmen voor de nieuwe contest kan tot eind van de week, dan maak ik dan een startpost die ter goedkeuring naar mods W&G gaat. Al 23 stemmers, hopelijk even zoveel inzendingen straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Kun je even je mail adres hier posten wheeler zodat ik mijn stem kan indienen, surfguard blokt hier dat mail plaatje in je profiel af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
mijn voor en achternaam aan elkaar vast@gmail.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
je hebt mail :)

nu maar hopen dat de uitslag er snel is, ik heb zin in de volgende contest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

wheeler, mooi dat je voor de uitslag even tijd kan maken d:)b

upselen is nog niet online geweest en heeft mij PM dus ook niet gelezen. Jammer, maar dat kan gebeuren in een contest. Hopelijk (ik weet het wel zeker) gaat de volgende contest beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Laatst online: 12-07 15:32
Is het bezwaarlijk om een volgende contest te starten waar deze nog open staat?
Dat betekend niet dat hij niet afgesloten gaat worden, maar dan kunnen we iig verder.
Just a suggestion offcourse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 12:47

KatirZan

Wandelende orgaanzak

volgende contest doe ik ook weer eens mee :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie nou een stuk of 25 stemmen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er zo veel mensen meedoen aan een 2dcontest, laat staan aan een 3dcontest....

[patsmodus]
er rijdt al een busje rond door nederland waar de opdruk door mij ontworpen is.
Ik vind het er zelf ook niet onwijs boeiend uitzien, maar de klant is de koning.
Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y54/znorro/HOI.jpg
[/patsmodus]

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11
ik ga dit keer voor het eerst meedoen aan een contest, nu ga ik tenminste met een doel photoshoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Waarschijnlijk veel wannabees, of die er steeds niet aan toe komen (zoals ik)...

Busje aankleden lijkt me leuk, kunnen we meteen inhaken op 3D Pimp My Ride! Wij doen de paintjob! :+
Wie gaat het de 3Dérs vertellen? :D

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zijn deze polls een beetje onzinnig gezien de winnaar nog steeds bepaalt wat de volgende contest word. (of is dat onderhand als aangepast :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:11:
volgens mij zijn deze polls een beetje onzinnig gezien de winnaar nog steeds bepaalt wat de volgende contest word. (of is dat onderhand als aangepast :X )
Nee, de winnaar bepaald het in principe nog steeds. Echter, hij/zij moet wel rekening houden met het draagvlak. Als er dus een pol is geweest, waarin niemand een drol wilt tekenen, lijkt het mij onverstandig om er toch voor te kiezen. Met andere woorden: het onderwerp wordt gekozen door de poll, de winnaar vult het onderwerp in. Hij/zij kan een opdracht maken, zoals de festivalposter of het snowboard, of het artistiek houden. Eerstgenoemde is de trend op dit moment.

En over de poll: je wilt de contest graag toegankelijk houden, dus in die lijn zou je ook de onderwerpkeuze toegankelijk moeten houden. Anders zou je er wat mij betreft ook voor kunnen kiezen om je voorkeur voor een ontwerp mee te sturen met je puntentelling. Een poll lijkt mij beter afbakenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
sorry voor het oeverloze gezanik, maar zouden we idd vast aan de volgende contest kunnen beginnen? Nu is het animo behoorlijk hoog en is iedereen gemotiveerd, zou jammer zijn als dat weer een beetje inkakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik wil in principe wel organiseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weten we nou wel :P

Maar als iedereen nou ff opschiet met de scores insturen, hebben we een winnaar en kunnen we meteen aan de nieuwe beginnen.

gamedoos ontwerpen is veeeeel leuker dan een zijkant van een bus joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we inderdaad zo snel mogelijk aan een nieuwe contest beginnen :P.
Maar dan wel een onderwerp nemen dat als winnaar uit de poll komt.
Zodat deze (her)interesse voor de contest echt tot uiting kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
De stand van zaken: ik heb van 3 personen (incl.) mezelf de scores van deze contest en ik mag dan wel stellen dat het stemmen een mislukking wordt. Toch maak ik de stand eventjes op maar zonder een overtuigende winnaar.

De stand die morgenavond staat voor de poll wordt de nieuwe contest, dan maak ik zondag een startpost en zal die aan de moderators sturen. Kunnen wejullie 1 juni los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@iedereen die mee wil gaan doen, ga stemmen op de poll !!!!

@wheeler hoe staan de zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
De uitslag die vanavond (30 mei) om 18:00 staat zal als einduitslag gebruikt worden, het is nu 35% gelijk voor zijkant bestelbus en de gamesdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Mooi weer een beetje progressie :) Morgen nieuwe contest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
de stand is 18-18 en heb maar besloten om de volgende contest over een games doos te doen. Ik zal vanavond een opdracht en openingspost in elkaar zetten en die ter goedkeuring e-mailen. Morgen kan de nieuwe dan online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Znorro houdt van Wheeler O+
vooral natuurlijk omdat je voor de gamedoos ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
door deze keus verwacht ik natuurlijk wel veel deelnemers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soldier reporting !!! Sir!!! I am ready for the mission!!!

Oeps, iets te veel MOHAA gedaan vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook bij, tussen huiswerk van de avondopleiding en een prive opdrachtje door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Damn ik wou de vrachtauto ;(

nouja, dan me maar even hiervoor uitsloven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Vanavond donder ik de 3 scores die ik binnen gekregen heb even in een lijstje, ondertussen kunnen we beginnen met contest # 5 en hopen op meer animo!

[ Voor 3% gewijzigd door wheeler op 31-05-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
wheeler schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:56:
Vanavond donder ik de 3 scores die ik binnen gekregen heb even in een lijstje, ondertussen kunnen we beginnen met contest # 5 en hopen op meer animo!
Je linkje klopt niet, linkt naar dit topic ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste