[GoT] Gran Turismo 4 Championship deel I

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.069 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Kort door de bocht:
TCS: traction control system -> hoeveel wielspin wordt er toegelaten? Zet hem op 0 en burn some rubber... zet hem op max en je hebt nooit wielspin, je banden gaan langer mee
ASM: je hebt initial, oversteer en understeer. Initial wil zeggen hoe het systeem standaard moet reageren.
Oversteer, hoe de auto gaat reageren wanneer je auto overstuurt (zet hem op 0 en je kunt geen gas meer geven als je auto dreigt over te sturen, zet hem op max dan kun je gewoon donuts draaien..). Understeer, hoe de auto reageert wanneer hij onderstuurt. Je kunt bijvoorbeeld met wat hogere waardes proberen de auto uit de understeer te trekken door hem wat te oversteeren (wat meer wielspin toe te laten).

Tjah, het is een beetje lastig uitleggen, maar het hangt echt veel af van op elkaar afstemmen. Wanneer je tcs op max hebt, kun je bij asm je oversteer op welke waarde zetten die je maar wilt, doordat je tcs op max hebt gezet, staat asm oversteer eigenlijk automatisch op 0 (want er wordt geen wielspin toegestaan door het tcs systeem).

Volgens mij heb ik alles zo'n beetje wel kort door de bocht uitgelegd, mochten er fouten inzitten dan uuuh.. zeggen jullie het maar :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk bedankt ik gaat het gelijk even proberen het is toch slecht weer dus gamen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Scorperito schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:07:
Kort door de bocht:
TCS: traction control system -> hoeveel wielspin wordt er toegelaten? Zet hem op 0 en burn some rubber... zet hem op max en je hebt nooit wielspin, je banden gaan langer mee
ASM: je hebt initial, oversteer en understeer. Initial wil zeggen hoe het systeem standaard moet reageren.
Oversteer, hoe de auto gaat reageren wanneer je auto overstuurt (zet hem op 0 en je kunt geen gas meer geven als je auto dreigt over te sturen, zet hem op max dan kun je gewoon donuts draaien..). Understeer, hoe de auto reageert wanneer hij onderstuurt. Je kunt bijvoorbeeld met wat hogere waardes proberen de auto uit de understeer te trekken door hem wat te oversteeren (wat meer wielspin toe te laten).

Tjah, het is een beetje lastig uitleggen, maar het hangt echt veel af van op elkaar afstemmen. Wanneer je tcs op max hebt, kun je bij asm je oversteer op welke waarde zetten die je maar wilt, doordat je tcs op max hebt gezet, staat asm oversteer eigenlijk automatisch op 0 (want er wordt geen wielspin toegestaan door het tcs systeem).

Volgens mij heb ik alles zo'n beetje wel kort door de bocht uitgelegd, mochten er fouten inzitten dan uuuh.. zeggen jullie het maar :P
Is het niet zo dat als je de TCS op 10 zet, het gas zegmaar blijft hangen, zelfs als je je vinger helemaal van de knop afhaalt? Die ervaring heb ik ieder geval wel. Sterker nog, er wordt zelfs gas bijgegeven.

Zelfde geldt eigenlijk voor ASM. Als ik deze op de standaard 10 laat staan, corrigeert de wagen zelf, waardoor ik moeilijk mijn eigen lijn kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:20:
[...]

Is het niet zo dat als je de TCS op 10 zet, het gas zegmaar blijft hangen, zelfs als je je vinger helemaal van de knop afhaalt? Die ervaring heb ik ieder geval wel. Sterker nog, er wordt zelfs gas bijgegeven.

Zelfde geldt eigenlijk voor ASM. Als ik deze op de standaard 10 laat staan, corrigeert de wagen zelf, waardoor ik moeilijk mijn eigen lijn kan rijden.
AHA! dus ik ben niet gek! Ik zou idd zweren dat de computer ook af en toe remt, wat ik absoluut niet doe, en idd soms blijft je gas hangen. Maar dat dat aan asm / tcs lag, daar had ik nog niet aan gedacht, thnx ff experimenteren het weekend :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
zit er in echte wagens ook TCS ASM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

TCS wel (niet in alle trouwens), maar ASM denk ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Scorperito schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:58:
TCS wel (niet in alle trouwens), maar ASM denk ik niet
Je hebt volgens mij wel een vorm van ASM, bijvoorbeeld BMW met DSC (van de BMW website):

De Dynamische Stabiliteits Controle.
Sportief rijden vereist de hoogste concentratie. Reacties spelen zich af in milliseconden. DSC vergelijkt doorlopend de werkelijke toestand van de auto met de gewenste toestand. Dreigt er slipgevaar, dan compenseert het systeem dat onmiddellijk met gerichte remingrepen op de juiste wielen. Dat betekent hogere koersvastheid op elke ondergrond en onder alle weersomstandigheden. Naast het ervoor geschakelde ABS en Dynamic Brake Control krijgt DSC elke nieuwe generatie weer meer functies.

Uitgebreide DSC-functies.
Bij de zescilinder-varianten van de BMW 3 Serie Sedan zijn vijf nieuwe DSC-functies geïntegreerd: 1. de functie Remvoorbereiding reduceert de remweg bij een noodstop. 2. de functie Droogremmen verbetert het aangrijpen bij nat weer. 3. de functie Wegrijassistentie maakt moeiteloos wegrijden op hellingen mogelijk. 4. Fading-compensatie houdt de remwerking ook bij extreem heet geworden remmen onverminderd goed. 5. Soft-Stop zorgt ervoor dat de auto bij zacht remmen schokvrij tot stilstand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tijd is helaas niet genoeg maar goed hier komt hij:

1'19.328

Alles gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
ASM is eigenlijk ESP (Electronic Stability Program). De originele ESP van Mercedes heet ook gewoon ESP, maar zowat elk merk heeft zijn eigen naam eraan gegeven. Bij Porsche heet het bijvoorbeeld PSM, bij BMW DSC (Dynamic Stability Control) enz.
Je kunt het in het echt vaak ook met een knop uitschalen. Bij Mercedes maar voor een klein gedeelte, en schiet er automatich weer in als je 'te ruig' te werk gaat. Bij BMW kun je wel gewoon driften ed, en komt er pas automatisch weer in zodra je echt dreigt te spinnen. Bij Porsche schakelt het nooit vanzelf aan tenzij je het rempedaal beroerd. Zo heeft ieder merk zijn eigen implementatie van het systeem.

[ Voor 48% gewijzigd door kutkip op 12-08-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak het ijgenlijk nog uit welke kant je op rijdt of gewoon de normal course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik plaats even een nieuwe tijd als het goed is voor de 3de of 4de plaats voor nu ;

1'17.922

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Knuppel ben ik ook. Dacht ff mee te doen dus ik haal de CLK uit mn garage. Eerste rondje, 1.27. OK, het is de eerste, met wat tweaken en oefenen moet dat een stuk omlaag kunnen. *sleutel* *verstel* *vijl* - nog maar eens proberen. Allemaal zo 1.24, 1.25 wtf :? Waarom ben ik zo traag? Regels doorgekeken of er een turbo oid op mag, nee 472bhp, dat heb ik ook. Wazig hoor. Ding rijdt ook als een natte dweil dus ik denk aju met deze challenge, dit is niet leuk om te rijden.

PS2 al uitgezet, schiet me ineens te binnen dat dat ding best wel eens op sports banden kan staan. Het zal toch niet :D Gauw PS2 weer aan, checken...ja hoor, SM bandjes |:( RM er onder en meteen een 1.19 neergezet, zit nu in de 1.14 en het rijdt ook meteen een stuk leuker zo, mag die krappe straten circuits wel.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

wat een pauperzooi zeg... 1'18 nogwat... eerste paar rondjes
maar zoveel tijd heb ik dus niet om aan gt te besteden, moet ook aan de herkansingen :(

edit: alles is kansloos, heb er geen zin meer in, niks lukt, geen tijd voor goede setup etc etc etc dus geen tijd van mij

[ Voor 31% gewijzigd door scorpie op 13-08-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

En weer een nieuwe tijd:

1'14.663
Mercedes-Benz CLK DTM '00
443 BHP
ASM 0/0
TCS 4
AT
DS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat niet echt geweldig:

1'16.410
Mercedes CLK Touring Car '00
452 hp
ASM over 0 / onder 4
TCS 1
AT

Het enige positieve is dat ik bij dit rondje nergens tegenaan ben geknald.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Mijn tijd tot nu toe na zo'n 30 rondjes: 1'14.538
ASM 0/0, TCS 2, MT, DFPro900

en voor RMB: Check de totale puntentelling nog eens goed van de voorgaande kampioenschappen. Daar klopt nu niet veel van. :?

[ Voor 57% gewijzigd door Chrasher op 14-08-2005 23:42 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

1'14.539
Mercedes-Benz CLK DTM '00
443 BHP
ASM 0/0
TCS 3
AT
DS2

Maar 1 duizendste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

omfg, ik dacht van... laat ik het ook maar weer eens proberen... dus hoppa, mercedes gepakt, rij op den duur een aardig nette tijd van 1:15.469 .... heb ik de verkeerde mercedes gepakt :(
En nu vind ik het te laat om verder te rijden, eerst ff dvdtje kijken. Misschien morgen een herkansing voor mij.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb net na ongeveer een uurtje rijden de volgende tijd gereden:

1:15:472

Met TCS: 4
ASM 0/0
Ds2
MT

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43

Just_I

What did you just say?

sjobber schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:57:
omfg, ik dacht van... laat ik het ook maar weer eens proberen... dus hoppa, mercedes gepakt, rij op den duur een aardig nette tijd van 1:15.469 .... heb ik de verkeerde mercedes gepakt :(
En nu vind ik het te laat om verder te rijden, eerst ff dvdtje kijken. Misschien morgen een herkansing voor mij.
Welke had je dan gepakt ... Toch niet de Mercedes Benz CLK-GTR hé ;) ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede Tuning Guide???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Op deze site kan je vast wel een tuning guide vinden of met de informatie er zelf een samenstellen.

Ik heb nog een guide gevonden: klik

[ Voor 1% gewijzigd door Lucky-Shirt op 17-08-2005 19:32 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk bedankt lucky shirt hier heb ik echt wat aan ik zal gelijk ff kijken wat het is.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mijn tijd:

1.13'948
0/0/3
MT

Filmpje te verkrijgen op het adres in mn sig.

f.k.a D³

• Chrasher
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

"Houston, we have a winner problem......" Naaahhh, dat gaat mij niet meer lukken. ;( :+

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ik rij net nog een 1`14.154, misschien vanmiddag nog even tijd....maar denk niet dat ik deze nog verbeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze baan ligt mij echt niet:

1'15.813
472 hp
ASM over 0/onder 2
TCS 3
AT

Een lage 1'15 zou er nog in zitten voor mij als ik wat meer tijd zou hebben. Maar die andere tijden, daar ga ik echt niet in de buurt komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:44:
ASM is eigenlijk ESP (Electronic Stability Program). De originele ESP van Mercedes heet ook gewoon ESP, maar zowat elk merk heeft zijn eigen naam eraan gegeven. Bij Porsche heet het bijvoorbeeld PSM, bij BMW DSC (Dynamic Stability Control) enz.
Je kunt het in het echt vaak ook met een knop uitschalen. Bij Mercedes maar voor een klein gedeelte, en schiet er automatich weer in als je 'te ruig' te werk gaat. Bij BMW kun je wel gewoon driften ed, en komt er pas automatisch weer in zodra je echt dreigt te spinnen. Bij Porsche schakelt het nooit vanzelf aan tenzij je het rempedaal beroerd. Zo heeft ieder merk zijn eigen implementatie van het systeem.
Als de PSM aan is is dan de trekkracht sterker? mijn pa zet het althans aan als hij een aanhanger achter de wagen heeft soms...

om 17 uur is de deadline :)

Ik dacht aan een RuF als volgende auto?

* RMB MitchGT4Freak en Scorperito zijn niet vermeld in de lijst omdat zij te weinig info verschaft hebben. Ikzelf sta er niet in omdat ik een brakke tijd had omdat ik maar heel even heb kunnen oefenen (moest op vakans)

@ Chrasher over de puntentelling... word nu naar gekeken. Is gefixed :)

[ Voor 26% gewijzigd door RMB op 19-08-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Nee, de trekkracht wordt niet beter van het inschakelen van het ESP. ESP kan een auto in bedwang houden en corrigeren wanneer de auto dreigt te slippen, om te vallen of in een onder- of overstuur situatie terecht komt.

Kom maar op met die contest, ik ben ook weer van de partij deze keer :)
Misschien met een EVO lancer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:13:
Nee, de trekkracht wordt niet beter van het inschakelen van het ESP. ESP kan een auto in bedwang houden en corrigeren wanneer de auto dreigt te slippen, om te vallen of in een onder- of overstuur situatie terecht komt.

Kom maar op met die contest, ik ben ook weer van de partij deze keer :)
Misschien met een EVO lancer?
sorry, niet als hij een aanhanger erachter heeft... maar als hij in het veld gaat zet hij de psm aan (ik heb ook 1keertje in het veld mogen scheuren >:) op een akker )

Een lancer, hmm ik heb daar niet echt iets mee.... Maar wie weet :D
Ik ben een porsche Addict :P dus een Champ met een ruf zal ik zeker waarderen!

[ Voor 12% gewijzigd door RMB op 19-08-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me MitchGT4Freak en Scorperito zijn niet vermeld in de lijst omdat zij te weinig info verschaft hebben. Ikzelf sta er niet in omdat ik een brakke tijd had omdat ik maar heel even heb kunnen oefenen (moest op vakans)

Hoezo te weinig info verschaft??
moet ik ook alle Tcs enzo er bij zetten??

maar dat heb ik genees veranderd dus alles is dat nul maar ik zal het ff goed neerzetten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd : 1'17,922

472 hp
ASM 0/0
TCS 5
AT

Is het zo wel goed??

En mischien nog wel een idee van mij :

Zou de punten telling anders kunnen zijn want we zijn met een man of 7 a 8 denk ik en dat we dan de mensen die 1 tot 5 geworden zijn een aantal punten krijgen want dan krijgen de wat mindere racer's ook eens kans om een puntje te winnen...

bijvoorbeeld 5de 1 punt
4de 2 punt
3de 3 punt
2de 4 punten
1ste 5 punten.

Mischien dat het wel een goed idee is maar dat ligt aan RMB of hij er wat van vind.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik ben ook wel voor een 4wd battle zeg maar. Dan misschien de nismo gt-r? Stock. Op Tsukuba op RS. Kunnen we eens kijken of we bij de echte tijd van de mensen van Best Motoring in de buurt komen. Die rijden een 58,928 daar.(heb er een movie van) Das niet het record maar wel een leuke doel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Kutkip--------9
geenld--------8
D³--------------6
Krush---------2
Lucky-Shirt-2

Championship 7

* RMB deadline: 19 augustus
Track: Opera Paris
Car:Mercedes-Benz CLK DTM '00
Tyres: Racing medium
Tuning:Niets
Overige aan- en op- merkingen:
Over curbstones mag gereden worden. andere vormen van afkorten zijn niet toegestaan.
Vliegende start is niet verboden.
Je mag olie verwisselen, auto wassen en als je dat wilt andere velgen.

Meld in je post
De tijden moeten vermeld worden op deze manier: x'xx.xxx
meld in je post je wagen, aantal pk, manual/semi auto/automatic, je tijd en ASM/TCS niveaus

Time____Car/HP_______________________________ASM/TCS/Gear____Name
1'13.948---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-------0/0----3------MT----------D³
1'14.154---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-------0/0----3------AT----------Lucky-Shirt
1'14.538---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-------0/0----2------MT----------Chrasher
1'15.472---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-------0/0----4------MT----------Energizer
1'15.813---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-------0/2----3------AT----------geenld
1'17.098---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-----10/10---5------AT----------Just_I
1'17.922---Mercedes-Benz CLK Touring Car '00/472-------0/0----5------AT----------MitchGT4Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Er is ook een ruf 4wd :P
haha,.... zeggen jullie de wagen maar.
Ik ben voor het idee:
Ruf
Aston Martin
4wd impreza/lancer
BMW M5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik laatste ben zat meer in maar goed

Ik zeg Ruf Yellow Bird ofzo

Edit

Dit zijn best wel dure bakken dus ik weet neit of iedereen zoveel geld heeft dus ik zeg een goedkopen snelle 4wd of gewoon een RUF

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:18:
Jammer dat ik laatste ben zat meer in maar goed

Ik zeg Ruf Yellow Bird ofzo

Edit

Dit zijn best wel dure bakken dus ik weet neit of iedereen zoveel geld heeft dus ik zeg een goedkopen snelle 4wd of gewoon een RUF
Nee ik ben laatste ;)
Geld maakt niet zoveel uit lijkt mij... aangezien iedereen de money tricks kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Nee ik ben laatste ;)
Geld maakt niet zoveel uit lijkt mij... aangezien iedereen de money tricks kent
Wat voor money tricks??

ik ken er geen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:30:
[...]

Wat voor money tricks??

ik ken er geen 1
bijv. de 2e rally opnieuw doen en dan de toyota RSC rally car voor veel geld verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Gewonnen, yay! Vond dit een leuke track/car combinatie moet ik zeggen. RUF Yellow Bird of Subaru Impreza WRX lijkt me wel wat voor de komende challenge, ligt een beetje aan welk circuit er wordt gekozen.

Verder nog een suggestie: misschien ook eens een challenge zonder tuning doen? Dwz echt helemaal niets afstellen, gewoon een stock auto en gaan met dat ding. Dus in Arcade > Time Trial* mode racen ipv GT World. Tweaken en tunen is leuk, maar niet elke keer imo.

*Bij Time Trial kun je wel heel simplistisch BHP/gewicht opvoeren/verminderen dus misschien dat wel gewoon toestaan.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUF yellow bird is leuk in deze track den k ik

of een track waar je hoge snelheden ken halen is ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Energizer schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:05:
Ik ben ook wel voor een 4wd battle zeg maar. Dan misschien de nismo gt-r? Stock. Op Tsukuba op RS. Kunnen we eens kijken of we bij de echte tijd van de mensen van Best Motoring in de buurt komen. Die rijden een 58,928 daar.(heb er een movie van) Das niet het record maar wel een leuke doel tijd.
Lijkt mij ook geweldig, een of andere Japanse 4WD bak op Tsukuba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

kutkip schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:20:
[...]

Lijkt mij ook geweldig, een of andere Japanse 4WD bak op Tsukuba.
Ja stoer, met een Suzuki Alto Works >:) .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHaha.

Of een Oldtimer Muscle car???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

D3, gefeliciteerd!

Ik zie wel wat voor nieuwe race erkomt. Maakt mij niet zoveel uit, zolang de auto maar een beetje vooruit te branden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Just_I schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:46:
[...]

Ja stoer, met een Suzuki Alto Works >:) .
Misschien niet Japans maar een Fiat Panda 4x4 is misschien ook wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan een Rally parcour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

kutkip schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:21:
[...]

Misschien niet Japans maar een Fiat Panda 4x4 is misschien ook wel wat :P
Een fiat panda :/ .... Fiat panda is not done :X .
En dan als auto een Dodge Viper (oude) zonder tcs met turbo stage vier verplicht (als die er is) >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een Lotus elise volledig tunen ik heb er nu eentje waar alleen een turbo stage 2 in ligt een chip er in en een exhaust racing die auto gaat al 280 wat zou er geburen als je er echt alles in gooit 360 mogelijk denk??

ik dnek ut wel gaat het zo ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:17:
Of een Lotus elise volledig tunen ik heb er nu eentje waar alleen een turbo stage 2 in ligt een chip er in en een exhaust racing die auto gaat al 280 wat zou er geburen als je er echt alles in gooit 360 mogelijk denk??

ik dnek ut wel gaat het zo ff proberen.
Zo'n volledig getunede Elise heb ik al eens gehad maar het lijkt me geen goede kandidaat voor het kampioenschap. Rijdt niet echt super. Die zwarte special edition rijdt wel vele malen beter.

Maarehh wat wordt het nu? Een RUF of toch een Japanse wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
RUF is een getunede Porsche, die de naam Porsche niet eens meer mag dragen. Duits dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
MarcoM schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:31:
RUF is een getunede Porsche, die de naam Porsche niet eens meer mag dragen. Duits dus.
mag wel :) , maar wil ruf niet natuurlijk.... Er zijn ook rufs waar nog gewoon het porsche embleem op schitterd hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Maareh, wat wordt nu de nieuwe championship? Volgens mij zijn er al aardig wat dingen genoemd. Ik ben nog steeds voor de oude Viper op Tahiti Maze zonder TCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Just_I schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:29:
Maareh, wat wordt nu de nieuwe championship? Volgens mij zijn er al aardig wat dingen genoemd. Ik ben nog steeds voor de oude Viper op Tahiti Maze zonder TCS.
tahitimaze is toch geen straatcircuit of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kies maar gewoon een Dikke mercedes benz sl 65 Amg met 500.000 cr tuning nou dan krijg je die zwaar gewichter aan een racekees :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

RMB schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 09:27:
[...]

tahitimaze is toch geen straatcircuit of ligt dat aan mij?
Tahiti Maze is een rally circuit. Lekker zand en stof happen. Lijkt wel een beetje een testcircuit. Veel haarspelbochten.

Een erg leuke voor een vette achterwielaangedreven auto zonder TCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Zie mijn post even hiervoor dus. En ja, met de Viper kan je rally races rijden mits je er dirt tires onder gooit uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Een Viper op een rally circuit. Zo heeft KY GT4 nooit bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Kleine kick. Komt er nou nog een nieuwe championship RMB of moeten we er maar zelf eentje maken?
MarcoM schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:04:
Een Viper op een rally circuit. Zo heeft KY GT4 nooit bedoeld.
Mja, mar waarom zou je er dan dirt tires onder kunnen gooien :? .

[ Voor 56% gewijzigd door Just_I op 24-08-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Just_I schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:24:
Kleine kick. Komt er nou nog een nieuwe championship RMB of moeten we er maar zelf eentje maken?

[...]

Mja, mar waarom zou je er dan dirt tires onder kunnen gooien :? .
morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Het is al morgen geweest? Gaan we voor de viper op zandbandjes of voor de jap op asfalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Championship 8

* RMB deadline: 5 september
Track: Tahiti Maze
Car:Viper GTS
Tyres: Dirt Tires
Tuning:Max.
vormen van afkorten zijn niet toegestaan.

Meld in je post
meld in je post je wagen, aantal pk, manual/semi auto/automatic, je tijd en ASM/TCS niveaus

:), ik doe niet mee... mijn gaspedaal doet het niet goed :( Plus ik vind het een domme setting. maargoed (ben het met marcom eens)

[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 26-08-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
RMB schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:21
..................:( Plus ik vind het een domme setting. maargoed (ben het met marcom eens)
Ben ik met je eens maar ga het toch maar proberen. Volgende keer hopelijk een wat realistischere setting inderdaad. Tahiti maze zal zowieso geen lolletje zijn met deze bak, korte haarspeldbochten, zware auto en weining grip reken maar uit je "fun".

[ Voor 3% gewijzigd door Gizzy op 26-08-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
O jezus met bijna 1000 PK op een rally circuit :X
En ik ben al zo slecht in die rallys :P
Voor de afwisseling kan ik het wel waarderen hoor zo'n grap :)

edit:

OK, vier rondjes gereden. Snelste ronde was 2;25.409. TC en ASM staan bij rallyrijden altijd uit dus daar heb je ook niks aan. Misschien dat mensen met een stuurtje en pedalen nog een beetje kunnen doseren met het gas.
Extragratis tip van kutkip: Blijf gewoon lekker in z'n vijf rijden, hij heeft toch genoeg kracht, want anders blijf je gewoon stilstaan met rondtollende wielen :P

[ Voor 62% gewijzigd door kutkip op 26-08-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:31:
O jezus met bijna 1000 PK op een rally circuit :X
En ik ben al zo slecht in die rallys :P
Voor de afwisseling kan ik het wel waarderen hoor zo'n grap :)

edit:

OK, vier rondjes gereden. Snelste ronde was 2;25.409. TC en ASM staan bij rallyrijden altijd uit dus daar heb je ook niks aan. Misschien dat mensen met een stuurtje en pedalen nog een beetje kunnen doseren met het gas.
Extragratis tip van kutkip: Blijf gewoon lekker in z'n vijf rijden, hij heeft toch genoeg kracht, want anders blijf je gewoon stilstaan met rondtollende wielen :P
Kutkip... zou jij niet een champ met een elise wensen ;) ?
Zo ja... next champ is for you :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Ben jij ook een Elise-fan ofzo :D
Machtige wagen is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:08:
Ben jij ook een Elise-fan ofzo :D
Machtige wagen is dat :)
neuh :P Porsche 4 me ;)
Maar ik dacht, doe kutkip eens een plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ik ook maar even geprobeerd, man wat is dat irritant :X .
Dodge Viper GTS uit '99 - 974pk @ Tahiti Maze: 2:23.335 en dat was nogwel het eerste rondje :? . maar dit kan zeker nog vijf seconden sneller.
Nog een paar ondjes verder gereden die door spins niet sneller waren :X . Er was er maar eentje sneller maar die telt niet. Bij dit rondje reed ik namelijk met de bochten mee waardoor ik op een tijd uitkwam van 2:08. Overigens heb ik een topsnelheid van ruim 240 km/h gehaald op het asfalt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Gisteren snel een paar rondje gereden. Men, wat een kl#te baan met deze auto. Een beetje met de bakverhoudingen lopen kloten, maar sneller als een 2.27 kreeg ik er niet uit, d.w.z. zonder af en toe eens de muur te rammen.

Ga nog wel verder proberen, stond nu nog op Automatic Transmission, maar voor deze ga ik wel een keertje zelf schakelen.

Is het nu trouwens de bedoeling dat je met de max. getunede Viper rijdt? Lijkt me wel, dat zorgt voor de uitdaging. En de TCS instellingen? Alles op nul? Ik had ASM/ASL op 0 en de TCS op 5. Op nul kom ik eigenlijk niet meer weg. Mag je dus zelf bepalen, aangezien je moet aangeven op welk niveau deze staan. Duidelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Lucky-Shirt op 31-08-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en ga me ook eens in de strijd proberen te mengen. Hierbij moet wel gezegd worden dat dit echt een onmogelijk parcours is met een onmogelijke auto. Ik houd al helemaal niet van dirt en snow (komt vast omdat ik het niet kan ;) ) en dan ook nog eens met een bak met zo veel vermogen.

In mn eerste 4 rondjes kom ik echt nog niet verder dan 2.31.102. Gereden met een Dodge Viper GTS '99 927BHP. Nu maar ff wat klooien met rembalans en mn versnellingsbak en er nog een paar rondes tegen aan gooien. Alhoewel ik denk dat ik hier niet veel sneller kan.

Bij deze track was het toch niet nodig om ASM en TCS erbij te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Dat lijkt me overbodig want bij het rijden op een rally-parcours staat het toch alle 2 uit. Kijk maar naar de lampjes op je dashboard met ASM en TCS die er nu niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

kutkip schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:35:
Dat lijkt me overbodig want bij het rijden op een rally-parcours staat het toch alle 2 uit. Kijk maar naar de lampjes op je dashboard met ASM en TCS die er nu niet meer zijn.
Niet zo opgelet, maar nu je het zegt, ik kan me niet herinneren die gezien te hebben. Zal er de volgende keer eens op letten, vanavond helaas geen tijd voor GT4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog een keer geprobeerd maar ik kom niet verder dan 2.29.765. Ik heb geen zin meer om nog langer te proberen sneller te gaan. Het kan best nog een stuk sneller, maar deze track begint echt te irriteren.

Moet ik nog iets doen om te bewijzen dat ik deze tijd gereden heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wie gaat er nou met een viper over tahiti maze... :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:15:
Ik heb het nog een keer geprobeerd maar ik kom niet verder dan 2.29.765. Ik heb geen zin meer om nog langer te proberen sneller te gaan. Het kan best nog een stuk sneller, maar deze track begint echt te irriteren.

Moet ik nog iets doen om te bewijzen dat ik deze tijd gereden heb?
Irriteert mij ook wel. Was sowieso niet mijn favo track bij de Snow & Dirt tracks, zelfs niet met een rally car. Een foutje is snel gemaakt, je moet erg, heel erg voorzichtig zijn met het gas....maar als echte coureur kan je ook niet alleen de leuke banen rijden! (Maar met een viper op Tahiti Maze zal je natuurlijk niet zo snel doen).

[ Voor 1% gewijzigd door Lucky-Shirt op 02-09-2005 14:30 . Reden: spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
een viper op tahiti maze is kut.... maar een aantal mensen vroegen hierom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Dat is alleen genoemd als ludiek bedoelde actie. Jij bent degene die de championship maakt, wij geven alleen maar optie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Just_I schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:41:
Dat is alleen genoemd als ludiek bedoelde actie. Jij bent degene die de championship maakt, wij geven alleen maar optie toch?
Ach, het moet dan niet te vaak zijn, maar op zich best leuk. Ik zou zelf nooit met zo´n wagen op die baan gaan rijden. Ga het van het weekend nog wel even proberen, is eigenlijk een beetje hetzelfde als heel de dag op te kleine schoenen lopen, omdat het dan ´s avonds zo lekker is om ze weer uit te doen.

Het is echt een verademing om daarna een rondje op asfalt te rijden met die wagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Zo ik heb mijn pedalen gemaakt :) , een contactje zat niet goed vast.
Volgende Champ doe ik weer mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijp die laatste kans mensen en post je tijden. Ik wil wel eens weten waar ik als onervaren rijder sta. Deze week introductie dus ik denk dat ik weinig tijd heb om de uitslag te bekijken. Maar ik ga zeker vaker meedoen aan een championship en al helemaal als er gewonen wegparcoursen bij zitten en dus minder snel vervelen (das iig bij mij zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Verwijderd schreef op Sunday 04 September 2005 @ 20:58:
Grijp die laatste kans mensen en post je tijden. Ik wil wel eens weten waar ik als onervaren rijder sta. Deze week introductie dus ik denk dat ik weinig tijd heb om de uitslag te bekijken. Maar ik ga zeker vaker meedoen aan een championship en al helemaal als er gewonen wegparcoursen bij zitten en dus minder snel vervelen (das iig bij mij zo).
Helaas, ben zo stom geweest om Sim City op de PC te installeren. Gaat weer veels te veel tijd in zitten. Daarbij moet ik mezelf ook nog een beetje motiveren om deze race te rijden. Ben bang dat ik geen betere tijd meer neer ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Kutkip--------11
geenld--------8
D³--------------6
Krush---------2
Lucky-Shirt-3
Just_I---------3

Time____Car/HP_______________________________ASM/TCS/Gear____Name
2'23.335---Dodge Viper GTS '99/974 Just_I * RMB info ontbreekt
2'25.409---Dodge Viper GTS '99/974 Kutkip * RMB info ontbreekt
2'27.999---Dodge Viper GTS '99/974 -----------------------------0/0----5------MT----------Lucky-Shirt
2'29.765---Dodge Viper GTS '99/927 EvilBert * RMB Info ontbreekt

Volgende keer weer een normaal champ. met zoals beloofd: een Lotus Elise 111S speciaal voor kutkip ;)

Ik ga nu even testen met welke settings en track wij gaan racen :)
Als je je autopraat kwijtmoet rmboosten@hotmail.com en ik praat keihard met je mee ;)

[ Voor 39% gewijzigd door RMB op 05-09-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Championship 9

* RMB deadline: 8 September
Track: Autumn Ring
Car:Lotus Elise 111S
Tyres: Standaard
Tuning:N/A
vormen van afkorten zijn niet toegestaan. Curb rijden mag maar geen enkel wiel mag zich over de curb bevinden!

Meld in je post
meld in je post je wagen, aantal pk, manual/semi auto/automatic en je tijd.

Dit keer hoeven de ASM/TCS niveaus niet vermeld te worden omdat ik vind dat je met deze wagen zonder elektronische snufjes moet rijden :), jullie kennen de term "pure rijmachine" toch wel >:) ?

[ Voor 12% gewijzigd door RMB op 05-09-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Hahaha toch een Elise ;)
eigenlijk zou je alleen geen turbo maar N/A moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

RMB,

TCS/ASM allemaal op nul dus? Ik vind het prima. Doe met deze zeker weer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:04:
Hahaha toch een Elise ;)
eigenlijk zou je alleen geen turbo maar N/A moeten doen.
oke :)

Nieuwe regels: geen tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
RMB schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:09:
[...]

oke :)

Nieuwe regels: geen tuning
Dus ook geen wing?
en: welke kant om, die free run in GT menu?

[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 05-09-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
1.29.779, zonder tuning, tcs/asm op 0. Zit wel meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit Championship laat ik aan me voorbij gaan, want ik zit deze week in mn introductie (zit alleen na 1 dag al ziekjes thuis). Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.
Lucky-Shirt schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:36:
[...]

Helaas, ben zo stom geweest om Sim City op de PC te installeren. Gaat weer veels te veel tijd in zitten. Daarbij moet ik mezelf ook nog een beetje motiveren om deze race te rijden. Ben bang dat ik geen betere tijd meer neer ga zetten.
Toevallig heb ik dat laatst (in de vorm van vorige week) ook nog gedaan. Zeer tijdverslindend ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
als een vleugel was toegestaan stond dat erbij vermeld :) , Je moet gewoon bij original circuits en dan Free Run gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoo mensies ik ben er weer.

Deze champ pik snel nog ff mee ff een puntje pakken hoop ik

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1'33,612 alles standaard

wat een k*t wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kijk dit is het betere werk, heerlijke auto op een leuk circuit en geen gedoe met tunen :P Genot om te rijden moet ik zeggen. Zit na 4 rondjes net onder de 1'28 met 154BHP (volgens replay), SM banden en 0/0/0/MT. Filmpje komt later wel want ik verwacht nog wel sneller te gaan met wat meer rondjes.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tog maar ff een paar rondjes gedaan met als resultaat een 1'31.733
Lotus Elise 111S uit 2003, 154 pk, manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
D³ schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 19:09:
Kijk dit is het betere werk, heerlijke auto op een leuk circuit en geen gedoe met tunen :P Genot om te rijden moet ik zeggen. Zit na 4 rondjes net onder de 1'28 met 154BHP (volgens replay), SM banden en 0/0/0/MT. Filmpje komt later wel want ik verwacht nog wel sneller te gaan met wat meer rondjes.
wat zou jij de volgende keer graag als auto zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag met een dodge charger een champ willen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 21:35:
ik zou graag met een dodge charger een champ willen rijden.
dat rijdt niet lekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Kan zelf helaas geen tijd neerzetten voor de deadline. Speel namelijk altijd gt4 op de ps2 van de broer van mijn vriendin. In de vakantie was ik daar vaker, nu zit ik weer op kamers. Helaas. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik had toch de beschikking over een ps2. Ben met mijn vriendin naar haar huis gereden. Heb denk ik een uurtje geprobeerd met de volgende resultaten:

Lotus Elise 111s 164pk(olie wissel)
Sport medium Front en Rear
Manual Transmission
Autumn Ring

Tijd: 1'28.858

Moet nog wat af kunnen, nu alleen geen tijd meer voor denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Gizzy op 07-09-2005 20:30 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste