Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 4)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
offtopic:
Misschien ook interessant voor andere mensen. Ik heb net gebeld naar Dell. Ik had mijn order 27 maart geplaatst en ook mijn datum van levering bleef maar verschuiven. Via de automatische telefoonbeantwoorder (of hoe dat ook heet) kreeg ik te horen dat mijn bestelling was vertraagd. Vervolgens een medewerker aan de lijn gekregen en gevraagd wat dan wel de datum van levering wordt. Hij wist te vertellen dat de schermen pas eind deze maand geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:25
Oh great! Heb de mijne 22 maart besteld, dat gaat dus dikke maand levertijd worden :X

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Abbadon schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:17:
Oh great! Heb de mijne 22 maart besteld, dat gaat dus dikke maand levertijd worden :X
Nog fijner, ik heb nog steeds geen opdrachtbevestiging binnen. Wat een prutsers, 1x online en toen nog 1x telefonisch besteld.
Ik probeer het ook niet meer, ik heb genoeg gebeld. Als ze afkomen heb ik mazzel, zo niet doe ik nooit meer wat met Dell.

Wat wel beroerd is dat als ze niet komen ik toch weer naar andere merken met minder fijne prijzen ga kijken :S. Ik heb nu in m'n hoofd gezet dat ik straks achter een 24" zit :P.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140860

Je krijgt pas orderbevestiging wanneer je betaling bij hun is.
Volgens mij heb je gewoon geen goede acountmanager.
4/4 order telefonisch gedaan
8/4 verstuurt
en volgens ups komen ze vandaag leveren.
Ik snap het ook niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Anoniem: 140860 schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:18:
Je krijgt pas orderbevestiging wanneer je betaling bij hun is.
Volgens mij heb je gewoon geen goede acountmanager.
4/4 order telefonisch gedaan
8/4 verstuurt
en volgens ups komen ze vandaag leveren.
Ik snap het ook niet echt
Ik heb gelijk betaald middels creditcard, 2 stuks. Het lijkt wel of ze de bestelling zo lang rekken dat ik mijn order opzeg. Kennelijk zijn ze niet blij met de korting die je krijgt bij het bestellen van 2 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

X-t-r-e-m-e schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:52:
[...]

Ik heb gelijk betaald middels creditcard, 2 stuks. Het lijkt wel of ze de bestelling zo lang rekken dat ik mijn order opzeg. Kennelijk zijn ze niet blij met de korting die je krijgt bij het bestellen van 2 schermen.
Ik heb ook met mijn CC betaald. De rekening die door aan gekoppeld zit heeft cash genoeg, maar zelfs dan heeft een credit card toch altijd een krediet ?!

Dit is mijn eerste bestelling bij Dell. Ik ben "gewone" webshops gewend, daar wordt je order tenminste gelijk per email bevestigd.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Zeeman81: Huh? Wordt vandaag geleverd? Zakelijk of particulier besteld?

[ Voor 11% gewijzigd door bartvb op 11-04-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zijn er ervaringen met twee 20" Dell 2005FPW schermen ? Zit er namelijk aan te denken om een 2de te halen, is dit aangenaam om te werken ? Heb zelf al veel ervaring met een enkele, maar vind de oppervlaktewinst wat matig. Ik heb een beetje schrik dat het té breed wordt. Want nu heb ik het effect al dat als ik het scherm te kort bij me zet, dat de laatste 5cm aan de linkse en rechtse kant wat "in het teniet valt, weg valt, vervormd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gezien de hoeveelheid vragen en besprekingen lijkt het me makkelijk als de Dell 2405 een eigen topic krijgt, los van dit topic. Iemand die zo'n topic zou willen starten, graag! :)

Deel 5 van het 20+"-topic kan overigens ook van start gaan, deze zit vol.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.