Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 4)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

Stel je dezelfde vraag wat je meer kunt met 1600x1200 (of 1680x1050) dan met een 1280x1024 resolutie. Of 1280x1024 vs 1024x768... Je komt altijd op slechts één punt uit: Meer schermoppervlak (daarom niet fysiek in afmetingen maar wel in pixels). Je kunt dus meer informatie weergeven op één scherm. Heel wat programma's hebben tal van toolbars, paletten en vensters die op lagere schermresoluties veel ruimte innemen en zo minder ruimte overlaten voor datgene waaraan je aan het werken bent. Je kunt ze dan wel sluiten en openen wanneer je ze nodig hebt, maar dat werkt dan weer minder snel.

Natuurlijk heeft niet iedereen een toepassing voor 1920x1200, maar er zullen zelfs heel wat mensen zijn die ook 1920x1200 te beperkt vinden voor hun doeleinden (getuige de vele dual monitor setups in dit topic). Langs de andere kant zijn er mensen die nog steeds tevreden zijn met 800x600 of 1024x768... Het hangt er puur vanaf wat je wilt doen.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:34
bartsmakman schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:56:
Alpha.
Nou ben ik erg benieuwd waarom je een resolutie van 1920x1200 wilt hebben. Of laat ik het anders plaatsen: Wat kan je met 1920x1200 (24 inch) wel, wat je met 1600x10?? (20 inch) niet kan?
De reden dat ik 't wil (bestel me volgende week zo'n 24") is voornamelijk Photoshop. Ik heb nu twee maal 1280*1024 en dat is voor mij an sich genoeg ruimte maar wanneer ik de 6 megapixels pics uit m'n digicam bewerk 'mis' ik gewoon een grotere aaneengesloten ruimte :) Één zo'n scherm is bijna net zo groot als de twee die ik nu heb tezamen, maar dan zonder monitorrand er tussen.

En het gaat me ook stiekem om de looks, ik heb nu beige schermen en wil al heel lang een zwarte, temeer m'n TFT's tamelijk zichtbaar aanwezig zijn in m'n huis, dan vind ik zwart mooier staan :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Abbadon schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:32:
[...]

De reden dat ik 't wil (bestel me volgende week zo'n 24") is voornamelijk Photoshop. Ik heb nu twee maal 1280*1024 en dat is voor mij an sich genoeg ruimte maar wanneer ik de 6 megapixels pics uit m'n digicam bewerk 'mis' ik gewoon een grotere aaneengesloten ruimte :) Één zo'n scherm is bijna net zo groot als de twee die ik nu heb tezamen, maar dan zonder monitorrand er tussen.

En het gaat me ook stiekem om de looks, ik heb nu beige schermen en wil al heel lang een zwarte, temeer m'n TFT's tamelijk zichtbaar aanwezig zijn in m'n huis, dan vind ik zwart mooier staan :)
Joh Abbadon, dat je op zo'n lage resolutie photoshopped al zo lang, dat had ik niet verwacht man.
Wat zal jij genieten van een 24"ws lcd! :) hehe

[ Voor 5% gewijzigd door dadj op 18-03-2005 14:18 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
bartsmakman schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:56:
Alpha.
Nou ben ik erg benieuwd waarom je een resolutie van 1920x1200 wilt hebben. Of laat ik het anders plaatsen: Wat kan je met 1920x1200 (24 inch) wel, wat je met 1600x10?? (20 inch) niet kan?
Zoals de anderen al hebben gezegd. Meer werkruimte voor photoshop, flash en 2 GoT schermen naast elkaar :p. Maar ook omdat ik dan gelijk een native HD scherm heb voor films die steeds meer gaan komen. (Hopelijk niet in een vage windows codec) En ook omdat 1920x1200 breedbeeld is. Breedbeeld kijkt nou eenmaal lekkerder dan een normaal scherm. Je ogen kijken ook breed en niet in een hokje. Het is gewoon natuurlijker.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Alpha-sphere schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:57:
[...]

Zoals de anderen al hebben gezegd. Meer werkruimte voor photoshop, flash en 2 GoT schermen naast elkaar :p. Maar ook omdat ik dan gelijk een native HD scherm heb voor films die steeds meer gaan komen. (Hopelijk niet in een vage windows codec) En ook omdat 1920x1200 breedbeeld is. Breedbeeld kijkt nou eenmaal lekkerder dan een normaal scherm. Je ogen kijken ook breed en niet in een hokje. Het is gewoon natuurlijker.
Ook Reason is er wel blij mee! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/reasondell.jpg

en 2 fotos met HD film voor de liefhebbers: 1 & 2

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:17:
[...]

[afbeelding]

Hoe is zo'n dell monitor met games? 'veel' ghosting zichtbaar? En hoe zit het met film kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57

Jrz

––––––––––––

dadj schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:17:
[...]

[afbeelding]

Waarom niet pivotten?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:22:
[...]

Hoe is zo'n dell monitor met games? 'veel' ghosting zichtbaar? En hoe zit het met film kijken?
Géén ghosting zichtbaar. De 2405 is een 12/16ms display dat zn woord nakomt. het enige dat ik er echt op aan te merken heb is dat het zwart niet super diep zwart is, maar niet storend ofzo. en dat kleuren iets veranderen met de kijkhoek maar dat is lcd eigen.

[ Voor 4% gewijzigd door dadj op 18-03-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:16
dadj schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:49:
[...]

Géén ghosting zichtbaar. De 2405 is een 12/16ms display dat zn woord nakomt. het enige dat ik er echt op aan te merken heb is dat het zwart niet super diep zwart is, maar niet storend ofzo. en dat kleuren iets veranderen met de kijkhoek maar dat is lcd eigen.
En bij films? DVD / Xvid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

The Source schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:16:
[...]

En bij films? DVD / Xvid ?
Niet dat me is opgevallen. Als het in games al niet zichtbaar is dan bij films al helemaal niet toch? of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Damn, ik heb een dode pixel. Bovenaan, het is helemaal niet storend, maar toch...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Hoedje schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:37:
Damn, ik heb een dode pixel. Bovenaan, het is helemaal niet storend, maar toch...
Sucks.. hoe lang had je m al in huis? Kan je hem niet wegwrijven? Heb ergens gelezen dat tegen de klok in wrijven soms helpt. Of was dat nou voor het waxen van je auto? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
dadj schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:11:
[...]

Sucks.. hoe lang had je m al in huis? Kan je hem niet wegwrijven? Heb ergens gelezen dat tegen de klok in wrijven soms helpt. Of was dat nou voor het waxen van je auto? :D
Wrijven helpt niet, ik heb em nog geen week. Dus ik ben nog aan het twijfelen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:04
Oww, ik vind het maar moeilijk hoor, die Dell 2405 lijkt me erg mooi, maar zou een LCD-TV geen beter beeld geven bij het aansluiten van een Playstation 2, of maakt dat niet veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 06-09 12:05
Hoedje schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:21:
[...]

Wrijven helpt niet, ik heb em nog geen week. Dus ik ben nog aan het twijfelen...
precies hetzelfde, nog geen week. Groene pixel die alleen te zien is bij een zwart achtergrond, dacht eerst dat dit erg was maar ik merk eerlijk gezegd nauwelijks iets van. ik twijfel eerder aan het zwart. ben nu LOTR return of the king aan het kijken en de donkere scenes zijn soms moeilijk te zien (heb contrast en brightness op beide op 38 staan). Ik heb nog nooit een LCD scherm gehad dus ik kan het moeilijk vergelijken met andere LCDs. Mensen nog tips om het zwart zo zwart mogelijk te krijgen?

edit: ik lees dat de 2005fpw een IPS paneel is en de 2405fpw een PVA paneel is. Ik denk dat het zwart ook niet beter zal worden als ik een nieuwe scherm zou hebben, gewoon weg door de IPS technologie. Dit is trouwens een leuk review over de 2005fpw (sorry geen 2405) http://www.behardware.com/articles/547/page4.html

[ Voor 23% gewijzigd door Chillmeister op 18-03-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:49:
het enige dat ik er echt op aan te merken heb is dat het zwart niet super diep zwart is, maar niet storend ofzo.
Is dat in vergelijking met andere LCDs of in vergelijking met CRT?

Ik neem aan dat een scherm met een 1:1000 contrast (beter dan vrijwel alle andere LCD schermen) het 'zwartst' zou moeten zijn? Zelfs met het (in review) gemeten contrast van 1:612 zou dat toch nog behoorlijk goed moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:34:
Oww, ik vind het maar moeilijk hoor, die Dell 2405 lijkt me erg mooi, maar zou een LCD-TV geen beter beeld geven bij het aansluiten van een Playstation 2, of maakt dat niet veel uit?
Geen flauw idee. Nog nooit een PS2 op LCD-TV gezien.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Thuis hebben we een LCD tv in de woonkamer, ik zag meer ghosting op de LCD tv icm xbox dan op mijn nieuwe Dell scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:04:
[...]

Is dat in vergelijking met andere LCDs of in vergelijking met CRT?

Ik neem aan dat een scherm met een 1:1000 contrast (beter dan vrijwel alle andere LCD schermen) het 'zwartst' zou moeten zijn? Zelfs met het (in review) gemeten contrast van 1:612 zou dat toch nog behoorlijk goed moeten zijn?
vergeleken met een crt.
De 2405 is super, niet twijfelen; bestellen. :)

Monitor geroteerd..
Afbeeldingslocatie: http://www.e-volutionmedia.nl/temp/reason2405.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door dadj op 19-03-2005 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb net ook maar even 2 2005FPW 20-inch breedbeeld schermpjes besteld :D
Ik kan echt niet wachten tot ze binnen zijn (Moet natuurlijk dan de rest van mijn nieuwe systeem ook binnen zijn :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,

Heb de 2405FPW ook maar even aan de pricewatch toegevoegd, want die stond er nog niet. Kunnen meer tweakers genieten van het scherm (als ze de prijs geloven ;) ).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:30:
[...]

vergeleken met een crt.
De 2405 is super, niet twijfelen; bestellen. :)

Monitor geroteerd..
[afbeelding]
hehe, nog een tweede 2405 erbij voor de ultieme reason experience ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
dadj. die neo flex arm (114 op de dell site) kan een max dragen van 8,2 kg. Nou lees ik dat de 2405 9,8 kg weegt. Heb jij een andere arm of boeit het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsmakman schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:49:
dadj. die neo flex arm (114 op de dell site) kan een max dragen van 8,2 kg. Nou lees ik dat de 2405 9,8 kg weegt. Heb jij een andere arm of boeit het niet?
De monitor weegt inclusief Dell-standaard 10 kg. Het scherm zelf weegt 'maar' 7 kg; de standaard van Dell weegt 3 kg. Zie de user guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

bartsmakman schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:49:
da's een andere. ik heb de mijne hier gekocht voor 93euro en dat is een tijdelijke aanbieding. hij houdt hem prima, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag gebruik willen maken van de korting die Dell biedt bij de aankoop van twee schermen . Is er misschien nog iemand in de buurt van Alkmaar/Amsterdam die ook een Dell wil kopen? Ik weet alleen niet of ik dit op Gathering of Tweakers mag vragen, of dat er misschien een andere plaats is waar ik dat beter kan doen.

Weet iemand misschien hoe het geregeld is met de garantie als je samen twee schermen koopt? Is er dan maar 1 garantiebewijs voor de twee schermen? Als het scherm bijvoorbeeld na een jaar afknapt, moet ik het dan eerst weer naar het huis van de persoon brengen met wie ik het scherm heb besteld om het daar op te laten halen?

En dan nog een vraagje. Is er misschien nog een kans dat de prijs van het scherm naar 1000 euro gaat zoals in Duidsland en Frankrijk nu al het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:06:
Als het scherm bijvoorbeeld na een jaar afknapt, moet ik het dan eerst weer naar het huis van de persoon brengen met wie ik het scherm heb besteld om het daar op te laten halen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat zou betekenen dat je niet mag verhuizen, dus dat lijkt me niet. Wat je wel zult moeten hebben is het garantiebewijs/de aankoopbon. En die is dan 'bij die ander'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjeee bij onze oosterbeuren kost ie idd maar 891,65 € 8)7

http://accessories.euro.d...&page=productlisting.aspx

Zou er een manier zijn om hem in duitsland te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is per stuk duurder dan wanneer je er hier in Nederland twee koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:48:
Dat is per stuk duurder dan wanneer je er hier in Nederland twee koopt.
Uhh, is dit zo? In NL per stuk 1248 minus 624 euro korting bij aankoop 2 stuks = 936 euro per stuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16
Een paar jaar terug heb ik wat problemen gehad met mijn huidige monitor die ik ook bij dell besteld had. Het enige waar ze toen om vroegen was het nummer van de monitor, de volgende dag werd er gewoon een andere gebracht. Er werd niet om een factuur gevraagd of niks. De eerste keer moest ik wel even het juiste adres doorgeven want ik had hem via mijn toenmalige werkgever besteld.

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:26
Hij is gewoon € 1034,31 in Duitsland. Bovengenoemde prijs was zonder de BTW :) . In Nederland is ie nu dus bijna € 100,- goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Lekkie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:02:
Hij is gewoon € 1034,31 in Duitsland. Bovengenoemde prijs was zonder de BTW :) . In Nederland is ie nu dus bijna € 100,- goedkoper.
In Duitsland hoef je er maar 1 te bestellen voor die prijs, in Nederland moet je er 2 bestellen om goedkoper uit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:53:
Uhh, is dit zo? In NL per stuk 1248 minus 624 euro korting bij aankoop 2 stuks = 936 euro per stuk. ;)
Zoals gezegd was zijn prijs exclusief btw.
X-t-r-e-m-e schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:04:
In Duitsland hoef je er maar 1 te bestellen voor die prijs, in Nederland moet je er 2 bestellen om goedkoper uit te zijn.
Ja en in dat geval is het uiteraard wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:38:
[...]

Zoals gezegd was zijn prijs exclusief btw.
[...]

Ja en in dat geval is het uiteraard wel goedkoper.
maar kun je em ook gewoon in duitsland bestellen of heeft dell ervoor gezorgt dat dat niet kan of zo?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjit ik zit te twijfelen of ik wel een 20 inch ACD neem, omdat hij natuurlijk maar 1 DVI aansluiting heeft en ik dan gedwongen ben om een KVM-Switch te nemen (als ik er uberhaupt 1 vind die de resolutie aankan van de ADC) om em te delen over m'n 2 computers.
en die DVI KVM-Switches zijn behoorlijk duur, zo rond de 200 euro 8)7

dat betreft is een ander scherm met DVI/VGA aansluitingen mischien handiger om te nemen....hmm lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
Als je een adres in wilt voeren staat er in ieder geval standaard 'Deutschland' onder dus via de website bestellen zal niet gaan denk ik. Misschien dat het telefonisch kan maar ik heb zo'n idee dat ze dat niet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeCIpHeReR schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:33:
Als je een adres in wilt voeren staat er in ieder geval standaard 'Deutschland' onder dus via de website bestellen zal niet gaan denk ik. Misschien dat het telefonisch kan maar ik heb zo'n idee dat ze dat niet doen :(
ja ik was al bang voor zoiets ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Bestel er dan 2 in Nederland, er is ongetwijfeld wel iemand die met je mee doet. Dan is ie nota bene nog goedkoper dan de 20'' Apple Cinema Display!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
True. Maar dan heb je geen 20 inch Apple display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Nee, maar wel een 24'' Dell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is al meerdere keren (deels) gesteld maar toch snap ik het nog niet helemaal. Als ik het goed begrijp kan DVI tot een resolutie van 1900x1080 goed weergeven en met reduced blanking nog iets hoger. Ik heb een 23" monitor met een resolutie van 1920x1200 op het oog en wil deze aansluiten op een DVI-aansluiting. Nu moet ik nog een grafische kaart kopen maar het moet er wel een zijn die passief gekoeld kan worden. Als ik dan naar een Zalman-koeler kijk kan dit passief tot aan de Radeon 9600. Zou een Radeon 9600XT genoeg zijn om de resolutie van 1920x1200 te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:40:
Bestel er dan 2 in Nederland, er is ongetwijfeld wel iemand die met je mee doet. Dan is ie nota bene nog goedkoper dan de 20'' Apple Cinema Display!
i know maar ik dacht dat die actie tot 1 april gelde? probleem is ik heb pas et geld bij elkaar na die tijd :/

correctie 11 april, heb et zien staan op dell.nl, maar dan nog red ik et niet...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus precies hetzelfde probleem :)
Maar Dell kennende hebben ze over 2 maanden dezelfde actie weer (zie dubbel geheugen + gratis verzendkosten laptops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:45:
Ik heb dus precies hetzelfde probleem :)
Maar Dell kennende hebben ze over 2 maanden dezelfde actie weer (zie dubbel geheugen + gratis verzendkosten laptops)
das waar, er is alleen 1 ding wat een beetje roet in et eten gooit bij mij: namelijk ik heb al een flatpanelscherm en ik wil dus dit scherm erg graag hebben en zo maar mijn moeder (weet ik nu al) gaat dan enorm lopen zeiken omdat ze et A: zoveel geld vind en B: vind ze et onzin om naast m'n andere flatscreen er nog 1 aan te schaffen, maar ik dus niet! :*)

maar ja als ik dus zeg dat dat scherm bij een computer hoort die ik wil hebben, dan is et ineens wel goed weet je wel :? niet dat m'n moeder de baas is over mijn geld (totaal niet) maar ik koop toch liever iets zonder gezeik weet je wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal gek van het scherm (dell 24'')
Wil hem dol graag bestellen, en dat ga ik ook zeker doen :D.
Alleen zit te kijken of ik met iemand anders ga bestellen, of dat ik hem in duisland bestel en bij vrienden laat bezorgen.
Zit een beetje met de garantie. Maakt het wat uit met de garantie hier in nederland of duitland?

Nu heb ik een vraag aan de bezitter van de Dell 2405.
Hoe gaat het in ze werk als het spel de reso 1920 x 1200 niet onderscheund?
Krijg je dan dat het beeld wordt uitgerekt of dat er balken langs komen.
Het is denk ik niet aan te raden om dan op reso 1280 x 768 te spelen he?
Speelt hier toevallig iemand world of warcraft met dit scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:42:
Ben helemaal gek van het scherm (dell 24'')
Wil hem dol graag bestellen, en dat ga ik ook zeker doen :D.
Alleen zit te kijken of ik met iemand anders ga bestellen, of dat ik hem in duisland bestel en bij vrienden laat bezorgen.
Zit een beetje met de garantie. Maakt het wat uit met de garantie hier in nederland of duitland?

Nu heb ik een vraag aan de bezitter van de Dell 2405.
Hoe gaat het in ze werk als het spel de reso 1920 x 1200 niet onderscheund?
Krijg je dan dat het beeld wordt uitgerekt of dat er balken langs komen.
Het is denk ik niet aan te raden om dan op reso 1280 x 768 te spelen he?
Speelt hier toevallig iemand world of warcraft met dit scherm ?
Wil er ook een kopen, heb je net een mailtje gestuurd op je adres in je profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je het kleurverschil tussen de zijranden en de onderrand van het scherm erg? Op sommige foto's op internet lijken de zijranden een beetje blauw van kleur.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Laatste vraag van mijn kant. Zijn de grote van de letters en cijfers in windows op de native resolution van de Dell 1920x1200 (of zoiets) ongeveer even groot als 1280x1024 op een 17inch LCD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 17:34
dat kun je zo uitrekenen
17" scherm: ong. 24 cm hoog/1024 pixels = 0.23 mm / pixel
2405: ong. 32 cm hoog / 1200 pixels = 0.27 mm / pixel

Rekenfouten voorbehouden.
Dus het antwoord is nee, de letters zullen groter uitvallen. Overigens kun je de lettergrootte in windows natuurlijk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
World of Warcraft op een breedbeeldscherm (zoals de 24inch Dell) gaat zeker lukken aangezien WoW breedbeeldresoluties ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
pnieuwla schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:23:
dat kun je zo uitrekenen
17" scherm: ong. 24 cm hoog/1024 pixels = 0.23 mm / pixel
2405: ong. 32 cm hoog / 1200 pixels = 0.27 mm / pixel

Rekenfouten voorbehouden.
Dus het antwoord is nee, de letters zullen groter uitvallen. Overigens kun je de lettergrootte in windows natuurlijk instellen.
Dat had ik inderdaad best zelf kunnen/moeten bedenken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 05:18
Zow, review van de Dell 2405FPW staat op de frontpage: *klik*. Zou nog wel een stuk meer kunnen tikken over het scherm, maar ik denk dat alle belangrijke aspecten behandeld worden in de review :)

Zou ook wel mooi zijn als deze in de Topic Start zou kunnen worden opgenomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Hielko schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:25:
Zow, review van de Dell 2405FPW staat op de frontpage: *klik*. Zou nog wel een stuk meer kunnen tikken over het scherm, maar ik denk dat alle belangrijke aspecten behandeld worden in de review :)

Pfff... je wordt bedankt hoor! :(
ik wilde de 20" halen, maar door die review ga ik even wat meer uitgeven binnekort... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:54
Hielko schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:25:

Consider it done. Review staat erin, nu krijg ik nog meer spijt dat ik het scherm op dit moment gewoon nog niet kan kopen ;)

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
GS2K1 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:49:
[...]

Pfff... je wordt bedankt hoor! :(
ik wilde de 20" halen, maar door die review ga ik even wat meer uitgeven binnekort... ;)
Ik kan me nou niet echt schulding voelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is op zich een mooie review. Maar kunnen jullie niet iets objectievere tests uitvoeren? Het is nu wel heel erg: ik vind, ik denk en relatief gezien....

Verder is het een goede review hoor! Alle belangrijke punten worden behandeld. Overigens baal ik nu ook wel een beetje dat ik maar een 20 inch heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Je hebt gelijk hoor, zou natuurlijk beter zijn als we mooie metingen konden doen om de constrast/helderheid/kleurbereik etc te meten. Helaas hebben we dergelijke apparatuur (nog?) niet, dus tja dan moet je roeien met de riemen die je hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Is de kortingsactie nou vervallen voor de 24"?

Er staat Totaal: 1.872,47 EUR Incl. BTW als je er 2 in je mandje gooit, en er staat
Koop 1 Dell FP Monitor en krijg een 2e Monitor van het zelfde type voor 50% van de prijs. Bijvoorbeeld, koop een E173 en krijg 50% korting op een tweede E173. ( Dit geld voor een E173, 1704FP, 2001FP, 2005FPW, 1801FP, E153).
De korting staat er nog wel bij aangegeven, maar wordt niet meer van de totaalprijs afgetrokken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Volgens mij wordt het nog wel gewoon van de totaalprijs afgetrokken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

Ojah verrek. Ik kan maar beter naar bed gaan geloof ik 8)7
Hmm, waarom staat de 24" dan niet in die lijst in die actievoorwaarden.

Klinkt alsof ze het ieder moment in kunnen trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Denk eerder dat ze de lijst hebben gemaakt toen de 2405FPW nog niet in het assortiment zat/leverbaar was oid, maar wie weet komen ze er straks inderdaad wel achter dat ze het scherm voor een schandalig lage prijs aan het weggeven zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Hielko schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:57:
[...]

Ik kan me nou niet echt schulding voelen :p
enige is dat ik er nu met die actie beter 2 kan kopen natuurlijk... en dat geld heb ik voor 2x 24" niet.. en heb er ook niet echt 2 nodig natuurlijk, dat is wel erg overdreven :P

[ Voor 4% gewijzigd door Arnold op 20-03-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dell maakt wel meer foutjes, eerst stond in de tekst dat je het 2e scherm helemaal voor niks kreeg :X
Was het maar waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError

SiliconError

Yup, dat klopt. Maar toen stond er wel op _alle_ schermen.
En later was het bericht leeg. Dus het blijft vreemd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Die actie is voorbij volgens mij. Als je 2 schermen in je mandje gooit, staat er nog wel korting vermeld, maar dat is voor de genoemde schermen ernaast. Je subtotaal en totaal blijven hetzelfde als de prijs zonder korting. Vorige keer toen ik voor het eerst keek werd de korting afgetrokken van het subtotaal, nu dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Bij mij is het nog steeds met korting. Maar ik heb helemaal geen 24" monitor nodig, iemand samen een 2005W kopen?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57

Jrz

––––––––––––

Iemand in amsterdam die een 2405 wil kopen?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:20

Daniel

Kapitein NCC-1701
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:21:
Die actie is voorbij volgens mij. Als je 2 schermen in je mandje gooit, staat er nog wel korting vermeld, maar dat is voor de genoemde schermen ernaast. Je subtotaal en totaal blijven hetzelfde als de prijs zonder korting. Vorige keer toen ik voor het eerst keek werd de korting afgetrokken van het subtotaal, nu dus niet meer.
Als ik nu in de Dell-winkel shop wordt de korting nog steeds verrekend hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net factuur binnen, mijn schermen zijn verzonden... _/-\o_
Dahm, wat duurt dat w8en lang... 8)7
(2x 2405)

Denk dat na alle mooie reviews er geen extra review meer nodig is... ;)

- dadj -
Jij hebt zo'n mooie beugel voor je TFT, heb je geen last van het naar beneden zakken van het scherm o.i.d. ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Daniel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:32:
[...]

Als ik nu in de Dell-winkel shop wordt de korting nog steeds verrekend hoor?
Heel vreemd , op mijn werk echt niet hoor. Misschien even F5 of control F5, kan zijn dat een en ander in je cache staat. Anders ligt het aan het internet hier op mijn werk. Ik kijk vanavond nog even thuis. Sorry voor de commotie als het niet zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:57:
[...]

Heel vreemd , op mijn werk echt niet hoor. Misschien even F5 of control F5, kan zijn dat een en ander in je cache staat. Anders ligt het aan het internet hier op mijn werk. Ik kijk vanavond nog even thuis. Sorry voor de commotie als het niet zo is :)
Het ligt aan het internet daar. De korting doet het hier nog steeds en is echt geldig tot 11 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:57:
[...]

2 schermen erin en ik krijg dit gewoon erbij:
Koop 1 Dell FP Monitor en krijg een 2e Monitor van het zelfde type voor 50% van de prijs. Bijvoorbeeld, koop een E173 en krijg 50% korting op een tweede E173. ( Dit geld voor een E173, 1704FP, 2001FP, 2005FPW, 1801FP, E153).
-624,16 EUR
Vervalt maandag 11 april 2005 Details bekijken
vervaldatum is dus echt niet vandaag ;) hoewel 24" er niet bijstaat, valt ie ook gewoon onder deze regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:47:
Net factuur binnen, mijn schermen zijn verzonden... _/-\o_
Dahm, wat duurt dat w8en lang... 8)7
(2x 2405)

Denk dat na alle mooie reviews er geen extra review meer nodig is... ;)

- dadj -
Jij hebt zo'n mooie beugel voor je TFT, heb je geen last van het naar beneden zakken van het scherm o.i.d. ? :)
Nee helemaal niet, dat had ik ook verwacht maar daar is geen sprake van. Hij staat goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga echt lache als blijkt dat dell een fout heeft gemaakt met dat 2e scherm voor de helft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raps
  • Laatst online: 06-09 19:51
Bij mijn orderstatus op de Dell-website staat dat hij in productie is (stap 3). Daaronder staat:
- Orderdatum: 3/15/2005
- Verwachtte afleverdatum: 3/25/2005
Is die afleverdatum de datum dat het productie-process de monitor aflevert, dat Dell het pakketje bij UPS aflevert of dat ik het pakket op mijn deurmat kan verwachten?

Verder heb ik al twee keer eerder gevraagd naar ervaringen met de Dell-monitor als TV (met bijv. een externe tuner). Gebruikt niemand deze monitor (ook) als TV dan?

p.s. Hielko, bedankt voor de review. Nog minder twijfel aan mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:51:
ik ga echt lache als blijkt dat dell een fout heeft gemaakt met dat 2e scherm voor de helft :)
Lijkt mij sterk aangezien Dell precies dezelfde actie in Engeland hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:51:
Dell heeft marge genoeg om een fout met een te lang lopende actie (waarin je dan dus de monitoren nog aan actieprijs i.p.v. normale prijs kan bestellen) op te vangen. Bovendien zijn tot nu toe alle reviews die ik heb gevonden erg positief, dus Dell hoeft zich niet echt zorgen te maken dat dit scherm uiteindelijk de centen niet zal opleveren ;)

edit:
@raps: de afleverdatum die Dell daar zet is van geen enkele waarde: pas wanneer je order fase 5 heeft bereikt (het systeem of pakket is verzonden) kun je d.m.v de UPS link een schatting maken wanneer je scherm aan zal komen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CamU op 21-03-2005 14:47 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jrz schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:33:
Iemand in amsterdam die een 2405 wil kopen?
Ik heb wel interesse,alleen wat als er 1 scherm bij zit met dode pixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Heb net met Dell gebelt of het misschien niet mogelijk is om met een beetje korting 1 scherm te kopen. Dat ging dus helaas niet, maar ik kon meteen wel een andere vraag stellen. Elk scherm heeft een afzonderlijke garantie van 3 jaar. In princiepe is garantie dus geen probleem voor 2 personen die samen een scherm kopen op 1 factuur.

Iemand nog in voor een 2005W of heeft iedereen echt zoveel geld voor die mooir 24" die ik ook wel wil kopen, maar toch wel net iets te veel geld vind.

[ Voor 5% gewijzigd door kiddyl op 21-03-2005 17:08 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:13:
[...]

Strootje trekken?

Mijne is besteld :D. Hopen dat het een beetje opschiet met de verzending. Is het daadwerkelijk 7 dagen of hebben de trotse bezitters hier langer moeten wachten in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:13:
[...]

Ik heb ergens in mijn email inbox een dell url, voor "transfer of ownership". Zo kan je 1 van de 2 monitoren op jouw naam zetten.

edit: heb inmiddels het linkje gevonden. http://www1.us.dell.com/c...ntl?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

[ Voor 7% gewijzigd door Chillmeister op 21-03-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Daniel schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:52:
Zo, hier ook binnen :)

[afbeelding]

Videokaart = Matrox P750, die helaas helemaal niks kan bakken van HDTV-filmpjes (0,5 fps enzo :X)
Een 6600GT met dual DVI zit in de planning :)
Hoe doe je dat met je muis, je bent bijna een halve minuut bezig van links naar rechts :D

Maar wat is dat breedbeeld lekker, ziet er echt mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
kiddyl schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:08:
Heb net met Dell gebelt of het misschien niet mogelijk is om met een beetje korting 1 scherm te kopen. Dat ging dus helaas niet, maar ik kon meteen wel een andere vraag stellen. Elk scherm heeft een afzonderlijke garantie van 3 jaar. In princiepe is garantie dus geen probleem voor 2 personen die samen een scherm kopen op 1 factuur.

Iemand nog in voor een 2005W of heeft iedereen echt zoveel geld voor die mooir 24" die ik ook wel wil kopen, maar toch wel net iets te veel geld vind.
Ik heb de 20inch, en ik ben daar harstikke blij mee! Dan toch maar ff wat pics:

vanaf de zijkant:
Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/2676/mon0082ku.jpg

USB poorten aan de andere zijkant (links :X rechts O-) ):
Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/5945/mon0116sk.jpg

En dan nog de aansluitingen aan de achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/2672/mon0127if.jpg

en:

Afbeeldingslocatie: http://img11.exs.cx/img11/3449/mon0058az.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 15:37
ik ben van plan om voor 11 april 2 dell's 2405FPW te gaan kopen, oftewel 936 euro per stuk, als er iemand interesse heeft om het tweede scherm te kopen moet je me ff mailen, m'n mailadres staat in m'n profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil er ook eentje. Als er iemand mee wil doen e-mail me op markmarkmark21@msn.com
(omgeving Rotterdam)

Scheelt toch een bak met geld zeg zo'n actie :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Woont een van jullie of iemand anders die ook zo'n scherm(pje) wilt in de buurt of omgeving van Breda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
Ik ben ook van plan zo'n scherm aan te schaffen en zoek iemand om er samen een te kopen. Ik woon in omgeving Tilburg en dus ook niet zo ver van Breda. Het is voor mij geen probleem om een keer ervoor naar Breda te komen in ieder geval. Mijn mail adres staat in m'n profiel :)

[ Voor 11% gewijzigd door decipherer op 22-03-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
ik woon in Leerdam (gorinchem/utrecht in de buurt)
maar moet nog ff op m'n salaris wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 19:16
Ik (omgeving Tilburg / Eindhoven) ga er 2 bestellen op mijn zaak. Echter wil ik wachten tot 1 of 2 april aangezien ik op een prijsdaling hoop. Een van de 2 TFT's staan dan te koop voor 950,= ex incl. btw, interesse ICQ (zie profiel) mij dan even.

[ Voor 8% gewijzigd door The Source op 22-03-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

The Source schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:21:
Ik (omgeving Tilburg / Eindhoven) ga er 2 bestellen op mijn zaak. Echter wil ik wachten tot 1 of 2 april aangezien ik op een prijsdaling hoop. Een van de 2 TFT's staan dan te koop voor 950,= ex btw, interesse ICQ (zie profiel) mij dan even.
Waarom verwacht je een prijsdaling?? Dit soort schermen kostte voordat deze dell uitkwam 1700+ euros..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil waarschijnlijk een 2005FPW gaan kopen. Dus als er iemand is die er ook een wil, kunnen we handig gebruik maken van de actie :P Ik woon in de buurt van Hilversum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Niet online
The Source schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:21:
Ik (omgeving Tilburg / Eindhoven) ga er 2 bestellen op mijn zaak. Echter wil ik wachten tot 1 of 2 april aangezien ik op een prijsdaling hoop. Een van de 2 TFT's staan dan te koop voor 950,= ex btw, interesse ICQ (zie profiel) mij dan even.
Hé, dat is aardig van je!! Je koopt 'm voor 936 euro incl. per stuk en je verkoopt 'm voor 950 EX btw. Kerel, dat is 1130 euro inclusief BTW. Je wilde natuurlijk 200 euro in je eigen pocket steken en die van jou voor 750 hebben maar dat soort praktijken kun je beter op Marktplaats gaan huishouden want ik (en met mij waarschijnlijk een aantal anderen) word daar niet gelukkig van.

Anyway, zodra ik m'n Samsung 213T (2 maanden oud) heb verkocht voor 750 euro (geen enkele dode (sub)pixel) dan ga ik er ook zo één kopen op m'n zaak. Ik bestel er meteen twee en ik doe de ander wél weg voor 936 euro. Ik zit in Eindhoven/Tilburg dus geinteresseerden kunnen contact met me opnemen (oh, probeer ook even m'n Samsung te verkopen als je meedoet :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(laat maar)

[ Voor 162% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne kunnen bestellen voor 725 euro excl. en 877,20 euro incl. via account manager van dell.

Dus nog een betere deal gedaan dan 2e voor halve prijs :9

Op termijn zal de prijs zowiezo zakken, maar dat gaat niet gebeuren voor die actie helemaal gedaan is hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkie
Ik neem aan dat je daarvoor een bedrijf moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkie schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:34:
Ik neem aan dat je daarvoor een bedrijf moet hebben?
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:03:
Ik heb de mijne kunnen bestellen voor 725 euro excl. en 877,20 euro incl. via account manager van dell.

Dus nog een betere deal gedaan dan 2e voor halve prijs :9

Op termijn zal de prijs zowiezo zakken, maar dat gaat niet gebeuren voor die actie helemaal gedaan is hoor 8)7
Account manager? Ik werk bij een klein bedrijfje (4 man) Wij leasen computers van Dell. Kan ik ook zo'n scherm kopen via een account manager :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je aankoop manager aanspreken, die heeft meestal wel een vaste contact persoon bij dell. Die gebruiken om tot je korting te geraken. Hangt ook af hoeveel afname je van dell hebt natuurlijk, maar beter proberen dan gewoon volle pot te betalen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.