De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 5]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.949 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarnsand schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:37:
Wat voor lader zit er eigenlijk bij? Kun je niet toevallig dezelfde lader als van de adapt gps muis gebruiken? Scheelt weer een hoop snoeren in de auto....

Wat dat betreft was de kabel bij de ipaq 2210 en de tomtom gps muis ideaal...beide tegelijk opladen op 1 sigarettenaanstekeraansluiting....
Het is een lader op usb die erbij zit : Langs de ene kant een stekker, langs de andere kant een usb stekker om in je ppc te duwen :)

Als je een carputer hebt zoals ik dan kan je gewoon je ppc laden in je auto door hem aan te sluiten via usb op je pc. Dit wil ook zeggen dat je hem kan laden op je laptop usb poort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:31:
[...]

Als je touchscreen bevoorbeeld niet meer werkt, dan hebben ze een reden om het daar op te steken, en trek jij dan maar eens je screenprotector eraf zonder lijmresten of andere problemen ;)
een screenprotector (folietje) laat géén lijmresten achter, en kun je 100% schoon ervanaf krijgen...
hoewel ik er zelf geen meer gebruik... ik ben gewoon voorzichtig en stop geen sleutels in dezelfde broekzak.

Grantie is dus geen enkel probleem, T-Mobile levert er zelfs één gratis bij...

Thomas (terug van weggeweest)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg morgen hopelijk mijn orange SPV M500 binnen. Nu wil ik dat orange logo er eigenlijk wel af hebben. Zou het bij de zwarte versie van de Qtec-s100 ook mogelijk zijn het suikerklont truukje toe te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarnsand schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:53:
[...]

Ik krijg hem niet aan de gang met tomtom 3

Hoe heb je de gps ontvanger geselecteerd? heb je gewoon de tomtom wireless ontvanger geselecteerd bij de tomtom gps instellingen?
16 kanaals adapt GPS + TomTom 3.07 instelling:
type: NMEA 0183v2 Bluetooth
poort: Bluetooth GPS

maar de TomTom driver werkt bij mij ook...
(vergeet niet het blauwe vakje links aan te vinken!!!)

écht een kei goed apparaatje super tevreden mee: tot 6 sattelieten ontvangst binnen, en heb zelfs 10 sattelieten in de auto gehad! (ontvangst dan he... niet die dingen zelf)
én super lange batterij duur, heb 1x zelfs m'n GPS op m'n werk laten liggen (áán!) en 24 uur later deed hij het gewoon nog...

Thomas

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
your guess is as good as mine :)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

-foutje- :X

[ Voor 95% gewijzigd door nlboy op 08-04-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

Zo TomTom 3 dan maar eens in het geheugen van de MDA zelf geinstaleert en de mappen op de SD kaart.
Ging een tijdje goed, maar plots liep hij toch weer vast !!
Terwijl hij gewoon in de oplader zat en bezig was de weg te wijzen.
Word hier een beetje moedeloos van, alles aangeschaft om een betje leuk te navigeren en dan kan je om het half uur je MDA resetten :(
Draai overigens versie 3.07 en heb de gps driver ook geupdate naar laatste versie.

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 08-04-2005 22:39 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:33
Hai mensen heb ook nu 2 dagen een MDA Compact,
ben er echt tevreden mee, maar heb problemen met het installeren met TomTom Navigator :(

Als ik namelijk TomTom installeer op de storage geheugen en de map "Nederland" op de storage card geheugen (heb ook andere combinaties gebprobeerd maar helaas geen resultaat) en vervolgens een soft reset...En dan TomTom wil openen geeft het programma steeds aan dat ik eerst wel TomTom landmappen moet installeren voordat ik kan beginnen !!!!

HELP !!! ANYBODY ?!?! Alvast bedankt mensen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een programma is waarmee je de telefoonnummers die in de geheugen van een andere mobiel zitten allemaal tegelijk kunt over zetten naar de mda compact zoals je zeg maar met nokia`s kunt doen met de nokia software want ik heb daar niks over kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 00:03:
Weet iemand of er een programma is waarmee je de telefoonnummers die in de geheugen van een andere mobiel zitten allemaal tegelijk kunt over zetten naar de mda compact zoals je zeg maar met nokia`s kunt doen met de nokia software want ik heb daar niks over kunnen vinden
Eerst op je simkaart zetten, dan simkaart in mda doen en het kopieeren naar de mda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-08 16:19
cihanski schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 23:39:
ben er echt tevreden mee, maar heb problemen met het installeren met TomTom Navigator :(

Als ik namelijk TomTom installeer op de storage geheugen en de map "Nederland" op de storage card geheugen (heb ook andere combinaties gebprobeerd maar helaas geen resultaat) en vervolgens een soft reset...En dan TomTom wil openen geeft het programma steeds aan dat ik eerst wel TomTom landmappen moet installeren voordat ik kan beginnen !!!!

had ik ook :S haal je SD kaart er maar is uit en stop em er opnieuw in.

Laat ff weten of dit ook voor jou werkte. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Laatst online: 13-09 12:33
[/quote]
quote:
cihanski schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 23:39:
ben er echt tevreden mee, maar heb problemen met het installeren met TomTom Navigator

had ik ook :S haal je SD kaart er maar is uit en stop em er opnieuw in.

Laat ff weten of dit ook voor jou werkte.
NEE HET WERKT NIET ;( heeft iemand anders misschien enig idee ?!?!?! HELP 8)7
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Iemand al 'n Orange SPV M500? (er werd gezegd dat ze vandaag werden uitgeleverd)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

NEE HET WERKT NIET ;( heeft iemand anders misschien enig idee ?!?!?! HELP 8)7
het volgende moet je op de volgende locaties installeren:
- TomTom 3 op de 'standaardlocatie' in je telefoon (NIET op je SD kaart en ook niet in je storage geheugen)
- Ook eventuele andere stemmen/talen (voice) op die standaardlocatie
- De kaarten (Benelux en grote wegen van europa) wél op je SD kaart (anders past het niet)

Drivers voor een adapt GPS reciever (16 kanaals) heb je niet nodig: die zijn om te GPS-en vanaf je pc of een laptop.
Instellingen ADAPT GPS 16 kanaals: type: NMEA 0183v2 Bluetooth/poort: Bluetooth GPS en het blauwe vakje aanvinken!

installeer éérst de software en daarna pas de kaarten, dat kan ook problemen voorkomen.
installeer de kaarten in de standaard submap die hij zelf aanmaakt op je SD kaart, dan kan hij ze ook vinden.

mensen die 3.07 willen helpt het vaak éérst V3 te installeren, dan de kaarten en dan 3.07 eroverheen te knallen

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aarnsand schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 13:53:
[...]

Ik krijg hem niet aan de gang met tomtom 3

Hoe heb je de gps ontvanger geselecteerd? heb je gewoon de tomtom wireless ontvanger geselecteerd bij de tomtom gps instellingen?
Hoi, Ik ga er maar even van uit dat het pairen is gelukt,.
In TomTom kun je naar gps status kijken, en daar zie je dan een tabblad gps, hier heb ik gekozen voor NMEA 0183v2 Bluetooth
Bluetooth GPS
d m.m'
KmH

Je moet wel even een rondje gaan rijden nadat je deze instellingen hebt in gevoerd, want het duurt de eerste keer wel even voordat je een goede gps positie hebt.

Mijn fout was dat ik het thuis ging testen en dan kan je wachten tot......................

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:01:
[...]

16 kanaals adapt GPS + TomTom 3.07 instelling:
type: NMEA 0183v2 Bluetooth
poort: Bluetooth GPS
én super lange batterij duur, heb 1x zelfs m'n GPS op m'n werk laten liggen (áán!) en 24 uur later deed hij het gewoon nog...

Thomas
Dat betekent niet dat hij 24 uur op 1 batterij kan werken hoor. De meeste GPS-ontvangers gaan op standby zodra er geen 'informatie-afnemers' meer in de buurt zijn. En zodra die wel weer in de buurt is, dan gaat-ie weer 'echt' aan. En in die standby-mode doet-ie eigenlijk niets en dus kan hij dat wel een tijdje volhouden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Ik gebruik zelf de standaard TomTom Wireless GPS instelling in combinatie met de Adapt, dit werkt (ook) prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:38:
[...]

Dat betekent niet dat hij 24 uur op 1 batterij kan werken hoor. De meeste GPS-ontvangers gaan op standby zodra er geen 'informatie-afnemers' meer in de buurt zijn. En zodra die wel weer in de buurt is, dan gaat-ie weer 'echt' aan. En in die standby-mode doet-ie eigenlijk niets en dus kan hij dat wel een tijdje volhouden ja...
Klopt, maar de meeste GPS recievers hebben niet zo'n automatische stand-by modus, en deze wel...

bij echt gebruik heb ik hem al wel meer als 12 uur kunnen gebruiken, nog niet getest tot hij leeg was, de specificaties zeggen 20 uur...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:50:
Ik gebruik zelf de standaard TomTom Wireless GPS instelling in combinatie met de Adapt, dit werkt (ook) prima.
werkt bij mij ook... maar m'n 'gevoel' zegt dat de NMEA iets specifieker correct is... tis maar een gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:31:
[...]

Hoi, Ik ga er maar even van uit dat het pairen is gelukt,.
In TomTom kun je naar gps status kijken, en daar zie je dan een tabblad gps, hier heb ik gekozen voor NMEA 0183v2 Bluetooth
Bluetooth GPS
d m.m'
KmH

Je moet wel even een rondje gaan rijden nadat je deze instellingen hebt in gevoerd, want het duurt de eerste keer wel even voordat je een goede gps positie hebt.

Mijn fout was dat ik het thuis ging testen en dan kan je wachten tot......................

Succes !
ja met name dat wachten de eerste keer is belangrijk: 1-3 minuten! Leg hem voor het raam, werkt meestal ook, ik heb ontvangst in me hele huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:52:
[...]

Klopt, maar de meeste GPS recievers hebben niet zo'n automatische stand-by modus, en deze wel...

bij echt gebruik heb ik hem al wel meer als 12 uur kunnen gebruiken, nog niet getest tot hij leeg was, de specificaties zeggen 20 uur...

Thomas
Ik heb de mijne afgelopen pasen op en neer naar Berlijn gebruikt + gebruik/zoeken etc in Berlijn zelf. Dat was zo'n 13 uur schat ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Mex op 09-04-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
Ik heb de Orange versie ook maar besteld. Wel jammer dat je geen 15 euro meer terugkrijgt icm 2 jaar 32,50 abo. Hoop em dinsdag binnen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met deze "Adapt Silicon Cases"?

Afbeeldingslocatie: http://www.duiverman.nl/upload/images/adapt_silicon_medium_10812.jpg

Prijs: € 12,25 incl. btw

http://www.duiverman.nl/shop_details/5/2516

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik maar in de geheugen van je telefoon kun je meer info toevoegen aan de nummer en als je het over zet naar je sim ben je dat weer kwijt en dat is wat ik eigenlijk wil voorkomen om dat weer allemaal op 80 + nummers weer bij te moeten voegen op de mda
sander-sp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 00:15:
[...]
Eerst op je simkaart zetten, dan simkaart in mda doen en het kopieeren naar de mda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:12:
Iemand al 'n Orange SPV M500? (er werd gezegd dat ze vandaag werden uitgeleverd)
Ik heb hem vandaag bij het postkantoor opgehaald. Erg mooi ding!... ik vind hem overigens iets minder donker dan op de foto's van orange! volgens mij is het meer zilver/grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tooltje voor de camera die voor een digitale zoom zorgt bestaat nog niet zeker?

En mijn toestelletjes blokkeert nogal graag of softreset soms ongewenst als ik pas gerest heb en m'n pin ingeef |:( Valt er iets aan te doen?

en maybe hier al gezegd hé maar sommige apps die op mijn today staan zoals pocketweather en dktoday verdwijnen soms en ik krijg ze niet terug :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:10:
[...]

Ik heb hem vandaag bij het postkantoor opgehaald. Erg mooi ding!... ik vind hem overigens iets minder donker dan op de foto's van orange! volgens mij is het meer zilver/grijs.
Ah gaaf! Kun je even wat reallife foto's posten dan? Lijkt me wel goed om te zien hoe die er nu in 't echt uitziet ipv die Orange pictures.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:51:
[...]

Ah gaaf! Kun je even wat reallife foto's posten dan? Lijkt me wel goed om te zien hoe die er nu in 't echt uitziet ipv die Orange pictures.
heb niet veel tijd. als het zo niet lukt post ik ze vanavond wel even;

http://images.startpda.ne...1081878_700_700_wwPz.jpeg

http://images.startpda.ne...1081880_700_700_Pn8g.jpeg

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Appart model... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08
Inderdaad, ik vind persoonlijk de MDA Compact mooier... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjee gek! Ik vind 't 'n suuuuuupermooi modelletje! Maar ja smaken verschillen en dat is maar goed ook! Dankje voor de posting van die foto's! Gaaf dattie er ook eindelijk is! Nog 'n maandje wachten (totdat m'n abbo afloopt) en dan is deze ook voor mij! En hij is idd niet zo donker qua kleur

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 09-04-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

B-Force schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:29:
[...]

Inderdaad, ik vind persoonlijk de MDA Compact mooier... :/
Wat gek joh... hij zag er op die Orange foto's inderdaad heel anders uit. Een stuk donkerder in ieder geval. Hmm nu vind ik het niet zo jammer meer dat ik niet gewacht heb met het kopen van de mda om ze te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:57:
[...]

Wat gek joh... hij zag er op die Orange foto's inderdaad heel anders uit. Een stuk donkerder in ieder geval. Hmm nu vind ik het niet zo jammer meer dat ik niet gewacht heb met het kopen van de mda om ze te vergelijken.
Huh k ben dom en begrijp niet wat je zegt! Heb je nu al 'n MDA-compact gekocht of niet? En je vind de MDA mooier dan deze Orange-versie..? K ben lomp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dit is de versie van Orange die op hun internet site zelf staat:

Afbeeldingslocatie: https://shop.orange.nl/img_content/SPV_m500.jpg

Beetje mierenneuken dit maar ik wilde het toch ff kwijt:
Hij lijkt idd veel donkerder en in het midden boven het scherm zijn drie kleine puntjes te zien.
Dat is waarschijnlijk de microfoon, maar op de foto's avn SeeMo76 zijn die drie kleine puntjes vervangen door 1 horizontaal streepje/ lampje. Dit vind ik persoonlijk alleen maar een vooruitgang

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 09-04-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 18:59:
[...]

Huh k ben dom en begrijp niet wat je zegt! Heb je nu al 'n MDA-compact gekocht of niet? En je vind de MDA mooier dan deze Orange-versie..? K ben lomp :+
Hahaha, ik had mijn stukje nog wel een keer over kunnen lezen inderdaad. Ik vind de mda toch (onverwacht) iets mooier mooier, en ik heb hem ook al een tijdje in huis. (nu bij reparatie :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Er staat een onwijs goede en lange review van de MDA-compact op www.nieuwemobiel.nl
(helemaal rechtsonderaan op de site) Ik weet niet of 't al is langsgekomen maar ik dacht van niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:12
Zou je kunnen kijken welke ROM de SPV draait. Dit kan onder Settings -> System -> Device Information. Als deze nl. nieuwer is dan 1.06, voor zover bekend de nieuwste, zijn er waarschijnlijk veel mensen, waaronder ik, geinteresseerd naar een upgrade.

[ Voor 27% gewijzigd door Henkes op 09-04-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

is SeeMo76 de enige die nu al de Orange SPV M500 heeft en hier op GoT zit? Ik kan 't me niet voorstellen en heb ook nog wel wat vragen, maar om die allemaal op SeeMo76 af te vuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkes schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:56:
[...]

Zou je kunnen kijken welke ROM de SPV draait. Dit kan onder Settings -> System -> Device Information. Als deze nl. nieuwer is dan 1.06, voor zover bekend de nieuwste, zijn er waarschijnlijk veel mensen, waaronder ik, geinteresseerd naar een upgrade.
operator version: 6.06.3.162
rom version: 1.06.00 WWE
rom date: 01/06/05
radio version: 1.05.10
protocaol version: 1337.39
extrom version: 1.06.162 WWE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:27:
[...]

operator version: 6.06.3.162
rom version: 1.06.00 WWE
rom date: 01/06/05
radio version: 1.05.10
protocaol version: 1337.39
extrom version: 1.06.162 WWE
Uit alle verhalen over updates en dergelijke concludeer ik hieruit dat dit de laatste versies van alles zijn of niet!? Kan iemand dit bevestigen. Dit zou dus impliceren dat de Orange versie al voorzien is van alle laatste versies wat wel erg handig is!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:35:
[...]

Uit alle verhalen over updates en dergelijke concludeer ik hieruit dat dit de laatste versies van alles zijn of niet!? Kan iemand dit bevestigen. Dit zou dus impliceren dat de Orange versie al voorzien is van alle laatste versies wat wel erg handig is!!?
Klopt geloof ik ja... voor de americaanse versies was er ook al een radio versie 1.10 maar ik geloof dat die hetzelfde was als de 1.05 die in europa gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om op de MDA Internetradio te laten werken? Zou toch mooi zijn om in huis via een WiFI kaart of BT naar de radio te kunnen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 08:55:
Is het iemand al gelukt om op de MDA Internetradio te laten werken? Zou toch mooi zijn om in huis via een WiFI kaart of BT naar de radio te kunnen luisteren.
Ja hoor via bluetooth luister ik wel fragmenten van 538 terug of live radio.
Je moet alleen de juiste adressen weten, dan kan mediaplayer ze wel afspelen.

Voor bluetooth moet je wel verbonden zitten via active sync (of bluetooth access point (netwerk))
Via Wifi zou het helemaal makkelijk moeten gaan als je aan een access point zit gekoppeld.

Ik zou zeggen kijk hier eens:
http://www.pdastart.nl/radiotv.php

Daar staan directe links naar radio-zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

justifire

Shut up and squat !!

CLB schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:35:
[...]

Nee, er spookt al een rom 1.11 rond.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Ik zit met een probleem. Via http://forum.xda-developers.com heb ik perongeluk de verkeerde rom gedownload en geinstalleerd. het gaat hier om een griekse rom. Nu zegt de MDA dat hij niet legaal is en gaat hij elke keer opnieuw booten. Heb nu wel de de correcte rom gedownload maar weet nu niet hoe ik hem er op kan krijgen. Kan iemand mij helpen? Begin me nu namelijk toch wel een beetje zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Imho mooier dan die op de Orange site :) Heb je ook foto van de case die erbij wordt geleverd?

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarnsand
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Grmbl

Wat zijn die brodit (active) car holders overal onbeschoft duur zeg! De oude houder bij mn ipaq is te breed voor de kleine MDA compact...

De meegeleverde USB kabel...is dit een standaard kabel of is dit een aparte versie? Ik heb nl. nog een stuk of wat van dit soort kabeltjes liggen van oude digitale camera's etc. Zou wel makkelijk zijn om een reserve kabeltje voor op mn werk te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:35:
[...]

Imho mooier dan die op de Orange site :) Heb je ook foto van de case die erbij wordt geleverd?
bedoel je het mapje waarin de m500 kan?... ik vind het een waardeloos ding. Hij past er wel mooi strak in, maar als de telefoon gaat moet je hem er eerst uit peuteren.

Afbeeldingslocatie: http://images.startpda.net/media/1050001-1100000/1095001_700_700_u4bG.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://images.startpda.net/media/1050001-1100000/1095000_700_700_VZ78.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:51:
[...]

bedoel je het mapje waarin de m500 kan?... ik vind het een waardeloos ding. Hij past er wel mooi strak in, maar als de telefoon gaat moet je hem er eerst uit peuteren.
Daar heb je dus een BT headset voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:00:
[...]

Daar heb je dus een BT headset voor ;)
Die je dan ook oftewel de hele dag in je oor moet hebben of die je dan ook uit je jas moet peuteren.

Het is idd kut om zo'n gevoelig touchscreen gsm in ej broek te houden zonder dat er iets aankomt. Hij moet wel in iets stevigs zitten anders gaat ie kapot.

Naar mijn mening vond ik het hoesje van de 2020 beter die je gewoon kon openklappen.

Voor de S100 moesten ze gaatjes gemaakt hebben voor het lampje, de speaker en de toetsen om op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:43:
Beste tweakers,

Ik zit met een probleem. Via http://forum.xda-developers.com heb ik perongeluk de verkeerde rom gedownload en geinstalleerd. het gaat hier om een griekse rom. Nu zegt de MDA dat hij niet legaal is en gaat hij elke keer opnieuw booten. Heb nu wel de de correcte rom gedownload maar weet nu niet hoe ik hem er op kan krijgen. Kan iemand mij helpen? Begin me nu namelijk toch wel een beetje zorgen te maken.
kan niemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Binnen anderhalf uur op zondagmiddag? Vast niet.... geef het ajb eens even 24 uur de kans, tis hier niet jouw prive online helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57
@ active2005
wat gebeurt er indien je een hardreset uitvoert? Heb je dan wel een "rust" moment dwz het instellen van het scherm ofzo.... of begint het apparaat meteen met resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud2all schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:52:
@ active2005
wat gebeurt er indien je een hardreset uitvoert? Heb je dan wel een "rust" moment dwz het instellen van het scherm ofzo.... of begint het apparaat meteen met resetten...
Nee na het splash schermpje zie je nog heel even het scherpje dat er na komt en dan gaat hij weer booten :(
activesync ziet hem dan een seconde of 2 en dan is het afgelopen. Een rust moment is er dus niet en weet ook niet hoe ik die moet creeren.

Voordat ik deze update deed kwam ik op een gegeven moment in een scherm met alleen USB bovenaan en V.1.00 onderaan. Weet iemand hoe ik hier in terecht kan komen? Dit is iig een soort van rust punt zodat ik weer kan flashen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
Ik heb zoiets wel een keer mee gemaakt bij de installatie van TOMTOM op een Ipaq, maar hier had ik dus nog de optie hardreset.... geen idee, even wachten tot er meer mensen op het forum zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:13:
[...]

Nee na het splash schermpje zie je nog heel even het scherpje dat er na komt en dan gaat hij weer booten :(
activesync ziet hem dan een seconde of 2 en dan is het afgelopen. Een rust moment is er dus niet en weet ook niet hoe ik die moet creeren.

Voordat ik deze update deed kwam ik op een gegeven moment in een scherm met alleen USB bovenaan en V.1.00 onderaan. Weet iemand hoe ik hier in terecht kan komen? Dit is iig een soort van rust punt zodat ik weer kan flashen
Als het goed is moet je daarvoor de volgende knoppen induwen:

power + camera en als je die ingedrukt houd een soft-reset doen.
(dit moest ik destijds doen om usb flash toestand te activeren voor een unlock tooltje)

Ik vroeg me verder af of iemand al geprobeerd heeft de mda als gprs modem op een laptop aan te sluiten. Gezien ik Orange World heb lijkt me dat ik dan gratis kan internetten overal in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Ik zit te twijfelen tussen de m2000 en de m500

allebij hebben voordelen

ik wil graag van jullie weten hoe ervaren jullie het smsen met deze telefoon ik verstuur ongeveer 350-400 sms per maand is dit dan een goeie telefoon of is het echt klotuh smsen???

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZandBak schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:05:
Ik zit te twijfelen tussen de m2000 en de m500

allebij hebben voordelen

ik wil graag van jullie weten hoe ervaren jullie het smsen met deze telefoon ik verstuur ongeveer 350-400 sms per maand is dit dan een goeie telefoon of is het echt klotuh smsen???
Bij de M500 is T9 in het engels, ik heb hem nog maar net maar heb nog niet ontdekt of ie ook nederlands kent. Ik gebruik de pen en type de woorden dus volledig uit op het onscreen display. Vergelijk het met typen met 1 vinger. Zelf sms ik lang zo veel niet (paar smsjes per maand :) ) maar voor mij gaat het gemakkelijker dan met mijn nokia 6100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
is er een tooltje ofzo voor t9 in het nederlands ???
of moet je dan elkke keer alle woorden eerst toevoegen ???

ik wil hem mischien morgen/deze week gaan halen.

maar wel meteen met een sdio wifi kaartje en een bluetooth headset.

iemand idee welke het beste is en lekker zit ??

( heb grote oren )

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
ZandBak schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:23:
is er een tooltje ofzo voor t9 in het nederlands ???
of moet je dan elkke keer alle woorden eerst toevoegen ???

ik wil hem mischien morgen/deze week gaan halen.

maar wel meteen met een sdio wifi kaartje en een bluetooth headset.

iemand idee welke het beste is en lekker zit ??

( heb grote oren )
Zover ik weet is er nog geen tooltje voor Nederlandse t9, maar waarvoor heb je dat nodig?
Ik gebruik het toetsenbord venstertje en dat gaat stuk sneller dan een sms via t9 op mijn oude t610.

Met t9 had ik nog wel eens dat sommige woorden niet bekend waren of dat er verkeerde woorden kwamen. Met het toetsenbordje heb je daar geen last van en binnen een week heb je dat goed onder controlle ;)

Verder gaat letter recognizer ook erg snel, alleen dat vraagt wat oefening op sommige letters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
adewidt schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:51:
[...]

Zover ik weet is er nog geen tooltje voor Nederlandse t9, maar waarvoor heb je dat nodig?
Ik gebruik het toetsenbord venstertje en dat gaat stuk sneller dan een sms via t9 op mijn oude t610.

Met t9 had ik nog wel eens dat sommige woorden niet bekend waren of dat er verkeerde woorden kwamen. Met het toetsenbordje heb je daar geen last van en binnen een week heb je dat goed onder controlle ;)

Verder gaat letter recognizer ook erg snel, alleen dat vraagt wat oefening op sommige letters :)
het is bewezen dat het dus absoluut niet sneller gaat want met smsen op het scherm dan kun je met maar 1 vinger ( pen ) typen smsen via toetsen bord gebruik ik 2 vingers

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZandBak schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:53:
[...]

het is bewezen dat het dus absoluut niet sneller gaat want met smsen op het scherm dan kun je met maar 1 vinger ( pen ) typen smsen via toetsen bord gebruik ik 2 vingers
"is bewezen..." ???
waar dan? door wie?

voor de gemiddelde sms-er is smsen via toetsenbord in ieder geval stukken sneller dan gewoon of met t9... misschien voor jou, de die-hard niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEX!

je site ligt plat...
dat je 't ff weet...

Thomas
edit:
correctie: hij doet het alweer...

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:11:
[...]

"is bewezen..." ???
waar dan? door wie?

voor de gemiddelde sms-er is smsen via toetsenbord in ieder geval stukken sneller dan gewoon of met t9... misschien voor jou, de die-hard niet...
bewezen door me zelf :),

met een treo 650 heeft allebij ;)

maar met toetsenbord is wel redelijk snel ik ga hem zaterdag halen :)

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,zeg misschien een stomme vraag maar ik wil een beetje ruimte maken in mijn storage.Nu kom ik in mijn files heel vaak Queue Datafile microsoft broadcast message sms protocol tegen.Op de datum die er bij stond was ik nog onderweg in de vs.Heeft dat er wat mee te maken en wat gebeurd er als ik dat er afmik?hoop dat iemend kan helpen want het verbruikt aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Waarschuwing

Nu de nieuwe romversies langzaamaan uit beginnen te komen, Qtek Griekenland heeft een Griekse versie 1.11 uitgebracht, begint het ook duidelijker te worden dat Operators steeds vaker daadwerkelijk de Rom versies hardcoden om alleen maar goed te functioneren op de apparaten waar ze voor bedoeld zijn.

We waarschuwen regelmatig tegen het zogenaamde cross-graden van apparaten, en nu met de nieuwe versies die er uitkomen voor de JAM/S100/Compact, wordt nog eens temeer duidelijk waarom je dit niet moet doen. De eerste JAMs zijn gesignaleerd waarop een Griekse Qtek ROM is geinstalleerd, en die als gevolg daarvan om de 15 seconden rebooten met de mededeling "Illegal device". Een weg terug naar de originele i-Mate ROM is hierbij bovendien afgesneden. Je kunt na de installatie van deze rom niet meer downgraden!

U bent gewaarschuwd! Het devies luidt: Laat je niet verleiden en wacht gewoon op de ROM die bij je merk en type toestel hoort, en laat het experimenteren aan mensen over die bewust het risico willen lopen hiermee hun garantie te verspelen.
(van het forum van PocketPC-club)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Da's best een goeie FUBAR dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
curry684 schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:19:
Da's best een goeie FUBAR dan :)
FUBAR???

Ik vraag me toch af of de mogelijkheid van het usb flash scherm

camera knop + power + softreset (!! nooit doen als je toestel goed werkt)

ook niet meer functioneerd. Lijkt me dat qtek deze toch altijd intact moet laten voor problemen met eigen toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
welke WiFi sd kaart werkt het best met deze telefoon iemand ervaring???

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
adewidt schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:27:
[...]

FUBAR???

Ik vraag me toch af of de mogelijkheid van het usb flash scherm

camera knop + power + softreset (!! nooit doen als je toestel goed werkt)

ook niet meer functioneerd. Lijkt me dat qtek deze toch altijd intact moet laten voor problemen met eigen toestellen?
Fucked
Up
Beyond
All
Recognition
B)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een aanrader voor je ppc = ms pocket informant ! Prachtig tootje van ms die alles zoals contacs,calender,tasks in het nederlands zet en in outlook 2003 stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb een erg leuk programmatje waarmee je je muis en je toetsenbord van je pc kan gebruiken op je mda. Nou vraag ik me af of er ook een programmatje is waarbij het scherm van je mda wordt "geprojecteerd" op je pc en dat je dan je muis en je toetsenbord kan gebruiken. Weet iemand hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:32:
Ik heb een erg leuk programmatje waarmee je je muis en je toetsenbord van je pc kan gebruiken op je mda. Nou vraag ik me af of er ook een programmatje is waarbij het scherm van je mda wordt "geprojecteerd" op je pc en dat je dan je muis en je toetsenbord kan gebruiken. Weet iemand hier van?
Pocket Controller ;) is een trial met een serial die overal te vinden is;) Het werkt perfect hier, je kan zelfs het uiterlijk van je ppc projecteren op je scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:35:
[...]

Pocket Controller ;) is een trial met een serial die overal te vinden is;) Het werkt perfect hier, je kan zelfs het uiterlijk van je ppc projecteren op je scherm :)
Wow... bedankt voor je snelle reactie, ik ga eens kijken. Jammer dat ik mn mda nu niet heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Was dit al bekend?

Vodafone VPA Compact
Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/voda_vpacompact.gif

http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=11409ab

Der zijn nu gewoon 7 apparaten die in principe hetzelfde zijn:
1. I-Mate Jam
2. T-Mobile MDA Compact
3. Qtek S100
4. O2 XDA II Mini
5. Dopod 818
6. Orange SPV M500
7. Vodafone VPA Compact

Het moet niet gekker worden

[ Voor 18% gewijzigd door A_to_the_S op 11-04-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je het frontje van je telefoon kan vervangen ??
ik heb me MDA talen vallen op straat , nu ziet hij er niet meer uit !
weet iemand waar ik die frontjes kan kopen ?
of kan laten vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit niet mogelijk... dit is niet verwisselbaar zoals een nokia frontje. Misschien dat je via een provider een nieuw frontje kan kopen (of op i-net) maar dan zal je je MDA moeten losschroeven om het erop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand wanneer de Orange shops de SPV M500 kunnen leveren? Opzich wil ik hem wel via smartphonestuns kopen (afaik de enige die hem nu al kan leveren), maar heb geen zin om mijn telefoon op te moeten sturen mocht er later iets mee mis zijn, Ik koop het liever direct bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees (onder andere op de expansys site) dat er problemen zijn met i-mate telefoons in combinatie met een Wifi+storage SD card (ik bedoel dus : een kaart met wireless network + storage card).
Deze zouden niet werken in sommige i-mate's.

Heeft er iemand ervaring hiemee bij de JAM ?
aangezien hij geen wlan heeft dacht ik meteen zo'n kaartje bij te kopen, maar dan wil ik wel zeker zijn dat het werkt.

iemand een werkende kaart ?

Thanks,
Ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet gewoon werken hoor... een WIFI kaartje op een SD slot heeft een SDIO module in telefoon nodig om te werken. De MDA Compact heeft deze dus, en moet gewoon werken.

Maar ik had wel gehoord dat niet alles compatible was ofzo, maar op pdashop.nl staan de kaartjes die goed werken ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

ze staan alleen op niet bestelbaar :(

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Fuck :(

M'n mda was kapot (liep herhaaldelijk vast, geen geluid etc..), voor de pasen opgestuurd.. Vandaag eindelijk terug (alsdoende: 'gerepareerd'..), en wat denk je.. Nog steeds exact hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vraagje, je hebt twee Brando screen protectors, namelijk deze: http://shop.brando.com.hk/screenprotector.php en deze: http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php

Welke is aan te raden volgens jullie? En hebben jullie die ook bij deze shop besteld, of zijn ze ook binnen Nederland of bij een andere shop leverbaar?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:02:
Fuck :(

M'n mda was kapot (liep herhaaldelijk vast, geen geluid etc..), voor de pasen opgestuurd.. Vandaag eindelijk terug (alsdoende: 'gerepareerd'..), en wat denk je.. Nog steeds exact hetzelfde :(
ingebreke stelling versturen naar de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cage
  • Laatst online: 28-07 17:13
NG schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:04:
Weet iemand wanneer de Orange shops de SPV M500 kunnen leveren? Opzich wil ik hem wel via smartphonestuns kopen (afaik de enige die hem nu al kan leveren), maar heb geen zin om mijn telefoon op te moeten sturen mocht er later iets mee mis zijn, Ik koop het liever direct bij de winkel.
Dit vraag ik me dus ook af, ik vind het erg raar dat het toestel al leverbaar is via smartphonestuns.nl maar dat de Orange shops nog niet eens weten wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Cage schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:26:
[...]

Dit vraag ik me dus ook af, ik vind het erg raar dat het toestel al leverbaar is via smartphonestuns.nl maar dat de Orange shops nog niet eens weten wanneer hij komt.
Heb net het papierwerk naar Smartphonestunts gestuurd, neem aan dat ik met mijn Orange toestel ook wel bij de orange shop garantie mag claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cage
artharpe schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:55:
[...]

Heb net het papierwerk naar Smartphonestunts gestuurd, neem aan dat ik met mijn Orange toestel ook wel bij de orange shop garantie mag claimen.
Ik geef je weinig kans eerlijk gezegd, ik denk dat ze je gewoon doorsturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

artharpe schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:55:
[...]

Ik denk het niet, mocht dat wel het geval zijn dan bestel ik direct bij smartphonestunts, anders wacht ik nog wel een paar dagen.. (maar langer dan dat liever niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Kan je ook een aangepaste ringtone kiezen voor het smsberichten? Of alleen voor oproepen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cage
NG schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:18:
[...]

Ik denk het niet, mocht dat wel het geval zijn dan bestel ik direct bij smartphonestunts, anders wacht ik nog wel een paar dagen.. (maar langer dan dat liever niet ;))
Voor mij hetzelfde. Jammer dat er niemand op het forum is die wat dichter bij het vuur zit (medewerker Orange Shop ofzo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

PocketZenPhone van http://zendrui.free.fr/

Profielen defineren waarbij je ringtones, bluetooth status, ringtones, sms tones, backlight, gsam aan/uit, volume etc etc etc kunt deifineren per individueel profiel

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

mobile schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:52:
Kan je ook een aangepaste ringtone kiezen voor het smsberichten? Of alleen voor oproepen???
Ja dat kan, gewoon bij Settings>Sounds & Notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

BeQuietAndDrive schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:06:
Vraagje, je hebt twee Brando screen protectors, namelijk deze: http://shop.brando.com.hk/screenprotector.php en deze: http://shop.brando.com.hk/ultraclearscreenprotector.php

Welke is aan te raden volgens jullie? En hebben jullie die ook bij deze shop besteld, of zijn ze ook binnen Nederland of bij een andere shop leverbaar?
Ja ik ben ook erg benieuwd welke beter is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
nlboy schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:40:
[...]

Ja dat kan, gewoon bij Settings>Sounds & Notifications.
Ja, maar kan ik ook mijn eigen ringtone kiezen, bv Dr Dre ofso??? En zoja hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

mobile schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:46:
[...]

Ja, maar kan ik ook mijn eigen ringtone kiezen, bv Dr Dre ofso??? En zoja hoe dan?
Ja dat kan. (wav formaat)
Je mag de wav ergens op de PocketPC plaatsen. (via datakabel)

Eerst moet je die ringtone toevoegen bij "Add Ring Tone" (Settings>System).
Dan kies je drdre.wav (bijv)

Daarna ga je naar tabblad "Personal".
Kiest dan "Sounds & Notifications".
Kies dan tabblad "Notifications"
Kies bij | Event: "Messaging: New text message"
En daaronder kies je voor drdre.wav.
Klik "ok" en je bent klaar.

[ Voor 13% gewijzigd door nlboy op 11-04-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

nlboy schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:40:
[...]

Ja ik ben ook erg benieuwd welke beter is. :)
Welke beter is kan ik niet zeggen, ik heb ze allebei besteld, één voor mezelf (de ultraclear) en de ander voor iemand anders. Ik ben heel erg tevreden over de mijne, hij is echt heel helder. Het is ook een heel erg veilig gevoel als hij in je broekzak zit. Bij mij was alleen de eerste die ik binnen kreeg iets te groot. Ik heb toen meteen een mailtje gestuurd, en ze hebben gelijk een andere opgestuurd die perfect is.

Over de andere screenprotector weet ik alleen dat degene voor wie ik hem besteld heb er ook zeer over te spreken is, het enige is dat die niet zo helder is als die van mij. Het schijnt alleen dat die lekkerder "schrijft" dus als je schrijft met je stylus. Dit doe ik nooit dus vandaar dat ik voor de ultraclear gekozen heb.

Zeker een aanrader dus, en je kan dan natuurlijk meteen die cradle er bij bestellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 11-04-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

sander-sp schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:14:
[...]

Welke beter is kan ik niet zeggen, ik heb ze allebei besteld, één voor mezelf (de ultraclear) en de ander voor iemand anders. Ik ben heel erg tevreden over de mijne, hij is echt heel helder. Het is ook een heel erg veilig gevoel als hij in je broekzak zit. Bij mij was alleen de eerste die ik binnen kreeg iets te groot. Ik heb toen meteen een mailtje gestuurd, en ze hebben gelijk een andere opgestuurd die perfect is.

Over de andere screenprotector weet ik alleen dat degene voor wie ik hem besteld heb er ook zeer over te spreken is, het enige is dat die niet zo helder is als die van mij. Het schijnt alleen dat die lekkerder "schrijft" dus als je schrijft met je stylus. Dit doe ik nooit dus vandaar dat ik voor de ultraclear gekozen heb.

Zeker een aanrader dus, en je kan dan natuurlijk meteen die cradle er bij bestellen :)
Mooi, dank je. Heb je ze ook bij bovengenoemde shop besteld? Want het ziet er allemaal een beetje "cheesy" uit ;)

En passant: hoe bevalt die cradle? :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

BeQuietAndDrive schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:24:
[...]

Mooi, dank je. Heb je ze ook bij bovengenoemde shop besteld? Want het ziet er allemaal een beetje "cheesy" uit ;)

En passant: hoe bevalt die cradle? :)
Inderdaad bij shop.brando.com.hk gekocht. Hele goede service dus en zeer lage verzendkosten. cradle moet nog binnenkomen, maar voor die 15 euro kan je dat niet laten toch?

edit: toen ik ze een mailtje had gestuurd over die te grote screenprotector kreeg ik een mailtje terug met: "We sent" 8)

[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 11-04-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
nlboy schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:52:
[...]

Ja dat kan. (wav formaat)
Je mag de wav ergens op de PocketPC plaatsen. (via datakabel)

Eerst moet je die ringtone toevoegen bij "Add Ring Tone" (Settings>System).
Dan kies je drdre.wav (bijv)

Daarna ga je naar tabblad "Personal".
Kiest dan "Sounds & Notifications".
Kies dan tabblad "Notifications"
Kies bij | Event: "Messaging: New text message"
En daaronder kies je voor drdre.wav.
Klik "ok" en je bent klaar.
Ik probeer het, maar als ik bij | Event: "Messaging: New text message" dan kijk zie ik em nie staan die ringtone, wel bij "Add Ringtone Tone"(heb die ringtone op Storage Kaart gezet)... Hoe kan ik em dan toevoegen, alleen op ok klikken?

Thanks ;)

[ Voor 32% gewijzigd door mobile625 op 11-04-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
Iemand een idee waarom het volume van m'n mediaplayer nu elke keer op 35% staat? Voorheen was dit 75%. Ik heb al geprobeert het programma op verschillende manieren af te sluiten en het volume op 75% maar dit werkt niet.

Is er misschien een regkey waar ik dit kan instellen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.