hmm vanmiddag en vanavond heb ik het wel weer aan tijd, waarschijnlijk toch maar lvl 25 worden 
iemand die dan wil partyen in elveroon desert ofzo?
iemand die dan wil partyen in elveroon desert ofzo?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Deliriant isti Romani.
Verwijderd
OMFG!Saryon schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:14:
O yeaNet mn 11de Box van de Master Stone Gollems gevonden
(met heel veel dank aan HanTheMan, FlyingDutch en Slownick
).
Ook maar meteen ingeleverd, en ik kreeg een prachtige Golden Half Bow. Weliswaar voor level 83 maar hij is nog niet gerefined, dus tegen de tijd dat ik dat ben, heb ik er al heel wat moois van gemaakt.
Heb vanochtend alweer 50% opgeschoten, zit nu op lvl 68 50%, dus nog even doorbijten en dan is er eindelijk de Second Job Quest. Nou ja, eerst nog maar even 1,5 level up. Moet morgen wel lukken denk ik zo.
Luna! *\o/*Brummetje schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:29:
Jup en hier Ginkeltjesleader van de lvl 42 party hij is dus weg
Ben nu maar heel in me uppie en zonder partyin b3 essence aant zoeken voor me Saint lighting spear
gister 82 geworden
...
Maarjah vanavond ff met iedereen luna We gaan die party weer naar 40 maken
Dankje ging idd erg hard dit weekendgerwingood schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:28:
Goede morgen allemaal
ZO was weer een goed weekend.
Helaas niet veel ingame geweest alleen gisteren avond en smiddags heel kort. Totaal heb ik toch 70% gemaakt en ginkeltjes gz op je %ten. Hoop zo snel mogelijk 7x te zijn dan is er eindelijk een artisan en dan hebben we niet het gezeur dat we er 1 moeten zoeken.
Vanavond lvl 61 en dan ga ik rustig aan doen want zit met me stage moet nog 2 verslagen en dan benk klaar en een week vrij.
K mensen tot vanavond of straks ben weer effe weg
[ Voor 3% gewijzigd door Brummetje op 21-03-2005 13:29 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:26 ]
Verwijderd
hmm lijkt me tofps: Expanz ik heb een lvl 24 dealer mss dat we vanaaf rond een uu of 8 samen kunnen gaan trainen?
(k kan evt. wel een support muse regelen als je daar behoefte aan hebt..)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:31 ]
Verwijderd
Daarom zeg ik ook om een uur of achtVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:28:
[...]
hmm lijkt me tof
ik zit nu nog op stage dus kan niet zoveel doen hier
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:32 ]
Moet je ff www.7hearts.net checken het forum staat wel ergens lijstjeVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:23:
Zo anders is het ff lang geleden geweest dat ik hier een berichtje plaatste..![]()
me pc was gecrasht...![]()
maar goed kben dr nu weer dus neit zeiken..
kheb een vraag:
Welke dealer kan ik om een gunst vragen die ff een lijstje wil maken met welke monsters welke materials droppen.. (of als die al bestaat de link ff plaatsen)
Bij voorbaat dank
![]()
![]()
ps: Expanz ik heb een lvl 24 dealer mss dat we vanaaf rond een uu of 8 samen kunnen gaan trainen?
mm hoezo in vredes naam een lijst maken door een dealer over al gemeen vind je zelf ook die items alleen een dealer eerder x5 of hoger dan jij doet. Gewoon zoals iemand anders al zei op 7hearts kijkenVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:23:
Zo anders is het ff lang geleden geweest dat ik hier een berichtje plaatste..![]()
me pc was gecrasht...![]()
maar goed kben dr nu weer dus neit zeiken..
kheb een vraag:
Welke dealer kan ik om een gunst vragen die ff een lijstje wil maken met welke monsters welke materials droppen.. (of als die al bestaat de link ff plaatsen)
Bij voorbaat dank
![]()
![]()
ps: Expanz ik heb een lvl 24 dealer mss dat we vanaaf rond een uu of 8 samen kunnen gaan trainen?
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Haan op 21-03-2005 15:38 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
ohja lol
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Verwijderd
watvoor scrolls?Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:50:
kan iemand mij mss vertellen hoe mensen aan zoveel scrolls komen![]()
zijn er NPC's die ze verkopen of wat..
is goed Expanz..
Hey ik zoek een 2 Muses, Dealer en een lesbische Soldier die interesse hebben in een serieuze relatie. Bij voorkeur blond of rood haar. 18 jaar en ouder. Woonachtig in Adventure PlainsVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:07:
Hey iemand deze donderdag die ff wil komen lvlen in cave?? (een dealer en een muse svp)
Ik heb vrijdag, zat, zon en maandag vrij dus dat word lvl 70 met een beetje mazzel, kan bijna niet w8en.
Heb al geld zat voor een lekker equipment en wil nog wat ess sparen zodat ik die equip lomp kan refinen..
Vorige week had ik in 1 avond gewoon 4 spark charmsVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:50:
kan iemand mij mss vertellen hoe mensen aan zoveel scrolls komen![]()
zijn er NPC's die ze verkopen of wat..
is goed Expanz..
Ik zal eens kijken of wat vragen kan toevoegen in deze dagen.Misschien dat de TS ook een keer geupdate moet worden met de meeste gestelde vragen, want er zijn er een paar die vaak terug komen, al vind ik de vragen minder erg dan al het gezwets over "ik zoek level X morgen avond 9 uur".
[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 21-03-2005 17:43 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Zo zo, rustig aan man!! Ik ben net nieuw bij de clan en heb nog niet zoveel ervaring met forums, dus sorry als ik je irriteercardinal808 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:30:
[...]
Hey ik zoek een 2 Muses, Dealer en een lesbische Soldier die interesse hebben in een serieuze relatie. Bij voorkeur blond of rood haar. 18 jaar en ouder. Woonachtig in Adventure Plains
Kom op, het is hier geen contact pagina![]()
Het zou een gat in de markt zijn een contact pagina voor mensen die elkaar zoeken, maar moet dat nu allemaal hier gepost worden? het raakt er namelijk zowat vol van. Misschien dat de TS ook een keer geupdate moet worden met de meeste gestelde vragen, want er zijn er een paar die vaak terug komen, al vind ik de vragen minder erg dan al het gezwets over "ik zoek level X morgen avond 9 uur".
Het is niet voor het eerst dat er opmerkingen komen over dit soort posts, maar ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, gooi dan een leuke post neer en gooi dit soort geauwehoer in "offtopic" daar is die tenslotte voor
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 17:44 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 18:31 ]
Verwijderd
4e keer...Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:28:
HÈ![]()
ik heb vanmiddag me pc ge-reset en wilde daarna weer rose op starten.
In het begin kreeg ik uiteraard die patch weer want ja dat heb je als je 1.5 week niet meer ge-ROSEd hebt..
maar nou is hij nog steeds bezig en niet met de eerste keer van 0 tot 100% maar voor de derde keer!![]()
ik snap dit niet hoor of is dit normaal..
iemand een idee?
als het dus zo door gaat weet ik niet of ik er wel vanaaf ben..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 20:42 ]
Anders quote je jezelf ff, hoelang heb je eigenlijk gewacht?
Heeft geen signature.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
is ronduit absurd en en ongepast. Allereerst is het pas de 2e keer dat je het over dat probleem hebt en dat al na 1 UUR. Verwacht je soms dat wij hier staan te wachten om dan direct te kunnen reageren op al jouw vragen ofzo?? Lees ook eens de Nettiquette door over kicken binnen 24 uur...4e keer...
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:43:
[...]
Wat wil jij dan, zo'n "dood" forum als tzelite heeft?
Die hebben nog maar 8 paginas vol terwijl er hier wel 17 zijn, terwijl wij niet eens zoveel later met ons forum begonnen zijn, wil je dat dan?
Verwijderd
Guys sorry voor mijn geprikkelde reactie (Ik had wat problems met een buurmans pc, xp deed raar), ikzelf snap ook wel dat we niet over koetjes en kalfjes kunnen praten. Nogmaals mijn excuses hiervoor.Haan schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:49:
[...]
offtopic:
Je vergeet misschien dat dit topic maar een piepklein onderdeel is van het hele Gathering of Tweakers forum. Als iedereen in elk topic op de manier zou posten als hier vaak gebeurt, kan je binnnen een paar weken de boel helemaal sluiten, omdat het één grote teringzooi is geworden. Vandaar dat sommige mensen weleens op dingen wijzen als spelling en teveel offtopic gedoe.
Dit zou niet het eerste game-topic zijn die dicht gaat vanwege die dingen dus probeer er alsjeblieft een beetje op te letten.
Verwijderd
Gokje 2 * 7 Low Ethers/Essence * 10000 + 2 * 7 Materials * 5000 = Minimaal 200.000Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:15:
iemand effe snel een idee hoeveel zuli het kost om naar lvl 2 te refinen? is voor en boog
[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2005 09:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb de refines alcardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:39:
[...]
Gokje 2 * 7 Low Ethers/Essence * 10000 + 2 * 7 Materials * 5000 = Minimaal 200.000
(het is meer, maar hangt af van de gebruikte materials en essence, die vaak ingekocht moeten worden)
Ik zou maar eens naar de caves gaan en daar essence en ethers sparen, dat scheelt bakken met geld.
Verwijderd
je kan refinen in hill of windCalamor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:55:
Waar kun je spullen upgraden?
Hill of Wind.Calamor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:55:
Waar kun je spullen upgraden?
[ Voor 51% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2005 10:16 ]
Verwijderd
Ik heb binnenkort een cart, dus ik kan je komen halendaves2hd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:31:
maar misschien kom ik binnenkort weer terug he, anders moeten jullie me maar komen halen
Verwijderd
k heb volgens mij laatst een low level legend dealer armor gevonden dus ze zijn er welcardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
[...]
Ik heb binnenkort een cart, dus ik kan je komen halen
Weet iemand of er ook specials bestaan voor dealers? Er zijn namelijk wel dark, legends te vinden voor andere classes, maar voor dealers heb ik ze nog nooit gezien
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:44 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:52 ]
Ik ben weer lekker duidelijke vandaag, Ik bedoelde dus alleen wapens. Er zijn voor een dealer nog wel wapens te vinden met slot en extra stats, maar een dark iron rifle of een legend iron rifle heb ik nog nooit gezien. Iemand anders welVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:43:
[...]
k heb volgens mij laatst een low level legend dealer armor gevonden dus ze zijn er wel
Met de fruits moet je net een hoger level zijn, maar het is te doen. Ik als Muse zijnde met een staff heb er ook lang gespeeld, maar uiteindelijk op level 43 heb ik ze allemaal gehaald. Voor de rest een mooi punt om te levelenCalamor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:00:
Ben nu muse lvl 37 en bezit met de luna quets om 10 fruit te halen. Maar dat is best lastig. voor al alleen. Hopelijk kom ik avond op lvl 39. Kan ik eindelijk weer een beter wapen kopen.
Wapens of kleren? Er zijn in ieder geval niet zoveel legend wapens e.d. Kleren zijn er wel gewoon in alle varianten. (legend, saint, grand, etc.)cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
[...
Weet iemand of er ook specials bestaan voor dealers? Er zijn namelijk wel dark, legends te vinden voor andere classes, maar voor dealers heb ik ze nog nooit gezien
[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 22-03-2005 11:06 ]
Oke dat is mooi om te weten, maar het klopt inderdaad dat sommige items moeilijk te vinden zijn. Ik ben de afgelopen tijd op zoek geweest naar een Legend White Staff met slot. Maar deze is kennelijk zo moeilijk te vinden dat ik amper een normale white staff kan vinden laat staan een Legend en zeker niet met slot.Haan schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:05:
[...]
Wapens dus![]()
Ik heb een golden hard launcher. Je hebt ook een Legend mythril launcher en ook een legend sworder gun geloof ik. Maar zoals ik al zei, je ziet ze niet zo vaak.
Verwijderd
Ik verkoop ze regelmatig voor 80k, zal de volgende voor een vriendenprijsje voor je bewaren.cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:19:
[...]
Ik heb nu inmiddels wel een Legend White staff, maar dus helaas niet met slot. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik maar even door moet gaan zonder slot
[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 22-03-2005 12:29 ]
Verwijderd
1.6 mil, ik heb zeHaan schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:15:
Wie weet wat dit voor wielen zijn en hoeveel ze moeten kosten?
[afbeelding]
Ik wil ze namelijk graag hebben!
*edit het schijnen rapid wheels te zijn. Nu ben ik nog benieuwd hoeveel ze moeten kosten. (zal niet mis zijn, want je hebt sporty drawing nodig om te craften)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:07:
[...]
Ik verkoop ze regelmatig voor 80k, zal de volgende voor een vriendenprijsje voor je bewaren.
Daar was ik al bang voor
Verwijderd
Ik zie het nut ook niet echt. In de begin tijden was het nice om een mooie cart te hebben, maar tegenwoordig rijden er zo veel mensen rond dat het niet eens meer opvalt. De stats zijn namelijk ook niet echt om naar huis te schrijven en nut heeft het ook niet echt, totdat je een rocketlauncer op je cart kan zettenVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:14:
Ik geef echt geen drol uit aan me card.. ik heb frame 2, ook alleen maar omdat ik die bij een erg winstgevende ruil kreeg, verder alles 1. Ik geef liefer geld uit aan dingen war me char beter van woord. Dingen als rifine en diamonds of zo, goede cristallen en mooie wapons. Ik rij alleen een beetje op en neer en dat is me echt niet zo uber veel waart.
[ Voor 25% gewijzigd door Jaii op 22-03-2005 16:54 ]
Ah, nou aan de gegeven equipement kan ik wel een schatting gaan maken hoor, maar dat vind ik zo kinderachtigJaii schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
Ja en ik schiet met buffoon noses ^^
[afbeelding]
Censuur omdat ik niet wil dat anderen mijn level kunnen raden
[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2005 16:42 ]
Ik zag je laatst in JunonJaii schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
[afbeelding]
Censuur omdat ik niet wil dat anderen mijn level kunnen raden
[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 22-03-2005 18:20 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wat maakt het nou uit of die het censueert of niet ??..daar gaat ze screen toch helemaal niet om en dan nog zo`n opmerking die jij maakt dat is gewoon kinderachtig, niet wat hij doet:/.cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:40:
[...]
Ah, nou aan de gegeven equipement kan ik wel een schatting gaan maken hoor, maar dat vind ik zo kinderachtig
Daarnaast, wat moet je met zoveel buffon noses ?![]()
offtopic:
net zoals het wegpoetsen van aantallen
Ik zelf had last van mijn switchs dat die vast liep om de paar uur met 2 pc ROSE en een server aan.Dubst4r schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:49:
Ik speel Rose nou al een tijdje maar als ik Rose speel kapt router mijn router er soms mee. Nou weet ik al dat wij een redelijke brakke router hier in huis hebben maar het is zeg maar vaker dan normaal. Ik heb het idee dat ik een poort moet forwarden maar ik heb geen idee welke.![]()
Dus weet iemand van jullie misschien welke poort ik moet forwarden?
Verder een prachtig spel.
Tja, als je het niet gelooft, probeer het dan zelf eensJaii schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
[afbeelding]
zo dan.. censuur was enkel een poging tot humor :[
Verwijderd
Verwijderd
Idd..
Met een klein beetje geluk krijg je zelfs +10 attack erbij! Op die manier heb ik een Launcher(2) met 79 hitrate gecreëerdVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:57:
Ik heb even een vraag over refining.
Wat gebeurt als ik een chemical stof gebruik met een veel betere kwaliteit, zoiets als Fe, Cu of Pb.
Volgens mij blijf je attack powder wel nog hetzelfde (dus +12), maar ik wil weten wat het met je hitting rate doet. Gaat dit misschien met +2 omhoog?
Iemand ervaring hiermee?
Verwijderd
jeee, ik zou mar gouw terug komen als ik jou was,we hebben je zeker gemist.daves2hd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:31:
Ehm ik geloof dat vinze nu dep maker is je kan hem ook gaan vervelen
ik sell al m'b refines meestal als ik ze op dat moment niet nodig heb. als ik weer iets wil refinen ga ik wel opzoek ^-^;;
cl geef eens een update over de high lvl's
wel jammer, begin de clan te missen en de dep maker zijn ;'( maar zoveel nieuwe en andere games nog te doen en bij te houden. niet fair
maar misschien kom ik binnenkort weer terug he, anders moeten jullie me maar komen halen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 01:37 ]
Euhh, je kan niet van job veranderen voor zover ik weet. Wat jij bedoelt is denk ik job change op lvl 70, maar dat is zeg maar een evolutie van de class die je op lvl 10 hebt gekozen..Calamor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:16:
heeft iemand ervaring met banen veranderen?
Ik wil eerst muse zodat ik healing kan en dan een dealer worden.
Wat gebreurt er met die skills?
Kan je ze nog hoger makenvan de muse skills of verdwijnen ze.
Hoe kan je spullen maken zie wel eens dat mensen alleen maar masks verkopen en kopen de spullen die je krijgt als je ze opdeel bij een NPC.
Kan iedereen dat spullen maken?
Want ik zie ook wel eens staan dat er wings wordt gemaakt.
En waar kan je het?
[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 23-03-2005 01:30 ]
Ben er net achter gekomen ja.Haan schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 01:26:
[...]
Euhh, je kan niet van job veranderen voor zover ik weet. Wat jij bedoelt is denk ik job change op lvl 70, maar dat is zeg maar een evolutie van de class die je op lvl 10 hebt gekozen..
En spullen maken (craften) kan alleen door dealers worden gedaan.
Tip: lees eens de guides van de verschillende classes door op bijv 7hearts.
Verwijderd
Verwijderd
Toevallig zat ik gister als lvl 65 in de clan-party op slags te hunten, maar dan zonder support muse.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:11:
Ik heb net begrepen dat als je 65 + bent je met een goed party in Luna tegen "skags" ofzoiets kan gaan vechten, met een goede support muse geeft dit gigantisch veel exp (en leuke drops). Klopt dit?
Verwijderd
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
dat is nog de langst durende quest van allemaal echt naar, ze hebben 1 spawn point maar iedereen gaat op zeOkkE schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:31:
Gister even wezen levelen in Elv. Desert, ik als suport Muse. Ze waren allemaal erg blij met mijn Healing.Alleen die Whoopy Kings wacht ik nog maar eventjes mee.. ben nog maar net lvl 21.
Er is een tweede spawn point waar weinig mensen van weten. Helemaal rechts bovenin worden ze namelijk ook gespawned.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:56:
[...]
dat is nog de langst durende quest van allemaal echt naar, ze hebben 1 spawn point maar iedereen gaat op ze
[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 23-03-2005 10:05 ]
Je moet een bow of voor muse een mana bolt gebruiken 10 minuten en je bent er klaar.Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:56:
[...]
dat is nog de langst durende quest van allemaal echt naar, ze hebben 1 spawn point maar iedereen gaat op ze
Verwijderd
ik was met me bow hawker en duurde 2 uur (!!!!!) echt zwaar frustrerend als er 50 man rondrennen in zant om de king af te maken4Real schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:04:
[...]
Je moet een bow of voor muse een mana bolt gebruiken 10 minuten en je bent er klaar.
Deliriant isti Romani.
Hier heb ik over gelezen.. Volgens mij moet je dan weer met de NPC praten die je het laatst hebt gesproken (volgens mij is dat Lena in Zant). Weet het niet 100% zeker maar probeer het maar eensAmafi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:03:
Stel nou he, dat je zoooo gefrustreerd raakt van die Whoopy King.![]()
Ook al heb je een aantal keer first hit gehad. En minimaal 50% van de damage gedaan.
Dat je nog steeds geen key hebt gehad.
Dat je op de quest optie, give up, klikt.![]()
Is er dan nog een manier om alsnog te proberen de quest af te maken.
Of stopt die quest sowieso bij de whoopy king?
Ben nu trouwens lvl 33 hawker
Stel nou dat je een van de grootste quest, waarbij het meest te halen valt opgeeft. Helaas zou ik niet weten hoe je de quest opnieuw moet activeren, misschien even met de laatste persoon praten, want ik hoop niet voor jou dat je hem hierdoor geheel opnieuw hoeft te doen, dat zou zonde zijn.Amafi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:03:
Ook al heb je een aantal keer first hit gehad. En minimaal 50% van de damage gedaan.
Ik ben inmiddels level 48 met mijn (Attack) Muse en zou weer graag de clan joinen indien daar plaats voor isVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 01:08:
[...]
updatje :
ik heb volgende members uit het lijstje verwijderd: ariebombarie(inactive) en markand
we hebben nu nog 1 plekje over.
[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 23-03-2005 11:14 ]
Party level is toch het voordeel van een party? lvl10 party betekent XP + 10% (het level dus)Psychoot schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:22:
Welk lvl moet je minimaal zijn om bij LoT te kunnen?
Ben nu lvl50 Soldier, tot nu toe alles alleen gedaan zonder party's. Ik zie dat jullie altijd party'en, gaat dan dan sneller? Party's waar ik inzat waren allemaal lame asses die maar steeds gingen zitten en mij lieten buttelen, ze waren nog te nei om juice en/of meat te kopen
Vanavond me cartquest maar eens afmaken
En als het niet lukt misschien helemaal naar het begin. waar je de quest krijt.Amafi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:03:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq