[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vanmiddag en vanavond heb ik het wel weer aan tijd, waarschijnlijk toch maar lvl 25 worden :D

iemand die dan wil partyen in elveroon desert ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

O yea :) Net mn 11de Box van de Master Stone Gollems gevonden >:) (met heel veel dank aan HanTheMan, FlyingDutch en Slownick _/-\o_ ).
Ook maar meteen ingeleverd, en ik kreeg een prachtige Golden Half Bow. Weliswaar voor level 83 maar hij is nog niet gerefined, dus tegen de tijd dat ik dat ben, heb ik er al heel wat moois van gemaakt.
Heb vanochtend alweer 50% opgeschoten, zit nu op lvl 68 50%, dus nog even doorbijten en dan is er eindelijk de Second Job Quest. Nou ja, eerst nog maar even 1,5 level up. Moet morgen wel lukken denk ik zo.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:14:
O yea :) Net mn 11de Box van de Master Stone Gollems gevonden >:) (met heel veel dank aan HanTheMan, FlyingDutch en Slownick _/-\o_ ).
Ook maar meteen ingeleverd, en ik kreeg een prachtige Golden Half Bow. Weliswaar voor level 83 maar hij is nog niet gerefined, dus tegen de tijd dat ik dat ben, heb ik er al heel wat moois van gemaakt.
Heb vanochtend alweer 50% opgeschoten, zit nu op lvl 68 50%, dus nog even doorbijten en dan is er eindelijk de Second Job Quest. Nou ja, eerst nog maar even 1,5 level up. Moet morgen wel lukken denk ik zo.
OMFG! :o me wants teh bow :X :9~

is dit de gewone qeusts die je aan het doen bent of een union?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Brummetje schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:29:
Jup en hier Ginkeltjes :( leader van de lvl 42 party hij is dus weg :(

Ben nu maar heel in me uppie en zonder party :'( in b3 essence aant zoeken voor me Saint lighting spear :) gister 82 geworden :)...

Maarjah vanavond ff met iedereen luna We gaan die party weer naar 40 maken :*)
Luna! *\o/*
Afbeeldingslocatie: http://www.7hearts.net/img/maps/luna_eucar.jpg
<3 <3 *\o/*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

gerwingood schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:28:
Goede morgen allemaal
ZO was weer een goed weekend.
Helaas niet veel ingame geweest alleen gisteren avond en smiddags heel kort. Totaal heb ik toch 70% gemaakt en ginkeltjes gz op je %ten. Hoop zo snel mogelijk 7x te zijn dan is er eindelijk een artisan en dan hebben we niet het gezeur dat we er 1 moeten zoeken.

Vanavond lvl 61 en dan ga ik rustig aan doen want zit met me stage moet nog 2 verslagen en dan benk klaar en een week vrij :D.

K mensen tot vanavond of straks ben weer effe weg
Dankje ging idd erg hard dit weekend :) iets van 4/5 lvls gedaan en gister gewoon 2 en half lvl :D

Lol jaii we blijven toch maar junon :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brummetje op 21-03-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo anders is het ff lang geleden geweest dat ik hier een berichtje plaatste.. :P
me pc was gecrasht... :'(
maar goed kben dr nu weer dus neit zeiken..

kheb een vraag:
Welke dealer kan ik om een gunst vragen die ff een lijstje wil maken met welke monsters welke materials droppen.. (of als die al bestaat de link ff plaatsen)

Bij voorbaat dank
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ps: Expanz ik heb een lvl 24 dealer mss dat we vanaaf rond een uu of 8 samen kunnen gaan trainen?
(k kan evt. wel een support muse regelen als je daar behoefte aan hebt..)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps: Expanz ik heb een lvl 24 dealer mss dat we vanaaf rond een uu of 8 samen kunnen gaan trainen?
hmm lijkt me tof :D

vanavond dan op msn nog even afspreken over het "hoe en wat?" enzo? :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:28:
[...]

hmm lijkt me tof :D

ik zit nu nog op stage dus kan niet zoveel doen hier :P
Daarom zeg ik ook om een uur of acht :)
maar zullen we dan op channel 2 bij de entrance tussen zant en elveroon in Zant afspreken?
begin aub niet allemaal weer te zeiken over dat afspreken want dat doen meer mensen en wat moet je anders zonder msn..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:23:
Zo anders is het ff lang geleden geweest dat ik hier een berichtje plaatste.. :P

kheb een vraag:
Welke dealer kan ik om een gunst vragen die ff een lijstje wil maken met welke monsters welke materials droppen.. (of als die al bestaat de link ff plaatsen)

Bij voorbaat dank
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Moet je ff www.7hearts.net checken het forum staat wel ergens lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:23:

kheb een vraag:

Bij voorbaat dank
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

mm hoezo in vredes naam een lijst maken door een dealer over al gemeen vind je zelf ook die items alleen een dealer eerder x5 of hoger dan jij doet. Gewoon zoals iemand anders al zei op 7hearts kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he mensen, een beetje rare vraag misschien:

ik zit bij de rightious knights union en nu krijg ik er allemaal quests bij die ik ook steeds weer kan doen

quest: kill 45 elder doonga's - reward een aantal large potions voor mana en health (kreeg er eerste keer 21 van elk met 83 Charm, nu 6 van elk met 73 charm)

quest: kill 30 warrior crawfy's - reward onbekend heb hem nog niet afgerond

volgens mij kreeg ik wel union points maar geen exp bij het afronden van de quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:10

Haan

dotnetter

En wat is je vraag dan ? 8)7

..
Je krijgt die quests gewoon op hoger level, een vanaf 50 en de ander vanaf 55. Je krijgt er inderdaad geen exp voor, maar wel 6 union points en potions.
Misschien dat er een doonga met je banaan vandoor is gegaan :p

[ Voor 80% gewijzigd door Haan op 21-03-2005 15:38 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja lol :D

uhm: waarom staan deze quests niet op de site van rose? zijn ze pas later toegevoegd?

wat zijn er nog meer voor quests die hierbij komen? iemand ze al gehad?

waar is mijn banaan? ik had hem hier net nog liggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

omdat de ROSE site wat dat betreft oud is qua info en er weinig is geupdate. omdat ze het nog druk hebben met de game :P dus komt vast nogwelleens op, ze zijn idd later pas toegevoegd. gezien er voor lv 70+ een item te halen is van elke union. en die oude quests gewoon te weinig waren :9

tot zover ik weet zijn er nog niet meer union quests. maar die komen vast nogwel.

en voor die bannaan,.. geen idee. heb hier in de keuken nogwel eentje voor je liggen als je wilt :o hoewel tie volgends mij een beetje oud is :/ bananen waren toch geel :? nu niet meer iig :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij mss vertellen hoe mensen aan zoveel scrolls komen :?
zijn er NPC's die ze verkopen of wat..

is goed Expanz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iemand deze donderdag die ff wil komen lvlen in cave?? (een dealer en een muse svp)
Ik heb vrijdag, zat, zon en maandag vrij dus dat word lvl 70 met een beetje mazzel :), kan bijna niet w8en.
Heb al geld zat voor een lekker equipment en wil nog wat ess sparen zodat ik die equip lomp kan refinen. :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:50:

is goed Expanz..
watvoor scrolls?
town scrolls wel bij NPC en mijn beroemde dance on car ook :P
maar de charm en solo scrolls kun je vooral goed winnen doormiddel van in je shopje scrolls up buy te dumpen. voor 6k per stuk heb je zo in 1 avond 3 tot 12 blood charms ligt eraan hoeveel mensen ernaar kijken. ook solo's koop ik zo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:07:
Hey iemand deze donderdag die ff wil komen lvlen in cave?? (een dealer en een muse svp)
Ik heb vrijdag, zat, zon en maandag vrij dus dat word lvl 70 met een beetje mazzel :), kan bijna niet w8en.
Heb al geld zat voor een lekker equipment en wil nog wat ess sparen zodat ik die equip lomp kan refinen. :*) .
Hey ik zoek een 2 Muses, Dealer en een lesbische Soldier die interesse hebben in een serieuze relatie. Bij voorkeur blond of rood haar. 18 jaar en ouder. Woonachtig in Adventure Plains

Kom op, het is hier geen contact pagina |:(

Het zou een gat in de markt zijn een contact pagina voor mensen die elkaar zoeken, maar moet dat nu allemaal hier gepost worden? het raakt er namelijk zowat vol van. Misschien dat de TS ook een keer geupdate moet worden met de meeste gestelde vragen, want er zijn er een paar die vaak terug komen, al vind ik de vragen minder erg dan al het gezwets over "ik zoek level X morgen avond 9 uur".

Het is niet voor het eerst dat er opmerkingen komen over dit soort posts, maar ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, gooi dan een leuke post neer en gooi dit soort geauwehoer in "offtopic" daar is die tenslotte voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:50:

is goed Expanz..
Vorige week had ik in 1 avond gewoon 4 spark charms :D \o/

Ik denk dat mn charm en sen maar zo houd. Alhoewel het wel een beetje hoog is.
Misschien dat de TS ook een keer geupdate moet worden met de meeste gestelde vragen, want er zijn er een paar die vaak terug komen, al vind ik de vragen minder erg dan al het gezwets over "ik zoek level X morgen avond 9 uur".
Ik zal eens kijken of wat vragen kan toevoegen in deze dagen. ;)

EDIT:
@ 4Real,
Ja dat is idd wel erg irritant. Heb ik ook soms.

[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 21-03-2005 17:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Wat een volk soms bij ROSE zeg.. Ik ben een supportive muse dus ben vaak op zoek naar een party, soms zit je echt in top party's waar mensen echt van ene monster naar andere rennen. Vanmiddag zit ik in een party waar ze volgens mij eerst een minuut denktijd nodig hadden om een monster uit te kiezen :? is het nou zo moeilijk om een monster uit te kiezen?

Gelukkig moesten die twee weer weg, meteen twee anderen uitgenodigt en wat krijg je dan.... gaan ze met z'n 3en moldies en porkys aanvallen :'( WHY!!!
Ik vragen waar ze ingodsnaam mee bezig zijn, ja zo vermoord je ze sneller dus ga je zelf ook niet zo snel dood... GVD ik ben toch een SUPPORTIVE !!! muse wel deel van supportive snap je niet? NOU!!!

* 4Real gaat tv kijken om bij te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:30:
[...]

Hey ik zoek een 2 Muses, Dealer en een lesbische Soldier die interesse hebben in een serieuze relatie. Bij voorkeur blond of rood haar. 18 jaar en ouder. Woonachtig in Adventure Plains

Kom op, het is hier geen contact pagina |:(

Het zou een gat in de markt zijn een contact pagina voor mensen die elkaar zoeken, maar moet dat nu allemaal hier gepost worden? het raakt er namelijk zowat vol van. Misschien dat de TS ook een keer geupdate moet worden met de meeste gestelde vragen, want er zijn er een paar die vaak terug komen, al vind ik de vragen minder erg dan al het gezwets over "ik zoek level X morgen avond 9 uur".

Het is niet voor het eerst dat er opmerkingen komen over dit soort posts, maar ik begin me er langzamerhand een beetje aan te irriteren, gooi dan een leuke post neer en gooi dit soort geauwehoer in "offtopic" daar is die tenslotte voor
Zo zo, rustig aan man!! Ik ben net nieuw bij de clan en heb nog niet zoveel ervaring met forums, dus sorry als ik je irriteer :'( .

Je kunt ook gewoon heel simpel zeggen; "des het is hier geen meeting plaats" , dat klinkt al een stuk socialer. Het is toch geen "ramp" dat men hier een bericht achterlaat om af te spreken, anders zouden we de clan chat vol lullen. (ps; vaak onstaan er door "afspraak" berichten ideeën bij mensen om te posten :7 ).

Wat wil jij dan, zo'n "dood" forum als tzelite heeft?
Die hebben nog maar 8 paginas vol terwijl er hier wel 17 zijn, terwijl wij niet eens zoveel later met ons forum begonnen zijn, wil je dat dan?

No hard feelings, _/-\o_

Trouwens van die lesbos heb ik ook geen problemen mee :P .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ehh dat deel tussen de S en de E.
jah ken het, best lastig om een party goed mee te krijgen. op beach had ik aanal keren een goede party. maar kwam daar ook 2 weken zelfde mensne tegen waar we altijd weer mee in party gingen ging wel lekker :D als ik geen goede party vinden kan of de gene die er zijn gewoon bout zijn begin ik zelf mensen te vragen en invite :P werkt ook best lekker, verder nooit te snel doorgaan naar max mensen. dan loopt je exp alleen slomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Ik start de laatste tijd ook steeds vaker een eigen party omdat ik toch wel tijd heb om mensen te zoeken die willen joinen, meestal pak ik het ook zo aan je bent niet erg actief dan wijs ik je daar op blijf je zelfde door gaan dan kick die persoon er gewoon uit zoek wel andere maar als ik die mensen moest kicken bleef ik alleen achter. :+
Heb in beach ook wel keer goede party gehad binnen no-time naar lvl13 _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:?

ik heb vanmiddag me pc ge-reset en wilde daarna weer rose op starten.
In het begin kreeg ik uiteraard die patch weer want ja dat heb je als je 1.5 week niet meer ge-ROSEd hebt..
maar nou is hij nog steeds bezig en niet met de eerste keer van 0 tot 100% maar voor de derde keer! 8)7
ik snap dit niet hoor of is dit normaal..
iemand een idee?

als het dus zo door gaat weet ik niet of ik er wel vanaaf ben..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:28:
:?

ik heb vanmiddag me pc ge-reset en wilde daarna weer rose op starten.
In het begin kreeg ik uiteraard die patch weer want ja dat heb je als je 1.5 week niet meer ge-ROSEd hebt..
maar nou is hij nog steeds bezig en niet met de eerste keer van 0 tot 100% maar voor de derde keer! 8)7
ik snap dit niet hoor of is dit normaal..
iemand een idee?

als het dus zo door gaat weet ik niet of ik er wel vanaaf ben..
4e keer... 8)7

zou het anders verstandig zijn als ik gwoon rose opnieuw installeer?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Anders quote je jezelf ff, hoelang heb je eigenlijk gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

hoe word ik een muse.... ik ben lvl 10 en wil nu een muse worden maar ik heb geen flauw idee hoe

kan iemand me helpen... en ooh ja hoe stuur je een pm:/

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

In City of Zent naar Warren. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

@charmaniac Hoe zouden wij daar een idee van hebben? wij hebben dit spel niet gemaakt of geschreven... Wacht rustig af en laat het desnoods 10x patchen. Werkt het dan nog niet dan zou een complete herinstallatie best eens KUNNEN helpen, maar weten doe ik het ook niet.

En dat
4e keer... 8)7
is ronduit absurd en en ongepast. Allereerst is het pas de 2e keer dat je het over dat probleem hebt en dat al na 1 UUR. Verwacht je soms dat wij hier staan te wachten om dan direct te kunnen reageren op al jouw vragen ofzo?? Lees ook eens de Nettiquette door over kicken binnen 24 uur...

@Dommerick, je kunt naar de mayor in zant gaan en daar de jobchange aanvragen. Moet je vervolgens een questje doen en dan ben je muse. Dit is echter al vele keren vermeld in de topics hier op GoT en op alle andere fora en is ook ingame direct te vinden dan wel te vragen. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken dit soort toch vrij simpele vragen ingame te stellen of eens hier het topic door te lezen of het al niet eerder gevraagd is.

Voor wat betreft PM's geldt ongeveer hetzelfde. Dit forum laat het sturen van PM's door en tussen users niet toe, dat je die functie niet kon vinden had direct al tot die conclusie kunnen leiden lijkt me.
Ingame is er de functie whisper wat vaak aangeduid wordt met pm. Ook dit was toch vrij gemakkelijk af te leiden uit de naamgeving, was gemakkelijk zelf uit te proberen door het gewoon eens te doen of was als laatste bijzonder gemakkelijk ingame aan iemand te vragen...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:43:
[...]
Wat wil jij dan, zo'n "dood" forum als tzelite heeft?
Die hebben nog maar 8 paginas vol terwijl er hier wel 17 zijn, terwijl wij niet eens zoveel later met ons forum begonnen zijn, wil je dat dan?
offtopic:
Je vergeet misschien dat dit topic maar een piepklein onderdeel is van het hele Gathering of Tweakers forum. Als iedereen in elk topic op de manier zou posten als hier vaak gebeurt, kan je binnnen een paar weken de boel helemaal sluiten, omdat het één grote teringzooi is geworden. Vandaar dat sommige mensen weleens op dingen wijzen als spelling en teveel offtopic gedoe.
Dit zou niet het eerste game-topic zijn die dicht gaat vanwege die dingen dus probeer er alsjeblieft een beetje op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:49:
[...]

offtopic:
Je vergeet misschien dat dit topic maar een piepklein onderdeel is van het hele Gathering of Tweakers forum. Als iedereen in elk topic op de manier zou posten als hier vaak gebeurt, kan je binnnen een paar weken de boel helemaal sluiten, omdat het één grote teringzooi is geworden. Vandaar dat sommige mensen weleens op dingen wijzen als spelling en teveel offtopic gedoe.
Dit zou niet het eerste game-topic zijn die dicht gaat vanwege die dingen dus probeer er alsjeblieft een beetje op te letten.
Guys sorry voor mijn geprikkelde reactie (Ik had wat problems met een buurmans pc, xp deed raar), ikzelf snap ook wel dat we niet over koetjes en kalfjes kunnen praten. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand effe snel een idee hoeveel zuli het kost om naar lvl 2 te refinen? is voor en boog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:15:
iemand effe snel een idee hoeveel zuli het kost om naar lvl 2 te refinen? is voor en boog 8)
Gokje 2 * 7 Low Ethers/Essence * 10000 + 2 * 7 Materials * 5000 = Minimaal 200.000 :?
(het is meer, maar hangt af van de gebruikte materials en essence, die vaak ingekocht moeten worden)

Ik zou maar eens naar de caves gaan en daar essence en ethers sparen, dat scheelt bakken met geld.

[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Goede morgen allemaal

Waarschijnlijk zoals er nu naar uit ziet ben ik aan komende vrijdag uit R.O.S.E me money gaat dan denk ik naar ginkeltjes(omdat in real life ken). Voor een vrijdag horen jullie definitieve antwoord.

Lvl 2 refinenn klopt rond de 200k en zo elke keer keer 3 doen geloof dat lvl 3 refinen al 600k is en zo word steeds duurder. Gemiddeld kost een lvl 7 zon 13 mil :S wat er hoog is maar wel de moeite waard een +35 dex bijvoorbeeld.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:11
Waar kun je spullen upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb een 2e unique, een Gurz XD
Gaat op zich wel lekker, ik lvl niet snel omdat ik laatste dagen flink afwezig ben, maar goed.
Ben een beetje op de lace en scales jacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zit oook op die klote stone golum OLD BOX quest te klooien,
Probleem is dat als we in de tweakers party zitten er heel wat bow hawkers en andere afstand
mensen in zitten en ik nooit first hit krijg, Nou ja kijk wel of het wil lukken anders wacht ik en paar levels en ga ze wel solo. Denk dat ik ook maar weer eens naar goblin gave ga, Als ik zo leveltje 75 of hoger ben wil al me spul gaan rifenen (net zo als nu eigenlijk) en heb nog 4 black hearts en 2 groene en een blauwe, maar heb geen zin om alllle essents te moeten kopen, dus maar eens kijken of we het gewoon kunnen vinden.
Ook maar al vast op zoek gaan naar clean devil wings, voor als ik 76 ben :P, Alles is al geplant:P

Greatz fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:39:
[...]

Gokje 2 * 7 Low Ethers/Essence * 10000 + 2 * 7 Materials * 5000 = Minimaal 200.000 :?
(het is meer, maar hangt af van de gebruikte materials en essence, die vaak ingekocht moeten worden)

Ik zou maar eens naar de caves gaan en daar essence en ethers sparen, dat scheelt bakken met geld.
ik heb de refines al ;) uit de goblin cave :P

alleen bij het refinen zelf heb je ook een bedrag nodig wat je aan de NPC geeft om het uit te laten voeren....... voor lvl 3 moet ik een zooitje low ethers hebben neem ik aan, heb er nu 3 dus word nog ff sparen (ik dacht 9) chem. materials heb ik ook zat, en ook nog 2 black hearts dus dat komt ook goed!

vraag me dus alleen af hoeveel zuli ik aan die gast moet geven die refined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan refinen in hill of wind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hill of Wind.

Jeetje, nog te laat ook.

Anyway. Ik hoop dit weekeinde de LoT weer te kunnen joinen, ik ben op het moment level 48 en hard op weg naar level 50. Wat is er alleen met jou aan de hand Clmann, ik zie je nammelijk om de zoveel tijd inloggen en daarna meteen weer uitloggen, kan ik je ook niet echt bereiken he :P

[ Voor 51% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLmann was gisteravond er gewoon de hele avond hoor, We hebben op luna staan part lvllen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ehm ik geloof dat vinze nu dep maker is je kan hem ook gaan vervelen :P
ik sell al m'b refines meestal als ik ze op dat moment niet nodig heb. als ik weer iets wil refinen ga ik wel opzoek ^-^;;
cl geef eens een update over de high lvl's ;)

wel jammer, begin de clan te missen en de dep maker zijn ;'( maar zoveel nieuwe en andere games nog te doen en bij te houden :/. niet fair
maar misschien kom ik binnenkort weer terug he :9, anders moeten jullie me maar komen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
daves2hd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:31:
maar misschien kom ik binnenkort weer terug he :9, anders moeten jullie me maar komen halen :P
Ik heb binnenkort een cart, dus ik kan je komen halen :P

Weet iemand of er ook specials bestaan voor dealers? Er zijn namelijk wel dark, legends te vinden voor andere classes, maar voor dealers heb ik ze nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
[...]

Ik heb binnenkort een cart, dus ik kan je komen halen :P

Weet iemand of er ook specials bestaan voor dealers? Er zijn namelijk wel dark, legends te vinden voor andere classes, maar voor dealers heb ik ze nog nooit gezien
k heb volgens mij laatst een low level legend dealer armor gevonden dus ze zijn er wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk Champion hit :P, Enigste probleem is dat het echt veel MP kost, Bij leap atack gaat het van je HP af, daar heb je toch zat van, maar MP heb ik erg weinig als champje.
Level 1 champion hit kost al 70 MP, :/
Als je het 2 keer bebruikt kan je al weer een sapje nemen :/.... dure aanval word het dan
Denk dat ik nu maar eerst 2 hand sword mastery omhoog ga pompen en de max hp skill.
Dan doe ik teminste weer wat mee damage. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ben nu muse lvl 37 en bezit met de luna quets om 10 fruit te halen. Maar dat is best lastig. voor al alleen. Hopelijk kom ik avond op lvl 39. Kan ik eindelijk weer een beter wapen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:43:
[...]
k heb volgens mij laatst een low level legend dealer armor gevonden dus ze zijn er wel :)
Ik ben weer lekker duidelijke vandaag, Ik bedoelde dus alleen wapens. Er zijn voor een dealer nog wel wapens te vinden met slot en extra stats, maar een dark iron rifle of een legend iron rifle heb ik nog nooit gezien. Iemand anders wel :?
Calamor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:00:
Ben nu muse lvl 37 en bezit met de luna quets om 10 fruit te halen. Maar dat is best lastig. voor al alleen. Hopelijk kom ik avond op lvl 39. Kan ik eindelijk weer een beter wapen kopen.
Met de fruits moet je net een hoger level zijn, maar het is te doen. Ik als Muse zijnde met een staff heb er ook lang gespeeld, maar uiteindelijk op level 43 heb ik ze allemaal gehaald. Voor de rest een mooi punt om te levelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:36:
[...

Wapens of kleren? Er zijn in ieder geval niet zoveel legend wapens e.d. Kleren zijn er wel gewoon in alle varianten. (legend, saint, grand, etc.)

Wapens dus :)
Ik heb een golden hard launcher. Je hebt ook een Legend mythril launcher en ook een legend sworder gun geloof ik. Maar zoals ik al zei, je ziet ze niet zo vaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 22-03-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Haan schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:05:
[...]
Wapens dus :)
Ik heb een golden hard launcher. Je hebt ook een Legend mythril launcher en ook een legend sworder gun geloof ik. Maar zoals ik al zei, je ziet ze niet zo vaak.
Oke dat is mooi om te weten, maar het klopt inderdaad dat sommige items moeilijk te vinden zijn. Ik ben de afgelopen tijd op zoek geweest naar een Legend White Staff met slot. Maar deze is kennelijk zo moeilijk te vinden dat ik amper een normale white staff kan vinden laat staan een Legend en zeker niet met slot.

Ik heb nu inmiddels wel een Legend White staff, maar dus helaas niet met slot. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik maar even door moet gaan zonder slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:19:
[...]

Ik heb nu inmiddels wel een Legend White staff, maar dus helaas niet met slot. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik maar even door moet gaan zonder slot
Ik verkoop ze regelmatig voor 80k, zal de volgende voor een vriendenprijsje voor je bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Wie weet wat dit voor wielen zijn en hoeveel ze moeten kosten?
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/wielen.jpg

Ik wil ze namelijk graag hebben!

*edit het schijnen rapid wheels te zijn. Nu ben ik nog benieuwd hoeveel ze moeten kosten. (zal niet mis zijn, want je hebt sporty drawing nodig om te craften :/ )

[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 22-03-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:15:
Wie weet wat dit voor wielen zijn en hoeveel ze moeten kosten?
[afbeelding]

Ik wil ze namelijk graag hebben!

*edit het schijnen rapid wheels te zijn. Nu ben ik nog benieuwd hoeveel ze moeten kosten. (zal niet mis zijn, want je hebt sporty drawing nodig om te craften :/ )
1.6 mil, ik heb ze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:07:
[...]
Ik verkoop ze regelmatig voor 80k, zal de volgende voor een vriendenprijsje voor je bewaren.
:9~

Nou je hebt bij deze een deal :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Daar was ik al bang voor :p
Ik wacht nog maar even tot ik goeie devil wings heb, daarna zien we wel weer hoeveel geld er over is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef echt geen drol uit aan me card.. ik heb frame 2, ook alleen maar omdat ik die bij een erg winstgevende ruil kreeg, verder alles 1. Ik geef liefer geld uit aan dingen war me char beter van woord. Dingen als rifine en diamonds of zo, goede cristallen en mooie wapons. Ik rij alleen een beetje op en neer en dat is me echt niet zo uber veel waart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS heeft iemand nog setje goede devil wings te koop voor als ik lvl 76 ben ???
Liefst clean maar rifint is geen drama.

Greatz flyingdutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:14:
Ik geef echt geen drol uit aan me card.. ik heb frame 2, ook alleen maar omdat ik die bij een erg winstgevende ruil kreeg, verder alles 1. Ik geef liefer geld uit aan dingen war me char beter van woord. Dingen als rifine en diamonds of zo, goede cristallen en mooie wapons. Ik rij alleen een beetje op en neer en dat is me echt niet zo uber veel waart.
Ik zie het nut ook niet echt. In de begin tijden was het nice om een mooie cart te hebben, maar tegenwoordig rijden er zo veel mensen rond dat het niet eens meer opvalt. De stats zijn namelijk ook niet echt om naar huis te schrijven en nut heeft het ook niet echt, totdat je een rocketlauncer op je cart kan zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Hier is je bewijs Jaii: :p
Afbeeldingslocatie: http://www.hantheman.tk/img/hetkanwel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Whahaa die Jaii die het niet gelooft als ik het zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Ja en ik schiet met buffoon noses ^^
Afbeeldingslocatie: http://www.jaihendriks.nl/bewijs.JPG

zo dan.. censuur was enkel een poging tot humor :[

[ Voor 25% gewijzigd door Jaii op 22-03-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Jaii schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
[afbeelding]

Censuur omdat ik niet wil dat anderen mijn level kunnen raden :D
Ah, nou aan de gegeven equipement kan ik wel een schatting gaan maken hoor, maar dat vind ik zo kinderachtig

Daarnaast, wat moet je met zoveel buffon noses ? :+

offtopic:
net zoals het wegpoetsen van aantallen

[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 22-03-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[afbeelding]

Censuur omdat ik niet wil dat anderen mijn level kunnen raden :D
Ik zag je laatst in Junon :)
Maar waarom nou dat Censuur, als je het doet, moet je het ook goed doen, er zijn ook bij waar je het gewoon allemaal kan lezen...

//EDIT:
Je bent iig boven lvl 64 (of 74, 1 van de 2), want die bag kan je dan pas gebruiken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 22-03-2005 18:20 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

cardinal808 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:40:
[...]

Ah, nou aan de gegeven equipement kan ik wel een schatting gaan maken hoor, maar dat vind ik zo kinderachtig

Daarnaast, wat moet je met zoveel buffon noses ? :+

offtopic:
net zoals het wegpoetsen van aantallen
Wat maakt het nou uit of die het censueert of niet ??..daar gaat ze screen toch helemaal niet om en dan nog zo`n opmerking die jij maakt dat is gewoon kinderachtig, niet wat hij doet:/.

@FnF Zelfde als wat ik net zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik speel Rose nou al een tijdje maar als ik Rose speel kapt router mijn router er soms mee. Nou weet ik al dat wij een redelijke brakke router hier in huis hebben maar het is zeg maar vaker dan normaal. Ik heb het idee dat ik een poort moet forwarden maar ik heb geen idee welke. :?
Dus weet iemand van jullie misschien welke poort ik moet forwarden?
Verder een prachtig spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dubst4r schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:49:
Ik speel Rose nou al een tijdje maar als ik Rose speel kapt router mijn router er soms mee. Nou weet ik al dat wij een redelijke brakke router hier in huis hebben maar het is zeg maar vaker dan normaal. Ik heb het idee dat ik een poort moet forwarden maar ik heb geen idee welke. :?
Dus weet iemand van jullie misschien welke poort ik moet forwarden?
Verder een prachtig spel. _/-\o_
Ik zelf had last van mijn switchs dat die vast liep om de paar uur met 2 pc ROSE en een server aan.
Het was wel een sweex switch(ga het nog omruilen). Met me andere switch geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

[afbeelding]

zo dan.. censuur was enkel een poging tot humor :[
Tja, als je het niet gelooft, probeer het dan zelf eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Heb maar is een screen van mijn poppetje gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://brummelen.no-ip.org/GoT/Rose2/screen034.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Ik was vandaag in advanture plane en ik zag dat daar stalletjes staan waar ze drops kopen van die noobs voor 10z, maar die dingen kun je toch beter verkopen bij een NPC of heb ik dat fout?

Of ik dat gewoon een truc om geld te verdienen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Doen ze juist expres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag over refining.

Ik wil mijn Golden Tower Axe van (2) naar (3) refininen. Normaliter gebruik je als chemical stof, Rainbow powder, wil je 99% kans van slagen hebben. Je hitting rate gaat dan ook met 1 punt omhoog.

Wat gebeurt als ik een chemical stof gebruik met een veel betere kwaliteit, zoiets als Fe, Cu of Pb.

Volgens mij blijf je attack powder wel nog hetzelfde (dus +12), maar ik wil weten wat het met je hitting rate doet. Gaat dit misschien met +2 omhoog?

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd..
moet toegeven doe ik zelf ook hoor mss zag je mij wel staan..
maar ach ik denk maar zo:
toen wij net begonnen trapten wij dr ook in(ik iig.. :P )

tis egt verbazingwekkend dat die nieuwe echt al hun materials verkopen voor gewoon maar 10 zuly.
egt handig voor beginnnende dealers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik verkoop altijd alles bij npc van etc of het moet iets waardevols wezen nooit bij shopje toen ik begon ook al niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:57:
Ik heb even een vraag over refining.

Wat gebeurt als ik een chemical stof gebruik met een veel betere kwaliteit, zoiets als Fe, Cu of Pb.

Volgens mij blijf je attack powder wel nog hetzelfde (dus +12), maar ik wil weten wat het met je hitting rate doet. Gaat dit misschien met +2 omhoog?

Iemand ervaring hiermee?
Met een klein beetje geluk krijg je zelfs +10 attack erbij! Op die manier heb ik een Launcher(2) met 79 hitrate gecreëerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
heeft iemand ervaring met banen veranderen?
Ik wil eerst muse zodat ik healing kan en dan een dealer worden.
Wat gebreurt er met die skills?
Kan je ze nog hoger makenvan de muse skills of verdwijnen ze.

Hoe kan je spullen maken zie wel eens dat mensen alleen maar masks verkopen en kopen de spullen die je krijgt als je ze opdeel bij een NPC.
Kan iedereen dat spullen maken?
Want ik zie ook wel eens staan dat er wings wordt gemaakt.
En waar kan je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Hehe die truc van spul inkopen voor 10z werkt ook nog :+ Morgen maar eens de hele dag aan laten staan kijken hoeveel je er mee verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Hehe vandaag eindelijk me cartquest :P Van lvl 48 naar 50 :)
Morgen maar weer ff verder tot lvl51 zodat ik me nieuwe wapen aankan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:31:
Ehm ik geloof dat vinze nu dep maker is je kan hem ook gaan vervelen :P
ik sell al m'b refines meestal als ik ze op dat moment niet nodig heb. als ik weer iets wil refinen ga ik wel opzoek ^-^;;
cl geef eens een update over de high lvl's ;)

wel jammer, begin de clan te missen en de dep maker zijn ;'( maar zoveel nieuwe en andere games nog te doen en bij te houden :/. niet fair
jeee, ik zou mar gouw terug komen als ik jou was,we hebben je zeker gemist.
Vandaag kwamen we een clan tegen die we zochten in clanfield. we hebben ze gelijk afgemaakt met krak, vinze , frik, grinkeltje en ik :9 hehehehe
nouja hier is je updatje

clman 84
vinze 84
ginkeltjes 84
krak 79
friklet 78
makje 78
flyingdutch 72
schaapjuh 71
jaii 68
sayron 69
hantheman 65
de rest level 58+

iemand idee wat kiss skill doet :>

Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/SShot/ppoppo.JPG

updatje :

ik heb volgende members uit het lijstje verwijderd: ariebombarie(inactive) en markand
we hebben nu nog 1 plekje over.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Calamor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:16:
heeft iemand ervaring met banen veranderen?
Ik wil eerst muse zodat ik healing kan en dan een dealer worden.
Wat gebreurt er met die skills?
Kan je ze nog hoger makenvan de muse skills of verdwijnen ze.

Hoe kan je spullen maken zie wel eens dat mensen alleen maar masks verkopen en kopen de spullen die je krijgt als je ze opdeel bij een NPC.
Kan iedereen dat spullen maken?
Want ik zie ook wel eens staan dat er wings wordt gemaakt.
En waar kan je het?
Euhh, je kan niet van job veranderen voor zover ik weet. Wat jij bedoelt is denk ik job change op lvl 70, maar dat is zeg maar een evolutie van de class die je op lvl 10 hebt gekozen..
En spullen maken (craften) kan alleen door dealers worden gedaan.
Tip: lees eens de guides van de verschillende classes door op bijv 7hearts.

[ Voor 5% gewijzigd door Haan op 23-03-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Haan schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 01:26:
[...]

Euhh, je kan niet van job veranderen voor zover ik weet. Wat jij bedoelt is denk ik job change op lvl 70, maar dat is zeg maar een evolutie van de class die je op lvl 10 hebt gekozen..
En spullen maken (craften) kan alleen door dealers worden gedaan.
Tip: lees eens de guides van de verschillende classes door op bijv 7hearts.
Ben er net achter gekomen ja.
Het is wel een sterke combie. Dus ik verwijder het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net begrepen dat als je 65 + bent je met een goed party in Luna tegen "skags" ofzoiets kan gaan vechten, met een goede support muse geeft dit gigantisch veel exp (en leuke drops). Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, ik zat gister in een geweldig leuke party, k werd zomaar geïnvite in een party..dus ik accepten, was het een party met lvl 11 :P dus wij met z'n allen aqua's slopen en een beetje de aqua king terroriseren (voor zover dat mogelijk was, lagde best wel)...maar dat schoot wel op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:11:
Ik heb net begrepen dat als je 65 + bent je met een goed party in Luna tegen "skags" ofzoiets kan gaan vechten, met een goede support muse geeft dit gigantisch veel exp (en leuke drops). Klopt dit?
Toevallig zat ik gister als lvl 65 in de clan-party op slags te hunten, maar dan zonder support muse.
Dat is eigenlijk niet te doen. Ik moest de hele tijd rennen voor m'n leven omdat die beesten sterk de neiging hebben om alles in groepsverband te doen, zeg maar :p
Maar ik kreeg geloof iets van 700 exp per beest, dus dat is niet echt heel hoog ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godverdegodverdegodver

ik HAAAT!!! refinen zeg :( fokking veel geld weg ik wist niet dat het mis zou gaan als ik blue powder zou gebruiken :(

iig wel weer lvl 57 dus dat schiet weer lekker op, straks heb ik gewoon geen skills meer om te upgraden alles is max lvl voor me bow hawker en ik zie geen nut om voor katar hawker skills te gaan nemen :( ach dan spaar ik maar wat op :P

iemand een idee of er een manier is om in goblin cave sneller essences te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister even wezen levelen in Elv. Desert, ik als suport Muse. Ze waren allemaal erg blij met mijn Healing. :D Alleen die Whoopy Kings wacht ik nog maar eventjes mee.. ben nog maar net lvl 21.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:31:
Gister even wezen levelen in Elv. Desert, ik als suport Muse. Ze waren allemaal erg blij met mijn Healing. :D Alleen die Whoopy Kings wacht ik nog maar eventjes mee.. ben nog maar net lvl 21.
dat is nog de langst durende quest van allemaal echt naar, ze hebben 1 spawn point maar iedereen gaat op ze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:56:
[...]
dat is nog de langst durende quest van allemaal echt naar, ze hebben 1 spawn point maar iedereen gaat op ze :(
Er is een tweede spawn point waar weinig mensen van weten. Helemaal rechts bovenin worden ze namelijk ook gespawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ja ik merkte het... schiet echt niet op! ;( Ik wacht wel ff tot ik veel hoger level ben, dan duurt het tenminste niet zo lang voor die King dood is. :) Eerst maar is zorgen dat ik rond de lvl30 ben. :D

// Edit

Thnx cardinal808, daar ga ik vanavond eens naar op zoek. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door OkkE op 23-03-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:56:
[...]

Je moet een bow of voor muse een mana bolt gebruiken 10 minuten en je bent er klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Real schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:04:
[...]
Je moet een bow of voor muse een mana bolt gebruiken 10 minuten en je bent er klaar.
ik was met me bow hawker en duurde 2 uur (!!!!!) echt zwaar frustrerend als er 50 man rondrennen in zant om de king af te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Joohoo, eindelijk level 70 :)
Ik probeerde vanochtend nog even second job quest te doen door op Crawfi Kings te jagen, maar het was echt achterlijk druk op Beach, er was een gruwelijke party aan de gang daar. Allemaal blauwe pentagrammen enzo >:) Er was ook een hoop lag, dus als ik een King zag reageerde mn mannetje te laat. Ach, vanavond weer een poging, en anders probeer ik een party op Gorge te vinden want ik moet ook nog op Worm Dragons hunten voor Mainquest.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worm dragons zijn leuk!

alleen nog wel paars :(

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=UNYRXTH6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Stel nou he, dat je zoooo gefrustreerd raakt van die Whoopy King. :X
Ook al heb je een aantal keer first hit gehad. En minimaal 50% van de damage gedaan.
Dat je nog steeds geen key hebt gehad.
Dat je op de quest optie, give up, klikt. O-)
Is er dan nog een manier om alsnog te proberen de quest af te maken.
Of stopt die quest sowieso bij de whoopy king?

Ben nu trouwens lvl 33 hawker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Amafi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:03:
Ook al heb je een aantal keer first hit gehad. En minimaal 50% van de damage gedaan.

Hier heb ik over gelezen.. Volgens mij moet je dan weer met de NPC praten die je het laatst hebt gesproken (volgens mij is dat Lena in Zant). Weet het niet 100% zeker maar probeer het maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal

Stel nou dat je een van de grootste quest, waarbij het meest te halen valt opgeeft. Helaas zou ik niet weten hoe je de quest opnieuw moet activeren, misschien even met de laatste persoon praten, want ik hoop niet voor jou dat je hem hierdoor geheel opnieuw hoeft te doen, dat zou zonde zijn.

De key wordt niet altijd gedropped door de whoopyking, het is gewoon een kwestie van volhouden en een stukje mazzel hebben.
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 01:08:
[...]
updatje :

ik heb volgende members uit het lijstje verwijderd: ariebombarie(inactive) en markand
we hebben nu nog 1 plekje over.
Ik ben inmiddels level 48 met mijn (Attack) Muse en zou weer graag de clan joinen indien daar plaats voor is

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 23-03-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Welk lvl moet je minimaal zijn om bij LoT te kunnen?
Ben nu lvl50 Soldier, tot nu toe alles alleen gedaan zonder party's. Ik zie dat jullie altijd party'en, gaat dan dan sneller? Party's waar ik inzat waren allemaal lame asses die maar steeds gingen zitten en mij lieten buttelen, ze waren nog te nei om juice en/of meat te kopen :(
Vanavond me cartquest maar eens afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
Psychoot schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:22:
Welk lvl moet je minimaal zijn om bij LoT te kunnen?
Ben nu lvl50 Soldier, tot nu toe alles alleen gedaan zonder party's. Ik zie dat jullie altijd party'en, gaat dan dan sneller? Party's waar ik inzat waren allemaal lame asses die maar steeds gingen zitten en mij lieten buttelen, ze waren nog te nei om juice en/of meat te kopen :(
Vanavond me cartquest maar eens afmaken :)
Party level is toch het voordeel van een party? lvl10 party betekent XP + 10% (het level dus)

Ik zit altijd in party's ook omdat ik een supportive muse ben, maar ik pak het altijd zo aan iemand inactive let er ff op en kick hem er uit en meteen weer nieuw iemand uitnodigen zo houd je je party actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ow das nice, dat wist ik niet dat je +10% krijgt bij party lvl10 :+
Maja vind maar eens een goeie party die contstant aanvalt.... daarom is het wel fijn om bij een clan te kunnen die dat wel doet, en om zo nog eens ingame friends te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor

En als het niet lukt misschien helemaal naar het begin. waar je de quest krijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
zo jullie lvlen allemaal goed door

op moment afwezig :( effe andere dingen te doen maar kom af en toe nog wel ingame kijken anders zo saai.

Ginkeltjes nice weapon :) en lvl 84 al weer. maar goed dat je weer ingame bent anders was je nog steeds 75 :).

Later allemala
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.