[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.244 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Wrom is er niemand van de Tweakers clan online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Kwam er toenet nog 2 tegen, jaii en damn naam vergeten :+ naja in junon 10 minuten geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Zo me Soldier schiet ook al aardig op (speel 3 weken)
lvl44 bijna 45, en nog 30 union points voor me kart. Dat is me streven momenteel,die kart, wel ff saai en langzaam qua exp die Porky's en Moldies afmaken :(

Zijn er trouwens nog clans die speler zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow nou dat schoot lekker op gisteren op beach of genzy, wist niet dat die kingkongs zo makkelijk waren :P

iemand zin om vanaaf te party'en daar? iemand van de clan?

ohja ben lvl 52 up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Idd zeer verslavend speeltje.
LVL 54 soldier, tot nu toe ging aigelijk alles soepeltjes.
Maar op eene andere manier kan ik niet aan goede spoelen aan komen voor me soldier.

Heeft iemand een goede armor laat me weten.
Wil wel aardige prijsje voor betallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y) eindelijk een leuke bril gekocht, 3/15 :).
ben nu level 68 en 3/4 dus nog effe en kan me second job doen :)
Ik zit nu in een clannetje maar iedereen is wat laag lvl en als ik zo 70+ ben wil ik graag
naar luna en niemand van me clan kan dan mee, dus ben opzoek naar nieuwe,
Wie kan ik PMen voor GoL clan ?
O ja, iemand nog een goede lvl plaat voor mijn level, op beach woord het een beetje iritand en als ik
in me eentje naar goerge ga dan beginnen al die steenmannen naar je te gooien :/ en dat kost wel erg veel HP...

Greatz fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:52:
:Y) eindelijk een leuke bril gekocht, 3/15 :).
ben nu level 68 en 3/4 dus nog effe en kan me second job doen :)
Ik zit nu in een clannetje maar iedereen is wat laag lvl en als ik zo 70+ ben wil ik graag
naar luna en niemand van me clan kan dan mee, dus ben opzoek naar nieuwe,
Wie kan ik PMen voor GoL clan ?
O ja, iemand nog een goede lvl plaat voor mijn level, op beach woord het een beetje iritand en als ik
in me eentje naar goerge ga dan beginnen al die steenmannen naar je te gooien :/ en dat kost wel erg veel HP...

Greatz fly
Als je geïnteresseerd bent in een plekje in LoT (Legion of Tweakers), zul je even clmann of krak moeten pmen ingame.. Er is atm nog een plek vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het doen :), hou het plekje voor me warm please

greatz fly

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook dave pm'en hij heeft mij toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
IK ben weer druk bezig met lvlen van mn nieuwe character. Dus ik hoop binnenkort weer terug te kunnen in LoT. Ben nu lvl 25. Ik hoop aan het eind van dit weekend op lvl 35/40 te zitten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:23:
zow nou dat schoot lekker op gisteren op beach of genzy, wist niet dat die kingkongs zo makkelijk waren :P

iemand zin om vanaaf te party'en daar? iemand van de clan?

ohja ben lvl 52 up :P
Vanaaf kun je wel bij mijn party komen, ik wil er een vanaf 11.00 beginnen. Pm me ff, ik zit in server 2 (waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Iemand die mij wilt hebben? Ik ben weliswaar pas begonnen en een totale noob, dus kan de hulp goed gebruiken :p ;)
Ben een lvl 13 Muse pas.. :D

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

@Hope stel je vragen gerust hier als je iets wil weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Hoe krijg je trouwens je wapen/armor (1) of (2)??
Of kan alleen een dealer dat doen?

Ben momenteel dus lvl44 Soldier, koop gewoon me wapens/armor al (1) of (2) maar als ik dat zelf kan doen scheelt me dat een hoop poen :) En aangezien ik niet veel heb is dat natuurlijk altijd handig :+

btw als ik me kart heb na lvl50 dan zoek ik clan :D

[ Voor 11% gewijzigd door Psychoot op 18-03-2005 11:33 . Reden: typ0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:25:
Hoe krijg je trouwens je wapen/armor (1) of (2)??
Of kan alleen een dealer dat doen?

Ben momenteel dus lvl44 Soldier, koop gewoon met wapens/armor al (1) of (2) maar als ik dat zelf kan doen scheelt me dat een hoop poen :)

btw als ik me kart heb na lvl50 dan zoek ik clan :D
het upgraden van je wapens of armor heet in het spel "refinen" hiervoor heb je een essence of ether nodig (low essence, essence, low ether, ether, en nog meer) per lvl heb je andere dingen nodig (lvl 1 is voor standaard wapens 7 low essence en 5 chem. material) je hebt dus ook chemical materials nodig deze heten powders, de essences en powders kan je kopen maar je kan ze ook krijgen door in de goblin cave op goblins te jagen

als je alles hebt ga je naar de refiner welke in het midden van hill of wind staat en daar laat je het geheel samenvoegen, het kost een klein beetje zuli maar kan ook foet gaan (niet vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
zo goede dag allemaal

mm desert ga je vanaf ook in rose? zo ja dan ben ik er weer want overdag heb ik stage.
Gisteren lvl 60 geworden :) moe tnog effe dan kank worm dragon wings maken :P hoop ik.

Ik word een crafter die gems gaat doen voor clannie :) dus iederen hoge stats

18.30 ingame gerwinngood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hope schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:09:
Iemand die mij wilt hebben? Ik ben weliswaar pas begonnen en een totale noob, dus kan de hulp goed gebruiken :p ;)
Ben een lvl 13 Muse pas.. :D
* OkkE is een lvl 12 Muse & ook n00b. :) Denk dat ik zaterdag de hele middag ga spelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:49:
zo goede dag allemaal

mm desert ga je vanaf ook in rose? zo ja dan ben ik er weer want overdag heb ik stage.
Gisteren lvl 60 geworden :) moe tnog effe dan kank worm dragon wings maken :P hoop ik.

Ik word een crafter die gems gaat doen voor clannie :) dus iederen hoge stats

18.30 ingame gerwinngood
kom je lekker mee :P

gisteren een jewel golempje af gemaakt kreeg een red ruby met +5 strength die nu mooi in me boogje zit

ben nu bezig om 45 elder doonga's af te maken voor de rightious knights en dat gaat al behoorlijk (hoewel ze nog donker rood zijn maak ik ze makkelijk af!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:33:
[...]

het upgraden van je wapens of armor heet in het spel "refinen" hiervoor heb je een essence of ether nodig (low essence, essence, low ether, ether, en nog meer) per lvl heb je andere dingen nodig (lvl 1 is voor standaard wapens 7 low essence en 5 chem. material) je hebt dus ook chemical materials nodig deze heten powders, de essences en powders kan je kopen maar je kan ze ook krijgen door in de goblin cave op goblins te jagen

als je alles hebt ga je naar de refiner welke in het midden van hill of wind staat en daar laat je het geheel samenvoegen, het kost een klein beetje zuli maar kan ook foet gaan (niet vaak)
Ey bedankt man, zal er naar kijken vanavond als ik weer thuis ben.
Nu eerst stage lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BTW, er is een update geweest, maar ik zie het niet tussen de new items staan, dus vraag ik het hier maar :)
Sinds kort zie ik als ik spul verkoop, bij de mensen die het in willen kopen ook de NPC prijs. Is dat iets nieuws? Want dat heb ik nog nooit eerder gezien, of krijg je die optie nadat je bij een Union zit oid?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:04:
BTW, er is een update geweest, maar ik zie het niet tussen de new items staan, dus vraag ik het hier maar :)
Sinds kort zie ik als ik spul verkoop, bij de mensen die het in willen kopen ook de NPC prijs. Is dat iets nieuws? Want dat heb ik nog nooit eerder gezien, of krijg je die optie nadat je bij een Union zit oid?
new items? waar kan je dat zien?

de optie npc price zit er altijd bij nu heeft niets te maken met union

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:09:
[...]

new items? waar kan je dat zien?

de optie npc price zit er altijd bij nu heeft niets te maken met union
Je kan op www.roseon.com kijken wat er allemaal aan nieuw spul en updates zijn gekomen...
De NPC prijs is die nou ingevoerd bij de laatste update? Want dat heb ik nog nooit gezien iig...
Ben ook nog wat nieuws tegengekomen: Een Junon Aqua...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Aarghh... Laatst een Gem geprobeerd uit me wapen te halen, ging tot 2x toe goed, bij de 3de keer ben ik dus een Ruby kwijt geraakt. Er stond Succes, maar zag hem nergens meer terug in me inventory. Had er al eens over gelezen, maar ben nogal eigenwijs. 90K weggegooid nu en zal het zeker nooit meer doen.

Ben nogsteeds lvl 45 en ben bezig met de main-quest voor wat afwisseling en leuke items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:13:
[...]

Je kan op www.roseon.com kijken wat er allemaal aan nieuw spul en updates zijn gekomen...
De NPC prijs is die nou ingevoerd bij de laatste update? Want dat heb ik nog nooit gezien iig...
Ben ook nog wat nieuws tegengekomen: Een Junon Aqua...
het is idd met de laatste update zag het gisteren ook voor het eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Uh die NPC prijs zag ik vanaf het begin al dat ik speelde.
Junon Aqua nog niet tegengekomen btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:23:
[...]

het is idd met de laatste update zag het gisteren ook voor het eerst
Ja, dat dacht ik dus ook.
Psychoot schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:28:
Uh die NPC prijs zag ik vanaf het begin al dat ik speelde.
Junon Aqua nog niet tegengekomen btw
Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
mm :( neee ergste wat kan gebeuren is net gebeurt
IRON 2 UPDATE in PRISTONTALE neeee :( was ik maar lvl 85 in pt :( helaas 82
Mm zit over na te denken om weer pt te gaan doen mm wat erg :( wil eerst lvl 76 dealer denk ik wil devil wings aan :).

Brummetje :( kom je ook pt? :P fs ancient armor vinden :P

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:35:
Mm zit over na te denken om weer pt te gaan doen mm wat erg :( wil eerst lvl 76 dealer denk ik wil devil wings aan :).

Gerwin
uhm ik begrijp niet wat er nu het probleem is....kan je het mij in noobtaal zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope

Hope

Is een meisje!

Kan je je nou als muse je zelf healen? Ik heb cure als skill alleen ik snap niet hoe je jezelf daarmee moet healen... Kan je jezelf dan selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:24
Links boven in het scherm op je zelf klikken, dan heb je je zelf geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Als je linksbovenin op je naam klikt, selecteer je je eigen character... zo kan je dus heal op jezelf casten.

Hmm iets te laat... O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Wrack op 18-03-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope

Hope

Is een meisje!

THX, ik kan mezelf healen, woepie!
OkkE schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:04:
[...]

* OkkE is een lvl 12 Muse & ook n00b. :) Denk dat ik zaterdag de hele middag ga spelen.
Zin om samen te spelen morgen? Tenminste als ik niet ga winkelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

gerwingood schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:35:

Gerwin
uhm ik begrijp niet wat er nu het probleem is....kan je het mij in noobtaal zeggen? :P[/quote]

Gerwin, luister, een paar dingen:

1. Voor Pristontale related posts heb je ongetwijfeld een Pristontale Topic op GoT. Als je alle PT zinnen uit deze post haalt, blijft er een zin over waarin je graag devil wings wil. Die wil ook, alleen post ik dat niet iedere keer.

2. Voor persoonlijke afspraken of verzoeken kun je Brummetje(of wie dan ook) ingame pm'en, of dat nou in Rose of in PT is. Je kunt zelfs MSN gebruiken.

3. Post je berichten alsjeblieft eindelijk eens in normale taal! Ik ben niet de enige die eraan stoort en het vaak niet eens kan lezen, anderen geven dit ook aan en doen dat niet voor niets. Doe er wat mee!

Je bent een aardige gast, en dit is niet bedoeld om af te zeiken, maar het wordt tijd dat je een keer gewoon gaat posten. Dat doet iedereen hier, het lijkt me dus niet teveel gevraagd.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hope schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:34:
THX, ik kan mezelf healen, woepie!

[...]

Zin om samen te spelen morgen? Tenminste als ik niet ga winkelen ;)
Prima, ik meld me morgen hier wel als ik wil gaan spelen. :)
Of voeg me anders op MSN toe, als je dat gebruikt... adres staat in m'n profiel.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope

Hope

Is een meisje!

ok mijn zoveelste vraag: ik ben nu aan het lopen, eerst kon ik rennen en nu loop ik, hoe kan je dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hope schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:19:
ok mijn zoveelste vraag: ik ben nu aan het lopen, eerst kon ik rennen en nu loop ik, hoe kan je dat veranderen?
Had je met de searchknop nog wel kunnen vinden :) maar goed, de oplossing is enorm eenvoudig: Druk op de TAB knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 17:43

Haan

dotnetter

FnF schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:22:
[...]

Had je met de searchknop nog wel kunnen vinden :) maar goed, de oplossing is enorm eenvoudig: Druk op de TAB knop.
Kleine kanttekening.. het kan ook zijn dat je teveel items bij je draagt. Dit kan je zien rechtsonderin je inventory. Daar staan twee getallen en de eerste is hoeveel gewicht je draagt en de tweede hoeveel je kan dragen. Het eerste getal moet dus lager zijn dan het tweede, anders mag je niet meer rennen :) In dat geval moet je dus wat gewicht lossen (verkopen of opslaan in je magazijn) en dan kan je weer op TAB drukken om weer vrolijk te kunnen rennen :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK heb een Junon Aqua al vaak genoeg gezien. En een Junon Tree en een Junon Grunter.
En zo is er ook een Junon Goblin, Junon Crawfish, enz enz..

Ik denk dat je op de volgende manier Junon monsters krijgt:
Mij valt op dat Junons alleen voorkomt bij monsters waar meerdere versie van zijn.
Dus bijv. de Aqua beesten. Daar heb je Aqua warriors, aqua guarders, Aqua captains van.
Als je die veel in een korte periode gaat afslachten krijg je dus een Aqua King. Als je dan vervolgens in een korte periode veel Aqua kings afslacht, spawnt er een Junons Aqua.

Ik weet niet cker of het waar is, maar dit is wat ik denk.

[ Voor 63% gewijzigd door Zeror op 18-03-2005 15:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Die junon aqua lijken alleen op bepaalde dagen te komen, soms zie je ze nooit de andere keer 4x achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope

Hope

Is een meisje!

Ik kan weer rennen! :D
OkkE schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:16:
[...]

Prima, ik meld me morgen hier wel als ik wil gaan spelen. :)
Of voeg me anders op MSN toe, als je dat gebruikt... adres staat in m'n profiel.
Is goed, ik voeg je wel op msn toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Spreek je vanavond, zit nu nog op m'n werk. /offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Haan schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:30:
[...]

Kleine kanttekening.. het kan ook zijn dat je teveel items bij je draagt. Dit kan je zien rechtsonderin je inventory. Daar staan twee getallen en de eerste is hoeveel gewicht je draagt en de tweede hoeveel je kan dragen. Het eerste getal moet dus lager zijn dan het tweede, anders mag je niet meer rennen :) In dat geval moet je dus wat gewicht lossen (verkopen of opslaan in je magazijn) en dan kan je weer op TAB drukken om weer vrolijk te kunnen rennen :)
Jep, ik zou het erbij zetten, maar ik had nou niet echt het idee dat het hier om ging :)
Heb het zelf ook eens gehad, en om in het storehouse nou bijna 5Z per item te betalen ging me net een beetje te ver...
Heb het dus maar gewoon ingeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Iron field 2 is dus open in pt en nee ik ga niet pt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dacht even slim te zijn, iemand had redelijk goedkope meat, dus ik maar zo'n 1500 stuks in slaan... Helemaal niet aan het gewicht gedacht :| Daar slakt mijn gastje nu over het scherm heen :'( Ga nu eerst
maar eens even wat meat in de verkoop gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
hmm mischien beetje domme vraag, maar bij die quests; hoe kan je daar zien waar je precies heen moet lopen. Ik ben bij Kalonline gewend dat er dan een puntje op de map komt. Ik zit nu bij Adventure Plane en (lv. 8 ) en er staan 4 quests open. Ik kan wel als een gek overal heen lopen maar het zou makkelijk zijn als ik weet waar ik moet zijn :). Er staat namelijk wel een naam bij, maar daar heb ik weinig aan :+

Oja nog een vraagje: weet iemand een link ofzo waar de maps groot staan afgebeeld, dat lijkt me wel makkelijk om erbij te hebben totdat ik weet hoe alles in elkaar zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Dutch-Hane schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:40:

Oja nog een vraagje: weet iemand een link ofzo waar de maps groot staan afgebeeld, dat lijkt me wel makkelijk om erbij te hebben totdat ik weet hoe alles in elkaar zit :P
Probeer http://www.7hearts.net en dan de sectie /maps eens.. Misschien is dat wat je zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
zo te zien gaat emperernapoleon onder een andere naam door met scammen, onder de naam VoyaqeX. Het is dus niet VoyageX die een goede reputatie heeft wat ik andere forums heb gelezen. Was iemand van TZelite die hem aan sprak met de naam emperenapoleon, hij moest nog 1 miljoen van hem hebben. Hij was trouwens in Junon channel 3
Er is al iemand door hem gescammed
http://www.roseguru.com/forums/index.php?showtopic=7866&

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hello IROSE Users,
Many users report scammers these days. And IROSE GM Team has blocked some of the scammers. To block those scammers and protect innocent users, we need some solid evidence like screen shot. Please mail us with screen shot if you find scammers.

And if someone asks your account or password arguing that it is needed in making Zuly or something like that, do not accept their proposal. They are all scammers and if you accept it and get scammed, we cannot help you.

Thank you for your cooperation
IROSE GM Team
Gravity
Ik hoop dat er al veel mailtjes met de EmperorNapoleon (of VoyaqeX) erin zijn gestuurd.
En ook eentje met WiseDealer, want die heeft mij gescamd. Was door hem 21k Kwijt :'(

Tevens krijgen ook hackers de aandacht bij de admins van Rose. Hun accounts worden netjes geblockkeerd.
Mocht je een hacker tegenkomen, meld het dan even aan de Rose admins. Die blocken hun account voor een tijd of zelfs permanent. Je beloning is dan 100k zuly's.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 18-03-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

VoyaqeX hacked niet hoor :? Wtf lul jij :X

[ Voor 3% gewijzigd door Brummetje op 19-03-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eens een GM tegen gekomen :9 hier nog wat screenies van Castle gear etc:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose/screen179.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose/screen225.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose/screen208.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/rose/screen218.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Brummetje schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:37:
VoyaqeX hacked niet hoor :? Wtf lul jij :X
Euhm, hij heeft het over scammen en niet over hacken. Daarnaast zou je misschien je opmerking kunnen onderbouwen, desnoods enkel met het argument dat je die VoyaqeX goed kent en van zijn goede wil overtuigd bent...

VoyageX was de allereerste Artisan (lvl 70 dealer) in ROSE en is nog steeds een van de hoogste Artisans (al dan niet de allerhoogste, weet niet 100% zeker). Hij heeft inderdaad een goede naam omdat hij veel gecraft heeft en zijn kennis daarvan ook met de community gedeeld heeft toen niemand nog veel van craften wist. Hij craft nog steeds voor geinteresseerden, hij is echter wel wat duurder dan de meeste andere crafters maar hij kan dan ook de meeste verschillende dingen craften en heeft goede slagingskansen en stats doordat hij veel con en sen heeft.

Dat iemand bijna dezelfde naam heeft zal niet toevallig zijn en dát doet het vermoeden rijzen dat het inderdaad wel eens een 'persoon' zou kunnen zijn die probeert te profiteren van de goede naam van VoyageX

[ Voor 3% gewijzigd door makje op 19-03-2005 04:15 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
hmm ligt het aan mij(n firefox), of werkt bijna heel http://www.7hearts.net niet... als ik op een link klik zoals quests staat er http://www.7hearts.net/# en er gebeurt helemaal niets 8)7 . Alleen maps doet het daar staat dan /maps.php achter. ook het forum en die status doet het maar ik wil juist die andere zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
hmmm ik wordt gek en voel me een super noob
ik ben nu lvl 11 net hawker geworden en boogje gekocht (en pijlen) maar kan pvd niks schieten :?
dus ik kijken of het aan de skills ligt, ik heb 40 skill points te verdelen maar wat ik ook doe.... ik kan op dat eerste boog ding klikken welk me naar bowmastery enzo brengt maar ik kan niks.

iemand een idee wat ik fout doe? ik heb al lopen zoeken maar niks kunnen vinden

<edit>
ik zag dat mijn pijlen in "etc" zaten in mijn items. ik kan nu gewoon schieten maar zit nog steeds met het distribueren van mijn skillpoints

[ Voor 16% gewijzigd door Yokidrink op 19-03-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 04:05:
Vandaag eens een GM tegen gekomen :9 hier nog wat screenies van Castle gear etc:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG! En dan kom jij aan met je sporty cart, komt er een GM met een soort van Cadillac cart met gatling gun :D
* Haan ook wil :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Kwijl, kwijl, kwijl :9~
Ik ga mn zuly maar niet aan een sport cart uitgeven, maar spaar nog even door ;)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:55:
[...]

OMG! En dan kom jij aan met je sporty cart, komt er een GM met een soort van Cadillac cart met gatling gun :D
* Haan ook wil :9
JA idd daar zat ik ook al aan te denken. Damnm die auto is nog vetter dan een castle gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heet iemand anders ook problemen met de patcher :?
Telkens treedt er volgens windows in ROSEOnline.exe bij 0_116_1629302620.zip een fout op. Nadat je in het windows-dialoogje op Sluiten drukt staat de launcher nog open, maar deze doet dan niks meer. Als je dan op 'CHECK ALL' drukt gebeurt er weer precies hetzelfde; de al gedownloade bestanden gaat ie snel voorbij, maar bij 0_116_1629302620.zip gaat het weer fout. Help! :'(

-edit-
Na een reinstall loopt hij weer op een andere .zip vast :|

-edit2-
Opgelost \o/
Nadat de patcher is gecrasht, ga je naar de rose online map in je program files. Als het goed is staat daar de zip waar hij op vast liep. Nadat je de rose launcher gesloten hebt verwijder je dat bestand en de volgende keer gaat alles goed. Tenminste, zo werkte het bij mij.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Die main quest waar haal ik die eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:51:
Heet iemand anders ook problemen met de patcher :?
Telkens treedt er volgens windows in ROSEOnline.exe bij 0_116_1629302620.zip een fout op. Nadat je in het windows-dialoogje op Sluiten drukt staat de launcher nog open, maar deze doet dan niks meer. Als je dan op 'CHECK ALL' drukt gebeurt er weer precies hetzelfde; de al gedownloade bestanden gaat ie snel voorbij, maar bij 0_116_1629302620.zip gaat het weer fout. Help! :'(

-edit-
Na een reinstall loopt hij weer op een andere .zip vast :|

-edit2-
Opgelost \o/
Nadat de patcher is gecrasht, ga je naar de rose online map in je program files. Als het goed is staat daar de zip waar hij op vast liep. Nadat je de rose launcher gesloten hebt verwijder je dat bestand en de volgende keer gaat alles goed. Tenminste, zo werkte het bij mij.
Hehe, had ik al veel eerder zo opgelost :)
Na de reinstall van mijn Windows sloot het progsel gewoon af, en moest ik hem opnieuw opstarten, ging ie weer verder, met mijn vorige Windows install moest het idd zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Freddy_Fish schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:55:
Die main quest waar haal ik die eigenlijk?
De visserman in Adventure Plain, Maeed (ofzow :P).

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je een clan kan oprichten?
En is er een minimum level die je moet hebben om een clan te kunnen joinen?

Ik heb er niks over kunnen vinden op de roseon website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 22:00
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:41:
weet iemand hoe je een clan kan oprichten?
En is er een minimum level die je moet hebben om een clan te kunnen joinen?

Ik heb er niks over kunnen vinden op de roseon website.
je moet minimaal lvl 30 zijn, en 1 miljoen zuly's hebben. Als je aan beide eisen voldoet dan kan je bij de clan npc een clan maken. Die zit aan het oosten van Junon City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 04:05:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zul je net zien he. stop ik een tijdje komen jullie zoiets tegen ;)

zijn idd wel vette dingen die ze hebben. maar vraag me af of players zulke carts ooknog kunnen. gezien het allemaal super special lijkt :P ik denk dat je er later voor zult moeten bij betalen als je zulke dingen hebben wil :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik heb nu een quest en je moet beesten killen ? maar welke weet ik neit.. van dat ventje achterin junon polis bij die toren gekregen.. hij zegt je krijgt een gem ? maar nog maar 140 minuten over en ik weet nie welke beeste ! help me ! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

gebruik alt-q om je quest nog eens te lezen

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
een heel lang verhaal..

ik moet 5 vouchers van monsters hebbe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
hmm ik heb ook een probleem met een quest, die staat nu al een tijd open. Ik weet gewoon niet waar ik moet zijn }:O Die ratte sayon wil me niets meer vertellen :P ik kan alleen nog die prijzen naar iemand in zant sturen. Hier ff een pic van de quest:

Afbeeldingslocatie: http://tweakzone.nl/f/g/26171dbDEJcbL.jpg

Edit: ik kan me vaag herineren dat ik naar het zuiden en dan het oosten of westen moet,, ja zo vaag is het allemaal :+

[ Voor 17% gewijzigd door Rooster op 20-03-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je moet idd een beetje naar het zuiden en naar het westen. Als je op je map kijkt zie je daar een soort cirkel, (vrij dichtbij is het), daar moet je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik even balen; er was iemand die zijn dat ie mijn Spear wel even kon refinen, maar hij moest er wel wat Zuly's voor hebben. Heeft die gast in eens mijn hele kapitaal van zuur verdiende centen gepakt, op 1z na :( Heb wel weer mijn Crescent Spear terug gekregen, maar die is nog precies hetzelfde... Hoe kan die gast in eens al mijn zuur verdiende kapitaal krijgen op 1z na? Heb daar niet toestemming voor gegeven, alleen voor 1k... Niet voor mijn 125k :(
Hier een screenshot van ik met mijn 1z :( :
Afbeeldingslocatie: http://i140.exs.cx/img140/7461/screen0011tr.th.jpg
Kan ik direct mijn kleding e.d. allemaal weer verkopen :( En mijn 6 Animal Tail Furs... Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen :(

[ Voor 18% gewijzigd door Phyxion op 20-03-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

jah krijg je he... als je wilt refinen lekker zelf doen kom je nog niet eens op die 125 uit hou je nog over. -_-;; ookweer eigenschuld dikke bult. er word al vaak geneog gewaarschuwd zulke dingen niet te doen. als je screenshots bewijs hebt dat hij je heeft bedondert kun je um laten blokken.

simpel gezegt vertrouw andere mensen niet.
vooral niet met zulke hoge prijzen. als je je spear wilt refinen ga je naar hill of wind, en kun je het zelf doen.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 43 \o/

Gister een instant classic gemaakt imo! :P
Ik liep richting Forest of Wisdom voor de Grunter Kings en ik zie daar stuk of 15 captain moldys staan, die beestjes leveren een exp op van 850+ en ik had een blood charm.
Zo geniaal :P , hele console stond vol met captain moldys en gewone moldys :P
Van 50% exp naar 66%

prachtig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
FnF schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:31:
Ik even balen; er was iemand die zijn dat ie mijn Spear wel even kon refinen, maar hij moest er wel wat Zuly's voor hebben. Heeft die gast in eens mijn hele kapitaal van zuur verdiende centen gepakt, op 1z na :( Heb wel weer mijn Crescent Spear terug gekregen, maar die is nog precies hetzelfde... Hoe kan die gast in eens al mijn zuur verdiende kapitaal krijgen op 1z na? Heb daar niet toestemming voor gegeven, alleen voor 1k... Niet voor mijn 125k :(
Hier een screenshot van ik met mijn 1z :( :
[afbeelding]
Kan ik direct mijn kleding e.d. allemaal weer verkopen :( En mijn 6 Animal Tail Furs... Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen :(
Als je de naam van die speler nog weet kun je een request met dit screenshot naar Gravity sturen.
Duidelijk vertellen wat er is gebeurd en hopelijk kunnen zij dan die speler (tijdelijk) blocken.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-03-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:51:
[...]

Als je de naam van die speler nog weet kun je een request met dit screenshot naar Gravity sturen.
Duidelijk vertellen wat er is gebeurd en hopelijk kunnen zij dan die speler (tijdelijk) blocken.
Ja, ik kan de naam nog wel opzoeken, staat nog wel in mijn lijstje :) Overigens staat hij ook nog regelmatig met zijn winkel stuff te verkopen (Hij zegt bijvoorbeeld oj te verkopen, dan verkoopt ie milk, en dan niet tegen 66z, maar dan tegen 661z, zulke dingen...)
Ik zal Gravity wel even een mailtje hierover sturen, maar ik verwacht niet mijn zuly terug te krijgen, dus echt veel zin heeft het dan voor mij niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Voor dat ik Rose download (nogal traag), kan Rose op mijn computer draaien, mijn computer is niet zo geweldig :(
(celeron 2,4ghz/256mb ram/64mb video onboard)

[ Voor 19% gewijzigd door Jazzle op 20-03-2005 17:25 . Reden: Werd niet beleefd gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

offtopic:
Je weet dat het vrij onbeleefd is om mensen opeen link in je sig te laten klikken omdat je zelf niet de moeite neemt om die specs even in je post te vermelden?

Je processor is snel genoeg maar je onboard videokaart zou wel eens lastig kunnen worden. Maar wat let je om het eens gewoon te proberen? de beta is gratis te downloaden en werkt het niet dan heeft het je dus ook niets gekost...

@FnF het is simpelweg niet mogelijk dat die vent 125k van jouw jat zonder dat jij dat ergens mogelijk hebt gemaakt. Je zult hem dus ergens wel geld hebben overgemaakt of voor een dienst hebben betaald.

Gezonde argwaan is natuurlijk wel op zijn plaats in een spel als dit. Er zijn genoeg mensen te vinden via sites en vrienden die je kunt vertrouwen. IRL geef je mensen ook niet zomaar je telefoon om te bellen zonder dat je een zekerheid inbouwt dat je hem ook weer terug kunt krijgen (onderpand, je kunt heel hard rennen en bent sterker enz) en ingame geldt dat nog veel meer daar er daar (bijna) geen consequenties zijn voor spelers...

(alhoewel VoyaqeX nu ingame ook al wel weer afgestraft wordt door spelers die shouten na een oproep of andere poging van deze ex-Emperor Napoleon }) :P )

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Haan schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:01:
Je moet idd een beetje naar het zuiden en naar het westen. Als je op je map kijkt zie je daar een soort cirkel, (vrij dichtbij is het), daar moet je zijn.
Hehe ik was al in die grot gegaan eergister maare dat liep verkeerd af :+ (VRIJ DICHTBIJ) oke i've got it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

makje schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:13:
offtopic:
Je weet dat het vrij onbeleefd is om mensen opeen link in je sig te laten klikken omdat je zelf niet de moeite neemt om die specs even in je post te vermelden?

Je processor is snel genoeg maar je onboard videokaart zou wel eens lastig kunnen worden. Maar wat let je om het eens gewoon te proberen? de beta is gratis te downloaden en werkt het niet dan heeft het je dus ook niets gekost...

@FnF het is simpelweg niet mogelijk dat die vent 125k van jouw jat zonder dat jij dat ergens mogelijk hebt gemaakt. Je zult hem dus ergens wel geld hebben overgemaakt of voor een dienst hebben betaald.

Gezonde argwaan is natuurlijk wel op zijn plaats in een spel als dit. Er zijn genoeg mensen te vinden via sites en vrienden die je kunt vertrouwen. IRL geef je mensen ook niet zomaar je telefoon om te bellen zonder dat je een zekerheid inbouwt dat je hem ook weer terug kunt krijgen (onderpand, je kunt heel hard rennen en bent sterker enz) en ingame geldt dat nog veel meer daar er daar (bijna) geen consequenties zijn voor spelers...

(alhoewel VoyaqeX nu ingame ook al wel weer afgestraft wordt door spelers die shouten na een oproep of andere poging van deze ex-Emperor Napoleon }) :P )
Tsja, blijkbaar dus wel, ik ga echt niet even alles weggeven behalve 1z... Weet ook niet hoe die gast het gedaan heeft, maar hoe dan ook, ik ben nu alles kwijt behalve 1z... Heb atm de tailfurs doorverkocht, dus heb weer 514z...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Hmm ik moet een crystal key vinden nu, is het waar dat je die van een woopy king krijgt?

srry dat ik zo veel vraag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:10:
Hmm ik moet een crystal key vinden nu, is het waar dat je die van een woopy king krijgt?

Ja, je krijgt die crystel key idd van Woopy King. Dat is ook helaas de enige manier.
Je kunt Woopy King vinden ten noordoosten in de Canyon of Zant.
Zorg dat je de eerste hit hebt. Veel mensen zijn namelijk op zoek naar die woopy king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamotje
  • Laatst online: 20:10
Dutch-Hane schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:10:

Ja klopt

Hier is een link voor heel de quest
http://roseguru.com/forum...act=portal&site=8&pick=72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
thx voor de reacties :) 1 woopy king voor jezelf gaat niet, hoe werkt dat dan zodat ik hem krijg? Gewoon bij een aantal woopys flink skills gebruiken en dat het vanzelf komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

King komt eenmaal in de zoveel tijd langs, hangt ook een beetje van de drukte af. Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je de first hit hebt en daarna blijven attacken terwijl anderen je gaan KS'en. (momenteel lijkt de concensus te zijn dat kings en guardians free for all zijn en dus geen KS). Niet elke first hit levert direct een quest item op, het kan dus best pas bij de 5e zijn...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish

Freddy_Fish

Wat boeit dat ks eigenlijk, als je first hit hebt,krijg je en het item en 1 erbij als je eventueel met een quest bezig bent. De exp word verdeeld op t aantal slagen dat je op dat monster hebt gemaakt, dus waar maken sommige mensen zo'n probleem van. Gister ook zo'n gast flipte hem dik hard, liepen tegelijk op een monster af, hij raakte hem eerder, dik zo van naab ks blabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik wil ff die nieuw Artisian welkom heten en gelijk vragen of hij een lijstje ofzo kan neerzetten met wat ie kan craften. (Ik hoop een sport car :P ) Als iemand ooit Bones of iets anders nodig heeft ik ben in JUnon een warenhuis vol aan het maken, ik kan het gewoon niet verkopen aan de npc :X . :9 .

Hoe zit het trouwens met low-essence, essence en ethers, wat zijn de meest gevraagde prijzen hiervan? Ik dacht essence 10k en low 7k en ether 15k ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
KS'en is gewoon zielig als iemand gaat lopen zeiken. Ik bedoel monsters zijn er zat om tegen te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mmmm DesertRaven misschien iets te vroeg gejuicht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje

makje

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:34:
Hey ik wil ff die nieuw Artisian welkom heten en gelijk vragen of hij een lijstje ofzo kan neerzetten met wat ie kan craften. (Ik hoop een sport car :P ) Als iemand ooit Bones of iets anders nodig heeft ik ben in JUnon een warenhuis vol aan het maken, ik kan het gewoon niet verkopen aan de npc :X . :9 .

Hoe zit het trouwens met low-essence, essence en ethers, wat zijn de meest gevraagde prijzen hiervan? Ik dacht essence 10k en low 7k en ether 15k ofzo?
Sorry desertraven, maar die nieuwe artisan is alweer weg.
spoiler:
een bijzonder ontactische opmerking van mij zou daar wel eens toe kunnen hebben bijgedragen :X

Je prijzen kloppen redelijk, behalve dat ether meer voor 12 - 13k gaat

V.w.b. KS'en is er 1 heel duidelijke reden waarom het lame is: degene die de first hit heeft wordt daarna ook aangevallen door het betreffende monster en moet dus schade incasseren. Iemand die daar dan van gaat profiteren door enkel exp te pakken van dat monster zonder zelf de schade ok te dragen is dus asociaal bezig...

Kings etc wisselen veel van target en daardoor is het KS'en daarvan veel geaccepteerder. Echter toen dit spel net begon en er nog niet zoveel spelers waren werden ook Kings NIET geKS'ed en dat beviel ook best goed met al die exp. Veel high level spelers vinden ook kings daarom niet free for all...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om dat hele ks gedoe kunnen zelfs nog clan wars ontstaan, ik houd ff mijn mond maar :P
Anyway ik heb weer aardig wat erbij vandaag, enkele peridots, emeralds, hearts, wat equip, lvl 88 nu :P
WIl maybe morgen ff tot 90 doen, maybe 91, en dan voor dragon wings gaan :)
Btw aan iedereen, verkoop nooit je low essence, ga je spijt van krijgen, andere kun je makkelijk weer krijgen.
Zit nu zelf aan de 500 ethers, essence en die zooi allemaal en stapeld lekker op, ga ik een +35 topaz van maken, wil ik uiteindelijk 4 hebben, en voor mij begint nu in het zicht te komen dat ik niet veel spul hoef te kopen, dus ik kan me dat veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo.....

en we zijn weer lvl 56, schiet wel lekker op iig, heb net een nieuw boogje bemachtigd een Maiya Bow (1) met slot! oftewel dan gaat de ruby van me andere boog (dark elf bow) daar wel in (hoop dat de seperate goed gaat)

ook gister in goblin cave lekker zitten vechten en nogal wat essence en ether gekregen heb nu ook een lion back armor (1) met 3 str erbij :P erg relaxt die drops in de Goblin Cave

iemand een idee welk lvl de doonga captains zijn? heb er nogal wat moeite mee en ik moet er 20 voor quest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Het is trouwens niet meer zo dat je First Hit moet hebben bij die Whoopy Kings. Ik had de laatste hit en kreeg toen meteen het item (in me console stond wel: You succesfully hunting Whoopy King). Het valt me op dat dit ook gebeurd bij andere mobs, laatst een Ruby van een Jewel Golem voor me ogen weggejat, ondanks dat ik FH had.

Lvl 46,5 nu en druk aan het hunten in de Goblin Cave. (Op zoek naar Essence (nog 4) om me Lover vest naar een dodge van 25 te krijgen)

@hierboven..
Seperate Item zou ik niet doen, ben al een Ruby daardoor kwijt geraakt, terwijl er wel 'Succes' stond. Verkoop de oude boog MET steentje, koop daarna een nieuw steentje.

[ Voor 17% gewijzigd door Wrack op 21-03-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrack schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:41:

@hierboven..
Seperate Item zou ik niet doen, ben al een Ruby daardoor kwijt geraakt, terwijl er wel 'Succes' stond. Verkoop de oude boog MET steentje, koop daarna een nieuw steentje.
mwah dan ga ik wel op junon's golems jagen op beach of genzy, kans dat je daar wat krijgt is groter dan dat iemand een diamond od ruby verkoopt voor een redelijke prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Het is trouwens niet meer zo dat je First Hit moet hebben bij die Whoopy Kings. Ik had de laatste hit en kreeg toen meteen het item (in me console stond wel: You succesfully hunting Whoopy King). Het valt me op dat dit ook gebeurd bij andere mobs, laatst een Ruby van een Jewel Golem voor me ogen weggejat, ondanks dat ik FH had.
Ok, dan heb ik het me dus niet verbeeld. Ik was laatst ook bezig met een King Kong en die die dropte een sapphire, maar die was ook al opgeraapt voordat ik m kon pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Goede morgen allemaal
ZO was weer een goed weekend.
Helaas niet veel ingame geweest alleen gisteren avond en smiddags heel kort. Totaal heb ik toch 70% gemaakt en ginkeltjes gz op je %ten. Hoop zo snel mogelijk 7x te zijn dan is er eindelijk een artisan en dan hebben we niet het gezeur dat we er 1 moeten zoeken.

Vanavond lvl 61 en dan ga ik rustig aan doen want zit met me stage moet nog 2 verslagen en dan benk klaar en een week vrij :D.

K mensen tot vanavond of straks ben weer effe weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unieke plaatjes... Geen winkeltjes te zien
Server was even down.
Ben wel bang dat de high lvl party verloren is gegaan.. zonde zeg.
En Oja zo als jullie zien zit ik eindelijkbij de tweakertjes :P
Afbeeldingslocatie: http://212.127.248.250/screen105smal.jpg
Afbeeldingslocatie: http://212.127.248.250/screen106smal.jpg

"klik"

Greatz fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:45:
Unieke plaatjes... Geen winkeltjes te zien
Server was even down.
Ben wel bang dat de high lvl party verloren is gegaan.. zonde zeg.
En Oja zo als jullie zien zit ik eindelijkbij de tweakertjes :P
[afbeelding]
[afbeelding]

"klik"

Greatz fly
he gast ik zag je gister nog ff online LOL

ik ben Sijinty ingame was erg lachu WELKOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:11
Haan schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:09:
[...]
Ok, dan heb ik het me dus niet verbeeld. Ik was laatst ook bezig met een King Kong en die die dropte een sapphire, maar die was ook al opgeraapt voordat ik m kon pakken :(
Ik heb dit soort dingen ook al bemerkt, het geld kennelijk nog wel voor de quests, maar het wil nog wel eens voorkomen dat een knakker een king aanvalt en daarna op een afstandje gaat wachten. Het lijkt me soms wel zo eerlijk, maar soms ook irritant, ben er namelijk een garnet door misgelopen.

Op dit moment ben ik level 46 met mijn Summoner (Attack Muse) en het gaat lekker, moet alleen Caiman Warriors voor mijn quest hebben en laten die nou fiks paars zijn :P die haal ik voorlopig nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik als Muse veel meer mooie dingen krijg dan dat ik ooit als soldier heb gekregen. Gisteren nog een "Grand Lover Bonnet" met 3/3 stats erbij. Al mijn equipment heeft nou minstens een dodge van 16 met drie uitschieters van 19.
@hierboven..
Hoe kan je in vredesnaam succes krijgen en toch de steen kwijt raken :? Daarnaast moet ik toch eerst een "Legend White Staff" vinden die ook nog eens een slot heeft, maar het vooruitzicht wordt ik niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:09:
Op dit moment ben ik level 46 met mijn Summoner (Attack Muse) en het gaat lekker, moet alleen Caiman Warriors voor mijn quest hebben en laten die nou fiks paars zijn :P die haal ik voorlopig nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik als Muse veel meer mooie dingen krijg dan dat ik ooit als soldier heb gekregen. Gisteren nog een "Grand Lover Bonnet" met 3/3 stats erbij. Al mijn equipment heeft nou minstens een dodge van 16 met drie uitschieters van 19.
he als ik online ben vanaaf mnoet je maar ff pm'en als je op beach bent, ik help je wel ff mee met die warriors, ik weet hoe klote ze zijn heb ze net gehad! ik ben ook op beach gezien ik op elder doonga's en warrior crawfy's aan het jagen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:11
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:15:
[...]
he als ik online ben vanaaf mnoet je maar ff pm'en als je op beach bent, ik help je wel ff mee met die warriors, ik weet hoe klote ze zijn heb ze net gehad! ik ben ook op beach gezien ik op elder doonga's en warrior crawfy's aan het jagen ben
Nee, ik moet nog even wachten, aangezien ik de quest gedeeltelijk overnieuw doe omdat ik een nieuw character ben begonnen weet ik te veel van verschillende quests en is het makkelijker, dus ik ben een veel te laag level om eigenlijk de vorige quest te voltooien (10 Hard fruits op level 43 :X )

Ik zal geduld moeten hebben en even levelen over een level of 4 zou het te doen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Het spel is echt te verslavend! :o Ik ben nog maar een level 18 Muse, maar ik kan niet wachten tot ik vanavond weer verder kan spelen. :)

Ik moet alleen nog wat meer mensen vinden om mee te party'en, want solo is toch net iets minder leuk. Zijn er mensen rond level 18 die met mij (en Hope) willen party'en? Voeg me toe op msn (zie profiel) of PM me ingame (naam: AlethaA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Jup en hier Ginkeltjes :( leader van de lvl 42 party hij is dus weg :(

Ben nu maar heel in me uppie en zonder party :'( in b3 essence aant zoeken voor me Saint lighting spear :) gister 82 geworden :)...

Maarjah vanavond ff met iedereen luna We gaan die party weer naar 40 maken :*)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.