Ideaal THX manadewidt schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:05:
[...]
Start -> Settings -> Sounds & Notifications
Kies tabblad Notifications
Kies bij event: Messaging: New text message
Kies het geluid dat je wilt
Verwijderd
Ik vraag me echt ten zeerste af of het niet mogelijk is gewoon het woordenboek te vervangen. Het is tenslotte een bestandje met woorden erin, waaruit hij put, deze zou je toch gewoon moeten kunnen vullen met nederlandse woorden??Paultje3181 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 12:48:
Even een paar vraagjes:
Ik weet dat het mogelijk is om met je stylus smsjes te schrijven. Maar kun je ook zelf je handschrift invoeren? Gisteren namelijk even getest op televisie 2005, maar dat kon ik nergens vinden... en dat is niet handig
Nog steeds nergens een NL t9 gesignaleerd???
En laatste opmerking: Orange schat nog een paar weken voordat ie komt, dus waarschijnlijk ook bij smartphonestunts...
Voor degenen die nog een autolader zoeken: de autolader voor de Orange SPV C500 (die ook werkt op een MDA Compact volgens telecomvergelijker.nl) is na leveringsproblemen volgens de Orange Shop vanaf donderdag/vrijdag weer volop leverbaar
Verwijderd
Nee hoor, hoef geen aansluitingskosten te betalen iig.iron_mike010 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:54:
[...]
is het dan wel een verlenging? ik bedoel als je minder minuten neemt? is het dan niet gewoon eeen nieuw contract?
Heb in de vorige topics ook al gelezen dat er mensen waren die enorme kortingen kregen bij verlenging, en dus ook voor een goedkoper abbonement gingen.
Opzich is 100 weinig, maar je kunt eventueel altijd je abbonement verhogen (in de zomer bv.) en in de winter weer naar 100 laten terugzetten.
Verwijderd
En dat laatste kost je dan toch een 'boete'?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:15:
[...]
Nee hoor, hoef geen aansluitingskosten te betalen iig.
Heb in de vorige topics ook al gelezen dat er mensen waren die enorme kortingen kregen bij verlenging, en dus ook voor een goedkoper abbonement gingen.
Opzich is 100 weinig, maar je kunt eventueel altijd je abbonement verhogen (in de zomer bv.) en in de winter weer naar 100 laten terugzetten.
zoiets dacht ik ook, t-mobile is niet zo makkelijk:DVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:58:
[...]
En dat laatste kost je dan toch een 'boete'?
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Verwijderd
OK ik heb nog geen oplossing om het bellen via mijn carputer op mij qtek. Dus is mijn vraag : heeft iemand al de VNC software getest voor pocket pc?Misschien lukt het om via VNC te bellen daar VNC normaal geluiden doorstuurt ook hé of heb ik dat mis ?
Dank
Dank
Verwijderd
Van de T-Mobile site:
Wil je meer of goedkoper bellen? Wijzig hieronder je tariefplan. Let op: Bij een wijziging van je tariefplan verlies je eventuele opgespaarde belminuten. Je kunt slechts één maal per maand je tariefplan wijzigen en alleen kiezen voor een tariefplan dat hoger ligt dan je huidige tariefplan. Je krijgt een e-mail ter bevestiging.
Jullie zouden best gelijk kunnen hebben, de zin staat er een beetje krom eigenlijk.
Zou het nou wel of niet kunnen ?
Wil je meer of goedkoper bellen? Wijzig hieronder je tariefplan. Let op: Bij een wijziging van je tariefplan verlies je eventuele opgespaarde belminuten. Je kunt slechts één maal per maand je tariefplan wijzigen en alleen kiezen voor een tariefplan dat hoger ligt dan je huidige tariefplan. Je krijgt een e-mail ter bevestiging.
Jullie zouden best gelijk kunnen hebben, de zin staat er een beetje krom eigenlijk.
Verwijderd
Of kan je zoals in windows : verbinding met extern bureablad ? ik zag dat terminal services erop staat maar dan enkel als client, niet als server of he bik dat mis ?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:43:
OK ik heb nog geen oplossing om het bellen via mijn carputer op mij qtek. Dus is mijn vraag : heeft iemand al de VNC software getest voor pocket pc?Misschien lukt het om via VNC te bellen daar VNC normaal geluiden doorstuurt ook hé of heb ik dat mis ?
Dank
Verwijderd
Terugzetten kan pas na einde contract...zeker weten heb het een keer gehad dat ik niet terug mocht naar mijn oude tarief omdat mijn contract niet afgelopen was...Hadden ze ook gezegd, maar was het vergeten te onthoudenVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:44:
Van de T-Mobile site:

Verwijderd
found it : www.dotpocket.com/ alleen kan ik het geluid nog niet overbrengen en tis juist dat dat ik nodig hebVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 15:49:
[...]
Of kan je zoals in windows : verbinding met extern bureablad ? ik zag dat terminal services erop staat maar dan enkel als client, niet als server of he bik dat mis ?
Verwijderd
Wel een nare streek van T-Mobile eigenlijk.
Toen ik mijn telefoon bestelde dmv. een verlenging zei een helpdesker tegen mij dat het mogelijk is.
Het komt er dus op neer dat je het abbonement alleen maar kan verhogen, en niet naar je oude tariefplan kan.
In ieder geval bedankt voor het melden, voorlopig blijf ik nog op 100
Toen ik mijn telefoon bestelde dmv. een verlenging zei een helpdesker tegen mij dat het mogelijk is.
Het komt er dus op neer dat je het abbonement alleen maar kan verhogen, en niet naar je oude tariefplan kan.
In ieder geval bedankt voor het melden, voorlopig blijf ik nog op 100
Als je nou deze houder koopt:
moet je dan persé de Proclip erbij kopen om 'm te kunnen bevestigen in de auto?
Heeft er iemand ervaring met zo'n Proclip?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Bij T-mobile weet ik 't niet! Bij Orange kun je per half jaar omlaag gaan (1 stap dan, dus bijvoorbeeld van 42,50 naar 32,50) Verhogen van je abbo mag altijd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De houder heeft zelf ook al een plaatje achterop met 4 schroefgaten, maar als je geen gaten in je dashboard wil, raad ik je aan de proclip mee te bestellen.FlowDesign schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:11:
Ik heb hem ook voor mijn Volvo V40 en het werkt perfect. In een paar tellen geinstalleerd.
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
Die houder koop je denk ik niet zo snel meer, ik heb hem ook besteld inclusief enkele andere dingen en kreeg vandaag dit mailtje:FlowDesign schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:11:
deShop word tijdelijk gesloten
tijdelijk geen nieuwe orders
Geachte klant,
Wegens omstandigheden moeten wij onze webshop inzake de verkoop van PDA accessoires tijdelijk sluiten voor nieuwe orders. Het is na bijna 1 jaar te druk om alle orders tijdig en op een correcte wijze af te wikkelen. Als we op deze manier verder gaan zullen we ongetwijfeld een slechte naam opbouwen, en dat willen we natuurlijk voorkomen. We gaan hard werken aan een nieuwe website met nieuwe mogelijke heden, zoals:
elektronisch betalen, ook het nieuwe iDeal word dan ondersteund
alle klanten krijgen waarschijnlijk een login waarmee ze de orderstatus en orderhistorie kunnen zien.
de voorraadpositie van alle artikelen zal on-line getoond gaan worden
Deze aanpassingen zullen ons zeer veel werk uit handen gaan nemen. Om geen klanten te verliezen hebben we ervoor gekozen deShop tijdelijk te sluiten voor nieuwe orders. We hopen dat u begrip heeft voor deze situatie.
Sommigen van u hebben wellicht nog een order openstaan. Anderen wachten misschien op een afwikkeling van een foutieve levering en/of een garantieclaim. Natuurlijk zullen we deze zaken nu met spoed eerst afwerken. Ook blijven we gewoon beschikbaar voor nieuwe garantieclaims en/of reparaties. Deze zullen op de normale manier afgewerkt worden.
De komende dagen zullen we alle klanten die wachten op afwikkeling van hun order/omruiling/garantieclaim per email op de hoogte stellen van de status.
Zodra de nieuwe site on-line is zullen we u per email op de hoogte brengen.
Kan via de bluesoleil bluetooth stack, maar heb ik niet zulke goede ervaringen mee.Alleen vraag ik me af hoe ik via mijn MDA in de "Bluetooth exchange folder" terecht kan komen. Zo zou je dan bestanden van de PC af kunnen halen vanaf je MDA, ook handig.
Ben ook wel benieuwed hoe je je shared folders via bluetooth kan benaderen met de standaard bluetooth drivers op je mda.
Verwijderd
Dan snap ik er niks van... Volgens de vrouw aan de lijn was het € 9.95 en daar kon niet over onderhandeld worden... Ik ben al lid vanaf BEN en nooit betalingsherinneringen o.i.d. gehad (ook automatische incasso). Maar voor 2 jaar Relax 100 is het wel gratis???Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:25:
[...]
Heb je een aantal rekeningen te laat/niet betaald, of had je een abbonement lager dan 150 ?
Na 2 jaar relax 150 weer een verlenging aangevraagd relax 100 2 jaar, de telefoon was gratis.
Wanneer heb jij dit nagevraagd? Anders ga ik het nog ff voor de zekerheid navragen...
Is dit een 'n goede combinatie?
Dat ik goede Tomtom navigatie heb en een losse Qtek S100 + alle houders en toebehoren

En zo nee waarom niet / waar goedkoper?
Dat ik goede Tomtom navigatie heb en een losse Qtek S100 + alle houders en toebehoren

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 06-04-2005 18:14 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, sorry bij t-mobile mag niet omlaag (ook niet tegen betaling)
bij KPN mag je na 6maanden 1 stap lager (Dit kost je 17,50)
bij Vodafone mag je naar beneden maar niet lager dan je ben begonnen (begin dus laag!)
bij telfort (Direct even gebelt, moet dit weten)...is het niet mogelijk (ook niet tegen betaling)
bij alle debitel abbo's mag je als je je abbo heb afgesloten voor 01-02-2005 meer dan 1 stap naar beneden heb jeje aboo afgeloten NA die tijd mag je NIET meer naar beneden.
Hoe weet ik dit? ->Logisch ik werk zelf bij een telecom zaak
Heb ik ook nog even een vraagje: Ik zit nu op telfort -> debitel. Heeft een van jullier ook ook last van dat z'n smsjes dubbel worden verstuurt (LET OP: ik heb natuurlijk woord afmaken al UIT staan. En t9 natuurlijk ook)
bij KPN mag je na 6maanden 1 stap lager (Dit kost je 17,50)
bij Vodafone mag je naar beneden maar niet lager dan je ben begonnen (begin dus laag!)
bij telfort (Direct even gebelt, moet dit weten)...is het niet mogelijk (ook niet tegen betaling)
bij alle debitel abbo's mag je als je je abbo heb afgesloten voor 01-02-2005 meer dan 1 stap naar beneden heb jeje aboo afgeloten NA die tijd mag je NIET meer naar beneden.
Hoe weet ik dit? ->Logisch ik werk zelf bij een telecom zaak
Heb ik ook nog even een vraagje: Ik zit nu op telfort -> debitel. Heeft een van jullier ook ook last van dat z'n smsjes dubbel worden verstuurt (LET OP: ik heb natuurlijk woord afmaken al UIT staan. En t9 natuurlijk ook)
Verwijderd
Prijzen kunnen toch veranderen en toevallig is dat deze week geweest...Mijn zus had hem gratis en ik niet met hetzelfde abonnement. Is jammer, maar met een beetje zeuren kan je toch wel een 10,- vergoeding lospeuteren...gewoon RelatieBeheer zelf bellen...0800-8104 werkt vaak goed, zo niet helaas.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:41:
[...]
Dan snap ik er niks van... Volgens de vrouw aan de lijn was het € 9.95 en daar kon niet over onderhandeld worden... Ik ben al lid vanaf BEN en nooit betalingsherinneringen o.i.d. gehad (ook automatische incasso). Maar voor 2 jaar Relax 100 is het wel gratis???
Wanneer heb jij dit nagevraagd? Anders ga ik het nog ff voor de zekerheid navragen...
Even een klein vraagje tussendoor.
Hoe kan ik van een inkomend gesprek alleen het geluid wegdrukken? Dus dat diegene die belt niet hoort dat ik 'm wegdruk en uiteindelijk mijn voicemail krijgt. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Hoe kan ik van een inkomend gesprek alleen het geluid wegdrukken? Dus dat diegene die belt niet hoort dat ik 'm wegdruk en uiteindelijk mijn voicemail krijgt. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderd
Volgens mij door de volume-slider aan de zijkant van het toestel naar boven te "sliden".MadRettoR schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:11:
Even een klein vraagje tussendoor.
Krijg morgen mijn mda pas maar heb het ergens gelezen.
Vraagje: Ik was bezig om die tvgids te installeren en mijn activesync crashte. Mijn storage card is nu helemaal leeg in de zin dat ik er niets meer op kan vinden. Maar hij heeft nog wel 191 mb in gebruik...
- Hoe formatteer ik die storage card
- Als ik een harde reset doe. (heb nu een hoop loze shortcuts nl.) ben ik dan al mijn contacts en calendar items kwijt?
- wat ben ik wel kwijt als ik een harde reset doe? Die programma's kunnen me rotten die heb ik nog wel op mijn hd staan nl.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
enne...
pas dus op met installeren van SQLCE

- Als ik een harde reset doe. (heb nu een hoop loze shortcuts nl.) ben ik dan al mijn contacts en calendar items kwijt?
- wat ben ik wel kwijt als ik een harde reset doe? Die programma's kunnen me rotten die heb ik nog wel op mijn hd staan nl.
enne...
Verwijderd
Met een hard reset is je toestel weer als nieuw, je bent dan alles kwijt. Je kan die iconen toch gewoon dumpen?brekelbende schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:49:
Heb zelf de active holder van brodit.CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:14:
[afbeelding]
Net op tijd besteld bij de shop, heb hem nu 3 weken en hij bevalt me prima.
Hup MDA in de houder schuiven en laden maar.
Ik zou zeggen:
-MDA
-Brodit active holder bij DeShop (ff wachten dus of ergens anders zoeken maar zeker niet bij GPS plaza, dies veels te duur)
-Proclip bij DeShop
-Nemerix 16ch Bluetooth GPS receiver op www.ebay.com
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik gebruik de MDA Compact met de passive brodit houder en de zwanehals (die dingen naast de S100 op het plaatje). Dit werkt perfect in mijn auto. Daarnaast heb ik voor navigatie Tomtom 4.40 icm Adapt Bluetooth GPS. Het werkt ook super!CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 18:14:
[afbeelding]
Ik weet niet waar het goedkoper is, maar ik heb voor die houder en zwanehals 49 eur betaald en voor de Adapt Bluetooth GPS 109 eur bij pdashop.nl. Jah, en voor Tomtom 4.40
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 22:36 ]
Geen probleem, Ik heb dit ook gehad, en stond op het punt alles te wissen, is niet nodig. Probeer even met pocket mechanic een schijfopruiming te doen of iets dergelijks bij mij lostte dit het probleem meteen op. Ik zou even kijken of je een trial kan downloaden.brekelbende schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:49:
Vraagje: Ik was bezig om die tvgids te installeren en mijn activesync crashte. Mijn storage card is nu helemaal leeg in de zin dat ik er niets meer op kan vinden. Maar hij heeft nog wel 191 mb in gebruik...![]()
enne...
[ Voor 9% gewijzigd door SaN op 07-04-2005 00:09 ]
pff gelukkig is zo'n probleem op te lossen zonder alles kwijt te raken.sander-sp schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:07:
[...]
Geen probleem, Ik heb dit ook gehad, en stond op het punt alles te wissen, is niet nodig. Probeer even met pocket mechanic een schijfopruiming te doen of iets dergelijks bij mij lostte dit het probleem meteen op. Ik zou even kijken of je een trial kan downloaden.
Verwijderd
Mischien dat iemand het weet, maar als ik op een pc een guest account instel, dan moet ik ELKE keer als ik m;n mda aan die pc hang steeds weer die wizard doorlopen waar je kunt kiezen voor standard/guest partnership.
Is het zo te 'maken' dat je daar niet elke keer voor hoeft te kiezen, zonder dat je een partnership hoeft in te stellen.
Is het zo te 'maken' dat je daar niet elke keer voor hoeft te kiezen, zonder dat je een partnership hoeft in te stellen.
Volgens mij ontkom je daar niet aan, ergens ook wel logisch, toch.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:35:
Mischien dat iemand het weet, maar als ik op een pc een guest account instel, dan moet ik ELKE keer als ik m;n mda aan die pc hang steeds weer die wizard doorlopen waar je kunt kiezen voor standard/guest partnership.
Verwijderd
Vind je?Mex schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:54:
[...]
Volgens mij ontkom je daar niet aan, ergens ook wel logisch, toch.
Wat is er dan logisch aan? (Ik wil alleen graag syncen met mijn eigen pc).
Een extra pc op je werk of weet ik veel waar waar je met vaak wisselende werkplekken te maken hebt, en ik dus alleen een beetje op de pda wil kunnen browsen en dingen installeeren kan dan dus niet zonder elke keer dat te moeten doen? Lijkt me niet handig, maar het lijkt er idd op.
Zo zit activesync nou eenmaal in elkaar, daar ontkom je dus niet aan. ActiveSync kan niet ruiken wat jij wil gaan doen.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:03:
[...]
Vind je?
Wat is er dan logisch aan? (Ik wil alleen graag syncen met mijn eigen pc).
Een extra pc op je werk of weet ik veel waar waar je met vaak wisselende werkplekken te maken hebt, en ik dus alleen een beetje op de pda wil kunnen browsen en dingen installeeren kan dan dus niet zonder elke keer dat te moeten doen? Lijkt me niet handig, maar het lijkt er idd op.
Verwijderd
Dat het via de normale weg niet kan snap ik wel ja, maar dat was de vraag ook nietMex schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:11:
[...]
Zo zit activesync nou eenmaal in elkaar, daar ontkom je dus niet aan. ActiveSync kan niet ruiken wat jij wil gaan doen.
En dat activesync niet kan ruiken wat ik wil gaan doen, is onzin, want als ik een partnership instel op de pc, dan ruikt ie dat de volgende keer toch ook?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 09:21 ]
Het hele idee achter de Guest account is dat er geen blijvende data in kan zitten omdat er in principe iedere keer een andere user achter zit. Het is juist bescherming van de 'gast' dat ie geen meuk blijvend opslaat. Ja het is dus logisch, nee er is niet aan te ontkomen
Verwijderd
Waarom neem je dan niet een standaard account? Ik zie het probleem niet....Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:35:
Verwijderd
indeed, ik moet nooit iets doen, ik stop de usb link in en hij synct automatisch zonder iets te vragen of te doen, ideaal heirVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:57:
[...]
Waarom neem je dan niet een standaard account? Ik zie het probleem niet....
Verwijderd
Ehhh niet helemaal waar, als je in de registry in de key:curry684 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:24:
Het hele idee achter de Guest account is dat er geen blijvende data in kan zitten omdat er in principe iedere keer een andere user achter zit. Het is juist bescherming van de 'gast' dat ie geen meuk blijvend opslaat. Ja het is dus logisch, nee er is niet aan te ontkomen
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services
De volgende waarde toevoegd:
"GuestOnly"=dword:00000001
Dan slaat ie altijd het partnership scherm over
Verwijderd
Hmm nee vind ik niet, ik sync op mijn laptop thuis, maar wil het ding wel aansluiten
op het werk, omdat ik daar wil opladen en soms wat files heen en weer gooi naar
de SD kaart. Prima werkbare optie voor mij dus zo.
Verwijderd
Ik zoek hulp om m'n qtek S100 te updaten naar 1.06 romversie ! Tschijnt dat in die versie de camera veel schonere beelden maakt, en daarom wil ik de update doorvoeren. Ik wil wel bijstand via msn door iemand die het al gedaan heeft zodat ik m'n qtel niet naar de knoppen help hierdoor.
Dank
Dank
Hier staat alles wat je wil weten:Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:51:
Ik zoek hulp om m'n qtek S100 te updaten naar 1.06 romversie ! Tschijnt dat in die versie de camera veel schonere beelden maakt, en daarom wil ik de update doorvoeren. Ik wil wel bijstand via msn door iemand die het al gedaan heeft zodat ik m'n qtel niet naar de knoppen help hierdoor.
Dank
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=168.0
ik had dat ding ook gezien op televisie 2005 hij is wel vet trouwens, ik vind hem mooier dan de gewone mda/s100
hopelijk komt ie een beetje snel binnen
hopelijk komt ie een beetje snel binnen
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Heeft iemand dit al geprobeerd, je JAM zou 20% sneller moeten worden: http://www.howardforums.c...ostid=4924466#post4924466
Als er postieve reacties komen zet ik het wel in de startpost
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Kun je toevoegen aan de startpost, heb ik al een tijdje zo staan bij mijn MDA.Eggy schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:26:
Heeft iemand dit al geprobeerd, je JAM zou 20% sneller moeten worden: http://www.howardforums.c...ostid=4924466#post4924466
Vroeger ook gedaan op m'n IPAQ. 20% sneller is wel wat overdreven
Linkje naar een artikel hierover: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=942
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 13:36 ]
Verwijderd
Ik ben nu de rom aan het flashen, en op het moment dat ik op next druk, gaat mijn MDA uit (zwart scherm).. Active Sync verdwijnt uit de taakbalk, en er wordt door windows een new device geinstalled.. Ook blijft het schermpje voor de update staan op "checking the information on you device" is dit de bedoeling... want ander ga ik dus nu 20 min weg.. zo niet.. HELP
[ Voor 220% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 13:55 ]
Ok, ik heb het in de startpost gezet en na je edit ook nog ff doorverwezen naar die link.. thanksVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:31:
[...]
Kun je toevoegen aan de startpost, heb ik al een tijdje zo staan bij mijn MDA.
Vroeger ook gedaan op m'n IPAQ. 20% sneller is wel wat overdreven
Linkje naar een artikel hierover: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=942
Zie tips
Verwijderd
Nee dit is dus niet goed, m'n MDA Compact doet compleet niets meer! Het lampje werkt niet, maar ik zie wel bovenaan het beeldscherm Serial Staan, daaronder v.1.00 ik kan niets doen, soft reset, brengt mij terug naar deze tekst, en hardreset lijkt niet te werken! Ik doe weer iets hoor, waarom gaat het nou bij mij fout?! en nu?
Verwijderd
lees de voorgaande delen eens door, gewoon opnieuw proberenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:19:
Nee dit is dus niet goed, m'n MDA Compact doet compleet niets meer! Het lampje werkt niet, maar ik zie wel bovenaan het beeldscherm Serial Staan, daaronder v.1.00 ik kan niets doen, soft reset, brengt mij terug naar deze tekst, en hardreset lijkt niet te werken! Ik doe weer iets hoor, waarom gaat het nou bij mij fout?! en nu?
Verwijderd
Ik heb m'n MDA Compact nu zo'n 3 maanden en het bevalt prima, behalve het feit dat de call timers niet werken. Ik heb deze maand bijvoorbeeld al 100 min. gebeld, maar de call timers geven aan dat er maar 49 min. gebeld is.
Herkent iemand dit probleem?
Verwijderd
Bij mij heeft de ROM update geholpen, nou ja bij 100m bellen geeft hij 97m aan, daar kan ik mee levenVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:28:
Ik heb m'n MDA Compact nu zo'n 3 maanden en het bevalt prima, behalve het feit dat de call timers niet werken. Ik heb deze maand bijvoorbeeld al 100 min. gebeld, maar de call timers geven aan dat er maar 49 min. gebeld is.
gr. Richard
Verwijderd
Bedankt voor de tip, ik had dat al geprobeerd, maar op een of andere manier werkt de USB poorten op m'n TFT ineens niet meerVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:21:
[...]
lees de voorgaande delen eens door, gewoon opnieuw proberen
Verwijderd
Het kan wel, een backup terugzetten. Maar het is wijsheid om na een romupdate opnieuw alles te installeren (programma's) De informatie wordt vanzelf weer gesynchroniseerd met outlook)Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:53:
[...]
Bedankt voor de tip, ik had dat al geprobeerd, maar op een of andere manier werkt de USB poorten op m'n TFT ineens niet meer. Heb hem nu in een andere port gedaan en rom-update was een succes. Nou kan ik alleen niet meer m'n back-up terug zetten, maar ik mis dus nu waanzinnig veel info en programma's. Hoe kan ik dit omzijlen en toch alles restoren?
Als je dat niet doet dan overschrijf je de nieuwe rom met oude programma's, registry, etc.
ps, een usb hub wordt altijd afgeraden bij een romupgrade
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 15:02 ]
Verwijderd
sms-jes gaat niet, die had je vooraf met een outlook extender moeten saven.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:01:
Ok maar hoe kan ik dan bijvoorbeeld alleen mijn sms'jes, contacts e.d. terug zetten?
de contacts die je niet meer op je mda hebt staan als het goed is in outlook.
1 x syncen en je hebt ze weer op de mda.
niet kwaad bedoelt, maar hoe jij het gedaan hebt is typisch een geval van niet lezen
en wel doen. Als je je vooraf goed ingelezen had, had je niet zo'n problemen gehad.
Ofwel RTFPP ( read the f***** previous parts
Verwijderd
Nou ben van het forum topic uitgegaan waar het in stond, meestal bevat een start post wel de informatie die je nodig hebt. Blijkbaar dus niet... 
Maar ik had trouwens in het verleden al eens eerder met Active Sync een back-up gemaakt, toen gerestored.. en ook al mijn sms'jes weer terug gekregen.. dus ze moeten er wel degelijk in zitten.
Maar ik had trouwens in het verleden al eens eerder met Active Sync een back-up gemaakt, toen gerestored.. en ook al mijn sms'jes weer terug gekregen.. dus ze moeten er wel degelijk in zitten.
whoohooo!!!
ik heb nu ook internet via bluetooth!!
eindelijk na een hoop gekloot doet ie t!!
bleek dus dat hij het niet deed omdat ik altijd als gast aanmeldde op de pc.....STUPID....
(maarja ik had geen zin dat de comp dingen van mijn mda opsloeg zodat andere mensn in het huishouden het kon bekijken of zo)
rest nog een probleem:mijn huis is te fucking groot
kan ik dus niet chillen op de bank en internetten. maarja daar zal wel een oplossing voor zijn.
bijvoorbeeld een verlengsnoer. een kable waar ik mijn bt dongle in kan pluggen en de kabel in de pc doe.
waar kan ik zoiets kopen?
bleek dus dat hij het niet deed omdat ik altijd als gast aanmeldde op de pc.....STUPID....
(maarja ik had geen zin dat de comp dingen van mijn mda opsloeg zodat andere mensn in het huishouden het kon bekijken of zo)
rest nog een probleem:mijn huis is te fucking groot

kan ik dus niet chillen op de bank en internetten. maarja daar zal wel een oplossing voor zijn.
bijvoorbeeld een verlengsnoer. een kable waar ik mijn bt dongle in kan pluggen en de kabel in de pc doe.
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Als het een USB dongle is kan je een USB verlengkabel kopen, die zijn wel verkrijgbaar bij elke lokale of grotere computerboer.iron_mike010 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:11:
whoohooo!!!
rest nog een probleem:mijn huis is te fucking groot![]()
Heeeeeej, de SPV m500 is ook weer uit voorraad leverbaar bij smartphonestunts.nl
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=35
[ Voor 8% gewijzigd door Harmsen op 07-04-2005 16:39 ]
What a fine day for Science! | Specs
Is een SD-kaart met WiFi voor jou niet een stuk betere oplossing? Da's tenminste zeker weten dekkend voor ieder gangbaar Nederlands huis
Verwijderd
Timeloop, jij mijn held zijn!Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:35:
[...]
Ehhh niet helemaal waar, als je in de registry in de key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services
De volgende waarde toevoegd:
"GuestOnly"=dword:00000001
Dan slaat ie altijd het partnership scherm over
Heb m'n Orange SPV m500 bij www.smartphonestunts.nl besteld waarop stond dat ie vanaf week 15 leverbaar zou zijn. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling is verzonden
. Ik snel mailtje teruggestuurd en idd, ze hebben ze gewoon eerder gekregen!!!
Hulde!
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Verwijderd
In mijn Sim-kaart, heb ik een aantal telefoon nummers staan. Ik zou deze kunnen selecteren, en opslaan naar "my contacts". Als ik wil bellen, worden deze sim-contacts gelezen uit de sim-kaart, zo ook als ik een sms verstuur. Helaas kan ik bij "contacts" niets hiervan terug vinden totdat zij zijn opgeslagen, maar als ik dat doe, krijg ik alles dubbel, als bij "phone" en "messages". Ik zit hier al vanaf het begin mee, en wil er nu wel vanaf, iemand een oplossing?
Oh en het is trouwens wel vreemd dat deze sim-contacts wel bij "photo contacts" erin staan.
Oh en het is trouwens wel vreemd dat deze sim-contacts wel bij "photo contacts" erin staan.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 17:25 ]
o.OSerialThrillaZ schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:11:
Heb m'n Orange SPV m500 bij www.smartphonestunts.nl besteld waarop stond dat ie vanaf week 15 leverbaar zou zijn. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling is verzonden. Ik snel mailtje teruggestuurd en idd, ze hebben ze gewoon eerder gekregen!!!
Hulde!
Dan ga ik vandaag nog dat spul opsturen, ik was eerst van plan tot maandag te wachten omdat ik dacht dat ze toch nog niet konden leveren...
offtopic:
waarom zie ik met FireFox een topic met 15 pagina's en met IE een topic met 31 pagina's over hetzelfde onderwerp?
(dit onderwerp dus)
waarom zie ik met FireFox een topic met 15 pagina's en met IE een topic met 31 pagina's over hetzelfde onderwerp?
Verwijderd
omdat je met een van de browser ingelogged zit.. en met die andere niet.B-Force schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:38:
offtopic:
waarom zie ik met FireFox een topic met 15 pagina's en met IE een topic met 31 pagina's over hetzelfde onderwerp?(dit onderwerp dus)
en je heb bij je prefs de pagina weergave aangepast
Ik zie er maar 8
Is er trouwens al iemand met een duidelijk snelheidsverschil door die regtweak?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 17:40 ]
Verwijderd
Had ik ook en als je dan phone contacts toevoegd, dan staan ze oo niet waar je ze wil en dan ga je de dubbele wissen etc ...Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:23:
In mijn Sim-kaart, heb ik een aantal telefoon nummers staan. Ik zou deze kunnen selecteren, en opslaan naar "my contacts". Als ik wil bellen, worden deze sim-contacts gelezen uit de sim-kaart, zo ook als ik een sms verstuur. Helaas kan ik bij "contacts" niets hiervan terug vinden totdat zij zijn opgeslagen, maar als ik dat doe, krijg ik alles dubbel, als bij "phone" en "messages". Ik zit hier al vanaf het begin mee, en wil er nu wel vanaf, iemand een oplossing?
Ik heb simpelweg deze van mijn sim allemaal verwijdert via de sim manager en zo staan ze maar één keer in m'n contacts en heb ik er geen last meer van.
daar ze ook in outlook staan door de syncronisatie uit te voeren hoef ik ook niet bang te zijn al mijn contacts te verliezen als m'n qtek leeg is
Is er geen benchmark progje voor een pocket pc te krijgen? Ik ben ook wel benieuwd, maar aangezien mijn mda bij de reparatie ligt kan ik het niet testen...Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:39:
[...]
Knip
Is er trouwens al iemand met een duidelijk snelheidsverschil door die regtweak?
edit: OK.... http://ive-software.com/pocket-pc-benchmark.php3 Pocket Pc Benchmark heet dat programma dus...
[ Voor 15% gewijzigd door SaN op 07-04-2005 18:24 ]
Woow ,.,, ik ben effe een paar dagen niet op GoT geweest en we zitten alweer bijna
in deel 6 ....
... dat wordt effe blokken vanavond om alles door te lezen
in deel 6 ....

DFF®
Verwijderd
Steekt zo sdio wifi nou veel uit? Heb al zitten zoeken op het internet maar kon niks vinden.curry684 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:34:
Is een SD-kaart met WiFi voor jou niet een stuk betere oplossing? Da's tenminste zeker weten dekkend voor ieder gangbaar Nederlands huis
ik heb de tweak net uitgevoerd (ingevoerd?) en voor mijn gevoel draait-ie een stuk sneller. ik zit nu op mijn werk helaas maar ga morgen de benchmark draaien.sander-sp schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:23:
[...]
Is er geen benchmark progje voor een pocket pc te krijgen? Ik ben ook wel benieuwd, maar aangezien mijn mda bij de reparatie ligt kan ik het niet testen...
edit: OK.... http://ive-software.com/pocket-pc-benchmark.php3 Pocket Pc Benchmark heet dat programma dus...
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Hieronder mijn resultaten:Kassad schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:22:
[...]
ik heb de tweak net uitgevoerd (ingevoerd?) en voor mijn gevoel draait-ie een stuk sneller. ik zit nu op mijn werk helaas maar ga morgen de benchmark draaien.
http://www.vijv.dds.nl/report-voor.html
http://www.vijv.dds.nl/report-na.html
De cijfers anzich zeggen me niet zo heel veel, maar over het algemeen heb ik een verbetering tussen de 10 en 20 procent, met een uitschieter van meer dan 50% in een grafische benchmark.
De komende dagen laat ik wel weten of mn ppc'tje nog stabiel is, en of ik echt iets merk van deze tweak.
Verwijderd
Mijn Storage card is op een of ander manier op <b>readonly</B> gekomen hoe krijg ik dat weer eraf sniksnik
alvast veeeel dank
PS .... voor de nuchtere gebruikers ...... sdkaartje zelf staat niet gelockt....
alvast veeeel dank

PS .... voor de nuchtere gebruikers ...... sdkaartje zelf staat niet gelockt....
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 20:50 ]
Bedankt, ziet er inderdaad goed uit... hopen dat ie straks niet explodeerdvijv schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:28:
[...]
Hieronder mijn resultaten:
http://www.vijv.dds.nl/report-voor.html
http://www.vijv.dds.nl/report-na.html
De cijfers anzich zeggen me niet zo heel veel, maar over het algemeen heb ik een verbetering tussen de 10 en 20 procent, met een uitschieter van meer dan 50% in een grafische benchmark.
De komende dagen laat ik wel weten of mn ppc'tje nog stabiel is, en of ik echt iets merk van deze tweak.

Woei, ik blij dat ik vandaag toch nog gehaast heb met de contracten, zal ik 'm ook wel begin volgende week hebbenSerialThrillaZ schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:11:
Heb m'n Orange SPV m500 bij www.smartphonestunts.nl besteld waarop stond dat ie vanaf week 15 leverbaar zou zijn. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling is verzonden. Ik snel mailtje teruggestuurd en idd, ze hebben ze gewoon eerder gekregen!!!
Hulde!
Zijn er hier toevallig ook mensen die TomTom 3 Bluetooth draaien i.c.m. de Adapt 16-kanaals Bluetooth GPS-ontvanger? Ik keb die ontvanger nml. besteld via een inkoopactie. Ben nu al benieuwd naar de ervaringen ermee
Verwijderd
De ontvanger werkt prima.FlowDesign schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:27:
Zijn er hier toevallig ook mensen die TomTom 3 Bluetooth draaien i.c.m. de Adapt 16-kanaals Bluetooth GPS-ontvanger? Ik keb die ontvanger nml. besteld via een inkoopactie. Ben nu al benieuwd naar de ervaringen ermee
Ik heb heb nu al meer dan een maand en heb tot dusver geen rare dingen gehad
NiceVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:02:
[...]
De ontvanger werkt prima.
Verwijderd
PROBLEEM :
Als ik mijn photo contacts toegevoegd heb, en een photocontact belt me, dan komt ANSWER en IGNORE recht over het midden van de Photo and i don't like that. Iemand hetzelfde probleem ? oplossing soms ?
Dank
Als ik mijn photo contacts toegevoegd heb, en een photocontact belt me, dan komt ANSWER en IGNORE recht over het midden van de Photo and i don't like that. Iemand hetzelfde probleem ? oplossing soms ?
Dank
Misschien even een soft-reset doen? 
Want de foto hoort helemaal rechts te staan.
Verwijderd
Ik volg dit topic nu al maanden en heb nu eindelijk mijn eigen qtek s100, maar loop tegen een probleem op dat ik in alle 5 de topics nog niet ben tegen gekomen:
ik probeer TOMTOM nav 3 te installeren en maak een fout waardoor de activering fout loopt.
ik heb alles gedeinstalleerd op de s100 en probeer opnieuw te installeren.
nu installeert hij echter alleen de voice en de mappen en krijg ik geen icoontje meer op mijn today-scherm. ik heb een soft en hard reset geprobeerd de registry op mijn xp-bak geschoond : niets.
ook in de program folder verschijnt geen tomtom icoon.
Wat doe ik fout, moet ik de registry op de s100 ook schonen, dat zou met een hard reset toch gebeurd moeten zijn?
Help
ik probeer TOMTOM nav 3 te installeren en maak een fout waardoor de activering fout loopt.
nu installeert hij echter alleen de voice en de mappen en krijg ik geen icoontje meer op mijn today-scherm. ik heb een soft en hard reset geprobeerd de registry op mijn xp-bak geschoond : niets.
Wat doe ik fout, moet ik de registry op de s100 ook schonen, dat zou met een hard reset toch gebeurd moeten zijn?
Help
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 09:22 ]
Je kunt een hard-reset doen, maar vergeet niet dat je dan echt alles kwijt bent wat je hebt geinstaleerd en je instellingen, maar daarna zou TomTom het gewoon moeten doen.
Is die TomTom *geleend* of gewoon gekocht?
Is die TomTom *geleend* of gewoon gekocht?
[ Voor 8% gewijzigd door nlboy op 08-04-2005 09:41 ]
Is het mogelijk om de foto's die je maakt met de qtek s100 op te slaan in een bepaalde map? Want ik krijg nu in de root van de my documents op mijn storage card telkens een nieuwe map met de datumaanduiding etc. met daarin de foto's. En dat maakt alles erg onoverzichtelijk in my documents. Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt
Verwijderd
ga naar de registry en dan naar HKLM\software\htc\camera\appdefsettingsRuben121689 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:04:
Is het mogelijk om de foto's die je maakt met de qtek s100 op te slaan in een bepaalde map? Want ik krijg nu in de root van de my documents op mijn storage card telkens een nieuwe map met de datumaanduiding etc. met daarin de foto's. En dat maakt alles erg onoverzichtelijk in my documents. Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt
daar heb je een map image en een map video
daaronder staat een key SaveFolder
die kun je veranderen in de naam van de folder die jij wilt (met een \ ervoor)
bedenk wel dat de camera applicatie standaard MyDocuments ervoor zet
Bedankt voor de oplossing! Maar hoe kom ik in het register terecht op mijn qtek s100? Is daar een speciale commando voor zoals regedit? Of moet ik daarvoor software installeren omdat te kunnen?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:40:
[...]
ga naar de registry en dan naar HKLM\software\htc\camera\appdefsettings
daar heb je een map image en een map video
daaronder staat een key SaveFolder
die kun je veranderen in de naam van de folder die jij wilt (met een \ ervoor)
bedenk wel dat de camera applicatie standaard MyDocuments ervoor zet
It zit te twijfelen of ik T-Mobile zal verlengen en de MDA zal nemen, met 256 MB card, of T-Mobile zal opzeggen om over te stappen op Orange en dan de SPV-versie te nemen, bij smartphonestunts nu dus met 512 MB card. Op zich bevalt T-Mobile me wel goed, maar hoe verhoudt zich dat tot Orange volgens jullie? Niet alleen qua dekking, maar ook qua service, kosten etc. ben ik benieuwd naar.
Ik moet alleen T-Mobile wel voor 12 april opzeggen, dus een snel antwoord zal hoog gewaardeerd worden door ondergetekende
Ik moet alleen T-Mobile wel voor 12 april opzeggen, dus een snel antwoord zal hoog gewaardeerd worden door ondergetekende
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/Ruben121689 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:50:
[...]
Bedankt voor de oplossing! Maar hoe kom ik in het register terecht op mijn qtek s100? Is daar een speciale commando voor zoals regedit? Of moet ik daarvoor software installeren omdat te kunnen?
En Eggy, is misschien ook iets voor de startpost?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 11:14 . Reden: Had ik me toch Eggy's naam verkeerd gespeld ]
Ik heb Orange, en bevalt me zeker goed. Alles gaat uit één bundel dat ook nog onbeperkt geldig is. Dit is niet het geval bij T-mobile waar bijna alles apart wordt berekend naast het bellen. Ook is bij T-mobile de bundel niet onbeperkt houdbaar. Verder is gprs erg duur bij T-mobile waardoor je als je veel gebruik maakt van internet erg hoge extra kosten hebt naast de standaard bundel die je moet betalen. Verder heeft Orange een redelijke dekking, nooit problemen mee gehad, en mocht de verbinding dan om technische redenen wegvallen dan krijg je de eerste minuut gratis bij het terugbellen. Ik heb zelf de qtek s100 icm orange, vooral omdat de qtek s100 24 maanden pickup en return garantie heeft. En vind ik ook de qtek s100 iets mooier dan de orange versie. Hierop staat dan ook geen shit van orange, dus het is gewoon standaard windows mobile 2003 se. De instellingen zijn makkelijk in te stellen hierop met behulp van het cab-bestand dat je kan downloaden van de site van orange.
Kort samengevat:
- Orange is alles uit één bundel, onbeperkt houdbaar, goed bereik oftewel ik zou voor orange gaan.
Kort samengevat:
- Orange is alles uit één bundel, onbeperkt houdbaar, goed bereik oftewel ik zou voor orange gaan.
Ik heb hem bij de tips gezet waarbij je hem nodig had. Ik had al vermeld dat je Resco Explorer er voor kon gebruiken maar heb deze er ook maar bij gezet. Bij apps zet ik hem denk ik maar niet...Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:00:
[...]
http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/
En Eggy, is misschien ook iets voor de startpost?
Ik ben ooit begonnen met Dutchtone, toen voor de goedkoop overgestapt naar Telfort, dat zo tranentrekkend slecht was dat ik gillend terug ben gegaan naar Orange. Orange heeft perfect bereik in principe, en hopeloos goede klantenservice (altijd iemand met verstand van zaken binnen halve minuut aan de lijn in mijn ervaring, en alles is altijd te regelen). M'n schoonouders hebben T-mobile en dat is qua bereik relatief janken met de pet op (ze moeten binnenshuis bij het raam gaan staan voor bereik, terwijl ik gewoon 5 out of 5 streepjes heb).BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:57:
It zit te twijfelen of ik T-Mobile zal verlengen en de MDA zal nemen, met 256 MB card, of T-Mobile zal opzeggen om over te stappen op Orange en dan de SPV-versie te nemen, bij smartphonestunts nu dus met 512 MB card. Op zich bevalt T-Mobile me wel goed, maar hoe verhoudt zich dat tot Orange volgens jullie? Niet alleen qua dekking, maar ook qua service, kosten etc. ben ik benieuwd naar.
Enige wat jammer is is dat op m'n werk nauwelijks bereik heb maar dat ligt aan het gebouw, geen van de 3 kleine providers hebben hier bereik en Vodafone en KPN hebben een extra antenne om de hoek juist voor dit terrein
Yep idem hier, verlengt 2 jaar 150, gratis.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:25:
[...]
Heb je een aantal rekeningen te laat/niet betaald, of had je een abbonement lager dan 150 ?
Na 2 jaar relax 150 weer een verlenging aangevraagd relax 100 2 jaar, de telefoon was gratis.
Verwijderd
Pic staat uiterst rechts en answer of ingnore komt erbovenop in de midden ergens van de picnlboy schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 08:54:
Misschien even een soft-reset doen?
Ik krijg hem niet aan de gang met tomtom 3Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:02:
[...]
De ontvanger werkt prima.
Hoe heb je de gps ontvanger geselecteerd? heb je gewoon de tomtom wireless ontvanger geselecteerd bij de tomtom gps instellingen?
Ik heb een soortgelijk probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:19:
Ik volg dit topic nu al maanden en heb nu eindelijk mijn eigen qtek s100, maar loop tegen een probleem op dat ik in alle 5 de topics nog niet ben tegen gekomen:
Help
Ik heb mijn Qtek S100 maandag binnengekregen. Als ik TomTom 3 erop installeer kom ik niet op de activatieschermen terecht. Ik krijg slechts een keer of 3 de mededeling dat de software voor een andere windows versie is.
Als ik daarna TomTom start (evt ook na een reset) komt alleen het windows "ik ben bezig" icoontje in beeld. Verder gebeurd er niets.
Ik kan wel de wizzard opstarten, maar na het kiezen van een bluetooth apparaat zit ook die vast (sluit af en daarna is er niets meer).
Wel kan ik de TomTom GPS laten draaien. Die werkt, dwz maakt kontakt met de muis en geeft ook een lokatie aan.
Updaten van TomTom naar versie 3.07 helpt niet.
Ik heb het angstige vermoeden dat het met de firmware van de Qtek S100 te maken heeft.
Ik heb al een harde reset gegeven en alles op een schone Qtek gezet maar dat helpt niets.
De Rom version is 1.06.00 WWE
De Radio version is 1.05.00
De Protocol version is 1337.39
En de ExtROM version is 1.06.154 WWE
Do as I say, don't do as I do.
Verwijderd
Gisteren naar de T-Mobile shop gegaan en ook voor 2 jaar Relax 150 verlenging gratisJustin2000 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:45:
[...]
Yep idem hier, verlengt 2 jaar 150, gratis.
Na gisteren alles er op gezet te hebben, kreeg ik vanmorgen een spontane hard reset zonder dat ik iets deed
Is het touchscreen qua krasvastigheid/ stevig- en robuustheid te vergelijken met het touchscreen van de Nintendo DS? Als dit zo is hoeft er volgens mij niet eens een screensaver op eigenlijk....!?
Verwijderd
ik heb 'm een dag of 2 en ik denk ook dat er geen protector op hoeft. Ik deznk dat je alleen garantieproblemen krijgt met een protectorCLB schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:32:
Is het touchscreen qua krasvastigheid/ stevig- en robuustheid te vergelijken met het touchscreen van de Nintendo DS? Als dit zo is hoeft er volgens mij niet eens een screensaver op eigenlijk....!?
Hoezo zou je problemen krijgen met je garantie als je gebruik maakt van een screenprotector? Ik zie namelijk geen enkele reden hiertoe.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:47:
[...]
ik heb 'm een dag of 2 en ik denk ook dat er geen protector op hoeft. Ik deznk dat je alleen garantieproblemen krijgt met een protector
Verwijderd
Als je touchscreen bevoorbeeld niet meer werkt, dan hebben ze een reden om het daar op te steken, en trek jij dan maar eens je screenprotector eraf zonder lijmresten of andere problemenohjaja1981 schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:20:
[...]
Hoezo zou je problemen krijgen met je garantie als je gebruik maakt van een screenprotector? Ik zie namelijk geen enkele reden hiertoe.
Wat voor lader zit er eigenlijk bij? Kun je niet toevallig dezelfde lader als van de adapt gps muis gebruiken? Scheelt weer een hoop snoeren in de auto....
Wat dat betreft was de kabel bij de ipaq 2210 en de tomtom gps muis ideaal...beide tegelijk opladen op 1 sigarettenaanstekeraansluiting....
Wat dat betreft was de kabel bij de ipaq 2210 en de tomtom gps muis ideaal...beide tegelijk opladen op 1 sigarettenaanstekeraansluiting....
Dit topic is gesloten.