[PC MMORPG] ROSE Online - deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:40
Zyphrax schreef op maandag 14 maart 2005 @ 01:00:
Net nog even een paar uur gespeeld, wel grappig spel, alhoewel ik me erg verheug op het volgende Guild Wars weekend.

Zijn er toevallig al mensen die boven de Level 15 zijn, graag hun stats willen resetten, dit nog niet gedaan hebben in Zant en helaas nu niet meer kunnen omdat ze > level 15 zijn?

Uurtje geleden mijn stats gereset. Ik ben Muse level 30 en had veel in charm en andere loze dingen voor een Muse. Als er interesse voor is wil ik wel een uitleg geven over hoe je dit reset? Het kan echter maar 1 keer, want het gaat wel via de man in Zant
IK ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Zou je misschien wat uitleg kunnen geven dan kan ik het in de startpost zetten.

alvast bedankt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:52:
[...]

IK ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Zou je misschien wat uitleg kunnen geven dan kan ik het in de startpost zetten.

alvast bedankt.
Ben ik ook heel erg benieuwd naar :9

--

Oke, hier dan de uitleg :)
Ik ben nu in lvl 32. Je gaat naar Comell (Village Chief) in Canyon City Of Zant.
Je klikt op hem, en klikt dan op: 1. I want to reset my stat points.
Dan zegt ie: Ok, I will do if you want. It's only available during event. And just once. You have to take off all your equipments first. Dan heb je de keuze tussen:
1. Everything is ready. I would like to do it now.
of
2. I will come back later.
Dat is de uitleg :)
Wel genoeg dacht ik zo.
Maar ik begrijp dus dat het hier om je statuspunten gaat? Dus je strenght, concentration etc? En je krijgt de punten weer terug neem ik aan? Want anders heeft het weinig zin _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Phyxion op 14-03-2005 14:16 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
FnF schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:57:
[...]

--

Ik ben nu in lvl 32. Je gaat naar Comell (Village Chief) in Canyon City Of Zant.
Dan zegt ie: Ok, I will do if you want. It's only available during event. And just once. You have to take off all your equipments first. Dan heb je de keuze tussen:
of
Wel genoeg dacht ik zo.
Maar ik begrijp dus dat het hier om je statuspunten gaat? Dus je strenght, concentration etc? En je krijgt de punten weer terug neem ik aan? Want anders heeft het weinig zin _/-\o_
mm als je dan op optie 1 klikt gaat ie toch zegge max lvl 15? mm anders ga ik snel resetten en zo ja ik wil ook skill resetten dan kan ik hoge wings craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138977

bedankt voor dat programmaatje.(het was trinity rescue kit)
k heb em gedownload en op een cd gezet zoals op die site stond.

weet iemand wat je nu moet doen .
en als je het gebruik, heeft het dan effect op het geheugen van de pc?(worden er dingen gewist enz)

echt tof dat jullie me helpen

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
FnF schreef op maandag 14 maart 2005 @ 13:57:
[...]

--

of
Wel genoeg dacht ik zo.
Dit heb ik afgelopen vrijdag ook geprobeerd, maar als je hier voor optie 1 kiest krijg je idd de melding dat het na lvl 15 niet meer kan. Ben toen dus maar opnieuw begonnen :( (was net lvl 20)

I do what I like and I like what I do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

gerwingood schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:27:
[...]

mm als je dan op optie 1 klikt gaat ie toch zegge max lvl 15? mm anders ga ik snel resetten en zo ja ik wil ook skill resetten dan kan ik hoge wings craften
Heb ook ff geprobeerd, en ja idd, werkt niet :(
Heb nou niet echt zin om opnieuw te beginnen, ben net bij level 32... Is me een beetje te veel werk...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

GM in luna :D
Heb wat foto's gemaakt, maar was moeilijk de mededelingen mee te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 14-03-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 12:51
ik wil ook een gm zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:46
Anoniem: 54991 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 15:32:
GM in luna :D
Heb wat foto's gemaakt, maar was moeilijk de mededelingen mee te krijgen.
Wat kan jij verlevend zijn, altijd eerst melden dat je pics hebt en daarna ze pas posten. :+

WIJ WILLEN PICS!!!111

Oke, tot zover het HK gedeelte. Even over de reset, die heb ik ook al een keer geprobeerd, maar hij zegt inderdaad aan het eind dat het niet mogelijk is om een reset uit te voeren omdat je al boven level 15 zit.
Ik had maar even niet gereageerd omdat er laatst een update is uigevoerd en ik niet wist of dat veranderd was, maar ik denk dat het na level 30 niet meer uitmaaakt. Als een stat laag is dan krijg je per level genoeg punten om een stat te boosten.

Een skill reset (die nooit gaat plaatsvindenop het moment) zou beter zijn omdat iedereen wel een skill koopt die in het begin handig is en later geen effect meer heeft. Gelukkig heb ik er maar een van of het was de bedoeling zoals "Wind Storm"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben beneuiwd of het ook kan als je al een keer voor lvl 15 een reset hebt gedaan. :?
Anders gaat dit voor mij niet op. :(
Anoniem: 138977 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:29:
bedankt voor dat programmaatje.(het was trinity rescue kit)
k heb em gedownload en op een cd gezet zoals op die site stond.

weet iemand wat je nu moet doen .
en als je het gebruik, heeft het dan effect op het geheugen van de pc?(worden er dingen gewist enz)

echt tof dat jullie me helpen

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Weet alleen niet hoe dat tooltje heet op die trinity rescue kit.oet je even opzoeken.
Ik geloof dat het iets met een "M" was.

[ Voor 70% gewijzigd door Zeror op 14-03-2005 15:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979

Hey guys ik ben nieuw bij de clan, maar ik wou ff iedereen groeten. Jaii en Gerwin, zullen we dit weekend ff flink gaan lvlen wil ff 60+ worden. Ik zie jullie vrijdag om 12.00 wel en Jaii, sorry van die low essence je had wel gelijk :(. IK heb ff terug gescrollt en bij elkaar opgetelt en het klopte niet, !!maar!! ik had echt maar zes Low ess, hoe dat komt snap ik ook geen snars van.

Cya all friday, DesertRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

zoo, lvl 34 :P en bijna 35.
Heeft een hawker de Armor dealers ( van zant ) quest voltooid ( die 10 aqua captains neerbeuken )?

Moet nu 10 sapjes van die boom bij elkaar zien te sprokkelen maar daar wacht ik nog ff mee, keb daar ff snel rond gewaggeld en zag veel paarse beestjes dus het lijkt me verstandig om die plane nog maar ff te ontwijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Weet iemand of je met een hoger level nog de Luna quest kunt voltooien?
Ik ben lvl 75 en ik ben nu pas begonnen met die quest 8)

Ik moest eerst dat met die paddenstoelen doen, en iets later moest ik wat pompoenen neermaaien. Ik kreeg daar direct "proof of monster". Nu ben ik echter bezig met die Whoopy king (voor een crystal key ofzo), maar dat schiet niet echt op. Die king mep ik in 2 slagen neer, ik krijg alleen die key maar niet.
Zou mijn level niet te hoog zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Jah dat kan gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:13

Haan

dotnetter

Sterker nog, ik kwam laatst een level 121 raider tegen die net als ik grunter kings moest hunten voor die quest :/ ik had ze lekker eerder dankzij m'n launcher :D

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Wat zijn sommige mensen dom, ik zat als supportive muse in een party van 3 mensen en ze hadden de item earning op orderly gezet, totdat ik een goed armor kreeg toen verander ze het ineens weer want dat vonden ze toch niet leuk. Ik vragen of ze het weer terug wouden zetten, wouden ze niet dus ik ok jullie keuzen. Ben op de grond gaan zitten en ben gaan wachten tot dat ze me er uit kickten, janken om heal dat ze deden. Geniaal :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4Real schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:29:
Wat zijn sommige mensen dom, ik zat als supportive muse in een party van 3 mensen en ze hadden de item earning op orderly gezet, totdat ik een goed armor kreeg toen verander ze het ineens weer want dat vonden ze toch niet leuk. Ik vragen of ze het weer terug wouden zetten, wouden ze niet dus ik ok jullie keuzen. Ben op de grond gaan zitten en ben gaan wachten tot dat ze me er uit kickten, janken om heal dat ze deden. Geniaal :P :D
hahaha, LOL :D
_/-\o_
Die moeten we onthouden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Level 16 and higher character STATS reset
Ik zie dit niet als cheat, maar als iets waar je gewoon eenmalig recht op hoort te hebben. Kortom de level 15 begrenzing is naar mijn idee onzin.

Misschien zie jij het zelf niet als een cheat, maar het is en blijft wel een exploit van een online spel waarvan jij misbruik wil maken om je eigen karakter er beter te laten uitkomen. Dit wordt snel aanzien als cheaten, en zoals je maar al te goed zal beseffen ligt dat zeer gevoel in online games. Daarom lijkt het ons, Spielerij mods, beter om je uitleg weg te halen, ondanks het werk dat je erin gestopt hebt om je uitleg te doen.

[ Voor 92% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2005 09:23 ]

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Dezelfde techniek is natuurlijk ook bij allerlei andere spellen toe te passen.

Je denkt nu misschien voor ROSE, mwhoahahaa ik ga mn hoeveelheid geld, attack rate e.d. opzoeken en deze verhogen. Dit heeft weinig zin. De server houd je waarden bij en voor 99% van de acties raadpleegt hij de server waarden. Wel een grappige is je movement speed aanpassen, welke makkelijk te traceren is door op je movement speed te zoeken, dan even je schoenen uit te doen en Search Next te doen op de nieuwe waarde etc. etc. Met speed 2000 kan je aardig rennen, hoe de server hier mee omgaat weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
En als we morgen allemaal gebanned zijn weten we hoe het komt :P

offtopic:
en nee, ik hoef niet mijn stats te resetten

[ Voor 36% gewijzigd door Cardinal op 15-03-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Hier een overzicht van mijn addresses, misschien valt er relatief iets uit af te leiden:

Gebanned worden zal niet snel gebeuren naar mijn idee. De stats resetten doe je niemand kwaad mee en het kan maar 1 keer bij de Village Chief (dus je had het ook kunnen doen voordat je hoger was dan LVL15). Daarnaast de rest van de tweaks zijn puur cosmetisch omdat de echte waarden dus aan de server zijde opgeslagen worden. << maar wie zegt dat dat ook niet te omzeilen is?

Niet cosmetisch of onduidelijk zijn: movement speed en day/night setting.
En level dus voor deze specifieke situatie.

[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 15-03-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat verhaal van stats resetten is heel interresant.

Helaas dat de moderators vinden dat het niet kan.
Anders had ik de link wel toegevoegd aan de startpost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

Eindelijk LVL 66
Kan nu me bull BS aan, hij glinstert zo mooi (4) hoge dodge en def :) Past mooi bij me (3) to handid sword
me dus gister maar effe uitgeleeft in george, erg cool daar alleen wat rustig.
Nu op naar lvl 70 en second job, champ denk ik.
Man dat rifene spull is echt mooi, me armor laat ik maar effe hoe het is die zal ik toch wel binnen kort vernieuwen voor wat sterkers,
Iemand trouwens een idee wat ik voor een 5/6 (sen/con) saint trunket helm kan vragen.
Die helm had ik zo maar gevonden, nu draag ik hem zelf nog maar die zal over een lvl of 10 toch ook vervangen moeten woorden voor een wat sterkere :P

Greatz fly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134358

hee, heb net gisteren het spel gedownload maar super spel, ben nu lvl 11, maja vraagje, ik heb in 4 uur tijd of zo, nu al 2 keer gehad dat mijn pc opnieuw opstarte. ik heb hier geen last van bij andere games en of burn-out test, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134358 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:42:
hee, heb net gisteren het spel gedownload maar super spel, ben nu lvl 11, maja vraagje, ik heb in 4 uur tijd of zo, nu al 2 keer gehad dat mijn pc opnieuw opstarte. ik heb hier geen last van bij andere games en of burn-out test, hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hier nog geen last van gehad..
Klink mij ook vrij nieuw in de oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Jammer dat de manier van stats resetten niet toegelaten word. Zoals ik al aangaf is het naar mijn idee geen bezwaarlijke cheat, omdat het puur eenmalig toe te passen is voor mensen die dit vergeten zijn toen ze nog onder level 16 waren.

Ach ik begrijp het wel, het gaat hier puur om het spel zelf en niet om het tweaken. Mochten er mensen interesse hebben in hoe het in zn werk gaat, je kan me mailen voor de uitleg. Geef dan wel ff een duidelijk subject, anders vreet mn Spameter je mail op :)

Back to topic.. Weet iemand eigenlijk nog goede gebieden om veel XP te verdienen? De Aqua king wil wel voor een aardige 800XP zorgen. Daarnaast ben ik als Muse aan het overwegen om Wind Storm te kopen, deze schijnt erg effectief te zijn en goed om aardig wat XPs binnen te halen. Iemand nog tips voor deze level 31 Muse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
kan het resetten nu wel of niet? en zo ja hoe

Gisteren weer leuke dag
weer veel essence enz erbij
vanavond lvl 56 :) nieuwe gun
lvl 57 gun met slot :)

gb all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
Anoniem: 46247 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:58:
Weet iemand of je met een hoger level nog de Luna quest kunt voltooien?
Ik ben lvl 75 en ik ben nu pas begonnen met die quest 8)

Ik moest eerst dat met die paddenstoelen doen, en iets later moest ik wat pompoenen neermaaien. Ik kreeg daar direct "proof of monster". Nu ben ik echter bezig met die Whoopy king (voor een crystal key ofzo), maar dat schiet niet echt op. Die king mep ik in 2 slagen neer, ik krijg alleen die key maar niet.
Zou mijn level niet te hoog zijn?
Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan die sleutel kunt komen... Ik heb die king ook al een paar keer verslagen maar je krijgt inderdaad geen sleutel. Nu staat in de quest omschrijving ook niet echt dat je hem moet verslaan. kan je hem niet gewoon ergens vinden of zo? iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

soms duurt het even voordat je een questitem krijgt, toen ik een quest aan het doen was kreeg ik ook niet bij elk monster die ik moest killen een questitem, misschien is het een kwestie van blijven proberen?

owjah, even een vraagje...op welk level kan ik weg uit hill of wind? ik was gisteren bezig met daplings (ofzoiets) en beetlebugs maar ik heb het idee dat ik wel sterkere monsters aankan.. :)

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
appelkoek schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:12:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan die sleutel kunt komen... Ik heb die king ook al een paar keer verslagen maar je krijgt inderdaad geen sleutel. Nu staat in de quest omschrijving ook niet echt dat je hem moet verslaan. kan je hem niet gewoon ergens vinden of zo? iemand enig idee?
Je moet gewoon de whoopy king verslaan en de key is niet ergens anders te krijgen. Ook niet bij de grapjassen die hem in een shop verkopen, das namelijk een andere (broken) key, die niets met de quest te maken heeft. Gewoon een kwestie van geduld en doorgaan met meppen, omdat je een veel te hoog level bent krijg je amper het item, dus netzolang doorgaan totdat je hem wel krijgt.

Gisteren Level 42 bereikt met mijn Muse. Nieuwe Staff, Int +5 gem erin. Kan niet meer stuk. Ook gisteren Little Angel Wings met een Dodge van 19 gekocht, nu maar eens level 45 worden.
Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:22:
owjah, even een vraagje...op welk level kan ik weg uit hill of wind? ik was gisteren bezig met daplings (ofzoiets) en beetlebugs maar ik heb het idee dat ik wel sterkere monsters aankan.. :)
Ik was al vanaf level 15 Aqua Kings aan het killen in de massa van Elveroon Desert. Daar kan je voorlopig wel blijven tot een level of 30, daarna kan je zelf aqua's gaan hunten

[ Voor 20% gewijzigd door Cardinal op 15-03-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
gerwingood schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:10:
kan het resetten nu wel of niet? en zo ja hoe

Gisteren weer leuke dag
weer veel essence enz erbij
vanavond lvl 56 :) nieuwe gun
lvl 57 gun met slot :)

gb all
Als je een stukje terug had gelezen dan wist je dat het resetten wel kan, maar niet toegelaten wordt om de manier hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65062

zow lvl 50 dus net me cart rijbewijs gehaald, damn das wel lekkerder dan dat verdomde lopen de hele tijd zeg :(

union quests maar aan het doen gezien ik nu voor de luna quest warrior kaimans en grunter kings af moet maken welke net boven mijn level zitten (vanaf level 55 kan je die aan)

ohja me nieuwe boogje zal ik vanaaf ook wel kunnen testen: een dark elf bow (1) oftewel attack speed +3 en een att. van 69 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
cardinal808 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:22:
[...]

Je moet gewoon de whoopy king verslaan en de key is niet ergens anders te krijgen. Ook niet bij de grapjassen die hem in een shop verkopen, das namelijk een andere (broken) key, die niets met de quest te maken heeft. Gewoon een kwestie van geduld en doorgaan met meppen, omdat je een veel te hoog level bent krijg je amper het item, dus netzolang doorgaan totdat je hem wel krijgt.
hmm.. ok. maar volgens mij loopt er maar 1 zo'n king rond die altijd door verschillende mensen wordt aangevallen. Wie krijgt op zo'n moment het quest item? de gene die hem het meest heeft gekild of gewoon random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

appelkoek schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:39:
[...]

hmm.. ok. maar volgens mij loopt er maar 1 zo'n king rond die altijd door verschillende mensen wordt aangevallen. Wie krijgt op zo'n moment het quest item? de gene die hem het meest heeft gekild of gewoon random?
degene die als eerste een hit heeft bij een monster (de eerste aanvaller dus) krijgt de quest-items, als men dan helemaal geen quest heeft vervalt het item voor iedereen, totdat er weer een volgende king woopy komt

ook is het zo dat het geen reet uitmaakt of je je charm omhoog gooit, charm zorgt er alleen voor dat reguliere drops beter en meer zijn echter quest-items niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 65062 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:45:
[...]
ook is het zo dat het geen reet uitmaakt of je je charm omhoog gooit, charm zorgt er alleen voor dat reguliere drops beter en meer zijn echter quest-items niet!
Volgens mij vergis je met SENsability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Volgensmij was het charm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:56:
[...]

Volgens mij vergis je met SENsability
nope het is charm, ik speel dit spel al een lange tijd en heb al wel wat ervaring, charm zorgt voor betere drops en ook meer drops, echter quest-items kun je niet beinvloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 65062 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:59:
[...]
nope het is charm, ik speel dit spel al een lange tijd en heb al wel wat ervaring, charm zorgt voor betere drops en ook meer drops, echter quest-items kun je niet beinvloeden
Dan zal het wel charm zijn :)

Grappig is dat mijn vorige character barstens veel charm had. Maar goede items kreeg ik niet vaak. Op dit moment ben ik bezig met mijn Muse en daar krijg ik het ene na het andere item, maar de charm ik gelukkig dankzij een mask op 24, maar niet hoger. Ik ben benieuwd hoe je dat dan zou verklaren. :?

Ik snap het iig niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik begin te denken dat charm juist averechts werkt. Ik heb als dealer dankzij passive skill +18 charm, dat geeft mij ongeveer 40 charm, en ik krijg heel weinig quest items. Ik ben al blij als ik bij union quest 1 op de 5 haal :/ Goeie drops krijg ik wel, maar ik denk dat dat meer aan gather skill ligt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met cha heb je kans op betere items.
Met sen op meer items (x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:42:
[...]

Dan zal het wel charm zijn :)

Grappig is dat mijn vorige character barstens veel charm had. Maar goede items kreeg ik niet vaak. Op dit moment ben ik bezig met mijn Muse en daar krijg ik het ene na het andere item, maar de charm ik gelukkig dankzij een mask op 24, maar niet hoger. Ik ben benieuwd hoe je dat dan zou verklaren. :?

Ik snap het iig niet meer
een muse krijgt bij voorbaat meer drops dan de rest dit had ik ook met mijn 2e character, nu ik met een Bow Hawker rond loop en ik mijn charm omhoog gooi krijg ik steeds meer items en betere ook, je moet echter wel voor de betere items richting de goblin caves gaan of naar genzi beach!

ik heb nu ongeveer 70 charm standaard en een asura mask met 12 charm en wat extra dingen nog

het kan zijn dat andere classes andere stats nodig hebben voor drops maar wat ik overal hoor is dat je met charm meer drops krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:46:
Ik begin te denken dat charm juist averechts werkt. Ik heb als dealer dankzij passive skill +18 charm, dat geeft mij ongeveer 40 charm, en ik krijg heel weinig quest items. Ik ben al blij als ik bij union quest 1 op de 5 haal :/ Goeie drops krijg ik wel, maar ik denk dat dat meer aan gather skill ligt :p
quest items worden totaal niet beinvloed door je stats, is gewoonweg je overkill:

als je een vijand heel hard afmaakt krijg je sneller een questitem, je moet echter wel de vijand als eerste raken anders krijg je zo en zo niks!

principe is dus om bijv. powered of aimshot te gebruiken als een vijand bijna dood is, hoe groter de overkill hoe meer exp. en hoe meer kans op (quest)items

welke union zit je in? als je rightious knights hebt en je doet de grunter quests dan raad ik je aan om naar forest of wisdom te gaan waar je veel meer questdrops hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 12:53:
juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
:9~

Dan maar eens wat op charm gooien, meer beter items :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh en hier dan ff een klein picje van me nieuwe aanwinst :P :P

Afbeeldingslocatie: http://img213.exs.cx/img213/3852/rosecart1dc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

@madmatt ik ben lvl 57 en doe af en toe quest voor Elder Doonga's en Cayman wariors.(Pharelle Union).
Dat overkill principe is iets wat totaal niet bevestigd is, en ik geloof er niet zo heel erg in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:23:
@madmatt ik ben lvl 57 en doe af en toe quest voor Elder Doonga's en Cayman wariors.(Pharelle Union).
Dat overkill principe is iets wat totaal niet bevestigd is, en ik geloof er niet zo heel erg in eigenlijk.
het word echter wel bevestigd als je union training doet, bij rightious union zegt huffe dan dat je met overkill meer kans op items hebt

trouwens: heb je de luna quest al gedaan? ik zit vast bij grunter kings er zijn er verdomme veel te weinig!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 65062 op 15-03-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Met cha heb je ook meer kans dat de monster _JOU_ aanvallen :) vergeet dit niet

@Gerwin resetten van de stats is dus niet toegestaan bij rose zelf en zal dus worden gezien als hack/cheat.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Brummetje op 15-03-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 65062 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:25:
[...]

trouwens: heb je de luna quest al gedaan? ik zit vast bij grunter kings er zijn er verdomme veel te weinig!
Je moet pal ten noorden gaan staan van de ingang naar beach of genzi, daar spawnen er genoeg.
Ik moet nu Doonga Captains hebben, maar daarvoor wacht ik tot ik lvl 60+ ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:46:
[...]

Je moet pal ten noorden gaan staan van de ingang naar beach of genzi, daar spawnen er genoeg.
Ik moet nu Doonga Captains hebben, maar daarvoor wacht ik tot ik lvl 60+ ben :p
MOOI! bedankt! gelukkig wemelt het op beach of genzi van de kaaiman warriors en die moet ik ook nog hebben :( zal wel erg lang nog gaan duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Brummetje schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:41:
[...]

Met cha heb je ook meer kans dat de monster _JOU_ aanvallen :) vergeet dit niet

@Gerwin resetten van de stats is dus niet toegestaan bij rose zelf en zal dus worden gezien als hack/cheat.. :)
mm mginkel :P proberen met jouw char ;P
nah

mm wel jammer zou wel lekker zijn als kon nu hoop skill punten kwijt aan andere dingen maarja
als je lvl 100 bent hebje toch alles hoog lvl dus dan maakt het niet mer uit
mensen @ server 2 shop bij junon armor seller weapon seller:P me 1ste keer sinds pt doe.

Gerwin ga weer verder met werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:58:
[...]

mm mginkel :P proberen met jouw char ;P
nah

mm wel jammer zou wel lekker zijn als kon nu hoop skill punten kwijt aan andere dingen maarja
als je lvl 100 bent hebje toch alles hoog lvl dus dan maakt het niet mer uit
mensen @ server 2 shop bij junon armor seller weapon seller:P me 1ste keer sinds pt doe.

Gerwin ga weer verder met werken
heeft iemand een woordenboek voor me? ik begrijp hier geen wortel van :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Stats
Strength - STR
Affects Max HP, power of melee attacks, defense, and weight limit.

Dexterity - DEX
Moving speed, ranged attacks and dodging ability.

Intelligence - INT
Affects Max MP, attack power of magical weapons, magic attack, and magic resistance.

Concentration - CON
Accuracy, crafting success rate, recovery speed of HP and MP as well as power of guns.

Charm - CHA
Affects conditions for quests. Quest/item rewards, conditions for fullfilling, and overall difficulty of the quest. Increases Monsters Aggresivness to you while hunting.

Sensibility - SEN
Influences your other, not so important abilities, such as crafting items, critical attack rate, quality of crafted items, and skill damage (to a lesser extent).

What's so special about the Iron Threads and Bird Feathers?
They are used to craft wings. If you want to be a dealer, keep the items. If not, go to Zant, and sell them there. You can get 2k for each Iron Thread and Bird Feather.

Where should I level up, even at later levels?
Lvl 1 - 4: Birth Isle
Lvl 5 - 10: Adventure Plains
Lvl 11 - 15: Formics
Lvl 15 - 20: Woopies
Lvl 20 - 25: Beetle Bugs
Lvl 25 - 30: Queen BeeBees (or help to kill the Aqua King in Elveroon)
Lvl 30 - 35: Aquas
Lvl 35 - 40: Grunters
Lvl 40+: Go to the forest, beach, or even to another planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

awesome, daar hebben we nog es wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Anoniem: 65062 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:04:
[...]

heeft iemand een woordenboek voor me? ik begrijp hier geen wortel van :? :? :?
Gelukkig dat het andere mensen ook opvalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haan schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:50:
[...]

Gelukkig dat het andere mensen ook opvalt!
jah? ben ik niet alleen? :P

tering zeg wel erg jammer dat je het niet via remote desktop kan draaien dan had ik tenminste nog wat te doen op me werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

gewoon stress op zn werk ;-) Doet ie tussen door weer wat voor zn werk en weet hij niet wat hij daarvoor precies ingetikt heeft :P

spreek uit ervaring ghehe

Zoek eigenlijk nog een groep die rond mijn lvl (55) zit en samen eens lekker te partyen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:56:
gewoon stress op zn werk ;-) Doet ie tussen door weer wat voor zn werk en weet hij niet wat hij daarvoor precies ingetikt heeft :P

spreek uit ervaring ghehe

Zoek eigenlijk nog een groep die rond mijn lvl (55) zit en samen eens lekker te partyen :)
ik bied me wel aan hoor, je kan me anders wel ff toevoegen als friend gamename: Sijinty

party's zijn wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal je toevoegen. ingame is trouwens BluepantherNL

Weet niet zeker of ik er vandaag er nog ben. Ben pas 8 uur thuis en moet nog wat doen. maar we will meet soon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bluepanter, ik wil vrijdag wel ff partyen (ik zit in tweakersclan) ben vanaf 12.-- online. Ik wil ff lvl 60 worden, dus ik weet niet of je mee naar beach wilt gaan?

DesertRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als iemand hier rond de lvl 20/25 wil partyen strax (lees "over een uur ongeveer") kun je me wel ff adden op msn ofzo :P

EDIT:

zie profiel, daar staat me mail wel in :p

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 15-03-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
laat toch allemaal praten jullie toch lekker ik post wel niet meer

Dat jullie posten wel altijd 100% zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:30:
laat toch allemaal praten jullie toch lekker ik post wel niet meer

Dat jullie posten wel altijd 100% zijn
hahahahaha lol ga vooral door hoor, ik vind het juist wel grappig! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65062 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:36:
[...]

hahahahaha lol ga vooral door hoor, ik vind het juist wel grappig! 8)7
tss wees eens lief voor hem ;-)

@ deserthaven

Vrijdag komt denk ik wel mooi uit. Moeten we alleen een mooie supportmuse erbij vinden dan kunnen we van mijn part eens flink lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:52:
[...]

tss wees eens lief voor hem ;-)

@ deserthaven

Vrijdag komt denk ik wel mooi uit. Moeten we alleen een mooie supportmuse erbij vinden dan kunnen we van mijn part eens flink lvlen
mm laat ze toch lekker ze weten zelf niet eens wat ze schrijven alsof ze zelf niet keer wat fout doen

ja vrijdag avond vind ik goed maar support muse niet echt nodig.

Laatste post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niks tegen Gerwin jongens Gerwin=een goeie gozer.
Hij heeft er wel gelijk in, jullie posts zijn ook niet 100% grammaticaal in orde. (komma's en punten die niet goed geplaatst zijn :P )

Dus niet zeuren (alhoewel ik ook een beetje moeilijkheden had met het lezen Ger ;)

, DesertRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn nederige excuses hierbij: ik buig voor U _/-\o_

damn nog een uur voordat ik kan spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik wilde het gister avond al gaan spelen, maar omdat de server/download zo traaaaaaag ging heb ik die maar afgebroken en download ik het vanavond opnieuw. Heb hier tijdens werk een beetje het topic zitten lezen; moet zeggen heb er al erg veel zin in!

Zag al een paar handige tips voor een beginner, dus dat moet wel gaan lukken. :) Als ik eenmaal aan het spelen ben zal ik hier nog wel eens posten. Lijkt me een erg cool spel.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

Y0 gaat lekker @ ROSE ben nu muse @ lvl 41 en ben deputy leader van een nederlandse clan ( JA We zoeken members PM me in rose : ID: nem0r) ik denk dat ik helemaal niet meer verder ga met mijn soldier @ lvl 43 dus kick die maar clmann ;) ik kom later weer terug @ LOT als hoge lvl muse :) (en btw dave je krijgt je 40k nog ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
vraagje: ik ben dealer lvl40 en kom nu steeds vaker shops tegen die bijv. 5/7 of 4/3 armor verkopen .. wat betekenen die cijfers ervoor? ik heb alle 4 de delen over dit topic hier op tweakers gelezen en gezocht op het forum bij 7hearts maar ik kan nergens de betekenis vinden. Misschien dat jullie mij kunnen helpen? btw weet iemand nog een leuke nederlandse clan die ik kan joinen?

:) ok hierbij vervalt m'n laatste vraag, ik zag de reply hierboven toen ik mijn post plaatste :D

[ Voor 12% gewijzigd door Sicko op 15-03-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zyphrax schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:28:
....
..
..

Where should I level up, even at later levels?
Lvl 1 - 4: Birth Isle
Lvl 5 - 10: Adventure Plains
Lvl 11 - 15: Formics
Lvl 15 - 20: Woopies
Lvl 20 - 25: Beetle Bugs
Lvl 25 - 30: Queen BeeBees (or help to kill the Aqua King in Elveroon)
Lvl 30 - 35: Aquas
Lvl 35 - 40: Grunters
Lvl 40+: Go to the forest, beach, or even to another planet.
OMG lol op level 40 naar de nieuwe planeet, die gozer is niet goed, ik ben op lvl 60 een keer daar geprobeert en was haast niet te doen, ik was wel alleen maar toch, na het killen van een paar beetjes hielt ik het voorgezien en ben terug gegaan, dus ik zou daar mee wachten tot je je second job af heb.

Greatz Flyingdutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is beach eigenlijk de beste plaats om te lvlen, wanneer je lvl 56 bent? Zijn er mischien mensen die betere plaatsen voor dat lvl kennen? Ik heb nu nog niet zoveel daar getraint, maar het lijkt me wel een leuke plaats (de laatste keer was ik met een paar van TZelite daar, maar dat was maar voor 15 minuten :) )

DesertRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
OkkE schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:09:
Zag al een paar handige tips voor een beginner, dus dat moet wel gaan lukken. :) Als ik eenmaal aan het spelen ben zal ik hier nog wel eens posten. Lijkt me een erg cool spel.
De tip voor elke beginner....

Je begint op een apart eiland, hier kan je al vanaf level 4 vanaf. Mijn advies is blijven totdat je level 10 bereikt. reden?

1. Het is rustig
2. Door weinig mensen veel vijanden die snel kunnen gekilled worden.
3. Vrij goede items die gedropped worden, je hebt meestal een bamboo staff die erg goed is.
4. Ook heb je op level 10 een compleet outfit aan het killen overgehouden.
5. gonoeg items om een starters kapitaal te creeren door overbodige items te verkopen, laatste keer had ik 17K aan cash na verkoop van alle items
Anoniem: 136979 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:12:
Is beach eigenlijk de beste plaats om te lvlen, wanneer je lvl 56 bent? Zijn er mischien mensen die betere plaatsen voor dat lvl kennen? Ik heb nu nog niet zoveel daar getraint, maar het lijkt me wel een leuke plaats
Je kan de Gorge ingaan, maar meestal overleef je dat niet. Crafi's en Doonga's leveren in de loop der tijd meer op in de Beach of Genzi
Anoniem: 136756 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:09:
Y0 gaat lekker @ ROSE ben nu muse @ lvl 41 en ben deputy leader van een nederlandse clan ( JA We zoeken members PM me in rose : ID: nem0r) ik denk dat ik helemaal niet meer verder ga met mijn soldier @ lvl 43 dus kick die maar clmann ;) ik kom later weer terug @ LOT als hoge lvl muse :) (en btw dave je krijgt je 40k nog ;))
Wat zal ik jou in de vorm van een totaal "wacko" soldier missen. Ik heb me dood gelachen hoe jij je steeds in de strijd gooide. "huh, bijna dood, das toch bijna of niet dan?" en dan een Grunter King aanvallen :o

Ik heb nu ook een level 42 Muse waar ik actief mee bezig ben, ik zal je eens een PM sturen, kunnen we een party aangaan.

[ Voor 51% gewijzigd door Cardinal op 15-03-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Is beach eigenlijk de beste plaats om te lvlen, wanneer je lvl 56 bent? Zijn er mischien mensen die betere plaatsen voor dat lvl kennen? Ik heb nu nog niet zoveel daar getraint, maar het lijkt me wel een leuke plaats (de laatste keer was ik met een paar van TZelite daar, maar dat was maar voor 15 minuten :) )
Je kan ook overwegen om in Forest te gaan staan boven de ingang naar Genzi. Daar kan je dan op grunter kings jagen en er zitten ook veel clowns die makkelijk te killen zijn en ~500 exp geven. Of je gaat naar B1/2 om essence enzo te verzamelen.
Gorge zou ik pas doen vanaf lvl 60+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DesertRaven
Jah in party vorm en met een lekkere support muse erbij dan vind ik Genzi te ideale plaats om te levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dan zie ik jullie allemaal wel in Genzi dit weekend, by the way Panther in welke server zit je meestal?

DesertRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

* Brummetje Brummetje wacht tot er weer ruimte is in de server :)...

Dan weer ff naar luna denk ik of Clan Eiland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben lvl 66 en speel nu vooral in george en is perfect te doen en heb ook een goede support muse,
Laats met heal help van me muse vriendje zoon mega master super golem in george gekild, de sterktse golem die er is en hij was ook diep paars, duusde ook wel 10 min voor hij dood was maar de exp is wel enorm.
ook die worm dragons zijn gaaf om te killen, enigste probleem is dat er zo weinig mensen zijn in george zodat hij af en toe erg moeilijk woord als je door tig beesten gelijk aan gevallen woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik ff niet snap[ he: als je union training doet zijn er geen monsters, hoe werkt het dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mja volgens mij moet je gewoon elkaar afmaken :X..

Duurt wel lang voordat server ruimte er is zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat dacht ik dus ook, ach komt nog wel, als je net lvl 50 bent heeft dat niet zo veel nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een tip voor mensen die het nog niet wisten, start niet continu het spel opnieuw op als de servers vol zitten. Inplaats daarvan druk je op casio terijl je shift ingedrukt houd.... wanneer je dit een paar keer doet dan zul je uiteindelijk door dat ie refresht wel een moment krijgen dat je kan inloggen. (ps; wanneer je shift ingedrukt houd en op casio heb geklikt dan refresht ie, maar dan moet je shift eerst weer loslaten en dan weer indrukken en klikken zodat ie opnieuw refresht. Er zijn nu eenmaal mensen die shift ingedrukt houden en dan hele tijd gaan klikken en dan zeggen; hij doet het nie :P )

DesertRaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136979 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:42:
Nou dan zie ik jullie allemaal wel in Genzi dit weekend, by the way Panther in welke server zit je meestal?

DesertRaven
server 2 always

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:46:
ook die worm dragons zijn gaaf om te killen, enigste probleem is dat er zo weinig mensen zijn in george zodat hij af en toe erg moeilijk woord als je door tig beesten gelijk aan gevallen woord.
Ik solo die (ja als cleric :P) vanwege scales, ik kan over 12 lvl's die worm dragon wings aan namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cardinal808 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:13:
Je begint op een apart eiland, hier kan je al vanaf level 4 vanaf. Mijn advies is blijven totdat je level 10 bereikt. reden?
Je vanaf lvl 1 al van Birth Island. Alleen is het dan nog niet verstandig. Als je een goeie start wilt maken met het spel. Verlaat je birth island pas vanaf lvl 8/10. Dan heb je genoeg om te verkopen en dus een mooi bedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Als je heen lvl 10 bent is het ook hard om te overleven in adventure plain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136756

cm_sicko schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:11:
vraagje: ik ben dealer lvl40 en kom nu steeds vaker shops tegen die bijv. 5/7 of 4/3 armor verkopen .. wat betekenen die cijfers ervoor? ik heb alle 4 de delen over dit topic hier op tweakers gelezen en gezocht op het forum bij 7hearts maar ik kan nergens de betekenis vinden. Misschien dat jullie mij kunnen helpen? btw weet iemand nog een leuke nederlandse clan die ik kan joinen?

:) ok hierbij vervalt m'n laatste vraag, ik zag de reply hierboven toen ik mijn post plaatste :D
Yooo pm me ffe n ROSE :*) we need you _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zooooo heeft misschien iemand toevallig een snelle mirror voor me? Had hem voor het eten aan gezet: op 19% timeout, nu weer opnieuw aangezet: duurt nog 4uur! :'(

// Edit

ARGH!!! Stopt mn download er alweer mee! Ik heb er nu al weer genoeg van, g*dverd*mme! :( :'( Maar we gaan door.. :) Alleen een snelle mirror zou ideaal zijn!

Ik zag in de startpost staan dat mirrors wel te vinden zouden zijn, maar mijn Google-skills zijn blijkbaar niet goed. Want ik kan er geen vinden.. :{

// Edit 2

En ja hoor... weer download ermee gestopt.... :r Dan toch maar Download Accelerator installeren. Bah.

[ Voor 73% gewijzigd door OkkE op 15-03-2005 21:10 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Met D.A.P is die zo binnen half uurtje schat ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyphrax
Anoniem: 123576 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:11:
[...]

OMG lol op level 40 naar de nieuwe planeet, die gozer is niet goed, ik ben op lvl 60 een keer daar geprobeert en was haast niet te doen, ik was wel alleen maar toch, na het killen van een paar beetjes hielt ik het voorgezien en ben terug gegaan, dus ik zou daar mee wachten tot je je second job af heb.

Greatz Flyingdutch
Ik heb het ook maar van een interessante site, geen eigen ervaring hoor :)
Ik ben level 31 Muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Brummetje schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:19:
Met D.A.P is die zo binnen half uurtje schat ik :)
Nee.. Gaat helaas met 1 connection van 15 tot 20 kb/s ... :'(

Zoo eindelijk na 3x opnieuw starten lijkt het dan toch goed te gaan: 150kb/s. Nog niet super, maar het is een begin. :D

[ Voor 24% gewijzigd door OkkE op 15-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey allemaal, ben nu bijna lvl 23 en vond eerder vanavond Butterfly wings (drop van Master queen bee ofzoiets)

Butterfly Wings
14 dodge
55 m-spd
lvl req 35, class Muse

wat is ie waard? ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 21:48

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:37:
hey allemaal, ben nu bijna lvl 23 en vond eerder vanavond Butterfly wings (drop van Master queen bee ofzoiets)

Butterfly Wings
14 dodge
55 m-spd
lvl req 35, class Muse

wat is ie waard? ongeveer?
Voor 10.000 wil ik je daar wel vanaf helpen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03 07:38

shag-me

-n0n3-

hoe kan je eigenlijk saven? 8)7 Ik had het spel afgesloten, later weer opnieuw ingelogd, kon ik weer overnieuw..

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
shag-me schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:04:
hoe kan je eigenlijk saven? 8)7 Ik had het spel afgesloten, later weer opnieuw ingelogd, kon ik weer overnieuw..
Normaal gesproken gebeurd het saven automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

UH je hoeft niet te saven :S

@Rakkerzero: Net iets eerder :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Brummetje op 15-03-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jaaaa! ROSE is binnen en ben aan het spelen! :D
Nick: OkkE, Char: AlethaA, Level 1 :)

Edit

Bij die lijst van GoT (http://80.61.89.192/ROSE/) is de Game Nick dan hoe mijn char heet? Of hoe ik me op de site heb aangemeld?

[ Voor 50% gewijzigd door OkkE op 15-03-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil eigenlijk ff weten of die methode die ik vertelde bij iedereen werkt (bij mij werkt ie vaak na 5-8 keer klikken), lukt het iedereen om op deze methode in de server te komen of refresht het spel automatisch en had ik gewoon mazzel dat ik in een server kon?

DesertRaven (Oh ja iedereen nog bedankt voor answers over trainen, ook al dacht ik dat al dat beach de beste plaats voor mij was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

komt er trouwens nog een serverupdate, want tijdens de drukke uren krijg ik steeds exceeded voor mn neus. :? .

Vandaag weer eeen lekkere clan party gehad in luna, voor 70k kun je nu ook Goblin master summon halen haha. :P . hier nog wat sreeenies

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen130.jpg

rare gast die op een voertuig zit :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen144.jpg

Dave met zn goblin master
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen158.jpg

tot slot een groepsfoto van legion of tweakers 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 84254 op 16-03-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie beginnen aardig in mijn buurt te komen kwa lvl's :+
Vandaag 84 geworden en de hele mainquest completed.
Nog 4 lvl's en dan shadow voor mij.
En over 11 lvl's dragon wings, ben nu al overal voor 18-20k dragon scales aan het opkopen geslagen :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.