De tip voor elke beginner....
Je begint op een apart eiland, hier kan je al vanaf level 4 vanaf. Mijn advies is blijven totdat je level 10 bereikt. reden?
1. Het is rustig
2. Door weinig mensen veel vijanden die snel kunnen gekilled worden.
3. Vrij goede items die gedropped worden, je hebt meestal een bamboo staff die erg goed is.
4. Ook heb je op level 10 een compleet outfit aan het killen overgehouden.
5. gonoeg items om een starters kapitaal te creeren door overbodige items te verkopen, laatste keer had ik 17K aan cash na verkoop van alle items
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:12:
Is beach eigenlijk de beste plaats om te lvlen, wanneer je lvl 56 bent? Zijn er mischien mensen die betere plaatsen voor dat lvl kennen? Ik heb nu nog niet zoveel daar getraint, maar het lijkt me wel een leuke plaats
Je kan de Gorge ingaan, maar meestal overleef je dat niet. Crafi's en Doonga's leveren in de loop der tijd meer op in de Beach of Genzi
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:09:
Y0 gaat lekker @ ROSE ben nu muse @ lvl 41 en ben deputy leader van een nederlandse clan ( JA We zoeken members PM me in rose : ID: nem0r) ik denk dat ik helemaal niet meer verder ga met mijn soldier @ lvl 43 dus kick die maar clmann

ik kom later weer terug @ LOT als hoge lvl muse

(en btw dave je krijgt je 40k nog

)
Wat zal ik jou in de vorm van een totaal "wacko" soldier missen. Ik heb me dood gelachen hoe jij je steeds in de strijd gooide. "huh, bijna dood, das toch bijna of niet dan?" en dan een Grunter King aanvallen
Ik heb nu ook een level 42 Muse waar ik actief mee bezig ben, ik zal je eens een PM sturen, kunnen we een party aangaan.
[
Voor 51% gewijzigd door
Cardinal op 15-03-2005 16:19
]