Mja, ik ben niet zo'n voorstanderd van Tsukuba. Ik vind het een beetje een saai circuit waar ik denk weinig verschil zal zijn tussen de dtm wagentjes. HDaarnaast komen de DTM auto's die jij daar voorstelt al helemaal niet tot hun recht op dat circuit.
De DTM wagens zijn volgens mij ook niet allemaal vrij verkrijgbaar en daarnaast heel verschillend. Het zal dus erg waarschijnlijk zijn dat iedereen uiteindelijk toch voor de Mercedes CLK uit '00 kiest (is volgens mij standaard de snelste). Welke auto's bedoel je eigenlijk allemaal met DTM wagens, zijn dat alleen de Mercedesen 190 Evo en CLK, de Audi Abt TT, de Opels/Vauxhauls Astra en Calibra of Tigra, de Alfa 156?
Misschien is het wel een leuker idee om dan met andere minder bekende tourwgens te rijden, zoals de Subaru Impreza touring car, de BMW M3 Touring car, de Mazda 6 touring car etc.
Overigens als circuit zie ik wel het El Capitan circuit. Hier zitten echt stukken in die echt wat moeilijker zijn, zoals dat stukje vlak na de tunnel. Er zitten hier zowel snelle stukken in als snelle bochten als ook langzame verradelijke bochten. Overigens zijn city courses ook wel een leuke optie. Ik vind het circuit van Citta di Aria en Costa Di Almafi wel tof om verder uit te oefenen.
Qua auto's vind ik het meeste wel best zolang het maar leerzaam is om erin te rijden. Naast het (geld voor het) tunen etc. kunnen er natuurlijk ook andere restricities komen zoals auto's uit een bepaald land of continent of bijvoorbeeld een max. aantal pk's etc. In ieder geval vind ik dat ik nu toch wel mijn zegje heb gedaan inzake de nieuwe compo.
Owjah, gefeliciteerd met jullie punten Kutkip, Crasher en Krush

en de rest keep up, we're gonna beat them next time

.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o