De Grote GoT FotoContest 32 - April 2005 - Tijd

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 555 views sinds 30-01-2008

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou de foto was neit echt ranzig, maar het gaf wel een heel appart beeld. Omdat aan de voor of achterkant van dat konijn (kon niet meer zien wat wat was) zat nog vel, maar halverwege hield dat vel op en zag je een ribbenkast uitsteken.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:01

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ach, een beetje macabere foto is altijd wel sfeervol. Wat zou het mooi zijn als de winnaar van deze contest nu eens als onderwerp "De dood" zou kiezen. Dan geen cliché foto's van kerkhoven en grafstenen (tenzij zeeer goed), maar meer van dat soort (konijne/muize/mensen?) lijken. Houdt Q wel van. ;)

Verwijderd

Eigenlijk had dat mijn inzending voor deze maand moeten zijn in plaats van het klok experiment wat nu mijn inzending is. Ik was van plan een kerkhof in de schemering te fotograferen, maarja, dat zat er door het vertrek van m'n cam niet meer in...

• Q

Q

Dat is wel jammer want bij tijd denkt iedereen onmiddellijk aan klokken en horloges, maar minder snel aan de vergankelijkheid, zoals met een kerkhof kan worden uitgebeeld. Volgende keer dus niet meer laten glippen ;)

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Q schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 19:47:
Zo, even gestemd. Jammer dat je niet meer kan inzenden, ik had net een, naar eigen smaak, aardige gelegenheidsfoto. Dat kader mag vast niet, maar het gaat om het idee ;)

[afbeelding]
Eeeh hij lijkt wel niet dood te zijn :? Zal toch wel of ligt ie daar nog te lijden ?

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De basis van alle tijd.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lvroemen/gmt.jpg

Geen bijzondere foto helaas wel de plaats ervoor maar was toch te laat vandaag terug gekomen.
Dit is dus waar de nul meridiaan loopt en de basis voor alle tijd Greenwich Mean Time.
Als je in Londen bent een echte aanrader, gewoon met de DLR (Docklands Light Rail = nieuw soort ondergrondse vanuit de city).

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Verwijderd

ik miste wiewatwaar's plaatje, jammer!
nog iets, niet aan de organisatie te wijten uiteraard (die is super!!), maar het is wel vervelend dat ik 4 foto's punten moest geven voordat ik m'n stem kon laten tellen. Er was voor mij duidelijk 1 winnaar, en 1 iemand die een clichè net even wat leuker had uitgevoerd dan de rest. Die laatste zou ik eigenlijk 1 puntje willen geven, en de winnaar 5, want nu zie je dat je eigenlijk foto's waarvan je je haast gaat afvragen of ze wel serieus genomen moeten worden punten moet gaan geven.

• Q

Q

Bertuss schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:26:
[...]

Eeeh hij lijkt wel niet dood te zijn :? Zal toch wel of ligt ie daar nog te lijden ?
Hij was hartstikke dood. Als je wel eens een muizeval in je handen hebt gehad dan weet je hoeveel kracht er vrij komt als het ding dichtklapt. Gegarandeerd dat een muizennekje daar niet tegen bestand is. })

• Q

Q

- oeps - foutje.

[ Voor 96% gewijzigd door Q op 26-04-2005 23:25 ]

Verwijderd

Q is 3 weken al oud tegenwoordig? :)
Begin een beetje te oud te worden voor deze moderne tijd geloof ik. :(

• Q

Q

Ah, een reactie op het commentaar dat ik op de fotosite bij je foto plaatste. Ik dacht dat het al veel langer geleden was.

Verwijderd

Nee ik was er 3 april :) Vond het wel grappig

• Q

Q

Niet lezen als je nog niet gestemd hebt.
spoiler:
Ik vond het eigenlijk de enige foto die ik als "foto" echt mooi vond. De rest vind ik minder.

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-01 08:04
Q schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:23:
[...]

Hij was hartstikke dood. Als je wel eens een muizeval in je handen hebt gehad dan weet je hoeveel kracht er vrij komt als het ding dichtklapt. Gegarandeerd dat een muizennekje daar niet tegen bestand is. })
Komt veel kracht vrij, maar toen er laatst een muis op mijn kamer zat, en die de kaas uit de muizenval hapte, was het toch niet genoeg. Ik werd wakker van het gekrijs ;( Moest hem doodmeppen met een tijdschrift, was niet echt leuk :(

Verwijderd

ROFL! }) maar wel mserig op het moment zelf.. :+

Verwijderd

Het is nu 1 mei, bijna 4:30. Mijn foto staat nu op de eerste plaats op de contest site.
Omdat ik vorige keer al het thema heb bepaald (en ik stiekum erasor's foto mooier vind dan de mijne) wil ik graag het bepalen van het thema voor de komende contest over laten aan 'erasor', die met zijn 'Wasting Time' gewoon een strakke plaat heeft neergezet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 04:24:
Het is nu 1 mei, bijna 4:30. Mijn foto staat nu op de eerste plaats op de contest site.
Omdat ik vorige keer al het thema heb bepaald (en ik stiekum erasor's foto mooier vind dan de mijne) wil ik graag het bepalen van het thema voor de komende contest over laten aan 'erasor', die met zijn 'Wasting Time' gewoon een strakke plaat heeft neergezet.
Dank je Qlone en gefeliciteerd natuurlijk. Ik weet niet of de wedstrijdleiding het met jouw voorstel eens is. Natuurlijk kan ik wel gewoon een voorstel doen waar jij dan misschien iets mee kan voor de nieuwe wedstrijd.

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 10:57

wiewatwaar

whatever

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 04:24:
_/-\o_ _/-\o_

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gefeliciteerd Qlone!

Wie het thema kiest maakt mij niet uit, als er voor deze maand maar weer een thema komt ;)

• Justawitte
  • Niet online
Gefeliciteerd Qlone. En Erasor, heb je al een nieuw onderwerp voor ons?

Verwijderd

Sorry justawitte, sommige mensen werken op zondag :)
Maar goed mijn voorstel aan Qlone zou zijn: "portret" een van de moeilijkste en leukste dingen om te doen. En een breed onderwerp, je kan kiezen voor een klassiek portret, omgevings portret, of probeer eens een mooi z/w portret te maken. (bij gebrek aan modellen kan een zelf portret natuurlijk ook)

• Justawitte
  • Niet online
Portret hebben we pasgelden al gehad. maar dat was zelfportret. En dat liep niet echt storm. Maargoed jij mag kiezen.

Het probleem met dat soort onderwerpen is dat er dan maar heel weinig mensen meedoen. Net zoals deze keer. Heel jammer (deze keer deed ik ook niet mee, maar dat was door de inspiratie).

[ Voor 45% gewijzigd door Justawitte op 01-05-2005 20:05 ]

Verwijderd

Heel veel hartelijk Feli Qlone :D

• Norjee
  • Niet online
Erasor: Ik heb deze keer het liefst een makkelijk onderwerp, of in elk geval een waarvan niet bij voorbaat al duidelijk is dat het weinig mensen trekt. Dus niet portret oid ;)

Verwijderd

Ok dan gaan we breed, brede sloffen, brede wegen pk's. Mijn voorstel is een pimp your/a ride wedstrijd voor deze maand dus "auto".

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 22:47 ]

• Norjee
  • Niet online
En auto is het dan bij deze ;)

Voor de liefhebber nog de scores van deze maand:

Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gifAfbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/images/blank.gif
1 - 68Sliding...QloneCanon - EOS 10D
2 - 63Wasting timeerasorCanon - eos 300D
3 - 41Ruimte-tijdTommy The CatNytech - ND-4020
4 - 35Time DilationTheGatheringCanon - Powershot S45
5 - 29versleten tanden des tijdswiewatwaarSony - DSC-F707
6 - 28Nature's Clock-Blackbird-Canon - eos 300D
7 - 18Time is Relativeanswer_manKodak - DX7630
8 - 12Passing TimeScSilverNikon - D70 kit
9 - 8FietsenHammerNikon - D70 kit
10 - 7Amsterdam vertraagtDrumstelCanon - Digital Ixus 430
11 - 5StoplichtdubbelluNikon - D70 kit
12 - 3WonderworldsnuggerPanasonic - FZ-10
13 - 2lichtwesselolympus - C-370 zoom
14 - 0Zomertijdvincent_1971Olympia - C460-Zoom
15 - 0SpringtimeFeminaMinolta - Dimage Z2

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
* Bl@ckbird wil Qlone ook ff feliciteren...
Dus bij deze... :)

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Ik wil niet zeuren maar waar is de nieuwe contest?

Verwijderd

Januszjes schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:15:
Ik wil niet zeuren maar waar is de nieuwe contest?
Staat ergens anders in het forum.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Gewoon even de topiclisting doornemen Januszjes, hij staat er gewoon tussen hier in FG :)

Anyhoe, deze kan dicht, we hebben De Grote GoT FotoContest 33 - Mei 2005 - Auto al.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.