Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Onder aan bij "Toetsenbord/muis-combo: Logitech Cordless Desktop MX3100"
"In het verleden hebben we het workstation vergezeld laten gaan van een ergonomische muis met een staartmuis"
Dit moet denk ik het volgende zijn:
"In het verleden hebben we het workstation vergezeld laten gaan van een ergonomisch toetsenbord met een staartmuis"
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
schedulerHet heeft een schedular aan boord, kan zijn werk onzichtbaar vanuit de systemtray doen en ruimt oude backups en logfiles eventueel automatisch op. In deze release zijn de volgende veranderingen doorgevoerd:
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
waaronder en bijvoorbeeld zijn dubbel-op, één van de twee mag/moet wegDe lichtgewicht moet zijn weg vinden in fanloze, draagbare producten, waaronder bijvoorbeeld mediaspelers, set-topboxen, hdtv's, thin clients en tablet pc's.
En verder stel ik mij nog vragen bij de vervoeging van "releasen". Ik denk dat dat "releaset" moet zijn, maar om die twijfel weg te werken stel ik voor om daar "AMD brengt Geode LX 800@ 0.9W uit" van te maken Of zoiets.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Daar heb je gelijk in.EryciusPuteanus schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:18:
AMD releast Geode LX 800@ 0.9W - nieuws: AMD releast Geode LX 800@0.9W
[...]
waaronder en bijvoorbeeld zijn dubbel-op, één van de twee mag/moet weg
Het is ook lease >> hij least, vandaar releast. Negen van tien keer schrijf ik 'brengt uit', 'komt met', 'introduceert', 'presenteert', et cetera, omdat ik meestal de voorkeur geef aan Nederlands woordgebruik. Maar nu eens een keer niet. Moet kunnen, in het kader van 'de uitzondering bevestigt de regel'En verder stel ik mij nog vragen bij de vervoeging van "releasen". Ik denk dat dat "releaset" moet zijn, maar om die twijfel weg te werken stel ik voor om daar "AMD brengt Geode LX 800@ 0.9W uit" van te maken Of zoiets.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
ClassificatieKlassificatie (uit de tabel onderaan)
gebruik maaktDe Iwill DK8ES is gebaseerd op de nVidia nForce Professional 2200-chipset, die gebruikmaakt van dezelfde SATA II-controller als de nForce4 Ultra- en de nForce4 SLI-chipsets.
Ik ben niet zeker van de correctheid van "waren", maar ik zou hier eerder "zijn" neerzetten. Immers, de vergelijking staat er nog steeds.zodat zowel hostbased als intelligente RAID implementaties in de vergelijking waren opgenomen
Ik zou die laatste puntjes weglaten, dat komt niet echt "professioneel" over.De vraag is of software RAID ook kan presteren in realistische workloads...
verhuisdEen RAID-array van een nVidia- of Areca-controller kan alleen verhuist worden naar systemen met een vergelijkbare controller.
Hier en daar in het artikel wordt er ook gesproken over stripe sizes van "64K" en "128K". In feite zijn dat "64KB" resp "128KB" en dat vind ik ook netter/duidelijker staan.
@Yohan: mannen moeten ook niet schrijven over mode

@BalusC: gebruikmaakt is wel degelijk aan elkaar.
En de rest ga ik fixen.
Everything is awesome!
O+
in de eerste zin mist Google
Zoekmachine heeft de Nederlandse websites van verzekeraars FBTO, Centraal Beheer, Amev en Ohra uit de zoekresultaten verwijderd, zo meldt Planet.
Zoekmachine Google heeft de Nederlandse websites van verzekeraars FBTO, Centraal Beheer, Amev en Ohra uit de zoekresultaten verwijderd, zo meldt Planet.
Everything is awesome!
O+
Even een lange quote:
In zowat alle gevallen is een abonnement in België veel duurder dan een vergelijkbaar abonnement in het buitenland. [...]. Nochtans heeft België een van de grootste percentages breedbandverbindingen: maar liefst tachtig procent van de internettende gezinnen hebben breedband. Dit zou volgens Testaankoop deels te wijten zijn aan het monopolie van Belgacom.
Het duurder zijn is te wijten aan het monopolie, maar de hoge penetratiegraad is er natuurlijk aan te danken...
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Reden van de maatregel was dat de bewuste sites gebruik maakten van agressieve, niet meer toegestane methoden om hoger in de zoekresultaten te verschijnen.
Everything is awesome!
O+
eerder => veeleer
[ Voor 18% gewijzigd door Teun_2 op 25-05-2005 15:47 ]
In deze zin staat twee keer hetzelfde.Door maandelijks een extra bedrag te betalen is het ook mogelijk om op andere tijden gratis te bellen, waarbij men voor 10 euro per maand extra altijd gratis kan telefoneren.
'en' moet worden vervangen door als (als ik het niet verkeerd heb).InternetPlusBellen stelt gebruikers in staat om een abonnement te nemen waarmee via ADSL zowel kan worden getelefoneerd en kan worden gesurft over het internet.
kostelooskostenloos
Op de plaats van de uitroeptekens moet nog een woordje komen, ik denk 'gebruiken'.Daarnaast is het mogelijk om een videotelefoon te !! en draadloze Wifi-telefoons bij KPN te bestellen.
Vanaf het woordje 'en' sluit de zin niet goed aan op het eerdere gedeelte -> kunnen er -> er kunnen.Het duurste abonnement kost bijna 80 euro per maand en voorziet in een downloadsnelheid van circa 8Mbps bij een uploadsnelheid van 1Mbps en kunnen er vijf telefoongesprekken gelijktijdig worden gevoerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennis op 25-05-2005 18:57 ]
"zijn daardoor de aangewezen keuze voor veileisende toepassingen in workstations en servers"
veileisende ---> veeleisende
Verwijderd
DDRIIOm het systeem te voorzien van het nodige geheugen kan gebruik worden gemaakt van DDR-667-geheugen met een maximum van 4GB.
Lijkt mij bezitNaast Paradigit en Computerland bezig Arjan de Koning ook Vi-computers, de keten waar veel voormalige Vobis winkels in zijn opgegaan.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
een tweetal IS gebaseerdHet betreft een tweetal platformen die zijn gebaseerd
Er is maar één tweetal, enkelvoud dus.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
dvd-drive = dvd-speler, toch?Op dit moment ondersteunen ruwweg 100 dvd-drives en 26 dvd-spelers deze schijfes.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
In de beschrijving op de frontpage staat het volgende:
Intel's moet Intels zijn. In het nieuwsbericht zelf staat het wel goed.In het kader van Intel's vernieuwde strategie die gebaseerd is op platformen in plaats van 'losse' componenten,
Doe maar reaktie -> reactie.
Overigens, wordt er met mijn suggesties hierboven nog iets gedaan?
Kwestie van stijl. Beide zijn afaik correct, dus niet gewijzigd.
'kosteloos' is fout en 'kostenloos' goed. Wij kunnen ook niks meer aan de spellingsherziening doen, sorry
Niet per definitie (zie bijvoorbeeld http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/1247/), en hier lijkt me dat niet het tweetal, maar een platform is gebaseerd (op ...). De bijzin volgt het meervoud van het woord waar het naar verwijst (platformen dus); daarom is de zin wmb correct.Juup schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:58:
Er is maar één tweetal, enkelvoud dus.
Wellicht, maar niet helemaal - maar d'r staat een keurig pdf'je achter met de gepreciseerde lijst. Ik duw het de auteur even onder z'n neus, mag die uitmaken wat hij ermee doetBirdie schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:16:
dvd-drive = dvd-speler, toch?Heeft dus effe wat verduidelijking nodig over wat er bedoeld wordt.
De rest is afaik gerepareerd.
Dennis schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:45:
Overigens, wordt er met mijn suggesties hierboven nog iets gedaan?.
...geduld is een schone zaak.
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 26-05-2005 18:56 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik wist het ff niet meer, dus heb ik het opgezocht - maar blijkbaar even last van PEBKAC gehadSteve schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:22:
Het is wel degelijk 'kosteloos', Ratje, omdat dat woord een afleiding is en geen samenstelling. Zo is het ook 'kostelijk' en niet 'kostenlijk'.

Na een komma hoort niet het woordje 'en' te komen, en
Ik had kosteloos trouwens ook opgezocht voor de zekerheid voordat ik het hier plaatste, maar ik wist het bijna zeker
[ Voor 27% gewijzigd door Dennis op 26-05-2005 22:58 ]
Dat klopt. Op de middelbare school was mijn lerares ervan overtuigd dat het absoluut niet kan maar ik gebruik het zelf ook regelmatig. Maar in de nieuwspost is het echt beter om hem weg te latenHarm schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:06:
Ik doelde meer op hint: ", en" is niet per definitie foutuit de TS
, maar ik zal het zo wel eventjes bekijken of het ding er echt thuishoort
.
Hij leest nu uitstekend.Steve schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 23:13:
Ik heb 't opgelost door de eerdere 'en' te vervangen door een komma en de komma voor de bewuste 'en' weg te halen, want er stond een opsomming ... en ... en ... en dat liep niet echt.
- transportWel kan het apparaat hierdoor beter tegen vervoeren, [...]
Het is gewoon het zelfstandig naamwoord van een werkwoord
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
Het kan hierdoor echt niet beter tegen een vrachtwagen of vliegtuig.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2005 17:13 ]
nu ga ik ook even zeiken over kleine foutjes die aan mijn reet kunnen roesten (of voor de mensen die geert heten: aan mijn reed)Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:11:
transport is zowiezo al fout, dat is het middel waarmee het product van A naar B verplaatst wordt.
Het kan hierdoor echt niet beter tegen een vrachtwagen of vliegtuig.
ik zal even laten zien hoe het moet en als ik nog een foutje maak, zeik er op los:
Transport is sowieso fout, dat is het middel waarmee het product van A naar B vervoert wordt.
Hetgene waar dit allemaal over gaat kan hierdoor echt niet beter tegen een vrachtwagen of een vliegtuig
zo, dat ook weer gedaan, tijd voor de barbeque.
Veeleer is niet eerder in het AN. Eerder betekent enkel vroeger, niet veeleer.Rataplan schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:51:
[...]
Kwestie van stijl. Beide zijn afaik correct, dus niet gewijzigd.
[...]
'kosteloos' is fout en 'kostenloos' goed. Wij kunnen ook niks meer aan de spellingsherziening doen, sorry
[...]
Niet per definitie (zie bijvoorbeeld http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/1247/), en hier lijkt me dat niet het tweetal, maar een platform is gebaseerd (op ...). De bijzin volgt het meervoud van het woord waar het naar verwijst (platformen dus); daarom is de zin wmb correct.
[...]
Wellicht, maar niet helemaal - maar d'r staat een keurig pdf'je achter met de gepreciseerde lijst. Ik duw het de auteur even onder z'n neus, mag die uitmaken wat hij ermee doet
De rest is afaik gerepareerd.
[...]
[...]
...geduld is een schone zaak.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=eerder Veelgemaakte fout, dat wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Teun_2 op 29-05-2005 08:15 ]
Eerder betekent niet strikt vroeger. Ook als er een gedachte van 'vroeger' in zit, zelfs al is die klein, wordt het als algemeen Nederlands gebruikt. Zie ook de betekenissen 'met meer recht' en 'liever' bij Van Dale.Zoutvat schreef op zondag 29 mei 2005 @ 08:15:
[...]
Veeleer is niet eerder in het AN. Eerder betekent enkel vroeger, niet veeleer.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=eerder Veelgemaakte fout, dat wel.
Zie ook hier en hier.
[ Voor 14% gewijzigd door Steve op 29-05-2005 13:08 ]
Verwijderd
Waar DPC in april nog zonder veel uitzicht op de tiende plaats stond, is dit in de aanloop naar de Stampede al een negende posititie geworden.
Agfa-Gevaert imho......nadat het door het Belgische Agfa-Geveart was...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Het Belgische Agfa-Geveart verkocht de foto- en filmpapierdivisie in november 2004 aan een groep Duitse en Amerikaanse investeerders.
Everything is awesome!
O+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Op Tweakers.net plaatsen we - tot nu toe - de afgekorte eenheid direct achter de waarde, dus 2,0GHz i.p.v. 2,0 GHz.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:07:
als je dan toch bezig bent, zet dan even een spatie tussen 2,0 en GHz (onderste regel)
De Roosendaalse vestiging is voor het concern het 'global competence center' voor high-end producten en technologiëen op het gebied van flourescentie --> fluorescentie. De concurrentie zit op dit gebied natuurlijk ooki--> ook niet stil; onlangs sleepte Sony zijn Qualia 005 lcd-tv naar Europa met daarin zijn (en Samsungs) lcd-backlighttechniek, Triluminos geheten.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Everything is awesome!
O+
Deze lcd-beeldschermtechniek - door Philips Aptura gedoopt - moet bijdragen aan een betere beeldkwaliteit voor breeldbeeldschermen, maar heeft een lager energieverbruik, stelt Philips.
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
De trema vind de tweede e veel lieverDe Roosendaalse vestiging is voor het concern het 'global competence center' voor high-end producten en technologiëen op het gebied van fluorescentie.
(Of de derde, hoe je het maar bekijkt

[ Voor 79% gewijzigd door feej op 30-05-2005 16:12 ]
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
Verdient deze zin geen werkwoord?De codenaam van deze WMP-versie Polaris.
Van ATi's aanstaande SLI-techniek was onder andere de naam 'Crossfire' al een tijdje bekend en ook cirkuleerden er berichten dat er een drietal verschillende beeldopbouwmethodes worden ondersteund
cirkuleerden -> circuleerden
worden -> wordt (drietal is enkelvoud)
[ Voor 41% gewijzigd door Eegee op 30-05-2005 19:13 ]
linkt naar: http://www.tweakers.net/=...akers.net/nieuws/37481%22De initiële prijs van de PlayStation 3
Deze link linkt verkeerd
Blz 4, 2e alinea.
de lijn waar het beeld doormiddel wordt geknipt dynamisch bepaald . <-- spatie punt.
Blz 4, 5e alinea.
wel mogelijk om met een apart programma'tje SLI in te schakelen
programmaatje, like autootje.
Blz 4, boven de roze blokjes.
Drie hiervan zijn hierboven besproken en zijn er alle drie opgericht om de prestaties te verhogen.
op gericht. Opgericht is het voltooid deelwoord van oprichten.
Blz 5, laatste alinea.
maar dat is iets dat momenteel niet ondersteunt wordt door de drivers van ATi.
ondersteund
Blz 6, 1e alinea.
maar verder is over de performance is nog niet echt iets zinnigs te zeggen.
Dual videokaart, dual is... Alles dual.
Verder nog wat dingetjes waar ik zelf wat over twijfel, zoals
bijna tweemaal zo snel als een Radeon X850 XT PE in de juiste omstandigheden.
wat volgens mij onder de juiste omstandigheden moet zijn. (blz 6, 2e stuk)
Iets meer dan dat ik van jullie gewend ben.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Dit is geen wet van Meden en Perzen en dat mag wel 'ns in de TS opgenomenEegee schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:11:
worden -> wordt (drietal is enkelvoud)

Je kan prima in bepaalde omstandigheden verkeren hoorNielZ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:43:
reviews: ATi's Crossfire neemt beeldschermen onder vuur
Verder nog wat dingetjes waar ik zelf wat over twijfel, zoals
bijna tweemaal zo snel als een Radeon X850 XT PE in de juiste omstandigheden.
wat volgens mij onder de juiste omstandigheden moet zijn. (blz 6, 2e stuk)
Iets meer dan dat ik van jullie gewend ben. [img=http://forum.scholieren.com/images/smilies/oneens.gif]

Rest, al dan niet door mij, ook gefixed.
[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 31-05-2005 17:16 ]
nieuws: Internet Explorer 7 niet compatible met Windows 2000
"nu Microsoft heeft laten weten dat Windows 2000, en derhalve eerdere Windows-versies ook niet, niet ondersteund zal worden."
Die eerste "niet" is overbodig en zorgt daardoor dat de zin nogal krom loopt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In de zin:
Het is dus een flinke chip, die ongeveer evenveel transistors heeft dan de Pentium 4-processor van Intel.
"dan" moet "als" zijn
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Protonen zijn toch echt de verkeerde natuurkundige deeltjes hierIedere bit van de sleutel wordt geëncodeerd door de polarizatie van fotonen in te stellen, en omdat fotonen niet gesplitst kunnen worden en vernietigd worden als de polarisatie wordt gemeten, kan de sleutel door maar één iemand uitgelezen worden: de ontvanger of een 'luistervink'. Helaas blijkt het lastig om voldoende protonen te genereren voor een snelle, constante datastroom, en blijkt transport over lange afstanden soms problematisch.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
De update heeft versienummer 1.0.2 meegekregen en voegt lost een drietal "fenomenen" op
2,52GHz moet 2,53GHz zijnZoals bekend komen de Celerons met modelnummers van 326 tot en met 351 en met een kloksnelheid van 2,52GHz tot en met 3,20GHz.
Daarnaast ben ik van mening dat het klokfrequentie moet zijn i.p.v. kloksnelheid maar dat is een ander verhaal
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
die meuk is gelockt door r@t, zal hij wel aan het goedmaken zijn. die nieuwspost heb ik wel gedaan
[ Voor 84% gewijzigd door feej op 01-06-2005 12:17 ]
Everything is awesome!
O+
Dat had ik willen doen maar dat was al gebeurdfee-tje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:15:
die meuk is gelockt door r@t, zal hij wel aan het goedmaken zijn.
Op de website van K-Lite Codec Resource staat QuickTime Alternative 1.47 voor je klaar. Dit programma stelt je in staat om QuickTime-bestanden af te spelen zonder dat hiervoor de software van Apple zelf hoeft te worden geïnstalleerd. In het installatiepakket wordt geleverd met Media Player Classic 6.4.8.4, maar als de codecs eenmaal op het systeem aanwezig zijn kan elk willekeurige mediaspeler worden gebruikt. In deze versie is onder andere ondersteuning voor Netschape 8.Netscape 8. Het volledige changelog ziet er als volgt uit:
hehe.. the Real Alternative meuk heeft 't zelfde probleem:
meuktracker: Real Alternative 1.39
[ Voor 8% gewijzigd door nIghtorius op 01-06-2005 13:13 ]
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Moet zijn: opdrachtenOnder andere bedrijven zoals Novell en de oprichter van Canonical (het bedrijf achter Ubuntu) hebben beloningen uitgeloofd voor bepaalde opdrachen binnen open-sourceprojecten.
gepubliseerd -> gepubliceerd(...) hebben vrijwel allemaal enkele ideeën gepubliseerd voor mogelijke projecten die in het kader van 'The Summer of Code' (...)
Potentiele -> PotentiëlePotentiele deelnemers dienen zich op te geven (...)
De link naar Mac mini is de link naar de engelse site, misschien beter om naar de nederlandse site te linken?
DoneSmooky schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:08:
AOpen showt Mac-mini-lookalike: Mini PC:
De link naar Mac mini is de link naar de engelse site, misschien beter om naar de nederlandse site te linken?
staat deze regel: De vhuidige Windows-versies zullen upodates krijgen,
Lijkt me duidelijk wat er fout in is.
Don't worry people, i`m a professional idiot
GefikstMarcoL schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:00:
In het nieuwsartikel nieuws: Windows krijgt ondersteuning voor RAW-fotobestanden
staat deze regel: De vhuidige Windows-versies zullen upodates krijgen,
Lijkt me duidelijk wat er fout in is.
Is dacht ik "open-sourceontwikkelaars"? In ieder geval geen grote foutGoogle is niet de eerste die zogenaamde bounty's uitdeelt voor open source ontwikkelaars.
Inmiddels helemaal niet fout meer
In de kop staat "bedrijfsspionage", in het artikel "bedrijfspionage"..
Israelisch schrijver => Israelische schrijver
[ Voor 32% gewijzigd door Ids Lupo op 02-06-2005 00:09 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Overigens is het nog mogelijk dat de lijst met deelnemende open-sourceprojecten nog zal worden uitgebreid, aangezien aanmelding hiervoor nog mogelijk is.
nog is dubbelop
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Er moet nog een "s" achter slecht.In het begin van vorig jaar waren er slecht vier landen met een
Verwijderd
belooftGigabyte beloofd nanoseconden in plaats van microseconden.
Bovendien heeft een HD toegangstijden van milliseconden, geen microseconden.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Dit soort illegaal is.Een groot deel van mensen gaat er vanuit dat dit soort prijsaanpassingen illegaal zijn.
Het woord veroorzaken linkt naar de Tnet FP; ik neem aan dat dat niet de bedoeling was?Al sinds 2000 wordt het domein bediscussieerd; het oorspronkelijke standpunt van de ICANN dat een .xxx-domein teveel problemen zou veroorzaken werd fel bekritiseerd door met name conservatieve Amerikaanse politici, die pornografie liever gisteren dan vandaag in een apart reservaat zagen verdwijnen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).