De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 4)

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.323 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu even de Zwitserse update uitproberen, kijken of dat wat resultaat oplevert.
UPDATE1: De update tool heeft versie 1.00 ipv 099.5
UPDATE2: Werkt dus ook niet. Zie screen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wapzje/troep/c5002.png

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Als jullie een paar post terug hadden gelezen haden jullie al lang gezien hoe het wel kan!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome! op 05-04-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:40:
Als jullie een paar post terug hadden gelezen haden jullie al lang gezien hoe het wel kan!!!
Ik lees alleen bij jouw post, dat het je gelukt is, maar niet hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. En simlock vrij is volgensmij niet de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 18:45:
[...]

Ik lees alleen bij jouw post, dat het je gelukt is, maar niet hoe?
Nog een keer dan, en de volgende keer beter lezen!
http://gathering.tweakers...message/23086253#23086253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 16:58
..... :P Heb even mn ogen geopend, en dus kon deze post weg..

[ Voor 95% gewijzigd door DaLass op 05-04-2005 19:10 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gelezen, en inderdaad, nu werkt het wel. Eindelijk werkt nu ook de agenda en taken
syncronisatie met mijn telefoon opeens, die heeft het nooit gedaan. Bevestigd is die MMS video
functie, maargoed. Ik ben vooral benieuwd naar de stabiliteit van deze versie, maar dat zal ik nog wel
even laten weten. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij de eerste keer vastloopt.

Bedankt voor de info in ieder geval!

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:00
Jerome! _/-\o_ Je bent de held van de dag...
Bedankt, ik had die link van je eerder gezien, maar had me toen niet geregistreerd. Ik dacht ook dat die tool in de maak was, maar hij bestaat dus ook gewoon al.
Als ik iets voor jou kan doen dan moet je het maar melden, nog software of games nodig?, laat maar horen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Ik durf het bijna niet te vragen... ;) Is ie nou simlockvrij na die engelse update? Want dat is dus niet de bedoeling. Ik wil wel mn garantie houden namelijk op mn 1 maand oude C500.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:41:
Ik durf het bijna niet te vragen... ;) Is ie nou simlockvrij na die engelse update? Want dat is dus niet de bedoeling. Ik wil wel mn garantie houden namelijk op mn 1 maand oude C500.
Heb hem net geupdate :) geen problemen ondervonden . En hij blijft na de update SIM gelocked :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:19

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:04:
[...]
Heb hem net geupdate :) geen problemen ondervonden . En hij blijft na de update SIM gelocked :(
Hoe zit het met het T9 woordenboek. Zit daar ook een NL bij?

Verder link voor het tooltje:

http://www.mobismart.net/Download/TyphoonNbfTool.zip

http://web.orange.co.uk/y...rticle.html?id=sm_1137635

Verder kleine howto van pocketpcclub:

Het heeft me heel wat tijd gekost maar ik ben eruit:
Stap 1 download de Update van de Orange Site, en tevens de NBFTool
Stap 2 Open de update zodat je bij het eerste welkomsscherm bent gekomen en de NBF file ergens in je temp bestanden is gekomen.
Stap 3 Op de NBF tool en open de update.
Via tools edit zorg je voor deze gegevens:
Manufact. HTC
Model ID. SPV C500
Image Version 4.1.1.4
Language DUTCH
Sec. Ver. 1.1.1.91
Operator ORANGE (of eventueel leeg laten)
Num sect. 5
Header CRC 0xB9BF3D34

Stap 4 Recalculate de header.
Stap 5 Save naar de temp map
Stap 6 Vervolg de update

Blijf rustig hij blijft erg lang hangen op 99%
Bij mij zat het 'm in de Operator wat niet Orange 01 moest zijn maar gewoon ORANGE

Suc 6!
Ow ja dit alles natuurlijk op eigen risico!

Overzicht met alle rom versies.. Ben even aan het zoeken.. Zie nu een topic met gasten die bezig zijn dit te implementeren met WMP 10!!

http://wiki.xda-developer...?pagename=TyphoonVersions

[ Voor 14% gewijzigd door Erhnam op 06-04-2005 14:24 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet de Sprite backuptool for smartphone ook het backuppen van je contacts?
Dat is voor mij even van groot belang voor ik de rom upgrade doe en de restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dat doet hij idd. En Jeyo Mobile companion ook. Maar waarom gebruik je geen Outlook? Dan zijn ook alle contacts beschermd via ActiveSync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik kan niets meer installeren na de Engelse Rom update, ook de unlock-all werkt niet blijkbaar! Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit een unlock erop gezet, ik kon altijd al dingen installeren. Ook met de UK update
kon ik simpelweg met mijn gnuboy (gameboy emulator voor tetris!) en worms world party (full,
natuurlijk) erop installeren. Sinds gisteren werkt de Outlook Calender met ActiveSync ook weer
prima. En trouwens, je contacts kan je simpel bewaren met Outlook inderdaad. Ik draai ActiveSync 3.8, en alles werkt perfect.

Tot nu toe nog steeds geen crash gehad op mijn telefoon, zelfs mp4 filmpjes maken en mp3 spelen
tegenlijk voor tien minuten lukte zonder crash. Dat ging zonder die software update nog wel anders.
Ook het irritante T9 foutje dat hij het woord ik altijd met hoofdletter wou doen in Nederlands T9 is nu
verholpen, ik is in het Nederlands gewoon ik, en geen Ik, zoals I altijd met een hoofdletter
geschreven wordt in het Engels.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
MyTi schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:02:
Jerome! _/-\o_ Je bent de held van de dag...
Bedankt, ik had die link van je eerder gezien, maar had me toen niet geregistreerd. Ik dacht ook dat die tool in de maak was, maar hij bestaat dus ook gewoon al.
Als ik iets voor jou kan doen dan moet je het maar melden, nog software of games nodig?, laat maar horen.. :)
Geen dank ;) Zet gewoon in het vervolg mijn bankrekeningnummer in mijn signature :+
Erhnam schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:39:
[...]

Hoe zit het met het T9 woordenboek. Zit daar ook een NL bij?

Verder link voor het tooltje:

http://www.mobismart.net/Download/TyphoonNbfTool.zip

Verder kleine howto van pocketpcclub:

Het heeft me heel wat tijd gekost maar ik ben eruit:
Stap 1 download de Update van de Orange Sitehttp://web.orange.co.uk/y...rticle.html?id=sm_1137635
, en tevens de NBFTool
Stap 2 Open de update zodat je bij het eerste welkomsscherm bent gekomen en de NBF file ergens in je temp bestanden is gekomen.
Stap 3 Op de NBF tool en open de update.
Via tools edit zorg je voor deze gegevens:
Manufact. HTC
Model ID. SPV C500
Image Version 4.1.1.4
Language DUTCH
Sec. Ver. 1.1.1.91
Operator ORANGE (of eventueel leeg laten)
Num sect. 5
Header CRC 0xB9BF3D34

Stap 4 Recalculate de header.
Stap 5 Save naar de temp map
Stap 6 Vervolg de update

Blijf rustig hij blijft erg lang hangen op 99%
Bij mij zat het 'm in de Operator wat niet Orange 01 moest zijn maar gewoon ORANGE

Suc 6!
Ow ja dit alles natuurlijk op eigen risico!

Overzicht met alle rom versies.. Ben even aan het zoeken.. Zie nu een topic met gasten die bezig zijn dit te implementeren met WMP 10!!

http://wiki.xda-developer...?pagename=TyphoonVersions
Ben ook erg benieuwd naar de WMP 10 inplementatie en denk dat dat wel moet gaan lukken.
De Engelse update heeft ook T9 NL, net zoals een SP3 versie (maar die is weer beveiligd dat je niet terug kunt flashen naar een Orange rom, vanwege de garantie heb ik die maar niet gebruikt)
Overigens Jerome5 op smartphone-club = Jerome! op tweakers... zie hier gewoon mijn howto voorbijkomen :+
edit:
En nu ook in het Engels op Modaco! had er geld voor moeten vragen
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:56:
Nou, ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik kan niets meer installeren na de Engelse Rom update, ook de unlock-all werkt niet blijkbaar! Iemand tips?
Probeer deze eens:
http://developer.orangews.com/orgspv/comdef.aspx
http://www.modaco.com/Off...ted_Update_11-t25600.html
Mocht dit nog niet werken;

Send an e-mail to developers@orange.com with your full name, mobile phone number, e-mail and IMEI, specify that you've tried online and it didn't work, and they will send you an unlock application for your phone. The application is IMEI-specific, so, if you have a few phones, send them all your IMEIs. I've just received today my app from them and it works a treat. You'll never have to unlock it again online, you'll just choose the security level using this app on your phone.

edit:
rom link UK toegevoegd en nog wat software unlock info

[ Voor 22% gewijzigd door Jerome! op 06-04-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, ook dat werkt niet Jerome. En Orange mailen heeft ook weinig nut want dat duurt 10 dagen voor je antwoord krijgt.... Ben ik nou echt de enige met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome!, weet je of je ergens in de C500 / WM ergens je T9 database kan aanpassen, bijvoorbeeld
prioritering van woorden, etc? Dat zou nog eens interessant zijn voor de SMS-nerds onder ons. En
verder, keep us updated on voortgang van nieuwe rommies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:06:
Nope, ook dat werkt niet Jerome. En Orange mailen heeft ook weinig nut want dat duurt 10 dagen voor je antwoord krijgt.... Ben ik nou echt de enige met dit probleem??
Same problem hiero, ik heb ze gemailed en wacht vooralsnog op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Misschien beetje stomme vraag maar voor school moet ik een helpdesk bellen met een vraag en het gesprek opnemen en naderhand nalopen of de helpdeskmedewerker de goede vragen gesteld heeft om het probleem op te lossen.

Nu is ons onderwerp GSM-providers, en nu heb ik zelf Orange en een SPV c500. Weet iemand hier een leuk probleem wat ik eventueel op mijn telefoon kan veroorzaken zodat ik tegen de helpdeskmedewerker doe alsof ik er niets vanaf weet en dat hij mij moet helpen het op te lossen.
Ik kan gewoon niet op een beetje goed probleem komen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:52:
Misschien beetje stomme vraag maar voor school moet ik een helpdesk bellen met een vraag en het gesprek opnemen en naderhand nalopen of de helpdeskmedewerker de goede vragen gesteld heeft om het probleem op te lossen.

Nu is ons onderwerp GSM-providers, en nu heb ik zelf Orange en een SPV c500. Weet iemand hier een leuk probleem wat ik eventueel op mijn telefoon kan veroorzaken zodat ik tegen de helpdeskmedewerker doe alsof ik er niets vanaf weet en dat hij mij moet helpen het op te lossen.
Denk eens aan het stof probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:09:
[...]

Denk eens aan het stof probleem :P
Mja dan zijn we snel klaar:
Goedendag, ik heb stof onder mijn display.
>welk toestel heeft u?
SPV c500
>dan stuur ik u een envelop op waarin hij opgestuurt kan worden en vervolgens word schoongemaakt.
Okee bedankt, dit is mijn adres: blablabla
>Is ingevoerd
Tot ziens
>Bedankt voor uw vraag.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:14:
[...]

Mja dan zijn we snel klaar:
Goedendag, ik heb stof onder mijn display.
>welk toestel heeft u?
SPV c500
>dan stuur ik u een envelop op waarin hij opgestuurt kan worden en vervolgens word schoongemaakt.
Okee bedankt, dit is mijn adres: blablabla
>Is ingevoerd
Tot ziens
>Bedankt voor uw vraag.
wat slik jij? paas mij ook eens wat ... of heb je per ongeluk het verkeerde nummer gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:30:
[...]

wat slik jij? paas mij ook eens wat ... of heb je per ongeluk het verkeerde nummer gebeld?
Mijn gesprek verliep ook zo.
En ik ben m'n stof (tijdelijk) kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Speedfight schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:52:

Nog iemand die een goed probleem heeft gehad of kan verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
installeren gratis internet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik had meer zoiets in gedachten om mijn telefoon op nummer blokkering te zetten voor alle uitgaande gesprekken en vervolgens naar de helpdesk bellen dat ik niet meer kan bellen...

Alleen ik krijg het niet voor elkaar dit te activeren, je moet daarvoor namelijk eerst je voicemail verwijderen anders werkt de service niet en daarvoor moet je ook naar de klantenservice bellen, dus dat schiet ook niet echt op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:45:
Nog iemand die een goed probleem heeft gehad of kan verzinnen?
Ga je die medewerker ook vertellen dat 'ie opgenomen wordt en dat het gesprek later gebruikt gaat worden op school?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:13:
[...]

Ga je die medewerker ook vertellen dat 'ie opgenomen wordt en dat het gesprek later gebruikt gaat worden op school?
Geloof dat dat zelfs verplicht is want anders is het niet legaal.. Dus dat vermeld ik gewoon aan het einde van het gesprek :) Natuurlijk wel hopen dat ze er geen bezwaar tegen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
De mail zou ik toch even sturen, mochten we over 10 dagen nog geen oplossing gevonden hebben, hebben we in ieder geval nog iets.
http://www.orangepartner.com/user/RegisterUser.jsp?opCoId=1
Hierboven staat een nieuwe link misschien heb je daar wat aan. Heb mijn SPV geunlocked via de Orange site, let wel dat je daarvoor een GPRS verbinding moet hebben, dus niet de "gratis" instellingen. :et er ook ook op dat je je nummer met +31 ingeeft.
Dit heb ik al gedaan voor de installatie van de nieuwe rom en heb tot op heden geen problemen gehad met software..
Heb al geinstalleerd staan:
Opera
Mobiluck
Newsbreak
Smartexplorer
BT en Alarm toggler
Playlist Manager
Betaplayer
En vast nog een hoop dingen die ik vergeet, bij welk programma gaat het bij jou fout?
Jerome!, weet je of je ergens in de C500 / WM ergens je T9 database kan aanpassen, bijvoorbeeld
prioritering van woorden, etc? Dat zou nog eens interessant zijn voor de SMS-nerds onder ons. En
verder, keep us updated on voortgang van nieuwe rommies :)
Tot op heden nog geen T9 editor tegengekomen voor 2003se, de codering schijnt lastiger te zijn in tegenstelling tot de 2002 versie.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome! op 06-04-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey.. een nieuwe vraag! T9 is wel beter dan in de spv 1, maar waarom blijft ie iedere keer "vooruit" denken? als ik "hoe" typ paast die t9 er gelijk "gaat" ofzo achter.... das heel vervelend als je gewoon verhaaltje aan het maken bent en er aan het einde dus ineens allemaal extra, nutteloze woorden tussenstaan :(

kortom kan dit uit? en zoja: hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om 2 agenda's (uit oulook, mbv active sync) apart te synchroniseren zodat ik van 2 personen de agenda kan bijhouden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:19:
ey.. een nieuwe vraag! T9 is wel beter dan in de spv 1, maar waarom blijft ie iedere keer "vooruit" denken? als ik "hoe" typ paast die t9 er gelijk "gaat" ofzo achter.... das heel vervelend als je gewoon verhaaltje aan het maken bent en er aan het einde dus ineens allemaal extra, nutteloze woorden tussenstaan :(

kortom kan dit uit? en zoja: hoe?
Uit weet ik niet maar als je gewoon doortypt gaat de suggestie toch meteen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet ook automatisch van die spaties ertussen, mateloos irritant als je later een verbetering wilt
toevoegen. Ik vind het ook een kutsysteem, dat ik liever uit zou willen hebben inderdaad. Want wees
eerlijk, heb je het ooit gebruikt? Ik heb het woord allang getypt tegen de tijd dat ik besef dat het
woord er al staat. Het is gewoon niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:54
Is er een manier om die telefoon te vertellen dat de 0 een spatie moet geven ipv een plusje als je SMSt? Ik heb hier voor alleen maar Nokia gehad en daar was de 0 een spatie. Mijn SMSjes staan dan ook vol met plusjes momenteel :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:16:
4 vragen:

1.
De levensduur van de batterij, is op dit moment bij mij +/- 48 uur (Met wat belletjes hier en daar) Zodra ik bluetooth aan zet trek hij hem binnen een dag leeg. Zijn er misschien nog instellingen waarmee ik mijn batterij duur kan verlengen?

2.
Bestaat er een ander alternatief voor Active Sync? Waarmee ik kan synchroniseren met Firebird? Ik heb gegoogeld maar kan niets interessants vinden!

3.
Als ik TomTom heb gebruikt en afsluit blijft mij scherm verlichting aanstaan, ook als ik bluetooth handmatig uitschakel. Ik moet het toestel resetten om het weer goed te krijgen?

4.
Als ik mijn beltonen wil beluisteren dan krijg ik geen geluid te horen, wel het geluid van de toets aanslagen. En als ik de mediaspeler opstart krijg ik ook geen geluid? Verder als ik gebeld word krijg ik wel de ringtone te horen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het menu ingaan en dan eenmaal op 6 drukken en eenmaal op 5. Je verlaat dan via het menu tomtom en dan gaat het scherm netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Zoals wel al eerder is opgemerkt kan de SPV C500 alleen via de USB opgeladen worden als de software geinstalleerd is.

Nu heb ik voor in de auto al een Stekker voor in de sigarettenaansteker waar achterop een USB slot zit. Op deze wijze kun je in de auto gebruik maken van alle spulletjes die alleen maar de voeding nodig hebben van een USB poort.

Dit leek mij dus ook erg handig voor het opladen van m´n SPV C500. Echter helaas dit blijkt niet te gaan werken.

Weet iemand hoe het mogelijk is dat de SPV C500 wel opgeladen wordt met de 230 volt adapter of met geinstalleerde software via een USB poort.

Zelf snap ik wel dat er in de adapter wat specifieke electronica zit, maar wat doet deze dan precies.

groet,

Jan Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:16:
Geloof dat dat zelfs verplicht is want anders is het niet legaal.. Dus dat vermeld ik gewoon aan het einde van het gesprek :) Natuurlijk wel hopen dat ze er geen bezwaar tegen hebben..
Daarom vroeg ik het ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gebruik ik mijn spv c500 als remote voor programma's zoals winamp?

ik heb al een aantal progs gebruikt maar niets werkt zoals het volgens mij wel heel makkelijk moet kunnen....

zou iemand mij verder kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:51:
Is er een manier om die telefoon te vertellen dat de 0 een spatie moet geven ipv een plusje als je SMSt? Ik heb hier voor alleen maar Nokia gehad en daar was de 0 een spatie. Mijn SMSjes staan dan ook vol met plusjes momenteel :+
Had je maar eerder een SPV moeten nemen :+ Maar zonder gekheid, zou niet weten hoe in te stellen, het is gewoon een kwestie van gewenning.
1 Batterijduur,
Is bij mij ongeveer 2.5 tot 3 dagen heb nu de Engelse rom maar dat maakt volgens mij niet zo gek veel uit. Wel moet je via de taskmanager consequent programma's sluiten die anders alleen maar onnodig geheugen ( en dus stroom) vreten. Je kunt de verlichting wat korter laten branden, etc.
Of gewoon minder bellen :9

2 Het enige alternatief wat ik ken voor AS is een port naar linux en die werkt alleen op PPC's. Denk dat je daar iets te makkelijk over denkt.

3 is inmiddels beantwoord.
4 Wat staat er bij je profielen? Even wat meer info graag. Speaker volume (toetsen linkerzijkant) niet toevallig dicht staan?
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:09:
Hallo iedereen,

Zoals wel al eerder is opgemerkt kan de SPV C500 alleen via de USB opgeladen worden als de software geinstalleerd is.

Nu heb ik voor in de auto al een Stekker voor in de sigarettenaansteker waar achterop een USB slot zit. Op deze wijze kun je in de auto gebruik maken van alle spulletjes die alleen maar de voeding nodig hebben van een USB poort.

Dit leek mij dus ook erg handig voor het opladen van m´n SPV C500. Echter helaas dit blijkt niet te gaan werken.

Weet iemand hoe het mogelijk is dat de SPV C500 wel opgeladen wordt met de 230 volt adapter of met geinstalleerde software via een USB poort.

Zelf snap ik wel dat er in de adapter wat specifieke electronica zit, maar wat doet deze dan precies.

groet,

Jan Willem
Gaat om een aparte pin-out bezetting op de usb poort inderdaad. Met een klein beetje knutselen ala Nico moet het lukken check http://www.modaco.com/Car_Charger-t115090.html
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:02:
Hoe gebruik ik mijn spv c500 als remote voor programma's zoals winamp?

ik heb al een aantal progs gebruikt maar niets werkt zoals het volgens mij wel heel makkelijk moet kunnen....

zou iemand mij verder kunnen helpen?
Deze http://www.ruttensoft.com/smartphone/mediaremote.htm
werkte bij mij perfect voor Windows Media speler, maar schijnt ook op winamp te werken.
Een andere smaak is http://www.labtech.epitech.net/remotecontrol/ heb ik nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die laatste is echt een uber handig programma _O_

Geeft ook grappige reacties als je een presentatie geeft :P

[ Voor 40% gewijzigd door Erik1 op 07-04-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Wat wordt er precies allemaal weggegooid bij een harde reset? Ik krijg namelijk met geen mogelijkheid TomTom meer aan de gang, hij vindt de (originele TomTom) GPS-ontvanger niet meer. Nou ja, bij de bluetooth devices kan ik hem weggooien en als ik nieuwe BT apparaten zoek dan vindt hij hem wel (passkey leeg of 0000 geeft beiden hetzelfde resultaat, hij zegt dat hij succesvol is toegevoegd) maar TomTom krijgt geen locatie meer binnen. Het blauwe lampje op de GPS ontvanger knippert ook ipv dat het constant brand.

Nu hoop ik dit met een harde reset opgelost te krijgen, maar gooit hij dan ook je sim (contacts en sms) leeg? Idem voor je mini-SD kaartje?

Ik kan beiden eruit halen, maar als ik dan probeer te hard-resetten (warbij ik gok dat de 'softkeys' de beide toetsjes direct onder het scherm zijn, al heb ik ook de rode en groene telefoonhoorn geprobeerd), dan begint hij te zeuren dat er geen sim-kaart in zit.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 15:34
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:16:
Wat wordt er precies allemaal weggegooid bij een harde reset? Ik krijg namelijk met geen mogelijkheid TomTom meer aan de gang, hij vindt de (originele TomTom) GPS-ontvanger niet meer. Nou ja, bij de bluetooth devices kan ik hem weggooien en als ik nieuwe BT apparaten zoek dan vindt hij hem wel (passkey leeg of 0000 geeft beiden hetzelfde resultaat, hij zegt dat hij succesvol is toegevoegd) maar TomTom krijgt geen locatie meer binnen. Het blauwe lampje op de GPS ontvanger knippert ook ipv dat het constant brand.

Nu hoop ik dit met een harde reset opgelost te krijgen, maar gooit hij dan ook je sim (contacts en sms) leeg? Idem voor je mini-SD kaartje?

Ik kan beiden eruit halen, maar als ik dan probeer te hard-resetten (warbij ik gok dat de 'softkeys' de beide toetsjes direct onder het scherm zijn, al heb ik ook de rode en groene telefoonhoorn geprobeerd), dan begint hij te zeuren dat er geen sim-kaart in zit.
Bij mijn Rikaline 6030 GPS gaat ook pas het blauwe lampje constant branden als ik een GPS signaal heb(daarvoor blijft hij knipperen). Heel soms duurt dat wel 1 a 2 minuten, de 1ste keer duurde dat bij mij wel 10 minuten! Zorg iig dat je de adapter bij de vooruit hebt liggen en wees geduldig een fix kan gewoon lang op zich laten wachten ... duurt het langer dan 15 minuten dan mag je wel zeker zijn dat ie kaduk is.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Het duurt meer dan 48 uur :/ Het heeft gewerkt, ik heb er een paar keer mee voor de gein mee naar huis en naar mijn werk gereden, maar toen heb ik wat met de mappen op mijn storagekaart lopen spelen en sindsdien vindt TomTom de ontvanger niet meer.
Ik heb al een paar keer handmatig die autorun gestart, een paar keer die ttgpsen.exe gestart, de TomTom ontvanger al tich keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, de mappen opnieuw op de storagekaart gezet dmv een cardreader vanaf de originele mini-sd-kaart...

De ontvanger zelf werkt wel, want in de Organge shop krijgt hij wel netjes verbinding met de c500 van een medewerker daar. Tevens krijg ik op mijn Jabra BT250 gewoon geluid als ik die als headset instel.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook software om de tv te bedienen via de infrarodpoort>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:37:
Het duurt meer dan 48 uur :/ Het heeft gewerkt, ik heb er een paar keer mee voor de gein mee naar huis en naar mijn werk gereden, maar toen heb ik wat met de mappen op mijn storagekaart lopen spelen en sindsdien vindt TomTom de ontvanger niet meer.
Ik heb al een paar keer handmatig die autorun gestart, een paar keer die ttgpsen.exe gestart, de TomTom ontvanger al tich keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, de mappen opnieuw op de storagekaart gezet dmv een cardreader vanaf de originele mini-sd-kaart...

De ontvanger zelf werkt wel, want in de Organge shop krijgt hij wel netjes verbinding met de c500 van een medewerker daar. Tevens krijg ik op mijn Jabra BT250 gewoon geluid als ik die als headset instel.
Het is bij mij een keer voorgekomen dat de in- en outbound poorten plotseling uitgevinkt waren, toevallig bij jou niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Nou, ik heb de engelse update nu ook draaien. Het ziet er allemaal goed uit. Ik krijg alleen de application lock er nog niet af, maar daarvoor heb ik al gemailed naar Orange via de developers site.

Een ander probleem is wel om de hoek komen kijken:
Bij de vorige versie had ik mijn startmenu opnieuw ingedeeld, door shortcuts naar zelfgemaakte mappen te slepen. Zo zag het er een beetje georganiseerd uit, en kon ik alles makkelijk terugvinden.

Als ik dat nu probeer met de shortcuts van bijvoorbeeld Internet Explorer, MSN of Media player krijg ik de volgende melding:

"Cannot Move WMPlayer : Access is denied.
Make sure your mobile device has sufficient memory, that the file is not read-only and that you have permission to copy this filetype"

Iemand enig idee hoe dit is op te lossen, of hangt dit samen met de application unlock?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
DaLass schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:42:
Iemand enig idee hoe dit is op te lossen, of hangt dit samen met de application unlock?
Yep, dat hangt samen met de application lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Jerome! schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:54:
[...]

Het is bij mij een keer voorgekomen dat de in- en outbound poorten plotseling uitgevinkt waren, toevallig bij jou niet het geval?
_O_ Ik moest even zoeken wat je bedoelde en waar dat ergens zat (Start -> 9 -> 9 -> Configurations -> BT Serial Port Setup) maar inderdaad, die stonden uit :(

\o/ Hoe doet het weer \o/

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
MyTi schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:28:
[...]

Yep, dat hangt samen met de application lock.
Volgens mij niet. Heeft te maken dat je smartphone dit ziet als een systeembestand en daarom ook niet toelaat het te wijzigen. Zal even kijken of er ergens een proggie is die dit wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:21:
is er ook software om de tv te bedienen via de infrarodpoort>?
Helaas niet en het zal er ook nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Jerome! schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:30:
[...]

Volgens mij niet. Heeft te maken dat je smartphone dit ziet als een systeembestand en daarom ook niet toelaat het te wijzigen. Zal even kijken of er ergens een proggie is die dit wel kan.
De bestanden hebben inderdaad een systeemattribuut, maar als ik dit probeer te wijzigen, krijg ik net zohard een error naar mn hoofd :(
Vreemde is dat de vorige versie het allemaal wel zonder problemen toeliet...

Edit: Ik lees op Modaco dat het echt alleen maar kan als die app.lock eraf is... Damn..

[ Voor 9% gewijzigd door DaLass op 10-04-2005 23:18 ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
Jerome! schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:30:
Ja dat kan best, maar na application unlock kon ik die bestanden dus wel wijzigen/verplaatsen, dus dan heb ik het idee dat het er mee samen hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
MyTi schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:07:
[...]

Ja dat kan best, maar na application unlock kon ik die bestanden dus wel wijzigen/verplaatsen, dus dan heb ik het idee dat het er mee samen hangt.
Ik zal dus eerst die app.lock eraf moeten halen. Dat lukte me dus niet via de developers site.
Kreeg continue een melding dat ik een onbekend IMEI code heb op mn toestel, terwijl ik het toch echt goed overgetikt heb. Ik heb ook nog die utility van Orange op mn phone geinstalleerd, maar ook dat werkte nie :(

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Nadat mijn phone door Orange stofvrij is gemaakt (inmiddels zit er weer net zoveel stof in) krijg ik mijn t9 niet meer op Nederlands. Ik heb de taal en landinstellingen op Nederlands staan. Wat doe ik verkeerd? (Dit is volgens mij al eens in één v.d. delen aan de orde geweest, maar ik kan het niet meer vinden. :+ )

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tijdens het maken van een bericht het sterretje (waar ook T9 op staat ;) ) indrukken en dan kun je kiezen voor welk woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
DaLass schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:19:
[...]

Ik zal dus eerst die app.lock eraf moeten halen. Dat lukte me dus niet via de developers site.
Kreeg continue een melding dat ik een onbekend IMEI code heb op mn toestel, terwijl ik het toch echt goed overgetikt heb. Ik heb ook nog die utility van Orange op mn phone geinstalleerd, maar ook dat werkte nie :(
Yeah, het werkt allemaal weer. Mn phone is "De-certified"! :)
Ik kreeg, boven mijn verwachtingen uit, vanmorgen al een email van Orange Developers terug met een security app. speciaal voor mijn IMEI. Stond zelfs mn eigen naam in de installer :P

Maargoed, na het runnen kreeg ik een shortcut in mn phone, waarmee ik 3 security levels kon kiezen. Na het uitschakelen kon ik dus ook weer mn shortcuts verplaatsen!

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:37
Ik heb nu ook de Engelse ROM op me foon staan, maar loop tegen wat zaken aan... Ten eerste is het zo dat mijn telefoon niet meer uit wil, hij sluit wel af enzo, maar het orange logo blijft staan en vervolgens gaat de telefoon niet uit. Starten van het ding is pas weer mogelijk als ik de batterij ff gedisconnect heb.... Ten tweede, minder belangrijk, maar alle Favourites zijn Orange UK like... ;) Kan ik ergens een cab filetje vinden met de NL versies... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
hemiparo schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:00:
Tijdens het maken van een bericht het sterretje (waar ook T9 op staat ;) ) indrukken en dan kun je kiezen voor welk woordenboek.
Jaaaa... dat was het. Kun je nagaan... de c500 heeft zoveel mogelijkheden... ik was het al weer vergeten. Tnx!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Martijn schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:36:
Ik heb nu ook de Engelse ROM op me foon staan, maar loop tegen wat zaken aan... Ten eerste is het zo dat mijn telefoon niet meer uit wil, hij sluit wel af enzo, maar het orange logo blijft staan en vervolgens gaat de telefoon niet uit. Starten van het ding is pas weer mogelijk als ik de batterij ff gedisconnect heb.... Ten tweede, minder belangrijk, maar alle Favourites zijn Orange UK like... ;) Kan ik ergens een cab filetje vinden met de NL versies... ;)
Dat afsluitprobleem, heb je dat altijd, of nadat je een Active Sync verbinding via Bluetooth hebt gehad?

Ik had het namelijk met Active Sync over bluetooth. Gaf de opdracht uit te gaan, en toestel sloeg vast nadat het GSM netwerk plat lag. Batterij eruit was de enige oplossing. Ik heb het opgelost door de seriele poort verbinding eerst te verbreken (op de PC) voordat ik m uitzette.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:37
DaLass schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:45:
[...]

Dat afsluitprobleem, heb je dat altijd, of nadat je een Active Sync verbinding via Bluetooth hebt gehad?

Ik had het namelijk met Active Sync over bluetooth. Gaf de opdracht uit te gaan, en toestel sloeg vast nadat het GSM netwerk plat lag. Batterij eruit was de enige oplossing. Ik heb het opgelost door de seriele poort verbinding eerst te verbreken (op de PC) voordat ik m uitzette.
Heb ik dus altijd nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het installeren van de UK ROM update heb ik ook mijn menu opnieuw geordend.
Dit lukte niet met SmartExplorer, maar wel met de ingebouwde Bestandsbeheer ;)
Mijn toestel was toen nog app.gelocked!

Heb er een klein stukje over geschreven op mijn blog http://spvc500.web-log.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
edit:
gevonden... :)

[ Voor 96% gewijzigd door ironx op 12-04-2005 13:36 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Zijn er mensen die battery pack pro hebben? Hoe bevalt dit programma?
Heb het ooit erop gezet toen ík nog weinig van m'n smartphone wist en dus niet echt kunnen gebruiken. Trial version is nu dus allang ten einde, maar ik zit eraan te denken om het aan te schaffen...

of is er ergens een soortgelijk freeware progje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
Ik heb een Gmail adres gemaakt waar ik mijn software en allemaal freeware op verzamel, heb ook wel iets dergelijks als battery pack pro. Wil je ook access, mail naar wmsmartphone@gmail.com. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Terugkomend op mijn remote vraag.. (bedankt voor de progs)

Ik krijg mijn syncronisatie met bluetooth maar niet echt goed werkend aan de praat, via act sync wil het zowiezo niet, met andere telefoons wil weer wel, zijn er standaard instellingen voor of moet je gewoon alles proberen?

De hoofdreden waarom ik bluetooth wil gebruiken is als remote control voor winamp, verder eigenlijk niet.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:11:
Hallo,
Terugkomend op mijn remote vraag.. (bedankt voor de progs)

Ik krijg mijn syncronisatie met bluetooth maar niet echt goed werkend aan de praat, via act sync wil het zowiezo niet, met andere telefoons wil weer wel, zijn er standaard instellingen voor of moet je gewoon alles proberen?

De hoofdreden waarom ik bluetooth wil gebruiken is als remote control voor winamp, verder eigenlijk niet.

Alvast bedankt!
Heb je de Bluetooth Guide geprobeerd voor het maken van een verbinding via Active Sync?
Die legt stap voor stap precies uit wat je moet doen. Kan eigenlijk nie missen..
Zie hieronder:
404error schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 02:53:
De gids om de BT problemen op te lossen volgens bartje100!

Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, maar vertel z.s.m. mijn bevindingen!

www.stratums-eind.nl/as.pdf

Een pdf-je dus Acrobat Reader installeren!
offtopic:
Dit zou iedereen hier wel moeten weten, maar ja, voor de zekerheid!

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:29:
Zijn er mensen die battery pack pro hebben? Hoe bevalt dit programma?
Heb het ooit erop gezet toen ík nog weinig van m'n smartphone wist en dus niet echt kunnen gebruiken. Trial version is nu dus allang ten einde, maar ik zit eraan te denken om het aan te schaffen...

of is er ergens een soortgelijk freeware progje?
BPP bevalt goed, maar je hebt ook andere prog (gratis) die bijna dezelfde of meer functies hebben.

SmartPhinger™ SmartMonitor Homescreen Plug-in
http://www.smartphinger.co.uk/SmartMonitor/

in combinatie met

RJShortcut, RJTasks en RJTime ( ook gratis)
http://smartphone.peakin.com/

Krijg je meer functies dan van BPP.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v236/majB/BPP.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v236/majB/orange.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v236/majB/RJscrn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v236/majB/neostream2005.jpg

plaatje 1 BPP
plaatje 2 RJ en nog andere screenplugins en 3 alleen.RJ
plaatje 4.alleen smartmonitor

Dus je kunt zelf de combinatie van homescreen plugins kiezen die je nodig hebt.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Weet iemand hoe ik dat oranje balkje weg kan krijgen bij een inkomend gesprek?

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/inkomend.jpg

Heb (zover ik kan nagaan) alle standaard afbeeldingen van WM teruggezet ipv die van Orange, maar hoe ik deze kan wegkrijgen is me een raadsel...

Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/alert_oud.jpg Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/alert_nieuw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/locked_oud.jpg Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/locked_nieuw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/sync_nieuw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:37:
[...]

BPP bevalt goed, maar je hebt ook andere prog (gratis) die bijna dezelfde of meer functies hebben.

SmartPhinger™ SmartMonitor Homescreen Plug-in
http://www.smartphinger.co.uk/SmartMonitor/

in combinatie met

RJShortcut, RJTasks en RJTime ( ook gratis)
http://smartphone.peakin.com/

Krijg je meer functies dan van BPP.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

plaatje 1 BPP
plaatje 2 RJ en nog andere screenplugins en 3 alleen.RJ
plaatje 4.alleen smartmonitor

Dus je kunt zelf de combinatie van homescreen plugins kiezen die je nodig hebt.
kan je me een beetje inleiden hoe je alles in kan stellen. heb alle 3 de programma's geinstalleerd + smartpmon en heb als beignscherm RJShort staan. de rest van die appz staat er niet in. heb ik dan wat fout gedaan of???

nbeetje info over hoe alles in te stellen is zou fijn zijn ;D

@Ironx

Hoe heb je die picz veranderd en hoe kom je aan die nieuwe?

[ Voor 4% gewijzigd door Carnagy op 13-04-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Carnagy schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:42:
[...]
@Ironx

De originele afbeeldingen heb ik uit de Smartphone 2003 SDK emulator gehaald.
Vervolgens geplaatst in \Storage\windows en het register aangepast.

Of alle afbeeldingen 100% werken weet ik nog niet, heb het gisteravond even snel gedaan ;)
Zover ik weet is het enige dus nog die oranje balk bij een inkomend gesprek... kan 't niet vinden.
En waneer je de telefoon aanzet het orange-logo, maar daar stoor ik me niet aan... (komt wel bij een ROM-update).

Maargoed, iemand tips of suggesties, plaats ze :)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shell\Rai

:BrandingBox\BKBitmapFile -> \Storage\windows\ms_mobile.gif
:CallAlert\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowscall.gif
:ErrorBox\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowsyell.gif
:ExclamationBox\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowsyell.gif
:InformationBox\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowsinfo.gif
:MSBranding\BannerImage -> \Storage\windows\ms_mobile.gif
:MSCdial\BannerImage -> \Storage\windows\ms_mobile.gif
:MSCPROG\BannerImage -> \Storage\windows\ms_mobile.gif
:MSSYNCAPP\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowssyncall.gif
:QuestionBox\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowsques.gif
:VolDlg\BKBitmapFile -> \Storage\windows\windowsvolume.gif

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shell\Splash Screen

CarrierShutdownBitmap -> \Storage\windows\carrier_splash.gif

Afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/ms_splash.gif
ms_splash.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/windowscall.gif
windowscall.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/windowsinfo.gif
windowsinfo.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/windowsques.gif
windowsques.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/windowssyncall.gif
windowssyncall.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/windowsvolume.gif
windowsvolume.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/windowsyell.gif
windowsyell.gif

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/images/tweakers/carrier_splash.gif
carrier_splash.gif

[ Voor 13% gewijzigd door ironx op 13-04-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:42:
[...]

kan je me een beetje inleiden hoe je alles in kan stellen. heb alle 3 de programma's geinstalleerd + smartpmon en heb als beignscherm RJShort staan. de rest van die appz staat er niet in. heb ik dan wat fout gedaan of???

nbeetje info over hoe alles in te stellen is zou fijn zijn ;D

@Ironx

Op MoDaCo site kan je lezen hoe je een homescreen kan instaleren en aanpassen, er staan daar ook een grote keus aan homescreens. Veel succes ;)

http://www.modaco.com/index.php?dlcategory=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco218
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 23:38
Dat oranje balkje dat je te zien krijgt bij een oproep wordt veroorzaakt door dat Orange Fotocontact programma.

Start dit op onder Begin --> Orange --> Fotocontact, je krijgt dan dat venstertje waar je de foto's aan de contacten kunt toewijzen.

Als je dan kiest voor Menu --> Opties --> "Stel stand. foto's in", dan zie je links onderin in het voorbeeld dat oranje balkje al staan.

Kies dan Menu --> "Wis toekenning", hiermee wis je de toekenning naar dat balkje. Dit heb ik voor alle 3 de toekenningen gedaan (Onbekende foto, Niet gevonden foto en Standaard foto) en het balkje is bij mij nergens meer te bekennen tijdens een inkomende oproep. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
jaco218 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:25:
Dat oranje balkje dat je te zien krijgt bij een oproep wordt veroorzaakt door dat Orange Fotocontact programma.

Start dit op onder Begin --> Orange --> Fotocontact, je krijgt dan dat venstertje waar je de foto's aan de contacten kunt toewijzen.

Als je dan kiest voor Menu --> Opties --> "Stel stand. foto's in", dan zie je links onderin in het voorbeeld dat oranje balkje al staan.

Kies dan Menu --> "Wis toekenning", hiermee wis je de toekenning naar dat balkje. Dit heb ik voor alle 3 de toekenningen gedaan (Onbekende foto, Niet gevonden foto en Standaard foto) en het balkje is bij mij nergens meer te bekennen tijdens een inkomende oproep. :7
Bedankt voor de tip :D

Als ik dat heb gedaan ben ik inderdaad van die oranje balk af... totdat de telefoon opnieuw is opgestart. Dan staan ze er weer net zo hard :'(

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 14-04-2005 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe het komt dat als ik mijn headset inplug in mijn telefoon (SPV_C500 afkors...) dat mijn speaker op mijn telefoon geluid blijft maken. (Bijvoorbeeld als ik een MP3-tje afspeel?)

Bij voorbaat dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SPV C550 is binnenkort verkrijgbaar. Vergelijkbaar met de C500 maar dan met een 1.3 MP camera en toetsen om de MP3 speler mee te bedienen.

Afbeeldingslocatie: https://shop.orange.nl/img_content/spvc550.jpg

Orange online shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:02:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe het komt dat als ik mijn headset inplug in mijn telefoon (SPV_C500 afkors...) dat mijn speaker op mijn telefoon geluid blijft maken. (Bijvoorbeeld als ik een MP3-tje afspeel?)

Bij voorbaat dank!!
Profiel aanpassen naar Handsfee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:40:
[...]

Ik kan hem niet eens op handsfree of auto zetten, ik vind hier ook niks over in de handleiding. Ik heb hem al opnieuw aan en uit gezet... (Dus ook al zit mijn hoofdtelefoon op mijn telefoon aangesloten of niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:40:
[...]

Het is al gelukt.... Ik moest hem op automatisch zetten! Iig hartelijk dank voor je reactie!

Groeten,
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie me vertellen hoe ik meer programma geheugen (dus geen opslag) vrij kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:57:
Kunnen jullie me vertellen hoe ik meer programma geheugen (dus geen opslag) vrij kan krijgen?
ehmmm...harde reset ? :o

Maar zonder gekheid : kijk eens welke programma's er in het flash geheugen geinstalleerd staan (met task manager) en her-installeer dan deze programma's op de geheugenkaart.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ben ik de enige die dat .cab bestandje niet kan vinden? Ik heb nu Imate sp3 rom (met de turkse taal) erin zitten en wil wel graag mmsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
MindedRaptor schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:23:
Ben ik de enige die dat .cab bestandje niet kan vinden? Ik heb nu Imate sp3 rom (met de turkse taal) erin zitten en wil wel graag mmsen.
Welk CAB bestandje zoek je dan, en voor welke provider? Als je de MMS instellingen van Orange zoekt, kan je die toch van de Orange site halen? Als je inlogt kun je je zo opvragen.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ironx heeft gelijk, na restart zijn de balken weer terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:15
Heeft iemand misschien tips voor mij om TomTom Mobile ana de praat te krijgen op mijn C500?

Ik heb: Tomtom Mobile V4.40
TomTom Mobile GPS
Ik maak met bluetooth verbinding met de gps en laat hem de standaard naam gebruiken, ik start mijn tomtom op wat ook goed gaat, maar krijg nog steeds geen gps-signaal?
Als ik ga kijken bij de instellingen voor GPS dan zegt ie keurig: Geen GPS-Aparaat gevonden.
Ik naar de belcompany waar ik hem vandaan heb en die weten geen raad, hun bieden alleen de c200 aan met werkende tomtom zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
The_Dart schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:46:
Heeft iemand misschien tips voor mij om TomTom Mobile ana de praat te krijgen op mijn C500?

Ik heb: Tomtom Mobile V4.40
TomTom Mobile GPS
Ik maak met bluetooth verbinding met de gps en laat hem de standaard naam gebruiken, ik start mijn tomtom op wat ook goed gaat, maar krijg nog steeds geen gps-signaal?
Als ik ga kijken bij de instellingen voor GPS dan zegt ie keurig: Geen GPS-Aparaat gevonden.
Ik naar de belcompany waar ik hem vandaan heb en die weten geen raad, hun bieden alleen de c200 aan met werkende tomtom zeggen ze.
Ik heb zelf geen TomTom Mobile met GPS, maar je moet wel de Traffic patch installeren om het werkend te krijgen op de C500.
Check de volgende topics voor meer info:

TomTom Mobile BeNeLux
Het grote TomTom Mobile topic deel 2

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:52

404error

Page Not Found

DaLass schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:58:
[...]

Ik heb zelf geen TomTom Mobile met GPS, maar je moet wel de Traffic patch installeren om het werkend te krijgen op de C500.
Check de volgende topics voor meer info:

TomTom Mobile BeNeLux
Het grote TomTom Mobile topic deel 2
Idd, de traffic update zorgt ook voor c500 ondersteuning. Versie 4.40 is de versie zonder traffic!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn speaker klinkt ineens blikkerig tijdens bellen (niet de handsfree functie) is dit op te lossen met
een harde reset of moet ik wandelen naar de winkel.......hoor graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Ik heb nu 2 maal gehad. dat ik een sms zou krijgen van m'n vriendin zodra ze klaar was met werken. ik w88. telefoon staat aan bereik is goed. plots werd er gebeld. en tegelijkertijd kreeg ik een sms. die was om 22.09 verstuurd en ze vroeg waar ik bleef... tloen ze belde was het 22.30

dus sms was blijven hangen. in de centrale of op m'n telefoon. iemand hier ervaring mee?

stuurde pasgeleden ook een sms, en toen ik 5 uur later nog een sms verstuurde werdt de andere verstuurd.. die dus 5 uur eerder verzonden zou moeten zijn..

spv problem of orange netwerk problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:24
Carnagy schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:57:
Ik heb nu 2 maal gehad. dat ik een sms zou krijgen van m'n vriendin zodra ze klaar was met werken. ik w88. telefoon staat aan bereik is goed. plots werd er gebeld. en tegelijkertijd kreeg ik een sms. die was om 22.09 verstuurd en ze vroeg waar ik bleef... tloen ze belde was het 22.30

dus sms was blijven hangen. in de centrale of op m'n telefoon. iemand hier ervaring mee?

stuurde pasgeleden ook een sms, en toen ik 5 uur later nog een sms verstuurde werdt de andere verstuurd.. die dus 5 uur eerder verzonden zou moeten zijn..

spv problem of orange netwerk problem?
Lijkt me een Orange probleem. Ik had het namelijk ook met mijn vorige telefoons (Sony Ericcson T630 en de Motorola Accompli 008. Als je SMS verstuurt, kan je het beste dus nog een actie plegen....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor mij misschien een tip hoe je gemakkelijk een playlist kunt maken in je SPV C500? Ik heb vandaag mijn 512 MB kaart ontvangen, vooral bedoelt als MP3 gegeugen, maar de betaplayer kan 'slechts' 1 nummer afspelen. (Deze heb ik gedownload van indeknelmetjetoestel.nl)

Ik zou degen met recht zeer dankbaar zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:06:
Heeft iemand voor mij misschien een tip hoe je gemakkelijk een playlist kunt maken in je SPV C500? Ik heb vandaag mijn 512 MB kaart ontvangen, vooral bedoelt als MP3 gegeugen, maar de betaplayer kan 'slechts' 1 nummer afspelen. (Deze heb ik gedownload van indeknelmetjetoestel.nl)

Ik zou degen met recht zeer dankbaar zijn!!
Betaplayer kan gewoon meerdere bestanden afspelen:
- Betaplayer
- File
- Playlist (2)
- File
- Add Files... (1)
- (ga naar DIR)
- Options
- All (4)

Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:26:
[...]

Betaplayer kan gewoon meerdere bestanden afspelen:
- Betaplayer
- File
- Playlist (2)
- File
- Add Files... (1)
- (ga naar DIR)
- Options
- All (4)

Klaar :)
Ik weet dat ik niet handig ben, maar dit slaat alles... :-)

De opsomming die jij hierboven hebt gemaakt die vind ik nergens terug... Hoe kom ik daar....?

Vriendelijk bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:39:
[...]

Ik weet dat ik niet handig ben, maar dit slaat alles... :-)

De opsomming die jij hierboven hebt gemaakt die vind ik nergens terug... Hoe kom ik daar....?

Vriendelijk bedankt!!
Uhmz gewoon Betaplayer starten en dan doen zoals het er staat 8)7 :P

Welke versie van Betaplayer draai je? Ik heb namelijk de unstable release, weet niet of de stable release ander functies heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oesie schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:57:
[...]

Uhmz gewoon Betaplayer starten en dan doen zoals het er staat 8)7 :P

Welke versie van Betaplayer draai je? Ik heb namelijk de unstable release, weet niet of de stable release ander functies heeft.
Waarschijnlijk heeft het daar mee te maken dan, ik heb em direct van indeknelmetjetoestel.nl gedownload. Kun je misschien posten welke en waar ik dan diegene die jij hebt kan downloaden?

Degene die ik nu heb, na 2x installeren, heeft tot nu toe alleen maar kuren. (Flikkerend beeldscherm etc.)

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Op de orange shop zijn er kortingen op de accessoires.
De Blue Butterfly Headset is bijvoorbeeld 10 euro goedkoper.
Misschien handig om te weten als je net wat moet hebben.
Ik zit nog te twijfelen of ik die headset zal kopen, lijkt me erg handig!

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit apparaat goed simlockvrij te krijgen en werkt ie ook 100% met een T mobile abbonnement?

sorry, geen zin om 4 topics door te lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:44:
Is dit apparaat goed simlockvrij te krijgen en werkt ie ook 100% met een T mobile abbonnement?

Neem een T-Mobile SDA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:44:

Sorry, geen zin om te antwoorden.... 8)7
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.