* Brummetje ziet zich eigen tussen dat groepje staan 
Ben Ginkeltjes trouwens
Ben Ginkeltjes trouwens
[ Voor 12% gewijzigd door Brummetje op 16-03-2005 07:23 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 12% gewijzigd door Brummetje op 16-03-2005 07:23 ]
Valt wel wat mee, is was bij lvl 7 oid al in Adventure Plain, is wel redelijk te doenBrummetje schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:25:
Als je heen lvl 10 bent is het ook hard om te overleven in adventure plain
Ik moet daar ok nog ff op komen te staan: FnF->Soldier.OkkE schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:31:
Bij die lijst van GoT (http://80.61.89.192/ROSE/) is de Game Nick dan hoe mijn char heet? Of hoe ik me op de site heb aangemeld?
[ Voor 18% gewijzigd door Phyxion op 16-03-2005 08:39 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
daar nog 40k bij en je mag em hebbenFreddy_Fish schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:52:
[...]
Voor 10.000 wil ik je daar wel vanaf helpen.
Verwijderd
als je slim bent doe je dat dus niet!FnF schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:35:
[...]
Valt wel wat mee, is was bij lvl 7 oid al in Adventure Plain, is wel redelijk te doenDan lvl je tenminste nog snel door, hoe verder je komt, hoe langer het duurt...
Heb gisteren even geld zitten te verdienen50k in 1 avondje, niet slecht dat ik zo, en daar vanochtend nog een 18k extra bij verdiend
Ben nu ook weer bezig met geld verdienen, ben bezig met geld te schrapen voor een cart
Zodra ik lvl 50 ben, wil ik een cart, en je hebt zo'n 350k/400k nodig, dus er is nog wel een eindje te gaan
[...]
Ik moet daar ok nog ff op komen te staan: FnF->Soldier.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Moet kennelijk maar eens snel door levelen, krijg jeuk in mijn vingers....Brummetje schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 07:23:
* Brummetje ziet zich eigen tussen dat groepje staan
Ben Ginkeltjes trouwens
Verwijderd
ja das wel zo idd, ik heb dit gewoon gedaan om naderhand per onderdeel te gaan upgraden en daar KAN je dan je gespaarde geld dan weer voor gebruiken heHaan schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:33:
Dat moet je niet zo makkelijk zeggen!
De kart die je dan krijgt is een wooden kart, dus als je een betere kart wilt, heb je er al weinig aan. Verder is het zo dat je voor 150 union points een item kan krijgen (afhankelijk van de union) die je kan verkopen voor 400-500k! Van dat geld kan je dan een goeie kart halen(enig nadeel is dat je wel dat item moet verkopen)
Verwijderd
he cardinal ben jij ook al zo een dune fan?cardinal808 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:46:
[...]
Moet kennelijk maar eens snel door levelen, krijg jeuk in mijn vingers....
Muziek/geluid in ROSEVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:12:
[...]
he cardinal ben jij ook al zo een dune fan?
(sorry voor offtopic)
Ik heb er een die vier keer gerefined is (4)gerwingood schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:52:
Goede morgen Tweakers
Gisteren was weer een leuke dag. Behalve vandaag misselijk koppijn ziekjes:(
Gisteren totaal 600k verdiendshop en quest nu nog een blue heart en green heart over van quesen.
De world quest gaf me gisteren totaal zon 170% xp:) ging wel lekker dus op moment ben ik lvl 57. Vandaag zal ik niet zo veel online zijn effe voor school bezig. Maar heb 1 vraag veel mensen uit tweakers clan hebben zon groen pakje aan heeft iemand er 1 over zoja welke stats hoe duurheb wel belangstelling.
Gerwin
Deliriant isti Romani.
Sleep je peridot naar de boog en klaar is kees..Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:11:
[...]
even een vraagje he: ik heb een dark elf bow (1) met een lege slot, ik ga strax ook een peridot kopen die ik er in wil hebben maar ik kan dat zelf niet omdat ik geen dealer ben, hoe moet ik dit regelen? want volgens mij kunnen de NPC's het niet (refiner in Hill of Wind dan he)
ik denk dat ik dan mijn boog en peridot moet afgeven aan een dealer maar hoe gaat dat dan allemaal? straks ben ik mijn dure items kwijt!
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
volgens mij rightious knights in het noord-westen van de stadFnF schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:19:
Wat is de beste Union voor een soldier?
Verwijderd
je hoeft daar dus geen dealer voor te zijn?Haan schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:14:
[...]
Sleep je peridot naar de boog en klaar is kees..
Verwijderd
heb ik ook last van!!!! ik dacht dat het aan me surround lag (alleen het voorste kanaal word zachter maar het achterste niet) want als ik mijn boxen op stereo zet dan heb ik er geen last vancardinal808 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:02:
[...]
Muziek/geluid in ROSE
De laatste tijd erger ik me dood aan de geluiden in Rose. Ik gebruik namelijk veel Skype om te communiceren met andere mensen die op het moment ROSE spelen. De muziek kan uitgezet worden. Het geluid ook, maar je hoort nog steeds de gevechtgeluiden. Weet iemand wat je hier aan kan doen?
Het is namelijk duidelijk een bug, maar er is een work-around om het iets stiller te krijgen. Gewoon even "squicken" aan de geluidsbar en het scheelt iets, maar is er een mogelijkheid om het geluid compleet uit te zetten in Rose?
offtopic:
Ja ik ben een Dune fan
Verwijderd
ah ok, maar ik dacht dat het samenvoegen ook een soort "craften" zou zijn, mooi dan kan ik dit vanaaf wel ff doen danku dankugerwingood schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:34:
MAdmatt
Je kan zelf een peridot of iets anders in je socket van je wapen doen. Refinen kan je ook zelf. Heb je geen dealer voor nodig.
Waar heb je hem wel voor nodig.
Bv. craften van spullen.
Craften van gemms> zoals peridots maar jij koopt ze dus geen dealer nodig succes
Kijk jouw idee is goed ik ben op moment de enige craft dealer in tweakers clan. Maar ik wil best lijstmaken met wat ik kan maken en wat er voor nodig heb maar nu. Deze lijst ga ik niet hier posten te on overzichtelijk als iemand een php forumpje heeft/maakt waar je apparte craft sectie maakt dan post ik daar steeds wat ik kan maken en update ik dat. (GINKELTJES kan jij er niet 1 maken netzoals voor spacies clan van toen is simpel maar werkt goedcardinal808 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:01:
Wat ik nog eigenlijk mis is een website/lijst van alle items en wat je er allemaal mee kan.
Ik heb nou een aantal items opgeslagen omdat ik niet weet wat ik er mee kan en misschien een dealer er later wel wat mee kan. Ik heb bijvoorbeeld inmiddels 10 Crystal stones (niet te verwarren met Blue/Red crystels. Ik weet absoluut niet wat je er mee kan, dus bewaar ik ze maar.
Weet iemand een lijst met items en de mogelijkheden of heb ik nu een "gat in de markt" gevonden?
[ Voor 63% gewijzigd door Zeror op 16-03-2005 13:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 12:44 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 12:47 ]
1: vrij plekVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:40:
de 2e link doet het niet
uhm wat zijn eigenlijk de criteria om bij de tweakers clan te komen?
klopt mag niet maar zat mensen doen het maarja niet op lettenVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:46:
hmm ik kwam net wat tegen op ebay, zat voor de lol naar r.o.s.e te zoeken en zag dat iemand 1 mil zuly probeert te verkopen. Dit mag toch niet?
Verwijderd
1: bij deze de vraag of er plek isgerwingood schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:46:
[...]
1: vrij plek
2: got
3: lvl 50
4: weet niet
5: weet niet
Verwijderd
ik zat op roseon.com al te zoeken naar een manier om het te reporten, er stonden verschillende categorieën maar niet echt iets waar ik mijn report tussen kon plaatsengerwingood schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:47:
[...]
klopt mag niet maar zat mensen doen het maarja niet op letten
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Pm naar Clmann of Daves2hd (volgens mij nog steeds Deputy MasterVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:56:
[...]
1: bij deze de vraag of er plek is
2: gotcha daar zit ik dus
3: ik ben 51 dus check![]()
4:![]()
5:
Deliriant isti Romani.
effe vraag weet jij wat je precies nodig hebt voor dragon wings alles bij elkaar van dragon scalls en de andere materialen.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 03:08:
Jullie beginnen aardig in mijn buurt te komen kwa lvl's
Vandaag 84 geworden en de hele mainquest completed.
Nog 4 lvl's en dan shadow voor mij.
En over 11 lvl's dragon wings, ben nu al overal voor 18-20k dragon scales aan het opkopen geslagen
Verwijderd
50 dragon scales,gerwingood schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:28:
[...]
effe vraag weet jij wat je precies nodig hebt voor dragon wings alles bij elkaar van dragon scalls en de andere materialen.
Maybe kank wel helpen met hunte
Ben daar als eens geweestVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:30:
[...]
volgens mij rightious knights in het noord-westen van de stad
Verwijderd
hoofdzakelijk zit het verschil in de soort quests (maar niet veel je krijgt uiteindelijk hetzelfde aan exp. en union points en ze zijn even moeilijk) echter het grote verschil zit hem in de stores (dus wat je met je union points kan kopen)FnF schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:38:
[...]
Ben daar als eens geweestAl ff een bezoekje gebracht
![]()
Dit leek mij ook de beste, maar wat ik mij nog afvraag (voor soldier dan), waarom zijn de andere Unions minder, wat voor voordelen heb je als je bij Rightious Knights zit, etc?
Al is het verschil ook niet echt spectaculair te noemen alleen items voor veel te veel union points. Daarnaast veel van hetzelfde, maar de arumic quests vind ik moeilijker dan de quests van de righteous knights. Aangezien ik niet altijd wat krijg kennelijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:42:
[...]
hoofdzakelijk zit het verschil in de soort quests (maar niet veel je krijgt uiteindelijk hetzelfde aan exp. en union points en ze zijn even moeilijk) echter het grote verschil zit hem in de stores (dus wat je met je union points kan kopen)
Verwijderd
klopt die vond ik ook niet zo leuk om te doen, laten we zeggen dat je voor 79 union points een blue dress hebt met 106HP dodge van 16 en def van 25 (volgens mij)cardinal808 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:44:
[...]
Al is het verschil ook niet echt spectaculair te noemen alleen items voor veel te veel union points. Daarnaast veel van hetzelfde, maar de arumic quests vind ik moeilijker dan de quests van de righteous knights. Aangezien ik niet altijd wat krijg kennelijk.
[ Voor 2% gewijzigd door Rooster op 16-03-2005 15:55 . Reden: rose clientversie ]
Verwijderd
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Hey dat Koreaanse scherm heb ik ook nooit gehad, maar dat maakt niet uit (ik kan het gewoon spelenDutch-Hane schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:54:
Ik zit nog steeds met een groot probleem. Ik word er helemaal gek van, een paar weken geleden had ik ROSE geinstalleerd. Toen kreeg ik die korean error, en ja ik had hem na veel zwoegen weggekregen en heb dan ook even gespeeld. Ik ben toen een paar dagen weggeweest. (in die tijd heeft me pa heeft mischien iets veranderd ofzo) Daarna is het me niet meer gelukt om het aan de praat te krijgen. Ja ik heb die guide al 10 keer doorgelezen. Mischien doe ik nu wat fout bij het instellen. Daarom laat ik wel wat plaatjes zien om het wat duidelijker te maken.
Wat raar is, is dat de koreanse pagina bij het update scherm er niet is. Gisteren heb ik die 1 keer gezien(waarom weet ik ook niet), maar daarvoor/na nooit meer. Hij update ook heel snel zonder te downloaden volgens mij. Toen hij die pagina wel liet zien was er een ander probleem. Hij deed erg lang (wat geloof ik wel normaal is)over het updaten maar als hij bij de 100% was ging hij weer naar 0%. Dat schoot dus ook niet op, hij had nog wel aan kunnen staan nu. Ik draai xp pro nl *met sp2 (hardware specs zijn niet nodig denk, zo ja dan zal ik dat lijstje wel geven) Mijn rose client heet rose_115_115en
Het updatescherm
Landinstellingen 1
Landinstellingen 2
Ik hoop dat ik snel weer aan de slag kan
Ze zijn nog steeds bezig met het vertalen van het spel. Dus dat met die koreaanse/japanse errors kan wel een kloppen, die krijg ik ook wel eens. Reden voor de errors is er niet echt, komt vooral door de vele bugs.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:04:
[...]
Hey dat Koreaanse scherm heb ik ook nooit gehad, maar dat maakt niet uit (ik kan het gewoon spelen).
Wanneer heb je het spel gedownt (mischien is het de oude installer, die had bepaalde bugs had ik ergens gelezen, bij mij viel het spel tijdens het updaten uit, waarna ik het opnieuw opstarte en verder kon gaan.)
DesertRaven en oja wat doe je moeilijk met die landinstellingen?? waar staat dat?
[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 16-03-2005 16:15 ]
Verwijderd
Ik ben nu ff aan het zoeken op het internet of er geen andere oplossingen zijn, want wat er op die site word beschreven vind ik wel een beetje te drastischDutch-Hane schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:14:
Bij de post van de ts staat het bij de faq :
Problemen met inloggen?
http://www.onrpg.com/ftopic17659.html
en die file die je moet downloaden: http://files.zefie.net/public/ROSE/ROSEonline.rar
Jammer dat die server online offline is dus ik heb dat niet kunnen uitproberen
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 16-03-2005 16:46 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
[ Voor 36% gewijzigd door Brummetje op 16-03-2005 17:49 ]
Ik wel.. en dave nu ookBrummetje schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:47:
Paar minuuten toch meestal ?
Dave ben je er al weer op ?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ah, ik dacht dat je gewoon meteen een kreeg, net als met proof of monster...Brummetje schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:14:
Is ook niet dat als je één afmaakt dat je hem krijgt kan zijn dat je er soms wel 10 af moet maken om 1 grunter axe te krijgen
Verwijderd
Je moet de Grunter hebben, dus niet de andere 2 Grunter "soorten"FnF schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:20:
[...]
Ah, ik dacht dat je gewoon meteen een kreeg, net als met proof of monster...
En maakt het ook uit welke Grunter je neemt?
Heb het nog even nagechecked, en het is geen van beiden, het zijn er 16 stuks.Brummetje schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:08:
Het waren er idd 15 ja, FnF zeker weten dat het er 30 zijn ? zojah dan is die quest gewijzigd.
[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 16-03-2005 21:00 ]
Verwijderd
Je hoeft niet perce een quest te doen, als ie niet lukt dan cancel je hem toch gewoonOkkE schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:43:
Pff heb echt geen idee waar ik wat moet vinden.Volgens mij ben ik niet geschikt voor dit soort games.. Hehe. 20x Flame Seed voor Trithei in Zent.. yeah right, niemand heb dat.
Nee je moet ook Flames (die spugende bloemen) doden. Voor bijna elke bloem die je dan dood krijg je een flame seed. In quest window (ALT-Q) kun je zien hoeveel je van deze flame seeds hebt.OkkE schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:43:
Pff heb echt geen idee waar ik wat moet vinden.Volgens mij ben ik niet geschikt voor dit soort games.. Hehe. 20x Flame Seed voor Trithei in Zent.. yeah right, niemand heb dat.
[ Voor 13% gewijzigd door OkkE op 16-03-2005 21:14 ]
Je moet terug naar adventure plain. Daar kun je de spugende bloemen vinden.OkkE schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:13:
Mja volgens mij snap ik ook nog niet eens helemaal hoe het spel werkt.Maar ik wil een Muse worden, maar Warren zei dat ik dan een posion moest maken, en dat Trithei me daar mee kon helpen. Maar die wil eerst Flame Seeds hebben.
Ik denk dat ik nog maar eens een goede start-guide lezen..
[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 16-03-2005 21:16 ]
Verwijderd
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Nee je bent niet de enige, echt super irritant om de 30 seconde sta je 5 seconde stil. ik ben al minstens 13 keer doodgegaan. ik ben het echt spuugzat vandaag, dit heb ik nog nooit meegemaaktrapido_ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:04:
Ben ik de enige met giga lagggggg??
Is haast niet te spelen, heb ik normaal nooit last van..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 09:10 ]
En wat is dat geweldige idee dan?Hello, This is International ROSE Online.
We are here to announce you the best writer of [DISCUSSION] of this week.
- ID: pe******er(La****k)
Congratulations!!!
And thank you for your brilliant idea. We will try our best to consider your precious ideas.
International ROSE Online
GM team
Verwijderd
Zeker weten dat het niet de alcohol was ^^OkkE schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:10:
* OkkE is brak! Door ROSE..Gister weer tot veeeeels te laat zitten spelen, echt verslavend. Hehe.
Verwijderd
wat is nu eigenlijk het voordeel van die gather skill upgraden als iedereen de standaard ook al heeft? krijg je meer ofzo? want dealers zijn de enige die het kunnen doencm_sicko schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:57:
ik wil een artisan worden met mijn dealer, is het dan erg als ik skillpoints gebruik om gathering op lvl5 te krijgen. ik ben nu opnieuw begonnen en pas lvl11 dus ik kan nog alle kanten op. Maar het lijkt me dat dat geen kwaad moet kunnen omdat ik toch zuly zal moeten verdienen om uiteindelijk een volledige crafter te worden.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 17:21 ]
met die gather skill kan de loot uit meerdere items bestaan en betere items.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:30:
[...]
wat is nu eigenlijk het voordeel van die gather skill upgraden als iedereen de standaard ook al heeft? krijg je meer ofzo? want dealers zijn de enige die het kunnen doen
[ Voor 22% gewijzigd door Hope op 17-03-2005 18:34 ]
Seen it all done it all can't remember most of it
I do what I like and I like what I do
Heb zelf Planet, en hier is het ook werkelijk een regelrechte ramp... Sinds gisteren.. pfffffappelkoek schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:02:
Zijn er hier nog meer mensen die internet viaChello
hebben? Ik heb al 2 dagen last van een ontzetend brakke verbinding waardoor het spel bijna niet te spelen is.
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 19:35 ]
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Verwijderd
Helaas zijn er super veel mensen van over heel de wereld die dit spel spelen, het is niet voor niks de internationale versieMilo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:02:
Voor mensen die een mirror zoeken:
http://www.gamearena.com....tails/html/15783?login=1#
Ze willen wel dat je registreert, maar via http://bugmenot.com is daar wel een omweg voor te vinden
Voor de ongeduldigen is 166KB/s nu eenmaal fijner dan 34KB/s.
Qua lag/server overbelasting: is dat nog op bepaalde tijden? Je zou denken dat de uren dat het spits is daar niet helemaal overeen komen met de normale spitsuren in NL (aangezien 't voornamelijk door aziaten gespeeld wordt denk ik).
Verwijderd
Nope helaas niet, je moet gewoon stevig door zettten met slachten en af en toe wat wegbrengenFreddy_Fish schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:04:
Heb nu die union gejoined, en die missies gedaan, die porky, moldy's en grunters en een extra met die libertine porky's. Maarre is dat zeg maar alles, kan je niet op een andere manier nog aan die union points komen.
OkkE schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:49:
Jaja, ben Muse lvl 12!Maar als ik een staff wil kopen staat er "item appraisal required", en als n00b heb ik echt geen idee wat dat betekend.
Die appraisal kan je dus doen bij de Gypsy "Mina" in Zant, kost wel wat zuly's maar met wat geluk heb je misschien ook een te gekke bonus stat(s)Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:10:
Dat betekent dat het een item is waar je stats ofzoiets op kan zetten en dus zijn dat soort spullen veel meer waard.
[ Voor 39% gewijzigd door sagara op 17-03-2005 21:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb je al rechtermuis op dat wapen gedaan, zie je namelijk staan wat de voorwaarden zijn.Hope schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:13:
Er is iets wat ik niet snap, ik wil een wapen gebruiken alleen er staat dan dat ik niet in de conditie ben voor dat? Wat moet ik dan veranderen om het wel te kunnen gebruiken. Want er staat niet op dat wapen welke lvl ik moet zijn bv.
Misschien moet je ff een rechter klik op dat wapen doen, dan zie je de requirements. Alleen unieke wapens hebben geen level requirements, maar wel een requirement in de vorm van str/dex/int/con.Hope schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 22:13:
Er is iets wat ik niet snap, ik wil een wapen gebruiken alleen er staat dan dat ik niet in de conditie ben voor dat? Wat moet ik dan veranderen om het wel te kunnen gebruiken. Want er staat niet op dat wapen welke lvl ik moet zijn bv.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq