Omg, dan kan ik het maar.. *reken* .. 340.000 keer proberen. Als het dan nog niet lukt kan ik maar beter iets anders gaan doen denk ikPostov schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:06:
Denk eraan dat je voor elke keer Free run wel 5cr. betaalt
Je hoef tnatuurlijk geen auto's te verkopen als je ze graag allemaal wil hebben. Wat je wel kan doen is de championship gewoon een tweede keer doen waardoor je de auto voor een tweede keer kan winnen. Dan verkoop je deze heb je weer een redelijk aantal credits in je laatje. Overigens heb ik tot nu toe nog geen autp's verkocht tenzij ik die dubbel heb. Helaas hebben veel prizecars ook geen waarde toegedeeld gekregen waardoor ze niks opbrengen als je deze verkoopt.EfBe schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:58:
[...]
Klopt niet helemaal volgens mij, want als je een auto koopt savet ie, ik heb uiteraard autosave uitstaan.
[...]
Ik kan idd die touringcar verkopen, die ik nodig had voor het winnen van de dtm om die clk gtr te winnen (die ik weer nodig had voor de GT championships in professional hal.. pfew, je mot wat wanneer cash low is). Ik verkoop liever geen auto's eigenlijk.. (ja die lamme plymouth en andere reut maar daar krijg je weer geen stuiver voor)
Welke Plymouth bedoel je overigens?
heb je overigens ook nog de credits van GT3 overgezet. Hiermee kan jenamelijk ook nog maximaal 100.000 Cr overzetten naar GT4.
Volgens mij hebben we nu toch wel genoeg deelnemers aan de competitie, dus leg maar vast wat het gaat worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Just_I op 02-06-2005 14:42 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
oke de regels:
Championship 2
* RMB deadline: Vrijdag 10 juni 11:00
Track: Deep Forest
Money: Cr.50.000,-
Tyres: Sports-medium (indien andere op de auto zitten, vervangen door Sports-medium tyres.)
Tuning: het overgebleven bedrag van de 50.000cr. mag je aan je tuning besteden. olie verversen, auto wassen en velgen verwisselen gelden niet binnen dit budget en mag zo vaak als je wilt gebeuren. er mag Géén NOS of vleugel op je wagen worden gemonteerd.
Overige aan- en op- merkingen:
Over curbstones mag gereden worden. andere vormen van afkorten zijn niet toegestaan.
Vliegende start is niet verboden.
De tijden moeten vermeld worden op deze manier: x'xx.xxx
meld in je post je wagen, aantal pk, manual/semi auto/automatic, je tijd en ASM/TCS niveaus
De tijden worden regelmatig vernieuwd in de startpost.
Good Luck to all of you!
* RMB Ik heb dit championship 1 genoemt, en het vorige championship "testing match". vanaf nu gaan we punten toekennen aan de 1e 3 recordtijden per championship.
Vraag voor onduidelijkheden
meld het in dit topic of add me op msn (zie profiel) als je me add kun je meer invloed uitoefenen op de volgende championship regels
Championship 2
* RMB deadline: Vrijdag 10 juni 11:00
Tyres: Sports-medium (indien andere op de auto zitten, vervangen door Sports-medium tyres.)
Tuning: het overgebleven bedrag van de 50.000cr. mag je aan je tuning besteden. olie verversen, auto wassen en velgen verwisselen gelden niet binnen dit budget en mag zo vaak als je wilt gebeuren. er mag Géén NOS of vleugel op je wagen worden gemonteerd.
Over curbstones mag gereden worden. andere vormen van afkorten zijn niet toegestaan.
meld in je post je wagen, aantal pk, manual/semi auto/automatic, je tijd en ASM/TCS niveaus
Good Luck to all of you!
* RMB Ik heb dit championship 1 genoemt, en het vorige championship "testing match". vanaf nu gaan we punten toekennen aan de 1e 3 recordtijden per championship.
Vraag voor onduidelijkheden
[ Voor 38% gewijzigd door RMB op 02-06-2005 19:09 ]
Ok, das dan duidelijk. Tipje, haal even je mail adres weg ivm. met spam en verwijs gewoon door naar je profiel waar je msn adres ook staatRMB schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:28:
oke de regels:
Championship 2
* Just_I deadline: Vrijdag 10 juni 11:00
Good Luck to all of you!
* Just_I Ik heb dit championship 1 genoemt, en het vorige championship "testing match". vanaf nu gaan we punten toekennen aan de 1e 3 recordtijden per championship.
Vraag voor onduidelijkhedenmeld het in dit topic of add me op msn (knipped@hottmail.com) als je me add kun je meer invloed uitoefenen op de volgende championship regels
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
dank u voor de tipJust_I schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:58:
[...]
Ok, das dan duidelijk. Tipje, haal even je mail adres weg ivm. met spam en verwijs gewoon door naar je profiel waar je msn adres ook staat.
[ Voor 3% gewijzigd door RMB op 02-06-2005 19:13 ]
Oh? Ik dacht dat je pricecars maar 1 keer kon winnen: dus de volgende keer dat je een championship doet dat je dan dus niets wint.Just_I schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:37:
Je hoef tnatuurlijk geen auto's te verkopen als je ze graag allemaal wil hebben. Wat je wel kan doen is de championship gewoon een tweede keer doen waardoor je de auto voor een tweede keer kan winnen.
Dat vliegdekschip met boeing vleugel achteropWelke Plymouth bedoel je overigens?
* EfBe meldt zich overigens voor de challenge.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Das de Superbird toch? Dies vet man.
Maar je kan alle prijzenauto's meer dan 1 keer winnen (behalve de zwarte F1).
In de losse series races kun je, als je deze voor een tweede maal wilt winnen je gegevens clearen. Het spel vraagt er vanzelf om als je een race opnieuw wilt binnengaan. Als je de serie weer gewonnen hebt krijg je de auto weer.
Met championships is het simpel: gewoon weer opnieuw meedoen en de meeste punten halen.
Tip voor als je geen b-spec wilt doen: Cote d'azur rally easy -> 2*2 laps en een auto twv 245000cr ofzoiets. Is nog leuk om te doen ook.
/me doet ook mee trouwens
Nog geen meter in gereden, maar hij heeft wel voordeel inderdaad... je bent bijna alweer aan de finish wanneer je start!
Aha, wist ik niet, wel kewl om te weten, want dat scheelt inderdaadMaar je kan alle prijzenauto's meer dan 1 keer winnen (behalve de zwarte F1).
In de losse series races kun je, als je deze voor een tweede maal wilt winnen je gegevens clearen. Het spel vraagt er vanzelf om als je een race opnieuw wilt binnengaan. Als je de serie weer gewonnen hebt krijg je de auto weer.
Met championships is het simpel: gewoon weer opnieuw meedoen en de meeste punten halen.
Ik weet btw niet zeker of ik meedoe, ik zit in de 4e race van de GT challenge (prof hall) en of ik het haal voor de deadline...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Nou als eerte kennelijk zet ik dan maar een tijd neer:
HPA Motorsports R32 Stage II Turbo, 552 pk, SM tyres - TCS 5, ASM 10 aan - 1'23.703 in het derde rondje (vliegende start dus)
R32 - 32.000 Cr.
Fully customisable gearbox - 11.000Cr.
Racing Flywheel - 1.000 Cr.
Race sports brakes - 5.000 Cr.
Ongewassen, geen oil change, geen vleugel en geen nieuwe velgjes
Totaal 49.000 Cr. afgerond
Overigens, mag je nou wel of niet een tweede hands wagentje aanschaffen. Dit staat namelijk niet vermeld in je post RMB.
HPA Motorsports R32 Stage II Turbo, 552 pk, SM tyres - TCS 5, ASM 10 aan - 1'23.703 in het derde rondje (vliegende start dus)
R32 - 32.000 Cr.
edit:
I've been beaten
. Tijd voor revenge
.
I've been beaten
Overigens, mag je nou wel of niet een tweede hands wagentje aanschaffen. Dit staat namelijk niet vermeld in je post RMB.
offtopic:
Weet iemand trouwens hou je een filmpje kan opslaan om op internet te zetten. Ik weet dat Crasher dit voorheen wel eens deed. Overigens heb ik alleen een USB stick daarvoor tot mijn beschikking
Weet iemand trouwens hou je een filmpje kan opslaan om op internet te zetten. Ik weet dat Crasher dit voorheen wel eens deed. Overigens heb ik alleen een USB stick daarvoor tot mijn beschikking
[ Voor 22% gewijzigd door Just_I op 05-06-2005 21:38 ]
Filmpje opslaan kan je met Video Capture kaart doen.Just_I schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:53:
R32 - 32.000 Cr.
Who beats me huh?
offtopic:
Waarschijnlijk heb ik morgen tijd om zelf ook even een poging te doen, hoewel die HPA motorsports wel een goede keus is voor het geld
Man, wat een mogelijkheden heb je eigenlijk met dit kampioenschap. Honderden wagens om uit te kiezen/tunen binnen die 50.000 credits. 
Heb vanochtend wat geprobeerd met een Nissan Z350 en kwam daarmee tot een 1:26. Ik denk dat de winnaar van deze wedstrijd vooral afhankelijk is van de gekozen wagen.
Denk dat ik eens tussen de Amerikanen ga kijken (veel power voor weinig credits), en het gewicht eens flink ga verlagen.
Heb vanochtend wat geprobeerd met een Nissan Z350 en kwam daarmee tot een 1:26. Ik denk dat de winnaar van deze wedstrijd vooral afhankelijk is van de gekozen wagen.
Denk dat ik eens tussen de Amerikanen ga kijken (veel power voor weinig credits), en het gewicht eens flink ga verlagen.
PSN-id: Chrasher
Heb ook eens gereden in die HPA Motorsports R32 Stage II Turbo, rijdt best wel vet eigenlijk voor een voorwiel aangedreven karretje. 
In plaats van die "fully customized gearbox" ben ik voor een gewichtsbesparing gegaan. (stage1, stage2, en carbon driveshaft)
Heb hiermee een tijd gereden van: 1:20.586, maar ik denk dat dit met andere wagens nog sneller kan.
TCS=3 / ASM=1 / DFP.
In plaats van die "fully customized gearbox" ben ik voor een gewichtsbesparing gegaan. (stage1, stage2, en carbon driveshaft)
Heb hiermee een tijd gereden van: 1:20.586, maar ik denk dat dit met andere wagens nog sneller kan.
TCS=3 / ASM=1 / DFP.
[ Voor 5% gewijzigd door Chrasher op 05-06-2005 19:47 ]
de HPA Motorsports R32 Stage II is een 4wd auto.
Ok, ik heb een zelfgebouwde playseat + 900graden stuurtje, ik moet even kijken of ik tegen jullie gotters op kan 
Ik ga denk ik voor een mitsubishi of toyota tweedehandsje
Meedoen aan een race moet je dus ook betalen van de 50k credits?
of zijn de credits alleen voor de auto en het tunen?
Ik ga denk ik voor een mitsubishi of toyota tweedehandsje
Meedoen aan een race moet je dus ook betalen van de 50k credits?
of zijn de credits alleen voor de auto en het tunen?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
OK, dat viel mij niet op tijdens het rijden.ismael86 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:54:
de HPA Motorsports R32 Stage II is een 4wd auto.
Hij heeft nogal verschrikkelijk veel onderstuur tijdens het uit-accelereren van de bocht. Je moet bijna in z'n vrij door de bocht anders gaat ie gewoon rechtdoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Chrasher op 05-06-2005 20:05 ]
Ik had ook gekozen voor de HPA R32, deze leek mij op het eerste oog ook de wagen met de meeste "bang for your buck"...
Gedane tuning:
Racing Brakes
Weight reduction 1
Triple Clutch
Racing Flywheel
Weight reduction 2
kosten: 49020cr.
Voorlopige tijd
1'21.331
(TCS/ASM off / DFP)
@ Atgast
de 50000cr. hoef je alleen aan je auto te besteden. Meedoen aan races telt niet mee, net als olie verversen, velgen en wassen.
En gewoon meedoen, het gaat om de uitdaging, niet om het winnen.
Gedane tuning:
Racing Brakes
Weight reduction 1
Triple Clutch
Racing Flywheel
Weight reduction 2
kosten: 49020cr.
Voorlopige tijd
1'21.331
(TCS/ASM off / DFP)
@ Atgast
de 50000cr. hoef je alleen aan je auto te besteden. Meedoen aan races telt niet mee, net als olie verversen, velgen en wassen.
En gewoon meedoen, het gaat om de uitdaging, niet om het winnen.
edit:
nieuwe tijd
nieuwe tijd
[ Voor 45% gewijzigd door STi op 05-06-2005 20:52 ]
Mmmm ... Toch niet zo'n goed idee geweest om gelijk al te posten met een snelle wagen
, nu heb ik jullie een goede auto in haden gegeven (en voor dat geld
). Overigens heb ik vanmiddag nog even wat andere auto's bereden, maar die kwamen allemaal op een langzamere tijd uit.
Tom's Chaser : 1 min 28. nogwat
Amuse S2000 street version : idem als hierboven
Toyota RX-7 uit '92 (20.000 Cr.), ongetuned : 1 min 30
Deze auto's zou ik dus niet aanraden. Heb overigens ook nog een AC 427 gekocht, maar wat rijd dat ding kut zeg
. Heb nu dus die oude mercedes gewonnen
.

Tom's Chaser : 1 min 28. nogwat
Amuse S2000 street version : idem als hierboven
Toyota RX-7 uit '92 (20.000 Cr.), ongetuned : 1 min 30
Deze auto's zou ik dus niet aanraden. Heb overigens ook nog een AC 427 gekocht, maar wat rijd dat ding kut zeg

Je hebt gelijk Just_I, ook na het uitproberen van een aantal Amerikanen, ben ik behalve met die HPA nog niet onder de 1:24 uitgekomen.
Ik ga denk ik ook eens tussen de tweedehandjes zoeken.
Ik ga denk ik ook eens tussen de tweedehandjes zoeken.
nou, ik dacht lekker een snelle bak gevonden te hebben voor 21.306cr :
Mitsubishi Lancer Evo. VI GSR T.M.E. ('00)
maar na de volgende tuning en enkele rondes racen kwam ik niet onder de 1'27"876
Weight reduction 1+2 à 6700
Original suspension à 16200
Racing brakes kit à 4710
Racing Flywheel à 1040
totaal: 49956,-
tijd om die hpa maar eens te bekijken
Mitsubishi Lancer Evo. VI GSR T.M.E. ('00)
maar na de volgende tuning en enkele rondes racen kwam ik niet onder de 1'27"876
Weight reduction 1+2 à 6700
Original suspension à 16200
Racing brakes kit à 4710
Racing Flywheel à 1040
totaal: 49956,-
tijd om die hpa maar eens te bekijken
Hehe ik had ook al eerder wat geprobeerd met oa een Subaru Impreza 22B en een Spec C, maar die waren allebij niet echt snel genoeg naar mijn mening. De HPA is misschien wel redelijk snel, maar leuk om mee te rijden vind ik hem niet... Veels te veel onderstuur bij het uitaccelereren.
Misschien toch nog ff verder zoeken naar iets leukers (en snellers).
Mijn tijden (allemaal alleen op maximaal geld getuned, dus nog geen setting gewijzigd):
Impreza 22B: 1'26.615
Impreza Spec c: 1'24.627
Misschien toch nog ff verder zoeken naar iets leukers (en snellers).
Mijn tijden (allemaal alleen op maximaal geld getuned, dus nog geen setting gewijzigd):
Impreza 22B: 1'26.615
Impreza Spec c: 1'24.627
Nee geen 2e handsjes.... bedankt voor het vermeldenJust_I schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:53:
R32 - 32.000 Cr.
Who beats me huh?
offtopic:
Goed dat je dat nog even aangeeft, was al aan het zoeken geslagen.RMB schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:26:
[...]
Nee geen 2e handsjes.... bedankt voor het vermelden
Mazda RX-7 SPIRIT R Type A (FD) ('02) met wat tuning kreeg ik in de 1'23-ers
nu ga ik die HPA kopen
nu ga ik die HPA kopen
Ok, wat een hopeloze kar die HPA 
heeft geen powerband maar een minime power-piek...
Met de volgende tuning was ie bij mij goed voor een 1'20.942
• Weight reduction 1/2 - 6700,-
• SM tyres - 6000,- (dit is het grootste nadeel aan die kar)
• Racing filter enzo - 4800,-
totaal: 49370,-
Mijn eerste inzending:
Atgast
HPA Motorsports R32 Stage II Turbo
540 pk
SM tyres
Driving Aids: 5 - 20 - 5
Handmatig schakelen, DFP/900
heeft geen powerband maar een minime power-piek...
Met de volgende tuning was ie bij mij goed voor een 1'20.942
• Weight reduction 1/2 - 6700,-
• SM tyres - 6000,- (dit is het grootste nadeel aan die kar)
• Racing filter enzo - 4800,-
totaal: 49370,-
Mijn eerste inzending:
Atgast
HPA Motorsports R32 Stage II Turbo
540 pk
SM tyres
Driving Aids: 5 - 20 - 5
Handmatig schakelen, DFP/900
[ Voor 20% gewijzigd door Arjan op 05-06-2005 23:37 ]
* RMB Bekijk de tussenstand vermeld in de startpost en controleer op ontbrekende informatie bij jouw naam. bij ontbreking staat er een ? met dank!
Veel mensen vergeten het aantal PK of gearing te vermelden.
Het gaat al goed
ik ga vandaag ook eens beginnen.
Het gaat al goed
[ Voor 59% gewijzigd door RMB op 06-06-2005 16:09 ]
Zo, ik heb met 3 verschillende wagens 2 rondjes gereden, met een ongetunede subaru impreza kwam ik in het 2e rondje aan de 1'29.xx
Straks probeer ik eens wat amerikanen en kies dan een definitieve auto.
Straks probeer ik eens wat amerikanen en kies dan een definitieve auto.
Ik rijd AT.RMB schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:53:
* Just_I Bekijk de tussenstand vermeld in de startpost en controleer op ontbrekende informatie bij jouw naam. bij ontbreking staat er een ? met dank!
Het gaat al goedik ga vandaag ook eens beginnen.
AAAAAAH ik wil zoooooo graag meedoen, maar ik moet nog zoooooveel leren
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als je de credits hebt, gewoon meedoen ... daar kan je alleen maar van lerenScorperito schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:34:
AAAAAAH ik wil zoooooo graag meedoen, maar ik moet nog zoooooveel leren
hehe neh, more like 3 weken tentamens, helaas
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ok misschien beetje later reactie, maar de prijs van de HPA Golf is volgens velen een bug. Het is namelijk precies evenveel als de tuningskosten van de auto in het echt, maar dus zonder de aanschafsprijs van de auto. Daarom is de golf ook ruim de snelste voor zijn prijs.
Misschien dat we de regels wat moeten aanpassen, dus b.v. zonder de golf
of we maken dit tournooi af met de kans dat iedereen in de golf gaat rijden.
Had zelf een 1.21.047 met de golf, ASM: op 0, TCS: op 0. Rijd met DFP900 en manual shifting.
Misschien dat we de regels wat moeten aanpassen, dus b.v. zonder de golf
Had zelf een 1.21.047 met de golf, ASM: op 0, TCS: op 0. Rijd met DFP900 en manual shifting.
Bedankt voor het vermelden van dit (mogelijke) misverstand. Ik heb besloten om een Poll te houden:Postov schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:56:
De prijs van de HPA Golf misschien een bug. Hij kost hetzelfde als de tuningskosten van de auto in het echt, maar dus zonder de aanschafsprijs van de auto. Daarom is de golf ook ruim de snelste voor zijn prijs.
(Deze post is iets aangepast door R.M.B.)
Pre-Tuned cars zijn niet toegestaan
[ Voor 38% gewijzigd door RMB op 06-06-2005 22:23 ]
Waarom zou die auot verboden moeten wordenRMB schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:17:
[...]
Bedankt voor het vermelden van dit (mogelijke) misverstand. Ik heb besloten om een Poll te houden:
Poll deleted
Daarnaast vind ik dat je gewoon elke auto moet kunnen kiezen als jij die wilt. Dit zou naar mijn mening zoiets zijn als het verbieden van de ferarries vorig jaar in de formule 1.
Mijn stem is dus ook NEE, niet verbieden.
[ Voor 29% gewijzigd door Just_I op 07-06-2005 16:53 ]
Zo'n beargumentaties kan ik zeer waarderen
Zelf vind ik dat hij wel verboden moet worden, omdat tot nu toe is gebleken dat het de enige auto is die zulke tijden KAN halen, en verpest het de opdracht om de voor jou beste auto te zoeken binnen het budget. Dit vind ik zelf een van de leukste elementen van deze championships. Vandaar dat ik Ja stem.
Kheb ja gestemd omdat ik vind dat dit het hele idee achter dit tournooi beetje weghaald. Je hebt 700+ auto's en het leuke is juist de diversiteit erin. Wanneer iedereen dan met dezelfde auto gaat rijden omdat deze wegens een verkeerde prijsopgave veel waar is voor zijn geld, vind ik dat zonde.
En de vergelijking Ferrari <-> Bugged HPA gaat ook niet helemaal op imo. Wanneer er een Ferrari in een F1 spel meerijdt die doore en bug 100km/h harder gaat dan de rest van de auto's, haal je deze er ook uit lijkt mij.
En de vergelijking Ferrari <-> Bugged HPA gaat ook niet helemaal op imo. Wanneer er een Ferrari in een F1 spel meerijdt die doore en bug 100km/h harder gaat dan de rest van de auto's, haal je deze er ook uit lijkt mij.
Heb ook JA gestemd, omdat het verschil met de andere wagens nogal groot is. Terwijl ik toch wel veel lol beleefd heb aan het rijden in deze bak.
Vindt het echt een gevecht om met deze wagen hard te gaan, wat ik op zich wel kan waarderen.
Zonder de HPA wordt de keuze wel ineens een stuk groter.
Vindt het echt een gevecht om met deze wagen hard te gaan, wat ik op zich wel kan waarderen.
Zonder de HPA wordt de keuze wel ineens een stuk groter.
Een Golf R32 van VolksWagen kost bijna evenveel als de HPA golf. Dit klopt dus niet.
Zoals ik al zei is het stom omdat je nu eigenlijk maar keuze hebt uit 1 auto als je een beetje in de goeie tijden wilt zitten. Dit verpest veel plezier. Zullen we de poll gewoon nu maar al sluiten?
Zoals ik al zei is het stom omdat je nu eigenlijk maar keuze hebt uit 1 auto als je een beetje in de goeie tijden wilt zitten. Dit verpest veel plezier. Zullen we de poll gewoon nu maar al sluiten?
[ Voor 78% gewijzigd door RMB op 06-06-2005 20:52 ]
I don't mindRMB schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:50:
Een Golf R32 van VolksWagen kost bijna evenveel als de HPA golf. Dit klopt dus niet.
Kunnen we aan de slag met wat andere soorten auto's, heb al leuke non-japanner op het oog
Ik vind het sowieso wel een idee om die pre-tuned wagens eruit te laten als je dan toch kiest voor een contest waarbij zelf-tunen een rol speelt. (ik zeg, gooi de markt ook open voor 2ehandjes, maar wie ben ik)
Om de voorgetunede wagens te verbieden had ik ook al in gedachte, Over de 2e handsjes heb ik ook al nagedacht, maar dan zou je voor dit geld een auto als een Honda NSX kunnen kopen. En dan gaat iedereen die gebruiken omdat die waarschijnlijk een snelste tijd neer kan zetten. Je kunt dit tegen-beargumenteren door te zeggen dat de NSX al vele KM's op de teller heeft staan en daardoor minder is, maar zijn prestatie verschil met een nieuwwagen als een Subaru Impreza op het cirquit is toch te groot. Tegencommentaar kan ik alleen maar op prijs stellen.Atgast schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:11:
Ik vind het sowieso wel een idee om die pre-tuned wagens eruit te laten als je dan toch kiest voor een contest waarbij zelf-tunen een rol speelt. (ik zeg, gooi de markt ook open voor 2ehandjes, maar wie ben ik)
Tenslotte zijn er nu al verschillende mensen bezig met het inzetten en zoeken van een wagen, dat ik het niet meer vind kunnen nu nog de 2ehandsmarkt open te gooien.
* RMB Oke, bij deze verbieden we de HPA golf en andere Pre-Tuned wagens.Postov schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:41:
[...]
I don't mind
Kunnen we aan de slag met wat andere soorten auto's, heb al leuke non-japanner op het oog
[ Voor 13% gewijzigd door RMB op 06-06-2005 22:22 ]
idd dan ben je tenminste zelf ook nog een beetje aan hte tunen en tussen 2de handsjes staan hele leuke auto's tussenAtgast schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:11:
***Knip***
edit: * vleesjus gaat ook es ff zoeken naar een auto onder de 50k inclusief tuning
[ Voor 16% gewijzigd door vleesjus op 06-06-2005 22:22 ]
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
De regels staan nu vast. Er word niets meer veranderd 
Kijk in de startpost voor de laatste update. (het verbieden van de pre-tuned wagens)
Kijk in de startpost voor de laatste update. (het verbieden van de pre-tuned wagens)
[ Voor 44% gewijzigd door RMB op 06-06-2005 22:26 ]
ok pre tuned verbieden is fine with me..
Tijden kunnen dan ook uit de startpost lijkt me...
Ik rijd trouwens MT en hp was stock + oilchange.... (niet dat het uitmaakt
)
Tijden kunnen dan ook uit de startpost lijkt me...
Ik rijd trouwens MT en hp was stock + oilchange.... (niet dat het uitmaakt
Nog even vraagje over Deep Forrest. Na de eerste of 2de bocht, komt een soort van S bocht waar aan de linkerkant naast de standaard curbs, een verhard stuk ligt met bandensporen eroverheen. Mogen we deze gebruiken of valt dit buiten de curbs?
Imo, plankgas overheen aangezien er duidelijk bandensporen op staan
[ Voor 14% gewijzigd door MailMan op 06-06-2005 23:16 ]
Naar mijn idee is het afsnijden en dus niet goed. dat er al banden sporen staan wil niet zeggen dat je daar ook gelijk gebruik van mag maken. Het is volgens mij meer bedoeld als uitwijkzon mocht je last hebben van overstuur na de S-bocht.Postov schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:16:
Nog even vraagje over Deep Forrest. Na de eerste of 2de bocht, komt een soort van S bocht waar aan de linkerkant naast de standaard curbs, een verhard stuk ligt met bandensporen eroverheen. Mogen we deze gebruiken of valt dit buiten de curbs?
onder curbs vallen alleen de rood-witte tegelsPostov schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:16:
wanneer krijgen we nou eens la sarthe of de nurburgring?
zitten ze in het spel kiezen we nog voor deep forest
khad zowiezo niet mee kunnen doen want zit in de formule GT championship magoed
zitten ze in het spel kiezen we nog voor deep forest

khad zowiezo niet mee kunnen doen want zit in de formule GT championship magoed
Nurburgring is leuk, maar erg moeilijk om een goede constante tijd neer te zetten. Met een iets korter circuit als Deep Forest kun je makkelijker constante rondes rijden en hangen de tijden wat minder af van geluk.
Bovendien is instapdrempel nu wat minder hoog voor mensen die wat minder bedreven zijn in het spel.
En over la Sarthe: Legendarisch circuit, maar behoorlijk saai met een auto onder de 500 pk naar mijn mening.
Bovendien is instapdrempel nu wat minder hoog voor mensen die wat minder bedreven zijn in het spel.
En over la Sarthe: Legendarisch circuit, maar behoorlijk saai met een auto onder de 500 pk naar mijn mening.
Nou dan zet ik de eerste tijd neer zo te zien??
1'23.169
Pontiac GTO 5.7 Coupe '04
536PK
semi-auto
ASM over 2 / onder 10
TCS 4
Aangezien alle andere tijden met die HPA zijn gezet..
1'23.169
536PK
semi-auto
ASM over 2 / onder 10
TCS 4
Aangezien alle andere tijden met die HPA zijn gezet..
[ Voor 22% gewijzigd door kutkip op 07-06-2005 15:55 ]
Om nog even iets zeker te weten. Sommige japanse merken hebben ook pre-tuned auto's. ik neem aan dat deze ook verboden zijn ?
@ kutkip hierboven Die HPA is inmiddels verboden
.
@ kutkip hierboven Die HPA is inmiddels verboden
[ Voor 23% gewijzigd door Just_I op 07-06-2005 16:52 ]
Daarom zeg ik ook dat ik de 'eerste' tijd neerzet heb aangezien al die andere tijden nu niet meer tellen. Alle tijden die ik kan zien zijn met die HPA neergezet
Net even geprobeerd met een Camaro SS `00. 536PS
Tijd: 1.22.635
ASM: 0
TCS: 0
Shifting: Manual
Controller: DFP900
Zit nog wel meer in, handjevol rondjes gereden.
Tijd: 1.22.635
ASM: 0
TCS: 0
Shifting: Manual
Controller: DFP900
Zit nog wel meer in, handjevol rondjes gereden.
Ik zal op zijn vroegst pas weer donderdag kunnen racen dus voorlopig even geen tijden van mij. Of zal ik stiekem toch even stoppen met stage verlag en presentatie die donderdag af moeten zijn
?
zoals?Just_I schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:51:
Om nog even iets zeker te weten. Sommige japanse merken hebben ook pre-tuned auto's. ik neem aan dat deze ook verboden zijn ?
@ kutkip hierboven Die HPA is inmiddels verboden.
Als je bij de japanse merken gaat kijken bij hun eigen tune bedrijven (zoals TRD bij Toyota) staan er ook full models. Ik weet niet bij welke merken dit allemaal zo is, maar het lijkt me dat deze ook verboden worden om een lijn te trekken.
Honda, Nissan en Toyota o.a.
Bij Tuning Shop en vervolgens Full model.
Mij maakt het niet veel uit of deze wel of niet mee mogen doen, het merendeel is te duur, maar kan opzich best interessante optie zijn.
Bij Tuning Shop en vervolgens Full model.
Mij maakt het niet veel uit of deze wel of niet mee mogen doen, het merendeel is te duur, maar kan opzich best interessante optie zijn.
Dat is waar, de full models van de zogenaamde housetuners zijn uiteraard ook verboden. je mag dus alleen auto's uit de New en Legendary (ben even de 2 echte namen kwijt.. maar jullie weten wat ik bedoel)Just_I schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:32:
Als je bij de japanse merken gaat kijken bij hun eigen tune bedrijven (zoals TRD bij Toyota) staan er ook full models. Ik weet niet bij welke merken dit allemaal zo is, maar het lijkt me dat deze ook verboden worden om een lijn te trekken.
Verwijderd
Hallo mede GT4 liefhebbers,
zou iemand mij een uitleg kunnen geven hoe dit werkt ik snap er niet zso veel van van die champion ship.
Zou iemand mij een mail kunnen sturen naar : mitchelldehaas@kabelfoon.net of voeg me even toe met msn : mitchelldehaas@hotmail.com
want hoe meer zielen hoe meer vreugt.
Vriendelijke groet
mitch de GT freak
zou iemand mij een uitleg kunnen geven hoe dit werkt ik snap er niet zso veel van van die champion ship.
Zou iemand mij een mail kunnen sturen naar : mitchelldehaas@kabelfoon.net of voeg me even toe met msn : mitchelldehaas@hotmail.com
want hoe meer zielen hoe meer vreugt.
Vriendelijke groet
mitch de GT freak
Het is heel simpel.
1. Ga spelen in de GT mode
2. Zorg dat je minimaal 50.000 Cr. hebt
3. Koop een auto en ga die tunen als je nog geld over hebt. Het max wat je mag besteden is 50.000 Cr.
4. Ga in de GT world naar Original Circuits
5. Zoek het circuit Deep Forest op en kies voor normal
6. Kies voor de optie free run
7. Ga eventueel nog wat tunen aan je auto en begin te racen.
8. Noteer je snelste tijd met de daarbij behorende auto + eventuele tuning
9. Post deze gegevens in dit topic
10. Probeer nog sneller te rijden als je dat nog zou lukken of probeer ander auto's.
1. Ga spelen in de GT mode
2. Zorg dat je minimaal 50.000 Cr. hebt
3. Koop een auto en ga die tunen als je nog geld over hebt. Het max wat je mag besteden is 50.000 Cr.
4. Ga in de GT world naar Original Circuits
5. Zoek het circuit Deep Forest op en kies voor normal
6. Kies voor de optie free run
7. Ga eventueel nog wat tunen aan je auto en begin te racen.
8. Noteer je snelste tijd met de daarbij behorende auto + eventuele tuning
9. Post deze gegevens in dit topic
10. Probeer nog sneller te rijden als je dat nog zou lukken of probeer ander auto's.
'22er lukt ook nog met de Pontiac ::
1'22.660
536PK
semi-auto
ASM over 2 / onder 10
TCS 4
1'22.660
536PK
semi-auto
ASM over 2 / onder 10
TCS 4
Vinden jullie de startpost en het tijdschema enz. duidelijk?
Sorry dat het tijdschema niet met een tabel is gemaakt, maar ik slaag er niet in deze te maken. Mij lijkt dit een goede oplossing.
Sorry dat het tijdschema niet met een tabel is gemaakt, maar ik slaag er niet in deze te maken. Mij lijkt dit een goede oplossing.
[ Voor 17% gewijzigd door RMB op 07-06-2005 21:05 ]
Verwijderd
Dus ik mag alle auto's kiezen als je maar 50,000cr maximaal besteed
mag ik nu ook een 2de hands of is dat verboden?.
Ziet er prima uit hoor. Alleen voor jou wat meer werk met al die lijntjes denk ik.RMB schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:04:
Vinden jullie de startpost en het tijdschema enz. duidelijk?
Geen 2e hands auto's.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:34:
Dus ik mag alle auto's kiezen als je maar 50,000cr maximaal besteed
Vanavond ook nog even wat gespeeld:
Mazda RX7 Spirit R Type A (FD) '02, 375PK, ASM=1, TCS=3, DFP, Manual, 1'21.737
Chevrolet Camaro SS '00, 541PK, ASM=3, TCS=7, DFP, Manual, 1'21.330
Mazda RX7 Spirit R Type A (FD) '02, 375PK, ASM=1, TCS=3, DFP, Manual, 1'21.737
Chevrolet Camaro SS '00, 541PK, ASM=3, TCS=7, DFP, Manual, 1'21.330
dat is juist de uitdaging, _iedereen_ maakt in elk rondje wel wat fouten op de ring. dat maakt het imho juist zo leuk, ben je blij dat je een bocht vet goed neemt, verneuk je de volgende 2. maar dan heb je nog 100 bochten om tijd in te halen. bovendien valt er op de ring niet veel af te snijdenSTi schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:44:
Nurburgring is leuk, maar erg moeilijk om een goede constante tijd neer te zetten. Met een iets korter circuit als Deep Forest kun je makkelijker constante rondes rijden en hangen de tijden wat minder af van geluk.
en over sarthe: we hoeven ook niet elke championship een <500pk wagen te gebruken
mij lijkt een championship met een formule 1 wagen het leukst. iedereen dezelfde auto, enkel de afstelling kun je iets veranderen en dan komt het echt op stuurmanskunsten aan
hoewel de F1 wagen op de ring niet zon goed idee is
Mijn 1e tijd na een stuk of 4 rondjes rijden:
1'25.168
Ford Mustang GT - 386PK
ASM 0
TCS 3
Manualgearing
1'25.168
Ford Mustang GT - 386PK
ASM 0
TCS 3
Manualgearing
De F1 wagen heeft niet iedereen, plus 1 lap op die circuits duurt lang waardoor het des te irritanter is om een foutje te maken, de redelijke tijden worden dan alleen gereden door de diehards en de mensen die het spel pas hebben geven snel op omdat zij zien dat ze te veel foutjes maken in 1 lap.bolleh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 01:24:
[...]
dat is juist de uitdaging, _iedereen_ maakt in elk rondje wel wat fouten op de ring. dat maakt het imho juist zo leuk, ben je blij dat je een bocht vet goed neemt, verneuk je de volgende 2. maar dan heb je nog 100 bochten om tijd in te halen. bovendien valt er op de ring niet veel af te snijden
en over sarthe: we hoeven ook niet elke championship een <500pk wagen te gebruken
mij lijkt een championship met een formule 1 wagen het leukst. iedereen dezelfde auto, enkel de afstelling kun je iets veranderen en dan komt het echt op stuurmanskunsten aanen daar gaat het toch om
hoewel de F1 wagen op de ring niet zon goed idee isteveel hobbels en bobbels
[ Voor 84% gewijzigd door RMB op 08-06-2005 07:48 ]
Net een 1'21.849 gereden in een HPA motorsports geval (die de andere ook hebben
)
Maak toch nog wel wat domme fouten..
(edit: Je mag hem toch ook in Reverse rijden? Aangezien de afstand die je aflegt toch het zelfde is? )
Maak toch nog wel wat domme fouten..
(edit: Je mag hem toch ook in Reverse rijden? Aangezien de afstand die je aflegt toch het zelfde is? )
[ Voor 32% gewijzigd door Satch op 08-06-2005 09:42 ]
Ok jullie moeten even lezen denk ik:
De HPA is VERBODEN omdat er eigenlijk een fout is gemaakt met de prijs van het ding. Een gewone R32 is nog duurder.
Verder moet het circuit in de gewone richting gereden worden. Hoewel je dezelfde afstand aflegt betekent dit niet dat je dan ook dezelfde tijden hebt. Soms kun je sommige bochten in reverse richting veel sneller nemen dan in de normale richting. (Bijv bochten die in de normale richting "knijpen" (krapper worden).
De HPA is VERBODEN omdat er eigenlijk een fout is gemaakt met de prijs van het ding. Een gewone R32 is nog duurder.
Verder moet het circuit in de gewone richting gereden worden. Hoewel je dezelfde afstand aflegt betekent dit niet dat je dan ook dezelfde tijden hebt. Soms kun je sommige bochten in reverse richting veel sneller nemen dan in de normale richting. (Bijv bochten die in de normale richting "knijpen" (krapper worden).
Verwijderd
Mijn tijd 1'25.020
Met de HPA gewoon standaard met een carbon fiber aandrijf as en een flywheel racing en een triple clutch.
Met de HPA gewoon standaard met een carbon fiber aandrijf as en een flywheel racing en een triple clutch.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 15:48 ]
edit:
je had het al door
je had het al door
[ Voor 89% gewijzigd door STi op 08-06-2005 16:05 ]
niet iedereen hoeft toch elke wedstrijd mee te doenRMB schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:42:
Mijn 1e tijd na een stuk of 4 rondjes rijden:
1'25.168
Ford Mustang GT - 386PK
ASM 0
TCS 3
Manualgearing
[...]
De F1 wagen heeft niet iedereen, plus 1 lap op die circuits duurt lang waardoor het des te irritanter is om een foutje te maken, de redelijke tijden worden dan alleen gereden door de diehards en de mensen die het spel pas hebben geven snel op omdat zij zien dat ze te veel foutjes maken in 1 lap.
zijn ook genoeg mensen die door gebrek aan credits niet mee kunnen doen
nu er iig circuits als nurburgring en sarthe in zitten moeten we die gebruiken ook. anders had je net zo goed de gt3 championship kunnen houden
verder lijkt het me gewoon leuk verschillende soorten wedstrijden te houden. goedkope autos, dure autos, f1 wagens, suv's etc. dan krijg je een allround beeld ipv steeds dezelfde wedstrijden, alleen iets ander budget en circuit.
en als je vroeg in het spel al 10-15 rondjes nurburgring rijdt...daar leer je een hoop van
Aha dan probeer ik binnekort wel een andere auto
Ging me eigenlijk ook alleen om de vergelijking met andere die dezelfde auto reden. Aangezien ik toch nooit in de top 10 ofzo kom 
@ hieronder: jah maar ik ben geen GT4 freak en speel het niet zo vaak
@ hieronder: jah maar ik ben geen GT4 freak en speel het niet zo vaak
[ Voor 18% gewijzigd door Satch op 08-06-2005 16:33 ]
Verwijderd
dit is mijn eerste keer dat ik hier aan mee doet hoop toch wel een keer in de top 10 te eindigen
Ha leuk, een nieuw championship.
Helaas heb ik het voorlopig te druk veel te oefenen en toptijden te rijden, maar 3 rondjes in een supercharged 350Z (~400pk) leverden een snelste tijd op van 1:23:569. ACM/TCS standaard (7/7/10 geloof ik), AT.
Als ik tijd over heb zal ik de Audi RS4 eens proberen, daar verwacht ik wel wat van
Helaas heb ik het voorlopig te druk veel te oefenen en toptijden te rijden, maar 3 rondjes in een supercharged 350Z (~400pk) leverden een snelste tijd op van 1:23:569. ACM/TCS standaard (7/7/10 geloof ik), AT.
Als ik tijd over heb zal ik de Audi RS4 eens proberen, daar verwacht ik wel wat van
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
Audi heb ik geprobeerd, viel niet tegen, maar denk niet dat het een topwagen is voor deze contest.Krush schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:15:
Ha leuk, een nieuw championship.
1'22.180
536PK
semi-auto
ASM over 0 / onder 8
TCS 3
Waarschijnlijk het snelste dat ik uit deze auto krijg
536PK
semi-auto
ASM over 0 / onder 8
TCS 3
Waarschijnlijk het snelste dat ik uit deze auto krijg
Zie deze reactie van mij onderaan in de postVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:39:
Hbe nu net de Mercedes Benz CLK touring gewonnen ter waarde van: 116.000 Cr.
Overigens kan je dit beter melden in het algemene GT4 topic.
Heb je hier toevallig een bron voor ofzow die dit bevestigd. Ik weet ook wel dat op de site van HPA een hogere prijs staat, maar wie zegt dat het een fout isSTi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:17:
Ok jullie moeten even lezen denk ik:
[ Voor 42% gewijzigd door Just_I op 08-06-2005 19:25 ]
Verwijderd
Krush die Audi RS4 heb ik ook gedaan verwachte ik ook wel wat goeds van maar hij haalt de 1.25.000 niet.
Te minste ik niet maar ik vind dat hij niet zo super rijdt.
Te minste ik niet maar ik vind dat hij niet zo super rijdt.
De 350Z is nog wel een optie om te proberen.
Met de Nissan 350Z GT4 ltd edition heb ik net een 1'22.340 gereden, nét iets langzamer dan mijn snelste tijd met die Pontiac, maar misschien zijn er versies van de 350Z die net wat beter zijn of minder kosten.
OK, nu dus wel een nieuw persoonlijk record::
1'21.907
Nissan 350Z GT ltd. Edition '05
411PK
ASM over 2 / onder 8
TCS 1
Met de Nissan 350Z GT4 ltd edition heb ik net een 1'22.340 gereden, nét iets langzamer dan mijn snelste tijd met die Pontiac, maar misschien zijn er versies van de 350Z die net wat beter zijn of minder kosten.
OK, nu dus wel een nieuw persoonlijk record::
1'21.907
Nissan 350Z GT ltd. Edition '05
411PK
ASM over 2 / onder 8
TCS 1
[ Voor 22% gewijzigd door kutkip op 08-06-2005 20:08 ]
Geen directe bron, maar met een beetje logisch nadenken kun je dit zelf in princiepe ook wel bedenken.
De HPA R32 is gebaseerd op een normale R32 die standaard al meer kost dan de getunede versie.
Standaard Golf R32: 43240cr ==> 241PS
HPA Golf R32: 31870cr ==> 560PS
Dus een auto met bijna 2x zo veel pk's en een hoop andere mods voor minder dan de prijs van een standaard model? De enige manier waarop ze dat voor elkaar krijgen is door een sloopwrak op te knappen ofzo.
Bovendien, als je deze auto gaat vergelijken met andere pre-tuned auto's in dezelfde klasse, zoals de NISMO Fairlady Z-tune. Kom je al een stuk duurder uit. 150.000cr voor een auto met een vergelijkbaar aantal pk's en modificaties.
Verder schijnt het zo te zijn dat de kosten van de mods die op de HPA gedaan zijn ongeveer rond de verkoopprijs liggen als je ze zelf zou doen.
Dit alles bij elkaar doet mij geloven dat er iets mis is gegaan bij het invoeren van de prijs.
[/te lang betoog]
De HPA R32 is gebaseerd op een normale R32 die standaard al meer kost dan de getunede versie.
Standaard Golf R32: 43240cr ==> 241PS
HPA Golf R32: 31870cr ==> 560PS
Dus een auto met bijna 2x zo veel pk's en een hoop andere mods voor minder dan de prijs van een standaard model? De enige manier waarop ze dat voor elkaar krijgen is door een sloopwrak op te knappen ofzo.
Bovendien, als je deze auto gaat vergelijken met andere pre-tuned auto's in dezelfde klasse, zoals de NISMO Fairlady Z-tune. Kom je al een stuk duurder uit. 150.000cr voor een auto met een vergelijkbaar aantal pk's en modificaties.
Verder schijnt het zo te zijn dat de kosten van de mods die op de HPA gedaan zijn ongeveer rond de verkoopprijs liggen als je ze zelf zou doen.
Dit alles bij elkaar doet mij geloven dat er iets mis is gegaan bij het invoeren van de prijs.
[/te lang betoog]
Inderdaad. Bovendien zou iedereen met die auto gaan rijden waar het Championship niet leuker op wordt.
Verwijderd
Mishien is eht een aanbieding hahaha
ik denk dat ze de wagen zijn vergeten erbij op te tellen ofzo
ik denk dat ze de wagen zijn vergeten erbij op te tellen ofzo
Verwijderd
Eindelijk eens tijd om mee te doen, maar jammer genoeg nog ver van de top verwijderd. Ik was eigenlijk op zoek naar een leuke skyline nadat de honda s2000 niet snel genoeg bleek, maar gezien die prijzen kom ik ook bij de 350z gt4 limited edition uit:
1'24.879
Nissan 350z gt4 limited edition
343pk
ASM over 2 / onder 8
TCS 1
AT
Upgrades: racing chip, racing exhaust, weight reduction 1 & stage 1 NA tuning. Maar volgens mij had ik mijn credits beter kunnen besteden...
1'24.879
Nissan 350z gt4 limited edition
343pk
ASM over 2 / onder 8
TCS 1
AT
Upgrades: racing chip, racing exhaust, weight reduction 1 & stage 1 NA tuning. Maar volgens mij had ik mijn credits beter kunnen besteden...
Ik heb die kompressor gekocht. Daarna heb je helaas alleen nog maar geld voor een flywheel van 450$ over
dat is ook niet zo lastig he, met tot nu toe maar 6 deelnemersVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:32:
dit is mijn eerste keer dat ik hier aan mee doet hoop toch wel een keer in de top 10 te eindigen
[ Voor 54% gewijzigd door RMB op 09-06-2005 19:01 ]
Nieuwe tijd voor mij, waarschijnlijk ook mijn laatste:
Nissan 350Z GT4 ltd. ed.,366pk: 1'23.785 ASM 10, TCS 3 (semi) AT
Car: 36.000 Cr.
Stage 2 turbo 12.500 Cr. (Amuse)
Weight reduction stage 1 1.200 Cr. (Amuse)
BTW kutkip, hoe kom je an 411 pk
.
BTW kutkip, hoe kom je an 411 pk
[ Voor 4% gewijzigd door Just_I op 09-06-2005 20:41 ]
Ik heb er een kompressor aan gehangen zoals ik al zei. Ik weet niet of het aantal pk overeenkomt met die van anderen aangezien je bij de opties kunt kiezen tussen HP/BHP/ en nog meer opties. Dat heb ik ooit eens gewijzigd. Ook kan het nog verschil uitmaken waar je kijkt hoeveel pk je hebt. Ik doe dat meestal bij de instellingen van de auto en dan <start>.Just_I schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:40:
Nieuwe tijd voor mij, waarschijnlijk ook mijn laatste:
BTW kutkip, hoe kom je an 411 pk.
Hierbij claim ik de 1e plaats:
1'21.256
Chevrolet Camaro SS '00
528PK
Semi-auto
ASM over 4 / onder 8
TCS 3
Kom maar op crasher
1'21.256
Chevrolet Camaro SS '00
528PK
Semi-auto
ASM over 4 / onder 8
TCS 3
Kom maar op crasher
Ben er net toch nog ff voor gaan zitten, beetje met de 350Z gespeeld:
Nissan 350Z '03 (400pk)
1:22:611
ASM 3/3 TCS 1
AT
Nissan 350Z '03 (400pk)
1:22:611
ASM 3/3 TCS 1
AT
Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.
Zat met die Camaro toch wel aan de top van zijn mogelijkheden, dus ben nog op zoek gegaan naar een ander wagentje. Uitendelijk toch nog een "HPA-killer" gevonden! 
27.500cr - Mazda RX-8 Type S (J) '03, 438BPH, ASM=2/2, TCS=2, Manual, DFPro: 1'20.199.
02.900 + Semi-racing exhaust/airfilter
01.500 + Racing chip
13.500 + Supercharger
03.200 + Sports Suspension kit
01.200 + Weight Reduction: stage 1
--------- =
49.800 cr.
27.500cr - Mazda RX-8 Type S (J) '03, 438BPH, ASM=2/2, TCS=2, Manual, DFPro: 1'20.199.
02.900 + Semi-racing exhaust/airfilter
01.500 + Racing chip
13.500 + Supercharger
03.200 + Sports Suspension kit
01.200 + Weight Reduction: stage 1
--------- =
49.800 cr.
[ Voor 13% gewijzigd door Chrasher op 09-06-2005 23:20 ]
* RMB Deadline is vandaag 21:00 uur 
na die tijd word er géén tijd meer geweizigd!
na die tijd word er géén tijd meer geweizigd!