Ik zit met een probleem. Soms ben ik aan het downloaden, en dat disconnect mijn modem ineens. Maakt niet uit welk programma. DC++ bijvoorbeeld. Laat ik het 's nachts draaien, wordt ik de volgende dag wakker: nergens meer connectie. Alleen mijn modem aan en uit zetten helpt. Maar aan het modem specifiek kan het niet liggen, want ik heb nu ADSL van Tiscali via een Zyxel modem, en die valt soms uit, maar een half jaar geleden had ik ADSL van XS4all via een Speedtouch, en daar had ik hetzelfde probleem.
En niet alleen DC++ heeft daar last van. Ook Bitspirit, Bittorrent, Azureus, mIRC enz enz enz. En mijn PC specifiek kan het ook niet zijn, want eerst had ik een Athlon XP bak met Windows 2000, en nu een Opteron bak met XP (SP2), en ik heb nog steeds hetzelfde probleem!
Weet iemand waar dat aan ligt?
Ik gebruik btw nu Blackice als firewall, en op die andere PC had ik Norton PF lopen, misschien is dat het?
En niet alleen DC++ heeft daar last van. Ook Bitspirit, Bittorrent, Azureus, mIRC enz enz enz. En mijn PC specifiek kan het ook niet zijn, want eerst had ik een Athlon XP bak met Windows 2000, en nu een Opteron bak met XP (SP2), en ik heb nog steeds hetzelfde probleem!
Weet iemand waar dat aan ligt?
Ik gebruik btw nu Blackice als firewall, en op die andere PC had ik Norton PF lopen, misschien is dat het?
[ Voor 7% gewijzigd door collission op 13-03-2005 21:26 ]