Het Nintendo DS topic deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
SH4D3H schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 19:36:
[...]Maar ik zag in zo'n accesoiressetje screenprotectors, maar 20 euro voor enkel die protectors ( die andere troep hoef ik niet ) is wat duur, kun je die protectors ook los kopen?
Niemand die losse protectors heeft gekocht of hier iets van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

ehm, bij lik-sang hebben ze ze voor ongeveer 5 euro, bij verschillende andere webshops heb ik ze ook voor weinig gezien. In echte winkels weet ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Andere webshops klinkt goed, welke? ( Nederlandse ajb ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127567

hoedjevanpapier schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:08:
Gisteren Wario binnen gekregen van Play, en alles wat er over gezegd wordt klopt.
Knettergek, leip maar reuze vermakelijk. Welk ziek brein dit ooit verzonnen heeft...

WC rollen afrollen
Balonnen kapot prikken
Bord schoon maken
Vliegen dood slaan met je stylus
Pukkels uitknijpen
Ogen van slakken wegprikken

En dat allemaal in spelletjes van 5 seconden...
Jah ik weet wat je bedoel :+ maar echt een genie is die gene die dat heeft bedacht, ik speelde gister effe op de DS van een vriend van mij HOE BRUIT! was gelijk verslaafd. Ook dingen zoals een meisje met een jongen verbinden B) whaha echt lache al die mini-games ik ga zeker weten ook eeen DS halen !! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Anoniem: 127567 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Jah ik weet wat je bedoel :+ maar echt een genie is die gene die dat heeft bedacht, ik speelde gister effe op de DS van een vriend van mij HOE BRUIT! was gelijk verslaafd. Ook dingen zoals een meisje met een jongen verbinden B) whaha echt lache al die mini-games ik ga zeker weten ook eeen DS halen !! >:)
Ik heb die echte hele versie nog niet eens gespeeld maar alleen die demo maar die demo was al helemaal te gek dus dan zal die echte nog veel beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Je hebt een DS maar nog geen echt spel ( wel al besteld, maar duurt 'n paar dagen ;) ), wat doe je dan?
Je speelt de Metroit demo, vooral dat morph ball is vet!
Maar ik wilde weten wat het maximale is dat je kan halen?
Ik kom maar niet hoger dan 72250 punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 127567 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Als je de DS versie van Wario Ware hebt uitgespeeld raad ik je aan om ook de GBA versie(die je ook op de DS kunt spelen) te halen. Die is nog moeilijker en nog leuker dan Wario Ware Touched.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 21:05

Wekkie

Yeah

SH4D3H schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:44:
Je hebt een DS maar nog geen echt spel ( wel al besteld, maar duurt 'n paar dagen ;) ), wat doe je dan?
Dat is het maximale, je hebt dan namelijk alle bolletjes gepakt (dus perfecte combo).

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819

Is een DS-meeting niks, ik wil wel een meeting opzetten, maar niet voor 3 man, wie zou er serieus interesse hebben om op een nader te bepalen locatie met zn allen te gaan multiplayeren en pictochatten.

mijn 2de vraag. Nu weet ik dat wanneer je geen draadloos internet hebt je een wifi usb stick kan kopen waardoor je online kan. is dit ook mogelijk icm kabel of alleen met adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 122819 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:55:mijn 2de vraag. Nu weet ik dat wanneer je geen draadloos internet hebt je een wifi usb stick kan kopen waardoor je online kan. is dit ook mogelijk icm kabel of alleen met adsl
usb stick gaat in je pc (uiteraard ;) ) en je pc kan gewoon welke verbinding de pc zelf ook heeft doorrouteren...

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voutloos schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:58:
[...]
usb stick gaat in je pc (uiteraard ;) ) en je pc kan gewoon welke verbinding de pc zelf ook heeft doorrouteren...
wordt dus binnenkort even een stick halen, dus als het goed is synct de ds gelijk met de stick.
Ben benieuwd, wanneer ik de eerste online games kan spelen.
Op zon wifi point kun je daar ook ds'en zonder te dokken. Bij de La Place moet je eerst een kraskaart kopen en met die code kun je pas internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Hier kan je ook Bejeweled spelen:

http://www.home.nl/games/sologames

[ Voor 4% gewijzigd door Levi op 30-03-2005 17:02 ]

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 22:20
hoe zit dat met dat wifi, moet je dat nog apart instellen op je DS of hoe zit dat dan? en kan je al online met je DS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102861

psp vs ds

http://gear.ign.com/articles/599/599454p1.html

mijn touchscreen is een beetje ongevoelig..
soms werkt het gewoon ff niet als je ergens op drukt
bv bij wario als je op start drukt en dan quit moet je soms 2 of 3 keer drukken is dat bij iedereen zo?
is er wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:29:
Andere webshops klinkt goed, welke? ( Nederlandse ajb ;) )
Play Asia - ruime keus :)
PDAshop - niet verder gekeken
Zuiderpark Computers - Piranha

heeft er iemand ervaring met die Piranha's? als ik toch een of ander spelleke daar ga kopen kan ik net zo goed zo'n pakje screenprotectors erbij doen...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 30-03-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128488

Anoniem: 109280 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:10:
[...]

Play Asia - ruime keus :)
PDAshop - niet verder gekeken
Zuiderpark Computers - Piranha

heeft er iemand ervaring met die Piranha's? als ik toch een of ander spelleke daar ga kopen kan ik net zo goed zo'n pakje screenprotectors erbij doen...
Heb geen ervaring met die Piranha's wel heb ik ervaring met het kopen van een spel :)

Gister Super Mario 64 DS opgehaald voor 37,50 en perfect :)

De spellen zijn wel de amerikaanse versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116429

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een movie player wil kopen.
Als ik de officiele van nintendo koopt, is het probleem dat het japans is en dat hij niet full screen draait. Met de Movie Player bij lik sang kan dit ook nog niet maar ik las op dit forum dat ze bezig zijn met een firmware hiervoor die zelfs touch screen mogelijkheden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116429 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:44:
Als ik de officiele van nintendo koopt, is het probleem dat het japans is en dat hij niet full screen draait. Met de Movie Player bij lik sang kan dit ook nog niet maar ik las op dit forum dat ze bezig zijn met een firmware hiervoor die zelfs touch screen mogelijkheden heeft.
ALs je hele goede kwaliteit beeld en mp3 wilt neem de play yan.
Als je met wat minder kwaliteit tevreden bent neem de movie player.
met de movieplayer kan je nes roms draaien. Foto's bekijken. Ebooks lezen. En binnekort misschien zelf het menu met touchscreen besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116429

Anoniem: 138251 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:48:
[...]

ALs je hele goede kwaliteit beeld en mp3 wilt neem de play yan.
Als je met wat minder kwaliteit tevreden bent neem de movie player.
met de movieplayer kan je nes roms draaien. Foto's bekijken. Ebooks lezen. En binnekort misschien zelf het menu met touchscreen besturen.
Maar dat is toch helemaal in het japans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128488 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:28:
[...]

Heb geen ervaring met die Piranha's wel heb ik ervaring met het kopen van een spel :)

Gister Super Mario 64 DS opgehaald voor 37,50 en perfect :)

De spellen zijn wel de amerikaanse versies...
ok, goed dat ik dat weet :)
heeft Polarium alleen een 1pak-multiplayer of ook een meerpak, en, in het 2e geval, zijn daarvan EUR en USA compatible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116429 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:52:
[...]

Maar dat is toch helemaal in het japans?
ja maar ik denk dat je na wat puzzellen wel eruit komt.
of je kan ook wachten tot het in amerika uitkomt of in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

omg omg, wat heb ik mij in moeten houden,
vanmiddag tentames gehad, daarna ff chillen in de stad.
Loop ik e plaza binnen en daar stond de ds nog, 4 stuks hadden ze nog incl demo metroid prime.

FF wario touched demo gespeelt,
Maar heb hem tog maar niet gekocht, toch nog ff wachten

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
SH4D3H schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 15:44:
zelfde laken en pak hier, heb hem net vanmiddag gekocht, krijg ik net mail dat mijn bestellin(wario-ware mario64 en polarium) aan het eind van de week pas klaar is :O

net iig ook de 72250 punten gehaald, nu nog proberen het nog sneller te doen natuurlijk, huidige score is 54.70sec. 51.36sec ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

shameblaster schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:10:
Maar heb hem tog maar niet gekocht, toch nog ff wachten
why? dear god WHY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien een geldgebrek of misschien in de waan dat er een prijszakking in aankomst is :P

Ik ging 11 maart ook naar mijn werk met het ID dat ik op de terugweg géén speelgoedwinkel in zou gaan om er één te kopen, maar kon me natuurlijk weereens niet inhouden, jammer dat de vrouw er drukker mee bezig is dan ik :(

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Laatst online: 03-05-2023
Mijn Ridge-Racers en Screenprotectors binnen :)
Screenprotectors zijn niet super, maar wel goed genoeg voor mij (waren ook maar errug cheap :P)
Ridge-racers is cool! Vooral de multiplayer is goed te genieten. Het spel opzich is wel een beetje pittig, maar als je er eenmaal inzit goed te doen :) (en dat voor €18, :D)-

[ Voor 14% gewijzigd door sjukke op 30-03-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
lukaso schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:25:
[...]
zelfde laken en pak hier, heb hem net vanmiddag gekocht, krijg ik net mail dat mijn bestellin(wario-ware mario64 en polarium) aan het eind van de week pas klaar is :O

net iig ook de 72250 punten gehaald, nu nog proberen het nog sneller te doen natuurlijk, huidige score is 54.70sec. 51.36sec ^_^
72250pts 46:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Financieel, ik kan hem wel aanschaffen nu, maar moetook nog uit gaan : >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:15

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Duur avondje stappen met jou dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 05-07 17:18
kwam er net achter dat je bij metroid prime demo rollen ook kunt boosten ^^(by pressing 2 keys of the same direction in rapid succesion)

gebruiken jullie touchscreen, dpad of abxy voor rollen?
ik iig touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Anoniem: 122819 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:55:
Is een DS-meeting niks, ik wil wel een meeting opzetten, maar niet voor 3 man, wie zou er serieus interesse hebben om op een nader te bepalen locatie met zn allen te gaan multiplayeren en pictochatten.
Als het op een zaterdag in Amsterdam kan (CS?) ben ik helemaal blij. Lijkt me harstikke gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.corporate-ir.n...&layout=-6&item_id=624027

Dat betekend dat je toch iets speciaals moet kopen of lees ik het nu verkeerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
lukaso schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:20:
kwam er net achter dat je bij metroid prime demo rollen ook kunt boosten ^^(by pressing 2 keys of the same direction in rapid succesion)

gebruiken jullie touchscreen, dpad of abxy voor rollen?
ik iig touchscreen
dpad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Mmmm.... electroplankton.... :)
Ik heb hem al gepreordered. Zodra hij in Japan uitkomt wordt hij voor mij op de post gedaan. Ik ben heel erg benieuwd naar dat spelletje! Ik las laatst dat je bij één van de onderdelen ook je eigen stem kan opnemen (of elk ander geluid, neem ik aan) en dat dan bewerken en onderdeel maken van de muziek. Het wordt alsmaar interessanter. :D

Hoewel, in Project Rub (Feel The Magic) kun je ook je stem opnemen. (Een klein grapje, volgens mij moest je dan tijdens het titelscherm een knop ingedrukt houden om de mic open te zetten, en het geluid dat hij dan opnam wordt gebruikt in dat neurie-liedje van het spel. Omlaag + Y was het geloof ik. Maar in ieder geval, dat klonk ronduit slecht. Krakerig, blikkerig, bijna onherkenbaar. Ik hoop dat dat aan het spel ligt, maar ik denk eigenlijk dat het gewoon niet zo'n beste microfoon is. Ik kan me niet voorstellen dat je ooit rechtstreeks met andere mensen kan praten (als hij eenmaal online is) via die mic. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ook dpad voor rollen, maar ik vind survivor en die andere leuker, het miksysteem is echt heilig :)

castlevania screens _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 30-03-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

nintendogs movies

http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/

O en er was iemand waarbij de DS het niet meer deed, dus dood. Probeer eens de batterij
eruit te halen voor 5 seconden en stop hem dan eens terug, kijk dan of hij het weer doet.
kan software matig iets mis zijn of anders de batterij. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Anoniem: 116429 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:44:
Ik heb de play yan en je hebt echt 0%kennis nodig van het japans om hem te kunnen gebruiken :) hij werkt perfect. Op de movie player kan je echt geen films kijken imho het beeld en geluid loopt dan niet synchroon :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Hmm, beetje kort door de bocht... Bij SOMMIGE mensen loopt het geluid niet synchroon en als dat al optreed begint het pas na een half uur film ofzo. Bovendien kan je met de L en R knop het geluid eerder of later laten beginnen en zo toch het geluid weer synchroon krijgen. Ik vind die Play-Yan te belachelijk duur, zeker als het ze lukt om met die nieuwe firmware van de movieplayer nieuwe DS functies gaat benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Zo, ik heb nu eindelijk de topscore weten te halen met morph ball, maar ik blijf het frustrerend vinden dat je, wanneer je twee kleine correcties in dezelfde righting maakt, meteen de andere andere kant op boost :|, kun je meteen weer opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Prachtig die electroplankton demo.. ik wil 'm echt graag hebben als ie uit is. Hoop dat 't niet te weird is voor Europa. Sowieso als je dat ziet hoe dat in combi met die mic werkt (zonder de hele discussie op te wekken) heb je toch het idee dat icm touchscreen je echt veel beter zit dan met die PSP waar elk racespelletje op geport gaat worden? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:46:
[...]

Mmmm.... electroplankton.... :)
Ik heb hem al gepreordered. Zodra hij in Japan uitkomt wordt hij voor mij op de post gedaan. Ik ben heel erg benieuwd naar dat spelletje! Ik las laatst dat je bij één van de onderdelen ook je eigen stem kan opnemen (of elk ander geluid, neem ik aan) en dat dan bewerken en onderdeel maken van de muziek. Het wordt alsmaar interessanter. :D
Heb je de filmpjes van de GDC presentatie al gezien?
http://media.www.gamestats.com/media/733/733808/vids_1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
apNia schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:02:
Prachtig die electroplankton demo.. ik wil 'm echt graag hebben als ie uit is. Hoop dat 't niet te weird is voor Europa. Sowieso als je dat ziet hoe dat in combi met die mic werkt (zonder de hele discussie op te wekken) heb je toch het idee dat icm touchscreen je echt veel beter zit dan met die PSP waar elk racespelletje op geport gaat worden? =)
Hehe what's bad about that? :9

Op die momenten ben ik toch blij dat ik ze allebei heb.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 128488 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:31:
http://www.corporate-ir.n...&layout=-6&item_id=624027

Dat betekend dat je toch iets speciaals moet kopen of lees ik het nu verkeerd??
Dat was een aankondiging over de WiFi apparatuur die standaard in de DS zit. Je hoeft dus niets speciaals te kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Zucht schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:08:
[...]

Ik heb de play yan en je hebt echt 0%kennis nodig van het japans om hem te kunnen gebruiken :) hij werkt perfect. Op de movie player kan je echt geen films kijken imho het beeld en geluid loopt dan niet synchroon :)
ALs jij wat mp3tjes gaat luisteren he, en je klapt je ds dicht.
Kan je dan nog gewoon luisteren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Altijd leuk om zo iets te lezen als je zelf het product gekocht heb...

Bron:
http://www.telegraaf.nl/i...eden_over_verkoop_DS.html

GROSSOSTHEIM - Nintendo heeft sinds de Europese lancering van de nieuwe draagbare spelcomputer DS begin maart meer dan een half miljoen exemplaren verkocht. Dat heeft Nintendo Europe donderdag bekendgemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00756/nintendo_jpg_756711c.jpg

Foto: ANP

Volgens Nintendo is 77 procent verkocht van de exemplaren die sinds de lancering binnen Europa zijn verscheept. Het bedrijf vreest niet voor een tekort aan computers. Hoeveel exemplaren er in Nederland over de toonbank zijn gegaan, wilde Nintendo niet zeggen. Ook de bijbehorende spelletjes doen het erg goed.

Opvallend is dat de nieuwe spelcomputer erg populair is onder vrouwen, aldus Nintendo. Bij demonstraties bleken zij erg geïnteresseerd te zijn in het draagbare apparaat. Volgens Nintendo komt dat, omdat de DS erg gemakkelijk te bedienen is en er niet veel geleerd hoeft te worden voordat er mee gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 26203 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:39:
Altijd leuk om zo iets te lezen als je zelf het product gekocht heb...

Bron:
http://www.telegraaf.nl/i...eden_over_verkoop_DS.html

GROSSOSTHEIM - Nintendo heeft sinds de Europese lancering van de nieuwe draagbare spelcomputer DS begin maart meer dan een half miljoen exemplaren verkocht. Dat heeft Nintendo Europe donderdag bekendgemaakt.

[afbeelding]

Foto: ANP

Volgens Nintendo is 77 procent verkocht van de exemplaren die sinds de lancering binnen Europa zijn verscheept. Het bedrijf vreest niet voor een tekort aan computers. Hoeveel exemplaren er in Nederland over de toonbank zijn gegaan, wilde Nintendo niet zeggen. Ook de bijbehorende spelletjes doen het erg goed.

Opvallend is dat de nieuwe spelcomputer erg populair is onder vrouwen, aldus Nintendo. Bij demonstraties bleken zij erg geïnteresseerd te zijn in het draagbare apparaat. Volgens Nintendo komt dat, omdat de DS erg gemakkelijk te bedienen is en er niet veel geleerd hoeft te worden voordat er mee gespeeld kan worden.
Dat hoeft Nintendo mij niet te vertellen, daar ben ik zelf al achter gekomen :( De vrouw zit er meer mee te gamen dan ik, ik mag nooit :P

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cool!
Dat stukje met die visjes die hij laat praten... _/-\o_
Hier ga ik heel veel lol aan beleven!

(had die filmpjes nog niet gezien nee, thnx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk in de klas ook dat dit systeempje meer indruk maakt op het vrouwvolk dan bv een mp3speler met kleurenscherm ofzo. Ik mocht zelfs doorspelen van een lerares nadat ze er even op gespeeld had en erachter kwam dat het een dolle boel was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:08:
[...]

Cool!
Dat stukje met die visjes die hij laat praten... _/-\o_
Hier ga ik heel veel lol aan beleven!

(had die filmpjes nog niet gezien nee, thnx)
De filmpjes komen uit de Keynote van de GDC.
De Keynote is hier te bekijken (60 minuten!); 2e filmpje.
Hierin legt Nintendo uit wat ze in het verleden gedaan hebben, wat ze van plan zijn en waar de industrie volgens hen aandacht zou moeten besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Waarom moet je eigenlijk je geboortedatum invoeren in de DS??

Hij geeft niet eens een melding op je verjaardag :'(

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
-Marjo- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:48:

EDIT:
spoiler:
Wel als je op je verjaardag pictochat opstart, dan meld jouw ds aan iedereen in de chatroom dat je jarig bent :)

[ Voor 5% gewijzigd door Binz op 31-03-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Zowiezo die hele registratie in dat ding is niet handig...

Zat laatst toevallig er in te neuzen.. stond allemaal gegevens in van m'n vriendin...
die probeert op die manier het ding te claimen.... :( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Binz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:52:
[...]

spoiler:
Wel als je op je verjaardag pictochat opstart, dan meld jouw ds aan iedereen in de chatroom dat je jarig bent :)
hmm had het liever niet geweten. Maar spoilers hadden de volgende keer wel op hun plaats geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 131484 op 31-03-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Laatst online: 30-12-2024
Anoniem: 131484 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:58:
[...]

hmm had het liever niet geweten, maar aangezien je toch niets merkt buiten pictochat om is geen ramp. Maar spoilers hadden de volgende keer wel op hun plaats geweest.
Hmmm een spoiler voor iedereen die het nog niet hadden gelezen heeft dus niet veel zin als je bericht al gequote is 8)7
sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Binz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:52:
[...]

EDIT:
spoiler:
Nou, ik had wel iets in het opstartscherm verwacht vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedoel je daarmee dat je jarig bent vandaag? B)

hihi gefeliciteerd!

maar mijn touch gedeelte reageert niet al te best op mn pennetje hebben jullie dat ook soms?
dat je ff een paar keer moet klikken ofzo voordat ie werkt..

wat kank hieraan doen?
in het boekje staat iets over calibreren ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
-Marjo- schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:05:
[...]
Nou, ik had wel iets in het opstartscherm verwacht vandaag...
Proficiat !

Levi (Utrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd :)

dat is trouwens geen spoiler hoor, staat gewoon in de handleiding :P

maar weet niemand of de multipak van polarium wel US en EU mixt? (zoals het bij metroid dus niet werkt, of het bij polarium dus wel werkt)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 31-03-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mijn $99 DS van Play-Asia vandaan binnen gekregen (en ook meteen mijn CC afschrift, wat is die lage dollar toch prettig zeg :D). Eerste wat me opviel is het ongelooflijk brakke geluid, allemachtig zeg! Echt bedroevende kwaliteit :'( Het aimen in de MPH demo gaat uitstekend met de thumb strap moet ik zeggen, helaas dat door het gebrek aan vrije knoppen de rest van de controls te wensen over laat.

Is het trouwens mogelijk om voor GBA games XY ipv AB te gebruiken? Dat is net wat comfortabeler.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Laatst online: 03-05-2023
Anoniem: 102861 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:16:

hihi gefeliciteerd!

maar mijn touch gedeelte reageert niet al te best op mn pennetje hebben jullie dat ook soms?

wat kank hieraan doen?
Je DS aanzetten, zorgen dat je het keuze scherm hebt en dan staat er in het midden onder een DS'je afgebeeld, daar op touchen en dan helemaal het rechtse kiezen.

[ Voor 2% gewijzigd door sjukke op 01-04-2005 17:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sommige spellen maken er gebruik van:
spoiler:
Het meisje van Project Rub feliciteert je bijvoorbeeld op je verjaardag. :p En het schijnt dat ze je, als het zover is, ook een vrolijke kerstmis wenst.
Hierin legt Nintendo uit wat ze in het verleden gedaan hebben, wat ze van plan zijn en waar de industrie volgens hen aandacht zou moeten besteden.
Een uur?! Pfff, dat lijkt me toch wel een beetje saai. ;)
Alle belangrijke uitspraken zal ik onderhand toch al wel weer gelezen hebben in de verschillende verslagen ervan.
Eerste wat me opviel is het ongelooflijk brakke geluid, allemachtig zeg! Echt bedroevende kwaliteit
Nou, ik moet toch zeggen dat ik dat absoluut niet met je eens ben. Zeker in vergelijking met de GBA is het een enorme verbetering. Ik heb de PSP nog niet gehoord, maar de DS is voorlopig de bestklinkende handheld die ik ooit heb gehoord. Als je hem voluit zet weet hij ook een behoorlijk volume voort te brengen. Het stereo surround-sound achtige effect van de 2 speakertjes is ook erg leuk. (Ook al heb ik eigenlijk alleen Mario64 daar echt goed gebruik van horen maken, maar het kan dus prima. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

JEEEEEEZ bij electroplankton dat filmpje met die visjes... who's your daddy? NINTENDO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22:40

S2S

D³ schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:53:
Mijn $99 DS van Play-Asia vandaan binnen gekregen (en ook meteen mijn CC afschrift, wat is die lage dollar toch prettig zeg :D). Eerste wat me opviel is het ongelooflijk brakke geluid, allemachtig zeg! Echt bedroevende kwaliteit :'( Het aimen in de MPH demo gaat uitstekend met de thumb strap moet ik zeggen, helaas dat door het gebrek aan vrije knoppen de rest van de controls te wensen over laat.

Is het trouwens mogelijk om voor GBA games XY ipv AB te gebruiken? Dat is net wat comfortabeler.
Ik hoor zelfs van PSP fanboys die beide portables hebben dat de DS beter geluid heeft dan hun PSP....mischien is die van jouw kapot :P maar als je het over Hunters hebt...tja dat kan...die klinkt niet zo goed imo.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

D³ schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:53:

Het geluid in de MPH demo is zwaar gecomprimeerd om zo een kleinere cartridge te kunnen gebruiken. Het geluid in bijvoorbeeld Super Mario 64DS is echt veel beter. Vooral de pseudo-surround effecten werken vrij goed. Ik hoorde zelfs dat het geluid van de DS beter schijnt te zijn dan dat van de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Het geluid van de PSP is zeker niet slechter. Door de speakers klinken ze ongeveer allebei hetzelfde. Het is wel zo dat de PSP meer "echte" geluiden produceert en de DS de typische Nintendo sounds. Door een koptelefoon is de PSP wel degelijk beter.

Het grootste nadeel van de DS vind ik echter dat je het geluid niet goed kan regelen. Snachts moet hij bijveelbeeld enorm stil staan, en dan is het telkens een minuut zoeken naar het verschil tussen uit en te hard. Maar brak is het DS geluid zeker niet.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Rustig jongens, wie zei er iets over een PSP? Ik niet hoor. The damage control is strong in this topic :P

Anyway heb m'n Sennheisers er aan gehangen en het is iets beter, maar het blijft treurig hoor. Hopelijk is het alleen bij de MPH demo zo.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13

Twhomp

Stayin' Alive

Ik vraag me af:

Ik lees hier af en toe posts over die screenprotectors. Waarom gebruiken mensen die? De DS kan toch dichtgeklapt worden?
En wordt zó'n screenprotector ook op het touchscreen gebruikt? Werkt dat nog? Of met verminderde gevoeligheid?

Je gaat het je bijna afvragen :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:47:
Alle belangrijke uitspraken zal ik onderhand toch al wel weer gelezen hebben in de verschillende verslagen ervan.
De president van Nintendo (en bedenker van Smash Bros.) die Mario Kart DS demonstreert saai?! ;)
Ik vond het wel de moeite waard.
Twhomp schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:14:
Ik vraag me af:

Ik lees hier af en toe posts over die screenprotectors. Waarom gebruiken mensen die? De DS kan toch dichtgeklapt worden?
En wordt zó'n screenprotector ook op het touchscreen gebruikt? Werkt dat nog? Of met verminderde gevoeligheid?

Je gaat het je bijna afvragen :+
Touchscreen is de voornaamste reden, vind het zelf wel goed werken.
De weerstand van het scherm wordt inderdaad wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Ja eergister ook weer, ff lekker in de winkel Wario TOuched demo gedaan, maar hoe dat touchscreen er daar uit zag :/

Ik snap niet dat lui dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien is het verstandig voor winkeliers om in de winkel al screenprotectors erop te plakken :) (nu een beetje laat natuurlijk, maar het gaat om het idee :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:47:
[...]

Sommige spellen maken er gebruik van:
spoiler:
Het meisje van Project Rub feliciteert je bijvoorbeeld op je verjaardag. :p En het schijnt dat ze je, als het zover is, ook een vrolijke kerstmis wenst.

[...]

[...]

Nou, ik moet toch zeggen dat ik dat absoluut niet met je eens ben. Zeker in vergelijking met de GBA is het een enorme verbetering. Ik heb de PSP nog niet gehoord, maar de DS is voorlopig de bestklinkende handheld die ik ooit heb gehoord. Als je hem voluit zet weet hij ook een behoorlijk volume voort te brengen. Het stereo surround-sound achtige effect van de 2 speakertjes is ook erg leuk. (Ook al heb ik eigenlijk alleen Mario64 daar echt goed gebruik van horen maken, maar het kan dus prima. :))
was al verteld, spoiler tag over het hoofd gezien

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 122819 op 31-03-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:53:
[...]

Als je pictochat op je verjaardag dan komt er ook een berichtje te staan dat je jarig bent met een muziekje, zet je verjaardag maar eens op vandaag en start pictochat op. Er hoeft niemand online te zijn
Als je je DS opstart hoor je ook een heel ander deuntje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:34:
Ja eergister ook weer, ff lekker in de winkel Wario TOuched demo gedaan, maar hoe dat touchscreen er daar uit zag :/

Ik snap niet dat lui dat doen
Die krassen komen omdat veel winkeliers die pen er niet mee bij hebben, zijn als eerste eraf gejat en vervolgens geen pen. Dus gebruikt men maar een balpoint om die touchscreen te vernagelen. Kijk dan gaat het lekker snel. snap die winkeliers ook niet dat ze dat ding niet op een wat betere plaats neerzetten, zoals bij ons heb je een bart smit en die zit op de 1ste verdieping, raad eens waar die DS staat, idd begande grond voor de trap. Die touchscreen is helemaal grijs. Maar ik begrijp idd ook niet waarom Nintendo niet even snel overaal voortijdig een screen protector hebben geplaatst, maar goed in Japan zullen ze die dingen niet vernagelen of die pen stelen. Blijkt wel weer hoe goed opgevoed de nederlandse jeugd is. Shit nu zit ik opeens op een ander spoor. Maar goed Nintendo Rulez nu alleen nog games die 3D zijn en goed zijn zoals een soccer game of shooter. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 103465 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:59:
[...]

Die krassen komen omdat veel winkeliers die pen er niet mee bij hebben, zijn als eerste eraf gejat en vervolgens geen pen. Dus gebruikt men maar een balpoint om die touchscreen te vernagelen. Kijk dan gaat het lekker snel. snap die winkeliers ook niet dat ze dat ding niet op een wat betere plaats neerzetten, zoals bij ons heb je een bart smit en die zit op de 1ste verdieping, raad eens waar die DS staat, idd begande grond voor de trap. Die touchscreen is helemaal grijs. Maar ik begrijp idd ook niet waarom Nintendo niet even snel overaal voortijdig een screen protector hebben geplaatst, maar goed in Japan zullen ze die dingen niet vernagelen of die pen stelen. Blijkt wel weer hoe goed opgevoed de nederlandse jeugd is. Shit nu zit ik opeens op een ander spoor. Maar goed Nintendo Rulez nu alleen nog games die 3D zijn en goed zijn zoals een soccer game of shooter. O-)
Mmz, ik deed het gewoon voorzichtig met me vinger, met me nagel wel te verstaan rustig tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met vinger werkt idd ook prima, als ik ff snel moet laten zien hoe het allemaal werkt met 1 hand tik ik ook altijd met m'n nagel erop, niks aan de hand (van m'n stylus krijg ik wel allemaal miniscule krasjes, kan ik goed zien als ik hem in de zon houd, allemaal cirkeltjes van mario64 :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Anoniem: 128488 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:59:
[...]

Als je je DS opstart hoor je ook een heel ander deuntje..
Ja, inderdaad. Was me nog niet opgevallen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik morgen maar eens een DS ga halen bij de e-plaza :P:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 138251 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:37:
Ik denk dat ik morgen maar eens een DS ga halen bij de e-plaza :P:)
ik ga morgen ff uit school , na tentames ff wario touched demo weer es spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:40:
[...]

ik ga morgen ff uit school , na tentames ff wario touched demo weer es spelen :9
Ga jij ooit nog een DS halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Zou ie wel moeten doen :)
Ik hoop morgen eindelijk Super Mario 64 DS in de bus te krijgen, kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Gewoon een rasechte Hollander: waarom kopen als het ook gratis kan :D

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:25

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb mezelf maar overtuigd dat ik Ridge Racer DS nodig heb. Heb hem voor die leuke prijs bij play-asia besteld. Op de een of andere manier kan ik het niet laten :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ook een screeprotecter bestellen rond de 5 euro bij lik-sang.com of bij play-asia.com . deze voldoen goed bij mario 64 en geven zelf ook wat weerstand, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar krijg je dan geen krassen op die screenprotectors/kunnen die protectors er makkelijk weer af? want als je ze erop plakt en ze er daarna nooit meer af kunt halen heeft het ook niet veel nut, tenzij krassen daarop veel minder goed zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Anoniem: 102861 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:16:

hihi gefeliciteerd!

wat kank hieraan doen?
sjukke schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:38:
Je DS aanzetten, zorgen dat je het keuze scherm hebt en dan staat er in het midden onder een DS'je afgebeeld, daar op touchen en dan helemaal het linkse kiezen.
He wat gek, bij mij zit ie helemaal RECHTS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
http://www.play-asia.com/...%2Bprotector-70-fs7.html#
- Protects your Nintendo DS™ screens.
- Can be re-used for over 1000 times (just wash it out).
- Set includes cleaning cloth.
Huh?
Wassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Euhm ja? Eraf halen, bakje water vullen, ding erin, ding eruit, afdrogen, plakken, klaar :)

Ik neem dan ook aan dat er geen lijm op zit, maar dat het net zoiets is als zon plakker die je op je raam kunt plakken (hoe de fuck heten die dingen :P) die je er ook zo weer af kunt halen maar omdat ze vacuum zitten blijven plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 109280 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:20:
(van m'n stylus krijg ik wel allemaal miniscule krasjes, kan ik goed zien als ik hem in de zon houd, allemaal cirkeltjes van mario64 :P )
Dat zijn gelukkig geen krassen.
Wrijf er maar eens goed overheen met je vinger, dan zie je ze zo verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Hmm..ik hoop echt dat er binnenkort meer games uitkomen.
Sinds maandag heb ik een DS en speel momenteel alleen Mario 64. De rest boeit me niet zo.

Ik zie veel mensen spullen bestellen uit het buitenland. Betaal je voor die kleine cardridges e.d. geen invoerrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Laatst online: 26-06 23:59
als ze niet door de douane gepakt worden,maar dat gebeurt haast nooit met zulke kleine dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Gisteren een DS geleend van een vriend.
Het valt me echt op hoe mooi helder de schermen zijn. Het is gewoon een genot om ernaar te kijken.
Ik heb er alleen zlef nog niet op kunnen spelen omdat m'n vriendin hem in beslag genomen heeft vanwege de Mario 64 mini games ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zag gisteren in de krant een reclame van een abbo aanbieder ben ff naam vergeten en daar kreeg je gratis PSP + value pack bij :X

dan gaat het wel snel met de psp jah

en jeej calibreren is gelukt!!
was idd Rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icelus schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:20:
[...]
De president van Nintendo (en bedenker van Smash Bros.) die Mario Kart DS demonstreert saai?! ;)
Ik vond het wel de moeite waard.
Het Mario Kart filmpje had ik al wel gezien. :)

En ik heb net een volledige transcript van zijn toespraak zitten lezen (kostte me ongeveer een kwartier, tel uit je winst ;)). Toch wel leuk om te lezen dat hij nog steeds zo gepassioneerd is. Je vraagt je af of hij eigenlijk wel gelukkig is met z'n huidige functie bij Nintendo. Volgens mij wil zo'n man veel liever in een donker hok gezet worden en lekker doorwerken aan nieuwe spellen. :)
Dat zijn gelukkig geen krassen.
Wrijf er maar eens goed overheen met je vinger, dan zie je ze zo verdwijnen.
Ja dat heb ik dus ook. Na een paar heftige sessies polarium zie je precies een raster van perfecte vierkantjes op het scherm, alle lijnen die ik heb getrokken. :p Het scherm is gewoon vies. Volgens mij krijg je dat er nooit meer echt goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

’t Lijkt wel een soort ehh glijlaag/beschermlaag van het schermpje ofzo.
Gisteren weer na een stevige pot Yoshi’en allemaal mooie rondjes en strepen B)

Even goed vingeren et voila :)

Hoeveel spellen hebben jullie btw ?
De keuze is beperkt, maar toch heb ik:

- Mario DS
- Polarium
- Yoshi Touch & Go
- Mr. Driller: Drill Spirits
- Feel The Magic

Binnenkort Wario Ware erbij :)
Heerlijke spellen en heerlijke DS.
Ik blijf het zeggen/denken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mario 64 ds
Wario ware touced
Project rub
polarium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-06 13:39
Ik heb Mario DS, Polarium, Zookeeper en Rayman DS.
Ik kijk ook nog naar Yoshi uit Amerika.

Ik heb ook wel es van die vage krasjes op je touchscreen na bijvoorbeeld een potje Zookeeper (allemaal korte horizontale en verticale streepjes ;) ) Maar die gaan zo weg als ik er ff met men mouw overheen ga. Maar dankzij mijn kleine verslaving aan Bom-omb Squad (Mario 64DS) heb ik toch echt wat mini blijvende krasjes op het midden van het scherm...Maar ik zie ze alleen als ik hem tegen het licht hou, dus I don't care...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaaah dat bomb spelletje is vet :) wat is je highscore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:35
RTBravo schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:33:
Euhm ja? Eraf halen, bakje water vullen, ding erin, ding eruit, afdrogen, plakken, klaar :)

Ik neem dan ook aan dat er geen lijm op zit, maar dat het net zoiets is als zon plakker die je op je raam kunt plakken (hoe de fuck heten die dingen :P) die je er ook zo weer af kunt halen maar omdat ze vacuum zitten blijven plakken.
Ik heb Hori Screenprotectors, en die kun je volgens de handleiding 1 keer gebruiken. Nu ben ik een kluns en wat niet tevreden na 1 keer, en heb hem er weer afgehaald. Gewassen, laten drogen, maar dan werken ze niet zo goed meer. Bij het drogen krijg je strepen. Als je het droogmaakt met een doekje (zelfs een brillendoekje) komt er stof onder (de onder kant is een beetje "plakkerig").

Dus liever in 1 keer goed doen, anders ziet je screenprotector er niet meer uit (zoals bij mij nu dus..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben niet zwaar verslaafd aan dat spelletje, ik vind die antimemory leuker, lekker relaxt puzzeltjes oplossen :) mijn score van bob-omb squad is 17800, laag, dat weet ik :)

ik heb alleen mario64DS op het moment, mijn budget stond nog niet meer spellen toe. Ga binnenkort wel Polarium bestellen, neem dan ook meteen screenprotectors en zo'n carry-hoesje. Ik wil toch wel voorzichtiger met deze om gaan dan met m'n GBC waar m'n pa op ging staan toen ik hem een keer op de trap had liggen :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.