Na ongeveer een week gebruik is het eens tijd om hier te blaaten, want naast dat er enorm veel positieve dingen te bedenken zijn over de D600 zijn er ook een paar ergenissen bij mij. Tja, zo is het nou eenmaal: het positieve vergeet je, het negatieve post je hier
Ik kan me wel voorstellen dat sommigen dan denken "die D600 is crap". Dat is niet zo, laten we dat voorop stellen: beste telefoon evah imo.
Maar goed, terug naar mijn klachten:
Is er een actieve D600 mod community ofzo? Ik zou hier graag wel wat voor willen downloaden.
Maar goed, terug naar mijn klachten:
- Waarom kan de telefoon niet onthouden dat ik altijd een flitser-detectie wil bij mijn foto's? Of dat ik de USB instellingen op "Massaopslag" wil hebben? Of dat mijn verzonden SMSjes ALTIJD in m'n Postvak UIT moeten komen? Kom op zeg, schijfruimte zat
- Kan ik uberhaupt de intro-movie verwijderen? Die met "fun-club" dus? Wat een bullshit is dat, geef me dan een laad scherm of helemaal geen video
- Als je een SMS tikt met T9 en het woord wordt niet herkend dan kun je die toevoegen aan het woordenboek. Maar waarom moet dat perse in hoofdletters? Je kunt hem wel weer handmatig op de normale stand zetten, maar dat begint te vervelen na een tijdje.
- Als je begint met een SMSje te tikken dan krijg je automatisch een hoofdletter. Echter "backspace" je weer naar deze positie, dan krijg je een kleine letter. Na het gebruik van een punt krijg je ook gewoon een kleine letter. Dit is wellicht mierenneuken, maar op een Siemens was dit wel goed geregeld.
Is er een actieve D600 mod community ofzo? Ik zou hier graag wel wat voor willen downloaden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 10:20 ]