Menu - Instellingen - Displayinstellingen - Tekstweergave - en dan plaats van tekst op Uit zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:53:
Hallo Forum's.
Heeft iemand een manier om je provider naam te verwijderen op je scherm van de D600
Alvast Bedankt.
Groetjes Mysterie.
Verwijderd
Ik kan geen afbeeldingen groter als 300kb uploaden.
hij geeft foutmelding dat t bestand te groot is.
tot hoe grote bestanden kan ik uploaden,
en is hier een firmwire ofzo voor, dat het wel mogelijk is
hij geeft foutmelding dat t bestand te groot is.
tot hoe grote bestanden kan ik uploaden,
en is hier een firmwire ofzo voor, dat het wel mogelijk is
Ik weet niet hoe groot een bestand mag zijn. Bij mij staat er iig een MP3 op van 14 MB.
Verder kun je zelf je firmware niet upgraden als je dat bedoel.
Hoe probeer je de afbeelding te uppen? Geef eens iets meer info misschien kan iemand je dan helpen.
Verder kun je zelf je firmware niet upgraden als je dat bedoel.
Hoe probeer je de afbeelding te uppen? Geef eens iets meer info misschien kan iemand je dan helpen.
Wat ik persoonlijk erg jammer vind bij dit toestel is het feit dat als je het toestel niet gebruikt geen tijd en datum weergave meer hebt. Ik vond dat erg handig bij mijn oude D500
Verwijderd
ik load precies zoals t moet.
open samsung pc studio 3
bestanden beheren.
dan uploaden naar images -> downloaded images.
ondersteund jpg, gif, png en wbmp
als ik dan bv een gifplaatje (animatiefilmpje) van bv 300 kb of hoger probeer te uploaden
krijg ik de volgende foutmelding

Bestand overschrijd maximale grootte.
[overslaan] [annuleren]
ik kan dus kiezen om t bestand over te slaan, en verder te gaan met de volgende afbeelding te uploaden.
of het uploaden annuleren.
open samsung pc studio 3
bestanden beheren.
als ik dan bv een gifplaatje (animatiefilmpje) van bv 300 kb of hoger probeer te uploaden

[overslaan] [annuleren]
ik kan dus kiezen om t bestand over te slaan, en verder te gaan met de volgende afbeelding te uploaden.
Verwijderd
Je weet wel dat het 2 seconden ingedrukt houden van de volume knop (bij een zwart scherm) de klok tevoorschijn tovert?Sinners schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:22:
Wat ik persoonlijk erg jammer vind bij dit toestel is het feit dat als je het toestel niet gebruikt geen tijd en datum weergave meer hebt. Ik vond dat erg handig bij mijn oude D500
Nee, maar nu wel. Bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:43:
[...]
Je weet wel dat het 2 seconden ingedrukt houden van de volume knop (bij een zwart scherm) de klok tevoorschijn tovert?
Verwijderd
Vandaag ook de D600 besteld bij Mobileplaza , eerste keer dat ik daar bestel dus hoop dat het goed gaat. Kost me incl. verzendkosten €408 , gsmweb was een stuk duurder.
Had hier voor een SE K750i deze is eruit omdat het joystickje me erg stoorde en vaak niet goed funtioneerde. Toestel was ook best traag.
Ben benieuwd hoe de D600 me gaat bevallen , is het erg handig om de eerste keer direct op te laden of zeggen jullie van je kan je simkaart er in doen , lekker mee spelen en dan wanneer die leeg is opladen. Of gaat je batterij er slechter van worden?
Hoop ook dat die lekker degelijk aanvoelt , batterij paar dagen mee gaat en geluid goed is. dan ben ik dik tevreden
Had hier voor een SE K750i deze is eruit omdat het joystickje me erg stoorde en vaak niet goed funtioneerde. Toestel was ook best traag.
Ben benieuwd hoe de D600 me gaat bevallen , is het erg handig om de eerste keer direct op te laden of zeggen jullie van je kan je simkaart er in doen , lekker mee spelen en dan wanneer die leeg is opladen. Of gaat je batterij er slechter van worden?
Hoop ook dat die lekker degelijk aanvoelt , batterij paar dagen mee gaat en geluid goed is. dan ben ik dik tevreden
Volgens wat mij is verteld is het het beste om de telefoon eerst leeg te laten lopen en daarna een 8-10 uur op te laden.
hoi,
ik had ook zelfde probleem.. ik had naar mij weten toch echt niks in het menu veranderd gelaten.
maar toch
uiteindelijk heb ik door de code *2767*2878# gebruikt om het in originele staat terug te zetten.
let op het is wel een reset. alles word op fabrieksinstellingen gezet.
al mijn bestanden zijn er op gebleven.
alleen telefoonnummers die je op de telefoon hebt opgeslagen raak je kwijt. die op de simkaart niet. ( dus even op de simkaart opslaan)
voor de rest was het helemaal ok.[/quote]
Nog even hierop terug. Wat ik begrijp is het enigste wat je moet doen je contacten op je sim opslaan.
Is er een manier om dit in 1 keer te doen inplaats per contact.
ik had ook zelfde probleem.. ik had naar mij weten toch echt niks in het menu veranderd gelaten.
maar toch
uiteindelijk heb ik door de code *2767*2878# gebruikt om het in originele staat terug te zetten.
alleen telefoonnummers die je op de telefoon hebt opgeslagen raak je kwijt. die op de simkaart niet. ( dus even op de simkaart opslaan)
voor de rest was het helemaal ok.[/quote]
Nog even hierop terug. Wat ik begrijp is het enigste wat je moet doen je contacten op je sim opslaan.
Is er een manier om dit in 1 keer te doen inplaats per contact.
Zal binnenkort een piccie posten van de telefoons waar wij hier mee rond lopen 
Maar tot die tijd heb ik eerst nog even een vraag: Is het mogelijk om je telefoon te benaderen via LAN? Klinkt misschien HEEL vreemd, maar mijn router heeft BT en mijn PC niet, vandaar. Iemand die toevallig Wanadoo (LiveBox) heeft hier die het kan testen? Ik zit helemaal in Italië, dus kan het zelf niet testen
Grazie Mile

maar wel bijna
Maar tot die tijd heb ik eerst nog even een vraag: Is het mogelijk om je telefoon te benaderen via LAN? Klinkt misschien HEEL vreemd, maar mijn router heeft BT en mijn PC niet, vandaar. Iemand die toevallig Wanadoo (LiveBox) heeft hier die het kan testen? Ik zit helemaal in Italië, dus kan het zelf niet testen
Grazie Mile
edit:
Voor de mensen die al enthousiast zijn gaan zoeken; zo ziet hij er dus NIET uit:
maar wel bijna
[ Voor 22% gewijzigd door LinuX-TUX op 04-01-2006 13:25 ]
Dit is ook bij sommige Orange firmwares niet mogelijkVPMercedes schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:00:
[...]
Menu - Instellingen - Displayinstellingen - Tekstweergave - en dan plaats van tekst op Uit zetten.

Verwijderd
Klopt, ik krijg de kots van ORANGE, voor mij nooit meer een gsm van orange.V525 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:20:
[...]
Dit is ook bij sommige Orange firmwares niet mogelijk
Ze verneuken de D600E helemaal.
hallo
Heb dit topic al doorgelezen en ik ga hoogst waarschijnlijk deze foon kopen maar ik heb er nog wat vraagjes over:
Is deze foon het waard om er 430 euro aan te spenderen (belgenland), of zijn er betere zoals de SE 800. Die is ook wel een leuk maar het joystickje slaat me tegen (te brak).
Ook het feit van het transflash extension slot is een onenigheid nl. dat ik het zelf niet ken en waarom ze niet opteren voor mini-sd en dergelijke
Voor de rest vind ik het een prima foon, maar er ontbreekt hier net dat tikkeltje overtuigingskracht om direct naar de winkel te stappen en hem aan te schaffen
Alvast bedankt!
greetings
Heb dit topic al doorgelezen en ik ga hoogst waarschijnlijk deze foon kopen maar ik heb er nog wat vraagjes over:
Is deze foon het waard om er 430 euro aan te spenderen (belgenland), of zijn er betere zoals de SE 800. Die is ook wel een leuk maar het joystickje slaat me tegen (te brak).
Ook het feit van het transflash extension slot is een onenigheid nl. dat ik het zelf niet ken en waarom ze niet opteren voor mini-sd en dergelijke
Voor de rest vind ik het een prima foon, maar er ontbreekt hier net dat tikkeltje overtuigingskracht om direct naar de winkel te stappen en hem aan te schaffen
Alvast bedankt!
greetings
waarom kan ik geen bewegende gifjes op de d600 krijgen? ze komen er wel op, maar dan zegt de foon; inhoud wordt niet ondersteund.. hoe te doen?
edit;
sommige gifs kunnen helemaal niet met samsung studio erop gezet worden, omdat ze te groot zijn.
morgen krijg ik mn microsd512mb kaart binnen (memoryshop.nl heeft ze weer! en goedkoop!) misschien dat het dan wel lukt?
edit;
sommige gifs kunnen helemaal niet met samsung studio erop gezet worden, omdat ze te groot zijn.
morgen krijg ik mn microsd512mb kaart binnen (memoryshop.nl heeft ze weer! en goedkoop!) misschien dat het dan wel lukt?
[ Voor 45% gewijzigd door repsaj op 04-01-2006 17:46 ]
x
Verwijderd
Het is me gelukt... Ik heb nu een andere versie gebruikt.
Gelijk nog een vraagje: Is het mogelijk om PC Studio op te starten zonder dat je over een Samsung telefoon beschikt? Bij mij wil PC studio namelijk gelijk verbinding gaan maken met een telefoon en aangezien ik deze (de d600) nog niet heb, kan dat dus niet...
Gelijk nog een vraagje: Is het mogelijk om PC Studio op te starten zonder dat je over een Samsung telefoon beschikt? Bij mij wil PC studio namelijk gelijk verbinding gaan maken met een telefoon en aangezien ik deze (de d600) nog niet heb, kan dat dus niet...
Verwijderd
Hallo Forum's
Ik heb een mooie site gevonden met heel veel logo's voor de D500 en D600.
Suc6
http://www.forummobiles.c...ion/index.php/t47543.html
De site is wel in het frans maar het gaat toch op de logo's.
Wil je nog iets anders voor de D600 het is allemaal hier te vinden.
http://www.forummobiles.com/lofiversion/index.php/f69.html
Als je denkt dit is interessant vertaal deze dan in het nederlands
Groetjes Mysterie
Suc6
Als je denkt dit is interessant vertaal deze dan in het nederlands
Groetjes Mysterie
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 21:12 ]
Verwijderd
Hallo D600E bezitters.
Ik heb goed nieuw als je van ORANGE af wilt.
Helaas wel in het engels, maar wie wilt deze vertalen in het nederlands plaatsen
WOOHOO i found it!! Unbranded, D600E compatible firmware. 100% working, good signal, no branding, no vertical orange menu bar, no t-mobile startup screens!
According to the #*8999*TEST# menu this software was only released on November 19th 2005... its got to be the latest release out there.
The firmware is: D600EXBEK4
Now, before anyone asks, i'm NOT emailing it to anyone... its 77Mb (unzipped) and thats way too large to email. With permission, i'll host it for download though.
For anyone who wants to buy a serial or USB cable to flash their D600 or D600E, they can get this firmware AND all the hardware required from these guys:
Samsung D600 De-Brand Flash Pack
Helaas wel in het engels, maar wie wilt deze vertalen in het nederlands plaatsen
WOOHOO i found it!! Unbranded, D600E compatible firmware. 100% working, good signal, no branding, no vertical orange menu bar, no t-mobile startup screens!
According to the #*8999*TEST# menu this software was only released on November 19th 2005... its got to be the latest release out there.
Now, before anyone asks, i'm NOT emailing it to anyone... its 77Mb (unzipped) and thats way too large to email. With permission, i'll host it for download though.
For anyone who wants to buy a serial or USB cable to flash their D600 or D600E, they can get this firmware AND all the hardware required from these guys:
[ Voor 8% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:29 ]
Ik heb sinds gister ook een D600, maar als ik smsjes ontvang van meer dan 1 smsje lang, dan wordt die onvolledig.
Dus dan wordt die als het ware gesplist in twee smsjes en het eerste smsje is wel te lezen enzodra die het tweede smsje wilt lezen staat er onvolledig bericht. Dit probleem doet zich alleen voor als die op het geheugen van de telefoon wordt opgeslagen.
Er is geen probleem als die op de sim wordt opgeslagen. Kent iemand dit probleem of is het geen probleem en is er een oplossing voor?
Dit is niet met elk smsje, maar bij sommige
Dus dan wordt die als het ware gesplist in twee smsjes en het eerste smsje is wel te lezen enzodra die het tweede smsje wilt lezen staat er onvolledig bericht. Dit probleem doet zich alleen voor als die op het geheugen van de telefoon wordt opgeslagen.
Er is geen probleem als die op de sim wordt opgeslagen. Kent iemand dit probleem of is het geen probleem en is er een oplossing voor?
Dit is niet met elk smsje, maar bij sommige
[ Voor 5% gewijzigd door Sendar op 04-01-2006 22:02 ]
http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl
die eerste link is vooral mooi, maar ze hebben de afmetingen van een d500..Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:53:
Hallo Forum's
Suc6http://www.forummobiles.c...ion/index.php/t47543.html
Als je denkt dit is interessant vertaal deze dan in het nederlands![]()
Groetjes Mysterie
en weet iemand me al wat te vertellen over opera browser op mn d600? kun je dan gewoon msnen op je foon als je een bt dongle van 100m bereik in je pc hebt? ik kan niet wappen (hi prepay) dus kan niets vn wap halen als dat van belang is..
[ Voor 35% gewijzigd door repsaj op 04-01-2006 23:57 ]
x
Verwijderd
Hallo Forum's
Weet iemand welke software je moet gebruiken om de D600 firmware te schrijven naar je GSM.
Alvast Bedankt.
Weet iemand welke software je moet gebruiken om de D600 firmware te schrijven naar je GSM.
Alvast Bedankt.
OneNAND downloader: te vinden op deze site
Dan heb je een flashkabel nodig en je firmware natuurlijk,, en niet te vergeten een lange nacht wachten
Dan heb je een flashkabel nodig en je firmware natuurlijk,, en niet te vergeten een lange nacht wachten
[ Voor 63% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:28 ]
Heb jij dit al gedaan en wat is je ervaring er mee? Iemand nog een idee hoe je snel je contacten kan overzetten op het geheugen van de simkaart. Vanwege het resetten van de telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:23:
Hallo D600E bezitters.
[ Voor 11% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:29 ]
Niet echt ervaring mee, ik weet wel dat het een nacht kan duren voordat het klaar is.
Programma die je moet gebruiken staat hier boven, en de flashkabels zijn overal bijna wel verkrijgbaar. Wat je kan doen om je contacten op te slaan is naar de pc te kopieren,, dan behoud je ook alle overige informatie zoals emailgegevens van contactpersonen, het is maar een tip
Voor diegene die nog meer games willen:
Hier zit ook alle programma's in, veel games en paar niet geteste games.
Programma die je moet gebruiken staat hier boven, en de flashkabels zijn overal bijna wel verkrijgbaar. Wat je kan doen om je contacten op te slaan is naar de pc te kopieren,, dan behoud je ook alle overige informatie zoals emailgegevens van contactpersonen, het is maar een tip
[ Voor 30% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:31 ]
Verwijderd
Hallo.V525 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:29:
[...]
Heb jij dit al gedaan en wat is je ervaring er mee? Iemand nog een idee hoe je snel je contacten kan overzetten op het geheugen van de simkaart. Vanwege het resetten van de telefoon.
Ik heb dit nog niet gedaan maar de firmware D600EXBEK4 heb ik al kunnen bemachtigen.
Alleen hoop ik dat de nederlandse taal ook erin staat. de firmware is rond 70mb groot.
Dit zijn de 4 files als je de zip file uitpakt.
D600EXBEK4.cfg_____88.087kb
D600EXBEK4.cla__26.418.852kb
D600EXBEK4.def____332.354kb
D600EXBEK4.tfs__54.172.323kb
Hier is de site waar je de firmware kan downloaden.
Zelf ben ik nog even op zoek naar mijn originele firmware D600E, het is toch fijn als je deze achter de hand heb
Je moet het wel 200% weten hoe je de files moet inlezen en wegschrijven.
Groetjes Mysterie.
[ Voor 30% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:32 ]
Hallo,Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:33:
[...]
Hallo.
Ik heb dit nog niet gedaan maar de firmware D600EXBEK4 heb ik al kunnen bemachtigen.
Alleen hoop ik dat de nederlandse taal ook erin staat. de firmware is rond 70mb groot.
Dit zijn de 4 files als je de zip file uitpakt.
D600EXBEK4.cfg_____88.087kb
D600EXBEK4.cla__26.418.852kb
D600EXBEK4.def____332.354kb
D600EXBEK4.tfs__54.172.323kb
Hier is de site waar je de firmware kan downloaden.
Zelf ben ik nog even op zoek naar mijn originele firmware D600E, het is toch fijn als je deze achter de hand hebAlleen weet ik niet hoe het programma werkt OneNAND_Downloader_v17
je moet het wel 200% weten hoe je de files moet inlezen en wegschrijven.
Groetjes Mysterie.
Dat lijkt mij idd een goed idee om achter de hand te houden. Voor mij is eigenlijk nog het belangrijkst de garantie. Vervalt deze, of is er niks aan de hand als je de oude firmware terug kan zetten als er wat mee is. Of zouden ze dan kunnen zien dat er met de firmware gerommeld is.
Wanneer de garantie vervalt wat ik mij kan indenken blijf ik vast zitten aan die orange rommel. Garantie staat daar toch boven voor mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:32 ]
Pff ff iets heeeel anders: ik ben keihard in me **** genomen door die lui van t-for-telecom, mijn broer die ging naar de stad en ik vroeg hem eem micro-sd kaartje mee te nemen. Kwam die thuis met een 256 MB uitvoering met een SD kaartje erbij voor in de camera/laptop... Prijs: €50,- Dat is toch niet normaal! Dus ik terug... "Ja we kunnen niks terug nemen, alleen ruilen" GGGRRR kben echt zo kwaad op die ******lui!
ja, heb ik ook, in drachten hadden ze verders niks.. maarja..
Ooo, tè lijp!Hilco schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:55:
....

En MicroSD kaartjes zijn leverbaar bij http://memoryshop.nl. Niet eens al te duur; 49 euri. Maar die service zuigt wel.. Ze zeggen hij is de volgende dag binnen als je voor 1600u besteld. Ik gister om 11 uur geld overgemaakt. Krijg ik net pas een mail dat de betaling binnen is. En nu moet ik ook eerst nog een mail krijgen dat ie is verzonden en die heb ik ook nog niet. Nja, bagger zooi.
[ Voor 39% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:32 . Reden: Toevoeging ]
x
Yes!. De SANDISK 512 MB Micro SD geheugenkaart is weer op voorraad bij dixons.nl. Hij kost €49.99 incl. verzendkosten, daar doe ik het wel voor
.
* vooghel bestelling geplaatst heeft*
* vooghel bestelling geplaatst heeft*
Op de site van memoryshop staat dat 'ie daar uitverkocht is. Wel jammer, hij kost daar maar €44 (al weet ik niet of daar nog verzendkosten bij komen).Jaspur schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:58:
[...]
En MicroSD kaartjes zijn leverbaar bij http://memoryshop.nl. Niet eens al te duur; 49 euri.
[...]
[ Voor 66% gewijzigd door vooghel op 05-01-2006 13:06 . Reden: Quote toegevoegd ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Klopt wat je zegt, GARANTIE Die vervalt dan. Maar wat moet je dan, een jaar lang blijven ergen aan orangeV525 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:11:
[...]
Hallo,
Dat lijkt mij idd een goed idee om achter de hand te houden. Voor mij is eigenlijk nog het belangrijkst de garantie. Vervalt deze, of is er niks aan de hand als je de oude firmware terug kan zetten als er wat mee is. Of zouden ze dan kunnen zien dat er met de firmware gerommeld is.
Wanneer de garantie vervalt wat ik mij kan indenken blijf ik vast zitten aan die orange rommel. Garantie staat daar toch boven voor mij.

Ik heb wel een voordeel, en dat is de verzekering die ik erbij genomen heb.
Gaat deze later kaduk dan ga je toch gewoon met je grote voeten erop staan. Kunnen ze ook geen firmware meer zien
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 13:33 ]
hehe, gaat snel heOoo, tè lijp!Dankje! Ik was al tijden opzoek naar King Kong en Metal Slug II! Zien er tè lijp uit die 2 games op mn foon! Aanrader voor de rest
*Kut, mn 4mb aan java is al vol!
Vdomme!vooghel schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:03:
Op de site van memoryshop staat dat 'ie daar uitverkocht is. Wel jammer, hij kost daar maar €44 (al weet ik niet of daar nog verzendkosten bij komen).
x
Slightly offtopic:FaNtJuH schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:24:
Pff ff iets heeeel anders: ik ben keihard in me **** genomen door die lui van t-for-telecom, mijn broer die ging naar de stad en ik vroeg hem eem micro-sd kaartje mee te nemen. Kwam die thuis met een 256 MB uitvoering met een SD kaartje erbij voor in de camera/laptop... Prijs: €50,- Dat is toch niet normaal! Dus ik terug... "Ja we kunnen niks terug nemen, alleen ruilen" GGGRRR kben echt zo kwaad op die ******lui!
Als je het onbeschadigd terugbrengt binnen een afzienbare tijd (ongeveer week) met kassabon in verpakking, dan zijn ze verplicht. Ze mogen je zelfs geen tegoedbon aanbieden.. Algemeen contractrecht is dat.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik denk dat dat wel goed zit; juist omdat 'ie uitverkocht was kon ik niet bestellen, dus als jij wel kon bestellen zal hij op dat moment wel op voorraad geweest zijnJaspur schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:55:
[...]
Vdomme!Ik ga zo ff mailen of ik hem nog wel krijg aangezien ik hem gister heb besteld!
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Fieww! Dat is ook wat ze mailden! Gelukkig maarvooghel schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:08:
[...]
Ik denk dat dat wel goed zit; juist omdat 'ie uitverkocht was kon ik niet bestellen, dus als jij wel kon bestellen zal hij op dat moment wel op voorraad geweest zijn.
x
Het staat idd op de bonSanderTje! schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:44:
[...]
Slightly offtopic:
Als je het onbeschadigd terugbrengt binnen een afzienbare tijd (ongeveer week) met kassabon in verpakking, dan zijn ze verplicht. Ze mogen je zelfs geen tegoedbon aanbieden.. Algemeen contractrecht is dat.Kan natuurlijk zo zijn dat ze bij de kassa wel een bord hebben waarop dit duidelijk staat, dan geldt het volgens mij niet meer.

Trouwens ik krijg die java uploader spul niet aan de gang... Als ik die code intyp op me telefoon staat er wel Serial JAVA Others disbled maar ik als ik dan de volgende code invoer gebeurt er niks, ook de code om terug te keren naar het telefoonmenu werkt niet... Iemand die weet wat er is?
[ Voor 23% gewijzigd door plofkip op 05-01-2006 17:08 ]
Nadat je die 1e code in hebt gevoerd kun je gewoon naar het begin scherm gaan met dat rode toetsjuuuFaNtJuH schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:43:
[...]
Het staat idd op de bon
Trouwens ik krijg die java uploader spul niet aan de gang... Als ik die code intyp op me telefoon staat er wel Serial JAVA Others disbled maar ik als ik dan de volgende code invoer gebeurt er niks, ook de code om terug te keren naar het telefoonmenu werkt niet... Iemand die weet wat er is?
x
Nee ik wil dat menuutje krijgen dat ik moet selecteren om te uploaden en dan usb en dan serial download ofzo...
[quote]6. On your D600 enter the code #*536963# to enable serial download (push C to leave that screen when done)[/quote]
Dit lukt nog...
[quote]7. Enter code #*5737425# into your D600 to enter the download menu then select "PPP UP" and on the next screen select "USB" on the next screen select "SERIAL DOWNLOAD"[/quote]
Als ik die code #*5737425# invoer gebeurt er niks...
Laat maar het werkt al! Wist niet dat je het scherm weer moest verlaten en dan de code in moest typen ipv de code gelijk intypen als je dat scherm kreeg met die text...
[quote]6. On your D600 enter the code #*536963# to enable serial download (push C to leave that screen when done)[/quote]
Dit lukt nog...
[quote]7. Enter code #*5737425# into your D600 to enter the download menu then select "PPP UP" and on the next screen select "USB" on the next screen select "SERIAL DOWNLOAD"[/quote]
Als ik die code #*5737425# invoer gebeurt er niks...
Laat maar het werkt al! Wist niet dat je het scherm weer moest verlaten en dan de code in moest typen ipv de code gelijk intypen als je dat scherm kreeg met die text...
[ Voor 29% gewijzigd door plofkip op 05-01-2006 17:46 ]
Site met firmware beschrijving:
Staat ook een handleiding hoe te flashen.
[ Voor 38% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:33 ]
Algemeen contractrecht..?!!?!. Dit noem je een consumentenkoop. Je hebt de mogelijkheid om binnen 8 dagen, als consument je goed terug te brengen, als het niet voldoet aan de verwachtingen die je ervan had. Ze mogen je een tegoed bon aan bieden. Als dit in hun algemene voorwaarde staat, en je hier vooraf kennis van hebt kunnen nemen. Ik raad je aan gewoon je diskje terug te brengen, en te stellen dat je geld terug wilt. Zorg wel dat alles netjes in de verpakking zit.SanderTje! schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:44:
[...]
Slightly offtopic:
Als je het onbeschadigd terugbrengt binnen een afzienbare tijd (ongeveer week) met kassabon in verpakking, dan zijn ze verplicht. Ze mogen je zelfs geen tegoedbon aanbieden.. Algemeen contractrecht is dat.Kan natuurlijk zo zijn dat ze bij de kassa wel een bord hebben waarop dit duidelijk staat, dan geldt het volgens mij niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door rkroeks op 05-01-2006 18:23 ]
iemand die nog leuke 240x320 wallpapers heeft ?

heb er al een paar: http://www.forummobiles.c...ion/index.php/t62476.html
Ik heb opera mini op mn telefoon evenals eMsn. Beide java dingen. Maar hoe krijg ik deze 2 'gratis' aan de praat dmv bluetooth?

heb er al een paar: http://www.forummobiles.c...ion/index.php/t62476.html
Ik heb opera mini op mn telefoon evenals eMsn. Beide java dingen. Maar hoe krijg ik deze 2 'gratis' aan de praat dmv bluetooth?
[ Voor 178% gewijzigd door repsaj op 05-01-2006 23:12 ]
x
Ben dr allang geweest maar ze zeiden dat het op het kassabonnetje stond (achterkant ervan) en alleen ruilen aan kunnen bieden...rkroeks schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:21:
[...]
Algemeen contractrecht..?!!?!. Dit noem je een consumentenkoop. Je hebt de mogelijkheid om binnen 8 dagen, als consument je goed terug te brengen, als het niet voldoet aan de verwachtingen die je ervan had. Ze mogen je een tegoed bon aan bieden. Als dit in hun algemene voorwaarde staat, en je hier vooraf kennis van hebt kunnen nemen. Ik raad je aan gewoon je diskje terug te brengen, en te stellen dat je geld terug wilt. Zorg wel dat alles netjes in de verpakking zit.
Verwijderd
Bedankt voor de link, maar helaas is de text in het duits.eric veraart schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:56:
Site met firmware beschrijving: http://henningkonjer.de/p...ontent&pa=showpage&pid=28
Nederlands zou nog mooier zijn.
Verwijderd
Vandaag de D600 binnen gehad wat een super telefoon!
Zoveel meer degelijkheid dan me Sony Ericsson K750i , k750i was echt een speelgoed apperaatje
tegen over dit.
Zeer goed geluid , super beeld. Camera dan wel een stukkie minder dan de k750i majah kan me niet zoveel intereseren.
Uitstekend bel geluid , doet me weer denken aan me ouwe Siemens M35i ook van dat die goede kwaliteits telefoongesprekken.
Mensen die horen mij ook super , dus dik tevreden.
Telefoon is erg overzichtelijk , die schuiftechniek is verslafend en zeer vet
Eerste telefoon waar ik aan t9 smsen kan wennen , typ nu super snel smsjes geweldig , was er bang voor dat die toetsen zo kut lagen maar nee echt top.
Bij geleverde headset is ook van zeer goedkwaliteit , zeer goed voor handsfree bellen.
Minpunt is wel de dataoverdracht via de usb kabel , mp3'tje overzetten duurt gewoon erg lang maarja valt mee te leven.
Oviergens heb ik niet het probleem dat me beltoon en trillen niet goed gaat. Hij trilt en me beltoon begint direct merk niet echt vetraging bevalt me goed zo en merk eigenlijk geen verschil met me k750i
Is me eerste samsung dit en ben zwaar tevreden , super toestel.
Zoveel meer degelijkheid dan me Sony Ericsson K750i , k750i was echt een speelgoed apperaatje
tegen over dit.
Zeer goed geluid , super beeld. Camera dan wel een stukkie minder dan de k750i majah kan me niet zoveel intereseren.
Uitstekend bel geluid , doet me weer denken aan me ouwe Siemens M35i ook van dat die goede kwaliteits telefoongesprekken.
Mensen die horen mij ook super , dus dik tevreden.
Telefoon is erg overzichtelijk , die schuiftechniek is verslafend en zeer vet
Eerste telefoon waar ik aan t9 smsen kan wennen , typ nu super snel smsjes geweldig , was er bang voor dat die toetsen zo kut lagen maar nee echt top.
Bij geleverde headset is ook van zeer goedkwaliteit , zeer goed voor handsfree bellen.
Minpunt is wel de dataoverdracht via de usb kabel , mp3'tje overzetten duurt gewoon erg lang maarja valt mee te leven.
Oviergens heb ik niet het probleem dat me beltoon en trillen niet goed gaat. Hij trilt en me beltoon begint direct merk niet echt vetraging bevalt me goed zo en merk eigenlijk geen verschil met me k750i
Is me eerste samsung dit en ben zwaar tevreden , super toestel.
hier heb ik zo'n Audio Adapter 3,5mm Klinke für SGH-D600 ofzo..
http://cgi.ebay.ch/ws/eBa...tores_IT#ebayphotohosting
maar zijn ze ook gewoon in nederland ergens te verkrijgen? Ik heb nl mn oordoppen al verknalt door die tutorial bij d500 topic om zelf zo'n adapter erop te zetten..
Dus weet iemand een site oid waar je zo'n Audio Adapter 3,5mm Klinke für SGH-D600 kan kopen?
http://cgi.ebay.ch/ws/eBa...tores_IT#ebayphotohosting
maar zijn ze ook gewoon in nederland ergens te verkrijgen? Ik heb nl mn oordoppen al verknalt door die tutorial bij d500 topic om zelf zo'n adapter erop te zetten..
Dus weet iemand een site oid waar je zo'n Audio Adapter 3,5mm Klinke für SGH-D600 kan kopen?
x
Verwijderd
iemand??Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:24:
ik load precies zoals t moet.
open samsung pc studio 3
bestanden beheren.
[afbeelding]
[overslaan] [annuleren]
I have found a way to get lots of D600 games free.
1) Go to
2) Open their wap emulator
3) From the emulator goto http://bivouak.sytes.net/wap/
4) Select the game you want
5) Copy the link.
It should look like this:
6) Paste the link into a download manager e.g. DAP
7) Modify the link to this:
NOTE: THE SPACE REMOVED BETWEEN
Hope you have lots of fun with these games!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:34 ]
Anders doe je niet moeilijk en ga je hiernaar toe... kan je ze allemaal in 1 keer downloaden:
[ Voor 27% gewijzigd door Xandrios op 08-01-2006 00:34 ]
Heeft iemand al iets gevonden over een Audio Adapter 3,5mm Klinke für SGH-D600 in Nederland ofzo..?
Ik heb vandaag mn mircrosd kaartje binnen gekregen.
Maar ik vind het wel vaag..
Wanneer je er mp3's ed op zet kun je deze niet achter mekaar doorspelen.. Moet je steeds handmatig een nieuwe starten. En bovenin zit ook de hele tijd een icoon wanneer het kaartje erin zit.. Kan ik aan die 2 dingen wat doen?
Ik heb vandaag mn mircrosd kaartje binnen gekregen.
Maar ik vind het wel vaag..
Wanneer je er mp3's ed op zet kun je deze niet achter mekaar doorspelen.. Moet je steeds handmatig een nieuwe starten. En bovenin zit ook de hele tijd een icoon wanneer het kaartje erin zit.. Kan ik aan die 2 dingen wat doen?

x
zoiets heet een playlist aanmaken..
nee dat kaartje daarboven krijg je niet weg
nee dat kaartje daarboven krijg je niet weg
Playlist aanmaken kan niet via geheugenkaartje..Hilco schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 17:56:
zoiets heet een playlist aanmaken..
x
Verwijderd
hallo iedereen. hoe kan ik via m,n pc via samsung studio 3 rechstreeks bestanden naar m,n geheugen kaart sturen? ik zie wel bestanden en mappen van de telefoon zelf op m,n pc maar kan niet m,n geheugen kaart vinden op m,n pc van de telefoon. voor alle duidelijkheid er zit een 512 geheugen kaartje in.
bedankt!!
bedankt!!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 19:19 ]
Dan moet je Samsung PS Studio juist niet gebruiken.
Zet de USB instellingen van je phone op massaopslag en verbind hem dan met je pc.
Verder welkom op dit forum. Lees de regels en de FAQ even na.
Zet de USB instellingen van je phone op massaopslag en verbind hem dan met je pc.
Verder welkom op dit forum. Lees de regels en de FAQ even na.
Verwijderd
heb ik gedaan. bedoel je oplossing maar dan zie ik nergens waar ik de telefoon kan openen. ik zie nergens waar ik m,n telefoon kan openen zoals als ik een externe schijf of digitale camera aansluit
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:12: ben er al uit. bedankt. nu nog ff uitzoeken hoe ik muziek en video's kan laten doorlopen.
groeten
groeten
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 20:41 ]
@ samsungs
even het topic doorlezen ! en de search gebruiken , zelf wat initiatief tonen is welkom op got
even het topic doorlezen ! en de search gebruiken , zelf wat initiatief tonen is welkom op got
Ik zal de FAQ maar eens lezen en er bestaat zoiets als een EDIT knopje. Je vern*ukt dit hele topic zo met vragen die reeds al beanwtwoord zijn..Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:17:
oke zal ik ff doen. bedankt!
x
Hmja agh... Even antwoord geven op z'n vraag is ook zo gedaan toch?
Deze computer... Daar staat als het goed is "Verwisselbare media" bij... dat is je microsd kaartje..Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:12:
heb ik gedaan. bedoel je oplossing maar dan zie ik nergens waar ik de telefoon kan openen. ik zie nergens waar ik m,n telefoon kan openen zoals als ik een externe schijf of digitale camera aansluit
Wat is nou de beste combinatie om films ed te converten voor de D600? Nero Recode vind ik het beeld niet super.. Imtoo ipod converter vond ik nog het best, maar grote files.. Iemand suggestie?
x
Ik gebruik gewoon die Imtoo Video convertor, dan gebruik ik die informatie uit een eerdere post voor mp4, ben nog niet gaan kijken wat ik allemaal nog beter kan instellen dan dat...
Video:
352x288 (cif)
15fps
192kbps
Audio:
Stereo
96kbps
44.1khz
Je moet dus een beetje spelen met de instellingen...
Met deze instellingen doet je filmpje het iig langer dan die 1 á 2 minu(u)t(en)
Video:
352x288 (cif)
15fps
192kbps
Audio:
Stereo
96kbps
44.1khz
[ Voor 21% gewijzigd door plofkip op 07-01-2006 16:17 ]
Oke, bedankt. Die kwaliteit is ook wel redelijkFaNtJuH schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:17:
Ik gebruik gewoon die Imtoo Video convertor, dan gebruik ik die informatie uit een eerdere post voor mp4, ben nog niet gaan kijken wat ik allemaal nog beter kan instellen dan dat...
Video:
352x288 (cif)
15fps
192kbps
Audio:
Stereo
96kbps
44.1khz
Soms krijg ik na het converteren een error: Fout -37 bij Quicktime. Waar ligt dat aan, iemand?...
x
Verwijderd
bedankt FaNtJuH voor je reactie he. gelukkig zijn er mensen zoals jij die wel willen helpen.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 22:41 ]
Misschien moet ik het topic helemaal doorspitten, maar is er een manier om de sms-ruimte te vergroten? De verkoper vertelde mij dat je ongeveer 220 smsjes in je inbox kon houden, wat voor mij krap is. Kan ik dat op een manier vergroten? (Firmware?)
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Is volgens mij wel eerder gevraagd en toen werd er geantwoord iets van in MAP plaatsen.. Weet er het fijne niet van. Sorry.Kaaswagen schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:43:
Misschien moet ik het topic helemaal doorspitten, maar is er een manier om de sms-ruimte te vergroten? De verkoper vertelde mij dat je ongeveer 220 smsjes in je inbox kon houden, wat voor mij krap is. Kan ik dat op een manier vergroten? (Firmware?)
Ik ontdekte net iets geniaals! Wanneer je die video dinges erin hebt en je wordt gebeld wordt er weergeven als nummer: onbekend! Zeer geniaal
[ Voor 2% gewijzigd door repsaj op 08-01-2006 00:59 . Reden: spelfout ]
x
Verwijderd
hoe bedoel je??Jaspur schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:58:
[...]
Ik ontdekte net iets geniaals! Wanneer je die video dinges erin hebt en je wordt gebeld wordt er weergeven als nummer: onbekend! Zeer geniaal
als je die videokabel aangesloten hebt op de televisie.
en iemand belt je, dan zie je op je tv, onbekend nr??
waarom zou dit geniaal zijn? je weet juist niet, wie je belt?
dan kun je net zo goed je nummermelder uitzetten, dan weet je het ook nooit....
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:48:
Is het mogelijk om PC Studio op te starten zonder dat je over een Samsung telefoon beschikt? Bij mij wil PC studio namelijk gelijk verbinding gaan maken met een telefoon en aangezien ik deze (de d600) nog niet heb, kan dat dus niet...
Als je m bevoorbeeld gebruikt bij presentatie en je wordt toevallig gebeld zien ze niet toevallig dat bijv. Mama beltVerwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:00:
[...]
hoe bedoel je??
als je die videokabel aangesloten hebt op de televisie.
en iemand belt je, dan zie je op je tv, onbekend nr??
waarom zou dit geniaal zijn? je weet juist niet, wie je belt?
dan kun je net zo goed je nummermelder uitzetten, dan weet je het ook nooit....
x
Verwijderd
ja kun je wel,
moet je even de verbindings wizard afsluiten...
bij mij start ie em altijd op zonder verbinding te maken.
dan moet je op bestand - verbinden klikken.
dan maakt ie pas verbinding
Uhh, dies niet voor D600 want die heeft geen infraroodVerwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:54:
Als ik onderstaande wizard afsluit, dan start er daarna niks meer op...
[afbeelding]

Hoe kan ik de filmpjes die ik op mn geheugenkaart heb achter elkaar afspelen?
[ Voor 12% gewijzigd door repsaj op 08-01-2006 18:53 ]
x
Verwijderd
kheb dus ook dat probleem als je op zijn zachts zet, dat er op zijn hardst uitkomt..Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:02:
[...]
hoi,
maar toch
voor de rest was het helemaal ok.
als ik em reset.. worden de bestanden zoals, mijn videos music enzo gedeleted?
en smsjes op je tel?
Nee die bestanden worden niet gewist. Tevens is bij mij het volgende verbeterd (wat wellicht vern**kt was door gebruik van dat test-menu, maar dat weet ik niet zeker):
- alarm klinkt hard (was eerst zacht)
- ik kan nu middels bluetooth m'n ppc met de telefoon verbinden, eerst lukte dat niet (wat ik weet aan verouderde drivers, heb hier (in dit topic?) eens iets over gelezen ivm pc (overigens kan m'n pc nog steeds niet blauwtanden met m'n d600
)
Ik heb nog geen manier gevonden om verzonden en ontvangen berichten samen in de goede volgorde te zetten. Naar de map slepen lijkt te werken maar de volgorde klopt dan niet en de telefoonnummers die hij bij de smsjes zet ook niet
(dan heb je ineens een berichtje niet aan je vriendin maar aan je moeder gestuurd, zoiets...)
- alarm klinkt hard (was eerst zacht)
- ik kan nu middels bluetooth m'n ppc met de telefoon verbinden, eerst lukte dat niet (wat ik weet aan verouderde drivers, heb hier (in dit topic?) eens iets over gelezen ivm pc (overigens kan m'n pc nog steeds niet blauwtanden met m'n d600

Voor zover mij bekend kan je het niet vergroten. Ik had het idee geopperd om smsjes in de map te zetten, maar het bleek dat ze dan nog steeds gebruik maken van het sms-geheugen, dus dat schiet ook niet op. Ik zet ze nu met de studiosoftware op de pc als ik dat nodig vind. Je kan ze niet opslaan in een ander bestand ofzo, of desnoods stuk voor stuk kopiëren naar een tekstbestandje (wel als je sms opent, tekst selecteerd, kopieert en dan plakt..)Jaspur schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:58:
Is volgens mij wel eerder gevraagd en toen werd er geantwoord iets van in MAP plaatsen.. Weet er het fijne niet van. Sorry.
Ik heb nog geen manier gevonden om verzonden en ontvangen berichten samen in de goede volgorde te zetten. Naar de map slepen lijkt te werken maar de volgorde klopt dan niet en de telefoonnummers die hij bij de smsjes zet ook niet

met een hamer past alles
Vaag.. Er is maar 483 mb beschikbaar van mn 512mb microsd kaartjee.. Er mist dus 29 mb.. Is dat normaal?
x
Verwijderd
ik had maar 495, dus miste 17Jaspur schreef op zondag 08 januari 2006 @ 20:11:
Vaag.. Er is maar 483 mb beschikbaar van mn 512mb microsd kaartjee.. Er mist dus 29 mb.. Is dat normaal?
dat klopt wel. is altijd minder
Volgens mij kan dat niet, dacht ik...Jaspur schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:57:
[...]
Hoe kan ik de filmpjes die ik op mn geheugenkaart heb achter elkaar afspelen?
Verwijderd
Een tijdje geleden werd bekend gemaakt dat er een videobril beschikbaar zou komen voor de d600.
Hij is nu verkrijgbaar voor 299 bij Orange Frankrijk:
http://www.orange.fr/cont...video/lunettes-video.html
Heeft iemand al meer informatie gelezen over deze bril(review?)
Hij is nu verkrijgbaar voor 299 bij Orange Frankrijk:
http://www.orange.fr/cont...video/lunettes-video.html
Heeft iemand al meer informatie gelezen over deze bril(review?)
Ik heb sinds een maand ook een D600E van Orange en ik ben er erg tevreden over. Zoals al vaak gezegd, geeft het scherm heel erg mooi beeld, en dat schuiven is ook erg stoer
Het geluid is wel goed, via de bijgeleverde oordopjes vind ik het alleen bagger klinken. En bij die oordopjes zit er een knopje een paar centimeter van het oordopje af, waardoor dat knopje langs je wang hangt. Best irritant vind ik. Ik heb het toestel via de tulpstekkers op mijn versterker aangesloten, en dan klinkt het geluid wel goed, dus het ligt puur aan de oordopjes. Ik heb via eBay nu een verlengplug besteld om er goede oordopjes op aan te kunnen sluiten.
Die balk van de Orange software stoort me niet zo, maar ik zou hem wel liever weg willen hebben. Helaas vervalt de garantie als ik zelf de firmware ga veranderen...
Nog een minpunt is dat bij mij soms ook de batterij in een aantal uur leeg is (terwijl die gewoon al die tijd op stand by staat) en soms kan ik er dagen mee doen. De telefoon is ook best wel krasgevoelig, dus ik ben een beetje bang om hem op te sturen voor een softwareupgrade. Ik heb nogal slechte ervaringen met apparaten opsturen, en hoe ze eruit zien wanneer ze terug komen. Is er al iemand die het toestel heeft opgestuurd, en hier goede of slechte ervaringen mee heeft?
Verder vind ik de kwaliteit van de fotocamera ook best goed. Het is natuurlijk geen super kwaliteit, maar het is best te doen.
En over de grootte van 512MB geheugenkaartjes, dat komt doordat ze met machten van 1000 werken, en niet met 1024:
(512 miljoen bytes) / (1024 × 1024) = 488
Die balk van de Orange software stoort me niet zo, maar ik zou hem wel liever weg willen hebben. Helaas vervalt de garantie als ik zelf de firmware ga veranderen...

Nog een minpunt is dat bij mij soms ook de batterij in een aantal uur leeg is (terwijl die gewoon al die tijd op stand by staat) en soms kan ik er dagen mee doen. De telefoon is ook best wel krasgevoelig, dus ik ben een beetje bang om hem op te sturen voor een softwareupgrade. Ik heb nogal slechte ervaringen met apparaten opsturen, en hoe ze eruit zien wanneer ze terug komen. Is er al iemand die het toestel heeft opgestuurd, en hier goede of slechte ervaringen mee heeft?
Verder vind ik de kwaliteit van de fotocamera ook best goed. Het is natuurlijk geen super kwaliteit, maar het is best te doen.
En over de grootte van 512MB geheugenkaartjes, dat komt doordat ze met machten van 1000 werken, en niet met 1024:
(512 miljoen bytes) / (1024 × 1024) = 488
Heb je bluetooth uitstaan op het moment dat je het niet gebruikt? Dit kan namelijk erg veel stroom vreten en de stand-by tijd aanzienlijk verkorten. Een paar uur daarintegen is wel erg kort.
Er zijn problemen bekent met bepaalde firmware versies over korte stand-by tijd. Lees het topic maar eens door. Dan kom je het vanzelf tegen.
Er zijn problemen bekent met bepaalde firmware versies over korte stand-by tijd. Lees het topic maar eens door. Dan kom je het vanzelf tegen.
Hoe werkt het Opera Mini browser nou bij de D600 via Bluetooth?
x
2 zielen, 1 gedachte. Ik wou net hetzelfde gaan postenJaspur schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:54:
Hoe werkt het Opera Mini browser nou bij de D600 via Bluetooth?

Jaspur dat heb je nu al heel vaak gevraagt. Misschien is er wel niemand actief in dit topic die het antwoord weet.
Als jij het nou ff uitzoekt dan kun jij ons weer helpen ;-) .
Ik wil het zelf ook wel proberen, maar ik heb nog geen bluetooth op me pc ofzo.
Als jij het nou ff uitzoekt dan kun jij ons weer helpen ;-) .
Ik wil het zelf ook wel proberen, maar ik heb nog geen bluetooth op me pc ofzo.
het probleem is niet zo zeer het niet zelf willen uitvinden
maar gewoon helemaal niets kunnen vinden wat mij op weg kan helpen
ik kots trouwens nog een keertje op kelkoo
maar gewoon helemaal niets kunnen vinden wat mij op weg kan helpen

Verwijderd
Ik heb hem al, prima foon alleen er zit ontzettend veel speling op het slide mechanisme, zo erg dat het in uitgeschoven stand een halve centimeter op en neer kan wiebelen.
Als je licht geiriteerd bent niet kopen dus!!!!
Als je licht geiriteerd bent niet kopen dus!!!!
Daar heb ik totaal geen last van Frank. Ik zou me er idd erg aan irriteren, maar als je bij mij al over speling wil praten dan in tienen van millimeters.
Ik zou zeker terug gaan naar de winkel.
Gaat dus niet op.Als je licht geiriteerd bent niet kopen dus!!!!
Ik zou zeker terug gaan naar de winkel.
Verwijderd
Heb al verschillende D600 in mijn handen gehad.
Allemaal dezelfde speling, waarschijnlijk zijn de meeste hier niet zo gevoelig daarvoor
Maar test maar eens uit :
Pak de onderkant beet en neem de bovenste helft van de foon tussen twee vingers en probeer die zijwaarts te bewegen. Je voelt dan dat ie lichtjes op en neer gaat.
Wie beweert dat het bij zijn/haar foon niet is liegt, want dit is ingbouwd om als die valt dat ie lichtjes kan meegeven ( Bron: helpdesk Samsung )
Allemaal dezelfde speling, waarschijnlijk zijn de meeste hier niet zo gevoelig daarvoor
Pak de onderkant beet en neem de bovenste helft van de foon tussen twee vingers en probeer die zijwaarts te bewegen. Je voelt dan dat ie lichtjes op en neer gaat.
Wie beweert dat het bij zijn/haar foon niet is liegt, want dit is ingbouwd om als die valt dat ie lichtjes kan meegeven ( Bron: helpdesk Samsung )
Dát is idd het probleem! Ja, zoals dit is te vinden, maar dat is voor de SE foons.. Niets over D600 foons die veeeeeeeeeeeeel beterder zijnBliep schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:46:
het probleem is niet zo zeer het niet zelf willen uitvinden
maar gewoon helemaal niets kunnen vinden wat mij op weg kan helpen![]()
En kom er zelf ook niet uit na veel gekloot met het programma. Heb de Java alwel op mn foon staan nl.
Opera Mini Browser moet werkende te krijgen zijn volgens iemand die het hier eens eerder postte, maar hoe?
[ Voor 17% gewijzigd door repsaj op 09-01-2006 18:33 ]
x
Hoi ik heb deze vraag ook bij W800i topic gesteld. Morgen mag ik van mijn zaak nieuwe telefoon uitzoeken. Ik zit te twijfelen tussen D600 en W800i. Ik heb W800i aantal maanden gebruikt en was zeer tevreden over telefoon. Maar D600 lijkt mij ook wat? Iemand ervaring met beide toestellen?
Lucky Goldstar
Verwijderd
De D600 is een prima foon tot in de puntjes,
Het enigste nogmaals wat ik heb kunnen opmerken is de speling.
Google maar eens op speling D600 en je zult zien dat ik niet de enige ben, zelf profesionele reviewers merken het op. Maar van de andere kant de speling zorgt juist voor robuustheid.
Wanneer deze valt op het slide mechanisme kan deze meegeven inplaats van meteen scheuren/ breken.
Persoonlijk vind ik de functies van de D600 beter en de W800i heeft geen speling dus.
Ligt eraan ben je gevoelig in je handen of niet.
Hoop dat ik je geholpen heb
Het enigste nogmaals wat ik heb kunnen opmerken is de speling.
Google maar eens op speling D600 en je zult zien dat ik niet de enige ben, zelf profesionele reviewers merken het op. Maar van de andere kant de speling zorgt juist voor robuustheid.
Wanneer deze valt op het slide mechanisme kan deze meegeven inplaats van meteen scheuren/ breken.
Persoonlijk vind ik de functies van de D600 beter en de W800i heeft geen speling dus.
Ligt eraan ben je gevoelig in je handen of niet.
Hoop dat ik je geholpen heb
Idd kan je voelen dat deze lichtjes op en neer gaat, maar zoals jij zegt "zo erg dat het in uitgeschoven stand een halve centimeter op en neer kan wiebelen" heb ik het niet.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:59:
Heb al verschillende D600 in mijn handen gehad.
Aan de onderkant zit mss 2 tienden van millimeters speling en daardoor gaat de bovenkant mss 1 mm heen en weer. Beetje lastig om er een filmpje van te maken in me ééntje, maar ik zal morgen ofzo eens iemand vragen om het even te demonstreren. Als jij dit nou ook doet kunnen we het vergelijken
Edit:
Dat de helpdesk het benoemt onder 'veiligheid tegen defecten na het vallen' lijkt me eerder een manier om je af te schepen als een daadwerkelijke feature van de telefoon, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door My-life op 09-01-2006 23:35 ]
Ik werk al weer een weekje of 2 met de D600 en moet zeggen dat hij perfect werkt.
Nu heb ik wel een paar kleine dingetjes waarvoor ik nog niets heb kunnen vinden. (ik ben altijd nokia gewend dus kan ook gewoon gewenning zijn).
- Ik heb bij het instellen van me voicemail (1233) een verkeerd nummer: 1223 ingevuld. Waardoor ik me snelkeuze niet meer kan veranderen naar het goede.. (beetje erg irritant dus)
- Bij het sms'en ben ik gewend als ik op [groen] druk dat hij automatisch naar de nummers toe gaat. nu moet ik eerst 6x drukken voordat ik er uberhaupt een nummer heb staan. Werkt dus niet fijn.
- Ik wil alle inkomende sms'jes opslaan op me telefoon zelf, maar daarin tegen slaat hij ze "allemaal" (wel 20 stuks) op de sim-kaart, waardoor het niet al te snel gaat. Bij contactlijst staat beheer, waar je zoiets als dit kan instellen.. Maar bij sms mis ik dit dan weer..
- De SMS ring-tone.. OMG wat is dat voor een kattengejank...
Misschien dat er iemand is die hier een idee over heeft.
S/W: D600XAEJ4
H/W: 3.100
Nu heb ik wel een paar kleine dingetjes waarvoor ik nog niets heb kunnen vinden. (ik ben altijd nokia gewend dus kan ook gewoon gewenning zijn).
- Ik heb bij het instellen van me voicemail (1233) een verkeerd nummer: 1223 ingevuld. Waardoor ik me snelkeuze niet meer kan veranderen naar het goede.. (beetje erg irritant dus)
- Bij het sms'en ben ik gewend als ik op [groen] druk dat hij automatisch naar de nummers toe gaat. nu moet ik eerst 6x drukken voordat ik er uberhaupt een nummer heb staan. Werkt dus niet fijn.
- Ik wil alle inkomende sms'jes opslaan op me telefoon zelf, maar daarin tegen slaat hij ze "allemaal" (wel 20 stuks) op de sim-kaart, waardoor het niet al te snel gaat. Bij contactlijst staat beheer, waar je zoiets als dit kan instellen.. Maar bij sms mis ik dit dan weer..
- De SMS ring-tone.. OMG wat is dat voor een kattengejank...
Misschien dat er iemand is die hier een idee over heeft.
S/W: D600XAEJ4
H/W: 3.100
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
mijn nokia 6680 synced gewoon alle outlook gegevens dus ook adres gegevens etc. bij mijn d600 werkt dit echter niet met pc studio ? iemand enig idee of dit wel mogelijk is bij samsung of kan dit uberhaupt niet ?
Nee, bluetooth staat uit. Triband ook, dus hij blijft niet zoeken naar een derde band.My-life schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:26:
Heb je bluetooth uitstaan op het moment dat je het niet gebruikt? Dit kan namelijk erg veel stroom vreten en de stand-by tijd aanzienlijk verkorten. Een paar uur daarintegen is wel erg kort.
Ik had het al gelezen ja, dat met bepaalde firmware upgrades de accu snel leeg kan lopen. Daardoor wist ik ook dat je het toestel dan op moet laten sturen. Ik weet niet hoeveel uur het duurt, maar de eerste keer dat de batterij zo snel leeg was gegaan, was binnen 8 uur. Ik had de telefoon voordat ik naar mijn werk ging opgeladen, en de telefoon zat in mijn jaszak, in mijn locker. Toen ik vrij was, was die leeg. En ook zo leeg, dat ie gelijk weer uitging toen ik hem aanzette. Het rare is dat de telefoon telkens zo snel leeg gaat, als ik er uren niks mee doe. Juist als ik hem gebruik, gaat die geleidelijk aan leeg.
En het GPRS symbooltje staat bij mij overigens altijd bovenin beeld, weet iemand of dat hoort? Ik gebruik het toetstel niet om te internetten, en heb dit ook aangegeven bij de verkoper toen ik het contract afsloot.
Had iemand anders voor jou ook al last van in dit topic... Kijk maar uit dat je niet een enorme telefoonrekening opeens krijgtDanny043 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:41:
[...]
En het GPRS symbooltje staat bij mij overigens altijd bovenin beeld, weet iemand of dat hoort? Ik gebruik het toetstel niet om te internetten, en heb dit ook aangegeven bij de verkoper toen ik het contract afsloot.

Ik ben vandaag bij Phonehouse geweest en gevraagd of dat werkte; Opera mini via bluetooth op D600. Maar ze zeiden van niet; gelul toch?!
x
Jaspur, dat weten we hier duidelijk niet. Ik ben het met je eens dat je het personeel van de telecomwinkel in twijfel trekt want het leeuwendeel weet soms echt niet waar ze het over hebben. Hier geven we dat dan gewoon toe, zoals je een stukje terug kunt lezen.
Je moet het dus of zelf uitzoeken of iemand vinden die het voor je wil uitzoeken of er verder niet wakker van liggen en lekker lol gaan trappen zonder Opera en kapitein Blauwtand.
Je moet het dus of zelf uitzoeken of iemand vinden die het voor je wil uitzoeken of er verder niet wakker van liggen en lekker lol gaan trappen zonder Opera en kapitein Blauwtand.
met een hamer past alles
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!
Let op: Policy m.b.t. Ringtones/Games/Apps/etc. & unlocken/firmware
Overtreding = Direct een Officiele Waarschuwing!