[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.250 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
4Real schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:07:
[...]
alweer? het klinkt bijna alsof je het erg vind. Als je dat echt vind mag je ze wel aan mij geven ;)
Ik had een tijdje terug in een half uur 3 sparks. Dat is ook wel lekker. Want hoe groot is nou de kans dat je die krijgt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de kans dat je achter elkeer 2 sporty drawings krijgt, een paar keer dragon scales (6) of 4x achter elkaar een peridot?
Allemaal mij overkomen in laatste week :P
En vandaag weer 7/7 hawker boots gevonden, met mooie dodge ook, lvl 88, gelijk op 7hearts gezet :)
Ook mooi meteen mijn lvl 104 bonnet gevonden met 17 dodge, beter dan de andere met 14 dodge die je overal ziet, deze is het tenminste waard te refinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ispierings: Waar hunt jij zoal op? Moet ik namelijk ook maar eens gaan doen namelijk... :P
(als ik online kan komen trouwens, @clan: ik ben er niet veel geweest de laatste dagen, ik kom er gewoon niet op, continu "Server Exceeded". Ik blijf proberen B) )

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben level 53 \o/
Gister mooie drops in cave of goblin
Een paar low essence, 3 ethers, 2 holic vive vest, 1 vive hat en nog een armor :P
Was in 1 klap 80k rijker :)
Keb nu ook een cart, mijn god wat is dat een opluchting zeg.

Weet iemand vanaf welke lvl je de caiman warriors aankan? Ben nu 53 en ze zijn nog steeds akelig rood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij mij staat er ook steeds server exceeded.. :(

Weet iemand wat de eisen zijn om een party te joinen (dus niet een clan of union). Want ik krijg soms dat de levels te groot verschillen om een party te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Volgens mij mag het verschil niet groter zijn dan 7 levels en dat server exceeded wordt ook steeds irritanter :P maarja even geduld hebben en dan kun je spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 11:41:
Ispierings: Waar hunt jij zoal op?
Temple, mammoths, warships, magicians, tyrants, dat soort spul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:03:
Volgens mij mag het verschil niet groter zijn dan 7 levels en dat server exceeded wordt ook steeds irritanter :P maarja even geduld hebben en dan kun je spelen.
Dat klopt niet, ik heb met mensen die 9 levels hoger dan mij waren in een party gezeten. Of ze waren aan het opscheppen, maar denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
het lvl verschil in een pary mag maximaal 7 lvl zijn van het gemiddelde. Dit houd in dat je zelf bijvoorbeeld lvl 70 bent en het gemiddelde van de party is 73, dan kan dus iemand die lvl 80 is joinen.

tip voor exceeded server: (voor mensen die het niet gelezen hebben)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:03:
Een tip voor mensen die het nog niet wisten, start niet continu het spel opnieuw op als de servers vol zitten. Inplaats daarvan druk je op casio terijl je shift ingedrukt houd.... wanneer je dit een paar keer doet dan zul je uiteindelijk door dat ie refresht wel een moment krijgen dat je kan inloggen. (ps; wanneer je shift ingedrukt houd en op casio heb geklikt dan refresht ie, maar dan moet je shift eerst weer loslaten en dan weer indrukken en klikken zodat ie opnieuw refresht. Er zijn nu eenmaal mensen die shift ingedrukt houden en dan hele tijd gaan klikken en dan zeggen; hij doet het nie :P )

DesertRaven

[ Voor 67% gewijzigd door racingfreak op 26-03-2005 15:58 ]

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

LMAO ... ik kwam er net pas achter dat je als je "Open Market" doet. Je zelf ook vast zit. Tot vandaag dacht ik dat je gewoon zo'n mark kon plaatsen en rond kon lopen.
Hoe kan je eigenlijk de prijs instellen van iets dat je wilt kopen ?
Als ik het op de Buy tab sleep kan ik geen prijs opgeven of ammount

[ Voor 33% gewijzigd door CRiMiNaL op 26-03-2005 16:17 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:51
Morgen is er een soort van "easter event", staat net op de site van roseon.
Hello, Users ;

IROSE GM Team has planned a surprise event on Mar 27!
From 8 am to 10 pm (GMT+9) on channel 1, 2, 3, GMs would randomly drop by each zone. There you can meet us with our surprise event!

See you on Sunday!

Thank you for your interests in IROSE Online.

IROSE GM Team
Gravity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Yv3z schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:37:
Morgen is er een soort van "easter event", staat net op de site van roseon.

[...]
correct omgerekend is dat dus vanaf middennacht tot 2 uur ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb de junon quest afgemaakt :P
Die stone golem thingie heeft me wel een bult meat gekost maar goed :P
Ik had 3% toen ik alles dood had en zit nu op 85%, alleen door rond te rijden.
2 black hearts, 2 green hearts en 2 blue hearts whoei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
CRiMiNaL schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 16:39:
[...]

correct omgerekend is dat dus vanaf middennacht tot 2 uur ...
oooh dan ben ik nog wel wakker :P dan maar ff rond junon rond hangen kijken naar blauwe namen met grote groepen mensen er omheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Damnz ik krijg afkickings verschijnselen, heb vanochtend al een half uur geprobeerd die server te joinen, rond 17:00 weer en nu weer, maar ik kom er gewoon niet meer in, alles blijft exeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy_Fish schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:36:
Damnz ik krijg afkickings verschijnselen, heb vanochtend al een half uur geprobeerd die server te joinen, rond 17:00 weer en nu weer, maar ik kom er gewoon niet meer in, alles blijft exeed.
Blijven proberen :+

Moet toegeven normaal gesproken kom ik er wel binnen 1 min in ook al is alles exceeded maar vandaag kostte het me wel 10 min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
wat bedoelen ze met drops ?? kan ik iets moois krijgen ? :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:00
Beesten laten items vallen... dat noem je drops. Ja hoe verder je komt hoe mooiere dingen je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
ja ok kweet wat drops zijn.. ben nu lvl 69 hoop vanavond/vannacht nog lvl 70 te worden.. maar ik zou het top vinden als die gm's drops laten vallen :P alleen dan vliegt iedereen derop ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 17-09 16:11
4Real schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:03:
Ik ben level 28 en ik zat in een party met een clan persoon en dat kan je pas bij lvl 50 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:53:
Hoe groot is de kans dat je achter elkeer 2 sporty drawings krijgt, een paar keer dragon scales (6) of 4x achter elkaar een peridot?
Allemaal mij overkomen in laatste week :P
En vandaag weer 7/7 hawker boots gevonden, met mooie dodge ook, lvl 88, gelijk op 7hearts gezet :)
Ook mooi meteen mijn lvl 104 bonnet gevonden met 17 dodge, beter dan de andere met 14 dodge die je overal ziet, deze is het tenminste waard te refinen :)
Wat hou dat 7/7 in of in 7/3 of iets dat er op lijkt.
Zie het steeds vaker komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
OMG ik heb net een uurtje meegedaan met het event. het is nog bezig tot 12 uur 's middags morgen. Egt super relaxt ik heb castle gear en alles gezien. Morgen vertel ik wel wat er allemaal is gebeurt. Oja als iemand weet waar ik makkelijk een hele dir aan pics ervan :9~ kan dumpen, graag. Hij heet [GM]MICKEY en zat op birth island. Hij gaat ook naar de 'grote' wereld maar ik ben te moe om door te spelen :P . iig ik zal morgen wel wat meer laten zien. Die castle gear van em was zwaar mooi _/-\o_

T'rusten nog mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dutch-Hane schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:05:
OMG ik heb net een uurtje meegedaan met het event. het is nog bezig tot 12 uur 's middags morgen. Egt super relaxt ik heb castle gear en alles gezien. Morgen vertel ik wel wat er allemaal is gebeurt. Oja als iemand weet waar ik makkelijk een hele dir aan pics ervan :9~ kan dumpen, graag. Hij heet [GM]MICKEY en zat op birth island. Hij gaat ook naar de 'grote' wereld maar ik ben te moe om door te spelen :P . iig ik zal morgen wel wat meer laten zien. Die castle gear van em was zwaar mooi _/-\o_

T'rusten nog mensen
Het ziet er heel gaaf uit!!!! :9~ :9~ :9~ (wil ik ook wil ik ook wil ik ook hebben :9~ :9~ :9~)
Heb al wat exp gekregen er door. Een een rare wapen (alleen niet voor mijn clase :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
in adv plains was het niet te doen.. kga nu maar slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

gheghe, ik ben [GM]MICKEY ook tegen gekomen. ik dacht anderhalf uur gelee. nogmaar ff kijken op rose. en kwam promp in Zant Mickey tegen :P. aardige meid, met nog humor ook :P

leuk anderhalf uur een GM volgen. bergen beans, crawfi, worm dragons, moldy's, grunters enz enz gespawend. misschien 2 beesten gemold. slimme GM spawend iets en loopt snel verder. zo hou je een paar mensen achter en de lag iets lager :P

ik heb eruit weten te halen. dat we ons nog geen zorgen hoeven te maken over p2p want er zijn nog niet eens plannen over om eraan te gaan werken :P. verder dat mensen dom zijn en 300x vragen of de GM naakt wil gaan staan, skills wil resetten en items uitedelen van 7000k omdat andere GM's dat ook zouden doen -_-;;... right,....

en Dat ze stiekem aan de 3rd jobs gaan beginnen ofzo floepte er geloof ik ook langs. ze zit nu in lake anima. voor de mensne die vroer opstaan. daarna denk ik junon :? geen id, als je dit binnen nu en een half uur leest server 3, lake anima. moven met die kont :P
iig goedemorgen voor sommige. welteruste voor mij :P

owjah er komen vaker dit soort GM events blijkt. en we moeten meer die disscussion boards op de rose site gebruiken om achter al gestelde vragen te komen. nog een slimme meid ook die mickey
(btw, alle GM's kennen elkaar. probeer dus niet te gaan liegen en bedriegen over items geven, en weet ik het wat voor spam naar ze. als naam iets te vaak valt val je onder scammer. en we weten daat dat heen gaat)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Laatst online: 07-09 22:52
mijn screenschots van event:
Afbeeldingslocatie: http://img77.exs.cx/img77/8454/010wq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img77.exs.cx/img77/9373/028vj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img77.exs.cx/img77/1898/035en.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i145.exs.cx/img145/2606/042py.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i145.exs.cx/img145/4411/059hv.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i145.exs.cx/img145/7018/062pz.th.jpg
En ja ik weet het, het is een beetje laat. ga nu naar bed.

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

is er vanmiddag iemand die wil partyen ik ben een lvl 22 hawker en ben van plan om vanmiddag flink te levelen

pm me ff ingame "domm" als je wilt partyen

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Weet iemand waar ik makkelijk m'n pics (74 :Y) ) kan dumpen er zitte wel leuke bij voor mensen die het nog niet gezien hebben.

Edit: door dat 'leuke' easter event kan ik nu niet meer op rose, had ik maar niet uitgelogd :(

[ Voor 30% gewijzigd door Rooster op 27-03-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dutch-Hane schreef op zondag 27 maart 2005 @ 09:40:
Weet iemand waar ik makkelijk m'n pics (74 :Y) ) kan dumpen er zitte wel leuke bij voor mensen die het nog niet gezien hebben.

Edit: door dat 'leuke' easter event kan ik nu niet meer op rose, had ik maar niet uitgelogd :(
www.imageshack.us
Ook kan je een account maken op www.freewebs.com

//EDIT op jou Edit

Ik heb gewoon 10x ROSE opgestart, en net waren server 1 en 2 weer gewoon full :)

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 27-03-2005 09:46 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
jep ik zit er nou ook weer in gelukkig ;) helaas channel 1 maar je kan niet alles hebben. Weet iemand waar die gm uithangt? Het duurt nog meer dan 1,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Ok, die servers die steeds allemaal exceeded zijn, is eigenlijk wel heel erg irritant :(
Ik heb nu dikke tien minuten op shift en m'n linker muisknop zitten rammen en ben er nog steeds niet in. En dan krijg ik op het laatst 1 channel die full is, krijg ik vervolgens 'server dead' melding |:(
'T gebeurt net weer :'( Zo kom ik natuurlijk nooit bij de level 70 :(

[ Voor 14% gewijzigd door Haan op 27-03-2005 11:26 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Toch maar weer een vraagje tussendoor. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen. Beetje rondlopen daar ofzo }:O . Voor de hawkers die het weten, je mag het wel zeggen hoor :P al doe je het in een spoiler. Plaatje is gecropt daarom ziet het er beetje vaag uit

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171Rz41LaH9.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Rooster op 27-03-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

spoiler:
Je hebt daar een soort van piramide, en daar moet je een beetje omheen lopen, als je daar bij een van de vier trappen loopt, krijg je vanzelf een melding dat het is gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 27-03-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Wat is trouwens een normale prijs om low essence te kopen in de caves en verkopen in Hill of Wind (bij dat refinen gedeelte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
THx mede-Haan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, de GM spawnde net een Grand Master Goblin met een zooi andere Goblins eromheen midden in Forest of Wisdom :D

De hele kudde mensjes die eromheen stond was binnen een paar seconden dood :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Daar zat ik dus ook tussen ... :(
Ik wou die GMG helemaal nie !
Ach ja ...
Ben dus alle XP die ik kreeg van de easter event dus ook weer meteen kwijt ...
Eerst een GMG om m'n oren en toen wat lastige crawfi captains :(
Wel rustig kunnen kijken naar z'n castelgear en zijn "Mega shiny gun" ! ;)
Errug tof wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

En ja eindelijk dan :D clmann en ik (Ginkeltjes) bijde 88 :)...

Even wat screenshots van onze nieuwe gear :)

http://www.brummelen.net/chris/

*Klik*

:*) :*)

Edit: Foutje in link fixxed :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Brummetje op 27-03-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ik heb rose nu 1 dagen gespeeld en ik vind er niet zo heel veel aan dus ik wilde even weten of het veel leuker wordt als je een level of 10 bent

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat is eigenlijk het nut van die event?

NIet dat het uitmaakt, want ik kom toch niet door die exceeded muur heen.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 27-03-2005 16:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Event is al afgelopen en het nut, niks eigenlijks clmann heeft in luna wel leuke items gehad omdat ze daar leuke monsters spammen maar voor de rest heb je er niks aan :)..

En ja naar lvl 10 wordt het leuker, skills, eigen class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo tweakventjes check judy ze maakt die socket accesoires weer :9(al heb ik geen id voor hoelang het duurt)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P Lekker die event, GM was laatst in planeet luna bij plateau, hij spamde dus 10x silver yeties.
Bij elke silver yeti krijg je 100% items :P , ik heb er intotaal 5 gekregen
Allemaal level 88+ items, ik weet niet wie er geinstereerd is in RP-911 87hitrate :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Brummetje schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:15:
En ja naar lvl 10 wordt het leuker, skills, eigen class :)
Alsof ik dat nog niet wist :?

JA Muse is wel leuk. Vooral die windstorm is cool. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 16:25

Nibbz

Postmaster General

Ik heb al even rond gekeken om te kijken of mijn probleem al voorbij was gekomen, maar kan het niet vinden.

Tijdens het updaten gaf hij een foutmelding. Naar 2 keer opnieuw updaten ging het wel goed. Alleen als ik nu de game wil starten krijg ik dit. En op de homepage kan ik niet vinden wat het probleem is.

Afbeeldingslocatie: http://www.mark-online.nl/upload/uploads/ROSE_error.jpg

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

eum windowns in het engels zetten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

zo ik heb dan ff me avond verneukt denk ga lkkr rose spelen kom je er niet in in totaal wel half uur aan verspeeld hoop dringend op meerdere servers

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik wordt helemaal doodgegooid met info over de unions. Ik ben inmiddels lv.34 Hawker en wil er toch een gaan joinen. Welke union geeft goede items en quests voor hawkers. Ik heb deze topics ff gechecked maar ik word er helemaal duizelig van zoveel info en dan nog in het engels ook :+

http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=699 Muse achtig
http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=1068 Ridder achtig
http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=988 Kerk achtig
http://www.7hearts.net/forums/index.php?showtopic=1278 Dealer achtig

Als ik zo kijk denk ik dat ik voor de ridder zooi ga. Ik heb er even achter gezet wat ik dacht wie het zijn, maar heeft iemand nog iets toe te voegen?(mischien dat Haan (de goede helper :P) mij kan helpen O-) )
Alvast bedankt.

Oja, ik heb alle 4 delen over rose hier al doorgelezen maar word er ook niet echt wijzer van

[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 27-03-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

heb ik dat kom gaat ie net downloaden (caracter list) en dan druk ik op cancel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

lol login server is totaal down.

jmmr maar 1 sec...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@Dutch-Hane: je hebt het best goed gezien, die unions.
Het enige dat ik erover kan zeggen is dat het eigenlijk niet uitmaakt welke union je zit (ik ben van allemaal lid geweest). Je moet voor jezelf de keus maken of je voor 160 punten de kart wilt, of voor 150 het union item. Ga je voor het laatste moet je bekijken welke union het mooiste unieke item heeft, maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om het te verkopen voor ~400k. In dat geval zou ik voor Arumic gaan (warrior ring) of Junon Order (mask of lie). Dat zijn volgens mij de 2 meest gewilde union items.
Succes met de keuze! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
oke nou ik heb toch maar gekozen voor de knight union. Maar jij zegt dat je ze allemaal gehad hebt, kan je ze ongelimiteerd gebruiken, en zo veel union points halen. OF moet je goed nadenken wat je kiest omdat je bijv bij level 50 niet meer daan die quests kan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel ook maar eens gaan spelen, sinds zo`n 1½ week.

..maplestory is closed,
..kreeg een beetje rsi van het rechtermuis-geklik in conquer online.
..en zal (zeker) nog een maand moeten wachten voor m`n wow bestelling binnenkomt

Anyway hier een van m`n kodak momenten vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~elout/got/rose_scr6sm.jpg

Ben nu lvl 46 muse 'gecellig', en speel vooral solo, en sinds kort een dex/claw build. En verder nog een beetje aan het uitzoeken wat-en-hoe het beste werkt.

wat tips van mij;

inloggen, als alle servers exceeded zijn:
- ik klik meestal 3/4 keer per channel om te joinen, dan weer een ander channel 1/2/3 tot ik binnen ben, op casio te drukken/refreshen is echt overbodig. het is maar net geluk hebben dat er ergens een plek vrij is. en het maakt niet echt uit, de 1e of 4e keer te joinen op het zelfde channel.

- ik had de main quest die begon met de infected paddestoelen etc. in het begin ook gecanceled (kon toen die paddestoelen niet vinden.) Anyway met lvl 40 deze quest weer opgepikt, en dik anderhalf uur bezig geweest met die whoopie-king. Tip cancel nooit een quest.
En merkte dat de whoopie-king ook veel spawde; rechts boven in de map;
rechts of op de top van dat hunnebed wat er staat.

- Als muse kan je ook je pets 'buffen' en healen etc. Je koopt een paar 'goedkope' van jouw level op de markt, en ga samen op stap. Als je vanaf level 40 ook summon mastery hebt, kan je ook 2 pets hebben, of 2 van die phantom zwaarden. nadeel dan geen plek meer voor bonfire. Het is wel te zorgen dat je dan iets onder jouw level (groene) monsters gaat afmaken, anders ben je zelf of je huisdiertjes snel kwijt. Begin lvl 40 nog vooral op die aqua-kings gehunt voor 500 tot 3500 exp points, als ik even eerder geweten had dat die monsters zoveel xp geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik zie dat jij je chat heb aangepast, ik had ook zoiets toen gevonden maar dat was niet helemaal zoals ik hem wou.

Zou je misschien het bestand dat je hebt aangepast hier kunnen posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Bedtijd screenshotje van Jaii..
Afbeeldingslocatie: http://www.jaihendriks.nl/screen401.jpg
Ben intussen alweer ruim 74..

@Ginkel: http://www.jaihendriks.nl/DlgChat.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:59:
oke nou ik heb toch maar gekozen voor de knight union. Maar jij zegt dat je ze allemaal gehad hebt, kan je ze ongelimiteerd gebruiken, en zo veel union points halen. OF moet je goed nadenken wat je kiest omdat je bijv bij level 50 niet meer daan die quests kan meedoen?
bij de quests waar je normaal 1UP 2UP en 4UP(UP=unionpoints) kan halen wordt veranderd naar 1UP(je moet mij niet vragen waarom ze dat doen :? :? :? ) maar als je 50+ bent krijg je een nieuwe quests(moet je 45 elder doonga's killen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, ik ben tot lvl 120 verlost van het kopen van equip, ik kan kijken voor betere maar die ik nu heb zijn gewoon al heel erg mooi :D
Later vandaag mijn dragon wings laten craften, hoop ik dat ze een beetje mooie dodge zullen hebben, of stats :)
Binnenkort es mijn huidige setup in de verkoop gooien en kijken wat er voor te vangen is, is ook wel mooi spul op zich.
Nu kan ik me echt gaan toeleggen op lvl'en, dus dan ga ik nog harder, en ik ging al zo hard :+
Kan ook zijn dat ik meer ga werken, want zolang er geen 3de planeet bij komt gaat het voor mij heel vlug saai worden, in een party van rond de lvl 110 average kan je gewoon heel luna makkelijk aan zonder problemen, en de nieuwe planet zou lvl 120+ gaan worden om te makkelijkste monsters te solo'en, of 100/110 voor party.
Volgens de gm's komt die er vlug aan dus we zullen zien!
Maak ik wel wat screenshots want tegen die tijd kan ik er dik en makkelijk heen, maybe andere hier nog niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle mensen die problemen hebben met servers exceeded

- Tijdens het witte scherm met die logo's kan je jouw wachtwoord al typen en enter duwen.
- Ik raak altijd binnen de 5 minuten op één van de servers, gewoon direct Rose terug opnieuw starten telkens.
- Lukt het na 10 minuten niet, geef dan op. (een half uur is overdreven)

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

OMG! Ik ging 4 black hearts verkopen en vond het al zo grappig dat ze praktisch onmiddelijk werden gekocht. Maar ik heb ze voor auto-price te koop gezet ipv 90k :'( Weg 360k :'(

Ter lering ende vermaeck:
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/lol.png

En daarna nog geblaat dat ik dealer was, en dat het GM team een dealer nodig had.. yeah right :D

[ Voor 36% gewijzigd door Haan op 28-03-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:11:
OMG! Ik ging 4 black hearts verkopen en vond het al zo grappig dat ze praktisch onmiddelijk werden gekocht. Maar ik heb ze voor auto-price te koop gezet ipv 90k :'( Weg 360k :'(

[afbeelding]

En daarna nog geblaat dat ik dealer was, en dat het GM team een dealer nodig had.. yeah right :D
zo zielig dat mensen dat toch blijven proberen

[EDIT] op 7hearts.net stond ook iets over ee speler die GM's nadeed :p een nederlander volgens mij

"blubberkont" ofzoiets :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gozer heeft mij gisteren toegevoegd aan m'n friendlist, snel deleten...... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:36:
[...]

[EDIT] op 7hearts.net stond ook iets over ee speler die GM's nadeed :p een nederlander volgens mij

"blubberkont" ofzoiets :X
Die had mij ook eerst toegevoegd, best grappig eigelijk.
Als iemand begint met ik ben GM moet je gelijk vragen je hebt zeker mijn pass en mijn username nodig >:)
Ben nu lvl 83 en gaat wel lekker nu :) Hoop snel dat nieuwe planeet en dat de mainquest weer verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (muse lvl 41) moet weer wat skill-points gaan verdelen, en ik twijfel tussen summoning voor phantom swords, of windstorm.

Hierbij vroeg ik me af of phantom swords actief mobs om je heen killen, of dat ze alleen aanvallen wat je zelf al getarget hebt? Als ze zelf op kill-tocht gaan (nabij player natuurlijk) leek het me wel handig voor als ik tussendoor wat anders moet doen ;) . Als dat niet zo is, is het misschien efficienter voor XP verzamelen om windstorm te kiezen zodat ik in een relatief eenvoudig gebied een serie mobs in 1x kan killen voor de XP.

Hoever is de range van '10 meter' eigenlijk? Zijn players ongeveer 1-2m lang? Dan heb ik een idee...

Al ik de skill-tree goed bekijk, moet ik voor de phantom swords lvl 1 summon mastery hebben, maar er staat ook 'required summon numbers 40'. Heeft dat te maken met de 'summoning gauge 40' die bij summon mastery lvl 2 staat? En wat doet die gauge eigenlijk? Ik heb al wel eens wat Pets gespawnd en dan staat er een balkje van 31/50 of zo. Dat blijft echter de hele tijd gelijk, en dan ineens is mijn Pet verdwenen (HP op? of tijdgebaseerd?).

Nu hoorde ik dat je Pets ook kunt healen om ze zo langer in leven te houden. Maar waar kan ik de HP van mijn Pet zien? Het is volgens mij niet hetzelfde als dat balkje 31/50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Die 31/50 betekent dat je een beest hebt gesummon't van 31 en je gauge is 50. Als er staat 'required summon numbers 40 betekent dat, dat je summon gauge met 40 wordt gevuld. (40/50 dus).
Je kan de hp van je summon zien door er gewoon op te klikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 14:42:
Hoever is de range van '10 meter' eigenlijk? Zijn players ongeveer 1-2m lang? Dan heb ik een idee...
probeer maar eens een market te maken naast een NPC dan zeggen ze wel blabla hier niet jij weg moet 10 meter :P savvy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

[afbeelding]

stuur die screenie naar rose team :D laat hem geblocked worden :/, lame hond dat het is :Pweg ermee. als hij GM is ben ik de paus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

[afbeelding]

Heey, haan,
Heb je deze screen al naar ROSE/gravity gestuurd. Dit is duidelijk een scammer.
Dan ben je gelijk van hem af. >:)
offtopic:
Damn daves2hd,
Waarom was jij eerder dan ik?

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 28-03-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik ben level 35 hwkr, lekker aan het hakken op die mollen. Maar af en toe heb ik wel wat meat enzo nodig. Nu staat er in Anima gewoon een gast die zegt dat hij onder de prijs in Junon zit. Ik denk kopen die handel, helaas kan ik alleen kiezen dat ik die gast niet vertrouw, maar ik vertrouw hem wel :+ . Moet je hier hoger level voor zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Welke gast heb je het over? Een npc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 16:25

Nibbz

Postmaster General

lasharor schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:29:
eum windowns in het engels zetten!!
WTF, wat is dit dan voor bug. Het werkt niet als je hem op nederlands heb staan. Dit vink een behoorlijke fout :s

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Jep een npc sorry dat ik dat niet erbij heb gezet, hij heet Edone en zit daar met z'n huifkarrekes vlak bij de ingang naar Junon Polis

@Darkunreal: ik weet ook niet wat de bug is, ik had er tot 2 weken geleden ook veel problemen mee. Toch doet hij het nou zónder dat ik m'n windows (xp pro nl) in het engels hoefde te zetten. Het blijft een vaag spel :+

[ Voor 47% gewijzigd door Rooster op 28-03-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op maandag 28 maart 2005 @ 20:25:
Jep een npc sorry dat ik dat niet erbij heb gezet, hij heet Edone en zit daar met z'n huifkarrekes vlak bij de ingang naar Junon Polis
Ik ben muse lvl 41 en heb dat ook. Misschien kan je alleen iets bij hem doen als je bij een bepaalde union hoort; of anders is hij misschien onderdeel van een bepaalde quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ haan, als je zelf voorsteld om je u/p te geven. is het bijna uitlokking..
Anyway scammers is ook een van de oudste beroepen van de wereld, het is meer de kunst de scammer te betrappen, door een tijdje subtiel het spel enthousiast mee te spelen :)

Over exceeded:
om de beurt channels klikken (3/4 keer), totnutoe altijd binnen 5 minuten binnen.
al was het vanavond echt lag bij mij.. paasdrukte. Soms helpt het bij mijzelf dan, de computer te herstarten en opnieuw in te loggen.

@ _ep
Summon is wel handig, je krijgt dan meer summon punten, dat betekend dat je bijvoorbeeld een bonfire en een pet tegelijk kan hebben, of tijdens teamplay 2 phantom sworden.
De summoning gauge balk laat zien hoeveel je kan summon`n.

bonfire is iets van 35 pnt
phantom sword 40 pnt
pets zoals grunterz zoiets van 32pnt

Ik heb er om te testen wat punten in summon mastery gezet, en elke keer komen er 10 gauge punten bij, en liep vanmiddag voor het eerst met 3 pets rond :)
wel leuk, maar in de praktijk, ben je meer ze aan het healen, dan dat ik monsters kon killen.

Alleen handig als je bijvoorbeeld op lvl 44 een clown koopt (1k of 2k max op de markt), met mischien een phantomsword. Dan aqua-kings, en de rest van de vissen solo gaat te killen. Het is mijzelf gelukt om een clown in leven te houden van lvl 44 tot lvl 46. Toen had ik er een beetje genoeg van, en ging terug naar town. Leuk voor items om te verkopen, en die king dropt af en toe leuke dingen, maar toch als muse krijg je het snelst toch xp met teamplay.

Door ctrl in te drukken, kan de naam van een monster/pet/phantomsword/medespeler groen laten oplichten, als je klikt. dan selecteer je hem. En dan kan je healen/aanvallen of buffen.
Phantomsword(s) of pets attacken pas, als jij ook een monster aanvalt, of als ze zelf aangevallen worden. als je dan wegloopt gaan ze wel door.

Over het 'muse' zijn, af en toe zit ik lekker te teamplayen, mensen buffen en healen, kampvuurtje etc. het voordeel, snel experience, het nadeel, weinig tot geen items.. Als je vraagt om items op ordenly te zetten schelden je ze soms voor noob uit.. Anyway vandaar dat ik er een beetje tussen zit, dan een tijd lekker solo spelen, dan heel af en toe weer te teamen. Ik heb zoiets als mensen items op ordenly zetten, dan ga ik er ook echt voor om die mensen te healen, als een full support muse. Zoniet dan ga ikzelf dan ook monsters killen, en moeten zichzelf maar in de gaten houden, met af en toe een buff ertussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:48:
Summon is wel handig, je krijgt dan meer summon punten, dat betekend dat je bijvoorbeeld een bonfire en een pet tegelijk kan hebben, of tijdens teamplay 2 phantom sworden.

phantom sword 40 pnt

Ik heb er om te testen wat punten in summon mastery gezet, en elke keer komen er 10 gauge punten bij, en liep vanmiddag voor het eerst met 3 pets rond :)
wel leuk, maar in de praktijk, ben je meer ze aan het healen, dan dat ik monsters kon killen.
Als Attack Muse ben ik nu wel genoodzaakt om iets te zeggen denk ik zo :P

Ik heb inmiddels 130 summon punten te besteden wat inhoud dat ik 3 phantom swords kan oproepen, ook bonfire heb ik tot mijn beschikking en met 3 fires heal je best snel. Effectief komt het er op neer dat je aan 2 zwaarden meer dan genoeg hebt, want anders ben je idd meer aan het healen. De 3 zwaarden gebruik ik alleen bij quests om snel zeer paarse monster af te slachten.
Over het 'muse' zijn, af en toe zit ik lekker te teamplayen, mensen buffen en healen, kampvuurtje etc. het voordeel, snel experience, het nadeel, weinig tot geen items.. Als je vraagt om items op ordenly te zetten schelden je ze soms voor noob uit.. Anyway vandaar dat ik er een beetje tussen zit, dan een tijd lekker solo spelen, dan heel af en toe weer te teamen. Ik heb zoiets als mensen items op ordenly zetten, dan ga ik er ook echt voor om die mensen te healen, als een full support muse. Zoniet dan ga ikzelf dan ook monsters killen, en moeten zichzelf maar in de gaten houden, met af en toe een buff ertussendoor.
Dit is vooral een nadeel van de mensen die voor de support muse gaan, als attack muse sta ik altijd aan de linie om vijanden te verslaan. Ik heb inmiddels een vermogen van 650K opgebouwd en verbruik eigenlijk amper potions/etc. als muse hebben mensen toch al gauw de neiging om "HEAL" te roepen tegen een muse en dan vind ik het altijd jammer dat je de muse skills niet op vijand/char kan gebruiken zodat je hun grote bek houden, maar meestal komen ze er snel achter bij mij. Als attack muse heal ik bijna nooit iemand en dan weten ze het snel genoeg. Ik heal alleen als er een aangewezen support muse is, dan weten ze toch niet in de massa wie het was die hun healde.

Ik hoop morgen trouwens pics te posten van onze scammer "clmann", een beetje 450 miljoen vragen voor safe gloves (level 7) :P

[ Voor 36% gewijzigd door Cardinal op 28-03-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 21:48:
@ haan, als je zelf voorsteld om je u/p te geven. is het bijna uitlokking..
Anyway scammers is ook een van de oudste beroepen van de wereld, het is meer de kunst de scammer te betrappen, door een tijdje subtiel het spel enthousiast mee te spelen :)

Over exceeded:
om de beurt channels klikken (3/4 keer), totnutoe altijd binnen 5 minuten binnen.
al was het vanavond echt lag bij mij.. paasdrukte. Soms helpt het bij mijzelf dan, de computer te herstarten en opnieuw in te loggen.

@ _ep

phantom sword 40 pnt

Alleen handig als je bijvoorbeeld op lvl 44 een clown koopt (1k of 2k max op de markt), met mischien een phantomsword. Dan aqua-kings, en de rest van de vissen solo gaat te killen. Het is mijzelf gelukt om een clown in leven te houden van lvl 44 tot lvl 46. Toen had ik er een beetje genoeg van, en ging terug naar town. Leuk voor items om te verkopen, en die king dropt af en toe leuke dingen, maar toch als muse krijg je het snelst toch xp met teamplay.

Door ctrl in te drukken, kan de naam van een monster/pet/phantomsword/medespeler groen laten oplichten, als je klikt. dan selecteer je hem. En dan kan je healen/aanvallen of buffen.
Phantomsword(s) of pets attacken pas, als jij ook een monster aanvalt, of als ze zelf aangevallen worden. als je dan wegloopt gaan ze wel door.

Ook al ben ik geen muse set ik de items ook op Oredenly. Het is eerlijk en ik vuur ook van afstand. Het meest inritante is als je zelf die monster killt en de ander gaat met de buit er van door :( . Want die pakken alleen de goede drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Shit zeg, had ik net een een level 20 party krijg ik ineens een error en nu kom ik er niet meer in, duurt eeuwen als ik me poppetje heb gekozen hij blijft op waiting staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Over exceeded:
je kan het ook anders doen als je bv. in een bapaalde channel wilt persee (voor clan of what ever)
je klik op je channel. ramt op enter, en laat enter niet meer los, met d emuis klik je elke keer op O.K. wel opletten dat altie doorgaat je niet weg klikt want dan duurt het weer langer :P. dus gewoon enter ingedrukt houden, en op ok klikken tot je erin zit kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben hem ook maar eens aan t downen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net union battle geweest, keertje weer erin gekomen.
Was deze keer echt ziek, ik als lvl 94 zijnde met wat andere allemaal noobs (sorry, lage lvl's :P) killen enzo, echt ziek XD
Paar hoge lvl's die er tussen zaten vingen we ook op, echt bloedbad, kortom ziek.
Ook eindelijk mijn dragon wings, zal ik es morgen gaan dragen, kom nu net dàt te kort, jammer :P
Verder het systeem om lvl's in te voeren lijkt down te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:58:
ik ben hem ook maar eens aan t downen...
Weet waar aan je begint. Het is best verslafent.

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 29-03-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wisten jullie trouwens dat er ook 2-persoons karts bestaan?
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen025a.jpg
8)

Hier nog een plaatje van mijn nieuwe attack, ik ben eindelijk lvl 70 en 2nd job :D
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/screen028a.jpg

ps. ik zou toch zweren dat ik dit gisteravond al heb gepost, maar er is blijkbaar iets misgegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:19:
[...]

Weet waar aan je begint. Het is best verslafent.
mensen raken verslaafd aan rose > gaan niet naar de nederlandse les > en weten vervolgens niet meer hoe je verslavend moet spellen en hoe je een normale nederlandse zin op moet bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Als Jaii in de wagen zit, waarom heeft hij dan nog zijn rugzak om? ;)

Ben een paar dagen weg geweest met Pasen, best apart zo 5 dagen zonder ROSE (:P) Helaas komen er volgende week weer tentamens dus de komende paar dagen zal ik ook weinig kunnen spelen...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschuwing!!!
Waarschuwing!!!
Waarschuwing!!!

Vertrouw snuiF niet, hij heeft 10K van mij gestolen.

Hij zij dat ik zijn clan voor dat bedrag kon gaan maar daarna verwijderde hij mij uit zijn friends list en negeert mij vervolgens constant.

Waarschuwing!!!
Waarschuwing!!!
Waarschuwing!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik vroeg mij af of er nog plaats is in Lot voor mijn lvl 56 dealer(Bourgeois) en hoeveel gaat het me kosten als ik wil joinen.

En ja het spel is erg verslavend. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inderdaad al verslaafd...
ben nu lvl 10 en ga maar eens uitzoeken hoe ik een job krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dubst4r schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 13:15:
Ik vroeg mij af of er nog plaats is in Lot voor mijn lvl 56 dealer(Bourgeois) en hoeveel gaat het me kosten als ik wil joinen.

En ja het spel is erg verslavend. O+
Nee er is geen plaats meer, en sowieso denk ik niet meer voor level <70, aangezien de meeste mensen nu 70/80/90+ zijn..
Bourgeois hebben we denk ik ook niet echt meer nodig, wel een Artisan en Cleric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere clan zoekt clerics en artisians :+
Zelf hebben wij 6 clerics en 4 artisians, en het enige wat ze nu net niet kunnen maken is muse equip :/
Echt een probleem om high lvl muse equip te vinden, 104+
Er is inmiddels zat mooi lvl 70+ spul te vinden wat eerst moeilijk was, als je maar ff zoekt.
Naja ik loop iig nu rond met dragon wings, nu nog een paar lvl's meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Haan schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:57:
[...]

Nee er is geen plaats meer, en sowieso denk ik niet meer voor level <70, aangezien de meeste mensen nu 70/80/90+ zijn..
Bourgeois hebben we denk ik ook niet echt meer nodig, wel een Artisan en Cleric.
Misschien wordt het tijd om een tweede clan op te richten want de meeste mensen zitten niet op 70+. Daarnaast zijn er veel mensen rond level 40/50 die wel een clan willen, maar niet de eisen halen van LoT. Ik ga iig niet veel moeite meer doen om in de clan te komen. Tegen de tijd dat ik level 70 ben zoeken ze weer 80/90/100 en zo kunnen we wel door blijven gaan denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:07:
[...]

Misschien wordt het tijd om een tweede clan op te richten want de meeste mensen zitten niet op 70+. Daarnaast zijn er veel mensen rond level 40/50 die wel een clan willen, maar niet de eisen halen van LoT. Ik ga iig niet veel moeite meer doen om in de clan te komen. Tegen de tijd dat ik level 70 ben zoeken ze weer 80/90/100 en zo kunnen we wel door blijven gaan denk ik zo.
Dit vind ik wel een leuk idee, ik ken zat clans die een 2e clan oprichten en dan allies worden met hun 2e clan :D. Alleen moet je dan wel iemand van de "originele" clan in de nieuwe hebben, zodat de goede contacten blijven bestaan :P en een naam die in verband staat met de oude clan....... als iemand ideeën heeft, post ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, start er 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens castle gear..... klinkt echt wreed (hiermee doel ik op het geluid dat ze maken).
Maar hoe zit dat nu:
1Wanneer gaat het beschikbaar komen?
2 Voor welk lvl word het?
3 Er gaat een verhaal rond dat het maakbaar is, maar nog gigantisch duur is.... klopt dit? (zouden er dan geen artisians ofzo als met dit spul moeten rondlopen :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb niet de tijd om een clan leader ofzo te worden, desondanks zou ik er wel belangstelling bij hebben, daarnaast moet je een miljoen bij elkaar hebben om een clan op te kunnen richten, maar dat zou het probleem niet moeten worden. Misschien meer eens een lijst met animo voor een nieuwe clan bekijken, dan kunnen de kosten daarvan gedeeld worden.

Dan zouden we een naam moeten verzinnen waar iedereen het mee eens is en LoT niet mee in de weg zitten
1Wanneer gaat het beschikbaar komen?
2 Voor welk lvl word het?
3 Er gaat een verhaal rond dat het maakbaar is, maar nog gigantisch duur is.... klopt dit? (zouden er dan geen artisians ofzo als met dit spul moeten rondlopen :? .
1. geen idee
2. 70, staat in de balk met tips
3. behalve GM heb ik nog niemand ermee zien rondlopen

[ Voor 34% gewijzigd door Cardinal op 29-03-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

cardinal808 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:07:
[...]

Op zich een goed idee en dat wordt vast een vruchtbare samenwerking ;)
Hou er wel rekening mee dat het oprichten van een clan 1 miljoen zuly kost en dat als er iemand uit de originele GoT-clan over wil stappen, deze waarschijnlijk geen zin heeft om voor een nieuwe Clan te betalen als je al in eentje zit ;)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Saryon schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:56:
[...]
Hou er wel rekening mee dat het oprichten van een clan 1 miljoen zuly kost en dat als er iemand uit de originele GoT-clan over wil stappen, deze waarschijnlijk geen zin heeft om voor een nieuwe Clan te betalen als je al in eentje zit ;)
Waarom zou iemand van de orginele clan willen overstappen aangezien ze kennelijk allemaal level 70/80/90 zijn, dan zit je daar tussen allemaal level 50 charaters. Dus ik zie dat probleem niet

Daarnaast heb ik niet zoveel moeite om ervoor te betalen mocht het om 100/150K gaan. We kunnen maar 10 mensen aannemen in het begin en we zouden moeten kijken naar belangstelling. Ik zie ook niet het punt als er mensen bijkomen dat ze ervoor moeten betalen. Het is namelijk al betaald en het enige wat er opgesteld moet worden is een aantal basis regels waar onder andere dat we contact houden met LoT en nog meer simpele dingen.

namen voorstel:
Legion of low Lifes :+ (LoL)
Laughing Out Loud :7
Gathering of dweeps :P
Army of Tweakers :o (hoe orgineel)
The Gathering (als dat al niet bestaat)
offtopic:
kunnen nog meer mensen onzin verzinnen net zolang tot we een leuke naam hebben?

[ Voor 43% gewijzigd door Cardinal op 29-03-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Hey even een opmerking over dat 90....ik ben de enige :*)

Maar 2de clan is goed id.... 70+ in de eerste en de rest naar de ander.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys het enige probleem dat we hebben bij de 2e clan is dat het nog een lvl 1 clan zal zijn...... ;( .
Dit betekent dat er een team van mensen moet zijn dat, actief in CA is en dus veel clan pointen moet halen (anders kunnen we geen allies worden)..
Wanneer het vaststaat dat we een nieuwe clan erbij nemen (en er niemand wil samenwerken met de lvl 50igers, offer ik me daar wel voorop. Ik het laagste lvl van LOT, dus ik vind het niet zo'n probleem 8) )
Alleen ik kan niet ff 1 miljoen tevoorschijn halen en een nieuwe clan maken, dus hier zullen we dan een afspraak over moeten maken.

namen:
Legendary Tweakers
LegionOfTweakers(2) , origineel he :D
TweakersLegion..... :P
TweakersUnited
FactionOfTweakers
TweakersGuild
GroupOfTweakers
TweakersInRose
AllianceOfTweakers

ehhmmm...... ik begin een beetje op te raken met ideeën :*)
(Deze vrijdag ff een afspraak maken met de leden van LoT en mischien komt de 2e clan er dan toch, als de andere mee willen betalen.... :P )

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 21:51
Ja lvl 70+ lijkt me een goed idee.
Over de naam trouwes

DeTweakersBende :P

Ik zit dan wel in LoT , maar vind het geen probleem zulys te geven voor de clan :)

[ Voor 45% gewijzigd door Hamotje op 29-03-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Nee moet in verband staan met LegionOfTweakers
Dus moet daar op lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!