[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Psychoot schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:22:
Welk lvl moet je minimaal zijn om bij LoT te kunnen?
Ben nu lvl50 Soldier, tot nu toe alles alleen gedaan zonder party's. Ik zie dat jullie altijd party'en, gaat dan dan sneller? Party's waar ik inzat waren allemaal lame asses die maar steeds gingen zitten en mij lieten buttelen, ze waren nog te nei om juice en/of meat te kopen :(
Vanavond me cartquest maar eens afmaken :)
tijdje terug was het geloof ik lv 50. het zou misschien naar lv 55 opgaan omdat we allemaalsteeds hoger lvl worden :) moet je even ingame clmann of Vinze whisperen. geen id welke server. anders friends list gezien ze er niet zullen zijn hoogswaarschijnlijk :P maar meestal hebben ze shopje.

Party werkt anders geloof ik op lv 10 krijg je geen 10% meer exp geloof ik. want op je 40 kun je met 5 man even veel exp krijgen per beest als je solo zou krijgen. weet het ook niet precies, maar iig. Party's zijn wel stoer als je een goede kan vinden. of maken met clan/friends. als je een party wilt houden moet je minstends all round 4 of meer mensen hebben. vraag maar aan clan :/ daar weten we het ondertussen wel :9

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

hoe kom ik aan hawker skills.... moet ik die kopen of hoe zit dat

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:11:
In Zant moet je Leonar opzoeken, die verkoopt skillbooks, daarmee kun je je skills leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
dommerick schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:11:
Als je hawker bent kan je bij de righteous knight op het pleintje in zant boeken kopen.
Als je een boek koopt kan je deze lezen om zo de skills te verkrijgen.

Let wel een beetje op welke skills je wil hebben, want deze kan je volgens mij niet terugdraaien.
Kijk voor de beste skills op diverse fora, en de skill tech-tree.
Jaii schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:08:
[...]

Hier heb ik over gelezen.. Volgens mij moet je dan weer met de NPC praten die je het laatst hebt gesproken (volgens mij is dat Lena in Zant). Weet het niet 100% zeker maar probeer het maar eens :)
Ik zal eens kijken vanavond. Als Lena of een andere NPC het niet weet :'(
Dan wordt het vrees ik een lange tocht, tzal nu voornamelijk vreselijk veel lopen zijn......
Maar ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Amafi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:21:
[...]

Als je hawker bent kan je bij de righteous knight op het pleintje in zant boeken kopen.
Als je een boek koopt kan je deze lezen om zo de skills te verkrijgen.

Let wel een beetje op welke skills je wil hebben, want deze kan je volgens mij niet terugdraaien.
Kijk voor de beste skills op diverse fora, en de skill tech-tree.
heej bedankt alvast maar waar is die skilltec tree... is dat een site want dan moet ik het ff doorlezen en dan ga ik vanaaf hard aan de start ik heb namelijk nog 47 sp over

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Het verstandigst is om met die quest door te gaan op lvl 50 als je een cart hebt. Je moet namelijk heel vaak heen en weer tussen npc's enzo, dus dan is het wel handig als je een beetje snel vooruit komt.

Verder loopt de moeilijkheidsgraad van die quest nogal steil omhoog, je moet steeds sterkere beesten aanvallen, ik denk dat er telkens een lvl of 5 tussenzit voor je de volgende weer aan kan.
Maar de beloning in exp. en zuly maakt het zeker de moeite waard.
Verwacht in ieder geval niet dat je klaar bent voordat je lvl 75-80 bent :p

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die geinteresseert zijn:

new IRC trading channel

irc://irc.quakenet.org/roseon-trading/

Happy Trading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
dommerick schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:33:
[...]

heej bedankt alvast maar waar is die skilltec tree... is dat een site want dan moet ik het ff doorlezen en dan ga ik vanaaf hard aan de start ik heb namelijk nog 47 sp over
Daar heb een makkelijk antwoord op:
Als je ingame op Alt s drukt, is dat je skill venster.
Of anders via het menu je skill venster openen.
Rechts onderin staat een skill tree. Hier staan dus alle skills in die je als hawker kan leren.

http://www.roseon.x10hosting.com/home/index.php
Op deze site staan een aantal guides voor de verschillende beroepen die je kan hebben.
Was voor mij zeer behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Amafi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:03:
Stel nou he, dat je zoooo gefrustreerd raakt van die Whoopy King. :X
Ook al heb je een aantal keer first hit gehad. En minimaal 50% van de damage gedaan.
Dat je nog steeds geen key hebt gehad.
Nogmaals: je heb geen first hit nodig bij die Whoopy Kings!

Probeer gewoon zoveel mogelijk van die Kings te raken, het is mij tot 2x toe binnen een uurtje gelukt. Later als je Guardian Trees moet mollen is het al een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Wrack schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:11:
[...]
Nogmaals: je heb geen first hit nodig bij die Whoopy Kings!

Probeer gewoon zoveel mogelijk van die Kings te raken, het is mij tot 2x toe binnen een uurtje gelukt. Later als je Guardian Trees moet mollen is het al een stuk lastiger.
Maar toch had ik bij de Guardian Trees dat de first hit gold, alleen voor het item geld geen first hit meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

cardinal808 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:28:
[...]

Maar toch had ik bij de Guardian Trees dat de first hit gold, alleen voor het item geld geen first hit meer
Is ook zo, alleen bij Whoopy Kings (blijkbaar) niet. Het is trouwens volgens mij zo dat alleen gems gejat kunnen worden, als een boss bijvoorbeeld blue crystals dropt zijn ze wel voor degene die first hit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik heb een keer 2x achter elkaar first hit gehad bij Grunter King en allebei de keren kreeg ik een Garnet. :+ Ik was zeer tevreden toen ;)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Haan schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:34:
[...]
Is ook zo, alleen bij Whoopy Kings (blijkbaar) niet. Het is trouwens volgens mij zo dat alleen gems gejat kunnen worden, als een boss bijvoorbeeld blue crystals dropt zijn ze wel voor degene die first hit had.
hmm apart, dat wist ik niet
Saryon schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:49:
Ik heb een keer 2x achter elkaar first hit gehad bij Grunter King en allebei de keren kreeg ik een Garnet. :+ Ik was zeer tevreden toen ;)
Ik heb ook een garnet gehad van een grunter king, helaas dropt ie meer shit dan garnets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de grote quest opgeeft, Kan je dit niet weer opnieuw doen. Had per ongeluk in begin met eerste opdracht weg geklikt (dumb me) en kan nu dus nix meer. Ben nog wel terug naar Meaad gegaan maar mocht niet baten :S

Mocht iemand wel oplossing hebben hoor ik die graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:56:
Als je de grote quest opgeeft, Kan je dit niet weer opnieuw doen. Had per ongeluk in begin met eerste opdracht weg geklikt (dumb me) en kan nu dus nix meer. Ben nog wel terug naar Meaad gegaan maar mocht niet baten :S

Mocht iemand wel oplossing hebben hoor ik die graag :)
ja je kan hem wel overnieuw doen ga maar naar sayon naast maaed, daar kan je je quest weer oppikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb dit aan flink aantal mensen al nagevraagd. Zo zie je maar weer. Ik ga het eens proberen. Thnx :)

Moest maar eens van weekend weer lvlen. Minstens boven lvl 60 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:55:
[...]

Toevallig zat ik gister als lvl 65 in de clan-party op slags te hunten, maar dan zonder support muse.
Dat is eigenlijk niet te doen. Ik moest de hele tijd rennen voor m'n leven omdat die beesten sterk de neiging hebben om alles in groepsverband te doen, zeg maar :p
Maar ik kreeg geloof iets van 700 exp per beest, dus dat is niet echt heel hoog ofzo.
Haan, ik bedoelde dat; "die beesten veel exp opleveren, omdat ze continu vermenigvuldigen". (dit kan dus in een korte tijd met een goede party veel exp opleveren) Klopt deze theorie?, iemand al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravity (van TZelite) schrijft; mensen ik weet wie mij gehackt heeft, het was iemand uit onze clan (voortaan voorzichter zijn met mensen uitzoeken)
we hebben hem meteen eruit gekickt, maar het ziet er naar uit dat ik spullen voorgoed kwijt ben
om jullie te waarschuwen het was
SWARTZ een bow hawker van rond de lvl 46 nu

vertrouw deze gozer niet en neem hem ook niet in je clan.
geef dit door aan andere mensen die je kent zodat hij nooit meer iemand anders kan lastigvallen.
FF oppassen voor deze dude, cya all.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Ben nu met die main quest bezig,maar moet 15 doonga origins verslaan, maar waar vind ik deze ergens. Het is een baas, ben overal waar ik dacht dat ze konden spawnen even blijven wachten, maar ben nu alweer een uur verder en nog geen doonga origin gezien.

hmmz 1 gevonden, bij de 1e spawn, maar die komt echt 1 keer in t half uur, iemand een betere spot?

[ Voor 18% gewijzigd door Freddy_Fish op 23-03-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Zooo gelukt met de main quest,
Heel zant doorgelopen maar bij de laaste aan wie ik iets gevraagd had.
Ene Luth, kon ik gelukkig de opdracht weer oppikken.

Mocht je dus ooit zo stom zijn om de main quest op te geven.
Naar de laaste persoon aan wie je iets gevraagd hebben om een herkansing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy_Fish schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:44:
Ben nu met die main quest bezig,maar moet 15 doonga origins verslaan, maar waar vind ik deze ergens. Het is een baas, ben overal waar ik dacht dat ze konden spawnen even blijven wachten, maar ben nu alweer een uur verder en nog geen doonga origin gezien.

hmmz 1 gevonden, bij de 1e spawn, maar die komt echt 1 keer in t half uur, iemand een betere spot?
Ga naar Gorge, d'r zitten er zat daar. (een beetje naar links op de kaart lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:11:
[...]

Ga naar Gorge, d'r zitten er zat daar. (een beetje naar links op de kaart lopen)
thnx zit daar helemaal vol, kan ze net aan op lvl 53, helaas komen al die andere beesten mij ook aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:11
Hoi mede ROSE spelers,

Ik ben al een paar dagen aan het zoeken hoe je items kan maken.
Weet wel wat ik nodig heb maar niet hoe je daar van spullen maakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Man ooh man sinds 3 weken ook bezig..

Zie ik ineens dus ook een topic op tweakers ;) (wist ik veel :?)

Ben soldier en op lvl 36. Man lijkt wel steeds iritanter te worden om te lvl uppen.

Maar.. Wereld spel echt niet normaal ;). Lach me soms echt verrot om andere mensen wat een weirdos lopen er tussen :D

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Speel ook pas zo'n 3-4 weken en vandaag eindelijk met cartquest afgerond en nog bij de mainquest die 10 guardian trees aangepakt :)

Morgen maar weer eens verder lvl'en in de cave ofzow en wat essences/ruby's zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Vanavond voor het eerst een keertje een Spark gebruikt :P
Kreeg gewoon 35% EXP erbij _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Hey allemaal, net na tieglijk veel stone gooloms te hebben genakt eindelijk het questitem gevonden wat nodig was om mijn second-job quest af te ronden. Ben nu de trotse bezitter van een Bourgeois met zuly storm <3.. ik post hier wel binnekort wel een screenshot daarvan :)
Good nite all!
Rakkerzero schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:26:
Vanavond voor het eerst een keertje een Spark gebruikt :P
Kreeg gewoon 35% EXP erbij _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja dat had ik vroeger ook <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Gz jaii :)...

Ik heb gister de main quest afgerond met de Grand Master Goblin :) 2 red hearts, 2 gold, 2 white :)..en 150k exp :)...

Vanavond weer verder zondag 88 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Gister net begonnen, ik moet zeggen dat het eerste deel van het spel erg eentonig is. Vooral het levellen in je eentje is super boring. Maargoed ik ben inmiddels lvl 15 Soldier en het word al wat interesanter (vooral omdat de drops er wat op vooruit gaan, en je na 30 kills weer wat leuks voor jezelf kan kopen ..

Toch blijf ik het eentonig vinden op dit moment, maar een Nederlander die ik tegen kwam (speelde het al een maandje of 2 maar was net new char begonnen) zei dat het ff doorbijten was en dat het wel waard was. Dus vandaag gaan we weer verder.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gaat weer goed, ik hoop vanavond even wat screenshots te schieten.

Ben nu goed op weg met mijn summoner. Ben inmiddels in staat om 3 Level 3 Phantom Swords te casten. Dit is echt meesterlijk van de meeste vijanden maak ik makkelijk "fish food".
Vanavond mag ik weer de cart quest doen. Gelukkig heb ik de cart van mijn andere character allang.
Toch blijf ik het eentonig vinden op dit moment, maar een Nederlander die ik tegen kwam (speelde het al een maandje of 2 maar was net new char begonnen) zei dat het ff doorbijten was en dat het wel waard was. Dus vandaag gaan we weer verder.
Het is een maf spel dat op een een of andere manier blijft boeien.

[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Gister zat er weer zo'n gast te naaien, door te zeggen oj 66, en verkocht ie milk, echt heel irritant, ben ik een keer ingetrapt, daarna nooit meer. Had screen gemaakt, maar vergeten te pasten, kunnen ze daar wat mee doen?

ps waar vind je ergens die jabberstone ergens in die goblin cave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy_Fish schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:51:
Gister zat er weer zo'n gast te naaien, door te zeggen oj 66, en verkocht ie milk, echt heel irritant, ben ik een keer ingetrapt, daarna nooit meer. Had screen gemaakt, maar vergeten te pasten, kunnen ze daar wat mee doen?

je hoeft maar 1 goblin jar af te maken dan heb je hem al

uhm waarom maak je geen screens met de knop in Rose zelf? maakt er meteen een JPEG van namelijk in de map van rose

(klein fotocameratje linksbovenin je scherm naast de knop menu)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Freddy_Fish schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:51:

Ben ook wel keer genaait wou 50 OJ kopen bij z'n market, 67z zag ik staan dus hup overgegooit want ik had haast stond er nog een 1 achter 671 voor 1 OJ.... 30k voor OJ's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

4Real schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:45:
[...]

Ben ook wel keer genaait wou 50 OJ kopen bij z'n market, 67z zag ik staan dus hup overgegooit want ik had haast stond er nog een 1 achter 671 voor 1 OJ.... 30k voor OJ's :'(
omg das idd goed genaaid, heb ook eens een keer 100 milk gekocht ipv oj door zo'n gezeik.
Gelukkig let ik nu altijd op WAT ze precies verkopen en voor hoeveel. Zijn nogal wat oplichters die je helaas vaak genoeg tegen komt. Vooral in Zant zijn de prijzen absurd hoog voor stuff die ze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:52:
[...]

omg das idd goed genaaid, heb ook eens een keer 100 milk gekocht ipv oj door zo'n gezeik.
Gelukkig let ik nu altijd op WAT ze precies verkopen en voor hoeveel. Zijn nogal wat oplichters die je helaas vaak genoeg tegen komt. Vooral in Zant zijn de prijzen absurd hoog voor stuff die ze vragen.
gewoon de goede quests doen en je krijgt mp en hp large van de rightious union ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:54:
[...]

gewoon de goede quests doen en je krijgt mp en hp large van de rightious union ;)
Ja ik zit al bij de Rightenous Knights :) Maar toch koop ik altijd wat meat en oj. Bewaar die large dinges voor Union Battles of strax voor clanfights 8)
Moet volgend lvl me dex maar eens wat punten omhoog gooien zodat ik ze niet zovaak nodig heb :P

PS: Iemand al eens meegedaan aan Union Battle? Stond een keer bij die Gunwayne voor mee te doen. Toen announcement kwam meteen erop geklikt maar zei dat ie toen al vol was ofzo :S Dat ik volgende keer maar weer moest proberen. Was toen btw lvl46.

[ Voor 22% gewijzigd door Psychoot op 24-03-2005 11:02 . Reden: toevoeging PS: ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Psychoot schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:52:
[...]
Vooral in Zant zijn de prijzen absurd hoog voor stuff die ze vragen.
De scmammers hopen dat een nieuwe speler langs komt die niet op de hoogte is van de prijzen.

Daarnaast worden de aantal shop ook erg vervelend. Je kan niet eens meer normaal door zant lopen zo vol is het met shops.
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:54:
[...]
Dat is pas vanaf level 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23040673,noline]

[...]

Dat is pas vanaf level 50
ohjah :P das ook waar (51 trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ow dan nog ff 30% lvl'en tot 51 :) Kan ik meteen me nieuwe wapen (1) +2 dex uitproberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ff een vraagje, waar kan ik het beste drops verkopen. Dus niet de goeie enzo (feathers threads worden altijd wel gekocht) maar het average en low end stuff .. (Limped Skill, Insect Skin, Insect Leg, allerly soorten Leather en Tin/Steel) ??

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
CRiMiNaL schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:29:
Ff een vraagje, waar kan ik het beste drops verkopen. Dus niet de goeie enzo (feathers threads worden altijd wel gekocht) maar het average en low end stuff .. (Limped Skill, Insect Skin, Insect Leg, allerly soorten Leather en Tin/Steel) ??
Bij een NPC :?

Sommige items kan je wel proberen te verkopen, alleen ervaring verteld mij dat het harder opschiet om die items gewoon in een shop te verkopen, omdat er maar heel weinig mensen zijn die de genoemde items willen hebben
offtopic:
en aangezien de hoeveelheid shop die er tegenwoordig zijn geef ik je weinig kans
CRiMiNaL schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:33:
Jah NPC .. zover was ik ook wel ... MAAR WELKE NPC :P ?
Maakt niet uit ze geven allemaal de zelfde prijs voor een item

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

CRiMiNaL schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:29:
Ik verkoop dat meestal gewoon bij de NPC, of ik moet toevallig al een shopje tegenkomen die die dingen koopt en er bereid voor is om er meer voor te geven dan de NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik ben nu namenlijk in zant, maar ik schijn maar geen npc te vinden die die stuff koopt. Maargoed ik kijk wel ff verder. Bedankt iig

Ahhh bedankt, net ff alle insecten spul verkocht en weer 8000 credits rijker :>

[ Voor 77% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2005 11:43 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRiMiNaL schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:33:
iedere npc die iets verkoopt (zoals armor, wapens oid) heeft ook een verkoop-functie (Sell), daar kun je je drops ook verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levellen gaat de laatste dagen echt beetje kloten,
Ben nu 73, en me lvl 76 wings die wachten op me..
Ik moet echt effe beetje snel gaan levellen wand als we met de helegroep op clan field of luna vechten ben ik wel stukk slapper als de rest, iriteert me :P.. ga vel sneller dood.
Maar effe gaan raggen in george denk ik moet toch nog die BOXEN quest af maken,

Greatz fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Gisteravond ben ik eindelijk level 70 geworden :) Ik was wel zo moe, dat ik maar even gewacht heb met nieuwe skills toewijzen tot vanochtend, je wilt tenslotte geen fouten maken. Maar nu is het allemaal gelukt: Een mooie Hawk op level 4, Triple Shot op level 11, Bow Mastery op level 13 en Hawker Spirit op 10 geloof ik. Ach, het blijft toch een beetje uitproberen. :*)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Nog even een economische tip :P

Verkoop _nooit_ materialen aan een NPCmet een quality van 68 en 75 (hoogste 2). Die kan je namelijk voor 1000-2000 kwijt aan mensen die er iets van willen craften. Zo heb ik gister een dikke 100k verdiend door mijn opgespaarde leather en wood en ijzer aan een artisan te verkopen :7
Het gaat om de volgende materialen:
MateriaalQual.68Qual.75
• Wood:MonsterwoodSepirode
• Leather:TransparentFigured
• Iron:TiarDamascus*
• Clothes:TwillLace

*ook chromium is rond de 1500z waard omdat dat een gewild materiaal is voor sporty karts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet echt alle super gedaan met me skills,
Heb er eigenlijk te veel maar ja, als je tegen een hele sterke tegen stander staat is het wel erg makkelijk om veel skills te kunnen gebruiken, bij na non stop alleen skills, is zo ventje toch nog snell dood.
Heb Alle passive gewonne soldier skills op 10
Fast walking shit op 4 dacht ik.
En nu 2 handmastery op 2
Verder heavy atack op 01
dubbel op 10 (moet ik effe 1 level omhoog doen dan woord het trippel)
blood atack maar op 3
leap op 10
chapion hit op 1 (heb hem net)
spin op 2
difine force op ??? weinig
Ga nu eerst die 2 hand mastery maar omhoog gooien doe ik lekker veel damge
Dan va de dubbel een trippel atack maken, en daarna pas de chapion hit wand dat ding kost echt te veel MP wat ik niet heb als champje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Haan schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:19:

Verkoop _nooit_ materialen aan een NPCmet een quality van 68 en 75 (hoogste 2).
[...]
Het gaat om de volgende materialen:
[...]
Misschien ook wel handig om erbij te zetten wat de materials zeker moeten opbrengen. :)
offtopic:
hoorde ook iemand een kliko klepperen, zie onderstaande quote

[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Haan schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:19:

Verkoop _nooit_ materialen aan een NPCmet een quality van 68 en 75 (hoogste 2). Die kan je namelijk voor 1000-2000 kwijt aan mensen die er iets van willen craften. Zo heb ik gister een dikke 100k verdiend door mijn opgespaarde leather en wood en ijzer aan een artisan te verkopen :7
:>
Qual. 68 brengt ~1000-1500 op, Qual. 75 1500-2000+
offtopic:
@cardinal ik begrijp m niet

[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 24-03-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

gaan de makers van ROSE binnenkort ook wat doen aan de server, want dit is echt wel irritant
het inloggen duurt superlang omdat het vaak vol is. Ik hoop echt dat ze nieuwe servers aanmaken.

voor de rest wel een vet spel dik verslavend. Alleen de servers is wel een minpuntje
maar hawker is wel vet nu moet ik alleen ff levelen

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
dommerick schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:54:
gaan de makers van ROSE binnenkort ook wat doen aan de server, want dit is echt wel irritant
het inloggen duurt superlang omdat het vaak vol is. Ik hoop echt dat ze nieuwe servers aanmaken.
Misschien is het spel gratis en in beta status. De laatste tijd hebben ze ook de aantallen van de mogelijke spelers verhoogd. Dit kan soms nog wel eens lijden tot lag, maar ze hebben wel het een en ander opgelost. In het begin van de verhoging was soms niet te spelen. Op het moment merk ik het 's avonds nog wel eens dat het wat laggy is.

offtopic:
@Haan: Maakt niet uit. Ik bedoelde ermee dat ik vroeg hoeveel het moest opbrengen, maar dat staat in de post zelf. Ben weer lekker aan het lezen

[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk als ROSE uiteindelijk P2P gaat (pay to play) dat er dan meer server bijkomen....

want als het zo blijft word et ook nix :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:05:
waarschijnlijk als ROSE uiteindelijk P2P gaat (pay to play) dat er dan meer server bijkomen....

Ik hoop voor ze dat het nog wel even gaat duren, want op het moment zitten er nog te veel fouten in en het spel is bij lange van af. Sommige high levels kunnen namelijk niet verder met quests omdat het simpelweg niet eens bestaat, maar wel naar wordt verwezen.

Daarnaast kan ik niet echt klagen over het spel. Het is fun, wordt veel aan gedaan. Veel problemen, maar ach ik heb wel erger meegemaakt bij beta MMORPG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik denk dat een groot deel van de spelers al zal stoppen als het spel eenmaal niet meer gratis is. Grote kans dat er dan gewoon al genoeg server capaciteit is, zonder dat er eentje bij hoeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:07:
[...]

Ik hoop voor ze dat het nog wel even gaat duren, want op het moment zitten er nog te veel fouten in en het spel is bij lange van af. Sommige high levels kunnen namelijk niet verder met quests omdat het simpelweg niet eens bestaat, maar wel naar wordt verwezen.

Daarnaast kan ik niet echt klagen over het spel. Het is fun, wordt veel aan gedaan. Veel problemen, maar ach ik heb wel erger meegemaakt bij beta MMORPG's
idd ben ik het mee eens echter ik vind het wel erg vervelend dat er schijnbaar weinig word gedaan aan de textuele fouten (als namen die ineens anders zijn bij NPC's en vertalingen vanuit het chinees die totaal nergens op slaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:05:

In de Japanse BETA zijn er wel meer servers.
Wij hebben 3 channels, hun hebben 6 channels. :'(

Misschien komt er nog een kans dat er 3 channels worden toegeveogd

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 24-03-2005 13:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:43:
[...]

In de Japanse BETA zijn er wel meer servers.
Wij hebben 3 channels, hun hebben 6 channels. :'(

Misschien komt er nog een kans dat er 3 channels worden toegeveogd
2 servers met elk 3 channels? of 1 server met 6 channels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens... kom op
Niet een gegeven paart in de bek kijken
Het is gratis en dus mag je niet zuiken, je krijgt het !!!
Op het moment dat we moeten gaan betalen zal je kunnen gaan zeuren. Dan mag je iets gaan verwachten voor je geld.
Denk alleen dat het nog lang niet af is, er zouden 7 planeten zijn, maar heb nog nooit plaatjes van planeten behalfe luna en junion gezien. (welk level zal je wel niet moeten zijn voor planeet na luna :P)
Verder moeten ze nog zo veel quest maken en zo, dus zal nog wel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:32:
(welk level zal je wel niet moeten zijn voor planeet na luna :P)
of of....de allerlaatste planeet :>

/me is aan et dagdromen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Genoeg lijkt me :)
Ik denk zelf ook dat de BETA nog een tijdje kan gaan duren.
Khad ergens gelezen dat er 5 planeten in 1x toegevoegd zouden worden, zal strax ff zoeken of ik het nog kan vinden. Ben benieuwd naar die andere planeten maar eerst zelf maar eens op Luna proberen te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens dat het level dat de gm's zijn de max is en hun zouden rond 250 zitten :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:35:
[...]
of of....de allerlaatste planeet :>

* Cardinal is aan et dagdromen :z
Ik krijg ook het vermoeden dat de laaste planeten sneller worden doorlopen dan de eerste twee planeten, maar dat is natuurlijk pure speculatie. Ik ben wel benieuwd, want ze moeten nog vijf verschillende planeten maken die niet "meer van het zelfde" moeten vormen. Het zal mij benieuwen.
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:59:
Ik las ergens dat het level dat de gm's zijn de max is en hun zouden rond 250 zitten :P
Dat is natuurlijk makkelijk te verleggen. Het komt vaker voor dat als een gewone speler zijn maximum heeft bereikt de grenzen weer worden verlegd, maar ik denk dat ze meer tijd mogen spenderen aan een verhaallijn in het spel. Behalve de luna quest zit die er namelijk niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:13:
ik denk dat ze meer tijd mogen spenderen aan een verhaallijn in het spel. Behalve de luna quest zit die er namelijk niet echt in.
Ze mogen wel eens wat meer leuke qeust bedenken ja.. die niet alleen maar eindeloos monster neer hakken is.. Alle quest zijn eigenlijk het zelfde. Monster killen killen en nog eens killen met teets een andere reden, ze zouden wel eens een nieuw apart iets kunnen bedenk als aflijding.
Zou het spel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:17:
[...]

Ze mogen wel eens wat meer leuke qeust bedenken ja.. die niet alleen maar eindeloos monster neer hakken is.. Alle quest zijn eigenlijk het zelfde. Monster killen killen en nog eens killen met teets een andere reden, ze zouden wel eens een nieuw apart iets kunnen bedenk als aflijding.
Zou het spel goed doen.
Ook meer fun elementen zouden leuk zijn. Er is een cart racing course (waar ik nog nooit ben geweest), maar daar zouden ze bijvoorbeeld races kunnen houden in verschillende classes (wooden cart, sporty etc)(weet niet eens of het al bestaat ofzo :? )

Op dit moment zijn er alleen de union battles, maar er veel meer mogelijkheden om leuke quest te kunnen verzinnen al is het geen tijdverdrijf.

Daarnaast zijn er ook veel mogelijkheden te bedneken voor clans, behalve dat het een leuke groep is zouden er meer mogelijkheden voor hun moeten zijn om er voordeel uit te behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:13:
[...]

2 servers met elk 3 channels? of 1 server met 6 channels
Ze hebben 2 servers met elk 3 channels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:21:

Ook meer fun elementen zouden leuk zijn. Er is een cart racing course (waar ik nog nooit ben geweest), maar daar zouden ze bijvoorbeeld races kunnen houden in verschillende classes (wooden cart, sporty etc)(weet niet eens of het al bestaat ofzo :? )
Die cart course echt kans loos. gewoon een leeg eiland waar je rond kan rijden.... maar door de lag zal het nooit eerlijk zijn, verder blijf je zo vaak steken dat het 1 grote frustatie is.. nee dat is ook een gemiste kans, wat meer fun elementen zou erg leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben er ook weer, 3 dagen lang internet problemen gehad met @home :(
Kon gewoon helemaal het internet niet op, en zojuist werkt het weer gewoon, allemaal heel weird...

Anyway ik ga een inhaalrace doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
cardinal808 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:21:
[...]

Er was nog niet zolang geleden gevraagd om nieuwe ideeen door de GM's, waarbij o.a. het aspect "mini-games" genoemd werd. Denk hierbij aan capture the flag. Dit soort mini-games zouden het spel aantrekkelijk moeten houden :) Ik zie er wel de fun van in denk ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Iemand hier op GoT die beetje active speelt en rond de lvl 20 is ? Ik zoek een maatje om mee te party'en :P

Oh en .. .wat betekend "Item Appraisal Reqiured" ?

[ Voor 23% gewijzigd door CRiMiNaL op 24-03-2005 20:10 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wat ik net meemaakte ga je echt niet geloven..

Ik ging even een half uurtje op Crawfi Captains jagen, dropt zo'n beest opeens een blackheart :D ik blij natuurlijk! Maar wat gebeurt er bij de volgende captian? Die dropt TWEE blackhearts! Dus ik heb in 1 minuut 3 van die dingen verdiend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

CRiMiNaL schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:31:
Iemand hier op GoT die beetje active speelt en rond de lvl 20 is ? Ik zoek een maatje om mee te party'en :P

Als er staat "Item Appraisal Required" dan zitten er dus stats op :)
Ik weet alleen in Junon kun je bij Bellia terecht, kies laatste optie en dan zie je zo'n vergrootglas. Ga dan daarmee over het item en je ziet een prijs (paar honderd meestal). Als je geluk heb heb je aardig leuke stats erbij :D
Waarschijnlijk staat in Zant ofzo ook ene die dat doet maar weet ik eigenlijk niet zeker.

Ow ennuh Haan, lucky bastard :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betekent dat het item stats heeft, je kan naar Mina (toch?) in Zant om em te laten "appraisen", kost wel wat zuly...

meh Psy was eerder :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Haan schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:48:
Wat ik net meemaakte ga je echt niet geloven..

Ik ging even een half uurtje op Crawfi Captains jagen, dropt zo'n beest opeens een blackheart :D ik blij natuurlijk! Maar wat gebeurt er bij de volgende captian? Die dropt TWEE blackhearts! Dus ik heb in 1 minuut 3 van die dingen verdiend! :D
Wat kan je eigenlijk met die hearts, ik verkoop ze altijd voor rond de 60.000 (ligt aan de kleur), wat kan je ermee dat ze zo speciaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy_Fish schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 22:38:
[...]

Wat kan je eigenlijk met die hearts, ik verkoop ze altijd voor rond de 60.000 (ligt aan de kleur), wat kan je ermee dat ze zo speciaal zijn?
worden gebruikt bij refinen geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Refinen naar level 3 inderdaad :)
Overigens zijn die zwarte dingen makkelijk 90k waard, of zelfs 100k, groene gaan voor rond de 45k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor

Ik ben lvl 23 bijna 24. edit nu al 28 bijna op de 29 (kan bijna het wapen gebruiken dat ik heb gekregen voor de quest)
Ben een dealer mijn naam is Yuqwe.
Ik ben wel vandaag veel te spelen als de server online is dan.
Laatste tijd is de server steeds meer Exeeded. Wordt steeds vaker dat ik er afgegooit wordt en dat kan ik er niet meer op alle channels.

Wat ik niet begrijp is dat mensen ben ff de naam kwijt ( het is metaal ) verkopen ze voor 183 en als ik ver verkoop aan een NPC dan krijg ik er 194 voor. Koop ze gelijk en verkoop ze weer bij de NPC heb er al 1000 mee wints gemaak zo.

[ Voor 43% gewijzigd door Calamor op 25-03-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 23:27:
Refinen naar level 3 inderdaad :)
Overigens zijn die zwarte dingen makkelijk 90k waard, of zelfs 100k, groene gaan voor rond de 45k.
ah das mooi om te weten ik heb nog 2 blauwe, 2 groene en 2 zwarte.... allemaal van de mainquest :P

hoge charm is toch wel handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:20:
[...]

ah das mooi om te weten ik heb nog 2 blauwe, 2 groene en 2 zwarte.... allemaal van de mainquest :P

hoge charm is toch wel handig 8)7
nou hoge charm? hoeveel is dat
ik heb met charm op 29 net zoveel als jouw. Ik kreeg de zelfde spullen als jouw 2 blue 2 green 2 black.

maar k jongens

IK ben uit R.O.S.E gisteren heb ik het al tegen ginkel verteld maar nu is definitief. Ik ga door met Pristontale wil daar lvl 85 worden en ben wachten tot clan in Pristontale terug is. Als jullie zin hebben om te kicken kan dat kick me dealer maar die is gone. SUcces allemaal nog maybe kom iknog wel keer lang op noobie char

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:51:
[...]

nou hoge charm? hoeveel is dat
ik heb met charm op 29 net zoveel als jouw. Ik kreeg de zelfde spullen als jouw 2 blue 2 green 2 black.

maar k jongens

IK ben uit R.O.S.E gisteren heb ik het al tegen ginkel verteld maar nu is definitief. Ik ga door met Pristontale wil daar lvl 85 worden en ben wachten tot clan in Pristontale terug is. Als jullie zin hebben om te kicken kan dat kick me dealer maar die is gone. SUcces allemaal nog maybe kom iknog wel keer lang op noobie char

Gerwin
heb een charm van 87 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En ikke heb met mn lvl 25 char nu een charm van 35. Is dat teveel op dat lvl?????
Ik vindt de charm eigenlijk wel goed zo. Krijg veel leuke items binnen met regelmaat :P

Nu met pasen heb ik weer tijd om ROSE te spelen. :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 25-03-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Echt zonde van de punten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:01:
[...]

Echt zonde van de punten :/
komt ook omdat ik wat zooi van charm necklace en earrings en ring krijg en dat tikt wel aan (30 charm)

me dex is nu het belangrijkst samen met mijn INT voor me bow hawker, ik wil wat meer MP hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Btw zag vandaag een soldier lopen die blast attack gebruiktke??

Hoe de ^&$&^%^$&&*^% kan dat nou dat is een muse skill??

Btw ik ben Soldier en doe de quest dat die Moldies soms raar doen.

Hoeveel moldies moet ik nou mollen want dat kan ik nergens herleiden???

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:19:
Btw zag vandaag een soldier lopen die blast attack gebruiktke??

Hoe de ^&$&^%^$&&*^% kan dat nou dat is een muse skill??

Btw ik ben Soldier en doe de quest dat die Moldies soms raar doen.

Hoeveel moldies moet ik nou mollen want dat kan ik nergens herleiden???
Ten eerste bestaat er de "spin attack" voor de soldier en dat is geen muse skill. Daarnaast moet je 30 moldies killen voor je de quest hebt voltooid.

offtopic:
Ga maar eens een keer het opic doornemen voor de meest gestelde vragen, kan die mooi in de volgende TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

cardinal808 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:24:
[...]

Ten eerste bestaat er de "spin attack" voor de soldier en dat is geen muse skill. Daarnaast moet je 30 moldies killen voor je de quest hebt voltooid.

offtopic:
Ga maar eens een keer het opic doornemen voor de meest gestelde vragen, kan die mooi in de volgende TS
Die spin attack heb ik zelf ook dat is hem niet.

Muse heeft van de schiet ballen (1 van de eerste skills geloof ik) Nou die had hij dus ook :? 8)7

Btw thx.. Ff doormollen die beesten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prism103
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:55
Ik ben ondertussen lvl 21 dealer en wil wat meer met die skills gaan doen. Nu heb ik wel een aantal gekocht maar bij veel staat ook nog dat bv lvl 2 vereist is. Nu wil ik graag weten hoe ik level 2 krijg.... En is het verstanding om alle verkrijgbare skills te kopen of kom je dan in problemen met je hoeveelheid skillpionts.

Ik wil trouwens dealer/crafter worden heeft iemand dan ook tips welke skills wel te nemen en welke juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
William/Ax3 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:51:
[...]

Die spin attack heb ik zelf ook dat is hem niet.

Muse heeft van de schiet ballen (1 van de eerste skills geloof ik) Nou die had hij dus ook :? 8)7

Btw thx.. Ff doormollen die beesten dan.
klopt soldier heeft een atk skill en ziet net zo uit als bij een muse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

prism103 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:58:
Ik ben ondertussen lvl 21 dealer en wil wat meer met die skills gaan doen. Nu heb ik wel een aantal gekocht maar bij veel staat ook nog dat bv lvl 2 vereist is. Nu wil ik graag weten hoe ik level 2 krijg.... En is het verstanding om alle verkrijgbare skills te kopen of kom je dan in problemen met je hoeveelheid skillpionts.

Ik wil trouwens dealer/crafter worden heeft iemand dan ook tips welke skills wel te nemen en welke juist niet.
Skills learn je door te dubbelklikken in je items op het boek. Je begin meestal met de basis skill (passive skill) die omhoog moet leren om de volgende skills (active skills) te leren. Om je skils omhoog te leren press Alt+S en dan heb je een overzicht van je basic-passive-active skills. Door op het plusje te drukken kun je em 1 level omhoog leren. Meestal wel ff handig rechts the klikken en te checken wat een skil nodig heeft voor het volgende level.

Mocht je je zelf rond zant en omstreken bevinden. Contact "GoldSparkle" dan ff. Kunnen we samen party'en. Hoe meer zieler hoe meer vreugd(en exp ofc)

[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 25-03-2005 12:38 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Ik ben muse en heb 6 atkUP scrolls en 3 defUP scrolls wat kan ik hier beste mee doen? verkopen :?

[ Voor 5% gewijzigd door 4Real op 25-03-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cardinal808 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:24:
offtopic:
Mail ze anders naar mij toe. Dan kan ik ze in de huidige al toevoegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
4Real schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:36:
Ik ben muse en heb 6 atkUP scrolls en 3 defUP scrolls wat kan ik hier beste mee doen? verkopen :?
Kan, ik gebruik de scrolls meestal bij quests, als er weer een vervelende vijand verslagen moet worden.
Rakkerzero schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:48:
[...]

Mail ze anders naar mij toe. Dan kan ik ze in de huidige al toevoegen. ;)
Is goed, ik hoop daar maandag tijd voor te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Cardinal op 25-03-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Wat een stel ontzettende prutsers zijn er bezig met dit spel zeg.. echt _echt_ absurd dat je zoiets als dit publiekelijk durft te laten testen; ten eerste dat Engels is gewoon zielig; een gemiddeld brugklassertje hier schrijft 't beter.
En dan wat ik de laatste 2 weken ervaar
De lag, het is enorm! regelmatig disconnects van de server en ontzettend veel moeite om er uberhaupt IN te komen. spuugzat word je 't
En nu sinds een dag of 2: korean error. alles doen wat overal word aangegeven helpt niet; en als ik op check all druk dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.datisstom.nl/john/prutsrose.png

*zucht
Tijd voor een goede patch, geen gezeur, en gewoon laten werken die troep. En dan nog de vertalingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vind het eigenlijk juist erg cool dat ze het openbaar testen. Zo kunnen wij er vast van genieten. En dat slechte engels, oke, dat is misschien minder. Maar het doet me wel denken aan AYBABTU. :D \o/ Bedoel, het is echt niet niks om zo'n spel te maken....

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik denk dat je het eerder bij jezelf moet zoeken. Ik draai al weken praktisch zonder problemen eigenlijk. Alleen die lag is af en toe wel irritant.
Maar ik vind het een beetje triest eerlijk gezegd als je loopt te zeuren over een game waarvoor je geen cent hebt hoeven betalen. Pas als je 15 euro per maand betaalt (ik noem maar wat) en je hebt van deze dingen last, heb je enig recht van spreken. Tot die tijd moet je het ermee doen of gewoon niet spelen als het je niet bevalt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

OkkE schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:32:
Ik vind het eigenlijk juist erg cool dat ze het openbaar testen. Zo kunnen wij er vast van genieten. En dat slechte engels, oke, dat is misschien minder. Maar het doet me wel denken aan AYBABTU. :D \o/ Bedoel, het is echt niet niks om zo'n spel te maken....
Ach, het is ook niet een enorm stoorzender, alleen af en toe heb ik iets van 'wacht, nog een keer lezen'. :+
Haan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:34:
Ik denk dat je het eerder bij jezelf moet zoeken. Ik draai al weken praktisch zonder problemen eigenlijk. Alleen die lag is af en toe wel irritant.
En zo meer mensen met jou, maar ook meer mensen met mij.

En triest? Als jij dat vind, best, jouw zorg. Ik speel 't spel graag, ik word er alleen helemaal gaar van dat ik na iedere patch het spel opnieuw moet installeren omdat er iets fout gaat. En nee, dat ligt echt niet aan mij. Zie de duizenden posts op verschillende RoSE fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
En ja hoor ik snap er weer helemaal niets meer van, weten jullie mischien nog helemaal in het begin dat je die Ghost masks moet halen binnen een bepaalde tijd. Nou de eerste keer is het me niet gelukt. Halverwege de tijd had ik er 1 :+ . Dus klik zo dat rode ding (er staat iets op wat er op neer komt dat je de quest opgeeft). Ik loop weer naar die gast toe en (volgens mij) zegt hij hetzelfde en zou ik dus zo weer opnieuw kunnen beginnen. Ik denk hmm ik train nog wel ff door. Inmiddels zit ik op level 32 en wil ik het gaan doen. Zegt die aap dat ik 's avonds terug moet komen. Het probleem is dat het toen avond was :r . Ik weet echt niet wat ik hier nou mee moet.

link: Ingame screen

Please help me :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 25-03-2005 20:36 . Reden: link werkte na een tijdje niet meer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Rakkerzero schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:00:
[...]

En ikke heb met mn lvl 25 char nu een charm van 35. Is dat teveel op dat lvl?????
Ik vindt de charm eigenlijk wel goed zo. Krijg veel leuke items binnen met regelmaat :P

Nu met pasen heb ik weer tijd om ROSE te spelen. :Y)
Ik ben lvl 28 met een char van 52. en als ik een 1 hand wapen had dan komt er nog eens 12 bij. heb ook nog een ring met 2 char. Dus als ik naar zo NPC gaat heb ik 64 char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik kreeg vandaag WEER een black heart van Crawfi Captain. Nu moet ik maar eens wat in Goblin Cave gaan hunten voor low ethers, kan ik mooi wat dingetjes refinen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Haan schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:40:
Ik kreeg vandaag WEER een black heart van Crawfi Captain. Nu moet ik maar eens wat in Goblin Cave gaan hunten voor low ethers, kan ik mooi wat dingetjes refinen :9
alweer? het klinkt bijna alsof je het erg vind. Als je dat echt vind mag je ze wel aan mij geven ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.