Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Ali_Illegali schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:55:
ehm, ik vind het niet eens zo heel raar dat dat niet kan... Je kunt in elk geval toch al aangeven of een contact Business of Personal is? Zo kun je dat ook aangeven bij agendapunten. Dat is gewoon de manier waarop Palm dat geimplementeerd heeft.
Precies. Gebruik de categorien in de diverse applicaties. Je kunt de views ook dusdanig zetten dat je alleen je personal dingen wil zien of juist alleen je business spul.
Alles staat namelijk in 1 database en met die categorien kun je dat dus manipuleren.
Die opzet is heel flexibel, zeker omdat je ook je eigen categorien aan kunt maken.

Voor mensen die graag de feestdagen apart hebben of even snel een overzicht willen hebben van een bepaald project (want daar kun je dus ook een aparte categorie voor aanmaken) is dit systeem een uitkomst.
Het aller aller mooiste aan dit systeem is toch wel dat het je in staat stelt om heel nauwkeurig zaken te plannen. Je kunt je tandarts afspraak tussen je werkafspraken plannen bijv. Netzoals overige prive zaken (dokter, afspraak met de notaris, etc.).

Het zou dus erg dom zijn om een aparte agenda te hebben voor je prive en werkafspraken.
Op die wijze kun je ineens een werkafspraak plannen terwijl je eigenlijk naar de tandarts moet. De tandarts zit echter zo volgepland dat je pas een 3 maand later kunt en dat vind de verzekering niet leuk (zoals het ziekenfonds) en die werkafspraak kan ook al niet verschoven worden. Ja, dan heb je dus een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik snap wat jullie allemaal bedoelen maar jullie snappen niet wat ik bedoel.

Ik ga toch niet zomaar mijn hele bedrijfsnetwerk veranderen voor zo'n stomme telefoon!

Kortom, de hele wereld werkt met exchange en gedeelde agenda en contactpersonen lijsten en ik kan dat niet synchroniseren met mijn TREO!

Nou dat noem ik dus absoluut geen TOP systeem...

Met de software die met de treo is meegeleverd kan je niet synchroniseren met exchange.

Maar wel bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ik betwijfel of je zelfs met een Microsoft PDA/smartphone meerdere postbussen vanuit Outlook kunt synchroniseren. Uiteindelijk heb je met de "pocket" versie van een programma altijd beperkingen t.o.v. de volledige windowsversie.

Je kunt wel een 2e agenda applicatie installeren. Ik gebruik zelf de keysuite van Chapura ipv de standaard Palm aps. Je zou ze echter ook beide kunnen gebruiken: thuis synchroniseren met de palm agenda applicatie en op je werk met het keydates programma.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:48:
Oke ik snap wat jullie allemaal bedoelen maar jullie snappen niet wat ik bedoel.
Jawel, dat doen we wel, maar we vinden jouw manier onhandig.
Ik ga toch niet zomaar mijn hele bedrijfsnetwerk veranderen voor zo'n stomme telefoon!

Kortom, de hele wereld werkt met exchange en gedeelde agenda en contactpersonen lijsten en ik kan dat niet synchroniseren met mijn TREO!

Nou dat noem ik dus absoluut geen TOP systeem...

Met de software die met de treo is meegeleverd kan je niet synchroniseren met exchange.

Maar wel bedankt voor jullie reactie.
Erm, waarom meldt je dit niet meteen? Dit is even een heel andere situatie dan die jij schetste.
Outlook is namelijk een losse client die je ook in combinatie met Exchange kunt gebruiken.
Dat Exchange verhaal maakt het helemaal compleet anders. Je moet dan ineens synchroniseren met een mailserver ipv een mailclient. Als jij die vraag zo ook hebt voorgelegd bij de helpdesk is hun reactie nogal wiedes.

Het systeem an sich is een top systeem, het werkt en het is nog eens simpel ook.
Wil je echter de boel met een Exchange server synchroniseren dan wordt het verhaal al aardig complex en dat geldt voor werkelijk alles wat maar niet Outlook heet.
Exchange heeft zo zijn nukken en je hebt er speciale software voor nodig om te kunnen synchroniseren. Op pocketpc's worden die meegeleverd en bij Palm hebben ze ook zoiets.
Ze hebben een overeenkomst gemaakt met Microsoft waardoor Palm PDA's en de Treo in het bijzonder probleemloos kunnen synchroniseren met een Exchange server.

Besides that, niet de hele wereld draait op Exchange. Er zijn zat voorbeelden te noemen waarbij er gebruik gemaakt wordt van Lotus Notes/Domino. De boel daarmee laten synchroniseren is lastiger dan met Exchange.

Heel jammer ook dat je geen zoekwerk op dit gebied hebt gedaan. Het is namelijk veelvuldig aangekondigd dat Palm een overeenkomst heeft getroffen met Microsoft waardoor er synchronisatie met Exchange mogelijk was. Het staat op de Nederlandse Palm site onder het kopje "Mobile Email" en ze hebben het daar uitdrukkelijk over de Treo 650. De directe link: Zakelijke en door IT geleverde e-mail
En zie daar onderaan een heel stuk over Exchange.
Zoals er op de link naar activesync al staat, je zult e.e.a. aan aanpassingen moeten doen op de Exchange server in samen werking met de systeembeheerders.
Synchronisatie met een server vereist dus nogal wat werk aan de server. Je moet dan ook denken aan het aanpassen van huidige policies. Is het namelijk wel toegestaan dat PDA's met de Exchange server mogen synchroniseren? Wat voor gevolgen heeft die synchronisatie voor mijn beveiligingsbeleid? Moet ik bijv. bepaalde zaken aanpassen in security omdat anders de PDA's niet kunnen synchroniseren?

Ben jij de gebruiker of de systeembeheerder? Als je dat 1e bent dan zou ik maar eens naar de systeembeheerders gaan. Dit soort informatie moet je bij hun zoeken en niet op een forum.
Wat jij wil zal dus eerder blijven steken op beleid dan op de techniek (want een Treo 650 met Exchange synchroniseren werkt prima als ik de reactie op het treocentral.com forum mag geloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

wanneer komt de w700 eigenlijk, die met windows mobile? en misschien wel met wlan...

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:11

Gertjan

mmmm, beer...

@ppl: nette reactie _/-\o_
nicknec schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:25:
wanneer komt de w700 eigenlijk, die met windows mobile? en misschien wel met wlan...
In een artikel op Brighthand worden wat mogelijkheden genoemd, maar er is nog niks zeker zo te zien. Het is trouwens een 700w en niet een w700, zoekt waarschijnlijk wat makkelijker :).
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Windows Mobile 5 gaat werken. Ik heb voor een Treo gekozen, omdat ik PalmOS zo veel lekkerder vind werken dan Windows Mobile. Ik heb beide soorten apparaten (Treo 650, Imate Jam, HP iPAQ HW6515) kunnen proberen, en de Palm sprong er echt uit qua gebruiksgemak en reactiesnelheid van het OS. Wat dat betreft denk ik niet dat WM5 dit kan verbeteren, maar we keep an open mind :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Ali_Illegali schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:43:

[...]

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Windows Mobile 5 gaat werken. Ik heb voor een Treo gekozen, omdat ik PalmOS zo veel lekkerder vind werken dan Windows Mobile. Ik heb beide soorten apparaten (Treo 650, Imate Jam, HP iPAQ HW6515) kunnen proberen, en de Palm sprong er echt uit qua gebruiksgemak en reactiesnelheid van het OS. Wat dat betreft denk ik niet dat WM5 dit kan verbeteren, maar we keep an open mind :).
Gezien de overeenkomst die Palm en Microsoft hebben afgesloten mag je denk ik wel verwachten dat Palm het e.e.a. kan wijzigen in het OS waardoor bijv. het fenomenale one-hand mode gebeuren straks ook op die 700w mogelijk is. Velen denken dat voor WM users een wereld open zal gaan met die 700w als Palm er hun eigen dingen in kan verwerken zoals we die van de 650 ook kennen.
Windows Mobile blijft 1 van de complexste OS's voor op een PDA/smartphone dus wat dat betreft kan er dan ook meer mis gaan en is zo'n Windows Mobile apparaat instabieler. Ik hoop dat deboel nu dusdanig volwassen is, dat dit veel minder het geval zal zijn.

Laten we voor de 700w mensen maar hopen dat Palm heel veel van die handige simpele features uit de 650 hebben gehaald en die in de 700w hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppl schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:35:
[...]

Jawel, dat doen we wel, maar we vinden jouw manier onhandig.

[...]

Erm, waarom meldt je dit niet meteen? Dit is even een heel andere situatie dan die jij schetste.
Outlook is namelijk een losse client die je ook in combinatie met Exchange kunt gebruiken.
Dat Exchange verhaal maakt het helemaal compleet anders. Je moet dan ineens synchroniseren met een mailserver ipv een mailclient. Als jij die vraag zo ook hebt voorgelegd bij de helpdesk is hun reactie nogal wiedes.

Het systeem an sich is een top systeem, het werkt en het is nog eens simpel ook.
Wil je echter de boel met een Exchange server synchroniseren dan wordt het verhaal al aardig complex en dat geldt voor werkelijk alles wat maar niet Outlook heet.
Exchange heeft zo zijn nukken en je hebt er speciale software voor nodig om te kunnen synchroniseren. Op pocketpc's worden die meegeleverd en bij Palm hebben ze ook zoiets.
Ze hebben een overeenkomst gemaakt met Microsoft waardoor Palm PDA's en de Treo in het bijzonder probleemloos kunnen synchroniseren met een Exchange server.

Besides that, niet de hele wereld draait op Exchange. Er zijn zat voorbeelden te noemen waarbij er gebruik gemaakt wordt van Lotus Notes/Domino. De boel daarmee laten synchroniseren is lastiger dan met Exchange.

Heel jammer ook dat je geen zoekwerk op dit gebied hebt gedaan. Het is namelijk veelvuldig aangekondigd dat Palm een overeenkomst heeft getroffen met Microsoft waardoor er synchronisatie met Exchange mogelijk was. Het staat op de Nederlandse Palm site onder het kopje "Mobile Email" en ze hebben het daar uitdrukkelijk over de Treo 650. De directe link: Zakelijke en door IT geleverde e-mail
En zie daar onderaan een heel stuk over Exchange.
Zoals er op de link naar activesync al staat, je zult e.e.a. aan aanpassingen moeten doen op de Exchange server in samen werking met de systeembeheerders.
Synchronisatie met een server vereist dus nogal wat werk aan de server. Je moet dan ook denken aan het aanpassen van huidige policies. Is het namelijk wel toegestaan dat PDA's met de Exchange server mogen synchroniseren? Wat voor gevolgen heeft die synchronisatie voor mijn beveiligingsbeleid? Moet ik bijv. bepaalde zaken aanpassen in security omdat anders de PDA's niet kunnen synchroniseren?

Ben jij de gebruiker of de systeembeheerder? Als je dat 1e bent dan zou ik maar eens naar de systeembeheerders gaan. Dit soort informatie moet je bij hun zoeken en niet op een forum.
Wat jij wil zal dus eerder blijven steken op beleid dan op de techniek (want een Treo 650 met Exchange synchroniseren werkt prima als ik de reactie op het treocentral.com forum mag geloven).
Excuses voor mijn reactie! Beetje frustratie misschien?!?

Ik zal in ieder geval de links gaan bekijken en mij dan er verder in verdiepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Er is een update uit voor degene die het nog niet wisten:

http://kb.palm.com/SRVS/C...=PALMEU_uk,Case=obj(9885)

http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?t=23275

[ Voor 3% gewijzigd door guardian-spirit op 22-01-2006 05:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:17:
Ik betwijfel of je zelfs met een Microsoft PDA/smartphone meerdere postbussen vanuit Outlook kunt synchroniseren. Uiteindelijk heb je met de "pocket" versie van een programma altijd beperkingen t.o.v. de volledige windowsversie.

Je kunt wel een 2e agenda applicatie installeren. Ik gebruik zelf de keysuite van Chapura ipv de standaard Palm aps. Je zou ze echter ook beide kunnen gebruiken: thuis synchroniseren met de palm agenda applicatie en op je werk met het keydates programma.
met WM05 is het geen enkel probleem meerdere postbussen te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan

Gertjan

mmmm, beer...

Ik heb de updater net ook geinstalleerd. Installatie verloopt vlekkeloos, alleen merk je daarbij pas dat de Treo toch wel een beperkt intern geheugen heeft. Ik heb maar een aantal applicaties geinstalleerd in het interne geheugen en de rest op een sd-kaart, maar ik moest wel eea verplaatsen naar de kaart om voldoende ruimte voor de updater te maken.
Iets wat ook ik direct merk na de update geinstalleerd te hebben is het feit dat switchen van telefoon naar applicaties en vv veel sneller gaat.

Verder heb ik nog twee puntjes waar ik al een tijd mee zit (maar die niks met de update te maken hebben).

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn treo geen geluid meer maakt bij het aanraken van het scherm en het indrukken van de knoppen boven het toetsenbord. Het (subtiele) bliepje dat hij dan maakt vind ik irritant, maar nog veel irritanter is dat ik niet kan vinden waar ik het uit kan zetten.

2. Ik heb de applicatie LedOff geinstalleerd om het ledje te kunnen bedienen. Dat is nu zo ingesteld dat hij niet meer de hele tijd knippert als hij bereik heeft. Wel knippert hij als hij geen bereik heeft of aan het opladen is. Dat werkt prima. Wat alleen niet werkt is het knipperen als er een gemiste oproep is, of een ontvangen SMS. Wie gebruikt LedOff ook en krijgt wel signaal op het ledje bij een gemiste oproep of sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:08:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn treo geen geluid meer maakt bij het aanraken van het scherm en het indrukken van de knoppen boven het toetsenbord. Het (subtiele) bliepje dat hij dan maakt vind ik irritant, maar nog veel irritanter is dat ik niet kan vinden waar ik het uit kan zetten.
Was dat niet bij Prefs/Sounds and Alerts/Application,General en dan systemvolume op off zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:49:
[...]

Was dat niet bij Prefs/Sounds and Alerts/Application,General en dan systemvolume op off zetten?
als je het volume daar op off zet dan geeft nog steeds een zacht piepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan

Gertjan

mmmm, beer...

Lex_brugman schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:47:
[...]

als je het volume daar op off zet dan geeft nog steeds een zacht piepje
Precies. Soms lijkt het alsof hij even weg is, maar al snel hoor je weer gewoon het 'klikje'. Erg irritant.

En waar ik nu achter kom: mijn contacts zijn weg na de update. Ze staan nog wel in Outlook maar willen niet terug gesynced worden. Kutzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13
Gertjan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:55:
[...]

Precies. Soms lijkt het alsof hij even weg is, maar al snel hoor je weer gewoon het 'klikje'. Erg irritant.

En waar ik nu achter kom: mijn contacts zijn weg na de update. Ze staan nog wel in Outlook maar willen niet terug gesynced worden. Kutzooi.
eerst even je contacts back-uppen en dan alles weggooien. vervolgens syncen. daarna je contacts weer terug plaatsen.

mede-treo gebruiker met te vaak last van klus_en_pruts_neigingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

[...]

Bij mij komt er helemaal geen systeemgeluiden meer uit de Treo als ik de system volume in Prefs op Off zet. :?

Wat betreft je contacts, post hier je hotsynclog eens. Er is altijd voor dit soort problemen een makkelijke oplossing voor te vinden: misschien heb je die over het hoofd gezien.

De software update naar versie 1.20 voor ROM en 1.71 voor GSM Firmware is werkelijk subliem. Mijn Treo is echt niet meer te crashen nu.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:04
[...]

Hij is hier ook eerst even weg maar daarna weer terug
the noise schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:14:
[...]

eerst even je contacts back-uppen en dan alles weggooien. vervolgens syncen. daarna je contacts weer terug plaatsen.

mede-treo gebruiker met te vaak last van klus_en_pruts_neigingen ;-)
of gewoon syncen en instellen dat de pc de handheld overschrijft

[ Voor 28% gewijzigd door Lex_brugman op 24-01-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Lex_brugman schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:01:
[...]

Hij is hier ook eerst even weg maar daarna weer terug
Dat gebeurt bij mij ook alleen nadat ik Realplayer heb opgestart. Destaller deed dit ook trouwens.
Kijk je dan in je sounds settings dan staat het nog vrolijk op "off". Als ik dan nogmaals "off" selecteer staat hij ook weer op off.
[...]

of gewoon syncen en instellen dat de pc de handheld overschrijft
Als je de posts leest op het forum van treocentral.com is dat het domste wat je kunt doen. Op die wijze overschrijf je ook geupdatete bestanden. De Carrier DB is bij de 1.20 update 255, bij de vorige echter nog 249. Mensen die meteen weer hun oude profile terug syncen hebben daarna weer versie 249 van die Carrier DB. Die Carrier DB versie zie je wanneer je in de gsm applicatie de Phone Info opvraagd en dan op more drukt (werkt overigens alleen met de 1.20 update).

- Doe eerst een synchronisatie van je PDA.
- Doe een hard reset zodat de treo weer kaal is.
- Zorg wel dat je nu opnieuw synchroniseert maar dan wel met een nieuwe schone lege profile!
- Draai de 1.20 updater. Hierbij zal ook weer een backup gemaakt worden en na de update zal die weer teruggezet worden. Om dat je een leeg en schoon profiel hebt zal de treo ook leeg zijn..
- Synchroniseer je oude spul met uitzondering van de backup directory!
Wat je ook doet, niet die directory gaan synchroniseren omdat je daarmee de oude Carrier DB weer terugzet. Die Carrier DB is aardig belangrijk omdat die de nodige settings bevat voor de diverse carriers. Wat dus mogelijk eerst niet helemaal jofel werkte zou nu met de nieuwe versie wel jofel kunnen werken. Als die oude file erop staat dan heb je dus in principe niets aan die hele 1.20 update.

Het probleem dat dit bij de Carrier DB plaats vindt kan ook betekenen dat dit ook bij andere files het geval zo is en je dus een halve upgrade hebt. Als je wederom naar de reacties op treocentral.com kijkt dan zijn het de mensen die zo'n halve upgrade gedaan hebben die de vele problemen hebben. Zodra je met een hele lege treo begint en die backup dir niet meeneemt in de synchronisatie heb je een retestabiele treo die verder ook probleemloos werkt.
Ik had eerst ook zo die update gedraaid en dat ging niet bepaald lekker ondanks dat de update correct was gegaan. Ik heb het toen opnieuw gedaan met bovenstaand stappenplan en daarna had ik alle voorgaande problemen ook niet meer.

Overigens ben je na de update wel 0.6 MB permanent kwijt, dat neemt hij in beslag. Om de update te draaien heb je echter nog steeds 15 MB vrije ruimte op je treo nodig en alleen al daarom is het verstandig om een harde reset te doen en met een lege treo te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjan

Gertjan

mmmm, beer...

Mijn probleem met de contacts is opgelost. Door in HotSync -> Custom -> Contacts (Outlook) -> Change -> Settings een vinkje te zetten bij "Enable synchronization when Outlook is offline" kreeg ik alles terug. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik Outlook nooit gebruik :).

Nu ik toch vragen aan het stellen ben: waarom is het niet mogelijk om applicaties op een sd-kaart in te delen in categorieen? Alleen de applicaties op de telefoon kunnen ingedeeld worden in categorieen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjan schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:05:

Nu ik toch vragen aan het stellen ben: waarom is het niet mogelijk om applicaties op een sd-kaart in te delen in categorieen? Alleen de applicaties op de telefoon kunnen ingedeeld worden in categorieen ...
Ik gebruik Zlauncher daarvoor, ik kan alles zo in categoriën indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 00:29
Weet iemand waar die "Dutch Piloc" te downloaden/kopen is? Ik heb nu een trial versie die om een serial zeurt, en na een half uur googlen kan ik hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
plakbandrol schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:27:
Weet iemand waar die "Dutch Piloc" te downloaden/kopen is? Ik heb nu een trial versie die om een serial zeurt, en na een half uur googlen kan ik hem niet vinden
Je hebt geluk: http://euro.palmone.com/nl/nl/treo650nl/index.html ..de link naar de gratis versie werkt nog.
Kan echter niet garanderen dat deze gratis versie icm de laatste rom upgrade werkt. De ontwikkeling van Piloc is gestopt voor zover ik kan nagaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Atomsk op 08-03-2006 00:40 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gebruikt er hier iemand TomTom op zijn treo?

Bij mij werkt dat opzich prima, alleen het switchen naar een andere app. duurt soms een eeuwigheid (10>sec ).

vooral vervelend als de telefoon gaat.. je kan wel opnemen maar moet lang wachten voor je hem op speakerphone kan zetten..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

ToolkiT schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:52:
Gebruikt er hier iemand TomTom op zijn treo?

Bij mij werkt dat opzich prima, alleen het switchen naar een andere app. duurt soms een eeuwigheid (10>sec ).

vooral vervelend als de telefoon gaat.. je kan wel opnemen maar moet lang wachten voor je hem op speakerphone kan zetten..
Je hebt de nieuwste firmware/software update op je Treo staan? Die moet snelheidswinst geven bij het switchen van applicaties. Anders misschien een update bij TomTom ?
Pagina: 1 2 3 Laatste