Nou, slecht nieuws m.b.t. onze tele2 compleet ervaring.
10 februari besteld, gewenste oplevering 11 maart.
Ik kon vanaf de 10e mijn orderstatus volgen op een orderoverzicht (je krijgt een versatel emailadres).
Dat ging allemaal goed, overal verschenen er steeds meer groene vinkjes.
Ik had in mijn hoofd 14 maart zitten dus vanmorgen nog een keer kijken.
De layout van de orderstatus is totaal veranderd en er stond alleen nog maar: order ontvangen en geaccepteerd, bij de order is technisch opgeleverd door Tele2 stond een streepje hetgeen betekent dat de order in behandeling is.
Nou bellen dan maar, ging niet want er was vanmorgen een grote computerstoring bij tele2.
Vanmiddag maar weer, om een lang verhaal kort te maken (protocolmuts) 20 maart is de waarschijnlijke opleverdatum en u krijgt daarvoor een modem thuis gestuurd.
Ze bood nog een analoge inbelmogelijkheid aan maar na overleg met haar collega werd dat weer ingetrokken.
Affijn dat wordt dus weer 10 dagen wachten en dan hopen dat het wel gaat lukken.
Ondertussen internetten met T-mobile, kijken of ik die gemakkelijk als modem kan gebruiken.
De analoge kpn-lijn blijft tot de opleverdatum werken, dat is alvast iets.
Tsja wat valt er meer te zeggen, aan die helpdesk heb je niet veel, alleen dat ze een opleverdatum kunnen geven. Wat raar is want elke keer als je tele2 belt wordt je geadviseerd je orderstatus per internet te volgen bovendien moet je dan ook internet hebben want ze informeren je niet op een andere manier
Wat dus niet waar is, is de gehanteerde leverdatum van 4 weken, ga daar niet van uit, hou 6 of meer weken aan.
Zodra ik meer weet, meld ik me weer
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.