Toon posts:

Samsung D600

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.455 views sinds 30-01-2008

• Borked
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-03-2006
Na ongeveer een week gebruik is het eens tijd om hier te blaaten, want naast dat er enorm veel positieve dingen te bedenken zijn over de D600 zijn er ook een paar ergenissen bij mij. Tja, zo is het nou eenmaal: het positieve vergeet je, het negatieve post je hier ;) Ik kan me wel voorstellen dat sommigen dan denken "die D600 is crap". Dat is niet zo, laten we dat voorop stellen: beste telefoon evah imo.

Maar goed, terug naar mijn klachten:
  • Waarom kan de telefoon niet onthouden dat ik altijd een flitser-detectie wil bij mijn foto's? Of dat ik de USB instellingen op "Massaopslag" wil hebben? Of dat mijn verzonden SMSjes ALTIJD in m'n Postvak UIT moeten komen? Kom op zeg, schijfruimte zat :)
  • Kan ik uberhaupt de intro-movie verwijderen? Die met "fun-club" dus? Wat een bullshit is dat, geef me dan een laad scherm of helemaal geen video :/
  • Als je een SMS tikt met T9 en het woord wordt niet herkend dan kun je die toevoegen aan het woordenboek. Maar waarom moet dat perse in hoofdletters? Je kunt hem wel weer handmatig op de normale stand zetten, maar dat begint te vervelen na een tijdje.
  • Als je begint met een SMSje te tikken dan krijg je automatisch een hoofdletter. Echter "backspace" je weer naar deze positie, dan krijg je een kleine letter. Na het gebruik van een punt krijg je ook gewoon een kleine letter. Dit is wellicht mierenneuken, maar op een Siemens was dit wel goed geregeld.
Het zijn wellicht kleine dingetjes maar ik ben een intensieve gebruiker. Bij mij beginnen m'n tanden te knarsen bij dit soort dingen...

Is er een actieve D600 mod community ofzo? Ik zou hier graag wel wat voor willen downloaden.

[Voor 13% gewijzigd door Borked op 13-01-2006 10:20]

• My-life
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 11:56
Een paar van de dingen die je noemt zijn idd irritant.

Vooral het punt over de hoofdletter. Dat is volgens jou niet alleen beter bij Siemens, maar zelf bij andere Samgsungs (zoals de populaire Lady-phone) krijg je gewoon een hoofdletter na een punt.
Hopelijk komt hier nog een X een firmware update voor. Want alleen daarvoor zou ik hem al willen opsturen.
Ook dat SMSjes niet naar verzonden items of iets gaan vind ik irritant. Schijfruimte is volgens mij niet eens van toepassing. Er is gewoon een apart geheugen voor 200 SMSjes gereserveerd en als ze net zo doen als bij Nokia, dat nieuwe SMSjes de oude in de map Verzonden items overschrijven, heb je er nooit last van.
Die start-up filmpje irriteer ik me niet aan. Telefoon gaat eigenlijk nooit uit en dus ook bijna nooit opnieuw aan.

Specs

• TweakersOnly
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:00
Klopt het dat de TransFlash kaartjes niet "vastklikken" in de telefoon? Ik heb bij Dixons een Sandisk 512mb kaartje gekocht, dat wel past in de telefoon, maar door de rubberen beschermkapje op zijn plaats moet worden gehouden. Anders schiet het kaartje meteen los en komt het kaartje weer naar buiten. :?

• repsaj
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:57
TweakersOnly schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:42:
Klopt het dat de TransFlash kaartjes niet "vastklikken" in de telefoon? Ik heb bij Dixons een Sandisk 512mb kaartje gekocht, dat wel past in de telefoon, maar door de rubberen beschermkapje op zijn plaats moet worden gehouden. Anders schiet het kaartje meteen los en komt het kaartje weer naar buiten. :?
Goed drukken!

x

• TweakersOnly

• repsaj
Moet wel.. Hier lukt het ook. Ik geef toe dat het irritant is om het voor mekaar te krijgen, maar het helpt als je 'm goed met je nagel indrukt..

x

• DJkim
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 07:37

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hoi

Ik probeer nu MP3 uploaden naar telefoongeheugen via PC Studio maar een paar bestanden kan ik zonder moeite uploaden en bij meeste MP3 zegt ie dat ie niet ondersteund. Het zijn wel buitenlandse MP3 (Koreaans) maar ook al verander ik bestandnaam in het engels, helpt niet. Iemand enige idee? En welke folder moet ik gebruiken om mp3 ringtonen uploaden? Ik kan weinig tot niets met PC studio behalve telefoonlijst veranderen.

Lucky Goldstar

• Bliep
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23-11 08:16
Zozo daar was ik weer,
om een bluetooth verbinding op te stellen moeten we eerst een PAN-netwerk maken. Dat is de eerste stap tot een bluetooth netwerk met je telefoon en meteen het eerste probleem.
Waarom? Nou omdat je geen serieele uitgaande verbinding met je computer kan creeeren, je hebt geen serieele poorten op je d600. Als je dit nou zou kunnen oplossen zijn we echt al voor driekwart opweg richting een netwerk bouwen op je telefoon

Ik denk laat ik het ff melden, ookal komt niemand er echt verder mee ;)

• Bliep
  • Laatst online: 23-11 08:16
ik lees dus net dat een PAN netwerk niet ondersteund word door de d600. Dus tja, het kan denk ik wel in de firmware aangepast worden, maar ik zou iedereen gewoon zeggen dat je het achter je meot laten liggen

• repsaj
Bliep schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:29:
Zozo daar was ik weer,
om een bluetooth verbinding op te stellen moeten we eerst een PAN-netwerk maken. Dat is de eerste stap tot een bluetooth netwerk met je telefoon en meteen het eerste probleem.
Waarom? Nou omdat je geen serieele uitgaande verbinding met je computer kan creeeren, je hebt geen serieele poorten op je d600. Als je dit nou zou kunnen oplossen zijn we echt al voor driekwart opweg richting een netwerk bouwen op je telefoon

Ik denk laat ik het ff melden, ookal komt niemand er echt verder mee ;)
Uhh, op welke vraag is dit van toepassing? :D B)

@Hilco: Je had eerder in dit topic gezegt dat het je gelukt was verbinding te maken met Opera Mini via BT, hoe? :>

[Voor 9% gewijzigd door repsaj op 13-01-2006 18:43]

x

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:53

Gutteguttegut

CEO of TFD

My-life schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:43:
Een paar van de dingen die je noemt zijn idd irritant.

Vooral het punt over de hoofdletter. Dat is volgens jou niet alleen beter bij Siemens, maar zelf bij andere Samgsungs (zoals de populaire Lady-phone) krijg je gewoon een hoofdletter na een punt.
Hopelijk komt hier nog een X een firmware update voor. Want alleen daarvoor zou ik hem al willen opsturen.
Vergeet dat maar, de D500 heeft dat ook en dat is met geen enkele firmware veranderd.
* Gutteguttegut vind het ook irritant maar is er ondertussen aan gewent.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Borked
Gutteguttegut schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:46:
[...]
Vergeet dat maar, de D500 heeft dat ook en dat is met geen enkele firmware veranderd.
* Gutteguttegut vind het ook irritant maar is er ondertussen aan gewent.
Daarom ook mijn vraag: zijn er andere initiatieven die niet van Samsung afkomen? Ik heb nou al een beetje lopen rondzwerven maar veel meer dan wallpaper slash ringtone sites kom ik niet...

• Lightnin
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15-09-2006
Wanneer ik mn telefoon als Mass Storage device zet en dan met Pc verbind zie ik hem wel in deze computer maar zegt ie Please Insert a Disk into Drive F :S

Wat revelution zegt....

• repsaj
Verdomme.. Kun je niet eens de mp3s op je geheugenkaart gebruiken voor afspeellijst? ! 8)7 |:(

Moest heel irritant via de MP3 dinges zelf.. :S

Mm, begint bij jullie ook al die 2 toetsen, waar mee je selecteer boven in je foon, te beschadigen? Ik zie in het donker nu dat het licht er door komt daar.. slijtage na een maand ? :S

[Voor 62% gewijzigd door repsaj op 14-01-2006 00:34]

x

• jdiezrequejo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-12 20:18
Ik vond deze telefoon ook best wel mooi En zat er over te denken om deze te gaan kopen.
Gistere naar de stad gegaan en wisten kijken.. Maar nu heb ik hem in mijn handen gehad en hij voelde helemaal niet stevig aan.. Echt gewoon plastic, het sliden ging ook niet echt gezond naar mijn gevoel..

Kan dit zijn omdat het een showmodel is? :P Of is de D600 wel redelijk plastic achtig? :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Punksmurf
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-11 17:47
Tja dat is natuurlijk een kwestie van perceptie maar ik vind de telefoon absoluut niet 'plastic-achtig', ik vind hem heel stevig. Het sliden gaat ook echt heel soepel, al had de weerstand voor het open/dicht sliden van mij iets sterker gemogen.
Showmodellen vind ik altijd een beetje brak, verneukt doordat mensen er gewoon graag mee kloten en zien in hoeverre ze hem stuk kunnen krijgen; waarschijnlijk ook de reden dat er tegenwoordig geen echte telefoon meer te vinden is als showmodel.
offtopic:
Je kan zo'n telefoon helemaal niet meer lekker uitproberen. Het scherm is vervangen door een plaatje en de telefoon kan niet meer aan enzo, het gebruiksgemak is dus niet te testen. Doordat er altijd een bult van het alarmsysteem achterop zit (met zo'n kort draadje eraan) kan je ook al niet eens bepalen of hij lekker in de hand ligt. Dat is echt achteruit gegaan de laatste jaren.

Lichtnin: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werkt dat alleen als je een geheugenkaartje in je telefoon hebt (en er dus een schijfje is geplaatst). Je kan het telefoongeheugen zo niet benaderen. In ieder geval, dat is wat ik denk, want ik heb zelf geen kaartje om het te proberen.

Jaspuf: Ik heb er hier nog geen last van. Slijtage zou wel erg snel zijn inderdaad :/

met een hamer past alles

• Erazzzer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:50

Erazzzer

Fear me, I'm German!

De D600 plastic-achtig? :D
Ik heb de D600 boven de W800i verkozen, omdat de W800i plastic-achtig aanvoelde. De D600 komt juist super degelijk over. Aangezien de achterklep volledig rubberachtig is, dus zeker niet plastic :P

[Voor 3% gewijzigd door Erazzzer op 14-01-2006 13:19]

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Whuzz
  • Laatst online: 15:26

Whuzz

Dodgeball!

Punksmurf schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:14:
Showmodellen vind ik altijd een beetje brak, verneukt doordat mensen er gewoon graag mee kloten en zien in hoeverre ze hem stuk kunnen krijgen; waarschijnlijk ook de reden dat er tegenwoordig geen echte telefoon meer te vinden is als showmodel.
offtopic:
Je kan zo'n telefoon helemaal niet meer lekker uitproberen. Het scherm is vervangen door een plaatje en de telefoon kan niet meer aan enzo, het gebruiksgemak is dus niet te testen. Doordat er altijd een bult van het alarmsysteem achterop zit (met zo'n kort draadje eraan) kan je ook al niet eens bepalen of hij lekker in de hand ligt. Dat is echt achteruit gegaan de laatste jaren.
Bij de betere telecom zaken krijg je zo een echte in je handen als je daar om vraagt hoor. :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Whuzz schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:25:
[...]

Bij de betere telecom zaken krijg je zo een echte in je handen als je daar om vraagt hoor. :)
Of loop even binnen bij de Mediamarkt, daar hebben ze alle recente telefoons op een rijtje liggen om te testen.

• Punksmurf
@hierboven: dunno bij de andere mm'en, maar in utrecht alleen maar van die plastic zut zoals ik omschreef.
Whuzz schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:25:
[...]

Ah ok, cool. wist ik niet. Ik ben niet zo sociaal (tweaker hè :P) dat ik meteen op een verkoper afstap als ik even een foontje wil testen, vooral niet als ik toch niet van plan ben om m te kopen. Ik wil zo'n ding lekker voor mezelf uitproberen, niet met een verkoper erbovenop.

met een hamer past alles

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Punksmurf schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:40:
@hierboven: dunno bij de andere mm'en, maar in utrecht alleen maar van die plastic zut zoals ik omschreef.
MM Eindhoven heb ik 't over :)

• Punksmurf
Relaxed dat het daar wel gewoon kan!

Overigens, over het T9 heb ik ook nog wat te ranten. Ik kan ermee leven omdat de rest van de foon wel lekker is, maar praktisch, nee.

Het verhaal van de hoofdletters en de punten hebben we al gehoord, en ook het nieuwe woord toevoegen wat standaard op hoofdletters staat is al langsgeweest.
Wat me verder nog stoort:
- Op mijn vorige telefoons van SE kon je ook terugbladeren in de mogelijkheden, dus als je iets te ver had door gedrukt (bijv. bij mogelijkheid 5 aangeland terwijl je 4 wilde hebben) kon je weer terug. Bij deze telefoon moet je dan het lijstje helemaal doorwerken.
- Nadat je een woord ingevoerd hebt kan je het niet meer (via T9) wijzigen. Je moet het dan helemaal wissen en opnieuw beginnen.
- Je kan niet 'snel' wissen. Als je op 'C' drukt, wis je een letter, houd je 'C' ingedrukt wis je het hele smsje. Bij mijn SE's was het zo dat je dan versneld wisde en niet gelijk het hele smsje. Het hele smsje wissen ging dan weer niet, maar de keren dat ik dat wil zijn wat zeldzamer dan de keren dat ik een hele zin wil wissen en dat is irritant omdat je elk teken apart moet wissen.

Samsung, dat kan beter :/

[Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 14-01-2006 21:17]

met een hamer past alles

• repsaj
Ik ben dat T9 al een beetje gewend van m'n vorige toestel.. En het is wel handig, soms :).
Wat ik vaag vind.. Bij smsjes is T9 gelijk ingesteld, maar wanneer ik een afspraak wil toevoegen en wil gaan typen in het details-vak staat 'ie gewoon op de Abc stand.. Dan moet ik eerst dat *'tje ingedrukt houden om op T9 te komen, dus; kan die ook ingesteld worden?

Komen d'r nog eens orginele firmwares van samsung uit? Heb nog niets kunnen vinden.. En kunnen deze firmwares dan gewoon met usb geïstalleerd worden, zoals bij SE (toch?)?

[Voor 53% gewijzigd door repsaj op 14-01-2006 22:42]

x

• Hjallie
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10-06-2006
Punksmurf schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 20:40:

[...]

Ah ok, cool. wist ik niet. Ik ben niet zo sociaal (tweaker hè :P) dat ik meteen op een verkoper afstap als ik even een foontje wil testen, vooral niet als ik toch niet van plan ben om m te kopen. Ik wil zo'n ding lekker voor mezelf uitproberen, niet met een verkoper erbovenop.
ALTIJD doen, straks kom je thuis en is dat ding half beschadigd. Je weet het maar nooit.

• Punksmurf
Ik bedoelde meer een demo-model proberen, niet het apparaat dat je uiteindelijk koopt :)

met een hamer past alles

• plofkip
  • Laatst online: 16:47
Kheb me D600 al 3 keer laten vallen en nog steeds geen enkel krasje, mankementje of wat dan ook. Dat is wel toppie! (vallen van 1 tot 2 meter hoog (O_o) )

• Borked
Jaspur schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:40:
Ik ben dat T9 al een beetje gewend van m'n vorige toestel.. En het is wel handig, soms :).
Wat ik vaag vind.. Bij smsjes is T9 gelijk ingesteld, maar wanneer ik een afspraak wil toevoegen en wil gaan typen in het details-vak staat 'ie gewoon op de Abc stand.. Dan moet ik eerst dat *'tje ingedrukt houden om op T9 te komen, dus; kan die ook ingesteld worden?
Ik denk dat dat komt omdat T9 sowieso bij elke invoer qua instellingen altijd uit staat. Bij het invoeren van een naam in een telefoonboek is dat natuurlijk logisch, maar voor afspraken niet altijd. Tja, Samsung had daar een andere mening over :P

• Umut
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14-12-2007
Ik heb 2 vraagje over de D600

1* weet er iemand hoe je die standaard mms'jes kan wissen?? die nemen wel wat in beslag.
2* Kan je met de D600 ook je computer besturen(zoals winamp enz enz) met speciale programma's?

En uhh ik kan aan geheugenkaartjes komen T-flash/micro SD voor een mooi prijsje wie wilt kan het vragen... :)

• n1ck
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-12 18:08
@ Umut

Vraag 1. Ga naar Menu - berichten - standaard berichten - standaard mms-berichten - kies hier 1tje druk dan op opties en kies wissen.

Vraag 2 weet ik niet :)

• repsaj
Umut schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:32:

En uhh ik kan aan geheugenkaartjes komen T-flash/micro SD voor een mooi prijsje wie wilt kan het vragen... :)
Hoe te vragen? Want je mail werkt niet.. :P

x

• Eggy
  • Laatst online: 13-07 17:14

Eggy

Goo goo g'joob

Umut schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:32:
Voor dit soort zaken hebben we de Tweakers.net - Vraag & Aanbod, neem hier anders even een kijkje.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• alibout
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 20-01-2006
is er niemand met een samsung d600 die even voor me wilt kijken wat het normale getal is bij niveau 10 in dit menu (en je hoeft nix te veranderen hoor, alleen kijken)

- Als eerst moet je deze code invoeren: *#8999*8378#.
(- Nu ben je in Configuratue van samsung.)
- dan moet je naar nr 2 H/w test.
- en dan nr 2 geluidsinstellingen
- en dan nr 9 ISS normaal
- Dan zie je benden RX vol. daar moet je erin.
- Nu zie je allemaal Niveua's. niveua 10 is de hoogste die op dit moment is ingesteld

• V525
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-09 14:22
alibout schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:13:
is er niemand met een samsung d600 die even voor me wilt kijken wat het normale getal is bij niveau 10 in dit menu (en je hoeft nix te veranderen hoor, alleen kijken)

- Nu zie je allemaal Niveua's. niveua 10 is de hoogste die op dit moment is ingesteld
Ik denk niet dat iemand dit nog gaat doen. Als je gaat kijken ook al verander je niets dan wordt er toch iets gewijzigd in je telefoon. Wat als gevolg heeft dat mensen hun telefoon naar fabriekinstellingen moeten brengen. En kijk eerst is in het topic wat hier al over staat. Dus mensen gewaarschuwd, ook niet kijken in het menu.

• rud013
  • Laatst online: 27-12-2006
alibout schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:13:

bij niveau 10 hoort getal 15 te staan

• plofkip
  • Laatst online: 16:47
Psboy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:44:
@ Umut

Vraag 1. Ga naar Menu - berichten - standaard berichten - standaard mms-berichten - kies hier 1tje druk dan op opties en kies wissen.
Hmm volgende keer zelf proberen voordat je wat zegt? Want je krijgt het bericht "niet toegestaan"...

• alibout
Jaspur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:32:
Vraagje.. Ik heb hier ex71Sl oordoppen liggen.. Kan ik die ook dmv bijv verlengkabel gebruiken voor de D600?

zie het topic over de d500, daar staat hoe je je normale oordoppen kan gebruiken.

kan iemand mij dat linkje van die pagina ff geven dan heb namelijk net gekeken bij d500 maar kon het niet vinden

• blommie1978
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 12-03-2006
Als ik mijn d600 op de tv aansluit, word het scherm van de telefoon zwart (gaat
dus uit). IS het op een of andere manier mogelijk om het scherm niet uit te
laten gaan

• DaannO
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 02-12 17:45
blommie1978 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:42:
Als ik mijn d600 op de tv aansluit, word het scherm van de telefoon zwart (gaat
dus uit). IS het op een of andere manier mogelijk om het scherm niet uit te
laten gaan
Nope...

• alibout
alibout schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:27:
Jaspur schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:32:
Vraagje.. Ik heb hier ex71Sl oordoppen liggen.. Kan ik die ook dmv bijv verlengkabel gebruiken voor de D600?

zie het topic over de d500, daar staat hoe je je normale oordoppen kan gebruiken.

kan iemand mij dat linkje van die pagina ff geven dan heb namelijk net gekeken bij d500 maar kon het niet vinden
weet niemand dit

• Avvd
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
kan je dit toestel nou eigenlijk op iedere pc gebruiken met usb poort als massaopslagapparaat dus zonder drivers?

• alibout
Spacejam schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:37:
kan je dit toestel nou eigenlijk op iedere pc gebruiken met usb poort als massaopslagapparaat dus zonder drivers?
weet ik niet uitproberen ;) ga je gewoon ff op de pc van je pa kijkje of het lukt 8-|

• Avvd
  • Niet online
het is 1 van mijn overwegingspunten om die telefoon te gaan halen :) ik heb hem dus nog niet.

• repsaj
Spacejam schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 23:37:
Wanneer je er een transflash kaart in hebt wel.

Gebruik zoeken!

x

• fulton
  • Laatst online: 09-09-2014
Dit topic doorgenomen, in het begin is het even genoemd, maar hoe zit het nu met TomTom, Kan dit op dit toestel geinstalleerd worden? En dan GPS via bluetooth aansluiten enz..

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

TomTom zal niet werken, hiervoor heb je namelijk een smartphone nodig. Smartphones draaien op een besturingssysteem waardoor je programma's kunt installeren. Op dit toestel draaien enkel JAVA apps.

Edit: Je had dit ook kunnen vinden door in dit topic naar "tomtom" te zoeken: pim in "Samsung D600"

[Voor 29% gewijzigd door Eggy op 20-01-2006 11:55]

• Barman56
  • Laatst online: 14-11 14:37
Hallo,

Ik zag dus een aantrekkelijke aanbieding op telecomvergelijker voor een abo van KPN met een D600 voor nog geen 300 euor! Alleen begrijp ik niet precies wat nou alle voorwaarden zijn en hoe het nou zit met het aantal belminuten per maand en of er ergens een addertje of iets onder zit? Of iemand me er dus iets meer over kan vertellen en ervaring heeft met deze aanbieding

Gaat om deze actie: http://www.telecomvergeli...bo_id=31&sms_abo_id=1

Alvast bedankt

• 3ddfreak
  • Laatst online: 30-03-2016
Eggy schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:55:
TomTom zal niet werken, hiervoor heb je namelijk een smartphone nodig. Smartphones draaien op een besturingssysteem waardoor je programma's kunt installeren. Op dit toestel draaien enkel JAVA apps.
Dat is heel éénvoudig uitgelegd maar zo zou je het idd wel kunnen stellen.

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

3ddfreak schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:38:
[...]

Dat is heel éénvoudig uitgelegd maar zo zou je het idd wel kunnen stellen.
Als iemand niet over deze "eenvoudige" kennis beschikt is het ook nogal overdreven om er een uitgebreide uitleg bij te gaan geven ;)

• Iceman011
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-10-2009
zit er eigenlijk radio in???

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nope, dat was de enige reden waarom ik twijfelde tussen de D600 en de W800i. UIteindelijk de D600 genomen, wat absoluut geen miskoop was. Als je de kwaliteit van de schermen ziet, blijft de SE ver achter liggen

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• n1ck
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-12 18:08
FaNtJuH schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:38:
[...]

Hmm volgende keer zelf proberen voordat je wat zegt? Want je krijgt het bericht "niet toegestaan"...
Waarom zou ik het eerst zelf proberen..
Die dingen mogen van mij erop blijven :+

• mjszwo
  • Niet online
Ik heb m'n K750i de deur uit gedaan en de D600 is ervoor in de plaats gekomen. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ik moet er nu alleen nog een bluetooth adapter bij hebben om javaspul makkelijker te uploaden. Probleem is alleen dat die dingen zogoed als onmogelijk aan de praat zijn de krijgen in XP x64 :|

[Voor 76% gewijzigd door mjszwo op 22-01-2006 00:13]

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:18

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, ik heb mijn D600 nu amper 3 weken echt in gebruik en er zit nu al een hele lading stof onder het display :(
http://members.chello.nl/j.schmitz3/d600-displayoff-small.jpg

http://members.chello.nl/j.schmitz3/d600-displayon-small.jpg
(foto's zijn clickable voor grotere versies)

Ik ga hier maar eens proberen garantie voor te claimen, want als dit na 3 weken al zo erg is, wie weet hoe het er dan over een jaar uit ziet. Valt me toch een beetje tegen, mijn vorige Sony telefoon had pas na ruim 4 jaar een beetje last van dit probleem. Ik heb er toch echt niks raars mee gedaan, netjes altijd in een niet al te stoffige broekzak gehad, daar zou het ding toch tegen moeten kunnen.

• DJkim
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 07:37

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Heb je wel folie eraf gehaald?

Lucky Goldstar

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

DJkim schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:10:
Heb je wel folie eraf gehaald?
Lol, ja, zo dom ben ik nu ook weer niet ;)

• My-life
Eggy schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:55:

Edit: Je had dit ook kunnen vinden door in dit topic naar "tomtom" te zoeken: pim in "Samsung D600"
Toch is het wel gelukt om het op een Nokia 6230i draaiend te krijgen heb ik gehoord en dat is geen smartphone.

Op ieder toestel zit trouwens een besturingssysteem.
Als je het verteld, vertel het dan goed en zekers als mod zijnde.

Maar het antwoord veranderd niet. Op de D600 kan geen TomTom.

Specs

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

My-life schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:40:
[...]

Toch is het wel gelukt om het op een Nokia 6230i draaiend te krijgen heb ik gehoord en dat is geen smartphone.

Op ieder toestel zit trouwens een besturingssysteem.
Als je het verteld, vertel het dan goed en zekers als mod zijnde.

Maar het antwoord veranderd niet. Op de D600 kan geen TomTom.
Wellicht is het ook mogelijk om Symbian op een 6230i te draaien. Normaal gesproken is het installeren van TomTom op een normale telefoon echter niet mogelijk, niet zonder aanpassingen althans.

Uiteraard zit er een besturingssysteem op elk toestel. Het ging er echter om dat er op smartphones een besturingssysteem zit waarop je programma's kunt installeren zodat je niet enkel beperkt bent tot Java apps.

Edit: Ik zie nu wel dat ik zei: "besturingssysteem waardoor je programma's kunt installeren". Het was wellicht beter geweest wanneer ik waarop had gezegd in plaats van waardoor. Mijn bedoeling was echter het onderscheid te maken tussen een normaal besturingssysteem en die van een smartphone welke deze extra mogelijkheid biedt.

[Voor 20% gewijzigd door Eggy op 23-01-2006 00:00]

• mjszwo
  • Niet online
jasjenl schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:13:
[...]
Lol, ja, zo dom ben ik nu ook weer niet ;)
Heb je enig idee hoe dat stof er in gekomen zou moeten zijn? Ik kan zelf geen directe kiertjes vinden, maar vermoed dat in jouw geval het stof via het luidsprekertje naar binnen is gekomen.

• CR35
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 28-11 14:16

CR35

infamous topic killer...

Hij is echt erg mooi. Maar voor mij geen samsung meer. Geluidskwaliteit was niet altijd even super. Of dat nu aan de verbinding lag(antenne) of aan phoon zelf. Ik heb het niet met een andere telefoon en dezelfde sim. Scherm wel erg mooi en dat is bij deze alleen nog maar meer verbetert en tv output lijkt me erg cool

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Caponi schreef op maandag 23 januari 2006 @ 00:06:
[...]

Heb je enig idee hoe dat stof er in gekomen zou moeten zijn? Ik kan zelf geen directe kiertjes vinden, maar vermoed dat in jouw geval het stof via het luidsprekertje naar binnen is gekomen.
Mja, geen idee, echt zichtbare kieren kan ik ook niet ontdekken dus het zou kunnen dat het via de luidspreker er in is gekomen. Via de achterkant van het schuifmechanisme zie ik ook nog wel als mogelijkheid. Het zit wel voornamelijk aan de rechterbovenkant, alhoewel er ook wel enkele stofjes meer richting onderkant van het scherm zitten.

Wat je ook kunt zien (niet op de foto, maar wel in het echt) is dat het stof zich als het ware op twee niveau's bevindt. Ik vermoed dat het plastic dat op het display zit uit twee lagen bestaat, waarvan er eentje de buitenste laag is en de andere zich tussen die buitenste laag en het display zelf bevindt. Tussen beide lagen zit wat stof, ik zie namelijk dat niet alle stofjes even 'diep' zitten (sommigen zitten vlak op het display, anderen zitten juist vlak onder de buitenkant van de telefoon).

• My-life
Volgens mij zit er voor het luidsprekertje zelfs nog een stoffilter. Ik heb zelf helemaal geen last van stof.

Specs

• o rey
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ik had precies hetzelfde stof probleem, maar dan al na 2 weken. Ben er mee terug gegaan naar de winkel, en kreeg meteen een nieuwe mee. De verkoper zij dat hij dit nog nooit eerder had gezien bij een samsung telefoon!

Gewoon even terug gaan dus :)

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

o rey schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:18:
Ik had precies hetzelfde stof probleem, maar dan al na 2 weken. Ben er mee terug gegaan naar de winkel, en kreeg meteen een nieuwe mee. De verkoper zij dat hij dit nog nooit eerder had gezien bij een samsung telefoon!

Gewoon even terug gaan dus :)
Mja, ik heb 'm via gsm.nl gekocht en die hebben als antwoord gegeven dat ik 'm ter reparatie naar Dynafix in Nuth moet opsturen, even terug gaan is dus niet echt een optie. Nu heb ik eens op GoT gezocht naar ervaringen met Dynafix en daar werd ik niet echt vrolijk van, er schijnt daar nogal eens wat mis te gaan. Een collega van mij had soortgelijke ervaringen met Dynafix, wel steeds nieuwe firmware in z'n 'gerepareerde' telefoon maar het defect waarvoor de telefoon was opgestuurd, werd niet gefixt. Ik ga morgen eerst maar eens met Samsung zelf contact opnemen om te kijken of ik 'm niet direct naar hun kan opsturen, wellicht hebben zij iets betrouwbaardere service.

• MuSTi_X
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10-03-2007
Mensen,

ik heb het toestel nu zondag middag gehaald, het is nu dinsdag. Ik heb het toestel nu zo'n 2,5 dagen. En heb het toestel ook al 2 keer moeten laden.

Gisteren avond heb ik het toestel helemaal vol geladen (deze was ook helemaal uotgevallen omdat de accu helemaal leeg was).

Nu om 09:00 uur is mijn toestel uitgevallen omdat de accu leeg is.

Heb nu geleze dat het kan met een bepaalde firmware en dat een firmware update het probleem moet verhelpen.

Weet iemand hoe je kan zien welk firmware je hebt.

Ik baal er nu echt van dat ie nu dus na 9 - 10 uur helemaal leeg is.
(ik ken nu trouwens nog 2 personen die exact hetzelfde probleem hebben).

-=MuSTi=-

• wpolitiek
  • Laatst online: 17-09-2006

wpolitiek

fast_twitch

o rey schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:17:
ik heb deze telefoon nu ook, en hij bevalt prima.
maar ik heb een aantal afbeeldingen via bluethooth ontvangen, en die wil ik graag als achtergrond zetten. Maar hij smeert het plaatje zeg maar niet uit over het hele beeld.( wat wel het geval is bij de standaard achtergronden) Weet iemand welke afmetingen het plaatje dus moet hebben...? :)
ey nieuwe software versie van de phone herself zorgt ervoor dat je foto's op hoogste resolutie over het hele scherm smeert _/-\o_

F@T@L1TY

• wpolitiek

wpolitiek

fast_twitch

MuSTi_X schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:59:
Mensen,

ik heb het toestel nu zondag middag gehaald, het is nu dinsdag. Ik heb het toestel nu zo'n 2,5 dagen. En heb het toestel ook al 2 keer moeten laden.

Gisteren avond heb ik het toestel helemaal vol geladen (deze was ook helemaal uotgevallen omdat de accu helemaal leeg was).

Nu om 09:00 uur is mijn toestel uitgevallen omdat de accu leeg is.

Heb nu geleze dat het kan met een bepaalde firmware en dat een firmware update het probleem moet verhelpen.

Weet iemand hoe je kan zien welk firmware je hebt.

Ik baal er nu echt van dat ie nu dus na 9 - 10 uur helemaal leeg is.
(ik ken nu trouwens nog 2 personen die exact hetzelfde probleem hebben).
het helpt als je de phone de eerste keer 24 uur aan de lader laat zitten :? :?

F@T@L1TY

• wpolitiek

wpolitiek

fast_twitch

Jaspur schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 08:30:
[...]

Wanneer je er een transflash kaart in hebt wel.

Gebruik zoeken!
Hoe geeft windows dit aan in Deze Computer ???

F@T@L1TY

• wpolitiek

wpolitiek

fast_twitch

Borked schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:18:
Na ongeveer een week gebruik is het eens tijd om hier te blaaten, want naast dat er enorm veel positieve dingen te bedenken zijn over de D600 zijn er ook een paar ergenissen bij mij. Tja, zo is het nou eenmaal: het positieve vergeet je, het negatieve post je hier ;) Ik kan me wel voorstellen dat sommigen dan denken "die D600 is crap". Dat is niet zo, laten we dat voorop stellen: beste telefoon evah imo.

Maar goed, terug naar mijn klachten:
  • Waarom kan de telefoon niet onthouden dat ik altijd een flitser-detectie wil bij mijn foto's? Of dat ik de USB instellingen op "Massaopslag" wil hebben? Of dat mijn verzonden SMSjes ALTIJD in m'n Postvak UIT moeten komen? Kom op zeg, schijfruimte zat :)
  • Kan ik uberhaupt de intro-movie verwijderen? Die met "fun-club" dus? Wat een bullshit is dat, geef me dan een laad scherm of helemaal geen video :/
  • Als je een SMS tikt met T9 en het woord wordt niet herkend dan kun je die toevoegen aan het woordenboek. Maar waarom moet dat perse in hoofdletters? Je kunt hem wel weer handmatig op de normale stand zetten, maar dat begint te vervelen na een tijdje.
  • Als je begint met een SMSje te tikken dan krijg je automatisch een hoofdletter. Echter "backspace" je weer naar deze positie, dan krijg je een kleine letter. Na het gebruik van een punt krijg je ook gewoon een kleine letter. Dit is wellicht mierenneuken, maar op een Siemens was dit wel goed geregeld.
Het zijn wellicht kleine dingetjes maar ik ben een intensieve gebruiker. Bij mij beginnen m'n tanden te knarsen bij dit soort dingen...

Is er een actieve D600 mod community ofzo? Ik zou hier graag wel wat voor willen downloaden.
inderdaad inderdaad })

F@T@L1TY

• wpolitiek

wpolitiek

fast_twitch

wpolitiek schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:49:
[...]

Hoe geeft windows dit aan in Deze Computer ???
foutje 8)7 8)7

F@T@L1TY

• wpolitiek

wpolitiek

fast_twitch

Jaspur schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:44:
[...]

Moet wel.. Hier lukt het ook. Ik geef toe dat het irritant is om het voor mekaar te krijgen, maar het helpt als je 'm goed met je nagel indrukt..
jah t geheugenkaartje moet klik " zeggen " wel voorzichtig..... :P

F@T@L1TY

• MuSTi_X
Ben ik nou echt de enige die het probleem heeft dat dat ding een te korte standby tijd heeft

Ik ben toch wel echt benieuwd hoelang de standby tijd is bij andere gebruikers.
DUS zonder te pielen met video/ foto/ geluid enz.

-=MuSTi=-

• TweakersOnly
MuSTi_X schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:57:
Ben ik nou echt de enige die het probleem heeft dat dat ding een te korte standby tijd heeft

Ik ben toch wel echt benieuwd hoelang de standby tijd is bij andere gebruikers.
DUS zonder te pielen met video/ foto/ geluid enz.
Wat ik heb gemerkt is dat de standbytijd veel langer is als je de telefoon uitzet tijdens het laden. Ongeveer anderhalve dag tegenover 5 dagen. :?

• MuSTi_X
TweakersOnly schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:35:
[...]
Wat ik heb gemerkt is dat de standbytijd veel langer is als je de telefoon uitzet tijdens het laden. Ongeveer anderhalve dag tegenover 5 dagen. :?
5 dagen???

dat wil ik dan echt wel zien. Ik heb hem nu de hele nacht op laten laden. Vanochtend heb ik het om 06:00 uur van stroom afgehaald hij was helemaal opgeladen.

Ik heb nu zo'n 5 min gebeld en hij geeft aan dat er al een streepje minder zit op de accu.

-=MuSTi=-

• n00bs
  • Laatst online: 30-10 11:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat de accu's kort meegaan is een standaard Samsung probleem.

• MuSTi_X
n00bs schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:26:
Dat de accu's kort meegaan is een standaard Samsung probleem.
Ja maar dat een ouder model als de d500 nu langer mee gaat is toch niet normaal.

Waar ik mee zit is dat ik er niemand over hoor, het lijkt wel of het probleem alleen bij mij is.

Hoe lang gaat jouw telefoon mee?

-=MuSTi=-

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dat is bij Samsung wel normaal :p check maar die nieuwe Samsung met Harddisk erin... die is helemaal zo leeg. Daarnaast is de performance VEEL en VEEL lager dan bij een flashdisk...
Samsung loopt te kutten ;) en de fotokwaliteit neemt ook niet meer toe zoals bij andere merken. Ik heb nu een E700 en een D500 liggen. Relatief gezien was ik over de E700 meer tevreden, maar hierna neem ik een ander merk.

• TotallySPY
  • Laatst online: 05-12-2007

TotallySPY

morgen weer?

ik vroeg me af wat het verschil is tussen een door een t-mobile gesimlockte d600 en de gewone.. ik kan namelijk kiezen alleen de niet gesimlockte is 40 euro.. (zelfde abbo).. ook zat ik denken dat ik de oude d500 gewoon kon nemen, na al die klachten gezien te hebben over de d600, overweeg ik dat wel..

ik heb al 3 jaar ervaring met gesimlockte t-mobile telefoons en vond het niet echt prettig.. misschien valt het bij de d600 wel mee?

There's NO life without MUSIC!

• Avvd
  • Niet online
de D500 heeft ook zo zijn klachten hoor. eigenlijk ieder toestel heeft wel iets.

dit is trouwens de foto van de t-mobile versie:
http://www.t-mobile.de/T-D1/img/display_image/0,3465,78745,00.jpg
er staat boven dus zo'n t-mobile logo wat het uiterlijk van dit "design" toestel toch wel een beetje verknalt.

• TotallySPY

TotallySPY

morgen weer?

ja dat had ik wel verwacht, alleen het menu enzo.. is dat ook beïnvloed door t-mobile? dat zou ik wel erg stom vinden.. kan je ook thema's veranderen of alleen kleur?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb zelf de D500 en die zuigt redelijk... van de D600 had ik ook al van te voren gemeld dat die zou zuigen... alleen velen wilde mij niet geloven en zitten nu ook met zo een brak ding :p

Kijk gewoon eens rond op www.nieuwemobiel.nl daar vind je echt alle telefoontjes die er zijn en nog gaan komen.

• jaguarxj16
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:29
ik heb totaal geen problemen met mijn samsung d600 hoor, accu gaat bij mij 7dagen mee, en foto's zijn van redelijke kwaliteit, en filmpjes zijn erg goed!
dat mag ook wel een keer gemeld worden ipv alleen maar gezeur over samsung is slecht dit en dat, bij mij op school heeft t merendeel van de jongeren een samsung dus 1 ding waar ze sowieso niet slecht in zijn: design/marketing

[Voor 44% gewijzigd door jaguarxj16 op 25-01-2006 21:06]

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02-12 23:47
jaguarxj16 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:04:
ik heb totaal geen problemen met mijn samsung d600 hoor, accu gaat bij mij 7dagen mee, en foto's zijn van redelijke kwaliteit, en filmpjes zijn erg goed!
dat mag ook wel een keer gemeld worden ipv alleen maar gezeur over samsung is slecht dit en dat, bij mij op school heeft t merendeel van de jongeren een samsung dus 1 ding waar ze sowieso niet slecht in zijn: design/marketing
7 dagen?

je hebt em zeker de hele week uitstaan...
als ik er weinig mee bel gaat ie 2 dagen mee, maar dan moet ik em echt heel weinig gebruiken..

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

SC4RF4C3 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:49:
[...]

7 dagen?

als ik er weinig mee bel gaat ie 2 dagen mee, maar dan moet ik em echt heel weinig gebruiken..
En welke softwareversie heb jij? :+

Na mijn softwareupgrade gaat de batt inderdaad aanzienlijk langer mee

• Borked
Erazzzer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 01:01:
[...]

En welke softwareversie heb jij? :+

Na mijn softwareupgrade gaat de batt inderdaad aanzienlijk langer mee
Ho ho wacht ff, jij hebt een software upgrade voor de D600? Link!!

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een D600 met een Orange-abonnement (het liefst een met een tegoed van 32,50 euro (per maand) voor 16,25 euro).
Iemand tips waar ik kan zoeken? (Ik heb uiteraard gezocht (via http://www.telecomvergelijker.nl en http://gsmshops.pagina.nl), maar heb dus nog niet gevonden wat ik zocht).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• WebJojo
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-08-2015
Borked schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:23:
[...]

Ho ho wacht ff, jij hebt een software upgrade voor de D600? Link!!
Firmware update's voor de D600? Link please :D

• pven
  • Niet online
WebJojo schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:16:
[...]

Firmware update's voor de D600? Link please :D
Lees de waarschuwing van dit topic eens. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• EdjeK
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 27-11 15:41
[...]

7 dagen?

Hier ook, minimaal een week en hij is continue aan.

• MuSTi_X
Mensen,

misschien oud nieuws voor jullie maar voor mij nog allemaal nieuw.

*#1234# - Software versie zie je welke softwareversie je telefoon heeft.
Ik las ook dat mensen waarbij de softversie eindigt op 4 het probleem hebben.

*#8999*8378# - Testmenu
Kun je echt leuke info uit halen (kun je ook allerlei hw tests doen)

*2767*2878# - Reset naar fabrieks instellingen, bestanden blijven staan, telefoongeheugen (nummers) zijn weg

Ik ga vanmiddag nog langs de service balie van samsung om er nieuwe software op te laten zetten.

-=MuSTi=-

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

pven schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:27:
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een D600 met een Orange-abonnement (het liefst een met een tegoed van 32,50 euro (per maand) voor 16,25 euro).
Iemand tips waar ik kan zoeken? (Ik heb uiteraard gezocht (via http://www.telecomvergelijker.nl en http://gsmshops.pagina.nl), maar heb dus nog niet gevonden wat ik zocht).
Ik zou je hoe dan ook Orange willen afraden... voor het geld kan je net zo goed KPN Hi nemen of Vodafone SMSen tel bundel (of hoe dat ook heet). Wil ze gewoon voordelig bellen en ongeveer dezelfde ontvangstkwaliteit en bereik ga dan gewoon voor Telfort (die meestal meer sponsering op telefoons geven).

En hoe wil jij een tegoed van 32.50 krijgen waar je maar de helft betaald 8)7

Verder brand Orange alle telefoons... dus zou ik om die reden ook niet voor Orange kiezen, dan heb je dus een vies aangepast orange firmware erop zitten en kan je achteraf alleen maar moeilijker jouw telefoon verkopen.

http://www.telecomvergeli...&brand_id=9&device_id=748

[Voor 17% gewijzigd door n00bs op 26-01-2006 15:15]

• RadioAir
  • Laatst online: 16:25
TotallySPY schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:43:
ja dat had ik wel verwacht, alleen het menu enzo.. is dat ook beïnvloed door t-mobile? dat zou ik wel erg stom vinden.. kan je ook thema's veranderen of alleen kleur?
Dit vind ik vreemd...

Klasgenoot van mij heeft de T-Mobile versie van de D600

Daar zit alleen maar dat logo op de buitenkant van de telefoon, menu's e.d. zijn niet veranderd :?

Mijn D600 is ook in bestelling :)

• TotallySPY

TotallySPY

morgen weer?

tha_bulldog schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Dit vind ik vreemd...

Klasgenoot van mij heeft de T-Mobile versie van de D600

Daar zit alleen maar dat logo op de buitenkant van de telefoon, menu's e.d. zijn niet veranderd :?

Mijn D600 is ook in bestelling :)
ja inderdaad, ik ben bij tfortelecom geweest en zij zeiden hetzelfde! ik heb nu de sonyericsson k700i, en die ligt bedolven onder de t-zones snelkoppelingen.
ze zeiden dat er alleen een roze/grijs thema van t-mobile opzat, die je gewoon kunt veranderen..

dus, ik neem m! zaterdag ligt ie daar voor me klaar :)

• pven
  • Niet online
n00bs schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:14:
[...]

Ik zou je hoe dan ook Orange willen afraden... voor het geld kan je net zo goed KPN Hi nemen of Vodafone SMSen tel bundel (of hoe dat ook heet). Wil ze gewoon voordelig bellen en ongeveer dezelfde ontvangstkwaliteit en bereik ga dan gewoon voor Telfort (die meestal meer sponsering op telefoons geven).
Sorry hoor, maar je verkoopt wel erg veel onzin in één bericht. KPN en Vodafone wilt ze niet, Telfort en T-mobile werken hier binnenshuis niet. Daarnaast gaat dit over het toestel en niet over het abonnement.
En hoe wil jij een tegoed van 32.50 krijgen waar je maar de helft betaald 8)7
Kijk eens naar http://www.super-deal.nl/e720/ en ga je schamen, omdat je blijkbaar denkt dat je alles beter weet. :Y)
Verder brand Orange alle telefoons... dus zou ik om die reden ook niet voor Orange kiezen, dan heb je dus een vies aangepast orange firmware erop zitten en kan je achteraf alleen maar moeilijker jouw telefoon verkopen.
Ook onzin. Die toestellen worden alleen ge-brand als je ze bij de Orange-shop haalt en ook dan worden ze niet allemaal ge-brand. (En ja: ik spreek wel uit ervaring.)
Zie mijn bericht: die site had ik al gevonden.

• jaguarxj16
  • Laatst online: 10:29
[...]

7 dagen?

Dan is er echt iets mis met je telefoon, bij mij staat mn telefoon van s ochtends 7 tot s avonds 11 uur aan, en bel denk ik 30min per dag+ paar smsjes en af en toe een spelletje. En haal gewoon 7 dagen, soms langer als de week rustig was :9

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Bij de meeste mensen staat een mobiel 24H per dag aan ;)

pven>

Dan niet toch, dan moet je het ook niet vragen als je het zelf toch allemaal zo goed weet.

[Voor 49% gewijzigd door n00bs op 26-01-2006 17:33]

• lazrambo
  • Laatst online: 14:46
MuSTi_X schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:24:

Ik ga vanmiddag nog langs de service balie van samsung om er nieuwe software op te laten zetten.
Doen ze dit bij elke balie en zijn er hier kosten aan verbonden?

Ik heb namelijk de eerste serie D600 van begin oktober en ben ook van plan om er nieuw software op te zetten, nu ik lees dat er hier mensen zijn die 6 a7 dagen kunnen bellen :Y)

Met code *#1234# krijg ik als uitvoer: Dev.Version D600XAEIA

[Voor 7% gewijzigd door lazrambo op 26-01-2006 18:33]

• Garrett
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 26-11 19:22

Garrett

Watercooler

MuSTi_X schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:24:
Mensen,

misschien oud nieuws voor jullie maar voor mij nog allemaal nieuw.

*#1234# - Software versie zie je welke softwareversie je telefoon heeft.
Ik las ook dat mensen waarbij de softversie eindigt op 4 het probleem hebben.

*#8999*8378# - Testmenu
Kun je echt leuke info uit halen (kun je ook allerlei hw tests doen)

*2767*2878# - Reset naar fabrieks instellingen, bestanden blijven staan, telefoongeheugen (nummers) zijn weg

enig idee waar zulke servicepunten allemaal zitten? dus in welke plaatsen

Back to airwatercooling....

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

In Rijswijk zit er 1 naast de Hogeschool zowat.

• TotallySPY

TotallySPY

morgen weer?

ik heb 2 hele verschillende punten gelezen, waar ik nou graag de waarheid van wil weten...

eerst word er gezegd dat je bij de d600 wél mp3 als smstoon in kunt stellen
daarna word er gezegd dat je helaas bij de d600 níet mp3 als smstoon in kunt stellen...
wat is waar?

even iets anders, doordat de d600 zo geavanceerd is, heb ik dingen gelezen waarbij de videofunctie erg uitgebreid is geworden, bv dat je video's als screensaver kunt gebruiken of als startup video.. iemand hier antwoord op?
:? :? :? :? :?

[Voor 5% gewijzigd door TotallySPY op 26-01-2006 22:13]

• pven
  • Niet online
n00bs schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:32:

pven>

Dan niet toch, dan moet je het ook niet vragen als je het zelf toch allemaal zo goed weet.
Alle door jou genoemde punten zijn niet relevant, lees dan eerst eens goed wat ik vraag. Ik vraag niet naar ervaringen met een provider of iets dergelijks, ik vraag alleen of iemand toevallig weet of ergens een bepaalde aanbieding is. :/

Maar goed ... my 2 cents ...

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware

Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee