Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 4)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
Er komen als het goed is binnenkort eerst 49 schermen naar NL die geasembleerd zijn in het buitenland. Dit hoorde ik van die kerel van de IA.

Ik ben ook maar van de IA afgestapt aangezien er zoveel deelnemers zijn. Ik verwacht dat mensen die later hun geld betalen zeker wel een maand op hun scherm moeten wachten. Daar heb ik niet zoveel zin in. Tegen die tijd zijn er misschien al nieuwere actie's van DELL of is de prijs al gedaald. Daarnaast is er al meer dan 60.000 Euro overgemaakt, lekker bedrag om er mee vandoor te gaan ;). , daarnaast is het ook nog mogelijk dat dell die hele actie afblaast. Lijkt me niet echt logisch maar alles is mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:46
Zwartkijker... ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 15:09
De vakantie is al geboekt en we staa^H^H^H alles loopt goed, ze zijn al aan het produceren om de grote order op korte termijn uit te kunnen leveren
Afbeeldingslocatie: http://images.ibsys.com/2003/0429/2165787.jpg

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 22:10
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:32:
De vakantie is al geboekt en we staa^H^H^H alles loopt goed, ze zijn al aan het produceren om de grote order op korte termijn uit te kunnen leveren
[afbeelding]
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ik zoek iemand (uit de buurt van Hilversum) die een dell 24" wil bestellen met mij samen een dezer dagen, dat scheelt ons allebei. Dan komen we samen en kijken we even hoe we het het best kunnen doen...

[ Voor 3% gewijzigd door itsgreen op 02-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

itsgreen schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:30:
Ik zoek iemand (uit de buurt van Hilversum) die een dell 24" wil bestellen met mij samen een dezer dagen, dat scheelt ons allebei. Dan komen we samen en kijken we even hoe we het het best kunnen doen...
Waarom gewoon niet voor € 822,14 bestellen op inkoopacties.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Ik ga mee doen met de actie denk ik toch maar :) was niet helemaal op de hoogte, ik ga er vanuit dat de mensen te vertrouwen zijn :)

[ Voor 47% gewijzigd door itsgreen op 02-04-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenWolf
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 08:08
Ik ga ervan uit dat de inkoopactie Ok is. :)

Zoniet, ach. Ik heb al in m'n spaargeld gedipt om nu die monitor te kopen, dan dip ik ook wel in m'n spaargeld om een huurmoordenaar op hun dak te sturen. :)

*hoopt dat zijn 6600GT met 2x dvi die 2405 aan kan.

Inkoopactie staat ondertussen op een bedrag van 105.000 euro en een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

indeed een hoop boze mensen die hun geld dan terug willen :P maar ik heb er vertrouwen in :) i cross my fingers :)

btw, ga er maar vanuit dat je 6600 die gewoon aan kan, ik denk dat een 5200 hem ook aan kan, gezien het feit dat mijn oude laptop een 1920 bij 1200 scherm had en daar een geforce4go in zat...

[ Voor 47% gewijzigd door itsgreen op 02-04-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Wat is er beter voor de levensduur van je TFT scherm: als je weg bent op stand by laten gaan (na 30 min ofzo, ipv screensaver), of gewoon laten branden.

Ik bedoel dus, is het aan/uitzetten slechter voor de backlight dan die paar extra branduren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik zie bij de deelnemers een hoop GoTters (zelfs 2 met een kleurtje, en ik zal er ongetwijfeld een hoop niet herkennen), en ik zit net iets te veel op GoT om me niet voor 100% in te spannen voor die IA :)

Aan mij zal het eventuele mislukken van de IA dus iig niet liggen, ik zou me hier niet meer durven vertonen als het misgaat.

Ik wilde hier een heel stuk over de risico's en hoe we die willen opvangen neerzetten, maar dat is hier zwaar off-topic, en kun je in het forum bij de inkoopactie (binnenkort) nalezen. Ik ben op verzoek/suggestie van een deelnemer bezig met een Plan van aanpak en een risicoanalyse :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het is idd een enorme kwestie van vertrouwen, maar mensen die ermee bezig zijn kunnen over het algemeen echt wel in andermans belang goed handelen. Zelf gaan ze er hoe dan ook op vooruit omdat ze zelf ook een leuk goedkoop scherm eraan overhouden. Externe factoren zijn IMHO een groter probleem. Ik begreep dat er iig spreiding wordt toegepast zodat het dievengilde geen zin heeft. De groottste manco zal Dell zelf blijken, ik vraag me echt af of ze zo'n megabestelling gaan doen... alhoewel er blijkbaar insiders van Dell bij betrokken zijn die een stuk positiever zijn dan ik.

Volgens mij blijft levertijd een ander issue, maar dat zal me aan mijn reet roetsen omdat ik het scherm bij mijn ouders moet ophalen.... eind mei. Dus Paul, indien je die dingen in meerdere stappen aangeleverd ziet worden en in meerdere stappen verscheept, kan je mij wel ergens achteraan plaatsen (mits het dan idd binnen 1 maand geregeld kan zijn).

Ik heb 'm daar gekocht overigens omdat ik zo inschat dat deze prijs ergens diep volgen jaar weer wordt gehaald. Dell zal echt niet nbog 400 euro van z'n al belachelijk goedkope bedrag afhalen en de rest zit er nog tegen de 1000 euro boven. En dan praten we nog alleen over het geld, volgens de reviews zit het scherm qua techniek , snelheid en kleuren ook al bij de neusjes van de zalm.

* Delerium hoopt dat de Macmini 'm kan aansturen

[ Voor 20% gewijzigd door Delerium op 02-04-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

* Anoniem: 31180 moppelt iets over de mini's plakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
Ik zit er nu ook aan te denken om zo'n 24" dell te kopen. Ik heb al eens met die oudere 23" versie van apples cinema display gewerkt (geweldig!) en qua specs zou deze alleen maar beter moeten zijn (of zie ik iets over het hoofd :P )

Hoedanook, eerst heb ik nog een vraag.
Ik ga hem gebruiken icm een laptopje waarop ik nog wel eens een computerspelletje wil spelen. Aangezien de meeste spellen alleen speelbaar zijn op 800x600 of soms 1024x768 vraag ik mij af wat dit enorme scherm met zo resolutie gaat doen? Gaat hij het helemaal stretchen zodat alle poppetjes opeens heel dik worden? (aangezien het widescreen is) Of krijg je netjes twee zwarte balken aan de zijkant zodat de verhouding nog wel kloppen?
Kan iemand please even checken wat er gebeurd bij 800x600 of 1024x768? Alvast bedankt! :)

alweer te snel; het staat in één van de (uitgebreide :P ) reviews :) Gelukkig ondersteunt hij lage resoluties op verschillende manieren (dat komt mooi uit)
Jammer dat de inkoopactie vandaag als eindigt, wel erg snel om even te beslissen

[ Voor 15% gewijzigd door Menesis op 02-04-2005 20:50 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ecteinascidin schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:30:
Het is idd een enorme kwestie van vertrouwen, maar mensen die ermee bezig zijn kunnen over het algemeen echt wel in andermans belang goed handelen. Zelf gaan ze er hoe dan ook op vooruit omdat ze zelf ook een leuk goedkoop scherm eraan overhouden.
Per saldo gaan de deelnemers er meer op vooruit, hun kost het een stuk minder tijd :P Maar ik vind het niet erg, vind het wel leuk :)
Externe factoren zijn IMHO een groter probleem. Ik begreep dat er iig spreiding wordt toegepast zodat het dievengilde geen zin heeft.
Yup. :) Nou ja, geen zin... Slechts 1 'gratis' schermpje is al een mooie buit voor de gelegenheidsdief lijkt me zo :X Maar we doen inderdaad zoveel mogelijk om dat te voorkomen.
De groottste manco zal Dell zelf blijken, ik vraag me echt af of ze zo'n megabestelling gaan doen... alhoewel er blijkbaar insiders van Dell bij betrokken zijn die een stuk positiever zijn dan ik.
Dell doet momenteel met die actie meerdere honderden schermen per week wordt er geschat, dus dat zal wel loslopen.
Volgens mij blijft levertijd een ander issue, maar dat zal me aan mijn reet roetsen omdat ik het scherm bij mijn ouders moet ophalen.... eind mei. Dus Paul, indien je die dingen in meerdere stappen aangeleverd ziet worden en in meerdere stappen verscheept, kan je mij wel ergens achteraan plaatsen (mits het dan idd binnen 1 maand geregeld kan zijn).
Ik denk niet dat het meerdere leveringen worden. Maar als dat wel zo is, is het wat afhankelijk van de aantallen wat we precies doen. Ik ga als het even kan maar 1x door NL crossen :)
Ik heb 'm daar gekocht overigens omdat ik zo inschat dat deze prijs ergens diep volgen jaar weer wordt gehaald. Dell zal echt niet nbog 400 euro van z'n al belachelijk goedkope bedrag afhalen en de rest zit er nog tegen de 1000 euro boven. En dan praten we nog alleen over het geld, volgens de reviews zit het scherm qua techniek , snelheid en kleuren ook al bij de neusjes van de zalm.
Zo goedkoop als dit zullen ze lange tijd niet meer worden gok ik :) Zeker in combinatie met dat nieuwsbericht dat het volgende leveringsprobleem van onderdelen zich al weer aandient.
Menesis schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:41:
Jammer dat de inkoopactie vandaag als eindigt, wel erg snel om even te beslissen
Hij loopt al een kleine week ;) De 8e wordt het geld + de definitieve aantallen naar Dell overgemaakt, en alles moet dus de 7e al binnenzijn. Als we mensen de bestelling maar laten aanpasen halen ze dat veel kans nooit meer.
Mocht je er niet uitkomen voor de deadline maar zeker weet dat je het geld op tijd op onze rekening kunt krijgen staat niets je in de weg om te mailen natuurlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Paul op 02-04-2005 20:55 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Ik zit ook in de organisatie van die inkoopactie en hang hier ook al een tijd rond... ten eerste heb ik zelf een flinke partij schermen besteld en ten tweede ben ik nogal gehecht aan mijn goede naam. Dus wat dat betreft zal ik denk ik mijn werk wel doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Laatst online: 21-05 20:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Die inkoopactie gaat wel goedkomen verwacht ik, gezien de nauwkeurigheid tot nog toe. Wanneer de schermen er uiteindelijk zijn is weer een tweede (daar kan je als organisatie vrij weinig aan doen) en het idee van verdeelstations wordt nogal een opgave, maar uiteindelijk zal dat ook wel lukken. Nu hoop ik zelf alleen nog dat mijn Postbank-overschrijving op tijd bij de organisator aankomt om nog meegenomen te worden in de bestelling...

* odysseus moet het scherm zodra het binnen is in eerste instantie analoog aan een TNT2 M64 hangen...benieuwd wat voor beeld die kaart genereert op zo'n resolutie :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
mijn schermpje zit ook nog analoog op een geforce 1, totdat ik mijn nieuwe PC ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hang hem aan mijn Powerbook! Had liever voor dezelfde prijs een Apple Cinema Display gehad van 23", maar helaas is die nu 2x keer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik hang hem ook aan mijn powerbook, en aan een pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 11-07 15:47

Priet

To boldly do what no one has..

Ik hang 'm aan de muur :Y)

Heb zelf ook alle vertrouwen in een goede afloop. Maar een helder overzicht van alle vorderingen tot nu toe en de planning voor de komende tijd zou welkom zijn :)

Nu dat 32,5KG bakbeest van een 22" CRT scherm nog kwijt zien te raken :7

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ja, ik verwacht inderdaad dat de pricewatch en marktplaats etc etc binnenkort overspeold raakt door beeldschermen :P

Planning is simpel: de bestelfase is ondertussen over, men heeft nu tot en met 7 april de tijd om te betalen.

8 april gaan de definitieve order en de spoedbetaling de deur uit, waarna we moeten wachten tot ze geleverd worden.
Zodra ze geleverd zijn worden ze dezelfde dag nog met UPS verstuurd (aldus hellfire, lijkt me wat kort dag, zij het niet onmogelijk als alles van te voren al geregeld is) en ook wordt er die dag door mij langs alle afhaalpunten gereden om daar de schermen te brengen.
Vanaf dan hangt het dus van UPS en de mensen zelf af :)

Odysseus, waarom zou het een hele opgave zijn om die schermen over de afhaalpunten te distribueren? Het zijn een flink aantal kilometers en er moet op die afhaalpunten wel iemand thuis zijn, maar ik voorzie er eigenlijk geen moeilijkheden mee?

Hoewel het niet helemaal offtopic is stel ik eigenlijk toch voor om dit alles gewoon te bespreken op het forum van de inkoopatie zelf ipv hier op GoT.
Inkoopacties zijn niet voor niets van GoT verbannen, en dan kan dit topic gewoon weer over de ervaringen die mensen met de schermen zelf hebben gaan :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hoe zit het verder met de ruis bij gebruik van een VGA aansluiting? Komt er meer ruis in het beeld naarmate je een hogere resolutie over de VGA kabel stuurt? Of valt dat mee bij de Dell24" :?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik heb maar de 20" versie, maar geen ruis. Ik denk dat ik nauwelijks het verschil zal zien tussen vga en DVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 11-07 15:46
Wat mij trouwens opviel bij mijn 20"Dell is dat als je het scherm uitzet de USB poorten ook uitgeschakeld worden... Kan best lastig zijn als je je MP3 speler wilt volpompen, scherm moet dan aan blijven staan...

Klein puntje en geen groot probleem, maar toch..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddenWolf
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-01 08:08
Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:12:
Ik zie bij de deelnemers een hoop GoTters (zelfs 2 met een kleurtje, en ik zal er ongetwijfeld een hoop niet herkennen), en ik zit net iets te veel op GoT om me niet voor 100% in te spannen voor die IA :)

Aan mij zal het eventuele mislukken van de IA dus iig niet liggen, ik zou me hier niet meer durven vertonen als het misgaat.

Ik wilde hier een heel stuk over de risico's en hoe we die willen opvangen neerzetten, maar dat is hier zwaar off-topic, en kun je in het forum bij de inkoopactie (binnenkort) nalezen. Ik ben op verzoek/suggestie van een deelnemer bezig met een Plan van aanpak en een risicoanalyse :)
Woohoo, wat een service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 12:23
Ik werk al enige tijd met een 21.3" Eizo FlexScan L985EX-K op de native resolutie van 1600x1200. Met name de kleur echtheid en het contrast/brightness zijn super. Twee fullsize documenten naast elkaar en prima te lezen. "Peace 4 my eyes"
Wat betreft de responsiviteit in games heb ik niets te klagen. Enige ghosting is echt wel iets aanwezig maar dit zie ik eigenlijk nauwelijks en belemmert zowieso niet tijdens het gamen. Verder merk ik het eigenlijk alleen maar wanneer ik weer achter een CRT scherm zit dat dat minder/niet ghost. Maar van de CRT (hoe goed ook) vind ik het beeld veel te onrustig. Voor films etc ideaal, groot zat iig :)

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132776

Ik heb de vraag al eens gesteld in het 2001FP topic, maar ze zijn daar gelijk een beetje aan het slapen... :z
Mijn vraag aan de Dell 2001FP gebruikers: hoe zijn de kleuren? Zijn die echt helder en scherp? Is er een gekleurde waas? Valt dat op?
Is het nog slim om dit scherm te kopen? Hij wordt nu verkocht aan 570 euro. Of kan ik beter voor z'n breedbeeld broertje gaan (betere specs, maar ook duurder :| )

Alvast bedankt _/-\o_
en hopelijk antwoordt er eens iemand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Schilder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 08:28
er zijn al een paar monitoren afgevallen, maar nu is de keuze heel moeilijk. Dus vraag ik jullie mening en deskundigheid.
Ik heb op dit moment deze monitoren uitgekozen:

1) Fujitsu
Specs:Type: TFT flat screen 20.1-inch
Category
Premium Line
Visible screen diagonal (cm) 51
Horizontal frequency (kHz) 30 - 82
Vertical frequency (Hz) 56 - 76
Resolution (pixels) up to 1600 x 1200
Display panel LCD-TFT
S-PVA, 8-bit, ADCC,
Anti-reflective
Brightness typ. (cd/m²) 300
Contrast typ. 700:1
Viewing angle:
horizontal
vertical 178°
178°
Typical response time 16 ms (black to black)
11 ms (grey to grey, max.)
Colours (depending on graphics processor) 16.7 million
Low radiation TCO’03
Weight (kg) Approx. 9.2
Dimensions (H x W x D) in mm 400 x 444 x 277
(landscape, lowest position)
Ergonomics ISO 13406-2
Power management in
conjunction with
applicable system units According to EPA
Interface Analogue + DVI-D
Mounting interface
VESA FPMPMI (mm) 100
Kensington Lock support Prepared
Autoadjust Yes
Stand Tilt and swivel, high adjust (120 mm) and 90° rotation
Audio Integrated
Power supply Integrated
Power switch (soft/hard) yes/yes
Special features Easy-to-use OSD menu,
DDC CI,
Pivot®Pro software, LiquidView® software; DisplayView software; sRGB

2) Belinea

Panel characteristics
screen size in inch / cm 20.1 / 51.05
viewable screen size in inch / cm 20.1 / 51.05
max. picture size (w x h) in mm 408 x 306
recommended resolution 1600 x 1200
pixel pitch in mm 0.255 x 0.255
active matrix, TFT yes
displayable colors (max.) 16.7 m
brightness in cd/qm: typ. (min.) 250
contrast ratio: typ. (min.) 700:1
viewing angle horizontal / vertical : CR > 5:1 170° / 170°
viewing angle horizontal / vertical : CR > 10:1 170° / 170°
coating Anti Glare
response time: rise / fall in ms (typ.) 15 / 10
electrical data (LCD)
horizontal frequency in kHz 30-83
vertical fequency in Hz 50-85
bandwidth in MHz 162
input voltage 110-230V, 50-60Hz yes
power consumption in Watt, On/Stand-by/Suspend/Off-Mode 60 / 3
input signal (VGA) analog / digital yes / yes
output audio amplifier 2 x 1w
features
factory/user defined modes 26 / 6
OSD yes
integrated speaker yes
power Supply (internal/external) internal
tilt back / forth 20° / 5°
OSD (LCD)
brightness / contrast yes / yes
H / V position yes / yes
automatic picture calibration external
fine tuning / focus yes / no
{17;color temperature}} / color calibration yes / yes
selection at lower resolutions (1:1 or full screen) no / yes
zoom no
frequency information yes
recall / video signal selection yes / yes
OSD position yes
OSD language (s) 6
max. refresh rates in Hz
640 x 480 85
800 x 600 85
1024 x 768 85
1152 x 864 75
1280 x 1024 75
1600 x 1200 60
approvals / standards
Plug & Play, DDC1/2B yes / yes
Power-Management: Vesa DPMS / Nutek / Energy Star no / no / yes
Energy-Label (formerly E-2000) no
TCO99 TCO03
TÜV GS / TÜV Ergonomie yes / yes
EN 29241 / DIN ISO 9241-3, - 7, -8 yes / yes
VESA FPMPMI Standard compliant yes
connections
15 pin. Mini-D-Sub yes
24 pin DVI-D yes
MAC adapter (option) yes
Audio In yes
accessories
user manual in 15 languages 10 languages
power cable yes
video connection 15 pin Mini-D-Sub yes
audio cable yes

3: Viewsonic

LCD Panel Type 20.1" color TFT active matrix UXGA LCD
Display Area 16.1" (horizontal) X 12.0" (vertical); 20.1" (diagonal)
Contrast Ratio 600:1 (typ)
Viewing Angle 170° horizontal, 170° vertical
Response Time 25ms (typ)
Brightness 250 cd/m² (typ)
Light Source Long life, 50,000 hrs. (min)
Panel Surface Anti-glare
INPUT SIGNAL Sync H/V separated (TTL), composite and sync on green
Analog RGB analog (75 ohms, 0.7/1.0 Vp-p)
Frequency Fh:30~82kHz, Fv:50~75 Hz
Digital DVI-D (TMDS, 100 ohms)
COMPATIBILITY PC VGA up to 1600x1200 non-interlaced
Mac® Power Mac™ G3/G4 up to 1600x1200
AUDIO Speakers Two 3.0W speakers
Amplifier 3.0W at 1kHz for THD 1%
CONNECTOR Analog 15-pin mini D-sub
Digital Digital DVI-D
Power 3-pin plug (IEC320)
Audio 3.5 mm stereo mini connector
Security Kensington® security port
POWER Voltage AC 100-240V (universal)
Consumption 70W (max)
CONTROLS Basic 1, down, up, 2, mute, volume (+, -), power
OnView®
OPERATING CONDITIONS Temperature 32-104°F (0–40°C)
Humidity 10-90% (non-condensing)
DIMENSIONS
(WxHxD) Physical 510mm (W) x 549.5mm (H) x 238.5mm (D) 20.1" x 21.6" x 9.4"
WEIGHT Net 28.6 lbs (13.0 kgs.)
REGULATIONS UL, CSA, FCC-B, CB, CE, IC-B, EPA, NOM, TUV/GS, VCCI, BSMI, PSB (S-Mark), C-TICK, GOST-R(PCT-BZ02), PCBC(B-Mark), EMI/B, MPRII, NEMKO, SEMKO, DEMKO, FIMKO, TCO99, TCO95(VP201mb), ISO13406-2, ENERGY STAR
POWER MANAGEMENT Meets TCO '95 and ENERGY Standards
WARRANTY Three-year limited warranty on parts, labor and backlight.

4:Acer

Specs: http://www.acer.nl/acereuro/page38....&crc=3609887925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Schilder
  • Laatst online: 06-07 08:28
5: LG

Panel
Size : 20.1"
Resolution : 1600 x 1200
Pixel Pitch : 0.255 mm
Brightness : 250 cd/m2
Contrast Ratio : 500 : 1
Viewing Angle : 178/178 (H/V)
Response Time : 16 ms
Display Colors : 16.8M
Sync Range
Horizontal Frequency : 30 ~ 96 kHz
Vertical Frequency : 56 ~ 85 Hz
Input Signal
Video Signal : RGB Analog / Digital
Sync type : Separate, Composite, SOG , Digital
Connectors
PC : 15 Pin-D sub / DVI-I
Plug & Play
DDC : DDC 2B
USB : 1Up / 2Down
Power Supply : AC 90~264 V (47 ~ 63Hz)
Power Consumption
On : 60 W
Stand-by / Suspend : 5 W
DPM Off : 3 W
User Control
Button : LightView (1), Auto (1), Source (1), Menu (1), Adjust (4, Up, Down, Left, Right), Select (1), Power (1)
Functions : LightView, OSD Lock, Auto Adjustment, Gamma Control
Mechanical
Dimensions (W x H x D) : Set : 446 x 445.6 x 237.3 mm Box : 568 x 538 x 335 mm
Weight : 9.9 Kg / 12.8 Kg (Set/Box)
Stand : Pivot, Height
Regulations
Safety : UL, UL-cUL, TUV-GS, SEMCO
EMC : FCC-B, CE, VCCI-2
Low radiation : TCO-03, MPR-II
Ergonomics : TCO-03, ISO9241-3, 7, 8
Power saving : TCO-03, EPA Energy Star
ETC : GOST, C-TICK, ISO 13406-2

6: HP
Oppervlaktebewerking
Actieve-matrix TFT (thin film transistor)

schermbehandeling
niet-reflecterende en anti-statische coating

Afmetingen scherm
20,1 inch diagonaal

Beeldhoek
170° horizontaal; 170° verticaal

Helderheid
250 nits

Contrastverhouding
500:1

Refresh responstijd
16 ms

pixelgrootte
0,255 mm

Kleuren
16,7 miljoen kleuren

Scherm, maximum pixelfrequentie
202 MHz (VGA invoer); 162 MHz (DVI invoer)

Scansnelheden
Horizontale frequentie: 30-94 kHz, verticale frequentie: 48-85 Hz

Resolutie
1600 x 1200 bij 60 Hz (standaard); alle VESA modi tot 1600 x 1200 bij 75 Hz (analoog), 1600 x 1200 bij 60 Hz (digitaal)

displayvidinputtypecondes
Vier connectoren, waaronder een 15-pins mini D-sub VGA; een DVI-I (VGA analoog en digitaal), een composite video en een s-video

Ingangssignaal
VGA naar VGA, VGA naar DVI-I en DVI-D naar DVI-I kabels inbegrepen

Gebruikersknoppen
Helderheid, contrast, positionering, kleurtemperatuur, individuele kleurinstelling, serienummer weergave, schermresoluties, klok, klokfase, video picture-in-picture (grootte en positie), invoerselectie (inclusief aparte sneltoets voor wisselen tussen ingang 1 en 2), fabrieksinstellingen

Montage-interface
VESA externe montage (standaard patroon met 4 openingen, 100 mm)

kenmerken OR functies
PiP (Picture in Picture), invoerselectie, automatische aanpassing, OSD omhoog, OSD omlaag, OSD menu, aan/uit

Interne audio
Geen audio inbegrepen op platformniveau

Grafische controller
Pixelworks PW171

Stroomverbruik - omschrijving
max. 75 W

Voeding
Zelfinstellend, 90 tot 132 V en 195 tot 265 V; interne voeding, 50 Hz/60 Hz

Afmetingen, metrisch - omschrijving
452 x 81 x 363 mm

Afmetingen, metrisch met stand. - omschrijving
452 x 210 x 441 mm

Afmetingen verpakking (B x D x H)
556 x 606 x 292 mm

Gewicht, metrisch - omschrijving
9,2 kg

Gewicht verpakking
12,2 kg

Operating temperature range; Celsius description
10 tot 35 °C

Storage temperature range; Celsius description
-10 tot 60° C

Relatieve luchtvochtigheid, in bedrijf
5 tot 85%

Relatieve luchtvochtigheid bij opslag
5 tot 85%

Multimedia
Optioneel HP Desktop Access Center – bevat geïntegreerde microfoon/hoofdtelefooningang, hoofdtelefoon met telefoon- en pc-ondersteuning, een Multibay-slot voor plaatsing van een optische drive en vier USB-poorten voor integratie van digitale oplossingen van andere fabrikanten; bestelnr. DK985A.

Certificeringen - omschrijving
Australië ACA goedkeuring, Canada vereisten/CSA, CE merk, China CCIB/CCEE goedkeuring, CISPR vereisten, Oost-Europese goedkeuringen, Energy Star compatibel, FCC goedkeuring, Duitsland, ergonomie (TÜV en GS merk), ISO 9241-3,7,8 VDT richtlijnen, ISO 13406-2 compatibel (Pixeldefect richtlijnen), Mexico NOM goedkeuring, MIC vereisten (Nieuw-Zeeland), MPR-II compatibel, Noord-Europese goedkeuringen (Nemko, Fimko, Demko, Semko), PC2001 compatibel, PC99 certificaat, Zuid-Korea MIC goedkeuring, Taiwan BSMI goedkeuring, TCO 03 (emissie, ergonomie, milieu), TÜV-Ergo, UL-geregistreerd, VCCI goedkeuringen, Windows® certificaten (Microsoft® Windows® 98, 2000 en XP)

Ergonomische kenmerken
-5 tot 25º kantelen; -35 tot 35° draaien; roteren van oriëntatie; hoogte-instelling: 9 cm; vaste voet

plug-en-play
Ja

Garantie
Drie jaar garantie op onderdelen, inclusief achterverlichting, en on-site arbeid of directe vervanging binnen 48 uur. Bepaalde beperkingen zijn van toepassing; beschikbaarheid varieert per regio

Fysieke beveiligingskenmerken
Gereed voor Kensington-slot

7: Sony

Kleurenregeling (OSD)
Vast 6500° K Ja
Vast 9300° K Ja
Gamma-kleureninstelling van gebruiker Ja
RB Gain Control en gamma-kleurcorrectie van gebruiker Ja

Afmetingen
Diepte van beeldscherm (mm) 72.5
Hoogte van beeldscherm (mm) 354.5
Breedte van beeldscherm (mm) 440.5
Gewicht van monitor (kg) 6.2
Diepte met standaard (mm) 232
Hoogte met standaard (mm) 377.5
Breedte met standaard (mm) 440.5
Gewicht met standaard (kg) 8.2

Technische gegevens van beeldscherm
Analoge horizontale frequentie (kHz) 28 - 92
Analoge verticale frequentie (Hz) 48 - 85
Digitale horizontale frequentie (kHz) 28 - 75
Digitale verticale frequentie (Hz) 60
Contrastverhouding (max.) 500:1
Schermkleur (milj.) 16.77
Schermtype a-Si TFT , IPS
Luminantie (cd/m²) 250
Grootte van paneel (in) 20.1
Pixelgrootte (mm) 0,255 x 0,255
Beeldhoek V:H (graden) 176/176
Kijkgebied H x V (mm) 408 x 306

LCD-reactietijd
Aflopende tijd (sec.) 0.007
Oplopende tijd (sec.) 0.009
Totale reactietijd (sec.) 0.016

Maximaal stroomverbruik
Actief (W) 1
Normaal gebruik (W) 58
Uitgeschakeld (W) 0

Eigen resolutie
Maximale frequentie bij deze resolutie (Hz) 60
Resolutie 1600 x 1200

Plug & Play-interfaces
DDC 2 B Ja

Energiebeheer
International Energy Star® Ja
VESA DPMS Ja

Voeding
AC-vermogen Ja

Vooraf ingestelde signaaltiming
Fabriek 23
Gebruiker 18
ESVGA 800 x 600/75 Hz Ja
EUVGA 1024 x 768/75 Hz Ja
EVGA 640 x 480/75 Hz Ja
SVGA 800 x 600/60 Hz Ja
VESA 1024 x 768/60 Hz Ja
VESA 1024 x 768/70 Hz Ja
VESA 1152 x 864/75 Hz Ja
VESA 1280 x 1024/60 Hz Ja
VESA 1280 x 1024/75 Hz Ja
VESA 1280 x 960/60 Hz Ja
VESA 1600 x 1200/60 Hz Ja
Windows® 98/2000/ME/XP Ja
VGA-Graphics 640 x 480/60 Hz Ja

Naleving voorschriften
CE Ja
CSA C22.2 Ja
cUL Ja
EMKOs Ja
GOST Ja
International Energy Star®-programma Ja
ISO-13406-2 (klasse 2) Ja
ISO-9241-3,-8 Ja
MEEI Ja
PC2001 "Designed for Windows®" Ja
PCBC Ja
SIQ Ja
TÜV Rheinland Ergonomie Ja
TÜV Rheinland GS Ja
UL Ja

Standaard
Ontkoppelbaar statief; Met muur-/armbevestiging; met VESA-standaardmontagebeugel Ja

Meegeleverde accessoires
DVI-D-videokabel (1,8 m) Ja
HD15-videokabel Ja
Handmatig Ja
Gebruikershandleiding op CD Ja
Netsnoer Ja
Windows® Inf-bestand op CD-ROM Ja

Kantelen/zwenken
Max. kantelen (graden) 20
Max. zwenken (graden) -5
Zwenken (graden) 175

Bedieningen (On Screen Display)
Achtergrondverlichtingsregeling Ja
Helderheid Ja
Kleurenregeling Ja
Contrast Ja
ECO-modus Ja
H en V positionering Ja
Intelligente automatische correctiefunctie Ja
Talen 10
OSD-positionering Ja
Fase Ja
Pitch Ja
Reset Ja
Video-ingang Ja
Zoom Ja

Video-ingang
DVI-D-connector 1
HD15-connector 2

Type videosignaal
Digitaal: DVI-D TMDS (één aansluiting) Ja
RGB analoog Ja
Sync on Green Ja

Garantie
Garantie op onderdelen en fabricage (jr) 3

Sorry voor de grote berichten, maar dit is evengoed een grote uitgave dus ik wel een beetje zekerheid hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Behalve dat je post lomp veel settings bevat die niet relevant zijn, is de vraag nu wat je precies wilt? Wat is het speerpunt waar een scherm aan moet voldoen? De resolutie, de kleuren, de responstijd of de prijs?
Ikzelf zou gewoon kijken naar welk scherm een DVI heeft, de hoogste resolutie en dan naar de prijs en dan gewoon de goedkoopste die overblijft kopen. IMHO zijn er geen slechte schermen meer, alleen betere mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Ik lees wat wisselende dingen over PIP/PBP van de 2405FPW. Kan je nu wel of niet VGA en DVI gebruiken als sources voor PIP/PBP? Ik zou het wel prettig vinden als ik dat zou kunnen doen met twee PCs. Ik heb geen consoles, TVs, video's of DVD spelers in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

bartvb schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:35:
Ik lees wat wisselende dingen over PIP/PBP van de 2405FPW. Kan je nu wel of niet VGA en DVI gebruiken als sources voor PIP/PBP? Ik zou het wel prettig vinden als ik dat zou kunnen doen met twee PCs. Ik heb geen consoles, TVs, video's of DVD spelers in huis :)
Nee, dat gaat (helaas) niet...
Je kan alleen PIP met VGA/DVI en één van de video-ingangen.

Niet DVI en dan VGA in beeld... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 03-07 13:42
Mmm....helaas schiet het niet op hier.

27 maart 2 schermpjes besteld (2405)
Verwachte leverdatum 4 april, toen 5, 6, 7 en nu 8 april :'( Daarna moet UPS hem nog afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139537

Heb nog vroeger besteld ... heb ze nog steeds niet hoor , blijft hier ook maar opschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Ach, joh. Ben blij :) Bij mij is de 'afleverdatum' helemaal verdwenen. Het order scherm doet het nu weer (op die afleverdatum na) maar afgelopen vrijdag ofzo was ineens m'n order compleet onbekend. ERG vaag systeem daar bij Dell.

Anyway. Morgen maar eens bellen.

BTW zij ziet er best cute uit:

Afbeeldingslocatie: http://support.euro.dell.com/nl/nl/olos/images/production.jpg
(van de order status pagina :) ). Alleen een beetje jammer dat ze in productie werkt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Met firefox verschijnt de datum bij mij ook niet, met iexplorer wel. Vaak helpt een refresh ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:47
Alleen een beetje jammer dat ze in productie werkt :o
Die zullen ze wel van n modellenbureau geplukt hebben voor deze foto. :)

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Hmmm, modellenburo, ook niet mijn tiep dus :P

Ik heb net naar Dell gebeld en de levering van deze monitoren is vertraagd. Volgens de man die ik gesproken heb had die actie eigenlijk ook niet plaats mogen vinden, foutje van Marketing :) Ze komen nu dus wat in leveringsproblemen.. Niet zo handig van ze.

In zijn systeem stond een lead time van 14 werkdagen, daar komt dan nog een dag of 3 aan vervoer binnen NL bij dus over een dag of 17 zou ik die panels in huis moeten hebben. Beetje jammer, dat wordt dus eind April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Zo'n grote fout bij zo'n groot bedrijf. Volgens mij zoeken ze gewoon een excuus voor de trage levering 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 01:35

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Hallo, de halve wereld is opeens 24" schermen bij Dell aan het bestellen. Vind het niet vreemd dat ze daar langere levertijden door hebben... :D

Het is en blijft een megaaanbieding. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45

Videopac

Rommelt wat aan.

Is er een reden waarom er niet een apart, centraal Dell 2405 topic geopend wordt: veruit de meeste berichten gaat over deze monitor.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ach dat zal later wel weer bijtrekken als er meer keuze is :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Normaal koop ik vanavond mijn 23" HP L2335. Aangezien ik deze tweedehands koop, zal ik deze eerst testen voor ik het koop. Nu is mijn vraag aan jullie: hoe kan ik het beste testen, met welke programma, testen op wat....
Ik heb volgende programma's gedownload:
  • Dead Pixel buddy: om op dode pixels te testen, met kleuren: zwart, wit, rood, groen en blauw
  • Een aantal foto's op 1920 x 1200 (kleurweergave)
  • Counterstrike: testen op ghosting
Heb ik niets vergeten? Kan ik een andere test doen?
Ik koop het overigens voor 650E. Is dit een goede prijs? Er is 1 jaar van de 3 jaar garantie verstreken. Het scherm is tweede generatie (brom uit voeding weg).

Wie kan mij van antwoord voorzien? Bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 09:37

Jrz

––––––––––––

650euro is een koopje

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antediluvian
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-06 17:42
Goed nieuws voor de Belgen onder ons.

Gewoon bellen naar dell en melding maken van die actie op de Dell NL site. Blijkbaar telt die actie ook voor België en kunnen ze je ook die korting geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze zouden alleen wat sneller mogen leveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 132776 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:07:
Normaal koop ik vanavond mijn 23" HP L2335. Aangezien ik deze tweedehands koop, zal ik deze eerst testen voor ik het koop. Nu is mijn vraag aan jullie: hoe kan ik het beste testen, met welke programma, testen op wat....
  • Dead Pixel buddy: om op dode pixels te testen, met kleuren: zwart, wit, rood, groen en blauw
Ik koop het overigens voor 650E. Is dit een goede prijs? Er is 1 jaar van de 3 jaar garantie verstreken. Het scherm is tweede generatie (brom uit voeding weg).

Je zou even een helemaal wit plaatje moeten maken en dat fullscreen bekijken. Dan kun je zien of het licht nog steeds gelijkmatig verdeeld wordt. Bij mijn 3 jaar oude laptopscherm is één hoek in de loop der tijd wat donkerder geworden. Dat zie ik het best als ik de verlichting van het scherm eerst wat dim.. even wacht en dan weer op max zet...
Als er idd een donkere plek te zien is zou ik wat afdingen :7

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-07 11:35
Anoniem: 132776 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:07:

http://www.construnet.hu/nokia/monitors/test/mon_test.zip

Deze downloaden en runnen.

Zo 123 te vinden op google.nl en zoeken naar nokia monitor test.

Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
offtopic:
hehe, ik heb het ook even gebruikt, die resolution test is wel heel spacend als je met je hoofd heen en weer gaat (dichterbij>verderweg). Met een TFT scherm :P
Sommige test zijn btw voor crt's geloof ik

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Voor mij, gezien mijn recente aankopen, toch iets net te duur.

Ben op zoek naar een relaxte kerel die mij de helft van de prijs laat betalen voor een tweede, als hij er zelf eentje koopt bij Dell.

Uiteindelijk toch niet een noodzaak, als je al een goed werkende 17" hebt.

In koopactie toch maar van afgezien. Heb totaal geen vertrouwen in zulke bezigheden, ook al gaat het vaak wel goed. Succes voor de mensen die er wel aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Antediluvian schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:33:
Goed nieuws voor de Belgen onder ons.

Gewoon bellen naar dell en melding maken van die actie op de Dell NL site. Blijkbaar telt die actie ook voor België en kunnen ze je ook die korting geven!
Als je Dell België belt krijg je ook gewoon Amsterdam aan de lijn ;)
Tegen het noemen van de 2e voor half geld actie heb ik totaal geen bezwaar, maar ga alstublieft niet de zwaar onrealistische prijzen (voor een order van 1 of 2 schermen) noemen die in de IA gehanteerd worden. We weten niet hoe Dell reageert als blijkt dat het bedrijf dat die schermen koopt ze aan particulieren doorverkoopt, aangezien Dell niet aan tussenhandelaren doet, dus we kregen vanmiddag met zijn vieren bijna een hartverzakking van bartvb in "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en g..." totdat we besloten dat die post wel over de 25% kortingsactie moest gaan O-)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een grote bedankt aan iedereen die mij van antwoord heeft voorzien. Ik heb het scherm ondertussen en ben er enorm blij mee. Enkel hoor ik een piep, afkomstig uit de voeding :/
Regeling van kleur ben ik nog wel even mee zoet denk ik :+

Review van hp 2335 23" tft monitor
  • Niks van ghosting (ben hier wel redelijk streng in), kmoet wel nog verder testen (CS: S :9~ )
  • Zeer goede kleurweergave (ietsje minder dan ViewSonic VX2000, véél beter dan laptopscherm)
  • Ik heb een ietwat paarse schijn, valt blijkbaar enkel op bij D-SUB ingang, DVI is dit blijkbaar afwezig :? afkomstig van type tft?
  • Goed OSD, wel een tekort aan knoppen op het voorpaneel, zijn ook beetje 'sponzig'
  • D-SUB is ook goed scherp, geen idee vanwaar ze het idee halen dat het niet/minder goed is :? DVI is wel extreem handig, gewoon kabeltje erin en werken
  • Onzichtbare pixels
  • GEEN DODE (SUB)PIXELS _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Staan aangesloten op: via D-SUB op laptop met Mobility Radeon 9700 en via DVI op Radeon 7000 :r :r :r :r 7(8)7

Voor wie foto's wil: http://home-13.tiscali-business.nl/~tpm55574/ kijk in de 'nieuwe map'. In de root staan nog een aantal foto's van de VX2000 die ik gehad heb, inclusief 'boze' mail naar verkoper ervan :D
Meer vragen? Moet je hier maar stellen of me mailen.
Overigens, wie even zoekt op www.kapaza.be kan een nieuw scherm kopen voor 800E, zit nog in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-06 10:38
Ook ik heb mee gedaan aan die fantastische actie van Dell en heb er totaal geen spijt van. Superfijn scherm.

Ik heb alleen een vraag over het gebruik ervan in WindowsXP-sp2 (verder draai ik nog Ultramon). Ik draai naast dit scherm ook een 17" TFT. Wat ik heel irritant vind is dat als ik een programma open op de 24" deze in de breedte wordt uitgerekt (bijv. FileZilla wordt altijd een stuk te breed). Of als ik een MSN venster dat bijvoorbeeld 300px breed en de volledige hoogte heeft op mijn 17" en deze naar de 24" haal deze ong 500px breed wordt. De hoogte blijft ongeveer hetzelfde. Als ik hem dan weer terug naar de 17" sleep, heeft deze niet meer de volledige hoogte.
Bij FireFox heb ik dit probleem niet. Deze behoud zijn vorige grootte als ik hem open of verplaats tussen de schermen.

Hebben jullie dit ook? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126938

Iemand enig idee hoeland stap 3 duurt bij dell. Stap 3 is dat de bestelling in productie is. Het gaat bij mij uiteraard om de 2405.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126938 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:22:
Iemand enig idee hoeland stap 3 duurt bij dell. Stap 3 is dat de bestelling in productie is. Het gaat bij mij uiteraard om de 2405.
bij mij nu al gemakkelijk 14 dagen ... and counting :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139537 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:45:
[...]

bij mij nu al gemakkelijk 14 dagen ... and counting :/
Dat meen je niet? Geez dan kan ik dus ook nog wel 2 weken erbij optellen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 22:01
Ah nee! Je meent het! Nog zoooo lang wachten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ... elke keer ik opsta uit m'n bed om te checken schuift hij een dag mee op.

Net zoals vandaag, hij zou vrijdag hier moeten zijn en deze morgen stond hij ineens weeral op maandag volgende week ... en zo blijft dat maar duren :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Anoniem: 139537 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:54:
Ja ... elke keer ik opsta uit m'n bed om te checken schuift hij een dag mee op.

Net zoals vandaag, hij zou vrijdag hier moeten zijn en deze morgen stond hij ineens weeral op maandag volgende week ... en zo blijft dat maar duren :r
idem dito hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister stond erbij mij dat hij aankomende vrijdag zou komen. Ik wou me ouders gaan waarschuwen of ze even thuis wouden blijven.

Maar nu is die datum compleet verdwenen en aan de reacties te horen kunnen me ouders beter vrijdag ochtend gaan winkelens ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Even een update voor vormgevers in het bezit van de dell 2405.
Na verdere calibratie en vergelijking met een Lacie 22" CRT en gedrukt werk ben ik nu tot de volgende instellingen gekomen:

- Brightness 15 (lager kan nog, hoger niet.)
R - 21
G - 20
B - 12
- gamma 81

hiermee zijn de kleuren vrijwel identiek aan de lacie alleen is de dell een heel stuk scherper en heeft een beter contrast. Met het verloop van rode naar donkerrode tinten (bijvoorbeeld huid tinten in schaduw areas) heeft de dell wel een (heel) klein beetje moeite maar er is desondanks uitstekend mee te werken.

[ Voor 44% gewijzigd door dadj op 06-04-2005 16:51 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 22-06 10:38
dadj schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:33:
Even een update voor vormgevers in het bezit van de dell 2405.
Na verdere calibratie en vergelijking met een Lacie 22" CRT en gedrukt werk ben ik nu tot de volgende instellingen gekomen:

- Brightness 15 (lager kan nog, hoger niet.)
R - 21
G - 20
B - 12
- gamma 81

hiermee zijn de kleuren vrijwel identiek aan de lacie alleen is de dell een heel stuk scherper en heeft een beter contrast. Met het verloop van rode naar donkerrode tinten (bijvoorbeeld huid tinten in schaduw areas) heeft de dell wel een (heel) klein beetje moeite maar er is desondanks uitstekend mee te werken.
Zou deze calibratie bij alle Dell2405 schermen hetzelfde resultaat geven?
Ik kan me voorstellen dat dit voor ieder scherm net wat anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Ik had 't iets simpeler gedaan (wellicht ook minder goed, maar vond de kleuren dan best wel oke)

Ik had de kleuren op sRGB laten staan, maar gamma op 0.80 en helderheid op 20. 't belangrijkste is volgens mij om goede kleuren te krijgen om een gamma te kiezen van rond de 0.75 a 0.80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665

Jup voor mijn scherm is dit erg donker. Misschien komen deze settings wel overeen met m'n oude crt maar het mooie van lcd's vind ik juist die helderheid. Mijn settings op dit moment zijn contrast .85, R:40 G:50 B:50 en helderheid veranderd, overdag 40-50 - 's avonds 0-20. Gelukkig hoef ik geen drukwerk te maken maar hou me vooral bezig met digitale content ;). Soms bij hele subtiele gradients zie je banding (donkergroen naar iets minder donkergroen bijv.) maarja ik kan er mee leven. Beste koop ooit voor m'n pc, alleen is het schrikbarend hoe snel je aan 1920x1200 went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 665 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:28:
Jup voor mijn scherm is dit erg donker. Misschien komen deze settings wel overeen met m'n oude crt maar het mooie van lcd's vind ik juist die helderheid. Mijn settings op dit moment zijn contrast .85, R:40 G:50 B:50 en helderheid veranderd, overdag 40-50 - 's avonds 0-20. Gelukkig hoef ik geen drukwerk te maken maar hou me vooral bezig met digitale content ;). Soms bij hele subtiele gradients zie je banding (donkergroen naar iets minder donkergroen bijv.) maarja ik kan er mee leven. Beste koop ooit voor m'n pc, alleen is het schrikbarend hoe snel je aan 1920x1200 went.
Ja, de felle helderheid ben je kwijt, maar het is het één of het ander helaas; wil je zien hoe het er als drukwerk uitkomt te zien zal je felheid moeten inleveren.

verder zal het zeker varieren per monitor, ander had de kalibratie branche weinig werk meer. :)

[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 06-04-2005 20:05 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 20:11

Hakker

a.k.a The Dude

Anoniem: 126938 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:01:
Gister stond erbij mij dat hij aankomende vrijdag zou komen. Ik wou me ouders gaan waarschuwen of ze even thuis wouden blijven.

Maar nu is die datum compleet verdwenen en aan de reacties te horen kunnen me ouders beter vrijdag ochtend gaan winkelens ofzo :(
De mijnes zou 4/4 afgeleverd worden nu staat ie weer in productie zonder zelfs een datum. Daar gaat de levertijd van 5-7 werkdagen. Zeker nu ze al van 27/3 bezig zijn.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de settings dadj , heb ze bijgehouden voor in de toekomst als ik zo'n werkjes binnen krijg.

Heb je enig idee wat het beste is voor web content ? Gewoon de brightness wat hoger krikken ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Wat betreft de levering en verdwenen afleverdatums:

bartvb in "Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en g..."

Dell heeft zich nogal verslikt in die 50% korting op de 2e monitor actie en heeft veel te weinig voorraad/capaciteit op het moment. Lead time van de 2405FPW is zo'n 14 (werk)dagen. Eind april op z'n vroegst dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Waarschijnlijk krijgen ik en mijn mede-ia-er's de 2405FPW in week 16. Ik vraag me alleen af met welke videokaart iedereen zijn/haar scherm mee aanstuurt. Doe ik er goed aan om voor een 6800GT te gaan, of zal een 6600GT genoeg zijn? Of misschien wel ati ipv nvidia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Op basis van het arikel zou ik zeggen ATi, omdat die DVI-signalen beter waren, tenzij de nVidia kaart een aparte chip gebruikt voor het DVI signaal.

Voor het 24" scherm zou ik de 9800GT (als je voor nVidia neemt), omdat je dan in meer games de native resolutie kunt gebruiken :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudj
  • Laatst online: 20-06-2024
Ik heb mijn monitor nu 1 week binnen en ben zeeer tevreden. De levertijd na betaling was iets meer dan een week (met pasen ertussen)
Ik had voor mijzelf een aantal specificaties aangegeven waaraan een nieuwe monitor moest voldoen, resolutie grootte en niet te vergeten prijs. Ik was net op weg om een LG te bestellen voor 1360 toen ik de 2405 vond.
Prijs: ik heb telefonisch een lagere prijs gekregen: iets meer dan de helft van twee voor de prijs van anderhalf, maar zonder gezeur van garanties e.d.
Geen dode subpixels.
Hij hangt zonder problemen via dvi op 1920x1200 en een portreplicator met dvi uitgang aan mijn notebook met ATI mobile 9600 videokaart. Mijn andere oude computer kreeg hem net via vga op de hoogste resolutie, maar dat is dan ook een oude Asus 3400 met 16 mb sgram.
Ik ben een 21 " dell op 1600x1200 en 85HZ gewend maar dit is toch een stukje, nee stuk, scherper. De extra verbindingen USB en kaartjes vind ik erg handig, scheelt weer kabels. Jammer van die zwarte rand, die leidt iets af (TCO '99), die had inderdaad grijs moeten zijn. Ik ben nog niet bezig geweest om helderheid en kleur bij te stellen.

ruudj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 139537 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:26:
Bedankt voor de settings dadj , heb ze bijgehouden voor in de toekomst als ik zo'n werkjes binnen krijg.

Heb je enig idee wat het beste is voor web content ? Gewoon de brightness wat hoger krikken ofzo ?
Over web content is weinig te zeggen (of juist veel? :) )
Iedere monitor is anders en het zullen sites er toch bij iedereen net anders uitzien. zorg ervoor dat je in het juiste kleurprofiel werkt in photoshop iig (color settings). Web Graphics Defaults voor webdesign, Europe Prepress Defaults voor drukwerk. meeste mensen hebben nog een CRT dus ook op een crt testen is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb m'n account manager maar eens opnieuw gecontacteerd vandaag

Hij gaat voor mij uitzoeken wat er aan de hand is en kijken of een versnelling mogelijk is. Hopen op het beste ... Eens je zoiets besteld wil je het natuurlijk zo snel mogelijk en in perfecte staat. Zit nu al zo lang te wachten... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:47
Ik wacht ook al 15 dagen, en vind dat toch wel voldoende :/

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Kan je niet iets van korting nog regelen bij DELL omdat het zo lang duurt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

STIMPPYYY schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:45:
Kan je niet iets van korting nog regelen bij DELL omdat het zo lang duurt |:(
Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze de bestelling uberhaupt aannemen. 150 schermen voor ver onder de verkoopprijs (foutje marketing las ik hierboven) is iets waar je ook een 'nee' kan verwachten. En dan is het einde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

[b][message=23143003,noline]Hij gaat voor mij uitzoeken wat er aan de hand is en kijken of een versnelling mogelijk is. Hopen op het beste ... Eens je zoiets besteld wil je het natuurlijk zo snel mogelijk en in perfecte staat. Zit nu al zo lang te wachten... :z
`
Harstikke aardige mensen daar, maar ik heb mijn orderbevestiging nog niet eens binnen. 25 maart online besteld, cc gegevens ingevoerd, en ik kreeg maar geen bevestiging. Ik vorige week gaan mailen, en nog een mailtje. Gisteren kreeg ik een mailtje terug dat er geen order was aangemaakt.

Ik het nummer gisteren gebeld, telefonisch order gedaan, ik zou een mailtje krijgen ter bevestiging, tot nu toe nog niks gezien :(. Vanmorgen wel ff een 2e telefoontje aan gewaagd, mijn klantgegevens stonden in hun systeem, nu de order nog :(.

Naja, laatste keer Dell als het niet goed komt. HP pc's voor de zaak bevallen prima, dus maar eens naar HP of Samsung schermen gaan kijken.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Hij heeft het niet over de IA, dus waarom je hem quote? :P Hoe dan ook, we hebben gisteren al besteld, een heel groot deel van het geld staat al bij Dell op de rekening :)

[ Voor 22% gewijzigd door Paul op 07-04-2005 23:12 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Ecteinascidin schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:57:
Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze de bestelling uberhaupt aannemen. 150 schermen voor ver onder de verkoopprijs (foutje marketing las ik hierboven) is iets waar je ook een 'nee' kan verwachten. En dan is het einde verhaal
Als het werkelijk een "marketingsfoutje" zou zijn, dan had het 2405FPW scherm al lang uit die actie verdwenen geweest. Er zijn al heel wat schermen verkocht en afgeleverd onder deze actie. Bij een fout hadden dit hoogstens een klein aantal bestellingen geweest vooraleer dit bij Dell opgemerkt zou worden en de actie aangepast wordt.

Sterker, bij Dell België kun je op de website zien wanneer je twee 2405FPW schermen in je mandje steekt, je geen korting krijgt. Een telefoontje naar Dell wees uit dat dit om een fout op de website ging en de actie wel degelijk geldt voor de 2405FPW schermen. Als het om een marketingsfout op de Nederlandse en Duitse website ging, dan zou Dell de verkopers toch niet voorlichten om telefonische oproepen op de actie te wijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door satcp op 07-04-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:11:
[...]

Hij heeft het niet over de IA, dus waarom je hem quote? :P Hoe dan ook, we hebben gisteren al besteld, een heel groot deel van het geld staat al bij Dell op de rekening :)
Wel een HUGE bedrag, hoe voelde het om dat op je rekening te hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Zo'n getalletje van 6 cijfers? Geen idee, het geld kwam niet op mijn rekening :P Maar inderdaad een HUGE bedrag :X Jammer dat de bank van degene waar het wel op terecht kwam geen rente geeft op betaalrekeningen en overhuizen naar een spaarrekening wegens rentedagen zelfs onvoordelig zou zijn.

Ik ben benieuwd hoeveel snode figuren ons staan op te wachten als UPS 28 april op de Wilgenlaan 12 in Groningen om kwart over 9 's ochtends een pallet of 15 komt lossen.
offtopic:
Even een rookgordijntje aanlegen O-)

Edit: even zitten rekenen, en 1920 * 1200 * 3 * 167 = 1.154.304.000 potentieel dode subpixels :X Ik ben echt benieuwd hoeveel er tussenzitten. Ik hoop uiteraard niet een ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Paul op 07-04-2005 23:53 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Ik ben benieuwd wanneer je het binnen krijgt, want mijn order van de 23e staat nu voor de 13e,en ik geloof er geen zak meer van

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Ecteinascidin schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:57:
[...]

Nou, ik denk het niet. Ik denk zelfs dat deze order voorrang krijgt, omdat het een grote is. En dan moeten WIJ langer wachten op onze schermen!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
De Customer Services persoon die ik gesproken had zei dat het niet de bedoeling was dat de 2e voor 50% actie ook voor de 2405FPW zou gelden. Geen idee of dat ook echt waar is maar ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen, ze zitten nu iig met flinke leveringsproblemen :) Die actie zomaar stopzetten is niet zo heel netjes dus ik gok dat ze hem gewoon door laten lopen tot de 11e. De actie staat iig niet met grote letters op de site, je ziet het pas als je twee identieke monitoren in je mandje gooit.

Bij mij staat sinds vandaag ook weer een afleverdatum op de order pagina:

Meer Informatie
Orderdatum: 3/29/2005
Verwachtte afleverdatum: 4/13/2005

Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140860

Eigenlijk heb ik van die leveringsproblemen niks gemerkt
4/4 bestelling geplaatst
6/4 betaling afgeschreven van men rekening
8/4 orderbevestiging

Even men status gecontroleerd en sta al op stap 4

12/4 afleverdatum

Dus als hij gereed staat voor verzending dan kan dat niet zo heel lang meer duren.

Ze zijn dus zeker nog niet uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Anoniem: 140860 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:35:
Eigenlijk heb ik van die leveringsproblemen niks gemerkt
4/4 bestelling geplaatst
6/4 betaling afgeschreven van men rekening
8/4 orderbevestiging

Even men status gecontroleerd en sta al op stap 4

12/4 afleverdatum

Dus als hij gereed staat voor verzending dan kan dat niet zo heel lang meer duren.

Ze zijn dus zeker nog niet uitverkocht
?????
bestelling op 23/3 gedaan, en hij staat op stap 3
Verwachtte afleverdatum: 4/13/2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
En de afleverdatum is bij mij weer weg ;) We merken het wel.. Die levertijd van 5-7 dagen gaan ze iig niet halen :)

edit:
En de datum is weer terug 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door bartvb op 08-04-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb er maandag via internet twee besteld, maar donderdag had ik nog steeds geen orderbevestiging. Normaal heb ik die binnen 1 of 2 dagen. Daarover heb ik donderdag ook gesproken en ze zouden het in orde maken.

Omdat ik het toch niet vertrouwde (ik ken Dell inmiddels), heb ik vanmorgen de order geannuleerd. Daarna heb ik rechtstreeks via een verkoper besteld. Kreeg meteen een orderbevestiging, inclusief nummer.

Als ik nu naar de status kijk dan staat er:

Stap 4: Uw order wordt klaar gemaakt voor verzending.
Orderdatum: 8-4-2005
Verwachte afleverdatum: 11-4-2005

Dit kan toch bijna niet kloppen? Ik hoop het natuurlijk wel, maar ik verwacht dat de status straks ineens veranderd of zo.

We zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Het gaat hier wel alleen maar over DELL, eigenlijk praat nu niemand anders meer over 20+" tft's alleen over dat hun order op die en die dag aankomt en dat dell leveringsproblemen heeft. Beetje offtopic allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

pnieuwla schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:41:
[...]
Nou, ik denk het niet. Ik denk zelfs dat deze order voorrang krijgt, omdat het een grote is. En dan moeten WIJ langer wachten op onze schermen!! :(
Zeg eens Meneer Nieuwland, je gaat me toch niet vertellen dat jullie die schermen ook nodig hebben op het werk.Wat moet Meneer Rutjes daar nou mee, worden hooguit gejat, net als de Acer1700 :X

Nou, ik ben blij om te horen dat de order uberhuapt is binnengekomen. Het grote wachten begint dus.Nu heb ik lekker vakantie, dus kan ik sowieso dat ding pas eind mei bekijken en dan zal 'ie toch wel geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
Ecteinascidin schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:44:
[...]

Zeg eens Meneer Nieuwland, je gaat me toch niet vertellen dat jullie die schermen ook nodig hebben op het werk.Wat moet Meneer Rutjes daar nou mee, worden hooguit gejat, net als de Acer1700 :X

Nou, ik ben blij om te horen dat de order uberhuapt is binnengekomen. Het grote wachten begint dus.Nu heb ik lekker vakantie, dus kan ik sowieso dat ding pas eind mei bekijken en dan zal 'ie toch wel geleverd zijn.
Euh meneer IJsselstein, dat ding is voor THUIS... niet voor op het lab

De afleverdatum verdwijnt en verschijnt steeds om het uur... Ja ik heb nog wel wat anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Om dan maar weer een beetje ontopic te komen :P

1600x1200 op 20" is dat niet heel veel pixels per vierkante cm? Ik zat vandaag bij mn neef, die een (naar ik meen) 23" apple cinema diisplay heeft. Die had 'maar' 1680x1050 pixels.
Als ik nu websites ga bekijken met die 20" worden alle plaatjes zeker heel klein? En sommige letters ook?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130466

weet iemand trouwens mischien een goede DVI KVM-Switch voor de ACD 20 inch? want degene die ik tot nu toe heb gezien ondersteunen alleen maar tot 1680 x 1000 of zo en de apple heeft een resolutie van 1680x1050 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 11-07 16:03
Menesis schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:16:

1600x1200 op 20" is dat niet heel veel pixels per vierkante cm? Ik zat vandaag bij mn neef, die een (naar ik meen) 23" apple cinema diisplay heeft. Die had 'maar' 1680x1050 pixels.
Als ik nu websites ga bekijken met die 20" worden alle plaatjes zeker heel klein? En sommige letters ook?
Ik heb 1680 * 1050 op een 20 inch Dell en ik heb ook 1280 * 1024 op een 17 inch en dat is precies even groot!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 11-07 10:25

Gewoon naar de pixel pitch (pixelafstand) kijken. Die is op een 20" met 1600*1200 0.255mm. Die neef van je heeft geen 23 maar 20" Cinema scherm (want de 23" doet geen 1680*1050 maar 1920*1200) en heeft een pixel pitch van 0.258mm, nagenoeg gelijk aan die van een 20" die 1600*1200 doet. Dus als de pixel afstand op dat scherm van neef je beviel kun je gerust voor een 20" gaan zou ik denken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik heb nu een 15.4" widescreen laptop voor mijn neus, die ook 1920x1200 native doet :X

En ja dat ik klein :) Maar ik vind het nog vrij goed te doen, want het is LOEIscherp... Ik denk wel dat ik de default font-sizes iets omhoog schroef :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ahaa! Nou die Appledisplay beviel me best prima qua grootte en nu blijkt dat ie ook 20" is *O*
En ik heb een efficienter beeldoppervlak ook nog met die 4:3 tegenover breedbeeld :)
enne, die 20" is al besteld, maar ik wilde het toch even weten om een teleurstelling te voorkomen als ie opeens op mn bureau staat ("wat een kleine webplaatjes :'( " etc)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:21:
Ik heb nu een 15.4" widescreen laptop voor mijn neus, die ook 1920x1200 native doet :X

En ja dat ik klein :) Maar ik vind het nog vrij goed te doen, want het is LOEIscherp... Ik denk wel dat ik de default font-sizes iets omhoog schroef :)
GRRRRR dus je houdt ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

dan hou je controle knop ingedrukt en scrol je omhoog zodat de letters groter worden :X
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.