Maar daar gaat het ook helemaal niet om in deze discussie, Ediejo heeft de overwinning van _ferry_ ook al lang erkend en zich er bij neergelegd. Het gaat meer om de juryleden(met uitzondering van Versteeg) die worden verdacht dat zij zich niet genoeg hadden verdiept in de mod's, niet goed op de hoogte waren van de huidige technieken (zoals de prometia li's) en vanwege sponsoring deelnemers voortrokken wat uit den boze is bij een objectieve juryDemoniac schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:06:
Ik snap het probleem niet.. Natuurlijk is de Lian Li een schitterende mod, maar het niveau was gewoon ontzettend hoog en dan wordt er op alle kleine details gelet. En ik wil helemaal niet beweren dat ik een expert ben, maar ik zag toch een aantal slordigheidjes, zoals het LCD-gaatje in de bovenste unit waar je gewoon de kast binnen keek, de CCFL's bij de 5,25" bays hadden naar mijn idee beter afgewerkt kunnen worden, het blauwe LCD in de onderste unit dat naar mijn mening ook groen had moeten zijn.. En dan kan je wel blijven zwaaien met die 600 uren werk, maar ik geloof niet dat _ferry_ zijn mod in een weekje heeft gemaakt. Natuurlijk is de afwerking van een kast zoals die van _ferry_ wat lastiger te beoordelen, maar zoals ik het zag was dat ding gewoon af. Zelfs het snoer was in het thema van de kast!
Overigens zie ik je nergens echte argumenten waarom de Lian Li had moeten winnen van _ferry_'s Chemical Overdose? Maar ik weet wel dat je laatste was geworden als 'sportiviteit van de deelnemer' een beoordelingspunt was geweest
Verwijderd
Bovendien heeft die Lian Li kast al op meer events gestaan en is van Chemical Overdose de eerste als ik het goed heb.
Als je zo chagrijnig bent terwijl je 2e bent geworden en op de tv zendtijd hebt gekregen mag je niet ontevreden zijn.
Als je zo chagrijnig bent terwijl je 2e bent geworden en op de tv zendtijd hebt gekregen mag je niet ontevreden zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 13:32 ]
Ik sluit me wel aan bij Demoniac, je mod is heel mooi, maar die van -ferry- was net zo goed heel mooi, en hij heeft er ook heel veel werk ingestopt. Bovendien heeft zijn mod veel meer originele aspecten erin zitten, waar jij veel "standaard" elementen in je kast verwerkt.
Nogmaals, ik bedoel het positief, Ediejo is iig een hele goede 2e. Maar persoonlijk vind ik _ferry_'s mod mooier.
PS. Misschien dat de jury Ediejo oneerlijk beoordeelt heeft, maar daar zeg ik niks over. Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen.
PPS. Ik vind wel dat Ediejo zich vrij onsportief opstelt. Je bent wel 2e geworden, en dat is een mooie plaats, en andere mensen hebben er ook veel werk in gestoken. Ga nou niet met z'n allen zeggen dat het aan de jury lag. Verbeter je casemod zonodig nog verder, en zorg ervoor dat ze de volgende er niet eens aan durven denken om een ander de 1e prijs te geven.
Ik bedoel niet dat het standaard is, maar een window erin en je kabels sleeven, ccfl's erin is heel mooi, maar er zijn heel veel mensen die het doen. De spiegels vind ik wel heel origineel. De afwerking van Ediejo is heel mooi, daar zeg ik ook niks over. Maar ik vind de mod van _ferry_ origineler.
Nogmaals, ik bedoel het positief, Ediejo is iig een hele goede 2e. Maar persoonlijk vind ik _ferry_'s mod mooier.
PS. Misschien dat de jury Ediejo oneerlijk beoordeelt heeft, maar daar zeg ik niks over. Dat kan ik hiervandaan niet beoordelen.
PPS. Ik vind wel dat Ediejo zich vrij onsportief opstelt. Je bent wel 2e geworden, en dat is een mooie plaats, en andere mensen hebben er ook veel werk in gestoken. Ga nou niet met z'n allen zeggen dat het aan de jury lag. Verbeter je casemod zonodig nog verder, en zorg ervoor dat ze de volgende er niet eens aan durven denken om een ander de 1e prijs te geven.
[ Voor 79% gewijzigd door Jape op 30-05-2005 14:39 ]
Mag ik jullie even vragen om het nivo hier boven nul te houden? Mensen als 'kwakjury' bestempelen zorgt ervoor dat dit topic wel heel dicht bij een flamewar komt. Als je onderling wat uit te vechten hebt, doe dat dan op MSN/ICQ/Jabber/AIM/...
[ Voor 4% gewijzigd door Sprite_tm op 30-05-2005 13:30 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Verwijderd
<!--Ik vind het treurig hoe Ed hier wordt aangevallen door sommigen, en nog treuriger is wat voor jury het was. Het was geen eerlijke strijd met een jury die uit 1 echte kenner, en een stel halve zolen bestaat die geen verstand van zaken hebben, niet weten wat er echt in is verwerkt enz.-->
Grmbl, ik gebruik die modbreaks niet voor niets, kappen met flamen dus!
@ Jape1985:
Wat is er nog standaard dan?
Grmbl, ik gebruik die modbreaks niet voor niets, kappen met flamen dus!
@ Jape1985:
Wat is er nog standaard dan?
[ Voor 20% gewijzigd door Sprite_tm op 30-05-2005 13:44 ]
Ed, ik ben het geheel met jou eens, want een jury hoort immers onafhankelijk te zijn, kijk dat het pietje is die iemand sponsort die nr 1 si geworden daarvoor kiest, nou dan kan die van mijn ook best een dikke krijgen.Ediejo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 07:01:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou me geen vakjury durfen noemen in dit geval vind ik kwakjury veel beter passen met uitzondering van Tom Versteeg. Dat is de enige vakman binnen de jury. Nu snap ik de DDOS aanval wel op CJ, 1 ding scheelt ik hoef daar niks meer te posten. Van mijn mogen ze down blijven.
Iedereen in nederland wat ik in me leven heb gehoord over de jury wat goed/fout is blijkt wel weer dat een jury gewoon onpartijdig moet zijn. Lijkt er net zo of dat die gasten die in de jury zitten die iemand sponsoren gewoon een bonus ofsow krijgen en dan gewoon op die gaan stemmen, dat kan natuurlijk ook zoveel factoren. Maar ze moeten gewoon mensen van buitenaf inhuren/samen stellen, neem gewoon mensen die wel redelijk kundig op het gebied zijn, maar gewoon geheel onpartijdig zijn en niet dat niet daardoor de uitslag veranderd wordt.
Ik denk Ed, als jij tog die stem van die ene gast had gehad dat je denk ook wel nr.1 bent geworden, voor mijn ben je iig nr.1 want ik vind het gewoon een zeer mooie kast echt hulde;
Is een brief opstellen naar die jury niet mogelijk? Want dan kun je immers je verhaal kwijt aan die prutz0rs, weten die maloten ook eens een keer hoe ze zich moeten gedragen als volwassen jury leden.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ediejo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:35:
Laat ik dan nog 1 ding zeggen wat ik kwijt wil en er dan mee stoppen. De rede waarom ik zo treurig ben is een aantal die ik heb genoemd. Nu het laatste punt nogmaals een goede winnaar is ook een goede verliezer.
Aan het einde sta ik nog in een stand na te praten met een jury lid die werkt voor een bedrijf dat een mede kandidaat sponsort. Dit is wat hij zei Ed echt waar je hebt een prachtige case gebouwd helemaal mijn stijl. Je had mijn stem gehad maar ik heb op ……. Gestemd ja die sponsoren wij, maar anders had je hem echt gehad. Met z’n close finish zou dat het verschil geweest zijn tussen 2 en 1. En zo zit het. Wat ik hier mee wil zeggen is dat de jury bevooroordeeld is.
waar spreek je jezelf ontzettend tegen? een goed verliezer zeurt ook niet continu door op de scheidsrechter. met alle respect Eddie maar je doet ontzettend afbreuk aan de creativiteit en kwaliteiten van Ferry. Je hebt niet gewonnen, punt uit, niet over zeuren maar in stilte bij neerleggen..Ediejo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 07:01:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou me geen vakjury durfen noemen in dit geval vind ik kwakjury veel beter passen met uitzondering van Tom Versteeg. Dat is de enige vakman binnen de jury. Nu snap ik de DDOS aanval wel op CJ, 1 ding scheelt ik hoef daar niks meer te posten. Van mijn mogen ze down blijven.
het is een juryprijs man, een keuze van mensen die denken er verstand van te hebben terwijl je op gebied van 'kunst' meerdere interpretaties kan hebben. jij hebt een andere, niet moeilijk om doen.
(terwijl ik nog even lachend terugdenk aan wat je in Duitsland tegen me zei..)
OK, er worden hier dingen door elkaar gehaald.
Ediejo spreekt hier zijn mening uit, hij wil gewoon zijn onvrede uiten over de gang van zaken.
Ik kan dat heel goed begrijpen. Hij heeft hier op GoT alles gepost heel hard toegewerkt naar de deadline, net zoals alle andere modders.
Hij had al eerder zijn 2de plaats erkend, dus daar gaat het niet over.
Het gaat erom dat de jury partijdig is en dan kun je toch niet verwachten dat iemand zegt:
"OK een (bovengenoemd) jurylid is partijdig en ik ben zo blij met de 2de plaats".
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat kwijt wil en daar is dit forum toch ook voor?
Hij had zijn 2de plaats erkend, maar praat de onvrede van zich af.
En in de reacties kun je wel zien wie zich verdedigend opstellen en zich aangesproken voelen
en het goed willen praten.
Maar een partijdig jurylid dat kan gewoon niet, dan is het geen eerlijke competitie.
Daar gaat het wat mij betreft om en dan heeft Ediejo mijn volledige steun.
Ediejo spreekt hier zijn mening uit, hij wil gewoon zijn onvrede uiten over de gang van zaken.
Ik kan dat heel goed begrijpen. Hij heeft hier op GoT alles gepost heel hard toegewerkt naar de deadline, net zoals alle andere modders.
Hij had al eerder zijn 2de plaats erkend, dus daar gaat het niet over.
Het gaat erom dat de jury partijdig is en dan kun je toch niet verwachten dat iemand zegt:
"OK een (bovengenoemd) jurylid is partijdig en ik ben zo blij met de 2de plaats".
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat kwijt wil en daar is dit forum toch ook voor?
Hij had zijn 2de plaats erkend, maar praat de onvrede van zich af.
En in de reacties kun je wel zien wie zich verdedigend opstellen en zich aangesproken voelen
en het goed willen praten.
Maar een partijdig jurylid dat kan gewoon niet, dan is het geen eerlijke competitie.
Daar gaat het wat mij betreft om en dan heeft Ediejo mijn volledige steun.
Verwijderd
Hou nou maar op met dat geruzie!! Strax komt er nog een slot op het topic en dat willen we zeker niet! De jury heeft zijn taak idd niet correct uitgevoerd( met uitzondering van Versteeg) maar er is nu toch niks meer aan te doen. Maar Ed voor mij blijf je altijd Nr.1 !
Verwijderd
Als er wat nauwkeuriger naar een kast wordt gekeken zijn er dan ineens 6 juryleden corrupt? Dat gaat dan wel heel erg snel, maar raakt kant nog wal, maak dat svp even waar met argumenten of zwijg erover.
Wordt svp volwassen
Gister na afloop gaf je in een gesprek aan dat je je kon vinden in de uitslag en dat je kast inderdaad nog niet helemaal afgewerkt is en nog het nodige werk nodig heeft. Als achteraf blijkt dat er vreemde praktijken aan de hand zijn had je dat even terplekke kunnen melden zodat we het betreffende jurylid meteen aan hadden kunnen spreken, was dat teveel moeite en spui je liever hier je gal terwijl we het in Apeldoorn eenvoudig aan de kaak hadden kunnen stellen? Jammer
Wordt svp volwassen
Gister na afloop gaf je in een gesprek aan dat je je kon vinden in de uitslag en dat je kast inderdaad nog niet helemaal afgewerkt is en nog het nodige werk nodig heeft. Als achteraf blijkt dat er vreemde praktijken aan de hand zijn had je dat even terplekke kunnen melden zodat we het betreffende jurylid meteen aan hadden kunnen spreken, was dat teveel moeite en spui je liever hier je gal terwijl we het in Apeldoorn eenvoudig aan de kaak hadden kunnen stellen? Jammer
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 16:07 ]
Verwijderd
heb net effe de topics van de cases doorgenomen, en ze allemaal nog eens bekeken.
ik kan er enkel op zeggen dat ik blij ben dat ik niet in die jury zat zeg !
kies maar eens tussen al dat case-geweld.
deze van jou is ook echt top eddie, houden zo, en als je nu niet wint, weet ik wel zeker dat je volgende keer echt nog harder je best doet.
mooi werk toch die lianli, enkel beetje te groot voor mijn gedacht, maar qua modding zeker top !!
doe zo verder.
(heb je trouwens nog verdere modplannen met je lian li?)
een deeltje 3 mss?
ik kan er enkel op zeggen dat ik blij ben dat ik niet in die jury zat zeg !
kies maar eens tussen al dat case-geweld.
deze van jou is ook echt top eddie, houden zo, en als je nu niet wint, weet ik wel zeker dat je volgende keer echt nog harder je best doet.
mooi werk toch die lianli, enkel beetje te groot voor mijn gedacht, maar qua modding zeker top !!
doe zo verder.
(heb je trouwens nog verdere modplannen met je lian li?)
een deeltje 3 mss?
Hmm, ik ga er verder niet al te veel over zeggen (ik zou niet eens weten wat ik er over moet zeggen buiten het feit dat jou de 1e plek ook gegund was.)
Maar ik ben ook wel eens net aan 2e geworden (he, oeloe
) Toen was mijn kast ook nog niet helemaal klaar. En dat was waarschijnlijk net de ene punt verschil tussen de winnaar en 2e plek (40 en 41 punten geloof ik ). Iedereen dacht toen ook dat ik zou winnen, en dan is het ook even verbazend/teleurstellend als je dan toch niet wint
Maar ik ben ook wel eens net aan 2e geworden (he, oeloe
ik ben van mening dat de jury beter 2 categorien kon maken, 1 catergorie met mods waar bestaande kasten (zoals die van ed) in zitten en een categorie waar je een mod maakt 'from scratch'
dat zorgt ervoor dat deze discussie's niet plaatsvinden, persoonlijk kan ik veel meer in een eigen gemaakte kast stoppen qua creativiteit dan in een lian li kast. ik zeg niet dat de mod van ed lelijk is, hij is verschrikkelijk mooi, maar het is en blijft in de buurt van een pc. terwijl ferry zelf een kast heeft gemaakt en dus veel meer kanten uit kan. Voor mij zijn Ed en ferry beide winnaars, in 2 verschillende categorieën. Die vent op dat jeugdjournaal gaf deze categorieën zelf al aan
dat zorgt ervoor dat deze discussie's niet plaatsvinden, persoonlijk kan ik veel meer in een eigen gemaakte kast stoppen qua creativiteit dan in een lian li kast. ik zeg niet dat de mod van ed lelijk is, hij is verschrikkelijk mooi, maar het is en blijft in de buurt van een pc. terwijl ferry zelf een kast heeft gemaakt en dus veel meer kanten uit kan. Voor mij zijn Ed en ferry beide winnaars, in 2 verschillende categorieën. Die vent op dat jeugdjournaal gaf deze categorieën zelf al aan

K to the KillaZ
Achja winnaars, verliezers... zin relatieve begrippen... ik vind dat al die mods spectaculair zijn en die van Ed vind IK er tussen uiitspringen..
Verder ben ik ook geen expert en ik zie dat allemaal niet... ben ik eerlijk in... Zie je het wel, dan moet je er toch enig verstand van hebben!
Verder is het de eerste PCX, shit happens.... ik denk mede door zon soort discussie dat mensen van casejunkies kunnen gaan denken over verbetering!
Ik vind het wel een beetje raar als een deelnemer wordt gesponsord door dezelfde sponsor als de compo...
Verder moet er duidelijk een onderscheid worden gemaakt tussen daadwerkelijke caseMODS en home made cases... Maar ja.. waar ligt die grens...
Verder vond ik dat argument met ferry had zelfs zijn stroom kabel gemod erg zwakjes. Zoiets hoor niet bij de kast en het aanpassen ervan zou helemaal niets hebben toegevoegd.
Het argument die blaue CCFL past er niet bij is een bullshit argument, zoiets gaat over smaak, niet over casemod talen afwerking enzovoorts. Als hij dat mooi vind en hij past het goed toe is dat zijn smaak/menings uiting!
Ed je hebt een heerlijke case neergezet en voor mij ben je de winnaar... ik denk dat je nog heeeeeeel veeeeel gaat winnen!
Btw wat heb je allemaal gewonne
?
Verder ben ik ook geen expert en ik zie dat allemaal niet... ben ik eerlijk in... Zie je het wel, dan moet je er toch enig verstand van hebben!
Verder is het de eerste PCX, shit happens.... ik denk mede door zon soort discussie dat mensen van casejunkies kunnen gaan denken over verbetering!
Ik vind het wel een beetje raar als een deelnemer wordt gesponsord door dezelfde sponsor als de compo...

Verder moet er duidelijk een onderscheid worden gemaakt tussen daadwerkelijke caseMODS en home made cases... Maar ja.. waar ligt die grens...
Verder vond ik dat argument met ferry had zelfs zijn stroom kabel gemod erg zwakjes. Zoiets hoor niet bij de kast en het aanpassen ervan zou helemaal niets hebben toegevoegd.
Het argument die blaue CCFL past er niet bij is een bullshit argument, zoiets gaat over smaak, niet over casemod talen afwerking enzovoorts. Als hij dat mooi vind en hij past het goed toe is dat zijn smaak/menings uiting!
Ed je hebt een heerlijke case neergezet en voor mij ben je de winnaar... ik denk dat je nog heeeeeeel veeeeel gaat winnen!
Btw wat heb je allemaal gewonne
Ik noem dat nou juist oog voor detail. Als het snoer er niet bij hoort, horen het toetsenbord en de muis er dan ook niet bij?Slitch schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:53:
Het LCD van de Prometeia-unit waar ik het over had, was het enige blauwe in een mod die verder helemaal groen verlicht is. Dat is naar mijn mening gewoon een klein minpuntje en ik denk dat als Ed de keuze had gehad om dat te vervangen door een groen LCD, hij dat meteen gedaan had.Het argument die blaue CCFL past er niet bij is een bullshit argument, zoiets gaat over smaak, niet over casemod talen afwerking enzovoorts. Als hij dat mooi vind en hij past het goed toe is dat zijn smaak/menings uiting!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
We hebben een prachtig event gehad, en een heel weekend lol, laten we dat nou nog eens even doorzetten. Ik vind het wel héél laag bij de grond om de complete PCX-jury de grond in te trappen.
Als je denkt dat de jury bepaalde modificaties aan jouw case over het hoofd heeft gezien, had je ze hier simpelweg op moeten wijzen. Je hebt niet voor niets uitgebreid de kans gehad om de jury wat over je case te vertellen. Blijkbaar heeft de jury wel de paar minder mooie stukjes van je case gezien.
Ik heb leuk met je gebabbeld op de PCX, en had je ook zeker in de top-3 geplaatst, maar Casejunkies.com de grond in boren, Thadeez met naam en toenaam noemen en afzeiken. Omdat je denkt dat iemand van coolermaster niet helemaal eerlijk is geweest, ik vind het echt geen stijl. En hiermee spreek ik niet alleen ediejo aan.
edit:
Wat heeft het jeugdjournaal met de uitslag te maken? alsof daar wel een vakjury zit
, de enige vakjury die sommige mensen hier kunnen bedenken, is de vakjury die Ediejo op 1 zet
Als je denkt dat de jury bepaalde modificaties aan jouw case over het hoofd heeft gezien, had je ze hier simpelweg op moeten wijzen. Je hebt niet voor niets uitgebreid de kans gehad om de jury wat over je case te vertellen. Blijkbaar heeft de jury wel de paar minder mooie stukjes van je case gezien.
Ik heb leuk met je gebabbeld op de PCX, en had je ook zeker in de top-3 geplaatst, maar Casejunkies.com de grond in boren, Thadeez met naam en toenaam noemen en afzeiken. Omdat je denkt dat iemand van coolermaster niet helemaal eerlijk is geweest, ik vind het echt geen stijl. En hiermee spreek ik niet alleen ediejo aan.
edit:
Wat heeft het jeugdjournaal met de uitslag te maken? alsof daar wel een vakjury zit

[ Voor 11% gewijzigd door -JB- op 30-05-2005 17:32 ]
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Op verzoek verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Ediejo op 30-05-2005 18:46 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Nou, tranen springen bijna in de ogen
Ik moet eerlijk zeggen, het is niet netjes van Coolermaster... maar Ed, gooi nu toch niet direct de doek in de ring
Als je nu alleen al kijkt wat je gewonnen hebt, en gesponsord gekregen hebt, er zijn maar heel erg weinig mensen die dat lukt en kunnen...
Er zijn nu ook vast jongetjes van een jaar of 10/12 die dromen dat ze hetzelfde kunnen wat jij met je LianLi hebt gedaan, nadat ze het gezien hebben op Jeugdjournaal...
Je moet wel bedenken dat er duizenden andere nederlandse casemodders zijn die dat niet is gelukt...
Hopelijk verander je nog wat, dat je niet te snel een keuze hebt gemaakt
Ik moet eerlijk zeggen, het is niet netjes van Coolermaster... maar Ed, gooi nu toch niet direct de doek in de ring
Als je nu alleen al kijkt wat je gewonnen hebt, en gesponsord gekregen hebt, er zijn maar heel erg weinig mensen die dat lukt en kunnen...
Er zijn nu ook vast jongetjes van een jaar of 10/12 die dromen dat ze hetzelfde kunnen wat jij met je LianLi hebt gedaan, nadat ze het gezien hebben op Jeugdjournaal...
Je moet wel bedenken dat er duizenden andere nederlandse casemodders zijn die dat niet is gelukt...
Hopelijk verander je nog wat, dat je niet te snel een keuze hebt gemaakt
Hey Ediejo ik volg je mod al vanaf het begin en ik vind hem helemaal te gek! Vooral al die spiegels geweldig, hoe kan je het in je hoofd halen om met zoveel talent te stoppen?!!!!! Stop alsjeblieft niet!!!
Verwijderd
handtekeningen actie om ediejo door te late gaan met case modde.
maar plz egt niet stoppe vanwege zo'n stomme jury, je hebt teveel talent om daar zomaar mee te stoppen. En wat zou dit forum nou zijn zonder de lian-li
maar plz egt niet stoppe vanwege zo'n stomme jury, je hebt teveel talent om daar zomaar mee te stoppen. En wat zou dit forum nou zijn zonder de lian-li
Verwijderd
Ed, het is jou gelukt om Nr 1 te worden want ik weet zeker dat de meerderheid van de echte kenners die we hier op GoT hebben op jou zou stemmen. 't Zou zonde zijn als je ermee stopt, je hebt iets gehaald wat niemand anders voor elkaar kan krijgen, de banden die je met PoV, Tagan hebt, zal niemand lukken om dat na te doen.
Bekijk het zo: Als een goede jury het had beoordeeld zou je Nr.1 zijn geweest
Bekijk het zo: Als een goede jury het had beoordeeld zou je Nr.1 zijn geweest
En hoe zit het dan eigenlijk met de halo mod? Nogmaals stop niet!
Verwijderd
Ed stopt nooit, hij is nu heel begrijpenlijk heel erg teleur gesteld, maar geloof me als je zoveel voor je hobby doet als ED tot diep in de nacht dan zit het in je hart en zal je nooit kunnen stoppen.
Ed heeft nu gewoon even rust en tijd voor zichzelf nodig om weer van dit op adem te komen.
Vergeet niet dat iedereen om hem heen hem constant heeft moeten missen door zijn hobby en dat de prijs eigenlijk niet voor hem zelf is maar eerder voor de mensen om hem heen. Hij vind een 2e prijs gewoon niet het gene waarmee hij na allles mee aan kan komen en dat kan ik heel goed begrijpen. Hij geeft dus net zo makkenlijk zo`n prijs weg omdat het niet om die prijzen gaat maar om het feit wat je wilde bereiken en dat door een bepaalde reden in zijn gevoel niet heeft gekregen.
Ed
, neem even vrijaf van dit alles en begin gewoon weer stilletjes wanneer je weer zin krijgt om iets te creeren.
En geloof me dat komt bij jou toch weer heel snel.
ik kan het weten.
ps, ook al was je eerste geworden had je toch ook een beetje verloren omdat je dan nooit meer mee kan doen zonder dat je heel veel voor oordelen van bepaalde mensen krijgt en daardoor geen eerlijke kans om nog eens te winnen.
Ed heeft nu gewoon even rust en tijd voor zichzelf nodig om weer van dit op adem te komen.
Vergeet niet dat iedereen om hem heen hem constant heeft moeten missen door zijn hobby en dat de prijs eigenlijk niet voor hem zelf is maar eerder voor de mensen om hem heen. Hij vind een 2e prijs gewoon niet het gene waarmee hij na allles mee aan kan komen en dat kan ik heel goed begrijpen. Hij geeft dus net zo makkenlijk zo`n prijs weg omdat het niet om die prijzen gaat maar om het feit wat je wilde bereiken en dat door een bepaalde reden in zijn gevoel niet heeft gekregen.
Ed
En geloof me dat komt bij jou toch weer heel snel.
ik kan het weten.
ps, ook al was je eerste geworden had je toch ook een beetje verloren omdat je dan nooit meer mee kan doen zonder dat je heel veel voor oordelen van bepaalde mensen krijgt en daardoor geen eerlijke kans om nog eens te winnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 20:29 ]
Hier sluit ik me volledig bij aan, mits je 'ED' vervangt door 'alle casemodders op de NKCM'Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:24:
Ed stopt nooit, maar geloof me als je zoveel voor je hobby doet als ED tot diep in de nacht dan zit het in je hart en zal je nooit kunnen stoppen.
Vergeet niet dat iedereen om hem heen hem constant heeft moeten missen door zijn hobby en dat de prijs eigenlijk niet voor hem zelf is maar eerder voor de mensen om hem heen.
Ediejo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:35:
Laat ik dan nog 1 ding zeggen wat ik kwijt wil en er dan mee stoppen. De rede waarom ik zo treurig ben is een aantal die ik heb genoemd. Nu het laatste punt nogmaals een goede winnaar is ook een goede verliezer.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Hé Ed, niet haten, laat het gewoon!
Neem gerust de tijd en kijk wanneer je weer eens verder gaat, het zou een groot gemis zijn als jij zou stoppen met casemodden.
Geef niet meteen op bij de eerste grote tegenslag waar je zo ver bent gekomen, al win je nu niet, dan is het wel de volgende keer, en die zal zo mooi zijn dat je nu gewoon ff op je tandvlees moet bijten en er dan des te meer van kan genieten.
Succes
Neem gerust de tijd en kijk wanneer je weer eens verder gaat, het zou een groot gemis zijn als jij zou stoppen met casemodden.
Geef niet meteen op bij de eerste grote tegenslag waar je zo ver bent gekomen, al win je nu niet, dan is het wel de volgende keer, en die zal zo mooi zijn dat je nu gewoon ff op je tandvlees moet bijten en er dan des te meer van kan genieten.
Succes
Verwijderd
Ik praat hier over ED dus alsjeblieft voel je niet tekort gedaan, ik weet dat iedereen die daar stond de zelfde ziekte met liefde draagt-JB- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:04:
[...]
Hier sluit ik me volledig bij aan, mits je 'ED' vervangt door 'alle casemodders op de NKCM'
[...]
Ik wilde er even op wijzen dat Ed gezegd heeft dat hij met een podiumplek te vreden zou zijn...
En nu onstaat er ineens een hoop kinds gedoe.
[ Voor 3% gewijzigd door _eXistenZ_ op 30-05-2005 23:26 ]
There is no replacement for displacement!
dat hoorde ik ed ook zeggen toen we alles aan het inpakken waren.eXistenZ_NL schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:26:
Ik wilde er even op wijzen dat Ed gezegd heeft dat hij met een podiumplek te vreden zou zijn...
mjah....volgend jaar beter.
je heb wel een mooie kast hoor ed:D...hijs egt gaaf
[ Voor 8% gewijzigd door Wouzziej op 30-05-2005 23:40 ]
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
Verwijderd
Hey Ediejo het zou jammer zijn als je zou stoppen!!!
Vind het allemaal maar een beetje gebekvecht alsof we hier op de basisschool zitten
Ed heeft volgens mij gewoon aangegeven dat hij erkende dat _Ferry_ ook een zeer goede case heeft (waar ik het trouwens helemaal mee eens ben) maar dat hij het niet eens is met de jury...
Hij wil hier zijn gevoel gewoon uiten, maar hij wordt er wel erg op aangevallen vind ik
Tuurlijk begrijp ik het ook wel van de kant van de jury en de organisatoren, ik zou me ook niet zomaar voor allerlei dingen uit laten maken (bijvoorbeeld kwakjury)...
Maar toch vind ik de rel die hier is ontstaan wel erg overdreven en zeker geen reden voor Ed om te stoppen!!
Vind het allemaal maar een beetje gebekvecht alsof we hier op de basisschool zitten
Ed heeft volgens mij gewoon aangegeven dat hij erkende dat _Ferry_ ook een zeer goede case heeft (waar ik het trouwens helemaal mee eens ben) maar dat hij het niet eens is met de jury...
Hij wil hier zijn gevoel gewoon uiten, maar hij wordt er wel erg op aangevallen vind ik

Tuurlijk begrijp ik het ook wel van de kant van de jury en de organisatoren, ik zou me ook niet zomaar voor allerlei dingen uit laten maken (bijvoorbeeld kwakjury)...
Maar toch vind ik de rel die hier is ontstaan wel erg overdreven en zeker geen reden voor Ed om te stoppen!!
Geloof me Casemod compo's verlopen NOOIT eerlijk....
even een woordje persoonlijk naar ED gericht hopelijk lees je dit ook...
Ed je word gewardeerd door deze hele comunity.. vele geniën worden ook niet erkent door mensen die zichtzelf belangrijker vinden. geef het nu niet om man maar vecht met dubbele kracht terug
het waren 10 rasmodders op het NKCM, maar jij stak er zeker qua hoogte met kop en schouders boven uit. je was al te zien op CEBIT meer dan 100000mensen hebben je case al bewonderd dus laat dat kleine beursje wat de PSX maar was niet aan je hart komen
voor ONS blijf jij(en niemand anders) NR1
Ed je word gewardeerd door deze hele comunity.. vele geniën worden ook niet erkent door mensen die zichtzelf belangrijker vinden. geef het nu niet om man maar vecht met dubbele kracht terug
het waren 10 rasmodders op het NKCM, maar jij stak er zeker qua hoogte met kop en schouders boven uit. je was al te zien op CEBIT meer dan 100000mensen hebben je case al bewonderd dus laat dat kleine beursje wat de PSX maar was niet aan je hart komen
www.weefab.com
Soul__assasin schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:38:
Geloof me Casemod compo's verlopen NOOIT eerlijk....
djJaf
Verwijderd
@Ediejo , Ben je wel wijs met je stoppen?
Jij stopt helemaal niks.
Dat zal ff mooi wezen en wij al die mooie creaties missen.
Ga ff lekker op vakantie met het vrouwtje.
En daarna er weer met frisse moed tegenaan.
Jij stopt helemaal niks.
Dat zal ff mooi wezen en wij al die mooie creaties missen.
Ga ff lekker op vakantie met het vrouwtje.
En daarna er weer met frisse moed tegenaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 01:18 ]
Als we nu eens niet massaal gaan lopen "slijmen" maar 'm gewoon even met rust laten.. Komop, iedereen reageert zo als hij/zij ergens van baalt, we horen straks wel hoe hij verder wil.
mij ook.. voor sommigen is Edje hier blijkbaar een God ofzo, konkusserij ten top - van sommigen dan. Waarom? Omdat ie toevallig een mooie kast kan maken maar de jury EN het publiek (does the last one ring a bell?) er anders over denken?peddro schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:59:
Nou, tranen springen bijna in de ogen
Nee, Edie wordt tweede, zeikt de jury compleet af, degene die de kast écht mooi vinden lopen hier Ed nog even compleet op te hemelen en zeiken lekker mee op de jury omdat die niet hun favoriet verkoos tot winnaar en tot slot gooit Ed de handoek in de ring (ik ben er ook van overtuigd dat je hem er wel weer uithaalt). Jury is jury, dat die misschien 'bevooroordeeld' is, de winnaar is altijd de voorkeur van de juryleden, of dat nu geheel terecht is of niet. Daarom staat er een publieksprijs tegenover, waarbij meer mensen zeggen wie écht de mooiste kast heeft - of die nu tot op elk fijne hoekje is afgewerkt of niet.
Dat je hier gal loopt te spuwen op de jury vind ik triest, bijzonder triest, tegenover de winnaar. Even triest als op de CeBIT, toen je tegen Coen en mij vertelde dat je de garantie had gekregen vanuit de organisatie dat als jij had meegedaan aan de competitie i.p.v. op de Nvidia stand te gaan staan de publieksprijs had gewonnen. Zondag won je hem ook niet? Of zou je er in Duitsland op valse gronden met de prijs vandoor gaan? Dat was de enige manier geweest voor je om te winnen, in dat geval is het natuurlijk helemaal ernstig om hier op de jury te gaan mopperen, maar van valsspel wil ik je niet beschuldigen, wel van slecht verlies.
Tot slot: it's just a bloody game, en een leuke hobby om te casemodden. Dat je tweede wordt had je waarschijnlijk niet verwacht, net als dat je op de CeBIT Coen en mij toespeelde dat je gewonnen had als je mee had gedaan - de AquaPC won hier in Apeldoorn ook de publiekprijs. Iets te zelfverzekerd? Als je casemod om de competities te winnen, tsja, is het dan een hobby? Wij hebben de AquaPC gebouwd zonder enkele verwachtingen, omdat het leuk was een aparte casemod te maken, dat we er een hoop prijzen mee winnen maakt het extraleuk, ook nu ie al klaar is, maar zonder was het toch ook leuk?
pff gast wat is je probleem.. ik denk dat je uberhaupt al blij mag zijn met een plek in de top10, elke finalist heeft al een berg prijzen gewonnen en de eer om bij de beste 10 van NL te horen...
Als ik naar jouw kast en die van _ferry_ kijk heeft die van _ferry_ toch een voorsprong, aangezien die zijn kast van de grond af aan heeft opgebouwd zonder gebruikmaking van een bestaande kast.
Dat is al een stuk origineler, het hele thema nog buiten beschouwing gelaten.
Verder wil ik me aansluiten bij Demoniac dat er gewoon nog wat puntjes op de i gezet hadden kunnen worden zoals 't scherm e.d.
Als ik jou was zou ik gewoon niet bij de pakken neerzitten maar alle kritiek die je krijgt gebruiken om je case te verbeteren..
Als ik naar jouw kast en die van _ferry_ kijk heeft die van _ferry_ toch een voorsprong, aangezien die zijn kast van de grond af aan heeft opgebouwd zonder gebruikmaking van een bestaande kast.
Dat is al een stuk origineler, het hele thema nog buiten beschouwing gelaten.
Verder wil ik me aansluiten bij Demoniac dat er gewoon nog wat puntjes op de i gezet hadden kunnen worden zoals 't scherm e.d.
Als ik jou was zou ik gewoon niet bij de pakken neerzitten maar alle kritiek die je krijgt gebruiken om je case te verbeteren..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Iedereen kan Ediejo van dingen beschuldigen. Maar hier mijn mening.
Ik vind het van de organisatie van het NKCM een slecht idee om een jury van een bedrijf te kiezen welke een van de deelnemers sponsord. Of dit jury lid nu bevooroordeeld of niet bevooroordeeld zal stemmen, op deze manier ontstaan er altijd bepaalde verkeerde gedachten. Ik kan me ook best voorstellen dan Ediejo nu even compleet genoeg heeft van casemodden, vooral nadat ie dat verhaal van dat jurylid hoorde.
Zelf vindt ik niet dat je moet stoppen, Ed, ik zal nog wel ns met je praten. Owh, en die publieksprijs? Welk publiek?
Ik vind het van de organisatie van het NKCM een slecht idee om een jury van een bedrijf te kiezen welke een van de deelnemers sponsord. Of dit jury lid nu bevooroordeeld of niet bevooroordeeld zal stemmen, op deze manier ontstaan er altijd bepaalde verkeerde gedachten. Ik kan me ook best voorstellen dan Ediejo nu even compleet genoeg heeft van casemodden, vooral nadat ie dat verhaal van dat jurylid hoorde.
Zelf vindt ik niet dat je moet stoppen, Ed, ik zal nog wel ns met je praten. Owh, en die publieksprijs? Welk publiek?
Ik moet wel zeggen dat ik mij, ook op CJ, altijd verbaasd heb over de manier waarop Ed als een God werd behandeld... Nu zit ik trouwens lekker op Ed af te geven, maar even voor de duidelijkheid:
- Ed, je bak ownt hard.
- Als CoolerMaster de zaak heeft lopen flessen, zou ik ze niet meer op de PcX hebben willen staan.
- Ik kan eigenlijk ook wel begrijpen dat een 2e plek balen is, zo dichtbij en toch niet helemaal...
Aan de andere kant
- Je hebt wel zelf gezegd met een podiumplek tevreden te zijn.
- Beginnen met het woordje kwakjury en deze voor onbekwaam neerzetten was geen slimme stap imo.
- Naam en toenaam noemen van Thadeez ook niet.
- Als het CM verhaal klopt zal dit best worden toegegeven door de junks. (Lijkt mij trouwens wel dat ze dit eerst verifieren voor ze gelijk toegeven...)
- Ed, je bak ownt hard.
- Als CoolerMaster de zaak heeft lopen flessen, zou ik ze niet meer op de PcX hebben willen staan.
- Ik kan eigenlijk ook wel begrijpen dat een 2e plek balen is, zo dichtbij en toch niet helemaal...
Aan de andere kant
- Je hebt wel zelf gezegd met een podiumplek tevreden te zijn.
- Beginnen met het woordje kwakjury en deze voor onbekwaam neerzetten was geen slimme stap imo.
- Naam en toenaam noemen van Thadeez ook niet.
- Als het CM verhaal klopt zal dit best worden toegegeven door de junks. (Lijkt mij trouwens wel dat ze dit eerst verifieren voor ze gelijk toegeven...)
There is no replacement for displacement!
Ok, vanaf nu gaan we het gewoon weer over de casemod hebben. Het feit dat de jurering misschien oneerlijk verliep is een discussie die ik niet in CM&E (wat een techforum moet wezen) wil hebben. Als je er nu nog op verder wil gaan, doe je dat maar via een IM of IRC ofzo, maar als ik vanaf hier nog een post erover tegenkom, trash ik 'm.
Dank u voor de aandacht.
Dank u voor de aandacht.
Er is mij nog een officiele reactie van Coolermaster toegestuurd:
Daarbij kreeg ik ook nog een mailtje van Richard zelf, waarbij dit stukje misschien relevant is:Geachte Heren en Dames
Hierbij even een officiële reactie van ons op de spanningen die zich hebben opgebouwd tijdens PC Xperiënce en het daarbij behorende NK Modding.
Afgelopen zondag zijn de 10 overgebleven finalisten beoordeeld op verschillende punten door een willekeurige jury.
Deze jury bestond uit 7 verschillende leden, waar onder zelfs 2 leden van Case Junkies....
Het zou dus ronduit te belachelijk voor woorden zijn dat 1 persoon van Coolermaster de 6 andere jury leden zou hebben bëinvloed.
Nu is het zelfs zo dat EDIEJO (De persoon die beweerd dat Coolermaster ervoor heeft gezorgd dat hij niet gewonnen heeft) zelf actief lid is van Case Junkies.
Dat zou dan al 2 tegen 1 zijn, bovendien heeft de enige Coolermaster kast die mee deed ook niet gewonnen.
Daarbij heeft de jury onafhankelijk van elkaar, objectief punten gegeven en heeft EDIEJO zelfs na de uitslag niets aangegeven dat er problemen waren of dat hij niet tevreden was met de uitslag om welke reden dan ook.
Wij vinden dit te belachelijk voor woorden dat dit zo de grond in word geboord. Er is een hoop geld, werk en enthousiastme in dit event gestoken door alle mensen die hieraan hebben meegewerkt. Wij kunnen ook niet begrijpen dat dit kinderachtige jalours gedrag (want zo zien wij het nou eenmaal) de overhand zou krijgen, wat anders een ontzettend leuk en vooral gezellig weekend was.
Ik hoop dat EDIEJO inziet dat wat hij heeft gedaan totaal niks met een NKM te maken heeft en dat hij ook inziet dat hij onterecht beschuldingen de wereld heeft ingeholpen en de namen van Case Junkies en Coolermaster onterecht zwart heeft gemaakt.
Hoogeachtend,
Richard Roggeveen
Account Manager BeNeLux
Cooler Master Europe B.V.
Ik geloof verder ook dat de kans klein is dat er nog posts over de casemod zelf in dit topic gaan komen, daarom gooi ik 'm dicht. Ediejo: Stel dat je dit topic toch open wilt hebben, stuur dan even een mailtje.Ik wou nog wel ff kwijt dat Coolermaster inderdaad een kast heeft
gesponserd....... de I-spider die NIET meedeed tijdens het NKModding,
dus als wij al belang hadden bij de uitslag en als wij zogenaamd de jury
zouden hebben beinvloed (dus niet) dan zou de Aquastacker hebben
gewonnen.
Op verzoek van de topicstart weer open. De foto's kunnen het even niet doen, daar wordt aan gewerkt. Verder wil ik niet zien dat hier weer gediscussieerd word over het NKModdin, eventueel onrecht van CaseJunkies/Coolermaster etcetera. Alle posts die er toch over gaan worden ongezien de prullenbak in geschoven. Als je er toch wat over kwijt wil, moet je (als je daar toegang toe hebt) het HK topic maar schoppen.
Dit topic is weer open op verzoek van de TS, lijkt me wel dus
Verwijderd
Heel veel succes Ediejo en laat de foto's maar komen want deze mod was echt om van te smullen, echt enorm veel respect 
Welcome back ediejo
Welcome back ediejo
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 22:28 ]
YES! Ediejo! Welkom terug bij de levenden!!
Verwijderd
Wil hij hem weer gaan uitbreiden ?? Nog een prommetje on top
?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 22:38 ]
Verwijderd
Welkom terug.
Dit is een van mijn grote voorbeelden, keep up the good work!!!
Er zaan maar heel weinig cases met zulke hoge standaarden als deze.
En hoog is ie zeker!
Het logo om te airbrushen is erg mooi, zeker als je er nog iets meer diepte effect in kunt krijgen.
Ik ben benieuwd.
Dit is een van mijn grote voorbeelden, keep up the good work!!!
Er zaan maar heel weinig cases met zulke hoge standaarden als deze.
En hoog is ie zeker!
Het logo om te airbrushen is erg mooi, zeker als je er nog iets meer diepte effect in kunt krijgen.
Ik ben benieuwd.
weee
heb je case gezien hij was zeker nice. hij was alles behalve af helaas maar je gaat verder
zeer gaaf. en net als een vorige post iets meer diepte ofzo zou heel er vet zijn of de kameleon is oplichten.
wb
wb
Komt er nog nieuwe hardware in? Die 6800's zijn ook alweer outdated
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Op verzoek verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 27-06-2005 00:11 ]
Op verzoek verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 27-06-2005 00:13 ]
Hehe, Ediejo, met een beetje geluk krijg je meteen twee 7800 GTX'jes opgestuurd 
Welcome back mate, really missed u.
Welcome back mate, really missed u.
idd, welcome back,
hopelijk wordt dat een beetje mooi dat airbrushen 
hopen dat ze nu 2 7800GTX'jes opsturen
hopen dat ze nu 2 7800GTX'jes opsturen
[ Voor 23% gewijzigd door OcGuru op 27-06-2005 00:21 ]
Bl44t
Ik wist wel dat je het niet kon laten Ediejo, modden is een ziekte die je niet kwijtraakt.
Ik heb problemen gehad met mijn huidige pc en heb een hele tijd niet kunnen kijken op internet en wist dus ook niet wat er allemaal gebeurd was. Maar ik dacht gelijk, die komt echt wel terug. Even alles laten rusten en dan gaat het toch weer kriebelen. Gelukkig dat je er weer bent.
Welcome back
Ik wist wel dat je zou terugkomen, iig veel succes nog.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Welkom terug Ediejo.
Ik wou even zeggen dat je heel mooi werk levert en dat je mijzelf en ongetwijfeld ook andere modders op goede ideeén brengt. Ik hoop dat je nog lang door mag gaan en dat je nog meer mooie dingen laat zien. Het PoV logo word denk ik ook wel mooi. Keep up the good work!
Ik wou even zeggen dat je heel mooi werk levert en dat je mijzelf en ongetwijfeld ook andere modders op goede ideeén brengt. Ik hoop dat je nog lang door mag gaan en dat je nog meer mooie dingen laat zien. Het PoV logo word denk ik ook wel mooi. Keep up the good work!
Welcome Back edje.... a thru modder @ hart never quits
btw toch hopen op de 7800GTX
anders koopt er nooit nog een tweaker PoV
www.weefab.com
ja man welcome backSoul__assasin schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:25:
Welcome Back edje.... a thru modder @ hart never quits
SLI 7800GTX en dan voor nieuw record gaan!
miereneuke: het is true
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Verwijderd
hey hallo,
ik heb nog nooit gerageert in dit topic maar las( lees nu weer
dit topic wel geregeld en vind/vond het ook een geweldig mod!
. niets dan lof voor deze mod!
heel erg fijn dat je het modden toch weer oppakt, want wat was het stil in het casemod forum zonder je!
ik heb nog nooit gerageert in dit topic maar las( lees nu weer
heel erg fijn dat je het modden toch weer oppakt, want wat was het stil in het casemod forum zonder je!
Verwijderd
The master is back
Leuk dat je weer aan de slag gaat met casemodden Ediejo, kan niet wachten op de updates.
Leuk dat je weer aan de slag gaat met casemodden Ediejo, kan niet wachten op de updates.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 19:02 ]
So ik moet even wat gaan drinken want het kwijlen gaat weer door
Succes Ed!
Enne, ga je ook wat verzinnen voor het LCD-tje van de bovenste promkast/waterkoelkast?
PS. Heb je nog veel reacties gehad van mensen die de Lian Li wilden kopen
Succes Ed!
Enne, ga je ook wat verzinnen voor het LCD-tje van de bovenste promkast/waterkoelkast?
PS. Heb je nog veel reacties gehad van mensen die de Lian Li wilden kopen
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Ed, Welkom terug
En ga zo door, die kast wordt echt wreeed
En ga zo door, die kast wordt echt wreeed
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
WB ! ediejo
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Hey Ediejo
grappig om te zien dat je het toch niet laten kan
ik hoop dat je de volgende punten nog even verbetert aan je kast :
geen geraamtes meer zichtbaar van langslopende mensen
een groen LCD ipv een blauwe in een groene kast
Hoovercraftonderstel, voor de verplaatsbaarheid
Dieplader voor snelwegtransport
en vooral : ff groene letters in je geheugen modden
in tegenstelling tot alle andere positieve reacties, moet ik toch eerlijk zijn en zeggen, je kast is een beetje TE, te groot, te groen enzovoorts
ik ben net als jij gek op casemodden, maar ik bouw me kasten toch echt op praktisch en verplaatsbaar
mensen, dit is geen flame naar ediejo, zijn dremelkunsten zijn namelijk goed, maar ik vind deze kast zelf gewoon niet echt dat je zegt mooi...
(en voor de mods, dit is mijn mening, dus graag deze post gewoon laten staan)
grappig om te zien dat je het toch niet laten kan
ik hoop dat je de volgende punten nog even verbetert aan je kast :
geen geraamtes meer zichtbaar van langslopende mensen
een groen LCD ipv een blauwe in een groene kast
Hoovercraftonderstel, voor de verplaatsbaarheid
Dieplader voor snelwegtransport
en vooral : ff groene letters in je geheugen modden
in tegenstelling tot alle andere positieve reacties, moet ik toch eerlijk zijn en zeggen, je kast is een beetje TE, te groot, te groen enzovoorts
ik ben net als jij gek op casemodden, maar ik bouw me kasten toch echt op praktisch en verplaatsbaar
mensen, dit is geen flame naar ediejo, zijn dremelkunsten zijn namelijk goed, maar ik vind deze kast zelf gewoon niet echt dat je zegt mooi...
(en voor de mods, dit is mijn mening, dus graag deze post gewoon laten staan)
Op verzoek verwijderd
[ Voor 58% gewijzigd door Ediejo op 27-06-2005 23:21 ]
ik ben bezig met een casemod van het shuttleformaatEdiejo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:03:
Associeer jou casemod kunsten aub niet met die van mij.
Je ging toch een rugzak mod doen, lekker makkelijk verplaatsbaar.
en waarom zou ik mijn casemod kunsten niet met die van jou associeren, ik heb nog niet half gemaakt wat ik allemaal in me hoofd heb zitten, en er zitten een paar projecten aan te komen, waar naar mijn mening, iedereen helemaal gek van word
maar dat gaan we in de toekomst allemaal zien
ik zou graag eens een mod van je zien waarin je in een kleine ruimte toch alles weet te maken wat je erin wil
lekker origineel...alles spiegelplexi.
ik ben het met MR_WAZOO eens:)
hij is TE.

hij is TE.
[ Voor 3% gewijzigd door Wouzziej op 28-06-2005 09:50 ]
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
Nee hij is mooiWouter!! schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:50:
lekker origineel...alles spiegelplexi.![]()
hij is TE.
[ Voor 4% gewijzigd door basprofessional op 28-06-2005 10:06 ]
Verwijderd
Hier wil ik wel wat meer van wetenPrometeia wordt verbouwd en krijgt dezelfde uitstraling als de rest van de pc. Nieuw frame.
Verder wil ik even zeggen dat je 'prettig gestoord bent' ... Echt prettig
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 18:25 ]
Ik gok een window in de prom? Omdat er nu zeg maar een logo in de zijkant in zit. (wat ook veel minder licht geeft dan de rest)
Verwijderd
Ik weet niet of dat wel zo mooi zou zijn?, tegen een Compressor aankijken lijkt me niet al te boeiend/mooi, al zal ed er wel iets mooi van kunnen maken._ferry_ schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:41:
Ik gok een window in de prom?
ben benieuwd wat ie gaat doen.
Hmm, bij versteeg is het IIG wel mooiVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:21:
[...]
Ik weet niet of dat wel zo mooi zou zijn?, tegen een Compressor aankijken lijkt me niet al te boeiend/mooi, al zal ed er wel iets mooi van kunnen maken.
ben benieuwd wat ie gaat doen.
[rml][ CM] ChromeLiS[/rml]
En idd, komt vast wel goed, we wachten het gewoon af
en als het niet goedkomt, mjah, mooie reden om aan wat nieuws te beginnen
maare ben blij dat je het heelal eruit knikkert ediejo, groene sterren, dat is t toch net niet
(gelukkig was t geen bruine ster, dat zou helemaal erg zijn geweest)
hoe dan ook... ediejo : wanneer ga je over op ledverlichting.. CCFL's produceren namelijk veel wit licht, ondanks hun kleurtje
maare ben blij dat je het heelal eruit knikkert ediejo, groene sterren, dat is t toch net niet
hoe dan ook... ediejo : wanneer ga je over op ledverlichting.. CCFL's produceren namelijk veel wit licht, ondanks hun kleurtje
waarom is dat cpu waterblokje eigenlijk niet meer rood? dat was wel mooi. ik vind hem nou ook een beetje overdreven worden. maarja dat is mijn mening.
Jij bent ook lekker bezig he. Kritiek geven is best, maar dit vind ik steeds zo steek-onder-water-achtig van je.MR_WAZOO schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 06:33:
en als het niet goedkomt, mjah, mooie reden om aan wat nieuws te beginnen
Casemod: Cubeleon
Hmm, je zou ook de Prometia kunnen verchromen/polijsten en ik meende dat ik ook ooit een doorzichtige Prometia heb gezien
Omdat hij dat waterkoelblok heeft vervangen door een prometeia duh!Spacejam schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:54:
waarom is dat cpu waterblokje eigenlijk niet meer rood? dat was wel mooi. ik vind hem nou ook een beetje overdreven worden. maarja dat is mijn mening.
Misschien een hele rare vraag Ediejo, maar heb je er al eens over gedacht om deze Lian eens te laten zoals ie is en gewoon te beginnen aan iets helemaal anders? Ik ben nog lang niet klaar met mijn huidige mod, maar heb al weer ideeen voor iets totaal anders. Materialen waar ik nog nooit mee gewerkt heb en een compleet andere uitstraling dan de pc waar ik nu mee bezig ben. Hardware die ik ga gebruiken is dan gewoon de pc die ik nu heb draaien.
Ediejo wist allang dat ik dat heelal maar nix vond.. t was niet wat t zou moeten zijn, ik vind t juist tof dattie er spiegelplexiglas van maaktbrinkdinges schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 07:56:
[...]
Jij bent ook lekker bezig he. Kritiek geven is best, maar dit vind ik steeds zo steek-onder-water-achtig van je.
dat ik de kast te groot en te fel vind, ok, maar hij past wel een heleboel dingen aan omdattie het ermee eens is..
ik verafgod geen casemodders, ik zeg gewoon eerlijk wat ik denk..
maargoed.. laat ik t dan positief zeggen : ediejo, ga zo door
maargoed, das weer ander verhaal
sorry niks gezegtbasproffesional schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:09:
[...]
Omdat hij dat waterkoelblok heeft vervangen door een prometeia duh!

[ Voor 36% gewijzigd door Avvd op 29-06-2005 19:07 ]
Verwijderd
Hoe heet de casemod nu, want er staat [CiP] Lian Li, en daar zit toch al copyright op door de fabrikant
?
hou je dan nog wel wat over voor de modcompo hahahahaEdiejo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:20:
Wat ik nog wel wil verklappen is dat niet alleen de Chieftec op Campzone te vinden is bij Gameparty. Point of View heeft ook nog plannen met de Lian Li. Die is dus ook op Campzone te vinden als demo game p.c.
of wacht, daar doe je niet aan mee, pov is je sponsor
ach we zien wel op de CZCMC
Dat had je toen toch al een keer verteld in het eerste deel.Ediejo schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:20:
[...]
Ik ga niet alles verklappen.![]()
Wat ik nog wel wil verklappen is dat niet alleen de Chieftec op Campzone te vinden is bij Gameparty. Point of View heeft ook nog plannen met de Lian Li. Die is dus ook op Campzone te vinden als demo game p.c.
en het rode water was dan "Het Bloed"
Op verzoek verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Ediejo op 01-07-2005 06:25 ]
Verwijderd
MR_WAZOO, heb jij niet ooit een casemod gemaakt om een forum te kunne opstarten, want ik gaf een tip en dat zou het hele forum voorbijstreven......MR_WAZOO schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:39:
[...]
hou je dan nog wel wat over voor de modcompo hahahaha
of wacht, daar doe je niet aan mee, pov is je sponsor
ach we zien wel op de CZCMC
Dus ik vind dat je moet ophouden met dat gezeik tegen Ediejo, hij maakt tenslotte wel mooie/gave/rlxte/chille/tijdrovende/ennogveelmeergoededingen casemods!
Ik heb niks tegen je hoor, maar ik vind het gewoon irritant om de hele tijd dat nutteloze gezeur te moeten lezen als ik dit chille topic wil volgen!
Dit topic is gesloten.